Fotoreportāža: Opelis mani neapdzīs! (+ foto) 112

 
23.jūlijs 2007 10:29

Lasītājs Ingus atsūtījis savus novērojumus - kā Opel mēģināja apdzīt BMW. Neizdevās - BMW vienmēr jābūt pirmajam...















Foto: Ingus
 
Visi komentāri
 
239195. viesis 23.jūlijs 2007 10:32
0 0 Atbildēt

Opelim nemaz šajā gadījumā nebija tiesību apdzīt. Bija jāļauj apdzīt pirmajai mašīnas,kura atrodas aiz lēnāk braucoša auto.

Tā kā, sorry, bet TG/AM

239196. viesis 23.jūlijs 2007 10:32
0 0 Atbildēt

Bembistam paveicaas - vareeja naakties cilveekam izmaksaat jaunu Opeli, ja tas buut krietni nekauniigaaks. :D:D:D

239197. viesis 23.jūlijs 2007 10:33
0 0 Atbildēt

un Deniels _Reebuss nezina noteikumus ja nu kas.

239198. viesis 23.jūlijs 2007 10:33
0 0 Atbildēt

pagriezienu kāds no tiem parādīja? ja pats braucu un potenciālais apdzinējs nerāda pagriezienu, tad uzskatu ka viņš apdzīt netaisās un varu gan uzspiests, gan pietuvoties viduslīnijai.

239199. viesis 23.jūlijs 2007 10:34
0 0 Atbildēt

Īstenībā opels pārkāj noteikumus...

239200. viesis 23.jūlijs 2007 10:34
0 0 Atbildēt

ne viens ne otrs nelieto pagrieziena rādītāju,apdzenot priekšroka tam kurš ātrāk to ieslēdz...abi lohi!

239201. viesis 23.jūlijs 2007 10:36
0 0 Atbildēt

opelis aapsis, bmw muudaks. viss.

239203. viesis 23.jūlijs 2007 10:36
0 0 Atbildēt

Jep OPleis paarkaapj - braucot paar nepaartraukto liiniu, bet Bembists nau peecaak ne arko labaaks, jo pirms veikt apdziishanu ir jaapaarliecinaas par shii manevra droshiibu, respektiiivi vinjam nebija nekaadu tiesiibu liist priekshaa vai stumt nost Opeli. Jo principiaali njemot CSN - taas ir attieciibas starp vadiitaaju un celju policiju/valsti tikai un veiniigi, lidz bridim kameer divi saskrienas, taa kaa pat ja taa bija "paarmaaciishana" - tad bembists ir 2 lielaks idinsh.

239205. viesis 23.jūlijs 2007 10:39
0 0 Atbildēt

Vot lasu lohu komentārus!!!

1. Pagriezins nedod nekādas priekšrocības!!!

2. Tas kurš uzsāka pirmais apdzīšanu tam arī ir priekšroka!!!

239206. viesis 23.jūlijs 2007 10:39
0 0 Atbildēt

Abi divi pakaļas. Bet opelists vairāk tomēr, jo pirmkārt neļāva pirmajam (BMW) apdzīt un otrkārt pats to darīja neieslēdzot pagrieziena rādītāju. Ceru ka citreiz nebūs pusjoslas kur šim likties un beidzot dabūs mācību ka tā apdzīt ir cūciski.

Un BMW te ņepričom (šoreiz ;) ).

239207. viesis 23.jūlijs 2007 10:40
0 0 Atbildēt

anonimikis tik to vien dara ka uz pagriezienu raaditajiem skatas - gribeetu redzeet kaa tu pamaniisi ko piemeeram 130+ km/h braucoshs mocis paraadiis, un vai tas tev ko mainiis. Manupraat ja reiz auto aiz tevis ir pieliidis tuvaak par pieljaujamo drosho distanci tad nau ne mazaako shaubu ka vinsh vilks tev garaam. Pagreizienus neraadiit protams ir stulbi ( kaut gan kursh var garantet ka konkreeta lampinja nau izdegusi), bet tas nekur nau rakstiits noteikumos, ka ja kads kaut ko neraada tad vinju kaut kur var nelaist./aizshkjeersot celju ;)

239209. viesis 23.jūlijs 2007 10:42
0 0 Atbildēt

Smart7: Ir noteikumi un ir cūkas. Robeža starp šīm lietām ir ļoti viegli pārkāpjama. Autoskolās parasti nemāca kur šī robeža ir - acīmredzot šādā autoskolā opelists arī "pircis" tiesības.

239210. viesis 23.jūlijs 2007 10:47
0 0 Atbildēt

Pilnīgi pareizi dara. Kamēr tas opels iekustēsies, bmw jau ir gabalā.

239211. viesis 23.jūlijs 2007 10:47
0 0 Atbildēt

Storms - nevajag ta aplikt Opeli - pats ljoti biezji esmu bijis liidziiga situaacijaa, kad liela un jaudiiga Lexus iipashnieks nevar vien sanjemties apdziiit uz 80 braucoshus auto un peec tam veel man izchakaree apdziishanu ( protams mana marshrutaa nav shaada celja ar cietajaam apmaleem, kur vareetu "3 staavos" apdziit). Un tad es palieku nikns ar savu 1,6 un lieku treshaa robaa un taadiem aakstiem braucu garaam - pilniigi poh ko vinji tur domaa un kuru olu kasa,

239212. viesis 23.jūlijs 2007 10:48
0 0 Atbildēt

Es piekrītu, ka opels ir lohs, bet nevajag bārsīt gudrības kam ir, kam nav priekšroka!

239213. viesis 23.jūlijs 2007 10:49
0 0 Atbildēt

priekšroka ir tam, kuram lielāks uzrāviens un rokas taisnākas.

opelim tas šoreiz nebija :D

239214. viesis 23.jūlijs 2007 10:50
0 0 Atbildēt

Vaina ir opelī, jo opelis ir dialektiska mašīna. Pats kādu laiku braucu ar tīslitru dīzeļvektru un pārliecinājos, ka, redzot, ka garām iet opelis, atdzīvojas pašas lielākās grabažas un paši paralītiskākie opji atceras, kur ir gāzes pedālis. Bambuku apdzīšanas vispār ir atrakcija. Katrs otrais gadījums notiek ar apdzenamā paātrināšanos, mēģinājumu "nogriezt", taurēšanu, lukturu mirkšķināšanu nelietim, kas atļāvies apdzīt trases karali. Ja esi ticis garām, tad tas vēl nenozīmē, ka tūlīt nesekos apdzītā psihodēlisks uzrāviens.

239215. viesis 23.jūlijs 2007 10:54
0 0 Atbildēt

239214. viesis 23.07.2007 10:50

Paranoja? :)

239217. viesis 23.jūlijs 2007 10:55
0 0 Atbildēt

starp citu 4. bildē opelis atrodas bmw aklajā zonā. bembists redz, ka ir nepārtrauktā līnija un godīgi gaida tās beigas. palūr spogulī pa kreisi un redz ka neviena nav un min garām. reāli bembists te neko nav pārkāpis, bet opelim var ierubīt agresīvo.

239219. viesis 23.jūlijs 2007 10:57
0 0 Atbildēt

bildeets tajaa briidii, kad pagrieziens nespiid. logjiski tak :)

asiic

239221. viesis 23.jūlijs 2007 10:58
0 0 Atbildēt

Skatiit manu pirmo komentu.

TG/AM

239222. viesis 23.jūlijs 2007 10:59
0 0 Atbildēt

Autors laikam speciāli meklēja kādu "sensāciju", ja jau bildēt sāka pirms visiem apdzīšanas manevriem :D

239223. viesis 23.jūlijs 2007 11:00
0 0 Atbildēt

cik reizes šodien jūs paši esat pārbraukuši nepārtrauktai līnijai?

239224. viesis 23.jūlijs 2007 11:02
0 0 Atbildēt

239223. viesis davaj nevajag! ja pats neievēro, tad tev nav nekādas tiesības mācīt citus kā braukt. un punkts.

239225. viesis 23.jūlijs 2007 11:04
0 0 Atbildēt

Dexter, ko noziimee buut pirmajam aiz leenaak braucoshaas mashiinas??

Tb, ja veertiigu kravu pavada vieglais transports vai autobusam brauc liidzi shofera draugs, kas peecaak vinju aizvediis maajaas, tad shaadu kombinaaciju NAV iespeejams apdziit, par cik pirmais aiz leenaak braucoshaas mashiinas nemaz netaisaas apdziit?

Pie kam, pirmajaa bildee starp autobusu un bmw ir pietiekami daudz vietas, lai opelis apdziitu tikai bmw un autobusu apdziitu veelaak.

Vieniigais opeljaa noteikumu paarkaapums ir apdziishanas saakshana pie nepaartrauktaas liinijas.

239228. viesis 23.jūlijs 2007 11:09
0 0 Atbildēt

piekrītu, ka ir tāda suga, kas piepsiež gāzi, kad viņus apdzen... pārsvarā starp citu tieši bmw... tā kāda nepilnvērtības trauma no bērnības aizķērusies (vajag tač būt absolūtam deklasētam cietpaurim, lai apvainotos dēļ auto markas, kas tevi apdzen)

239229. viesis 23.jūlijs 2007 11:12
0 0 Atbildēt

Jautājums- autoram nepieder sābs? Nu, tam Ingusam.

239230. viesis 23.jūlijs 2007 11:16
0 0 Atbildēt

Anonimiki - kuram auto situacija kaa 4 bildee tas Opels atrodas aklajaa zonaa ?!?!? Tu regulaari saskati tikai tos auto kurus ieraugi grozot galvu, nevis tos kas paraadas spoguljos ?!?!? Cik aizveesturiskam jaabuut auto lai taa spoguljiem shii buutu aklaa zona ?!?!? Vo taa ka mocis ielien aklaaja zonaa ( aiz C - aizmugurejas statnes) taa gan ir gadiijies, kaut gan pilnigi godiiig irunaajot uzmaniigaaka skatoties buutu vareejis jamo pamaniit vienalga, bet nu nebiju gatavs tam cik aatri jams atlidoja/pielidoja un vilka garaam.

239231. viesis 23.jūlijs 2007 11:21
0 0 Atbildēt

kopsh kura laika mugursomas apdzen bmw? :) labi, abi vainiigi, pavaroti ta jarada :D

239233. viesis 23.jūlijs 2007 11:24
0 0 Atbildēt

stulbie bembisti-90% kas brauc ar bembjiem ir piilniigi loxi un urlas

239234. viesis 23.jūlijs 2007 11:27
0 0 Atbildēt

Nu opelists jau varēja tomēr paciesties biku, zinot ka ar savu nemotoru viņam vajaga 40 minūtes lai normāli paveiktu šo apdzīšanu. Un laikam opelim taures nestrādā vai arī knapi sīc ja jau BMW tās nedzirdēja.

239237. viesis 23.jūlijs 2007 11:30
0 0 Atbildēt

Komentētāji kā 239233. viesis 23.07.2007 11:24 ir pilnīgie memmes dēliņi.

239240. viesis 23.jūlijs 2007 11:36
0 0 Atbildēt

Ja jau raksta autoram izdevies nofočēt šādu situāciju, tad domājams ka tas teātris ar to autobusu, bmw un opeli jau ilga kādu brīdi un bildēs ir tikai atrisinājums. Man liekas ka tas krutais bembists ar savu 2,4 nekādi nevarēja sadūšoties apdzīšanai un kad beidzot bija tāds mirklis kad gan bmw gan autobusam garām varēja tikt arī ar 1,3, tad jau arī bmw vadītājs nodemonstrēja cik viņam kruta tačka un kāds viņš pats ir lunis.

239242. viesis 23.jūlijs 2007 11:42
0 0 Atbildēt

Domaaju, ka situaacija atrisinaajusies ljoti veiksmiigi, njemot veeraa to, kas vareeja notikt. Skumji ir vieniigi tas, ka deksters ir paarliecinaatc, ka pirmajam aiz leenaa auto ir kaut kaada priekshroka. :)

239243. viesis 23.jūlijs 2007 11:43
0 0 Atbildēt

Īsti gudri nav ne BMW, ne Opel, ne fotografētājs, ne komentāros aplicēji... Tā ir tipiska, ikdienišķa ainiņa, līdz ar to, manuprāt, tas nav ne kas īpašs...

239244. viesis 23.jūlijs 2007 11:44
0 0 Atbildēt

Opelists ieraudzīja, ka BMW neiet garām autobusam, gribēja parādīt, cik kruts ir viņa opels un bla bla...

Bembists ieraudzīja, ka šamo dzen kaut kāds nemotors, un bla bla...

Satikās divi auni uz ceļa! :)

239245. viesis 23.jūlijs 2007 11:50
0 0 Atbildēt

Es arī gribu izkliegt savu sāpi. Manu A6 dīzeli (C4, 140 PS) šodien izkoda kaut kāds Chrysler Sebring. Vebšem esmu nikns uz savu audi.

Varbūt man arī par to uzcept kādu topiku?! :D

239246. viesis 23.jūlijs 2007 11:51
0 0 Atbildēt

Ja viens autiņš jau ir uzsācis apdzīšanu un otrs pēkšņi ierauj labajos sānos, tad kopš kura laika tam otrajam ir taisnība (es domāju ne tieši šo gadījumu ar opeli un bmw :D, bet konceptuāli)? Un kas tas par bull$1tu, ka priekšroka uz apgonu ir pirmajam aiz lēnāka transportlīdzekļa braucošajam? Ja aiz autobusa sēņotu 2 opji un 2 tantes, un priekšā brīvi pārredzams ceļš, kur rakstīts, ka nevar iet visai kolonnai garām?

239248. viesis 23.jūlijs 2007 11:57
0 0 Atbildēt

preluditta,

iešana garām kolonnai (vairāku auto apdzīšana uzreiz) jau kādu laiku klasificējas kā agresīva braukšana.

239250. viesis 23.jūlijs 2007 11:59
0 0 Atbildēt

a braukšana kollonā arī ir sodāms pasākums!

239252. viesis 23.jūlijs 2007 12:02
0 0 Atbildēt

to 239248. viesis 23.07.2007 11:57

kopš kura laika ta tā? CSN dotā apdzīšanas definīcija joprojām skan:

1.2. apdzīšana - braukšana garām vienam vai vairākiem braucošiem transportlīdzekļiem, iebraucot pretējā

braukšanas joslā (brauktuves pusē) un atgriežoties iepriekšējā braukšanas joslā (brauktuves pusē);

tātad brīvi drīkst apdzīt vairākus auto uzreiz.

239257. viesis 23.jūlijs 2007 12:07
0 0 Atbildēt

vairaakus taa pavisam korekti driikst apdziit tikai tad, ja viens velk otru :P

239262. viesis 23.jūlijs 2007 12:19
0 0 Atbildēt

Viens par otru stulbaks+vel tie visi BMW aizstavji.... nu riktigi dzekini grabj aiz vaidzina...

239263. viesis 23.jūlijs 2007 12:21
0 0 Atbildēt

Kaa aculiecinieks shim gadiijumam - a/m vadiitaajs no kuras blakusseedeetaajs Inguss fotografeeja varu izstaastiit kaa tas notika...

Ar BMW brauca blondiine... pie tam nepaartraukti runaaja pa telefonu...

Pie shii apdziishanas manevra abi vadiitaaji paarkaapa satiksmes noteikumus dubulti:

1) Opel uzsaaka apdziishanu paar nepaartrauktu liiniju un neraadiija pagriezienu.

2) BMW uzsaaka apdziishanas manevru nepaarliecinoties par manevra droshiibu(nedodot celju mashiinai kas jau uzsaakusi apdziishanu) un neraadot pagriezienu.

P.S. Shis cirks pa priekshu tieshaam turpinaajaas jau labu laiku...

katraa gadiijumaa labi ka tieshaam neviens nebrauca pretii..

239266. viesis 23.jūlijs 2007 12:26
0 0 Atbildēt

Jā, jaunu BMW braucēji bieži vien sirgst ar maza krāniņa sindromu. Atceros, vienreiz viens šitāds pats, tikai universāls, iebraucot Rīgā gar Juglas papīrfabriku apdzina nepārredzamās vietās, agresīvi līda atpakaļ joslā, izraisot straujas bremzēšanas. Vēlāk visi kaut kā izretojās, nonācu tieši aiz viņa. Šis rāda labo pagriezienu, brauks kaut kur nost. Pretī neviens nenāk, parādu kreiso un braucu garām. Tad šis saprata, ka ne tur trāpījis, deva grīdā un neļāva man pabeigt manevru, kad biju jau blakus. Pilnīgs idiots!

239268. viesis 23.jūlijs 2007 12:36
0 0 Atbildēt

nu mobilā žļerkstētāji ir pavisam cita kretīnu suga. tos vajadzētu izvilkt no autiņiem un turpat ceļamalās iebāzt drisā mobilos. Ne šie ko redz uz ceļa, ne spēj noturēt normālu ātrumu.

239271. viesis 23.jūlijs 2007 12:38
0 0 Atbildēt

Ņemot vērā, ka pie BMW stūres sēdēja blondīne, par krāniņiem un to garumiem nevar būt ne runas.

239273. viesis 23.jūlijs 2007 12:39
0 0 Atbildēt

Vakar pirms Kokneses Rīgas virzienā Lexus RX430 šitā pat gribēja izdarīt ar moci. Nesanāca mocis pa vidu starp autiņiem aizvilka.

239274. viesis 23.jūlijs 2007 12:41
0 0 Atbildēt

Taapat te ir ieviesusies arii kljuuda par to kas ir automobilju kolonna. Viens otram sekojoshi auto - nav kolonna, kolonna tiek attieciigi apziimeetau un attieciigi pavadiita ( vismaz citaadaak pec CSN nedriikst buut), ja kaads to dara ( nu labi kaaziniekus un beeriniekus sheit neieskaitisim), tad vinji arii paarkaapj CSN, bet nu CSN un apdzenoshaa vadiitaaj viedoklja shaads formeejums nav uzskataams par automobilju kolonnu, un ir briivi apdzenams ieveerojot visu citu CSN noteikto.

239275. viesis 23.jūlijs 2007 12:43
0 0 Atbildēt

Nav jau tik beediigi ;) vakar no Saulkrastiem braucot apdzinu daudzus mershus, audjikus un arii viens bembuks bija laikam ! Un neviens no vinjiem ipashi nesastrsojaas ka opis tos ir apdzinis ;)

239278. viesis 23.jūlijs 2007 12:50
0 0 Atbildēt

Opelshrotam var pieshuut agresiivu braukshanu:

1) apdzina uz nepartrauktaas liinijas;

2) neraadiija pagriezienu;

3) paarkaapa aatruma ierobezhojumu;

4) BMW ir operatiivais transportliidzeklis.

239279. viesis 23.jūlijs 2007 12:53
0 0 Atbildēt

sranais bumers-izcelas:((( mazak tadus uz celiem

239280. viesis 23.jūlijs 2007 12:56
0 0 Atbildēt

opels saka pirmais apdzisanau.............saja situacija lohs ir tikai viens bembists

239282. viesis 23.jūlijs 2007 12:59
0 0 Atbildēt

to Fridrihs:

taws Audi-dizels ir nemotors un tadel lai nemaisitos Sebrins 2.5i abdzina:)

239283. viesis 23.jūlijs 2007 12:59
0 0 Atbildēt

kaarteejais bembissts bez smadzeneem pakaļa bļe tur mierigi vareeja buut paariss līķi.

239285. viesis 23.jūlijs 2007 13:04
0 0 Atbildēt

149.4 pants. Vispārīgo ceļu satiksmes noteikumu pārkāpšana

Par agresīvu braukšanu, kas izpaudusies kā:

1) vairāku tādu citu citam sekojošu ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu izdarīšana, kas saistīti ar ceļu satiksmei bīstamu vai traucējošu situāciju radīšanu;

2) transportlīdzekļa vadīšana tādā veidā, ka tiek izdarīts ceļu satiksmes noteikumu pārkāpums un radīti traucējumi vienmērīgai transportlīdzekļu plūsmai vai tiek ignorētas pārējo transportlīdzekļu vadītāju intereses (vairākkārtēja braukšanas joslu maiņa apsteidzot, vairāku sastrēgumā esošu vai kolonnā braucošu transportlīdzekļu apdzīšana pa pretējā virziena joslu vai apbraukšana pa sabiedriskā transporta joslu, ceļa nomali, ietvi, gājēju ceļu, velosipēdu ceļu vai citām vietām, kas nav paredzētas transportlīdzekļu braukšanai, u.tml.), -

Tātad ja apdzen vairākas automašīnas atļautā vietā tad tā nav agresīva braukšana.

239287. viesis 23.jūlijs 2007 13:19
0 0 Atbildēt

to 239282. viesis 23.07.2007 12:59:

---------------------

Tas vispār skaitās viens no labākajiem audi dīzeļiem.

Bet vienalga vajadzēs likt čipu.

239289. viesis 23.jūlijs 2007 13:34
0 0 Atbildēt

shitie pakaljaa seedeetaaji ir jaaapgriezh, ne pashi dzen ne citiem ljauj, nezinu vai shis ir konkreetais gadiijums, b et nu pilnas shosejas ar taadiem, ne shtob atstaat shkjirbu, ja pac nedomaa dziit, bet mlja seezh iespiedies pakaljaa kaadam gruzovikam un nemaz nejuutas ne pie kaa vainiigs, bet kad ir liikji, tad redz bezpraatiigie bembisti, opelisti vai da jebkas...

239290. viesis 23.jūlijs 2007 13:34
0 0 Atbildēt

Kādā čuhņā 140 zs pagājušā gadsimta dīzelis skaitās labs?

239292. viesis 23.jūlijs 2007 13:37
0 0 Atbildēt

Ko var njemties, ja nav braukushi ar 5-er, aklaa zona nav, ja vien nav uzlikts plakans spogulis. Originaalajaa spogulii ir ljoti labi viss redzams.

239293. viesis 23.jūlijs 2007 13:38
0 0 Atbildēt

Ok, WALA taisnība, es nekorekti nodēvēju nekolonnu par kolonnu. Bet tomēr... nav aizliegts apdzīt vairākus transportlīdzekļus uzreiz, ja netiek pārkāpti CSN (piem.nepārtrauktā līnija utt), un pirmajam aiz lēnāka tr.līdz.braucošajam nav ne priekšroka, ne pakaļroka. ja viņš sēņo, tad lai sēņo.

239299. viesis 23.jūlijs 2007 14:05
0 0 Atbildēt

239248. viesis 23.07.2007 11:57

preluditta,

iešana garām kolonnai (vairāku auto apdzīšana uzreiz) jau kādu laiku klasificējas kā agresīva braukšana.

Bullja $juudi...

239300. viesis 23.jūlijs 2007 14:13
0 0 Atbildēt

Nē - vairāku transportlīdzekļu līdzekļu apdzīšana nav izslēgta no CSN. Vēl jo vairāk agresīva braukšana ir pārkāpums + vairāki transportlīdzekļi. Ja nav nepārtrauktas svītras jebkuram ir tiesības vilkt garām kaut 10 mašīnām.

Bils - iepazīstieties ar CSN un APK.

239301. viesis 23.jūlijs 2007 14:14
0 0 Atbildēt

239214. viesis 23.07.2007 10:50

Vaina ir opelī, jo opelis ir dialektiska mašīna. Pats kādu laiku braucu ar tīslitru dīzeļvektru un pārliecinājos,

triislitru diizeljvektra??????

uu, jopcik...

239302. viesis 23.jūlijs 2007 14:19
0 0 Atbildēt

Nav atcelti arī CSN 121. un 122. punkti. Tā kā sorrrrry bet ja kāds izlec no rindas ar jaudīgāku traktoru un stiepj visiem garām tad viņam ir priekšroka.

239305. viesis 23.jūlijs 2007 14:50
0 0 Atbildēt

Tad jautājums vai autobuss un bmw neizraisa sastrēgumu?

239308. viesis 23.jūlijs 2007 15:01
0 0 Atbildēt

pirmkart bmw nav 2,4 tads ir tikai audisux :D otrkaart man prieks ka ka ietilpstu tais 10% bembistu kas nav dumi (ka te apgalvo) treshkaart kapec ROI niks ir ar sliipiem burtiem :? vinsh ir minoritaate? :D

239309. viesis 23.jūlijs 2007 15:02
0 0 Atbildēt

fridrihm, 140 hp nav skrieshanai, ja tu to nesaproti tad loxs esi ;) aaa, audi vispar nav paredzec lai atri brauktu :D

239311. viesis 23.jūlijs 2007 15:06
0 0 Atbildēt

he ... pie bembja stures sedeeja 4cikse (blondine) visulaiku runaaja pa mobiilo ... UN ... braucaam uz kadiem 135 km/h kad vinja muus apdzina peec briza skatamies spogulii ari, mugursomis mums dzen garaam ... un taalaak juus jau redzat kas notika ...

ingus

239312. viesis 23.jūlijs 2007 15:06
0 0 Atbildēt

Varbūt dažreiz nedaudz jāuzgaida, nevis nepacietīgi jālien garām...

239317. viesis 23.jūlijs 2007 15:16
0 0 Atbildēt

Cik var redzet cienitais opelja ipasnieks jau ir ''tirinaajies'' pirms tilta (uz kura apdzit aizliegts) , ta ka butu tika logiski, ka bmw (ja brauc pec noteikumiem) ir skersojis tiltu, pagaidijis, kamer autobuss so palaiz un braucis.Tacu opels izskatas kautkads nervozs mazvertibas kompleksu iemiesojums.Ta ir tikai mana teorija, kas izriet no sim bildem...

239320. viesis 23.jūlijs 2007 15:38
0 0 Atbildēt

Baigais tolks ļaut šitādai taburetei sevi apdzīt, lai pēc 50 metriem varētu viņu noķert un gaidīt mirkli, lai varētu apdzīt. Ja opelists būtu domājis ar galvu, saprastu, ka cilvēks jaunu bembi nepērk tāpēc lai aiz autobusa vilktos.

239321. viesis 23.jūlijs 2007 15:38
0 0 Atbildēt

Abi labi:

1. Vismaz bildēs izskatās, ka neviens nelieto pagrieziena rādītāju.

2. Opelis uzsāk apdzīšanu vēl pirms beidzas nepārtrauktā līnija... pārkāpums.

3. Ja BMW pirm šī manevra rādīja pagrieziena rādītāju (ko bildēs nevar redzēt), tad opelis nedrīkstēja apdzīt.

4. BMW vai nu neskatās spoguļos vai ir mazvērtības kompleksu mākts un taisa debīlāko manevru ko vien var izdarīt.

5. Pēc loģikas spriežot - nafig opelim tagad apdzīt, tas taču ir acīmredzams, ka beigsies nepārtrauktā līnija - bembis apdzīs busu, pēc tam opelis arī tiks garām busam. Bet tā ko tad tas opelis gribēja uzsākt apdzīšanu vēl pie nepārtrauktās līnijas un nozagt distanci Bembim vai dzīt abiem garām, kas jau ir agresīva braukšana???

239322. viesis 23.jūlijs 2007 15:45
0 0 Atbildēt

Patiešām, abi labi :)

Jebkurā gadījumā, ciest nevaru tos gudriniekus, kuri uzsāk apdzīšanas manevru, nepārliecinoties, vai kāds aizmugurē to jau neveic! Reāla avārijas situācija, īpaši, ja kāds brauktu pretī..

239327. viesis 23.jūlijs 2007 16:15
0 0 Atbildēt

Būtu tie "pakaļā sēdētāji" palasījuši S. Zasadas grāmatu "Drošs ātrums", kā jāapdzen. Citādi paši ļurkājas, apdzīt nevar un citiem traucē. Opelis un BMW - abi labi.

239328. viesis 23.jūlijs 2007 16:21
0 0 Atbildēt

abi labi, bet no bildeem vairaak izskataas, ka opelists tomeer lielaaks dunduks. man tieshi vairaak besij araa shadi opelisti, kas lien garaam vietaas, kur to nedriikst vai nevar normaali izdariit un tad , kad kaa pirmais aiz apdzenamaa braucoshais gribi apdziit, tad pepilsti jau dzen kolonnu ar domu, ka kaads jau palaidiis garaam. kaa reiz vakar braucot uz riigu kaut kaads tehnikas vilceejs brauca uz +-70-80, panaakm neliels barins, pirmie apdzen, tad paaris liikumi pret kalnu, nepaartrauktaa liinija un aizmuguree paraadaas "asi" - un po, duj garaam - pirmaas paaris vecenes , piedotiet, studentes :)ar vecu mazdu, tad veel kaut kaads strots un bumers iet gan aiz vilceeja braucosajai kolonnai garaam, naakoshajaa likumaa atkal tas pats tikai shoreiz naaca pretii cits vieglais, kas paspeeja pa apmali noorenteeties. rezumee- redzeeju divus liikumus un divas viennoziimiigi avaarijas situaacijass.. taa kaa nav ko sho bembistu aplikt, jo opelim pirmkaart vajadzeeja sagaidiit vietu, kur driikst uzsaakt apdziisanas manervu

239330. viesis 23.jūlijs 2007 16:29
0 0 Atbildēt

Opelis lohs - jo taadus BMW nav veerts apdziit, ja vien tev nav Mercedess vai Bentlijs :D Shoreiz Opelis manupraat avaarijas gadiijumaa buutu vainiigs, bet vispaar liidzigi skati ir tik un taa redzeeti BMW un Lexus izpildiijumos

239333. viesis 23.jūlijs 2007 16:35
0 0 Atbildēt

Pateikshu godiigi, ja abi "ljurkaajaas" un taisiija pigorus jau pirms tam tad pashi vainiigi. Par to ka apdziit saak uz nepaartrauktaas liinijas - ir protams CSN paarkaapums, tachu ja objektiivi tas nevienam netraucee un arii celsh ir labi paarredzams es arii mieriigi apdziitu jebkuru mizkasti kas velkaas vai chakaree mozgas, starpiiba tikai droshi buutu tajaa, ka taads BMW vai nu neiesprauktos, vai nu es neturpinaatu apdziishanas manevru shaadaa situaacijaa. Un muljkiigas situaacijas(nepamaniij/nenoveerteja aatrumu utml) meedz gadiities katram.

P.S. Starp citu nez ir kaut kur CSN preciizi nodefineets kuru liiniju sauc par nepaartrauktu, jo jebkura nepaartrauktaa tapaat kaut kur jau beidzas. ;)

239334. viesis 23.jūlijs 2007 16:38
0 0 Atbildēt

blin, "lielie speci" visi te sapulcejusies, ja nezinat noteikumus klusejat:

1)opelis nedriksteja sākt manevru uz nepārtrauktās līnijas 9saucas agresīva braukšana- dod punktus);

2)bmw nedriksteja sākt apdzišanu, jo lai arī opelis bija pārkāpis noteikumus uzsākot manevru tomēr viņam (opelim) šai gadījumā bija priekšroka, jo viņš jau gāja garām un bmw nedrīkstēja līst priekšā . tā ir bmw problēma kā uzegulēt spoguļus vai grozīt kaklu , lai ieraudzītu, ka viņu kāds apdzen.

3) blin un galvenais, kuru tas kasa - man liekas , ka forografs ir no tās sugas, kam nav ko darīt un sēžot pie stūres viņš kolosāli apdraud pārējos satiksmes dalībniekus, jo nodarbojas ar visu kaut ko tikai ne ar normālu braukšanu. kaut kāds svētdienas braucējs. es braucu katru dienu un dienā ieraugu desmitiem noteikumu pārkāpumus, bet kaut kā neesmu sācis ne bildēt, ne filosofēt. autor, brauc ar auto vai arī ej un bildē, bet nedari to vienlaicīgi- tādi māsteri kā tu apdraud pārējos satiksmes dalībniekus. galu gala katrs pārkāpj sad tad noteikumus - un ko tad mums tāpēc darīt.

239336. viesis 23.jūlijs 2007 16:53
0 0 Atbildēt

to 239334. viesis 23.07.2007 16:38

Es seedeeju pie stuures, bet bildeeja BLAKUSSEEDEETAAJS!!!

Lasiit vajag arii komentus ne tikai gudri di....t

239338. viesis 23.jūlijs 2007 17:10
0 0 Atbildēt

Aftar, vipej jadu:) tad nu gan gadsimta meeroga notikums.

239339. viesis 23.jūlijs 2007 17:13
0 0 Atbildēt

Nu skaidrs...roi...tā izskatās. Nākamreiz būs reportāža '' Kā BMW vadītājs uz mani dusmīgi paskatījās'' :D

239341. viesis 23.jūlijs 2007 17:29
0 0 Atbildēt

es jau paaris meeneshus ar polo ripinos- arii naakas secinaat, ka katram par pienaakumu ir apdziit polo un turpinaat vilkties taalaak kolonnaa.

pasaakums beidzas ar to, ka tiek apdziiti visi apdzineeji tikai tas tiek dariits droshaakaas vietaas un veidaa

239342. viesis 23.jūlijs 2007 17:34
0 0 Atbildēt

Lol, pie stūres vajag braukt nevis ar muļķībām nodarboties. Fotografēšana pie stūres arī ir nāvīgs ieradums!

239346. viesis 23.jūlijs 2007 17:47
0 0 Atbildēt

Neizlasiju komentārus - nu kāda starpība, kur bildēja. Visi tādi gudrinieki, ka rieb. Pēdējā laikā esmu novērojis, ka višdebīlākie braucēji tieši ir visādi Jopelisti, hondisti un visādi šitādi nevis kā pieņemts dirst, ka BMW = atsaldēts psihopāts. Kultūra mums tāda - cita acī skabargu redzam, savā baļķi neredzam!

239348. viesis 23.jūlijs 2007 18:14
0 0 Atbildēt

to Fridrihs:

Sebrim ir vairak par 140zs

239357. viesis 23.jūlijs 2007 20:07
0 0 Atbildēt

sviests! Tā ir bieži, ka aizmugurē braucoša mazlitrāža izdomā šādā veidā apdzīt, bet jaudas nav, es knapi pieduros pedālim lai apdzītu tādu pašu traucēkli kā tas autobuss un nebaga maziltrāža nekur netiek līdzi..

topik gavno, avtor *******

239359. viesis 23.jūlijs 2007 21:22
0 0 Atbildēt

Palasīju komentus un izsmējos-dēļ tāda sīkuma taisīt tādu problēmu...Vairāk un biežāk pašiem vajag braukt,tad šitāda situācija liksies kā braukšana uz 51 ,50 atļauto vietā. Neuzskatu sevi par superspecu,bet ļimonu simts novālējis pie dažādu auto stūrēm esu.Šajā situācijā ir sacelta vētra ūdensglāzē.

239360. viesis 23.jūlijs 2007 22:02
0 0 Atbildēt

Palasot komentus, atliek secinat ka 80% bemieristu ir pedejie di.rsas un otmarozi... Tas ir speka pat tad, ja bimerists nipricom...

A soreiz opels lohs, lien uz apdzisanu pie nepartrauktas un tad drosi to dara ka opits ar piekto...

Bmeristiem gruta dzive: brauc ka nakas - velkas un pilnigs idiots, brauc atri - otmarozs, ka zeme tadus nes... Sanak, ka NEKAD vinji nebrauc pareizi...

Driz nonaks lidz tam, ka ja veikala nebus piena, drosi bimeristi sucaras vainigi :d

239362. viesis 23.jūlijs 2007 22:29
0 0 Atbildēt

Man no malas izskatās, ka tur tiešām pie BMW stūres ir bijusi blondīne, kas nejēdza busam garām pabraukt un darīja to tikai tad, kad buss bezmaz zālē iebrauca. Žēl opelista, jo tam sūdi varēja sanākt - ceturtajā bildē viņš jau pilnībā bija blakus joslā un veica apdzīšanu. Blondīnei tiesības atņemt, jo spoguļos neskatās. Ja tur būtu kāds džips uz 150 gājis garām, krešs būtu pamatīgs.

239366. viesis 23.jūlijs 2007 23:17
0 0 Atbildēt

Abi vienā maisā bāžami, bet BMW Mīļotājiem, ir atkal par ko parunāt, jo, ja viens no abiem, nebūtu BMW. Tad tač nebūtu šo bilžu !!!!?

239368. viesis 24.jūlijs 2007 0:37
0 0 Atbildēt

Opleis un bembists - tāds tādu satika - nelaimīgie virziena nerādītāji.

un, pljac, virziens ir jārāda.....

239371. viesis 24.jūlijs 2007 1:18
0 0 Atbildēt

Nu nevajag tirst ka ar opeli neko nevar izdarīt. Mans čoms ar savu pusizjukušo Astru, poxyj visiem kabināja, ja sagribējās... ...uz grantenes it sevišķi.

Un kurš teica ka visas bildes nav "nospiedušās" brīdī kad tā lampiņa ir nodzisusi.

239388. viesis 24.jūlijs 2007 10:23
0 0 Atbildēt

TO 239371. viesis

Dēļ tādiem čomiem, kas ar pusizjukušām astrām džezo un cenšas kādam kaut ko pierādīt arī ir tā mūsu "izcilā" negadījumu statistika.

Neesmu nekāds BMW fans, bet riebj šitā gudrā spriedelēšana. Paskatieties, kas notiek kaut vai svētdienas pēcpusdienās ceļā no Saulkrastiem uz Rīgu. Liekas, ka 90% ir pilnīgi idioti. Velkas uz 80 pa kreisu malu, bremzē, raustās. Nevar saprast vainu visi brauc uz nenormāljām pohām vai pirmo dienu pie stūres.

239394. viesis 24.jūlijs 2007 10:47
0 0 Atbildēt

Morālais kropils ir raksta autors.

BMW ir daudz stiprāks, un netraucējot mierīgi apdzina to autobusu netraucējot nevienam, kāmēr pretējā joslā labu laiku neviena nebija, un tā pēdējā bilde ir uzņemta pēc tam kad jau pa ptretējo braukā pretī auto. Un ceļš ļoti plats, ko tad vajadzēja ļaut lai opels apdzen ar savu 1,1 izraisot avārijas situāciju ? Man liekas ka šitā pat bij drošāk. Cepiens galīgi nevietā .

239399. viesis 24.jūlijs 2007 11:14
0 0 Atbildēt

Autors losis. Balto līniju uz ceļa redzi? Opelis dzina pāri nepārtrauktajai, bmw tur, kur drīkst.

239425. viesis 24.jūlijs 2007 13:07
0 0 Atbildēt

bembim nebija nekādu tiesību pirmajam uzsākt apdzīšanu, jo opelis to jau sāka!

239459. viesis 24.jūlijs 2007 16:22
0 0 Atbildēt

Tu lohs esi, atradi ar ko spēkoties:) Stājies blakus sev līdzīgam pretiniekam, nevis mazajam Opelītim ar 1.1 dzinēju:)

239478. viesis 24.jūlijs 2007 18:31
0 0 Atbildēt

Bet bembisti-"Behisti", kā viņi mēdz sevi dēvēt, jeb Latviskajā tulkojumā: "Bavārijas mēslu vāģa" jūzeri cik ir ievērots sānskata spoguļus principā nelieto, un izstāvēt 5 auto kustošu sastrēgumu arī viņiem ir kauns (tas gan nav 100%, jo ir atsevišķi 15-25% BMW lietotāju indivīdi, kuri nepakļaujas vispārpieņemtajiem BaMēVā standartiem), jo ar 500 kg smagu un 1.5l 116z/s aprīkotu "zvēru" taču neiesi pakļauties kautkādu mietpilsoņu izdomātām normām un standartiem, un ja godīgi, dvēseli tā aizķer, ja "Behu" mēģinā apdzīt Opelis, kauns taču....

239484. viesis 24.jūlijs 2007 21:10
0 0 Atbildēt

A kāda bija pasāciena vēsture? Mož pOpelis jau sen sēdēja busam ar bumeri pakaļā (kamēr bloņģinka pa mobļu klačojās), līdz nenocietās un mēģināja apdzīt abus? Un tad blondā atjēdzās, ka jau 5 km sēž busam pakaļā un mina pedāli? Šīs dažas bildes nesniedz nu nekādas atbildes, ja nu vienīgi, ka abi pārkāpj noteikumus.

239493. viesis 25.jūlijs 2007 0:29
0 0 Atbildēt

spriežot pēc komentiem, te laikam sākt apgrozīties tikai maloļetkas un dauņi.

avārijas situāciju izraisīja tikai un vienīgi tas job.annais bmw.

pareizāk sakot zoss iekš bmw.

un tas ka opels kaut ko bija pirms tam pārkāpis (līnija, josta utt.)nedod nekādas tiesības nevienam rupji nogriezt ceļu.

Bet vispār neskatīšanās spoguļos+manevrs pirms apdzīšanas ir ļoooooti populārs šajā korumpētajā valstiņā.

239494. viesis 25.jūlijs 2007 0:52
0 0 Atbildēt

Ehh jus visi... Mazs komentarins no Romas - beidzot jutos ka pie cilvekiem, lai gan pirms tam biju dzirdejis, ka seit satiksme esot briesmiga :) Priecajieties, ka dzivojat valsti, kur cilveki ievero satiksmes noteikumus un ir loti iecietigi viens pret otru. Pec palermo un neapoles man Romas ielinas liekas vienkarsi briniskigas, un es ar nepacietibu gaidu, kad varesu atkal atgriezties Latvijas sakartotaja satiksme. Un par auto markam - visagresivakie seit ir Fiat Multipla un Piaggio Vespa. Bet vecmaminu ar Fiat Cinquento, kas jau ta turas kopa ar limlentam, bet tik un ta vienkarsi izbrauc prieksa no sanielinas pat neskatoties vispar nav verts pieminet.

P.S. Uz italu bana ir pienemts uzbraucot ieslegt kreiso pagriezienu un sedet aste 50cm attaluma pie 130 km/h. Pagriezienu izsledz nobraucot no bana, ja vien sanak atcereties. Arpus bana pagriezienus un joslas ievero tikai arzemnieki (un ari ne ipasi ilgi). Nu ja - tas gan viss ir par dienviditaliju un siciliju, bet kopuma - priecajieties, ka dzivojiet un braucat Latvija :)

239583. viesis 25.jūlijs 2007 14:50
0 0 Atbildēt
239592. viesis 25.jūlijs 2007 15:30
0 0 Atbildēt

Izbraucat uz Riiga - Dpils ssosejas piektdien peecpusdienaa, netaadus vien pigorinnus safoceesiet.

239596. viesis 25.jūlijs 2007 15:37
0 0 Atbildēt

rebus, vai tik noteikumos nav rakstīt, ka pirms apdzīšanas manevra veikšanas ir jāpārliecinās, ka aizmugurē esošās automāsīnas nav uzsākušas apdzīšanas manevru?

239637. viesis 26.jūlijs 2007 0:52
0 0 Atbildēt

cik te daudz idiņu.

jā opelis pārkāpj.

bet bembists ir āpsis kam novēlu parkojoties noskrāpēt sānu un nolauzt spoguli.

un kur ir rakstīts, ka vienā piegājienā nedrīkst apdzīt vairāk par vienu transportalīdzekli?

tādi lohi mani pāris reizes ir gandrīz grāvi ielikuši.

braucu jau krietnu laiku pa pretējo joslu, bet kādam tomēr jālien man priekša, jo redz beidzot izdomājis apdzīt.

SPOGUĻI.

un nevajag dirst par aklo zonu. ja kārtīgi apskatās tad var visu redzēt.

239639. viesis 26.jūlijs 2007 1:10
0 0 Atbildēt

Pats diezgan biezi velku pa straaseem un varu pateikt tikai to,ka abi labi!Ja opeliits buutu normaals ruleetaajs sen buutu garaam pagaajis,bet ja jau raustaas surpu turpu,tad tik lai seez astee!

239789. viesis 27.jūlijs 2007 11:25
0 0 Atbildēt

BMW- *******u sindroms

239801. viesis 27.jūlijs 2007 12:51
0 0 Atbildēt

Skumja, bet pamaacosha reportaazha no .ru

otvali.ru/video/posledn...zni:21263.html

239855. viesis 29.jūlijs 2007 23:42
0 0 Atbildēt

Pag, pag. Kur tad te palika "svetais" autors? Ja nemaldos, tad LV nav tadi celi, kur atlautais atrums ir 135km/h. Pec vina stastita sapratu, ka tada atruma vins tobrid ir parvietojies.

239960. viesis 31.jūlijs 2007 12:07
0 0 Atbildēt

239583. viesis 25.07.2007 14:50

labs :D

diemžēl labi raksturo 95% bemeeve tirliņu domāšanas (ja vien vispār ir ar ko domāt) veidu un diemžēl arī reālo rīcību. tādi kverpļi kā attiecīgajā fragmentā sevi pozicionējošais/-šā Gravita ir jānodod šrotā ar visu blīvi neatkarīgi no gada un veselības stāvokļa.

un - nu 80% sū#$s uz ceļiem tomēr, lai kā te dažiem nepatiktu, taisa behisti / bumeristi / beemve "ruļītāji", pēc tam ir auģi kupe, Subaru cluba loši (pēdējā laikā īpaši iecienījuši tā uz apm 130km/h regulāri izmaukt pa Čiekurkalna 1.līniju pat dienas laik;a, nemaz nerunājot par vakaru un nakti), kam pakaļā tiecas micu evo kluba plānprā$%ņi.

241026. viesis 18.augusts 2007 12:03
0 0 Atbildēt

Mazais mugursomis neiselēdzot pagriezienu kaut ko mēģina darīt lai apdzītu divus autiņus pēc kārtas.

Pie tam autobusu vienu jau apdzenot viņam būtu kārtīgi jāuzspiež uz pedāļa. Interesanti cik ātri pārvietojas BMW markas automašīna un par cik būs CSN jāpārkāpj pašam Opel markas autovadītājam?

Vau Jums visiem Opeļa aizstāvjiem liekas, ka BMW pareizā rīcība būtu apstāties ceļa malā lai autobusa manevrs netiktu traucēts vai arī Opelim vispirms būtu jāļauj pirmajām divām manevrā iesaitītajām automašīnām pabeigt uzsākto manevru.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti