Kārtības sargi vai kasieri? 68

 
24.marts 2003 11:11

@Piektdien Rīga bija pilna ar policistiem. Laiks labs, nav auksts - visi ielās. Kur nu kurais. Arī mēs izbraucām ielās. Jau pirmais policijas postenis radīja aizdomas par prāta trūkumu...

Braucot pa saulaino Valmieras ielu, pie Piena kombināta leģendārā līkuma strādāja CP ekipāža ar privāto BMW 316 ar valsts numuru EM6408. Nevis vienkārši strādāja, bet tā - pa īstam - trīs vīri... Viņi apturēja mašīnas tieši aiz līkuma.

valmieras2.jpg

Un viņiem tas likās pilnīgi normāli, ka auto tiek apturēti uzreiz aiz līkuma. Ja jau prāta nepietiek, tad būtu vismaz uz ceļa zīmēm apskatījušies! Lai viņiem būtu uzskatāmāk redzams, kā tas viss izskatās, nofotografējam skatu no auto, pirms līkuma, aiz kura stāv apturētie auto.

valmieras3.jpg

Policisti bija izvēlējušies vissaulaināko brīdi, lai autovadītājiem dotu vēl vienu iespēju saņemt papildus adrenalīna devu, pēdējā brīdī ieraugot šķērsli uz ceļa.

Lieki būtu piebilst, ka jau minūti pēc fotosesijas sākšanas, šie policisti pazuda no savas darba vietas – uz ne mazāk riebīgu vietu - Čaka un Tallinas ielas krustojuma (sastrēguma laikā).

Tālāk mūsu ceļš ved uz Piedrujas ielu - tā ir tā jaunā iela, kas palīdz izbēgt no Stahanoviešu tilta sastrēguma. Ceļš plats, šķiet, ka zīme 70 pat prasītos... Gar ceļa malu, bremzēšanas joslā stāv vairākas fūres. Un...

kasieri1.jpg

Ko mēs redzam? Pēkšņi no fūres purna iznirst - policists ar radaru rokā... Te var apskatīt, kā tas izskatās no otras puses... Un pievērsiet uzmanību - fūres pārkāpj CSN. Bet par to laikam policisti nesoda, jo viņiem gardāki kumosi brauc pa ielu...

kasieri2.jpg

Viņuprāt, savādāk ļaunos autobraucējus pārmācīt nevar - tikai ar slēpņiem...  Vēl svētdienas rītā zvanīja lasītājs Pirāts, kurš stāstīja, ka policijas auto DN4891 un tā ekipāža spēlēja jautrās paslēpes uz Maskavas ielas (pie Škoda) - slēpās aiz lielajiem plakātiem.

Secinājums ir viens. Vadītāji esiet uzmanīgi!

iAuto Redaktors


 
Visi komentāri
 
71578. viesis 24.marts 2003 11:13
0 0 Atbildēt

nolaadeetie *******!!!!!!!!! :|:|:|

71579. viesis 24.marts 2003 11:15
0 0 Atbildēt

reāli *******...

71587. viesis 24.marts 2003 11:23
0 0 Atbildēt

Ne tikai Riigaa - vakar paskreejos aarpus pilseetas un konstateeju, ka arii uz sosejaam atklaata radaru sezona.

71588. viesis 24.marts 2003 11:25
0 0 Atbildēt

bljin, nesaprotu, kas ta nevar tas Gulbis kautvai pagraabt shitos pie riikles? laikam jau nav izdeviigi, ka nekaa pikjis ta naak....

71589. viesis 24.marts 2003 11:27
0 0 Atbildēt

Arii sestdien ap 18:00 CP staaveeja uz taa liikuma Valmieras ielaa.

71593. viesis 24.marts 2003 11:33
0 0 Atbildēt

Viņi ir tikai daļa no mūsu sabiedrības, lōti bieži ne tā labākā

71599. viesis 24.marts 2003 11:44
0 0 Atbildēt

Menti izmanto briidi, kad celji ir sausi, bet nav atgrieztas ziimes, kas ljauj braukt virs 90

71620. viesis 24.marts 2003 11:56
0 0 Atbildēt

Kārtējo reizi iauto cenšas policistiem traucēt strādāt :)

Par Valmieras ielu Reds ir mazliet pārspīlējies - tas līkums ir ass un tajā reti kurš brauc ātrāk par 30 km/h, bet ceļš aiz līkuma ir gana plats. Tieši pirms līkuma ir ļoti laba gājēju pārēja, pie kuras reti kāds apstājas, lai palaistu gājēju - kur citur viņus apturēsi, lai sodītu? Varbūt Redaktors varētu ne tikai apšaubīt policistu prāta spējas, bet arī ieteikt risinājumus.

Par fūrēm - kā Redaktors zina, ka CP nesoda fūres? Varbūt tur nebija smago auto vadītāju un CP tos gaidīja ... :)

Secinājums viens - vadītāji, esiet uzmanīgi. Tikai nevis no CP, kā, šķiet, novēl Redaktors, bet uzmanīgi vispār - uz ceļa.

71627. viesis 24.marts 2003 11:58
0 0 Atbildēt

Qued: ej ellee, redzeesi cik prieciigs buusi, kad tev no stuura izleeks viens bezsmadzenju radiijums atstaroshajaa vestee un uzlix tev sodu.....

71633. viesis 24.marts 2003 12:02
0 0 Atbildēt

Qued nedaudz parspile ar savu policistu aizstavesanu. nu izskatas pietiekami bistami uzreiz aiz likuma un pret sauli stavet...

71639. viesis 24.marts 2003 12:12
0 0 Atbildēt

fender - nu un, ja es būšu pārkāpis, sodu samaksāšu. vēl kvīti uzprasīšu. Varbūt domāšu citādi, ja mēģinās sodīt nepamatoti vai izlecot radīs bīstamu situāciju, bet nu pagaidām man tā nav gadījies. Pasakām "viena tante teica" neticu.

viesis 12:02 - tu tur esi braucis? Es tur kādu laiku regulāri braucu un līdz tam līkumam virzienā uz centru patiešām ir baigā vilkšanās - līdz līkumam 40 km/h, līkumā 30 km/h - tāds ir plūsmas ātrums. Redaktors ir izdevīgi nobildējis, bet neilgi pirms līkuma krūmu vairs nav un policisti automašīnas tura pārdesmit metrus tālāk aiz likuma. Protams, viņi varētu novirzīt mašīnas uz stāvlaukumu turpat ceļa malā (izskatās pēc liela trotuāra). tāpat jau arī autovadītājs varētu nebūt auns un nobraukt stāvlaukumā, ja viņam liekas bīstami stāvēt uz ielas - diez vai policists par to sitīs pa galvu.

71644. viesis 24.marts 2003 12:15
0 0 Atbildēt

Ta nu redaktora kungam atklajums. Birojs atrodas uz Stabu ielas, tapec biezi sanak braukt pa valmieras ielu, tur tie CP dezure biezi un regulari, reta ir diena, kad vinu tur nav...

71647. viesis 24.marts 2003 12:17
0 0 Atbildēt

Fender: a varbutne man, ne Qued un vel kadam barinam autovaditaju CP prieksa neleks un sodu neliks, jo braucam neparkapjot CSN.

Neesi aizdomajies par tadu iepeju, ko?

71656. viesis 24.marts 2003 12:30
0 0 Atbildēt

blj tie menti izleeks un kautvai apstaadinaas taapat vien, ar jau pierasto "Dokumentu parbaude", un piekasiities jau vienmeer atradiis kur.

71657. viesis 24.marts 2003 12:34
0 0 Atbildēt

viesis 12:17 - korekcija. Es pārkāpju CSN un regulāri - bet tikai tik, cik to prasa satiksme ielās, respektīvi, pārsniedzu ātrumu par apmēram 10 km/h, reizēm mainu joslas regulējamos krustojumos utt. - tikai, atšķirībā no vairuma autovadītāju, es zinu noteikumus un zinu, kad, ko un cik daudz pārkāpju.

71661. viesis 24.marts 2003 12:49
0 0 Atbildēt

Mjā... No iekšlietu struktūrām uzzināju, ka specrotai uz weekendu izdalīs Stalkerus...tāpēc centos neļauties kārdinājumam ''braukt pēc apstākļiem''....:) Ceru, ka nav daudz ''cietušo''.....:)

71664. viesis 24.marts 2003 12:51
0 0 Atbildēt

Aha. Mani arii te aptureeja! Peec tam kad gribeeju braukt taalaak naacas ilgi gaidiit - visu laiku brauca auto, nebija iespeejams normaali uzsaakt braukt! Dabuuju dot gaazi griidaa ar 1 aatrumu! Policisti vareetu atrast labaakas vietas kur veikt taa saucamaas "dokumentu paarbaudes"!

71665. viesis 24.marts 2003 12:52
0 0 Atbildēt

viesis 24.03.2003 12:51 - tas ir rubbdzi.

71671. viesis 24.marts 2003 12:59
0 0 Atbildēt

LR-jebkuras sfēras inspektors ir kasētājs,kādēļ,tad policistam jābūt par izņēmumu,-vaina ir sistēmā!

71687. viesis 24.marts 2003 13:39
0 0 Atbildēt

Piekrītu Redam, ka apturēšana uz valmieras ielas (bildees redzamajaa vietaa) ir biistami, pats esmu gandriiz tur saskreejies deelj CP aptureetaas mashhinas, jo apbraucot to, ienjemu kreiso joslu, bet daudzi pretiimbraucoshie (no centrpuses) arii grib tikt aatraak uz priekshu un arii ienjem kreiso joslu, kas tur nemaz taa iisti tajaa pusee nav. Un, ja grib, lai buutu kaartiiba, nevis sodiishana, tad arii vajadzeeja staaveet pie taas gaajeeju paarejas, nevis peec tam atkal tikai sodiit. Un veel, pieveersiet uzmaniibu, kur staav CP personiigaa mashiina! UZ TROTUAARA!

71695. viesis 24.marts 2003 13:58
0 0 Atbildēt

Jaa,polichonkas labi savu auto noparkojushi,man jau paaris reizes ir uzliimeetas kviitis logaa,kad atstaata mashiina taadaa pat vietaa,aiz reklaamas staba,kur gaajeejiem nekad muuzhaa netraucees,paliek vieta veel kaadi 2 - 2.5 metri gaajeejiem........(tas ir uz Pulkvezha Briezha ielas ),nu pats vainiigs,pilniigi atziistu,noteikumos ir tie trotuaari mineeti..........bet kas ta shitos sodiis...............

71697. viesis 24.marts 2003 14:00
0 0 Atbildēt

Viesis 13:39 - nu gan saspringi. Saņemies, aizbrauc uz turieni un pabolies - redzēsi, ka tas ir stāvlaukumiņš, nevis trotuārs. Par kreiso joslu tev daļēji ir taisnība - no centra puses daudzi ātrāk jau ieņem "kreiso joslu", lai arī faktiski brauc pāri sadalošajai līnijai, kas samazina vietu pretējā ceļa pusē.

71698. viesis 24.marts 2003 14:02
0 0 Atbildēt

Nu ja, par Valmieras ielu pilnīgi piekrītu Red-am, par pārējām vietām - protams, ka no CP puses tas ir slikts stils. :)

Qued 24.03.2003 11:56 ir labs ieteikums Redakcijai, ka rakstot šādus raxtus varētu piedāvāt savu variantu. (piem. apstādnāt auto blakus esošajā stāclaukumā).

Qued par Valmieras ielas līkumu nepiekrītu Tev. Ja tur ir zīme, kas liecina par pagriezienu, tad jau pilnīgi skaidrs, ka tas nav neliels pagrieziens. OK, tur plūsma varbūt brauc 30 km/h, bet atļautais ātrums ir 50km/h, un kāds striitreisers to izmantos .... un ko tad ? CP tomēr ir jāparedz visas situācijas un, ja ir jāaiztur automašīnas bīstamā ceļa posmā, par to ir jābrīdina pārējie Ceļu Satiksmes dalībnieki. Jeb es kļūdos ?

fender 24.03.2003 11:58

Izlasi savu komentu, padomā un ej stūrī nokaunies! Ja Tev smadzenes pietiek tikai lai uzraxtītu jēlu komentāru par CP (bez sakarīga pamatojuma), tad savus komentus vari neraxtīt vispār. Dēļ tādiem kā Tu arī iAuto ir CP "melnajā listē"... Iemācies civilizēti savas domas izklāstīt !

71712. viesis 24.marts 2003 14:32
0 0 Atbildēt

Qued - "nu un, ja es būšu pārkāpis, sodu samaksāšu. vēl kvīti uzprasīšu." - hm, shie tev kviiti tikai uz pieprasiijuma dod ? Sen pats neesmu sodiits, taapeec nezinu kaa tagad ir.

Kaads var pateikt, vai CP driikst straadaat ar netrafareetaam mashiinaam. Ja driikst, tad kaa notiek pakaljdziishanaas ? Laikam otrs ments izbaazj pa logu galvu un *******u kaa sireena...

71715. viesis 24.marts 2003 14:34
0 0 Atbildēt

jau neatceros kas ai taam zvaigzniiteem bija, bet nekas rupsh, tas toch

71729. viesis 24.marts 2003 15:05
0 0 Atbildēt

Šitie lohi piektdien konkrēti izbesīja! 60 metrus aiz Tallinas Čaka krusta, kur ir divas joslas(šauras) katrā virzienā, mlējā joslā turēja autovadītājus, tā radot konkrētu korķi virzienā uz Zemitāna tiltu. Gribēju jau viņiem tā riktīgi uztaurēt, bet diemžēl todien man skaņas signāls atteicās strādāt. Moš to arī viņi ...?

71731. viesis 24.marts 2003 15:11
0 0 Atbildēt

da tie teletubiji tur uz valmieras ielas aiz taa likuma biezhi ir maniiti, un es arii nesaprotu, kur var buut debili radijumi un stadinaat tieshi aiz liikuma, varbuut tad jau vajadzeja uzreiz uz liikuma lekt aaraa un stadinaat

71732. viesis 24.marts 2003 15:11
0 0 Atbildēt

hehee - nu nevajag piesieties vārdiem - uzprasīšu, ja nedos. Līdz šim gan vienmēr ir devuši. Varbūt tagad ir citādi, es arī kādu brīdi neesmu sodīts.

Par sirēnu netrafarētām mašīnām - var paskatīties vācu seriālu Kobra, tur viņiem ir pārnesājamais signāllukturis, ko pielipina pie jumta, kad jādzenās kādam pakaļ. Latvijā gan laikam tādu piegājienu nepraktizē.

71734. viesis 24.marts 2003 15:17
0 0 Atbildēt

Man vakar taadi jautri CePisti traapijaas... Aptureeja mani... taa un taa, labvakar tipa, papiiriishi, paluudz izkaapt... pieaicina pie sava auto, un tad seko diivaina pauze, shie skataas viens uz otru un domiigi klusee... Paiet 5 sekundes, 10... :) Kluseeju es ar... :D Un tad viens CP domiigi saka otram koleegam: " Eu, hmmm... mosh pabraucam? eku tepat ir staavvieta." :D

71746. viesis 24.marts 2003 15:36
0 0 Atbildēt

Nevajag pārkāpt, tad nebūs jābaidās no CP un varēs droši viņiem pateikt, ko domā par "dokumentu pārbaudēm" bīstamās vietās.

Interesanti, kā ar CP algu var nopirkt tādu BMW, lai arī ir redzētas arī 'krutākas' netrafarētās-privātās automašīnas.

71750. viesis 24.marts 2003 15:40
0 0 Atbildēt

wampirius -> tu laikam esi neapteesta pagale, bljin man tie menti jau aknaas seezh ar savu patvaljiibu. kaadam vajadzeetu shitaa vakaraa no stuura ar lomiku pa pauri, lai atchohnaas, ka menta mundieris vinjam nedod augstaakas kastas paarstaavja godu!!!

71766. viesis 24.marts 2003 15:59
0 0 Atbildēt

fender 24.03.2003 15:40

nu ja ... izskatās, ka Tev skolā iestāties vajadzētu. Tavi izteicieni ir bērnudārza līmenī. Es neaizstāvu CP patvaļu un neatzīstu viņu darba metodes, kuras traucē satiksmei. Taču tas man neliek viņus "apsaukāt" (kā jūs bērnudārzā to darat).

starp citu, pamēģini vismaz pāršķirstīt CSN grāmatiņu, un, ja māki lasīt, palasi. Tur daudzas interesantas lietas rakstītas par to, kas jādara, lai CP tevi liktu mierā.

Kāpēc man nav bijušas problēmas ar CP ? Lai gan neesmu no "burta kalpiem".

71767. viesis 24.marts 2003 16:01
0 0 Atbildēt

recluse 24.03.2003 15:36

da par algām runājot, ja salīdzinātu te mūsu visu algas, tad izrādītos, ka arī mēs (liela daļa) nevaram nopirkt tādu auto, ar kādu braucam.... taču kaut kā sagrabinam :)

ja Tu "velc uz kukuļiem", tad vainīgi ir arī tie, kas dod....

71768. viesis 24.marts 2003 16:02
0 0 Atbildēt

noteikumus zinu pietiekoshi labi un parasti nepaarkaapju, bet taa patvalja man vienkaarshi besii, kas tad vinjiem nav likumi???? pa zobiem shitiem lohiem(protams esu sastapies ar normaaliem mentiem) un ar savu uzspiileeto pareiziibu tu arii nospraagsi, a tolka ta nikakova!!!

71772. viesis 24.marts 2003 16:14
0 0 Atbildēt

fender,

nav runa par pareizību vai nepareizību. Kādu Tu sagaidi attieksmi no "debīlajiem mentiem" ? Nezinu, kāds Tu esi dzīvē, bet ja es būtu CP, kuram Tu izrādi tādu attieksmi, kā Tu sludini savos komentāros, es Tevi "izdrāztu" pēc pilnas programmas (piesieties vienmēr var).

Ar to gribēju teikt, ka lai Tevi cienītu, jāciena tas otrs ir arī pašam. POLICIJA nav nedz tas vieglākais, nedz apmaksātākais darbs mūsu valstī. Protams, nevienu ar varu tur nedzen, taču ja cilvēks tur dara savu darbu, tad jamējais ir pelnījis labu attieksmi arī pret sevi (līdz brīdim, kad pats sāk "uzprasīties"). Cik sapratu, Tu uzskati, ka katram "debīlajam mentam" ir jāpierāda, ka viņš tāds nav. Varbūt sāc ar sevi ?

p.s. "debīlais ments" nav mana attieksme pret policistiem, bet gan iepriekš Tavos komentāros aizgūtais.

71775. viesis 24.marts 2003 16:16
0 0 Atbildēt

hehe,mani ar vakar kautkaads klauns ar uzvaardu uz "m" aptureeja...ne to modraans,ne to mudraans...:)) vispaar jau kruta...tikai neizpratu vinja izsaucienu "paskaties uz mani!", peec tam lad vish bija appeetiijis TA esamiibu....itkaa govis es ar taadiem kopaa ne tikai neesmu ganiijis,bet pat pie viena galda neseestos,nez,kamdeelj vinjam uz "tu" paariet sagribeejaas....tiesa,atvadiijaas civilizeeti...toties aptureeshanas iemeslu nenosauca...beediigi,ka mentiem taada kultuura - preciizaak kultuuras truukums...

71778. viesis 24.marts 2003 16:23
0 0 Atbildēt

nav nebija un NEBUUS...ibio cik var aakstiities...

Uz menteni tauna NEIET straadat deelj taa ka ir aicinaajums ieviest kaartiibu bet lai pelniitu kaapostu... paprasiet sev paziistamajiem cp vai vinji tur straadaatu par savu oficiaalo algu...

71779. viesis 24.marts 2003 16:26
0 0 Atbildēt

draco - gan jau gribēja salīdzināt tavu viepli ar tiesībās redzamo. Jā, familiaritāte ir viena no lietām, kas man arī nepatīk CP inspektoros, taču tāda pati ir sastopama pie mehāniķiem servisos, pasniedzējiem universitātē utt. Briesmiiga jau taa kultuura, ka nenosauca aptureeshanas iemeslu. Ar kultuuru tam gan nav nekaada sakara, jo vinjsh ir CP inspektors un driikst tevi aptureet. Ar noteikumu neieveeroshanu gan ir sakars, bet tas ir cits staasts.

fender, ko atrisinaatu iegaashana ar lomiku vai sadoshana pa zobiem? Vai no taa kaads ir labaaks palicis? fender, varbuut pastaasti, kas tev shito naidu izraisa? Tevi kaads izopaaja pie mezhinja policista formaa vai kaa?

71782. viesis 24.marts 2003 16:27
0 0 Atbildēt

:D taunas vietaa "tauta"...

71784. viesis 24.marts 2003 16:32
0 0 Atbildēt

qued, man taa attieksme rodas no vinju uzvediibas, ja ments man pretii laipns, es arii pret vinju taads, tad ok.

ja ments kashkjiigs, es ar pretii, taa luuk.

zini es ar gribeeju iet pa mentu maaciities, bet tad izdomaaju, ka vajadzeetu tomeer pabeigt taas 9 klases.....:)

71785. viesis 24.marts 2003 16:39
0 0 Atbildēt

fender - un, jo vairāk leksies, jo vairāk dabūsi pretī. Ko tu iegūsti no kašķēšanās ar policistu? Pēc taviem izteikumiem šeit, komentāros, nešķiet, ka tu spēj argumentēti iebilst un pierādīt savu taisnību. Tad kādēļ izaicināt zaļo vīriņu tikai tādēļ, ka tev nepatīk viņa attieksme vai sejas izteiksme? Pēc tam labāk paliek?

71786. viesis 24.marts 2003 16:41
0 0 Atbildēt

to Qued : pareizi... tikai pats naakamreiz piedaavaa vazeliinu un ar novilktaam bikseem pieliecies lai Tevi ir eertaak panjemt priekshaa...

71788. viesis 24.marts 2003 16:44
0 0 Atbildēt

qued: jaa man paliek labaak, kad neljauju sev kaapt uz galvas pa neko, kautkaadam mentam. un ja ments leksies, pac arii cietiis. laix dara savu

71789. viesis 24.marts 2003 16:47
0 0 Atbildēt

*******ha muxa! Kaukaads sviesc, ja aptur ne par ko! Vienkaarshi kretinee, bled!

Tomeer atbalstu to, ka menti straadaa un tieshaam draazh paarkaapeejus. Nu un tad, ja aptur arii kaadus 10%, kuriem gala rezultaataa nav par ko piesieties. Paarkaapeejus vajag reaali DRAAZT. Protokols un kaartiibaa - lai iet un tusee pa Klijaanu ielu. Tikmeer, kameer necieniisim satiksmes noteikumus un liidz ar to mentu darbu, cienju no menta negaidu.

Redaktors 24.marts 2003 16:54
0 0 Atbildēt

stop, stop, stop!

Vai tad šeit, šajā rakstā bija jūtams kāds naids pret CP? Vai tad kāds teica, ka CP ir lieki? Nē! CP ir vajadzīgi kā vēl nekad, bet - lūdzu strādājiet normāli, pēc loģikas.

CP nedrīkst apturēt auto, ja tas var izraisīt avārijas situāciju. Ne vienmēr tas tiek ievērots. Par to arī šis stāsts.

Šeit nebija nekāda uzbrauciena policistiem, un NEKĀDA naida, tāpēc lūdzu - mīļie komentētāji - savu naidu atstājiet aiz iAuto ! Tas nav mūsu mērķis: kurināt naidu pret policiju. Pilnīgi nepareizi. Mēs esam PAR policiju un BŪSIM!

Paldies par uzmanību!

p.s. ceru, ka tas nedaudz norinās tos dažus komentētājus, kas raksta šeit visādus cp un citus noniecinošus komentārus. Esiet nedaudz kulturālāki...

71792. viesis 24.marts 2003 16:56
0 0 Atbildēt

Savulaik dzeks bija nodziivojis ilgaaku laiku statos. Atbrauca, staastiija, kaa tur vineejie CP straadaa. Pirmkaart, vari braukt kaut vai galiigi paardzeeries un ar nezin kaadu grabazu, bet, ja nepaarkaapsi noteikumus, neviens CP nekad un taapat vien neapstaadinaas. Tikliidz kaut neliels paarkaapums, tad gan ir "na vsju katushku", liidz pat arestam un kurkim bez iipasaam ceremonijaam - kaut vai par to, ja pasazierim rokaa atkorkeeta alus pudele. Taa kaa mums te veel nav ko puksteet.

71801. viesis 24.marts 2003 17:09
0 0 Atbildēt

jautaajums tikai, par kaadu policiju ir iauto...cerams,ka par profesionalu,nevis taadu,kaada taa ir pashlaik...un taas otmazkas par to,ka "menti taadi,taapeec,ka tev pret vinjiem attieksme taada"...nezkaapeec,ja shaadam muldeetaajam veikalaa paardeveeja nelaipnaa toniii kko noburkskjeetu,tad nezvai buutu praataa pasha demagogija par attieksmeem...galugalaa mentam algu maksaa,lai vinsh buutu arii pieklaajiigs un neitraali - objektiivs,nevis taads kuram uzprasi " a kaads aptureeshanas iemesls" un pretii dzirdi " a tu tipa umnijs? a tev aptiecinja ir? a pa seju negribi? " utt :)))

71806. viesis 24.marts 2003 17:18
0 0 Atbildēt

Kindzulis - ideja jau tāda arī ir - ja neleksies ar policistu, viņš tevi nedrāzīs. Ja leksies, gatavo vazelīnu. Sanāk kaut kāds sadomazo... ķipa. Bet nu es laikam nevaru pilnvērtīgi spriest, jo man nav gadījies sastapties ar kašķīgiem eksemplāriem.

viesis 16:47 - tīri labi pateikts.

Redaktors - vai tiešām teksts "aizdomas par prāta trūkumu" ir vienkārši neveikls?

draco - vai par pārdevējas attieksmi veikalā tu nesūdzies komentāros kādā portālā? Kādēļ ne? Ar ko tad šī savādāka par CP inspektoru? Pārdevējai arī algu maksā.

71807. viesis 24.marts 2003 17:21
0 0 Atbildēt

policists, atšķirībā no pārdevēja, ar zvērestu ir apņēmies darīt to... pārdevējs to dara naudas dēļ...

71809. viesis 24.marts 2003 17:34
0 0 Atbildēt

2qued: suudzeeshos gan. taapeec,ka cilveekiem jaazin,uz ko vinjiem jaabuut gataviem apmekleejot konkreeto veikalu....respektiivi,veikala saimnieks ir ieintereseetslai pie vinja taadas paardeveejas nestraadaatu,citaadi driiz vien varees klapeet savu bodiiti ciet. turpretii cp ir monopols...var dariit ko grib + vinjiem vienmeer buus taisniiba taa ka saliidzinaajums no shaada rakursa ir nevietaa...:P

71811. viesis 24.marts 2003 17:36
0 0 Atbildēt

ja leksies bez pamata tad jaa... bet pamatoti un kulturaali lekties pat ir ieteicams :)

Red ! taada policija kaa shobriid nevienam nav vajadziiga... ja nu vieniigi vinjiem pashiem... un taa nav naida kurinaashana bet vienkaarshi jauka attieksme :)... un te var paciteet Qued paaris komentus augstaak :"Ar ko tad šī savādāka par CP inspektoru? Pārdevējai arī algu maksā." paardeveejai ta pateiks ka iesmeereeta veca desa ...vai ne?

71824. viesis 24.marts 2003 19:52
0 0 Atbildēt

Es domāju, ka sen jau vajadzēja pierast, jo to vietiņu uz Valmieras ielas, jau sen viņi iecienījuši (labāk, ka stāv zināmā vietā).

71829. viesis 24.marts 2003 21:12
0 0 Atbildēt

Latvija viss popularakais darbs ir but par policistu jo sim darbam komplekta nak visadas extras piemeram iekaset naudu .

71837. viesis 24.marts 2003 21:34
0 0 Atbildēt

Shodien ar cuciibu izceelaas BMW-540, kursh uz Akmens tilta mani apsteidza no labaas puses, taisiidams slalomu starp joslaam uz apmeeram 80-90 km/h. Man nav ko paarmest, jo es tanii briidii braucu apmeeram uz 60 km/h. Peec tam tilta beigaas tas BMW vadiitaajs apsteidza normaali braucoshu auto pluusmu pa tramvaja sliedeem, saceldams puteklju maakoni un trauceedams redzamiibu normaali braucoshajiem autovadiitaajiem.

71840. viesis 24.marts 2003 22:20
0 0 Atbildēt

Tieshi "kasieri" man liekas vispiemeerotaakie vaardi - es vakar veelu braucu riiga no LIepajas, protams, biju baisi noguris un veleejos aatraak nokljuuta maajaas - pie Kalnciema tilta mani aptur - esot 65km/h bijis - tajaa briidii es biju tur vieniigais, celjsh tukss un es braucu pa 2o joslu ; protams, mani pieacina pie polichu auto un pat nesakot ne cita vaarda jautaa par to vai es varot samaksat 5 Ls. Es shiem paprasiju vai tad bez naudas soda piemeeroshanas citi meeri nav, tas keks pat nesakot ne vaarda kjeeraas pie protokola.

Viss jau kaartiiba - es jau ne par 5 Ls un paarkaapumu, bet par stilu, kuru es hiem dariiju zinaamu - policisti straadaa kaa kasieri, nevis pilda savus pienaakumus. Protams turpinaajumaa sekoja asu vaardu apmainja.

Nozheelojami, ka pie mums CPisti ir tikai kasieri - tie kr@#$@, tiek uztureeti par musu nodoklju naudu.

71864. viesis 25.marts 2003 6:54
0 0 Atbildēt

laba ideja CP paardeeveet par kasieriem..a ta sienaaziisji ..sienaaziisji:) KASIERI!

71872. viesis 25.marts 2003 8:41
0 0 Atbildēt

Ļautiņi, jums laikam visa pasaule koncentrējas uz naudiņu. Policisti nevis iekasē naudu, bet soda autovadītājus. Process tāds pats, mērķis cits. Kasieris iekasē naudu par pakalpojumu, policists - par pārkāpumu.

viesis 22:20 - nevajag vaidēt par "mūsu nodokļu naudu" - nodokļus taču visi maksā neatkarīgi no tā, kas ir jāuztur.

71933. viesis 25.marts 2003 11:47
0 0 Atbildēt

Atkal sludinaashu savu propogandu. No policijas ir jaanonjem shie sodu kaseeshanas uzdevumi. Pie tam arii jaanonjem aatruma kontroles uzdevums. Aartums ir jaakontrolee tur kur to tieshaam ir vitaali nepiecieshams ieveerot un tas jaadara ar foto radaru - kulturaali, kaa aarzemees. A paareejaas vietaas, lai jau brauc. Pofig ka aatraak. Galvenais lai netraucee pluusmai.

Cinderblocks, Queda piemineeto liikumu parasti forsee ar otro robu subaarim un 5000 rpm @ tacho.

71945. viesis 25.marts 2003 13:04
0 0 Atbildēt

Varu dereet, ka polichi 5shus tikai zvejo nevis meklee paarkaapeejus. Es ar mieru noorganizeetu dragreisu pa visaam Riigas ielaam, lai menti aizrijas!!!

72006. viesis 25.marts 2003 16:40
0 0 Atbildēt

Ko ta visi te aardaas, bled! Kaada iekaseeshana? Paarkaapi - maksaa. Uzsveru PAARKAAPI. Noteikumi ir tam, lai tos ieveerotu un apzinaatos, ka paarkaapuma gadiijumaa MAKSAASI. Protams, ja daudz nekashkjeesies un buusi diplomaatisks, vareesi izbraukt ar textu, vai mazaaku sodu, bet tik un taa esi paarkaapeejs. Gribi paarkaapt - gatavo skanosho. Un visss!!!!

72038. viesis 25.marts 2003 19:20
0 0 Atbildēt

Celju policija ir mani draugi. Vinji mani sargaa no nekauniigajiem paarkaapeejiem.

72602. viesis 30.marts 2003 23:38
0 0 Atbildēt

Pilicisti SUKI! Urody bliat'! Kozly! *******asy!

72780. viesis 31.marts 2003 15:42
0 0 Atbildēt

Šodien atkal novērojams vercais labais triks - stāvoshs auto aiz līkuma. Ceļu policijas patruļa ar privātu automašīnu Mazda 626 v/n EL 2567 apstādina braucējus Valmieras ielā, pie Piena kombināta. Nu gluži kā šajās bildēs. Nekas jau nebūtu pretim, tāds viņu darbs, bet vai patiesi nevar apturēt automašīnas mazāk bīstamā vietā vai lūgt apturētos autovadītājus apstāties līdzās plicijas auto skvēriņā uz stūra, jo patriesi arī braucot ar 50 km/h ir nepatīkami aiz līkuma iekšmalā pēkšņi ieraudzīt apturētu «pārkāpēju»

73030. viesis 1.aprīlis 2003 17:19
0 0 Atbildēt

tas mani nemaz nepārsteidz.

mani tajā Valmieras ielas līkumā apturēja un sodīja par braukšanu ar neieslēgtiem tuvās gaismas lukturiem, taču, kad rakstīju sūdzību par to, ka (1) protokols tika sastādīts privātajā auto un (2) ka tā vieta vispār ir diezgan nepiemērota patrulēšanai, saņēmu atbildi, ka ar vietu viss ir ok un ka protokols ticis sastādīts caur atvērtu logu.

karoch, sam durak...

74917. viesis 21.aprīlis 2003 12:53
0 0 Atbildēt

Man pret shiem naudas kaaseejiem ir neviltots naids.

74922. viesis 21.aprīlis 2003 16:04
0 0 Atbildēt

Neviens nevar zinat vai ments ir ists tapec kad jus aptur zvanat lai parliecinatos vai tads ir un vai drikst te atrasties.Un ja tevi aptur tad noteikti atradis kadu iemeslu par ko piekasities

75860. viesis 26.aprīlis 2003 1:00
0 0 Atbildēt

75861. viesis 26.aprīlis 2003 1:19
0 0 Atbildēt

Kā ceļu policists ar savu "mazo" aldziņu spēj nopirkt tādu BMW?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Dīzelis beidzot lētāks par benzīnu: Dīzelis 1.637 un 95 benzīns 1.657 EUR -26.03.2024 (+ VIDEO) 16

iAutolv uzpilda degvielu, secina, ka dīzeļdegviela lētāka par benzīnu un aicina aizdomāties par to, vai varam atļauties zaļo politiku šādā formātā un maksāt par degvielu vairāk kā, piemēram, Spānijā. Lasīt vairāk

 

Saskaņotais paziņojums – kā to pareizi aizpildīt 11

Ceļu satiksmes negadījums var notikt ar ikvienu, neatkarīgi no autovadītāja vērības vai braukšanas pieredzes. Pārsvarā notiek nelieli satiksmes negadījumi, un ļoti bieži auto braucējiem nākas pildīt saskaņoto paziņojumu. Lasīt vairāk

 

ASV kravas kuģis daļēji sagrauj 2,5 km garo tiltu Baltimoras pilsētā (+ PAPILDINĀTS 11:45 VIDEO) 25

ASV, Baltimorā kuģim ietriecoties tilta konstrukcijās daļēji sagrauts tilts pār Potapskas upi. Tiek ziņots, ka tajā brīdī pār tiltu braukušas automašīnas un pārvietojušies gājēji, tādēļ iespējami upuri. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti