Lielbritānijā trešdien uzsākta reklāmas kampaņa, kurā brīdina autobraucējus par iespējamu letālu iznākumu, ja vadītājs aizmieg pie automašīnas stūres.
Vadītāji, kas pie stūres aizmieg, katru gadu ir atbildīgi par aptuveni 300 nāves gadījumiem un tūkstošiem nelaimes gadījumos gūtiem ievainojumiem. "Aizmigšana pie stūres ir lieta, kas var notikt ar jebkuru vadītāju jebkurā vecumā jebkurā braucienā," teica satiksmes drošības ministrs Deivids Džeimisons. Jaunā kampaņa, kas izmaksās 750 tūkstošus mārciņu (685 tūkstošus latu), tiks izvērsta arī televīzijā un radiostacijās. Autoceļu aģentūra izmantos brīdinājumu plakātus uz autoceļiem ar uzrakstu: "Domājiet - nebrauciet noguris." "Tā ir lieta, kas katram vadītājam ir nopietni jāapsver, dodoties jebkurā braucienā," sacīja Džeimisons. Decembrī tiesa atzina par vainīgu desmit cilvēku nāvē autovadītāju, kura mašīna nobrauca no autoceļa uz dzelzceļa Anglijas ziemeļos.Tiesa atzina par pamatotu prokurora apsūdzībā teikto, ka Garijs Hārts aizmidzis pie automašīnas stūres. LONDONA, MAR 27, BNS/REUTERS- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Izliek plakaatus... vai tad ar aizveertaam aciim... guljot tos kaads varees izlasiit??? :D pa radio vajag "gailju riita dziesmu" raidiit... vai vismaz kaut kadu daardinosu smago metaalu palaist :))
... hmm, veel vareetu Ufo un Fredi paartulkot... vinju paarraizu laikaa jau toc neaizmigs :))