Zebras atbalsis un pārdomas... 60

 
25.marts 2003 0:19

@Lasītājs: Tiem, kas nav redzējuši 18. marta LTV "Zebra" raidījumu - sagatavoju interesantāko izvilkumu no intervijas ar LR Kārtības policijas priekšnieku Visvaldi Puķīti. Ir par ko padomāt...

Korespondents: Daudzi autovadītāji ir sašutuši, ka ceļu policija aptur pārkāpējus intensīvās satiksmes ielās, tādējādi bloķējot satiksmi.

V.Puķīte.: Jā, es pilnīgi piekrītu arī tiem, gan vadītājiem, kuri to saka presē, gan arī raksta tā saucamajā iAuto interneta lappusē, ja, kad ir, protams grūti, ja, un viņi neredz to brīdī, ja, ko šis pārkāpējs ir izdarījis un viņi uzskata, ka, tātad šis policists maisa viņu tālāko kustību. Bet, gan likumdevējs, gan arī, teiksim, kopējais policijas darbs ir vērsts uz to, lai šos pārkāpējus tomēr izolētu no sabiedrības un arī viņus… viņi tiek sodīti par savu pārkāpumu. Un šajā situācijā likumdevējs ir paredzējis, ka policija drīkst pārkāpt, ja? Tātad, viņi nepārkāpj sistemātiski, viņi pārkāp kaut kādu konkrētu gadījumu dēļ, ja? Un, tātad, tas viss tiek darīts, lai sabiedrību audzinātu, ja? Jo, ka es jau minēju iepriekš, ja, tātad, gan šie nekaunīgie vadītāji, kuri pārbrauc krustojumus, gan tie, kuri maina braukšanas joslu nekaunīgi un neievērojot ceļu satiksmes noteikumus, ja? Tas viss darbs tiek likvidēts tikai šajā situ… šādā veidā. Un viņš tiek apturēts tūlīt un uzreiz, nevis tad…tanī vietā, varbūt iespējams, teiksim, pēc pieciem kilometriem. Es vēlreiz gribu arī lūgt visus vadītājus saprast to, kad policija necenšās pārkāpt savas iegribas dēļ, ja? Policija strādā tikai tautas labā un… un… strādā saskaņā ar likumu.

* * *

Tie, kas neredzēja sižetu, spiež šeit.

Zebras sižets, un īpaši sižeta nobeigums, kur intervēja  Visvaldi Puķīti, diemžēl neatstāja mani vienaldzīgu. Super! Tā turēt! A es laiku pa laikam domāju, kāpēc CP pārkāpj ceļu satiksmes noteikumus? Izrādījās, ka to ir paredzējis likumdevējs. Vai kāds zina, kas tas tāds ir — likumdevējs? Tas ir vārds, vai uzvārds? Un kādā veidā un kuros normatīvajos aktos viņš ir paredzējis, ka policija drīkst pārkāpt?

VISI zina ka, pārkāpt nedrīkst NEVIENS! Tomēr iekšlietu ministriju laikam neviens joprojām par to nav informējis. Žēl. Varbūt tur uzmanīgāk palasīs "tā saucamo iAuto", tad zinās vairāk?

CP darbiniekiem ir saistoši šādi pamatdokumenti, ka "Likums par policiju", "CSN", "Ceļu policijas dienesta instrukcija", utt. Un NEVIENĀ no šiem dokumentiem nav rakstīts, ka policija drīkst pārkāpt. Vai, tad Puķītes k-gs nevar konkrēti uzrādīt dokumenta nosaukumu, datumu, numuru un pantu, kur ir rakstīts otrādi?

Mani ļoti priecē, ka Puķītes k-gs apgalvo, ka CP nepārkāp sistemātiski. Bet ko nozīmē sistemātiski un nesistemātiski? Ja es KATRU OTRO dienu redzu CP, kura pārkāp, vai tas ir sistemātiski? Manuprāt, viennozīmīgi jā! Ļoti laba Jums sanāk sabiedrības audzināšana. "Mēs pārkāpjam, lai audzinātu sabiedrību!" Ideāli.

Es uzzināju no intervijas arī daudz ko jaunu. Izrādās, ka tie vadītāji, kuri pārbrauc krustojumus, ir nekaunīgie. Žēl, ka es to nezināju agrāk. Jaunatklājums bija, ka samainīt braukšanas joslu arī var nekaunīgi. Vai iekšlietu ministrijas oficiālais pārstāvis nevar detaļās paskaidrot kā šo var izdarīt?

Ja kopējais policijas darbs ir vērsts uz to, lai pārkāpējus izolēt no sabiedrības, interesanti būtu uzzināt, kādā veida notiek pārkāpēju izolācija no sabiedrības (vārdu "izolēšana" es nelietošu, jo "izolācija" skan labāk)? Bloķējot satiksmi? Tā tiešām ir ļoti laba izolācija!!! Es pats tādu nevarēju iedomāties. Laikam, neīpaši gudrs esmu.

Un pēdējais. Tātad, policija necenšas pārkāpt savas iegribas dēļ. Kas, tad, piespied nabadziņiem pārkāpt CSN? Mēs? Autobraucēji-pārkāpēji? Ar saviem nebeidzamiem pārkāpumiem liekam stāvēt CP automašīnām krustojumos, trotuāros, zālienos, "zem zīmēm"? Braukt, pārsniedzot ātrumu, bez ieslēgtām bākugunīm? Es gan to nezināju. Pateicos par noderīgu informāciju.

Mēs visi zinām, kā policija strādā tikai tautas labā un… un… strādā saskaņā ar likumu. Lasam katru dienu iAuto un zinām. Un liels policijai par to Paldies!

Ar cieņu,
iAuto lasītājs Aleksandrs

 
Visi komentāri
 
71857. viesis 25.marts 2003 2:02
0 0 Atbildēt

njaa, ljoti saturiiga atbilde sanaakusi uz jautaajumu :)

71860. viesis 25.marts 2003 6:25
0 0 Atbildēt

Secinājums viens - Puķītes kungs neveikli sapinās vārdos, kas liecina par vinja nekompetenci risinot šādus jautājumus.

Un šeit nu parādās tas, ka ne jau jālabo tie mazie zaļie vīriņi (ir jau arī tie), kas stāv uz ceļa, bet jāsāk tīrīšana augšējās policijas varas struktūrās.

Puķītes kungs melo, teikdams šādus vārdus! Un tāda ir policijas amatpersona???

71861. viesis 25.marts 2003 6:46
0 0 Atbildēt

kaadas tur paardomas.valsts viira kas aizstaav policiju - vadiitaaju dzilja neieredzeesana.roka roku mazgaa...diemzeel.

un man prieks ka ar nievaajoso attieksmi vismaz iauto vinjam ir kaa dadzis ..nu tur pat:)

71865. viesis 25.marts 2003 7:39
0 0 Atbildēt

Mani iepriecinaja vel viens Pukites izteiciens.

Vaditaji, kas iebrauc vai izbrauc no krustojuma pie aizliedzosa signala. Vai tad CSN ir mainiti un vairs nedrikst pie sarkana nekada gadijuma braukt ara no krustojuma?

71867. viesis 25.marts 2003 8:16
0 0 Atbildēt

Piekriitu policijas viedoklim. Tieshi taa - daudzi autovadiitaaji ir nekauniigi!

71869. viesis 25.marts 2003 8:25
0 0 Atbildēt

Diemzheel video neredzeeju jo pingviinistiem jau nepienaakas ;(

tachu tufta liekas galiiga. Vieniigi vareetu piekrist, ka ne visas situaacijas ir viennoziimiigas. Jo ir Riigaa vietas kur paarkaapeejus nav iespeejams sodiit neradot sastreegumus, bet paarkaapj regulaari. Taadaa vietaa lai normaliizeetu situaaciju (uz celja) ir jaarada tie apgruutinaajumi paareejiem vadiitaajiem (lasi sastreegumi) jo citaade nekas un nekad nemainiisies.

Vieniigi policijai pa priekshu vajadzeetu ieguut kaut nelielu cienju vadiitaaju aciis. Lai braucot garaam postenim pirmaa doma kas ieshaujas praataa nebuutu tipa: "atkal pieciishus slauc"

Liekas ka kaartiibas ievieshana policijaa kautkaa ir apstaajusies :( Vismaz no aarpuses skatoties.

Gulbis buutu "izshaavis savu pulveri"?

71870. viesis 25.marts 2003 8:34
0 0 Atbildēt

Neko jau sliktu negribaas teikt, vien to, ja nevari sakariigi atbildeet uz zhurnaalista jautaajumiem, tad labaak saakumaa uzzini jautaajumus un sagatavo atbildes, nevis lieto savaarstiitus teikumus kuriem zuud jeega un klausiitaajs taapat paliek tik gudrs cik ieprieksh.

Agraak domaaju, ka nekompetence paraadaas tikai zemaakajos policijas amatos, bet te pat nevar normaalu domu pateikt, kur nu veel organizeet padoto darbu.

71874. viesis 25.marts 2003 8:45
0 0 Atbildēt

Jāa, CP PR aģents par sliktu nenāktu...

71876. viesis 25.marts 2003 9:20
0 0 Atbildēt

.., jā? :) tjipa vecais nemaz nav pārliecināts ko sludina (katra teikuma beigās pārjautā korespodentantam un pats sev) :)

71877. viesis 25.marts 2003 9:22
0 0 Atbildēt

Jaa, laikam jau ilgi shii CP patvalja turpinaasies. Var jau daudz runaat, ka kautkas ir mainiijies, bet manaa skatiijumaa, tas ir izdariits varbuut par 5%. Nemaz nevajag speciaali mekleet CP paarkaapumus, tie diemzheel ir sastopami veeljoprojaam uz katra solja! Un patieshaam, mani arii kaitina tas, ka tiek aptureeti paarkaapeeji par maznoziimiigiem paarkaapumiem, radot veel lielaakas nekaartiibas!

71879. viesis 25.marts 2003 9:24
0 0 Atbildēt

Hmmm... Tieshaam kaukaads daunis tur augshaa tiem CPistiem seezh, taapee arii pashi tik stulbi... :(

71880. viesis 25.marts 2003 9:26
0 0 Atbildēt

Vispar jau smiekligi...., ja nebutu skumji :(

71882. viesis 25.marts 2003 9:28
0 0 Atbildēt

Pukjiitis peec kaut kaada analfabeeta izklausaas :-)

71883. viesis 25.marts 2003 9:29
0 0 Atbildēt

Nū, cienītie! Tas tak ir Puķīte! Tāds viņš vienmēr ir bijis...

Zivis, kā zināms, pūst no galvas :-)

Sers Henrijs

71884. viesis 25.marts 2003 9:31
0 0 Atbildēt

... cik ilgi vēl tādi par vadītājiem būs ...

71885. viesis 25.marts 2003 9:31
0 0 Atbildēt

1. Nevar tā vienkārši mutisku interviju 1:1 pārlikt uz papīra. To jau pirms kāda laika izmantoja Rīgas Laiks restorānā intervējot Šleseru.

2. CSN pārkāpējus var iedalīt formālos pārkāpējos un nekaunīgos pārkāpējos.

Gribu attaisnot tos policstus, kas formāli pārkāpj noteikumus, lai varētu sodīt nekaunīgus autovadītājus.

Negribu saprast to policistus, kas soda autovadītājus par formāliem pārkāpumiem.

Nosodu tos policistus, kas paši nekaunīgi pārkāpj noteikumus bez kāds vajadzības.

71887. viesis 25.marts 2003 9:39
0 0 Atbildēt

muahahahahahahaaaa !!! konkreeta atbilde pukjiitei :) hahahahaaaaaaa es ir liiks nosmiekliem :)))))))

MaD

71888. viesis 25.marts 2003 9:40
0 0 Atbildēt

...ja ? :)

MaD

71889. viesis 25.marts 2003 9:42
0 0 Atbildēt

viesis 25.03.2003 09:31

Piekrītu 2. punktam 100%

71897. viesis 25.marts 2003 9:51
0 0 Atbildēt

Ko jūs te visi ņematies, jā? Tā kā mazi bērni, jā? :D :D :D Tā saucamais iauto jau mani ir apnicies, jā? :D

71898. viesis 25.marts 2003 9:52
0 0 Atbildēt

Vecā patiesība- zivs pūst no galvas...

71901. viesis 25.marts 2003 10:01
0 0 Atbildēt

Pirmkaart, man shkjiet, ka vinjsh ir PukjiitIS, nevis PukjiiTE (runaajot arii par raksta autora augsto zinaashanu liimeni latvieshu gramatikaa!!), otrkaart, manupraat, nevajag sabiezinaat kraasas - fakts ir, ka PukjiiSHA k-gs nevar sakariigi parunaat un intervija vairaak izklausiijaas peec taisnoshanaas, tomeer man liidz apzinjai nonaaca, ko vinjsh ar to visu gribeeja teikt, lai gan izteiksmes forma nebija ne tuvu spiidosha.

Ko es ar to visu gribeeju teikt - ir cilveeki, kas var parunaat kameras priekshaa, un ir cilveeki, kas nevar. Taapeec NEVAJAG TIK LJOTI PIESIETIES FORMAI! Shis raksts ir tikai kjengaashanaas par FORMU, nevis sakariiga SATURA analiize!

71902. viesis 25.marts 2003 10:09
0 0 Atbildēt

Nē, te ir runa par saturu.

71904. viesis 25.marts 2003 10:10
0 0 Atbildēt

Kuraa galaa tur ir runa par saturu???

71907. viesis 25.marts 2003 10:13
0 0 Atbildēt

daļēji piekrītu MX3, par to, ka ir cilvēki, kas nespēj parunāt kameras priekšā, taču tas nedod viņiem tiesības MELOT. (piem. par to, ka CP ir atļauts pārkāpt). galu galā policijai ir preses sekretāri, u.c. amatpersonas, kas varēja palīdzēt Puķīša k-gam sagatavoties intervijai. Kāpēc tas netika izdarīts (vismaz ne līdz galam) ?

71909. viesis 25.marts 2003 10:15
0 0 Atbildēt

Tieshi taa - CP vajadzeetu buut arii preses sekretaariem! Tie lai arii runaa!

71910. viesis 25.marts 2003 10:19
0 0 Atbildēt

Neredzu nekadu te vajadzibu pec sekretara, lai amatpersona nemelotu. Ja amatpersona izsaka frazi, ka CP drikst parkapt, tad par kadu neizteikshanos kameras prieksha iet runa?

71912. viesis 25.marts 2003 10:31
0 0 Atbildēt

2 AutoNets: tu beidzot esi nokjeeris kaadu neveikli izsakaamies - ne jau visi ir izkopushi oratora maakslu lidz spozhumam, taapeec arii paarsakaas. Un, lai tas nenotiktu, ir taads amts kaa preses sekretaars!

71913. viesis 25.marts 2003 10:32
0 0 Atbildēt

P.S. Runa nestaigaa - tai nav kaaju

71915. viesis 25.marts 2003 10:33
0 0 Atbildēt

Aleksandrs saskriceleeja murgus ... goda vaards... kaut arii Pukjiites murgi arii ir ieveeriibas cieniigi :)

71919. viesis 25.marts 2003 11:01
0 0 Atbildēt

Pats arī neesmu nekāds orators, taču nu tā izteikties un principā gandrīz neko no tā visa nesapratu, kā tikai to, ka CP atļauts pārkāpt CSN.

71921. viesis 25.marts 2003 11:14
0 0 Atbildēt

Lūgums ņemt vērā to, ka Puļītes kungs ir KĀRTĪBAS POLICIJAS shefs. Ceļu policija ir pakārtota šai struktūrai. Tas arī varētu būt viens no izskaidrojumiem, kādēļ tiek runāts nedaudz nekompetenti par ceļu policiju un tās pienākumiem!!!

71922. viesis 25.marts 2003 11:14
0 0 Atbildēt

Nekauniigie vadiitaaji, kas paarbrauc krustojumus!!! Muahahahahaaa

71923. viesis 25.marts 2003 11:16
0 0 Atbildēt

Cool, aizvietojiet visus "Jā" teikumu beigās ar bl... un būs skaidrs, ko Puķītis gribēja teikt:))

71924. viesis 25.marts 2003 11:19
0 0 Atbildēt

Nomierinieties,sašutušie lasītāji-tā kā Puķīti kā savu ļoti tuvu radinieku pašreizējā amatā ievilka Māris Gulbis,tad pēc JL valdības krišanas arī kritīs Puķīte.Droši vien rudens pusē.

71925. viesis 25.marts 2003 11:20
0 0 Atbildēt

Nu tipa jā, nu jā, Jūs jau, jā, saprotat mani?! Jā. Interesanti, vai viņu nevajadzētu vēl paintervēt? (Pie komisijas "Par darbinieka atbilstību ieņemajam amatam"?)

71927. viesis 25.marts 2003 11:26
0 0 Atbildēt

Redaktor, kur ir M.Gulbja atbildes uz iAuto lasītāju jautājumiem, kas tika solītas uz 19. martu?

71935. viesis 25.marts 2003 12:07
0 0 Atbildēt

Es pat nezinu kursh, bet varbuut kaads vareetu sniegt paskaidrojumus par shiem Pukjiisha kunga izteiktajiem meliem?

71937. viesis 25.marts 2003 12:18
0 0 Atbildēt

A, kurš man varētu paskaidrot, kā tādu IDEOTU var iecelt par policijas priekšnieku? Varbūt viņš pats varētu atbildēt, kā ir nokļuvis līdz šim amatam?

71938. viesis 25.marts 2003 12:40
0 0 Atbildēt

Taads mudaks veel nav redzeets-vislaik runaajot jaajas!

71939. viesis 25.marts 2003 12:40
0 0 Atbildēt

Redaktor: varbuut aizsuutiit Pukiites (-sha) kungam officiaalu veestuli ar raksta autora uzdotajiem jautaajumiem...? Atbilde vareetu buut visai interesanta... :)

71940. viesis 25.marts 2003 12:41
0 0 Atbildēt

labi, ble, nedzeseeshu muti un daudz nerunaashu ... viss jau tas ir 100 reizes rakstiits .... visa policijas sistemma ir shkjiiba un sapuvusi ...

Redaktors 25.marts 2003 12:48
0 0 Atbildēt

Vēlreiz gribu pievērst uzmanību, ka Puķītes kungs ir Kārtības policijas priekšnieks, nevis ceļu policijas priekšnieks. Neapvainojiet Ceļu policiju!

Par PR sekretāru runājot - Policijai ir, Policijas pārvaldei ir, Ceļu Policijas Pārvaldei ir... Varbūt arī mūsu Kārtības policijai vajadzētu tādu "iegādāties"?

71944. viesis 25.marts 2003 13:02
0 0 Atbildēt

nu bet ko tad viņš runā par ceļu policiju, ja nekā nezin par sev padoto iestādi?

varbūt te vietā būtu teiciena "iekšā ir, bet ārā nenāk" pārfrāzējums - "iekšā nav, bet ārā nāk"????

71949. viesis 25.marts 2003 13:23
0 0 Atbildēt

Atbilde raksta autoram. Nekaunigi mainit brauksanas joslas var un to loti daudzi ari dara. Un izdarit to var ta, ka laika, kad ir intensiva satiksme vaditajs maina joslu no vienas uz otru ar merki atrak tik uz prieksu izmantojot vismazakas izdevibas.

Nekaunigi tas ir tapec, ka CSN noska, ka intensivas satiksmes gadijuma joslas mainit var tikai, lai apstatos, nogrieztos, jeb apgrieztos brauksanai preteja virziena. Tatad nekauniga (lasi parkapjot CSN) joslu mainisana ir viens no izplatitakajiem CSN parkapumiem. Nerunasim par avarijas situacijam, ko sada riciba rada.

Gunku

71955. viesis 25.marts 2003 13:38
0 0 Atbildēt

viesis 25.03.2003 13:23

zhetons ! :)

mans jau staastiija kaa es tiku pirms nedeeljas sodiits par pargieziena neraadiishanu krustojumaa, kuraa var nogriezties tikai pa labi, tai pashaa laikaa taam baabietim no CeePee acu priekshaa 3 mashiinas paarkaartojaas (lasi - nekauniigi ieliida) blakus joslaa, shkjeerojot nepaartraukto balto liiniju...

lai CeePee pieveersh pastiprinaatu uzmaniibu ne tikai jostaam un aatrumam, bet arii braukshanas kultuurai kaa taadai, jo par shaadu meetaashanos pa joslaam sastreegumu laikaa, patiesiibaa, arii var un vajag sodiit.

71957. viesis 25.marts 2003 13:43
0 0 Atbildēt

Protams CP nedrīkst PĀRKĀPT, tikai ATKĀPTIES no dažiem noteikumiem, ievērojot CSN ietvērtas attiecīgas normas.

71962. viesis 25.marts 2003 14:06
0 0 Atbildēt

Gribeetos pajautaat pukk JA iissa kungam kapeec super duper pareizie zallie sienaazzi mirstiigos potee pa siikumiem a leksus ar valsts numuru "X 777" vesi var apbraukt kolonu ap 9.30 uz Liepajas ielas , nostaaties visiem priekssaa aiz luksafora kuraa deg sarkanais, un iedegoties dzeltenajam nogriezaas uz K. Ulmanna gatvi protams ka neizmantojot ieskreejiena joslu. Lieki piebilst ka gabalinnu talaak staavossiem sienaazziem tas likaas visai normaals braukssanas stils.

71967. viesis 25.marts 2003 14:15
0 0 Atbildēt

pukjiitis kaarteejo reizi pierada,ka nav kompetents...par taadaam runaam sen laiks buutu atlaist no darba ar ierakstu darba graamatinjaa par neatbilstiibu ienjemamajam amatam...a runas maniere vispar kaa alkaanam naakamajaa riitaa peec 3 litru snabja izdzershanas...

71968. viesis 25.marts 2003 14:21
0 0 Atbildēt

forsi Pukites kungs pajokojis, nosaukdams iauto par interneta lapusiti... :) man patik sada pieeja...

71993. viesis 25.marts 2003 15:44
0 0 Atbildēt

TAGAD SAPRATU KAPEC JAMACAS LATVIESU VALODA

72000. viesis 25.marts 2003 16:13
0 0 Atbildēt

Droši vien drīz vajadzēs iauto lapās ievietot likuma"Par policiju" (04.06.91., Ziņotājs 1991.31./32,nr + 15 grozījumi) pilnu tekstu pašreizējā redakcijā, jo daudzi lasītāji neorientējas policijas struktūru uzbūvē, nepārzin katras struktūras kompetenci un uzdevumus. NAIS ir ne visiem pieejams. Diemžēl jāatdzīst, ka Kārtības policijas šefs ne pārāk kompetenti un precīzi komentēja policistu pilnvaras. Gramatikas zināšanas vairāk ir intelektualitāes nevis profesionalitātes rādītājs. Ieteiktu tomēr augstajai amatpersonai iepazīties ar svarīgākajiem normatīvajiem aktiem, kuri regulē policijas darbinieku kompetenci. Bet CP darbiniekiem, lai iekāstu "piķi" no kāda likumpārkāpēja - nevajadzētu radīt papildus sastrēgumu rašanās iespējas. Pēdējā laikā ap Nacionālo teātri CP aktivitātes sāk izraisīt nopietnus traucējumus satiksmē un avārijas situācijas. Arī "stiliņš" turēt auto uz Elizabetes ielas labajā pusē - pretim kin0 Rīga - rada TOTĀLU sastrēgumu, jo garām pabraukt nav iespējams. Iznāk - ka dēļ "viena" CSN pārkāpēja, neērtības tiek sagādātas desmitiem autovadītāju, jo LŪK, policistiem jāpilda savi pienākumi....kaut kur pietrūkst loģiskās saiknes. Kārtības policijas šefam,varbūt, kādā brīvā brīdī, vajadzētu izbraukt reidā, un apskatīties - kā padotie CP struktūras darbinieki strādā.

72008. viesis 25.marts 2003 16:43
0 0 Atbildēt

Piekriitu Ikdienas viesim

Bet par to izbraukshanu ielaas, to vajadzeetu dariit taa lai sienaaziishi to nezin, un pie tam kaadaa privaataa mashiinaa, nevis savaa dienesta auto, kuru paziist jau pa gabalu.

72011. viesis 25.marts 2003 16:50
0 0 Atbildēt

Šāda "kontrole" taču tiek veikta - vienīgie, kas to dara, ir iAuto ... Atliek tikai kungiem paprasīt un viņi jau pēc dažām dienām saņemtu (publicētu) tāāādu atskaiti, ka "viss kļūtu skaidrs"...

72037. viesis 25.marts 2003 19:19
0 0 Atbildēt

Celju policija ir mani draugi. Vinji mani sargaa no nekauniigajiem paarkaapeejiem.

72120. viesis 26.marts 2003 9:14
0 0 Atbildēt

CP pārstāvis aizmirsa piebilst, ka 90% tiek apturēti veci opelīši, fordiņi un žigulīši cerībā, ka tiem nebūs izieta tehniskā. Par to esmu pārliecinājies katru rītu braucot pa Avotu ielu. Braucu ar jaunu auto - mani neaptur nekad! Vienmēr no rindas tiek "izķerts" kāds pavecāks opelītis, kurš tāpat kā mēs visi stāvēja sastrēgumā un CSN varēja parkāpt tikai domās...

72192. viesis 26.marts 2003 15:50
0 0 Atbildēt

buutu organizeeta satiksme kaa daudzaas citaas civilizeetaas valstiis, nebutu arii sho nekauniigo braukshanas joslu mainja un vel visadi brinumi, bet ja satiksme ir neorganizeeta un teletubiji veel rada sastregumus ielaas, tad kas tur labs var sanakt???

72314. viesis 27.marts 2003 14:08
0 0 Atbildēt

a ko vinjam citu atlika teikt ...jā?!?!

un "tā saucamais iauto" vinju šitā.....

...... tā vinjam arī vajag

72315. viesis 27.marts 2003 14:09
0 0 Atbildēt

P.S.

aizmirsu:...........jā?!

72554. viesis 29.marts 2003 11:00
0 0 Atbildēt

Policijā strādā ļooti daudz dumju un mazizglītotu cilvēku. Tur arī ir šīs viss lielo problēmu cēlonis. Vēl skumjāk, ka šie indivīdi šo neizglītotību kompensē ar papildus bravūru vai dažādu iemeslu izgudrošanu, nevis ar steidzamu sava intelektuālā īpašuma pacelšanu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti