Uzmanību - tuvojas pamatīgs sals! 125

 
18.janvāris 2006 17:08

Pašlaik virs Latvijas teritorijas centrālajiem rajoniem atrodas atmosfēras fronte, kuras mākoņu sega pagaidām vēl pasargā Latvijas teritorijas lielāko daļu no stipra sala. Tajā pašā laikā jau aizvadītajā naktī Latvijas galējos austrumu rajonos gaisa temperatūra pazeminājās līdz -20...-23 grādiem, jo šo reģionu jau ietekmēja aukstais anticiklons ar centru virs Krievijas ziemeļiem.

Aizvadītajā diennaktī Pleskavas apgabalā gaisa temperatūras svārstības sasniedza 20 grādus, gaisam šorīt atdziestot jau līdz -25 grādiem. Straujās gaisa temperatūras svārstības veicināja mākoņu izklīšana un ļoti aukstu gaisa masu ieplūšana no Sibīrijas.

Kā aukstās gaisa masas no Sibīrijas Latvijas teritoriju ietekmēs tuvākajās dienās?

cold.jpgStiprais sals Latvijas teritoriju tuvākajās dienās aptvers pakāpeniski. Šonakt (uz 19.01.) sals līdz -25...-30 grādiem gaidāms Latgalē un Vidzemē, savukārt Zemgalē un Kurzemē temperatūra noslīdēs līdz -20…-24 grādiem, piekrastes rajonos līdz -15..-19 grādiem.

Turpmākajās dienās Vidzemē un Latgalē gaisa temperatūra pazemināsies pat līdz -32 grādiem. Zemgalē naktī uz piektdienu (20.01.) sals gaidāms līdz –27 grādiem. Savukārt Kurzemes rajonos gaiss atdzisīs līdz -22...-26 grādiem.

Jāpiebilst, ka aukstums visā Latvijas teritorijā būs vēl vairāk izjūtams, jo pūtīs brāzmaini DA, A puses vēji.

Pēc pašlaik LVĢMA pieejamās informācijas, šādas zemas gaisa temperatūras Latvijas teritorijā pieturēsies līdz nākamajai nedēļai (24.01.), tomēr tās vidū aukstums pakāpeniski mazināsies.

Ko tas nozīmē mums - autovadītājiem?

Tas nozīmē, ka ir pienācis beidzamais brīdis pārbaudīt un, ja nepieciešams, nomainīt sava automobiļa akumulatoru. Ja vēl pie -10 C starteris spēja iegriezt dzinēju, tad ļoti iespējams, ka pie -30 C tas vairs nenotiks. Ja tomēr mēģinat riskēt, tad celieties nedaudz agrāk, lai varētu paspēt uz sabiedrisko transportu :) (Kādreiz cilvēki stiprā salā akumulatoru naktī glabāja siltumā... Tikai tad gan atcerieties, ka akumulatorā ir skābe!)

Un vēl - vai jūsu auto radiatorā ir pietiekami labs (nešķaidīts) antifrīza šķidrums? Un vai logu mazgajamā tvertnē nav aizķēries kāds lēts un ātri salstošs šķidrums?




 
Visi komentāri
 
191043. viesis 18.janvāris 2006 17:15
0 0 Atbildēt

game over...

191044. viesis 18.janvāris 2006 17:17
0 0 Atbildēt

Tagd varēs redzēt vai izslavētā dd futura un fortis vai kā vel sauc. atbilst solījumiem

191045. viesis 18.janvāris 2006 17:19
0 0 Atbildēt

Tas logu mazgājamais arī jālej ārā. Neticu, ka līdz -30 turēs...

191046. viesis 18.janvāris 2006 17:23
0 0 Atbildēt

uz statoila burkas rakstiits lidz -22 imho

nu nez redzeskaa bus!

191047. viesis 18.janvāris 2006 17:23
0 0 Atbildēt

Būs mazāki sastrēgumi uz ielām, jo daļu no pepelaciem pielaist nevarēs.

Dīzeļautobusus pielaist nevarēs, troleibusu un tramvaju vadi pārtrūks, tātad ar sabiedrisko arī būs problēmas.

Atliks iet kājām, bet cik nu kurš šajā salā varēs aiziet ...

191048. viesis 18.janvāris 2006 17:29
0 0 Atbildēt

dizeljiem --- kaput :D

sodien pie cesim ir -30 gradi...

191049. viesis 18.janvāris 2006 17:33
0 0 Atbildēt

Miets ar diviem galiem - mazāk šrotu būs uz ielām (pie šiem gan jau pierasts), bet pašam arī būs auksti - nāksies ilgāk autiņu sildīt lai pirksti pie barankas nesalst klāt (vot tas jau sux). :(

Par logu šķidruma bačokiem - lielākai daļai ir sarakstīts ka tur līdz -19/-22 grādiem, bet testos tikai pāris bija tādi kas uzrādīto temperatūru izturēja. Piebildīšu gan ka testi tika veikti šķidrumu neizsmidzinot (tobiš bija ieliets pudelē un tika saldēts - ja pie uzdotās temperatūras tas bija šķidrs tad tika uzskatīts ka ir OK). Izsmidzinot to var gadīties nepatīkami pārsteigumi pašā nepiemērotākajā brīdī...

Laikam būs jāaizšauj līdz benzīntankam koncentrātu iepirkt. Koncentrāts līdz -30 velk.

191050. viesis 18.janvāris 2006 17:37
0 0 Atbildēt

man tikai vislabāk patīk baltais asfalts dažviet, kur auto braukā mazāk :))

191051. viesis 18.janvāris 2006 17:38
0 0 Atbildēt

Tas logu mazgājamais - štruns ar visu. Bet kas ar to tosolu būs? - var gadīties visādi, braucu ar to pašu, ar kādu autiņu iegādājos.

191052. viesis 18.janvāris 2006 17:45
0 0 Atbildēt

Kur var iegādāties ziemeļbriežus 2x2 ar kamanām??

191053. viesis 18.janvāris 2006 17:46
0 0 Atbildēt

viktors1961: Domāju ka koncentrāts arī tur par ļaunu nenāks. Pēc tam gan uz nākošo apkopi maini nost to žļurgu kas tev tur būs un ielej normālu dzesēšanas šķidrumu.

191054. viesis 18.janvāris 2006 17:47
0 0 Atbildēt

Pegueot: Somijā, bet kuģis ar svaigu ziemeļbriežu partiju esmot iesalis Baltijas jūrā... 8)

191055. viesis 18.janvāris 2006 17:54
0 0 Atbildēt

:)

191056. viesis 18.janvāris 2006 18:01
0 0 Atbildēt

TA ja me pamodiisies un temometrs raadiis -30 tik pat aatrui kaa izliidu no gultas liidiis atpakalj mans diizelpover taadaa halatunaa neleks un es veelmazaak :))

191057. viesis 18.janvāris 2006 18:07
0 0 Atbildēt

Autovadītājiem,tas nozīmē normālu ceļa segumu.Ledus ar jau pie tādām temperatūrām nav tik slidens.Tā kā var tagad gāzt uz nebēdu.Un ko ta jūs pie -15 -30,taisāties logus mazgāt?Nez no kurienes ta tie netīrumi ņemsies?Kam vājāks tosols,tiem gan jautri būs:):):)Pats kādreiz ar sievas matu fēnu granādai pečku kausēju:)Labi,ka uz kamazu vairs nav jāstrādā,tad vajadzētu stundu agrāk celties un kurināt ugunskuru zem ''podona''.Zaz ar jau gadus 15,kā norakstīts.Tam vēl vajadzētu eļļu noliet kastrolī un no rīta uzkarsēt uz gāzesplīts.:):):)

Gan jau kāds vēl atceras jautros labos laikus:):):)

191058. viesis 18.janvāris 2006 18:09
0 0 Atbildēt

2 viktors & storms:

Nu tad tik paskaties vai tosols vai antifrizs tev ir iekshaa. Ja sajauksi kopaa, tad man gudri padziivojushi vechi skaidroja, ka ekstremaali paaugstinaas sasalshanas temperatuura.

191060. viesis 18.janvāris 2006 18:26
0 0 Atbildēt

un peec tam dazhi zobojaas, taa it kaa mana veelme peec apsildaamaas stuures ir kautkas ekstra ;)

191061. viesis 18.janvāris 2006 18:50
0 0 Atbildēt

Nu un kurš taisās logu mazgāt, kad ārā ir -30'C???

Tosols (antifrīzs), akumulators un laba motoreļļa - tās ir tās lietas!

Vēl autonomā a/m apkure (Webasto), elektriski apsildāmie sēdekļi priekšā un aizmugurē, stūres apsilde, Quattro, un moroz po barabanu! :)

191062. viesis 18.janvāris 2006 18:51
0 0 Atbildēt

Pāris dienas gadā var arī cimdos pabraukt :D

A vot apsildāmie sēdekļi gan ir manta ;)

191063. viesis 18.janvāris 2006 18:52
0 0 Atbildēt

Neiet runa par logu mazgāšanu. Vairāk uztrauc, lai tā bāciņa nesaplīst ;)

191065. viesis 18.janvāris 2006 18:56
0 0 Atbildēt

man doma rīt iet TA :)

191066. viesis 18.janvāris 2006 19:00
0 0 Atbildēt

Tagad ir labs brīdis, kad dīzeļiem TA iziet :)

191068. viesis 18.janvāris 2006 19:08
0 0 Atbildēt

A es vakar nopirku RIMI kaukadu logu mazgajamo... Palika ar visu kannu bagaznieka - bus rit iespeja ievertet rezultatu. Bet ta no pieredzes - bacokam nekas nenotiek - kad atkust viss atkal rulle.

191070. viesis 18.janvāris 2006 19:10
0 0 Atbildēt

******* man jau pie -10 pecka nevar logus atkauseet. Taa jau zinaaju, ka vajadzeeja laiciigi nomainiit :(

191071. viesis 18.janvāris 2006 19:38
0 0 Atbildēt

man ir akumolatori 6366677

191073. viesis 18.janvāris 2006 19:59
0 0 Atbildēt

garaazahai ar nav ne vainas :)

191074. viesis 18.janvāris 2006 20:05
0 0 Atbildēt

kaadreiz bij modee taadi sildiitaaji,ko iemonteeja dzeseeshanas sisteemas trubaa.pieliec pa nakti pie 220 un nekaadu probleemu no riita:) zviedriem vareetu buut seerijveidaa.

191076. viesis 18.janvāris 2006 20:14
0 0 Atbildēt

Ja mašīna pa nakti stāv puslīdz normālā garāžā, tad pielekt no rīta arī bez sildītājiem. Nu vēl privātmājām tas variants der, tikai pagarinātāju vajag labu. Savukārt, stāvvietā tos 220 varēsi iespraust sev ***** :D

191077. viesis 18.janvāris 2006 20:27
0 0 Atbildēt

eu!kadam ir infa varbut ralijs vidzeme vispar notiks sados laika apstaklos?

191080. viesis 18.janvāris 2006 21:27
0 0 Atbildēt

Interesanti,ja švaks tosols ir motora bloku var saplēst vai nē?

191082. viesis 18.janvāris 2006 21:49
0 0 Atbildēt

Bloks toč nesaplīsīs.Tosols pārvēršas no sākuma par ķīseli un tad par sniegam līdzīgu veidojumu.

191083. viesis 18.janvāris 2006 22:09
0 0 Atbildēt

CP apkārt nemaisīsies varēs normāli atvilkt

191085. viesis 18.janvāris 2006 22:20
0 0 Atbildēt

Ja logu mazgājamais sasalst, bačoks ta nesaplīsīs, bet to datčiku, kas uz paneļa rāda, ka zupa beigusies, gan var nokaut. Pludiņu vienkārši salauž, un tas visu laiku nogrimst, kā kad zupas nebūtu...

191086. viesis 18.janvāris 2006 22:46
0 0 Atbildēt

Man bačokā 5 litri un nekādu datčiku - tikai sūknis. A mazgāt logus diemžēl var gadīties. Šorīt pat (jau pie mīnus 12) viens priekšā braucošais velns zin kādēļ sāka špricēt uz saviem logiem. Nu un kā tas parasti gadās - 20 metrus aiz muguras arī visi autiņi tiek nospricēti. Ātri vien pie tā pielipa putekļi un mazgā gribot-negribot. :( Un gan jau ka rītdien no rīta arī kāds gudrītis uzradīsies kam savajadzēsies plūsmā putna kaku noskalot. :/

191087. viesis 18.janvāris 2006 22:51
0 0 Atbildēt

"Storms [?] 18.01.2006 17:33

nāksies ilgāk autiņu sildīt lai pirksti pie barankas nesalst klāt (vot tas jau sux). : ("

Jaiegaadaajas un jauzinctalee "attaalinaatas piestarteeshanas" pljurzulis :) Vismaz daljai jauno auto ir .. pa logu paskaties -20 iedarbini un peec 5-10min lien jau siltaa aparaataa ..

191090. viesis 18.janvāris 2006 23:02
0 0 Atbildēt

Valmierā uz šo brīdi termometra stabiņš ir noslīdējis līdz -25, iespējams, ka ārpus pilsētas ir vēl zemāka temperat.... Mans dīzelis (1,9TDI) vēl pielecā tīri labi, nezinu kā būs ja būs -30 un..., lai arī jums izdodas tikt skaidrībā ar savu auto :)

191091. viesis 18.janvāris 2006 23:02
0 0 Atbildēt

191087. viesis: Viens paziņa savam autiņam šito uzlika. :D Pēc tam kad bija aiz pieraduma atstājis pirmajā robā viņš šo "fīču" atslēdza. :P

Un man jau viņš nestāv zem loga. Man viņš 200 metru attālajā garažā... :( A pa dienu protams ka uz ielas netālu no šances - atkal garām.

191092. viesis 18.janvāris 2006 23:04
0 0 Atbildēt

Ēē! Atcerējos kā vectēvs ar savu Pobedu karoja! Protams ka dzesēšanas sistēma bija kā duršlaks, aiz kam tajā liet iekšā tosolu pa tiem laikiem bija totāla izšķērdība. Nu un protams ka tur bija ūdens.... Un bagažniekā lodlampa... :D

191093. viesis 18.janvāris 2006 23:10
0 0 Atbildēt

Storms nezinu par 200 bet nu 100m idejiski velk .. japarkojas tieshaa redzamiibaa no darbvietas :)

191095. viesis 18.janvāris 2006 23:20
0 0 Atbildēt

Par ko jūs spriežat, vai par autonomo apsildi?

Varu pastāstīt, jo manam auto tāda ir (Webasto - laba lieta ziemā).

Tur netiek iedarbināts dzinējs. Darbojas pati krāsniņa, princips tāds, ka el. spirāle aidedzina degvielu, kuru pečka pati uzkačā no bākas, sūknītis dzenā tosolu. Var uzlikt uz konkrētiem laikiem, pečka motoru, arī salonu uzsilda un pēc laika atslēdzas. Atkarībā no vadības paneļa ir iespējama arī tālvadības palaišana.

Bet ar dzinēja darbošanos tai nav nekāda sakara.

191096. viesis 18.janvāris 2006 23:23
0 0 Atbildēt

storms, shaadaa salaa putni nelido. Ja lido un veel pietam d|rsh, tad kaks, kad nokritis liidz mashiinai, ja sasalis kubinjos :):):).

191097. viesis 18.janvāris 2006 23:25
0 0 Atbildēt

Nē tieši par attalināto iedarbināšanu (kas manuprāt ir vienkāršāk un realizējams arī auto kuriem tas sākotnēji nav) .. lai gan arī šis principā varbūt risinājums..

191098. viesis 18.janvāris 2006 23:32
0 0 Atbildēt

Autonomkas uzstādīšana darba ziņā tīrais nieks. Pašam to darīt, protams, nav ieteicams. Uzstāda gan benzīna, gan dīzeļa dzinējiem, vairāk jau dīzeļa.

Tas, protams, ir navorots un jauns, kopā ar uzstādīšanu, izmaksā apmēram 600 - 800 lati. Arī Rīgā tās uzstāda (Geste, Reno centrs -Maskavas ielā un droši vien arī citur), uzstādīšana vienas dienas darbs, bet efekts nenoliedzami patīkams. Līdzīgi kā vasarā klima vai kondiška, tā ziemā autonomā apsilde.

191099. viesis 18.janvāris 2006 23:32
0 0 Atbildēt

Nez cik vareetu izmaksaat autonomās pečkas uzstādīšana mašīnai, kam viņas nava???

191100. viesis 18.janvāris 2006 23:51
0 0 Atbildēt

kaa ar pateerinju tam verkjim? aizdegties nevar?

191101. viesis 19.janvāris 2006 0:00
0 0 Atbildēt

Aizdegties iespējams var jebkurš agregāts, kurš nav serificēti uzstādīts.

Dīzelim domāju, ka nē, ja nu vienīgi provodkā īsais... Bet tās lietīņas ražo nopietnas firmas, kas ar to vien nodarbojas. Arī uzstādīt diez vai pats, garažas apstākļos, kāds spēs :)))

Pēc grāmatiņas tā ierīce patērē apmēram 400 gramus degvielas vienā stundā.

Manējā ir ieprogrammēta uz pusstundzs sildīšanas ciklu, tā kā patēriņš attiecīgi...

Man tas patēriņš liekas niecīgs, salīdzinājumā ar to, ka atkrīt auksta motora iedarbināšana unsēšanās aukstā salonā. Arī iedarbinot aukstu dzinēju, autonomku var lietot lai to atrāk uzsildītu.

191106. viesis 19.janvāris 2006 8:56
0 0 Atbildēt

nu vechi, staastat kaa diizeljautinji shoriit starteejaas ? :)

191107. viesis 19.janvāris 2006 9:02
0 0 Atbildēt

Cik tad Latvijā ir tās aukstās dienas gadā 10 varbūt 15. Manam vecajam auto bija autonomā apkure, nav slikti, bet noteikti nemaksātu par to prieku 600 ... 800 latus papildu lai tādu iegūtu.

191108. viesis 19.janvāris 2006 9:02
0 0 Atbildēt

to>191106. viesis 19.01.2006 08:56

nu vechi, staastat kaa diizeljautinji shoriit starteejaas ?

==================================

Bez problēmām, no pusapgrieziena (garāžā -8) :):):)

191109. viesis 19.janvāris 2006 9:21
0 0 Atbildēt

madonā -29 :)

191110. viesis 19.janvāris 2006 9:23
0 0 Atbildēt

Vienu gan es nesaprotu: ja Krievijā degviela ir sūdīgāka, tad kādā veidā viņi startē tos savus megarulzus? Mums nomirst puse no mūsu inomarku auto ar inobenzīnu un inotehapskati uz ielām, bet Krievijā šie braukā pižiku kuldami?

191111. viesis 19.janvāris 2006 9:27
0 0 Atbildēt

Pavēroju šorīt no rīta pie mājas Zolitūdē - daudzi nevarēja idarbināt savus auto. Gan dīzeļus, gan benzīnniekus. Dīzeļi "neleca" arī itin pajauniem A6 un meršiem. Arī pilnīgi jauns fokus-fordiņš neparko negribāja iedarboties, līdzīga problema bija ar vairākiem golfistiem. Bet, veca 1984 .gada Sierra ar karburatoru, "pieleca" uz pusapriezienu. Mans mondeo arī ierūcās uz otro piegājienu, tā smagnēji gan, jo kārbas eļļa bija jūtami sabiezējusi. Bija jāizspiež sajūgs. Salons gan iesila tikai tad, kad biju jau sasniedzis Rīgas centru. Šajā gadījumā pozitīvu lomu veica apsildāmie benķi. Kopumā, izskatījās, ka mašinu uz ielām tomār ir mazāk kā parasti. Kā saka - attiecīgie fizikas likumi darbojas.

191112. viesis 19.janvāris 2006 9:29
0 0 Atbildēt

Krievu tehnika ir sildāma ar lodlampu, bez traģiskām sekām, ko neteiksi par inomarku. Sliktākajā gadījumā mašīnas naktī nemaz neslāpē nost. Un degviela tur nav sūdīkāka, tā tikai neatbilst Eiropas ekoloģiskajām prasībām, jo ir mažāk piedevu, kam sasalt.

191113. viesis 19.janvāris 2006 9:29
0 0 Atbildēt

Aha autinju uz ielaam bija krietni mazaak:))))

191114. viesis 19.janvāris 2006 9:35
0 0 Atbildēt

nu, lūk... vakar no rīta pie -15 pielaidu savu auto normāli, bet sodien ir -28 (aizkrauklē). tagad sēžu iauto un gaidu, kad atbrauks kāds ar krokodīļiem piepīpēt... un vēl atcerējos, ka tosols manā autiņā ieliets tāds, kas līdz -21 iztur. un jautājums vēl - vai tiešām iztur... ziemaaaaaa.....

191115. viesis 19.janvāris 2006 9:39
0 0 Atbildēt

Mans turbodīzeļpower šorīt pieleca bez kādām šaubām !

191116. viesis 19.janvāris 2006 9:46
0 0 Atbildēt

Mana Honda arii pieleca bez problemam- lai gan jaatziist ka benzins :)) A vot darbaa smagie un kravas busi gan puse leleca. Zopa!!!

191117. viesis 19.janvāris 2006 9:46
0 0 Atbildēt

Mana Honda arii pieleca bez problemam- lai gan jaatziist ka benzins :)) A vot darbaa smagie un kravas busi gan puse neleca. Zopa!!!

191118. viesis 19.janvāris 2006 9:46
0 0 Atbildēt

Blin- sorry ka 2 x

191119. viesis 19.janvāris 2006 9:51
0 0 Atbildēt

man arī honda (bendža), bet aķim šī jau 4.ziema. par to arī tiku sodīta, un no rīta nekur neaizbraucu. :(

191120. viesis 19.janvāris 2006 9:53
0 0 Atbildēt

beidzot viens riktiigi biezs vaards par FIAT Doblo 1,3 jtd (2005g) - suuds, nelec, lai gan pavisam jauns....

191121. viesis 19.janvāris 2006 9:54
0 0 Atbildēt

Nja... Mans TDS izteica priekšlikumu novērtēt sabiedriskā transporta priekšrocības :( Laipni atteicos un patlaban gaidu tehnisko palīdzību no darba :D

191123. viesis 19.janvāris 2006 10:01
0 0 Atbildēt

nu nezinu no riita pielaidu bez probleemaam gan Mazdu gan Bmw...

Vieniigi Bmw tiko pielaists gribeeja uz priekshu skriet... laikam ella paaraak bieza tomeer prieksh taada sala...

191124. viesis 19.janvāris 2006 10:02
0 0 Atbildēt

es nezinu, cik vecs aķis .

pepelacs nebij kustināts no svētdienas, bet ierūcās ar pirmo apgriezienu. lai arī visādi salona ventilatori un rādžas uzreiz ieslēdzās

191125. viesis 19.janvāris 2006 10:06
0 0 Atbildēt

Yukki : domāju, ka viss "āķis" slēpjas akumulatoros - krievzemē lielākā daļa brauc tikai ar pašu ražotajiem. Lai kā mums patīk šodien apriet visus krievu ražojumus, viņu akumulatori konstruktīvi vairāk ir piemēroti ļoti aukstiem laika apstākļiem. Tas nu ir fakts, ka neviens friču "superbošs" šajā ziņā nav konkurents. Savulaik, arī manam golfiņam2 (no98-01.gadam) bija krievu aķis - trīs gadus ziemās nebija problemu: pie mīnus 25 grādiem starteri varēja kruķīt kaut pusstundu. Īpaši labi viņiem esot kaut kādi Tjumeņā ražoti dīzeļakumulatori. Viens mans paziņa tādi ielika s klases dīzeļmersī, un problemu nekādu.

191126. viesis 19.janvāris 2006 10:06
0 0 Atbildēt

Labi jums a Rēzeknē -31 un mans golfs dīzelis nespēja to paveikt vakar pie -25 leca a šodien kajam jagaida lad paliks siltāks nu vismaz -20-24.

191128. viesis 19.janvāris 2006 10:10
0 0 Atbildēt

Mans nomira.... Abi divi.... Nospļaujos un aizgaaju uz troļiku.

Laikam buus jauns aakis japeerk, jo man veel original staav...

Zverjok

191129. viesis 19.janvāris 2006 10:28
0 0 Atbildēt

Vīrs no rīta savu CR-V nepakam nevarēja pielaist, bet manējā Fabia aizgāja kā bitīte :)), kaut gan es viņu dēvēju par blusu. Būs laikam jāmaina mīļvārdiņš.

191130. viesis 19.janvāris 2006 10:34
0 0 Atbildēt

Šorīit uz darbu braucu ar ragaino, mans TDS grieza, griaza, bet neiegrieza, domājams ka dīzelis putrā sagājis, jo bākā bija biš vairāk kā 15litri..

191135. viesis 19.janvāris 2006 11:12
0 0 Atbildēt

NU man shoriit problema ar centraalo atsleegu, un no aarpuses arii nevareeja acleegu pagriezt. Naacaas caur grabazhnieku ieliist atkrukjiit aizmugures durvis un tad priekshas. Labi ka sleepes pa pusei bagazhniekaa/salonaa staav, taa vismaz ir kads caurums uz salonu. :D

Nezinu kas tiem motorinjiem vai nu taa smeerviela sacieteejusi vai kas, bet nu pakustaas labi ja milimetru taas durvju blokjeejamas pogas.

Kaarbaa ellja arii taa kaa plastiliins, nemaz 5-10 minuutees neatsila.

191138. viesis 19.janvāris 2006 11:28
0 0 Atbildēt

F323F, domāju, ka problēma nebija dagvielā. Ja grieza, grieza un nepieleca, problēma bija tanī, ka motora bloks sasalis kramā un degviela saspiežot neaizdegās. Tik zemā temperatūrā nepieciešāms vairākas raizes pēc kārtas, 2-3, uzsildīt kvēlsveces un tad startēt. Pretējā gadījumā liekas, ka tūlīt pieleks, startē tālāk, bet šis tikai bubina, kamēr profesors aķītis atšauj pedāļus. :)

Man arī tā pāris gadus atpakaļ pie -30 gadījās (nesen biju iegādājies 1,9TDI, pieredzes ar dīzeļiem nebija), tad veči man uzsmēja, ka nav jau benzīnieks, kuru griež, kamēr pielec. Krakšķim vajagot 2-3 pasildīt sveces, tad startēt, ja nepielec vēlteiz pāris reizes pasildīt un startēt, tad jābūt Ok. Protams, ja auto vecs, dzinējs izdilis, tad vienīgā iespēja tādos mīnusos, parādīt 'tam siltu telpu... :)

191140. viesis 19.janvāris 2006 11:36
0 0 Atbildēt

KM [?] 18.01.2006 17:29

ar dizelis vis kartiba.

vajag sagatavot laicigi a/m ziemai

191141. viesis 19.janvāris 2006 11:37
0 0 Atbildēt

191138. viesis 19.01.2006 11:28

dazhreiz vajag ari kvelsveces nomainit

191142. viesis 19.janvāris 2006 11:42
0 0 Atbildēt

Jā, neabšaubāmi, kvēlsvecēm jābut tehn. kārtībā, citādi tās var sildīt kaut 10 reizes pēc kārtas un nekas nenotiks... Domāju, ka tas pats par sevi saprotams. :)

191143. viesis 19.janvāris 2006 11:44
0 0 Atbildēt

Ar WEBASTO pirms nedeljas nokaavu akji sausu, naacas piepiipeet, lai gan akjis 100 ampeeru, pirkts vasaraa. Pa nedeelju aciimredzami nebija labi "paeedis", vakar pie -12 pieleca, shon pie -27 nekaa. Tomeer 4.0 diiizeli iegriezt pagruuti...

191144. viesis 19.janvāris 2006 11:51
0 0 Atbildēt

Mans Nissan X-trail dīzelis šorīt bez problēmas šķīlās. Degviela Statoil..

191145. viesis 19.janvāris 2006 11:52
0 0 Atbildēt

Nu bet 4,0 ir jau ar ko griezt... Ko tu salam padarīsi.

Mans sencis šorīt knapi VWLT 45 ar 2,8 palaidis, lai gan pa nakti pie elektrības bijis pieslēgts.

191146. viesis 19.janvāris 2006 11:55
0 0 Atbildēt

Mans Audū 1,9tdi, šorīt bez problēmām. Pirmais iespaids jau šausmīgs, rūc kā traktors, viss vibrē. Bet pieleca...

191148. viesis 19.janvāris 2006 12:19
0 0 Atbildēt

Tā arī nepamaniju, kurā brīdī dzinējs sāka darboties. Apsildāma stūre gan būtu šodien noderētu.

191150. viesis 19.janvāris 2006 12:23
0 0 Atbildēt

Labi, ka es savu suudaino AUDY laikus jau notirgoju-iedomaajos, kaa shodien jaunais saimnieks ap to chakareejaas:))) Vislabaak taadaa laikaa ir iet kaajaam, ja nav paaraak taalu, protams:)

191153. viesis 19.janvāris 2006 12:28
0 0 Atbildēt

-28 jēkabpils - jauns 206 hdi pežonis no rīta ar visām sveču sildīšanām kluss kā kaps........

191155. viesis 19.janvāris 2006 12:37
0 0 Atbildēt

vecais kadets 1,3 ar pirmo aizgaaja, bet maita taa izpuvis, ka tag seed servisaa un metinaas. maita bij ieliecies taa, ka pirms 1,5 meenesha liktaas ziemenes iekspusee ir plikas kaa ljenjina pauris. zaudeejumi vismaz 100 Ls. un uz kadetu tas daudz

191156. viesis 19.janvāris 2006 12:38
0 0 Atbildēt

shodien daudzi nospraagushi. nostiijos uz nabaga bembi. spraadzis kas spraadzis

191158. viesis 19.janvāris 2006 12:45
0 0 Atbildēt

nav jau nosprāguši, ir tik aizmiguši ziemas miegā :)

191161. viesis 19.janvāris 2006 13:14
0 0 Atbildēt

Nu nezinu, es savu 13 gadus veco Nissan dīzelīti, ar mokām, bet piešķīlu. Starteris ta grieza, tikai tā zampa laikam bij piesalusi.

Esmu dzirdējis, ka vislabāk soļķim bendžu nedaudz piegāzt klāt... un ka tās piedevas no tankštellēm tāds fufels vien ir.

Padalaties pieredzē.

191163. viesis 19.janvāris 2006 13:36
0 0 Atbildēt

Karoce baigais pasaciens. Vakar vakara bija jamauc uz Daugavpili un aptakal ar Renault Master. Riga pa 1.55 ls iegazu kaut kadu kimiju un aiziet. Pa visu celu apm 2530 spragoni, parsvara fures. Aukstums tads ka peka uz pilno bet logi pussalusi. Visaukstakais bija Jekabpili 28. Daugavpili kadi 25. Piepipeju vienu KIA ar dizeli, FP nummuri, tatad jauns. Pustundas pulini bez panakumiem. Atpakalcela likas ka ir vel aukstaks. Palika ciets sajugs un masina reali gruti gaja. Bet esmu laimigi ticis atpakal.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (4.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

191164. viesis 19.janvāris 2006 13:38
0 0 Atbildēt

Nevis 2530 bet 25 lidz 30. Turpcela un atpakal.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (4.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

191165. viesis 19.janvāris 2006 13:39
0 0 Atbildēt

Honda Prelude 2.3 '92 leca uz tresho reizi un salonu uzsildiija 6-7 minuushu laikaa, peec 10 min bij Tashkenta - aaraa -24, iekshaa +21. :)

191166. viesis 19.janvāris 2006 13:45
0 0 Atbildēt

mana Honda Prelude 2.3 `95 šodien dabūja jaunu akumulatoru... :)'. Dati par salona uzsilšanu un taškentu - atbilst Viesim Nr.191165. :)

191169. viesis 19.janvāris 2006 13:53
0 0 Atbildēt

Kā ta ar vienu no vakardienas problēmām,ar logu šķidrumu?Laikam jau neviens tomēr logus nemazgā:)Pilnai laimei jau pietiek šodien ar to ka pepelacs pamodināts no ziemas miega:):):)

191170. viesis 19.janvāris 2006 13:55
0 0 Atbildēt

mjaa..91 g.celica pieshkiilaas ar pirmo,hyundai shodien nu neparko,akis 1 g.vecs blin,nez, leju nesti95 eiro,vakar braucot naktii motors raustijaas gazeejot saaku domaat vai tik taas piedevas nav fufelis

191171. viesis 19.janvāris 2006 14:00
0 0 Atbildēt

tiko skatijos bagazhniekaa ,statoil logu skidrums -22 sasalis bachoks,laikam jau araa ir aukstaaks:)vai kads nezin kapeec sak degt ABS indikaators,no sala vai?

191172. viesis 19.janvāris 2006 14:04
0 0 Atbildēt

Es no rīta garāžā tā arī nepierunāju savu mašīnīti pielekt. Aiztesu uz darbu kājām. Tā kā bija ļoti karsti. Velns lai parauj. Nezinu ko lai domā. Vai nu aiz sala, vai kas cits noticis. Vakar it kā normāli bija. Vakarā itin vēlu ieliku garāžā. Vasara tak nebija. Jāmēģina būs pielaist rīt. Vairāk laika.

191174. viesis 19.janvāris 2006 14:17
0 0 Atbildēt

3 gadīga Honda Streem benzīna šodien klusē. Apskatījos pirmo reizi zem haubes , a tur aķītis tik maziņš kā mopēdam...

191185. viesis 19.janvāris 2006 15:03
0 0 Atbildēt

Mans Žigulītis 2103 vēl no tēva mantots 1975.gada izlaidums lec un brauc kā smērēts.Pečka gan pie tādiem grādiem neko īpašu nedos,bet tas nu tā. :)

191191. viesis 19.janvāris 2006 15:14
0 0 Atbildēt

dīvaini, bet pie zemām temperatūrām ķīmiskie procesi norit lēnāk, tātad aķa mūžam uzglabājoties aukstumā vajadzētu būt garākam. un labi ka ir tāds darbs, uz kuru var aizbraukt ar troļļuku un sēdēt siltā kantorī.

191195. viesis 19.janvāris 2006 15:37
0 0 Atbildēt

tur ja tā lieta, ka lēnāk, tāpēc jau arī nevar paspēt to strāvu saražot, jo tā jau arī rodas ķīmiska procesa rezultātā

191204. viesis 19.janvāris 2006 16:35
0 0 Atbildēt

daudzi autinji shodien iemigushi cryo miegaa:DDDD

naaks siltaaks laiks pamodiisies:)

191215. viesis 19.janvāris 2006 17:31
0 0 Atbildēt

Nupat izbraukāju Ogri-gandrīz uz vienas rokas pirkstiem varēja saskaitīt, cik mašiņu brauc. Tas tā dikti tēlaini izsakoties . Vakar vakarā tik sāka kaukt signalizācija- atslēdzu( labi ka privātā māja, suns, sēta un vīrs :) Mašiņš pieleca un iet pa pirmo, tikai grūtāk pārslēgt ātrumus un ja straujāk nobremzē, kauc kā traks.

191218. viesis 19.janvāris 2006 17:44
0 0 Atbildēt

Eye [?] 18.01.2006 18:09

2 viktors & storms:

Nu tad tik paskaties vai tosols vai antifrizs tev ir iekshaa. Ja sajauksi kopaa, tad man gudri padziivojushi vechi skaidroja, ka ekstremaali paaugstinaas sasalshanas temperatuura.

=========================

Normaali nekas tur nepaaugstinaas, ja abi ir uz etileenglikola baazes, kaa normaali arii ir. Tas ir iespeejams, ja antifriizs ir uz propileenglikola baazes, bet taadi ir ljoti reti sastopami.

191219. viesis 19.janvāris 2006 17:45
0 0 Atbildēt

Savu Saabuli9000 87g 2.3 benz gruuti gruuti bet tomeer aizgaaja! Tikai kaut kas ar dzeseshanu nebija - ilgi nesila, bet kad saaka, tad uzkaapa liidz augshai! Laikam tosols kjiiselii!

191220. viesis 19.janvāris 2006 17:47
0 0 Atbildēt

no riita griezhot aizdedzes atlseegu pilniigi nekaadas skanjas, kas liecinaatu par motora eksistenci mana autinjaa.

191221. viesis 19.janvāris 2006 17:54
0 0 Atbildēt

uculs [?] 19.01.2006 09:29

Krievu tehnika ir sildāma ar lodlampu, bez traģiskām sekām, ko neteiksi par inomarku. Sliktākajā gadījumā mašīnas naktī nemaz neslāpē nost. Un degviela tur nav sūdīkāka, tā tikai neatbilst Eiropas ekoloģiskajām prasībām, jo ir mažāk piedevu, kam sasalt.

==============

Daudz gan tu zini par Krievijas degvielu :-) beidz tak muljkjiibas kult. Krievijas diizeljdegvielaa ir paaraak daudz seera, taa arii ir galvenaa probleema. Eksportam vinji razho pavisam citu degvielu, bet taa nav taa, kas tek pa "trubu", tur ir taa sauktais "jeeldiizelis", pusfabrikaats.

Krievijaa , kad ir -30 , tad ir stihiska nelaime, diizeljus neslaapee nost diennaktiim ilgi, met baakaas lampinjas un veel visaadi izdaraas :-) Apstaaklji piespiezh, zini.

191224. viesis 19.janvāris 2006 18:15
0 0 Atbildēt

Bagaazjniekaa uzmetu aci logu skjidrumiem. Vintols bija pavisam maz un tas pats-sniegs. Pilna kanninja Maximas 4l Optima liinija (-15c) pusliidz sasalis kjiiselis (piedodami, jo aaraa -23). Pilots kaa pilots, puskanninja bija palikusi un visa skjidra, ir OK!

Izdaram secinaajumus ;)

191225. viesis 19.janvāris 2006 18:16
0 0 Atbildēt

191224. viesis 19.01.2006 18:15

Mans koments :)

191229. viesis 19.janvāris 2006 19:05
0 0 Atbildēt

Piz*gets-vakar uzpildiju savu Pezo Vienības gatves statoilā un šodien staigāju kājām...Mudaki, ko tur salējuši..Kurš vēl vakar vakarā tur lēja 95E?

191231. viesis 19.janvāris 2006 19:18
0 0 Atbildēt

Statoilam ir nelāga slava ar dīzeli,bet par benzīnu ziemas apstākļos pagaidām nekas vēl nav dzirdēts.

palasot komentus-sajūgs šādā aukstumā obligāti jāizspiež,kad piestartē un bāka jātur pilla(daudziem tas,protams,nav jaunums).

191232. viesis 19.janvāris 2006 19:23
0 0 Atbildēt

Pirms guleetieshanas noteikti ieshu pakurinaat saavu diizelpower ;)

191234. viesis 19.janvāris 2006 20:37
0 0 Atbildēt

dīzelpowers a4 pieleca, melli dūmi vien pajuka, bet logu kā var vaļā dabūt? cik stundas jārūcina? :)))

191235. viesis 19.janvāris 2006 20:52
0 0 Atbildēt

Vel viens prieksnoteikums, lai pepelacs lektu ka kengurs, nevajag pi$t santimus un braukat ar pedejiem pieciem litriem, laujot izveidoties pamatigam kondensatam baka, del ka sala nevar pielaist...

191236. viesis 19.janvāris 2006 20:58
0 0 Atbildēt

bij 5 litri bākā un diezel-audi-wagen '95 nostāvējis stojankā 2 nedēļas :) sveces sildījās kādu pusminūti, tad kādas 10 sekundes pagrieza un tad dūmi pusminūti nāca kā Onslovam no vecā forda! bet šķidrums nenāca uz stikla, pečka nesildīja, atmetu ar roku - naf braukt, ja stiklam cauru neredz. skrāpis dila vairāk kā ledus.

191241. viesis 20.janvāris 2006 0:18
0 0 Atbildēt

Savu Mitsubishi Galant '94, BENZINNIEKU 2.0 nepalaidu, akis nomira... Bet par briinumu mans otrais - BMW 325TD '95 pieleca no pussleciena(vispirms 2 reizes pasildiju sveces)...

Taa ka ja diizelis lec, tad vinjsh arii leks.

191245. viesis 20.janvāris 2006 8:26
0 0 Atbildēt

Saule lec Zakjis lec mashina nelec !!!!!!!!!!

191248. viesis 20.janvāris 2006 9:01
0 0 Atbildēt

Tas ir blefs, ka benzīnam bākā tādā aukstumā ir jābūt līdz lūpai-pēdējo 10 gadu laikā braucu ar dažādiem autiņiem, leju degvielu praktiski visos tankos pēc kārtas (izņemot Statoilu principa pēc) un sava skopuma pēc parasti ne vairāk par 10Ls reizē, tad nobraucu līdz iedegas lampiņa-nekad nekas nav ne aizsalis ne nogulsnējies...

191249. viesis 20.janvāris 2006 9:16
0 0 Atbildēt

Nez kā klājas galvenajam "turiibas vai LU ekonomikas fakultaates studentu un citu getz aveo 1,1 karburatorpower" aplicējam Modcimusam? Neredzu, ka šis dīzeļkings šobrīd spērēgātu par to cik dīzelpoweris ir kruts.

191251. viesis 20.janvāris 2006 9:32
0 0 Atbildēt

Crankshaft, kur es pateicu muļķību, ka tā jābļauj? Un dīzeļi mani vispār neinteresē, es par normālām mašīnām nevis traktoriem runāju.

191254. viesis 20.janvāris 2006 9:45
0 0 Atbildēt

njaa...

22 gadus vecs vaacietis shoriit pieleca... a 11 gadus vecs japaanis atteicaas... :(

191257. viesis 20.janvāris 2006 10:00
0 0 Atbildēt

Problēma ir tā, ka lielākā daļa brauc ar mobīļiem, kuriem ir nevainojami jādarbojas -5/+40 grādu robežās,bet ir vēl ļoti liela daļa šrotmobiļu no dienvidiem-vācijas,austrijas, kuri zemākai temp. par 0 nav paredzēti.Tākā nav ko bļaut, ka mašinka neiet-neiet jau ar.Un ja kāda ir izdevies to piedarbināt vēl nenozīmē, ka ar to varēs sasniegt galamērķi. Vismaz radiatoram lupatu priekšā aizklājiet. Un automātus uzsisldīt vismaz līdz 40grādu temp.citādi ātrumkārbai būs liels p*z*g*e*t*s*:)

191259. viesis 20.janvāris 2006 10:15
0 0 Atbildēt

Prelude `95 ar vakar pirktu aķi šorīt leca slinki, bet pieleca gan! Tiesa gan, drošības pēc pa nakti zem haubes bija trīs pufaikas sabāztas.........

191321. viesis 20.janvāris 2006 17:14
0 0 Atbildēt

sorri, ko nozime sildit sveces?

191325. viesis 20.janvāris 2006 17:59
0 0 Atbildēt

Tas nozime ka no rita piecelies un ej uz masinu. Atver haubi un izskruve ara visas sveces. Tad panem stangas un pie gazes plits uz atklatas liesmas sildi sveci kamer ta paliek sarkana. Un ta visas pec kartas. Tad atri atri skrien uz masinu un skruve tas atpakal. Tad fiksi piedarbini auto. Kas tur nesaprotams.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (4.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

191326. viesis 20.janvāris 2006 18:46
0 0 Atbildēt

to UCULS -- vai tad naktī miera stāvoklī aķis ražo strāvu?

191327. viesis 20.janvāris 2006 18:51
0 0 Atbildēt

statoils jau vakar TV locījās... kā parasti.

191330. viesis 20.janvāris 2006 22:03
0 0 Atbildēt

shoriit kadets jau vaargaak leca, bet leca

191942. viesis 30.janvāris 2006 21:54
0 0 Atbildēt

eu kads zina kur notiek neatlautais rallijs

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti