Akcija AUTOGAISMAS-KĀRTĪBĀ finišē jau ducis reižu! 3

 
31.oktobris 2011 17:00

30. oktobrī noslēdzās ikgadējā, šogad jau divpadsmitā gadskārtējā satiksmes drošības akcija „Autogaismas – Kārtībā”.

Tās mērķis bija veicināt satiksmes drošību un, diennakts gaišajam laikam kļūstot īsākam, aicināt autovadītājus  lielāku uzmanību pievērst savu automašīnu gaismām. Tieši nenoregulētas autogaismas bieži mēdz būt satiksmes negadījuma iemesls,  tādēļ akcijas ietvaros, lai palīdzētu autovadītājiem ne tikai galvaspilsētā, bet citos Latvijas reģionos, Autoklubs LAMB piedāvāja iespēju pārbaudīt un noregulēt autogaismas bezmaksas.

Kopumā Rīgā, Ādažos, Daugavpilī, Valmierā, Liepājā un Ventspilī tika pārbaudītas vairāk nekā 3000 automašīnas. 20% no tām autogaismas bija kārtībā, vēl 20% bija jādodas autogaismas remontēt uz autoservisu, bet pārējiem gaismas tika noregulētas uz vietas. Gan Autokluba LAMB biedri gan citi autovadītāji, kas piedalījās akcijā, atzinīgi novērtēja tās nozīmi veicinot satiksmes drošību. Statistika liecina, ka Autokluba LAMB aicinājumam, pārbaudīt autogaismas, atsaucies  ievērojams autovadītāju skaits, gan tie, kas tikai vēlas pārbaudīt autogaismas, gan tie, kas reāli apzinās savu autogaismu trūkumus un vēlas tos novērst.

Arī Ceļu satiksmes drošības direkcijas informācija (CSDD) nepārprotami liecina, ka aizvadītajā 2010. gadā lielākā daļa satiksmes negadījumu bijis tumšajos gada mēnešos. Katram autovadītājam būtu jāņem vērā traģiskā informācija, ka aizvadītajā gadā 52% satiksmes negadījumu ar bojāgājušajiem uz valsts autoceļiem reģistrēti tieši krēslā un tumsā. Savukārt CSDD statistika par tehnisko apskašu atteikumiem liecina, ka bojātas autogaismas joprojām ir visizplatītākais iemesls automašīnām vecumā līdz 9 gadiem.

Autokluba LAMB prezidents Juris Zvirbulis, kurš akcijas „Autogaismas Kārtībā!” īstenošanu vada jau divpadsmito reizi, ir pārliecināts, ka šī satiksmes drošības akcija nevar novecot. „„Autogaismas – Kārtībā!” nav kinofilma vai teātra izrāde, autogaismu stāvoklis ir un būs aktuāls vienmēr, kamēr cilvēki pārvietosies ar automašīnām”, uzskata Autokluba LAMB prezidents.

Pareizi noregulētas autogaismas veicina drošību uz ceļa tumšajā diennakts laikā.

Nav gaismu – nav auto!

 
Visi komentāri
 
284217. viesis 1.novembris 2011 10:56
0 0 Atbildēt

Man noderēja. Lai ir arī nākamgad.

284220. viesis 1.novembris 2011 13:05
0 0 Atbildēt

Ja vēl pāris nelegālos ksenonistus paņemtu priekšā, vispār būtu super!

284228. viesis 2.novembris 2011 8:34
0 0 Atbildēt

vai regulētājs atšķir tālos no tuvajiem papildlukturiem...

sagrieza tā, ka iestājoties tumsai neko neredzēju...

Nācās stāties malā un pašam regulēt pareizi...

P.S es biju pārliecināts, ka tie regulētāji zina , ko dara !!!

man bija viss pareizi - nekas nebija pretlikumīgi :-D

A_P

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 3

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti