Vidēji uz katru pārdoto Porsche automobili kompānija nopelna 21,799 eiro - tas ir 9 reizes vairāk kā tuvākajam konkurentam - BMW, un 65 reizes vairāk kā vidējā peļņa, kas gūta no vienas Volkswagen markas auto pārdošanas.
Kā ziņo izdevums "Motor Authority", viena BMW pārdošana nes Bavārijas kompānijai apmēram 2475 eiro, savukārt Audi nopelna jūtami mazāk - 1580 eiro. Tādi giganti kā DaimlerChrysler un Volkswagen no katras mašīnas nopelna vēl mazāk - attiecīgi 708 un 332 eiro.Salīdzināšanai var minēt faktu, ka "Porsche" kompānija 2006.gadā pārdevusi tikai 97 tūkstošus automobiļu, bet viņu peļņa pirms nodokļu atskaitīšanas bija 2,1 miljards eiro.
lenta.ru
2 Marčiks.
Najā, bet tas liecina, ka tīri tehnoloģiski poršš ir tuvāk folksvāgenam nekā cenu starpība. Lielāka peļņa (korekti gan būtu norādīt procentos nevis absolūtos skaitļos) latviski nozīmē to pašu ko "pircējs - lielāka cērpjamā aitiņa". Protams, miljonāriem tas vienalga, tā kā galu galā visi apmierināti :)