Sestdien, 29. aprīlī notika NSNF atklātais orientēšanās rallijs „Pirmais 2006”, kuru rīkoja NSNF korporācija. Notikums nebija plaši izreklamēts, tomēr sākotnēji bija izteikušas vēlmi piedalīties 16 ekipāžas.
Dažādu objektīvu vai neobjektīvu iemeslu dēļ ieradās 9 izturīgākās.Šoreiz jāsaka īpašs paldies dalībniekiem, ka bez kartes bez īpašas kavēšanās spēja atrast starta vietu un tāpēc pirmsstarta instruktāža sākās tikai ar 15 minūšu nokavēšanos.
Rallijs notika Rīgas rajonā un šis maršruts bija sarežģīts. Bija vairākas iAuto rallija cienīgas „odziņas”. Startā dalībnieki saņēma karti, kurā bija atzīmēti starts, finišs, LKP un 6 kontrolpunkti.
LKP bija jāierodas 45 minūtes pēc starta, bet finišā vajadzēja būt pēc 90 minūtēm. Tas jau nebūtu sarežģīti, ja ne viena niansīte. Kopā bija 12 kontrolpunkti. Startā dalībniekiem tika izsniegtas arī 6 leģendas un kontroles fotogrāfija, kurā bija informācija par to, kura leģenda jāizmanto lai nokļūtu kādā no slēptajiem kontrolpunktiem.
Tas arī izrādījās lielākais šķērslis kādai ekipāžai atzīmēties visos kontrolpunktos. Jāsaka gan, ka katrā no 13 kontrolpunktiem kāds bija bijis, tāpēc radās doma nākamreiz izveidot 30 kontrolpunktus, lai jau sākotnēji būtu skaidrs, ka visus „paņemt” nevarēs.
Kārtējā „odziņa” bija tas, ka kartē bija 1 KP, no kura nebija leģenda, bet savukārt tā sākās vienā kontrolpunktā, ko varēja sasniegt pēc citas leģendas. Šeit apjuka pat pieredzējušie iAuto rallisti. Pēdējo posmu labākā NSNF stūrmane essss aizbrauca pēc leģendas no KP6, pēc sestās leģendas. Šeit gan jāpiemin, ka tieši sestais kontrolpunkts bija bez sarkanā cipariņa, kas norāda leģendas numuru pēc kuras jābrauc uz slēpto punktu. Citā vietā apjuka pieredzējušie iAuto braucēji Sviestc un bizenajs. Viņiem bija liels pārsteigums, ka pēc leģendas sasniegtajā punktā sākās nākošā leģenda. Sviestca apjukums izrādījās īsāks, viņš spēja finišēt ar mazāku kavējumu un tāpēc arī vinnēja.
Par papildus grūtībām gādāja ceļu remontētāji, kas bija slēguši dažus ceļus, tajā skaitā tieši pie LKP. Bija ekipāžas, kas devās 20km pārbraucienā sekojot ceļinieku saliktajām dzeltenajām zīmēm, bet bija arī tādi dalībnieki, kas pamanīja, ka „ķieģeli” var apbraukt braucot pēc leģendas.
Papildus bija arī īpašie uzdevumi, par kuru izpildi varēja saņemt papildus punktus, bet arī tie lielākai daļai ekipāžu nebija pa spēkam.
Īpaši jāatzīmē ekipāža, kas līdzīgā pasākumā piedalījās pirmo reizi. Tomēr viņi spēja ieņemt augsto ceturto vietu, pateicoties vienkāršai atziņai – labāk atbraukt laicīgi, nevis atzīmēties pēc iespējas vairāk punktos.
Vakarā pēc pasākuma bija pirts, kurā arī tika paziņoti iepriekšējie rezultāti. Pēc rezultātu pārbaudes tiks sumināti uzvarētāji un piešķirts ceļojošais tituls „Lohs #1”.
Visiem finišējušajiem būs piemiņas diplomi. Rezultāti un fotogrāfijas tiks izvietotas http://www.beaumonde.times.lv/o/index.htm
Vairāki dalībnieki izteica vēlmi lai šādu pasākumu būtu vairāk, tāpēc nākamais pasākums „Otrais 2006” vasarā būs.
Pasākuma maršruta veidotājs Pirmais.
nu jā... pasākums - mudžeklis.... diemžēl MAN SPĒLES NOTEIKUMI PIRMS SPĒLES nebij zināmi.. laikam jau nebiju ausis saspicējusi... nekas - citreiz parādīsim ar brālīti jums, kur vēži ziemo ...