CSDD komentārs par lasītāja rakstu iAuto 47

 
9.decembris 2003 16:22

Šodien iAuto redakcija saņēma CSDD atbildi lasītājam, kurš dažas dienas iepriekš lasītāju zonā bija publicējis sašutuma pilnu vēstuli par nedienām ar valsts numura izsniegšanu.

Pašu lasītāja rakstu varat izlasīt šeit.

Numura zīmju novietojumu uz transportlīdzekļa nosaka VALSTS STANDARTS LVS 20:1999, kas automašīnu priekšpusē paredz tikai viena tipa numura zīmes novietošanu. Arī daudzām ASV ražotajām automašīnām šo numura zīmi it kā nav kur piestiprināt, jo ASV vispār numura zīmi ir paredzēts nostiprināt tikai aizmugurē. Tas nenozīmē ka šīm automašīnām, reģistrējot tās Latvijā, nebūtu nepieciešama numura zīme. Tas nozīmē, ka ,  iegādājoties transportlīdzekli pastāvīgai reģistrācijai un ekspluatācijai Latvijā ,  jāpadomā par tām prasībām, kādas Latvijā ir noteiktas transportlīdzekļu reģistrācijai .  Līdzīgi kā iegādājoties, piemēram, mobilo telefonu ASV, katrs Latvijas iedzīvotājs vispirms padomās, vai tas derēs lietošanai Latvijas tīklā.

Protams, ne vienmēr visu iespējams iepriekš paredzēt, taču ja tas nav izdarīts, tad katram savs braucamais būtu jāpiemēro Latvijā noteiktajām prasībām, bet nevis šīs noteiktās prasības būtu jāpakārto katram konkrētajam gadījumam.

Džoanna Eglīte, CSDD

 
Visi komentāri
 
107893. viesis 9.decembris 2003 16:29
0 0 Atbildēt

Varbut tomer prasibas japakarto taa lai auto kas nopirkts no eiropieshu auto dilera varetu pieregistret shajaa valstii, kursh taa tiekas uz Eiropu?

107895. viesis 9.decembris 2003 16:32
0 0 Atbildēt

he. :) Taatad secinaajums- ja raksta autors pirms saakt bljaut buutu apskatiijis citus lancerus vai lasiijis LV standartu, tad nebuutu shaadu sviestu rakstiijis. Secinaajums- tas ka tev ir lancers, veel nenoziimee ka esi kings. :)

107897. viesis 9.decembris 2003 16:35
0 0 Atbildēt

A kur probleema registreet shitaadu? Dzjekam vienkaarshi ir kompleksi "ka numura ziime buus priekshaa manam suppa-puppa-duppa lancera intercoolerim!!!". Imho vienkaarshi smiekliigi. Taksh buutu paskatiijies kaa citiem lanceriem tas numurs pielikts un miers, nevis izkliedzis savu saapi pa visu pasauli. :D

107898. viesis 9.decembris 2003 16:38
0 0 Atbildēt

to Kovacs

Ja tev liekas, ka dazadas atveres automasinas priekseejaa spoilerii un kapotaa ir tikai smukuma pēc, tad atceries, ka tas nav vis vecs BMW ar 90ZS jaudu, kuram gaisa pietiek paarpaareem, bet gan jaudiigs turbomotors, kuram nepietiekosi dzeseets intercooleris var radiit nu pavisam nevelamas sekas. Apmeram taa pat kaa sintetiskaas botaas un sintetiskaas zekees visu dienu pavadiit karstaa saulee:)

107899. viesis 9.decembris 2003 16:47
0 0 Atbildēt

Tak to nummuru var pielikt taa lai netraucee coolerim, vareetu padomaat, ka latvijaa visi evo braukaa bez prieksheejaas numura ziimes :)

107900. viesis 9.decembris 2003 16:48
0 0 Atbildēt

Kovacs: tev liekas laba ideja uzlikt numuru interkulerim virsu? :) Tik un taa interkuleris mums nafig nav vajadzigs, ja? ;)

