Ekspedīcija «1000 jūdzes» dodas uz Urālu kalniem 4

 
25.jūlijs 2008 9:29

2008.gada 4.augustā sāksies studijas „Qfilma” projekts - piedzīvojumu autoekspedīcija „1000 jūdzes Urālu kalnos”. Piedzīvojumu ekspedīcijā „1000 jūdzes Urālu kalnos„ kopā ar diviem pieredzējušiem ceļotājiem - Edgaru Zaķi un Hariju Silu dosies arī dziedātājs Intars Busulis, Latvijas TV ētera seja Kaspars Zlidnis, kā arī aktieri Egons Dombrovskis un Gints Grāvelis.

Divu nedēļu laikā tās dalībnieki četrās speciāli aprīkotās apvidus automašīnās veiks vairāk kā 7000 kilometru garu maršrutu smagos bez ceļa apstākļos. Ekspedīcijas gaita tiks atspoguļota 10 televīzijas dokumentālo filmu ciklā.



No Rīgas ekspedīcija dosies līdz Krievijas pilsētai Permai, tālāk gar Urālu kalnu pakāji sasniegs Maļevkas ciematu,  kas ir pēdējā apdzīvotā vieta pirms ceļotāju mērķa -  anomālo parādību zonas  „M –trijstūris” (arī Permas trijstūris).
       
Ekspedīcijas mērķis ir iegūt pēc iespējas pilnīgāku informāciju par slaveno Krievijas anomālo zonu, kā arī pārbaudīt ceļotāju spēkus ar mašīnām pārvarot Urālu kalnus un dodoties riskantā pārbraucienā ar laivām pa kalnu upēm.

Mistikas un nostāstu apvītajā „M- trijstūrī” Latvijas ceļotājus pavadīs vadošie Krievijas ufologi un žurnālistu ekipāža no pasaulē atdzītākā zinātnes un tehnoloģiju žurnāla GEO.
Jau gada beigās par ekspedīcijas  maršrutu un notikumiem būs lasāms žurnāla GEO izdevumos 17 pasaules valstīs.

Piedzīvojumu ekspedīcija „1000 jūdzes Urālu kalnos„  būs viena no līdz šim vismodernāk aprīkotajām  ekspedīcijām. Jaunākās tehnoloģijas tiks izmantotas ne tikai TV filmēšanas procesā, bet arī anomālās zonas izpētē un fotografēšanā.

Atis Balodis, studijas „Qfilma” producents: „Ideja veidot piedzīvojumu ekspedīciju tieši uz Permas trijstūri saistīta ar to, ka „Qfilma” ir izveidojusies laba sadarbība ar Austrālijas TV producentu grupu un ir panākta vienošanās par piedzīvojumu ekspedīciju veidošanu, kuras notiek neparastās pasaules vietās, kas spētu ieinteresēt TV skatītājus visā pasaulē.”

TV ekrānos 1000 jūdzes būs redzamas LTV 7  jau oktobra beigās, kad 10 sēriju ciklā būs skatāmi ceļotāju piedzīvojumi vienā no noslēpumainākajām pasaules vietām - Permas trijstūrī.

Šī projekta atbalstītājs ir gan Krievijas kompānija „Ekspedition”, kura jau vairākus gadus veido līdzīgus projektus visā pasaulē, gan arī  eksprespasta uzņēmums "DPD Latvija" un  Latvijas uzņēmumi „Cēsu alus” un „Hanzas maiznīcas”.
 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
260297. viesis 26.jūlijs 2008 19:37
1 1 Atbildēt

jā, jā.... kārtējais TV farss... ziniet, cik daudz ļaužu veic daudz interesantākus un bīstamākus maršrutus, vienkārši - sasēžas auto un vālē.... bez sponsoriem un kamerām... vienkārši ķer izjūtas, adrenalīnu, piedzīvojumus un kaifo...

tāpēc brīžiem ir smieklīgi vērot "tv šova" zvaigžnu rīcības un klausīties bērnišķīgajās vaimanās - ak, knapi dzīvi palikām, ak, mūs varēja nolaupīt, ak vai, mēz tak varējām iet bojā tajā trakajā vētrā :D :D :D :D

bet nu, ņemot vērā ka mērķauditorija šādiem šoviem ir vidusmēra pilsonis, kuram brauciens uz Kolkas ragu jau ir piedzīvojums un ceļojums, tad nu - ir Ok, lai veicas :D :D :D

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti