MINI īpašnieku un fanu aprindās par kulta filmu atzītās filmas The Italian Job (1969) iedvesmoti, angļi jau 17. reizi organizē amatieru ralliju ar tādu pašu nosaukumu - The Italian Job.
Filmas pamatā ir izskaistināts stāsts par gangsteri Čārliju Krokeru (Maikls Keins), kurš iecer un paveic vērienīgu 'darbiņu' (The Job) Itālijā, Turīnā.
Izraisot milzīgu sastrēgumu - lai to izdarītu, tiek bloķēts Turīnas satiksmes kontroles centra dators - angļi pārdrošā operācijā nolaupa zelta stieņus 4 miljonu dolāru vērtībā. Un izved zeltu no Turīnas ar trim MINI Cooper, pa vienīgo maršrutu, kas nav bloķēts.
Filma uzņemta, parādot angļu noziedzīgo pasauli pārāk rožainās krāsās, un angļu autobūvi krietni izceļot. Bet tomēr, kopš pirmizrādes filma ir tikai vairojusi MINI popularitāti, lai gan MINI ražotājs nekādā mērā nefinansēja filmas uzņemšanu, producenti pirka mašīnas par saviem līdzekļiem.
Tagad The Italian Job ir piedzīvojums, kas jebkuru, kam ir MINI, vai cits auto, kāds uzņemts filmā, aizved no Venēcijas Itālijā, caur Milānu uz Turīnu, un no turienes cauri Francijai uz Braitonu Anglijā.
Fotogalerija »»
22.10.2007. Pirmdiena
Nu tad tā. Vakar - svētdien, 21. oktobrī beidzot piekrāmēju MINI ar līdzi ņemamajām mantām. Tikai drēbes vēl ne. Bagažnieks jau pilns. Arī pieliku sezonas noslēgumā nokritušo spārna uzliku - jaunas tā arī neattsūtīja laicīgi. Arī riepas vēl jāmeklē pa ceļam Polijā, tīrā laime, ka viņiem arī ir mašīnas ar 12 collu diskiem. Jo arī pasūtītās riepas neatnāca laicīgi, patiesībā tās pazaudēja DHL. Labi vēl ka pārdevēji atdeva naudiņu atpakaļ.Tātad cerams, ka MINI ir kārtībā.
Paši? Agita vēl tagad - 7:18 no rīta kaut kādus pēdējos darbiņus caurskata savā datorā. Arī es vai visu sestdienas nakti darīju neizdarāmo.
Instrumenti un rezerves daļas iekrāmētas. Pases somā, mašīnas papīri arī. Arī viesnīcu rezervācijas ir somā.
Nu. tad brokastīs, un tad aiziet!
Kaspars, 7:20
Vakars.
Esam Mariampolē pie Āfrikas brauciena laikā iepazītā Dailiusa. Viņš ar sievu Rimu vada mazu uzņēmumu, kas izgatavo mazus keramikas suvenīrķiņķēziņus.
Pa dienu paspējām iebraukt pie mana skrodera uzlaikot uzvalku, atvadīties no Minikluba kolēģiem, apēst pēdējo karbonādi Iecavā, iepirkties Bauskā, un konstatēt, ka līdz Mariampolei esam aizbraukuši bez pagieziena rādītājiem. Tiem ir pazudis kontakts. Saīsinu vadu, un pagriezieni ir. Kaut kas strīķē pie bremzēšanas, bet tas apklusa. Vados pēc principa - nemaisi mašīnai strādāt - un nepētu, kas un kā.
Vakars tā arī paiet sarunās pie vīna un alus.
Kaspars, 23:30
23.10.2007, Otrdiena
Šodienas gabals - cauri Polijai līdz Katovicei. Poļi krietni pacentušies, un ceļus sabūvējuši labu labos, tikai vietām, kur kāds vecāks posms, tur braucas bedraināk. Mini iet labi, arī apdzīt smagos varam bez lielām grūtībām. Drīz pēc robežas sākas sastrēgums. 20 minūšu laikā nobraucam 200 m, redzam, ka vietējie griežas apkārt, un griežamies arī mēs. Meklējot apvedceļu uz Augustovu nākas izbraukt pa ļoti maziem meža ceļiem.200 km pirms Katovices sāk līt. Tumsa, miglains lietus, logi svīst, satiksme intensīva, un riepas paplikas.
Atrodam savu poļu paziņu Gregoru, un gulēt.
24.10.2007, Trešdiena
No rīta ar Gregora palīdzību atrodam riepu servisu, kam ir mūsu izmēra riepas. 1 stundu un 580 zlotus vēlāk mums ir jaunas riepas, un mēs braši stūrējam Čehijas virzienā. Caur Čehiju izlemjam braukt pa mazajiem miestiņiem. Jo pa autostrādi tāpat mēs īpaši ātrāk par 100 kmh nebraucam, un autostrāde ir garlaicīga, un maksas.Ap 12:00 noskaidrojas, un no mākoņiem izlien saulīte. Mums garastāvoklis uzlabojas, pieturam pie veikala, nopērkam uzkodas, un vēlāk mežmalā pie ābeļdārza skaistā čehu rudens dienā rīkojam mini pikniku.
Gruss Gott! Ap 16:00 iebraucam Austrijā. Austrijas robežsargam neviens, kas iebrauc valstī neinteresē, arī mēs.
Esam ap 50 km no Vīnes. Lēnām tai izkratāmies cauri, un skat, jau tumsa klāt. Nopirkuši benzīntankā uzlīmi par autostrāžu izmantošanu, braucam Grācas virzienā. Tikuši līdz Vīne Neištatei braucam pilsētā iekšā, un meklējam viesnīcu. Šinī viduslaiku pilsētā ir maz autostāvvietu, un pie mūsu Hotel Zentral piebraukt vispār nevar, Mini atstājam uz Kurze gasse (Īsās ielas)
Mazliet pastaigājamies pa pilsētiņu, kas jau ap 21:00 ir tukša un klusa, iedzeram vietējos dzērienus vietējā kneipē, un čučēt.
25.10.2007, Ceturtdiena
No rīta atkal līst. Pē...Izbraucam atkal uz autostrādes ražot kilometrus. Tomtom navigācija rāda, ka līdz mūsu šodienas galamērķim ir 560 km, ko var nobraukt 5 stundās un 10 minūtēs. Haha, tikai ne ar Mini! Drīz sākas Alpi, un šosejas lenta tā vien ceļas augšā. Mini brīžiem ātrums krīt līdz 70 kmh, turam vienu kanti ar smagajiem. Lēnām laiks paliek labāks, bet kalnos jau sniegs! Apstājamies atpūtināt mašīnīti, un varam pikoties. Kad zvanam uz mājām, mūsu dēliņš Kārlis saka - atvediet sniedziņu!
Pirms Villahas griežam nost no autostrādes, un sākam atkal braukt pa mazajiem ceļiem. Un - sākas atkal rudens, bet iebraucot Itālijā, tas pārvēršas par vēlu vasaru.
Itālijā beidzot var redzēt kādu MINI, jo līdz šim Polijā redžejām vienu jauno, Čehijā arī vienu, arī jauno, un izliktu pie BMW veikala, bet Itālijā jauno MINI ā mudž, un bija arī viens vecais! Cilvēki atkal skatās uz mums, māj, un smaida, ne tā kā nīgrie poļi un čehi!
Ap 16:00 sasniedzam mūsu viesnīcu šai naktij Treviso pilsētā.
Ejam pastaigāties. Treviso ir netālu no Venēcijas, kādus 20 km, bet ir pērla pati par sevi. Vecpilsētu joprojām aptver 16 gs aizsagrmūris, un ielu tīkls un mājas šķiet saglabājušās vēl no 12 - 17 gs. Un pilsētā ir dzīvība! Kafejnīcas, veikali un veikaliņi, picērijas, krogi, un šuvēju darbnīcas, viss juku jukām, un visur dzīvespriecīgie itāļi kaur ko skaļi vervelē. Bona sera!
Rīt no rīta jādodas uz Italian Job sākumu. Tur tad arī viss sāksies, jo pagaidām esam tikai atbraukuši līdz šejienei!
Fotogalerija »»
(turpinājums sekos)
www.miniclub.lv
njaa, visu cienju shitaadus gabalus ar MINI braukt