107901. viesis 9.decembris 2003 16:48
0 0 Atbildēt

Nu redzi- sliktam dejotaajam pats zini kas traucee. Kas traucee uzlikt numuru kaa shitanii bildee?

www.autoreview.ru/new_site/year...800/evo_21.jpg

107902. viesis 9.decembris 2003 16:49
0 0 Atbildēt

Nē nu pag pag, pad! Kapēc tā Džoanna no CSDD nepapūlējās mūs apveltīt ar p[recīziem citātiem no standrata? Standarti parasti ir ļoti rena papīru kaudze, un tad ko mums visiem tur rušināties?

Man vienalga nav skaidrs, tad var dabūt īso numuru vai nevar, vai tā atkal ir CSDD demagoģija un atkal tiks ātri ieviests papiildus pakalpojums pa 500Ls par īso numuru priekšā?

PLĪZ Džoannas kundze nosūtiet papildinājumu Iauto , ar citātiem un atsaucēm uz konkrētā standarta punktiem!!!

Tas keksam ar EVO varu pateikt, jā, ja dabūsi garo numuru protams priekšā gaisa savācējam likt nevaig un apakšā arī bet gan nobīdi malā sānā, faktiski ja ir galva, tad var biki uztūnēt, pat lai sanāk identiska otra puse. Nošķiedro otru pusi lai ir simetrija un numuru var arī biki slīpi uzlikt. Moš vispār numuru izdrukā uz plotera un uzlīmē priekšā i sjo

107904. viesis 9.decembris 2003 16:49
0 0 Atbildēt

Vinsh tak teica - baidas ka CP slikti paskatisies uz numuru ne pa centru... Kaut gan man liekas ka diezvai vini tam piepisies :)

107906. viesis 9.decembris 2003 16:54
0 0 Atbildēt

Viens Evo 6 pa Riigu vispaar rulee ar alus pudeles etikjetes lieluma uzliimeetu novelceni - nr.ziimi (tipo kaa vairumam ralija auto)

107907. viesis 9.decembris 2003 16:54
0 0 Atbildēt

Nu to ka CSDD ir pilniga kretinu iestade man jau sen bija skaidrs. Jo pedejo 3 gadu laika ir biezi nacies saskarties ar jaunu un lietotu mocu registraciju. Es neatceros nevienu registraciju bez problemem. Ta iestade ir iedomajusies ka ir pasi pasi un strada pec saviem ieskatiem. Tur vajadzetu pamainit tos darbiniekus biezak. Vienigie kas tur strada maksimali atri ir meitenes kase. Laba nozime. Ari par numuru izmeriem un zimem ir bijusas problemas. un kronis visam tani iestade ir homoligacija. Tas nekas ka auto ir izgajis visus eiropas standarta parbaudes, bet Latvija ir iestade CSDD kura ir gudraka par visiem.

107908. viesis 9.decembris 2003 17:00
0 0 Atbildēt

80 ->

Suudiigi regjistreejis esi. Es saveejo moci bez probzaam paarregjistreeju :) Peace nigga :) Rux

107910. viesis 9.decembris 2003 17:17
0 0 Atbildēt

viss ir OK!! kaut kādiem standartiem tomēr ir jābūt.. savādāk vispār būtu pakaļā!!!

107913. viesis 9.decembris 2003 17:28
0 0 Atbildēt

Da nu tos standartus!!!! Nevajag jau piesieties sikumiem, kas neko nenozime!!! Vot Amerika ir labi- var but tikai 1 numurs aizmugure, tehniska nav jaiet, tuune ko gribi un ka gribi! Peace!

----

bugs sapno par Ameriku :)

107914. viesis 9.decembris 2003 17:29
0 0 Atbildēt

driz Eiropa saks pat loceklu izmerus standartizet! Nah tie prieksraksti ir vajadzigi ???

107916. viesis 9.decembris 2003 17:58
0 0 Atbildēt

Labi ka manam richukam nav vajadzigi nummuri. Nebutu jau kur uzkarinat i bio

107917. viesis 9.decembris 2003 18:09
0 0 Atbildēt

..ne texti bet taada meeriishanaas ar gailiishiem.....ja ir kaadas probzas ar CSDD vajag taas iesniegt raxtiski un sanjemsiet konkreetu atbildi nevis pashiem gribeet hvz ko un taa vietaa lai konkreeti noskaidrotu uz vietas vispirms izbljaustiit pa visu pasauli....

107920. viesis 9.decembris 2003 18:14
0 0 Atbildēt

Tas nummurs vienaa pusee izskataas debiili - nu peec sunja, nevis EVO kaa kaadam vecam shrotvagenam. Vai nu shitos carus razho tikai prieksh ASV vai arii razhotaaji ir riktiigi lohi. Var jau izgudrot super truper auto exterjera dizainu, tikai arii jaapiedomaa kaa tam atveramas durvis iestelleet un motoru, kur iebaast, savaadaak tas viss ir prieksh kakjiem.

107924. viesis 9.decembris 2003 18:26
0 0 Atbildēt

cik esmu redzeejis, visiem evo numurs ir biki uz saanu novirziits

107926. viesis 9.decembris 2003 18:29
0 0 Atbildēt

a ko lai saka gandriiz visas jaunaas ALFA ROMEO kuraam jau no ruupniicas nr vieta ir saanaa?

107927. viesis 9.decembris 2003 18:35
0 0 Atbildēt

p.s.MITSUBISHI LANCER EVOLUTION nemaz nav eiropas sertifikaata( tipa apstiprinaajuma)-vinjus regjistree peec individuaalaa sertifikaata-siikaaku info var sanjemt pie diilera vai csdd :P

107929. viesis 9.decembris 2003 18:48
0 0 Atbildēt

Tik un taa arii tajaa bildee 1/3 no numura ir priekshaa interkuulerim. Varbuut teiksiet, ka esmu siikumains, tachu ne jau pa velti interkuuleris ir tieshi tik liels.

Kaa ir ar tiem uzliimeetajiem numurim? Pienjemsim pat, ka taa izmeers atbilst standartam - vai ar taadu var iziet skati?

107930. viesis 9.decembris 2003 18:57
0 0 Atbildēt

restekpa! visiem 1 likums vismaz. ato sen jau visaadi kjeemi ar mazajiem numuriem braukaatu visos galos.

107932. viesis 9.decembris 2003 19:05
0 0 Atbildēt

IIsa, konkreeta un korekta atbilde uz nepamatoti izpaustu sasutuma pilnu veestuli, kuru vareeja adreseet pa tieso uz CSDD bez iauto starpnieciibas

107937. viesis 9.decembris 2003 20:05
0 0 Atbildēt

Vai tad šo jautājumu nevajadzētu risināt auto dīleriem, ja jau viņi pārdod tās mašīnas, tad lai arī skatās vai viņas atbilst visiem nosacījumiem, lai tās varētu normāli piereģistrēt LR. Ja nevra uzreiz pierģistrēt, tad lai dīleri dara visu vajadzīgo, lai to varētu izdarīt.

Martins

107945. viesis 9.decembris 2003 21:04
0 0 Atbildēt

nu bljin visi tik zin kaa nolikt, tam aparaatam ir priekshaa paredzeets mazais nummurs un vieniigais kas taisa probleemas ir csdd, kameer kjepaa nedosi numuri jaaliek standarta, atradiisies kaadi lati 50, buus arii numurs mazinjais. Birokraatijas zhurkas tur seezh.

107946. viesis 9.decembris 2003 21:08
0 0 Atbildēt

pareizi lai iedzīvotāji doma par valsti nevis valsts par iedzīvotājiem super un tā saucas demokrātija (tad jau viņi paši sev darbu sagada tā saucamie spec pasūtījumi kur tad tevi tiešām apkalpos pa pilnu programu tikai maksā.)

107950. viesis 9.decembris 2003 21:28
0 0 Atbildēt

ar numuru aizsegts interkūleris nu nav problēma uz koplietošanas ceļiem ievērojot satiksmes noteikumus.

Rallijos un sacensībās savukārt prasības pēc numuriem jau ir citādas un vari atsegt savu interkūleri.

107951. viesis 9.decembris 2003 21:37
0 0 Atbildēt

Pēdējais anonīmiķis uzrakstīja pareizu atbildi. Nav ko braukt virsū standartiem, jo arī šis ir saskaņots ar ES un tur nav citādi. Bet šeit tas numurs priekšā intercoolerim netraucēs, neesam tādā klimatiskajā joslā, kur tas radītu problēmas (tiesa, karstajās vasaras dienās atklājas visi beigtie radiatori). Mazliet augstāka vai zemāka temperatūra tur neko nemainīs un, ja tā būs par augstu, tad vaina ne jau numura zīmē, bet kur citur, mums vidējā gaisa temperatūra tomēr skaitās +15C, citur Eiropā tā ir augstāka, bet tāpēc jau standarti neatšķiras...

107959. viesis 9.decembris 2003 22:28
0 0 Atbildēt

nu bremze uztaisi divus aizmugurjos un

pieskruve vienu prieksha stulbie kapitalisti

fantazija nestrada galigi :))

107960. viesis 9.decembris 2003 22:32
0 0 Atbildēt

muah :D

107961. viesis 9.decembris 2003 22:50
0 0 Atbildēt

Ja attiecīgais auto ir izgājis sertifikāciju LR, tad tas būtu pietiekams pamats pieprasīt izsniegt atbilstošu numura zīmi, kaut vai caur tiesu. Dēļ kaut kādiem birokrātiem pilsonim būs jātaisa auto pārbūve???

Runā te par vienu likumu, vienu taisnību. Varbūt ir pienācis laiks mainīt likumus atbilstoši patērētāju interesēm, nevis resnu, nosēdētu pakaļu piesegšanai?

107964. viesis 9.decembris 2003 23:00
0 0 Atbildēt

1.uz mazajiem nesalien mazāk cipari? attiecīgi šie numuri ir ierobežotā daudzumā.

2. pie 150kmh jau lielo nevar nofiksēt. kas tad ir ar mazo priekšā?

107965. viesis 9.decembris 2003 23:05
0 0 Atbildēt
107968. viesis 9.decembris 2003 23:21
0 0 Atbildēt

Super buuti, ja CSDD iesuudzeetu tiesaa!!!

Kas vinneetu???

108001. viesis 10.decembris 2003 8:53
0 0 Atbildēt

a kaada ir taa doma ka neljauj likt to "mazo" numuru priekshaa? tur tachu taas ziimes ir tikpat lielas kaa parastajam numuram?? sanaak ka nedriikst vienkaarshi tapeec ka nedriikst...?

108005. viesis 10.decembris 2003 9:02
0 0 Atbildēt

Ko var visi ņemties. Šo problēmu jauniem autiņiem ir jārisina pašiem dīleriem bet lietotie auto diemžēl jāpielāgo īpašniekam.

Normatīvi neparedz priekš mazi numuru, tas ir tikpat normāli k''a tas ka pat gribot nevienam neizdosies saņemt piecstūrainu pilsoņa pasi. Nez kāpēc tiek uzskatīts ka auto numurs ir kaut kas ko var mainīt kā kuram jefiņam ienāk prātā.

108008. viesis 10.decembris 2003 9:18
0 0 Atbildēt

CSDD ir MONOPOLS un dara ko grib un kā grib un viņiem nospļauties uz pārējiem.

108029. viesis 10.decembris 2003 10:17
0 0 Atbildēt

Nee nepareizi CSDD ir MONOPOLS ( kaadam tam arii jaabuut) un ir spiests ljoti strikti ieveerot LV likumus. Ja kaadam shiis valsts likumi nepatiik tad vinsh driixt braukt/lidot/whatever uz siltaakaam zemeem. UN tam loham kursh iedomaajas ka shattos var dariit ko grib ar auto - taa nav , vienkaarshi tur apskates tiek veiktas vieteeja servisaa ( nu ne glzuji, bet nu teiksim tur kur to auto esi iegadaajies). Un ja nekljuudos vinjiem arii bija ne retaak kaa reizi gadaa (vai pat divas) jaalien uz sho servisu.

108034. viesis 10.decembris 2003 10:23
0 0 Atbildēt

Un veel visiem EVO7 numurs ( LV standarta) IMO ir priekshaa pa vidu. Un ja kaadam ir nopircies EVO ar nestandarta numura paliktni, tad taa jau ir vinja probleema kaa tikt pie taada, kas der standarta numuram. Nesaskatu neko sliktu CSDD riiciibaa.

Galu galaa, ja nekas cits tad vajag izlasiit standartu veelreiz un ja nekur nav teikc, ka numuram jaatrodas vertikaalaa staavoklii, panjem un pieliec horizontaalaa. vai sliipaa. kaut vai pie prieksheejaa spoilera apaksheejaas malas.

WALA

108047. viesis 10.decembris 2003 10:54
0 0 Atbildēt

visi tik pareizi,ka riebj-kur jūsu brīvdomība?Anglijā katrā darbnīcā var auto izgatavot,reģistrēt un lietot,bet mūsu dir..ā līdēju zemē pat Nr.nedrīkst būt drusku savādāks.

108056. viesis 10.decembris 2003 11:46
0 0 Atbildēt

Vo vo, panjem garo nummuru, viduu paargriez pushu un katru pusiiti pieliec savaa pusee :) interkuuleris buus atsegts, un nummurs pielikts :)

108095. viesis 10.decembris 2003 13:49
0 0 Atbildēt

Nevajag tik grieta kakaat, arii pie mums var izgatavot auto, un pieregjistreet tikai buus jaaiziet ntaas sertifikaacijas un paarbaudes komisijas. Bet nummura ziime arii anglijaa ir standartizeeta un domaaju ka arii aafrikaa taa buus standartizeeta. Taa kaa tie ir taadi speeles noteikumi kas ir jaapienjem un viss. Nav ko iespringt uz siikumiem, tipa nopirki evo kruta, bet ja nevari nummuru pielikt tad nu pac mudax i uso.

Crash

108184. viesis 10.decembris 2003 21:22
0 0 Atbildēt

LV nummuri gan nav tik pretiigi, kaa poljiem, bet nu nekaads skaistums ar' nav. varbuut iereednju eertiibaam ar likumu vareetu noteikt obligaatu auto nr. uz auto jumta (kaa taxi, vai picu tirgonjiem)?

108189. viesis 10.decembris 2003 21:39
0 0 Atbildēt

Man patiik lietuvieshu numuri, jo no tiem peec otraa burta var pateikt vietu, no kurienes mashiina naak. Piemeeram, numurs ar burtiem JLE... Taatad auto naak no Klaipeedas aprinjkja. Numurs GPM - auto naak no Panevezhys... Skaisti... :)

108203. viesis 10.decembris 2003 23:14
0 0 Atbildēt

FSZ - Shaulji, DTC - Telshi, PKS - Kaunja, RVO - Viljnja, EUB - Utena, CML - Marijampole, DAN - Alytus, CJT - Jurbarkas... Tieshaam skaisti numuri...

108254. viesis 11.decembris 2003 11:26
0 0 Atbildēt

:)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 21

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti