Ēriks Griģis:
Paldies, Vilni! Tev arī sekmīgu šo gadu!
Nē, nav!
Pagaidām nav. Iespējams, ka būs, tikai 15 minūšu vietā 30 minūtes un 4,5 stundu vietā 4 stundas. Bet tiek apspriestas arī vēl citas iespējas.
Te trijās valodās plānotais:
www.etf-europe.org/resource/etf-...
Un te latviski:
www.europarl.europa.eu/sides/get...
Piemēri no projekta grozījumiem apspriešanai arī Latvijā! Piemērs!
Grozījums Nr.11 Regulas priekšlikums 6.a apsvērums (jauns)
(6a) Ja paredzams, ka transportlīdzekļa vadītājam darba devēja uzdevumā būs jāveic darbības, kas nav viņa kā profesionāla transportlīdzekļa vadītāja darbs, piemēram, iekraušanai un izkraušana, stāvvietas atrašana, transportlīdzekļa apkope, maršruta sagatavošana utt., tad šo pienākumu veikšana būtu jāņem vērā, nosakot viņa darba laiku, iespēju pienācīgi atpūsties un atalgojumu.
Ē.G. Vai tas attieksies arī uz automobiļa apsargāšanu stāvvietās autovadītāju atpūtas laikā, kas ierakstīts autovadītāju darba līgumos ar pārvadātāju? Vai tāpēc apdrošinātājs drīkst atteikt atlīdzības izmaksu par apzagtām kravām?
Piemērs!
Grozījums Nr.12 Regulas priekšlikums 6.b apsvērums (jauns)
(6b) Lai nodrošinātu transportlīdzekļu vadītāju darba apstākļus kravu iekraušanas un izkraušanas vietās, šādu vietu īpašniekiem un operatoriem būtu jāgādā par transportlīdzekļa vadītāju iespējām piekļūt sanitārajam mezgliem.
Ē.G. Vai tas nozīmē, ka līdz šim un pat šodien no Austrumeiropas valstīm, t.s., arī Latvijas, šoferiem, piebraucot krauties pie rampas, vecās Eiropas valstīs nebija/nav iespēja apmeklēt tualeti???
Piemērs!
Grozījums Nr.25 Regulas priekšlikums
1. pants – 1. daļa – -1. punkts (jauns)
Regula (EK) Nr. 561/2006
2. pants – 1. punkts – aa apakšpunkts (jauns)
”aa) transportlīdzekļiem, kurus izmanto starptautiskiem kravu pārvadājumiem un kuru maksimālā pieļaujamā masa, ieskaitot piekabi vai puspiekabi, pārsniedz 2,4 tonnas, vai...”
Ē.G. Ja regula attiecās un šobrīd attiecas uz kravu pārvadājumiem, ja PM pārsniedza 3,5 tonnas, tad jaunā redakcija paredz regulas iedarbību uz vieglajiem - B kategorijas kravas automobiļiem bez vai ar piekabi, ja to PM pārsniedz 2,4 tonnas, kuri starptautiskā komercpārvadājumā būs jāaprīko ar jauno, viedo tahogrāfu!
Tātad Latvijā vajadzēs Eiropas kopienas atļauju izņemt un automobilī būs jāatrodas Eiropas kopienas autļaujas kopijai, protams, ka tas viss būs par maksu!
Avots:
www.europarl.europa.eu/sides/get...