«RIPO-2» autoserviss - vai tur viss ir OK? 144

 
2.marts 2004 6:12

Kāds iAuto lasītājs atsūtījis mums savu bēdu stāstu. Auto tika "remontēts" RIPO-2 servisā. Rezultāts - pamatīgi izdevumi, nekorekta darbinieku attieksme un nelūgti pakalpojumi...

Lai būtu vieglāk saprast, publicēsim gan klienta sūdzību, gan RIPO-2 atbildi.

Ar RIPO-2 darbu neapmierinātā klienta Andra vēstule:

Atsaucoties aicinājumam uzņēmuma „Ripo 2” weblapā, nosūtu Jums atsauksmi par autoservisa Lāčplēša ielā 44/46 sniegtajiem pakalpojumiem.

Grūti pateikt, ka esmu apmierināts un nezinu, vai vēl kādreiz iegriezīšos šajā autoservisā, jo saņemtie pakalpojumi it nemaz nelīdzinās tam, ko sagaidīju no augstas klases servisa, tāpat arī servisa vadītāja attieksme pret klientu ir „augstā” līmenī. Patiesību sakot, pats vien esmu vainīgs, jo jau 2003. gadā saņemot neapmierinošus servisa pakalpojumus, vajadzēja atteikties no domas šo servisu apmeklēt vispār.

Tātad pie lietas!

18.02.2004 saņēmu pēc remonta automobili Ford Mondeo v/n EHxxxx. Pēc automobiļa un servisa kartes apskates konstatēju interesantus faktus.

1) nododot automobili, norādīju, ka vajag nomainīt numura apgaismojuma spuldzīti. Servisa kartē ir atbilstošs ieraksts „Aizm. numura apgaismojums (spuldzīte)”. Vai kāds varēja iedomāties, ka man šī nomaiņa izmaksās 18.98 Ls? Summa ir tik liela, jo bez saskaņošanas ar mani tika nomainīts arī numura apgaismojuma plafons (11.60 Ls), kurš automobilim tika piestiprināts veidā, kas neatbilst rūpnīcā noteiktajam (ar silikonu, nevis ar skrūvēm). Nesaprotu, kādēļ nevarēja piezvanīt un visu saskaņot!

2) pie veiktajiem darbiem parādījās pozīcija „EĻĻA”. Uz jautājumu „kāpēc”, servisa vadītājs atbildēja, ka eļļas līmenis automašīnai bija jāpapildina par 1 litru, kas man izmaksā 3,80 Ls. Gribu gan piebilst, ka pirms 2 nedēļām „Ripo 2”servisā veicu eļļas maiņu un nekas neliecināja par to, ka līmenim būtu iemesls kristies (nebija ne aizdomīgas dūmošanas, ne noplūdes pēdu). Uz jautājumu, kāda eļļa tikai pielieta, servisa vadītājs norādīja uz Shell sintētisko eļļu, kas, pēc viņa uzskatiem, bija nepieciešama manam automobilim. Uz to norādīju, ka lietoju pussintētisku eļļu, bet tas bija tikai iemesls, lai servisa vadītājs norādītu, ka eļļu man mainījuši tādi, kas neko nesaprot (atgādināšu, ka eļļa tika mainīta „Ripo 2” servisā). Un galu galā, kāpēc gan neviens nevarēja man piezvanīt un pajautāt manas domas šajā sakarā?! Es uzskatu, ka eļļas savā starpā nevar jaukt, tātad papildus tam man būs jāveic automobiļa dzinēja skalošana, eļļas un filtra maiņa, kas vēl sadārdzinās Jūsu servisa apmeklējumu.

3) pēc lūguma servisa vadītājam parādīt man kā darbojas nomainītās detaļas, saņēmu nicīgu atbildi, lai ejot samaksāt un tad varbūt parādīšot.

4) servisa kartē norādīts, ka būtu veicama ABS diagnostika, jo braucot jūtu, ka auto riteņi bremzējot bloķējas. Bet kā vienīgo atbildi uz šo savu lūgumu saņēmu vienkāršu – it kā strādā – bez jebkādiem pamatojumiem un paskaidrojumiem.

Pēc Jūsu servisa apmeklējuma man radās viedoklis, ka no manis mēģina izkrāpt naudu, tādēļ uzskatu, ka citur mana auto remonts izmaksātu lētāk un tur pilnīgi noteikti varētu sagaidīt daudz lielāku ieinteresētību nezaudēt klientu. Uzskatu, ka tikpat nevīžīga attieksme servisa vadītājam ir pret pašu uzņēmumu un neizslēdzu iespēju, ka arī Jūsu uzņēmums tiek apkrāpts.

Nobeigumā novēlu Jums veiksmi servisa pakalpojumu attīstīšanā un jaunu klientu piesaistīšanā, bet mani un manus radus, draugus, kolēģus un paziņas biežāk varēs sastapt citos autoservisos.

Ar cieņu, Andris

 

Šeit - RIPO-2 atbilde:

Cienījamais  Andri!

Atbildot  uz  Jūsu  atsauksmi,  Ripo-2  izskatīja  pretenziju   pēc  būtības.

1. Servisa  uzdevums  bija  atjaunot  aizmugurējo
      apgaismojumu,   Jūsuprāt  nomainot  lampiņu.

                 Remonta  gaitā   atklājās,  ka  nomainot lampiņu   apgaismojums  neatjaunojās,  meistars  meklēja  problēmu  citur  un  konstatēja,  ka kontakti  ir  nolietojušies,  tādēļ  nācās  nomainīt  plafonu.
Plafons  tika   piestiprināts  ar  silikonu  tādēļ,  ka  automašīnas  aizmugure   ir  izrūsējusi   un  piestiprināt ar  skrūvēm  nav iespējams.  Silikons  ir  ekonomiski  izdevīgāks  par  lieliem  virsbūves  darbiem.
Rezultāts:
Problēma  tika  novērsta   ar  iespējami   zemākām  izmaksām  Jums.
    Darbu  nesaskaņošanu  mēs  pamatojam  ar   centieniem  saīsināt remonta  darba  laiku,  jāpiebilst   ka  arī  summa  salīdzinoši  nebija  liela.  Atvainojamies,  ja  nesaskaņošanas  dēļ  Jums  radušās  neērtības,  taču  mūsu  speciālisti  Jūsu  situācijā  nesaskatīja  citas  efektīvas   alternatīvas.

2. Eļļas  papildināšana

             Veicot  jebkurus  remontdarbus   mūsu servisā, 
visiem  klientiem  pirms  automašīnas    nodošanas   tiek     pārbaudītas   svarīgākās  lietas,  auto  sekmīgai  ekspluatēšanai, tai  skaitā  eļļas  līmeņa  pārbaude.
   Jūsu  automobīlim  tika  konstatēts  pazemināts  eļļas  līmenis,  tādēļ  tika  pieņemts  lēmums  to  papildināt.
Ripo-2  ir  Shell  oficiālais  dīleris  Latvijā, Shell  tehniskie  normatīvi  ļauj   jaukt  kopā sintētiskās  un  pussintētiskās Shell  eļļas,   tā  ir  publiski  pieejema informācija  Shell  pārstāvniecībā.
Jūsu  automašīnas  motoram  Ford  officiālais  dīleris  Latvijā  Baltic  Motors  tehniskajos  normatīvos  ir  ieteicis   sintētisko  eļļu  5W40.  
 Ulbrokas  ielā  42a,  kur  26.janvārī  tika  veikti   virsbūves   darbi   un   nomainīta  eļļa.  Rēķins   Jums   netika  piestādīts,  to  apmaksāja  Ripo-2,  kā  kompensāciju  par  automašīnas  nodošanas  termiņu  kavēšanu.  Daudzos  gadījumos   pēc  eļļas  nomaiņas  to  nākas   papildināt,  jo  līmenis   krītās  eļļas  izstrādes  rezultātā.   Ja  eļļas  līmenis  turpmāk  nekrītas  nav  pamata  bažām,  ja  tas  tomēr  notiek   iesakām  vēlreiz  papildināt   eļļu  un    ieplānot   veikt   diagnostiku,  lai  noskaidrotu  pārmērīgo  eļļas  patēriņa  iemeslu.   Diagnostika  ir   dārga  un  tādēļ  to  nav  vērts  veikt   bez   konkrēta  pārliecinoša  iemesla.

3. Jūsu  lūgums  servisa  vadītājam  parādīt  veiktos   remontdarbus.

           Tobrīd   meistars G.Oliņš   nebija  uz  vietas  un  laika  taupīšanas  nolūkos  E.Bīrmanis   ierosināja   norēķināties,  jo  veikto  remontdarbu   prezentāciju  klientam    var  veikt  tikai  meistars,  kurš  pats  tos  veicis.
Neesam   kompetenti  spriest  par  servisa  vadītāja   runas  toni  šajā  konkrētajā   gadījumā,  tādēļ  atvainojamies  par   mūsu  darbinieka  attieksmi,  kas  Jums  nebija  pozitīvi  uztverama.

4. ABS  diagnostika

ABS  tiešām  Jūsu  automobīlim  strādā    to  norāda   sarkanā  lampiņa  priekšējā  panelī.  ABS  nestrādā  tikai  tad,  kad   sarkanā  lampiņa  ir  iedegusies,   jums  tā  nedega.
  Ja  Jūs  vēlaties  veikt  diagnostiku   indikātoram- vai  tas  tik  tiešām  atspoguļo  reālo  situāciju,   Jums  būs   jāiegulda  lieli  līdzeķļi   un  šāda   problēma  tiek  atklāta  ļoti,  ļoti   nelielam  automašīnu  skaitam.
  Tādeļ  atbilde  nebija   viennozīmīga   99%   strādā    1%  nestrādā.
   Visticamāk  Jums  ABS  atslēdzas  īslaicīgi,  tāda  problēma   ir  gandrīz  visām  automašīnām,   citām  šī  problēma   ir  vairāk  pamanāmāka,  citām   mazāk.
    Ļoti   bieži    dīleri  atsakās  remontēt   ABS,  jo  nomainot   kādu  no   detaļām  nevar  garantēt,   ka  tas   strādās.   ABS   remontē  tikai  gadījumos,   kad   problēma  ir  ļoti  izteikta,  pārliecinošana.  Tas  ir  iemesls,  kāpēc  nav  iespējams  ieteikt   kādu  risinājumu.
ABS   sistēma   automašīnām   ir    uzstādīta  samērā  nesen   un  tas  ir  iemesls,  kāpēc   nevienam  nav  pieredzes    specifiskā   diagnostikā   un  nav   šādu  iekārtu.   Tas   ir    visu  marku   automašīnām
Iesakām  novērot  šo  problēmu,   lai  varētu  veikt   teorētisko   diagnostiku    un  izvērtēt   iespējamo   efektivitāti   tālāko  problēmu   risinājumu  meklēšanai.
1) Jānoskaidro  vai  brīdīi,  kad  ABS   sistēma  nestrādā,   lampiņa  ir  iedegusies.
2)   Cik  bieži  ABS   atslēdzas-  iedegas  sarkanā  lampiņa

Uz  servisu  iesakām   doties  tad,  kad    deg  lampiņa  tā  ir  lielāka garantija,  ka  izdosies  precīzāk  diagnosticēt    problēmu.
Praktiski,  lai  atjaunotu  ABS  sistēmu,  ja  nav  izteiktas   tehniski   redzamas  problēmas,  jāmaina   visa    bremžu  sistēma.

Atzīstam   servisa  vadītāja  kļūdu,  ka  Jums  netika    izskaidrota  lietas  būtība   par  ABS  diagnostiku,   attvainojamies   par  to  un  centīsimies  nākotnē  novērst  katru  šādu  precedentu.

Mūsu  servisa  vadītājs  ir   atbilstoši  sertificēts  un    labs  speciālists   tehniskos  jautājumos.  Nesaprašanās   problēmas  mūsu  kolektīvā  tika   atrunātas    un  turpmākā   darbā  netiks  pieļautas.

     Mēs   atvainojamies  par  Jums  sagādātajām  neērtībām.
Jūsu  atsaucība  veicina  mūsu  uzņēmuma   attīstību,  ļauj  novērst  kļūdas  un  uzlabot   darbu.

Mēs  pateicamies  par  Jūsu  atsaucību  un  ceram,  ka  mūsu  paskaidrojumi   mainīs  Jūsu  attieksmi  pret   autoservisā  saņemtajiem   pakalpojumiem,   laipni  gaidīsim  Jūs.

Turpmākai  sadarbībai   varam  piedāvāt   kontaktēties  ar  mūsu   uzņēmuma    korporatīvo  klientu    menedžeri    Normundu  Kārkliņu,  kurš  jūsu  vietā  kontaktēsies   ar  servisa   personālu  un  informēs  Jūs  par  notiekošo.

Cerot  uz  tupmāku  sadarbību    Ripo-2
    
Ar   cieņu
Inta   Pagasta 
Direktors  Māris  Luste
Rīga,  2004.gada   20.februārī.

iAuto komentārs: No servisa vadības sniegtās atbildes varam secināt, ka šādi eksperimenti ar saviem klientiem palīdzot uzlabot RIPO-2 personāla profesionalitāti. Jau vairāk kā pirms 2 gadiem arī iAuto redakcijai "bija problēmas" ar šo kantori. Arī tad (pēc incidenta) atbildīgās personas mums stāstīja, ka meistari esot bijuši noguruši no biezo uzbraucieniem un tāpēc attieksme pret mums bijusi tāda, kāda bija. Izskatās, ka divu gadu laikā šeit nekas nav mainījies - klients ir tikai "naudas maiss", kam piestādīt rēķinus.

Vai uzticēt viņiem savu auto - tā ir jūsu darīšana. Mēs parādam faktus, kas neko labu par šo "kompāniju" neliecina. Ja nu tomēr izvēlaties riskēt un braukt uz šo kantori, uzreiz palūdziet, lai jums neļauj runāt ar meistariem, jo viņi tradicionāli ir "ne īpaši daiļrunīgi", bet pieprasiet kādu menedžeri par starpnieku ar servisa nogurušajiem meistariem.

Varbūt vēl kādam ir bijušas problēmas?

Komentāros ir vieta...

 
Visi komentāri
 
116899. viesis 2.marts 2004 7:38
0 0 Atbildēt

Nezinu kā citiem, bet manu BMW RIPO 2 ne vienu vien reizi ir taisījuši ļoti labi. Meistariem nekāda vaina. Darba kvalitātei arī. Par cenām var turpināt diskusiju - kur viņas nav par lielu. Vienmēr jau gribās, lai būtu mazāk.

116901. viesis 2.marts 2004 7:50
0 0 Atbildēt

Nu ja jau 18ls par numura apgaismojumu vinjiem ir mazi izdevumi, tad nav ko teikt! liidziigas situaacijas ir dzirdeetas arii no kemi klientiem, lai gan tagad reti kuraa servisaa ir prieks iegriesties!

116908. viesis 2.marts 2004 8:45
0 0 Atbildēt

pie shitaa te pasaaciena ir vainiigi gan pashi klienti, kas neko nejeedz no auto, kas patiesiibaa buutu pilniigi normaali, gan arii tas, ka servisaa neprot vai negrib visu izskaidrot "car repairs for dummies" liimenii. Laimiigajiem customeriem nepietiek ar pliku reekjina piestaadiishanu, bet parastie, zinoshie servismenji neprot tautas valodaa saprotami apskaidrot kas par vainu, shii ir zinaama probleema daudzaas jomaas, taapeec varbuut shim un arii citiem servisiem dereetu algot kaadu PR speciaalistu, kas smuki klientam izstaasta kas un kaapeec ir dariits?

Zvaniit un saskanjot visu ar klientu gan vajadzeeja.

116910. viesis 2.marts 2004 8:48
0 0 Atbildēt

Nu, nezinu. Esmu iegriezies šajā servisā ne vienu reizi vien. Kontaktējies ar pašiem meistariem un direktoru. Problēmas nav bijušas. Un, manuprāt, Ripo-2 var visu sarunāt. Sarunā ar meistariem, ja kādi jautājumi lai piezvana, atstāj telefona nummuru un nebūs nekādu problēmu. Ja cilvēks brauc uz servisu ar konkrētu domu ka piečakarēs, tad jau tā ir cilvēka problēma-ne servisa.

116911. viesis 2.marts 2004 8:53
0 0 Atbildēt

Njā... Gluži kā pašā Baltic Motors servisā(ir bijusi pieredze ar fiestu). Tad jau labāk visu labot BM - tie vismaz Jūsu Ford normāli salabotu.

116912. viesis 2.marts 2004 8:55
0 0 Atbildēt

Neesmu bijis un laikam arī nebūšu sastopams šajā servisā. Par remontēto auto neko nezinu, varbūt tas tiešām ir sarūsējis un jūk ārā, bet saskaņot vajadzēja. Pašam bija gadījums, kad vienā servisā man bagāžnieka vākam apakšā izurba caurumus, jo tajā krājās ūdens -- citiem auto tur tādi esot, tāpēc tos vajag. Servisā, kur specializējušies uz šo auto marku mani iepriecināja, ka tagad varēšot mainīt visas durvis, jo tās izrūsēšot, kā arī notika, tāpēc ne uz kādiem "modernajiem paņēmieniem izrūsējušām automašīnām" neiesaku uzķerties. Bet eļļu es prasītu lai lej laukā, tas droši. Zinu, kas kārtīgi kasījušies un par patvaļīgiem remontdarbiem nav maksājuši ne santīma.

116913. viesis 2.marts 2004 8:56
0 0 Atbildēt

VaiVilks, arii tiesa, lielam vairumam klientu galvenais ir lai auto tiktu savests kaartiibaa, jo par remonta siikumiem shie taapataas neko nejeedz, taapeec arii no vienas puses var saprast servisu, kam nav nekaadas jeegas zvaniit klientam, ja shis maak pateikt tikai jaa jaa, jo nesaprot, ko shim jautaa :) nu un ja jau brauc ar pusliidz normaalu auto par vismaz paaris shtukaam eiro, tad samaksaat liidz 50 lashiem par remontu visi var mieriigi atljauties

116914. viesis 2.marts 2004 8:57
0 0 Atbildēt

Man kā klientam neapmierina, ja nevar ar mani saskaņot papildus izdevumus. Tās ir tikai atrunas, ja vajadzēja pasteidzināt remontdarbus utt.

Un vispār būtu piezvanījuši, varbūt arī spētu kaut ko sarunāt, bet nē, viņi jau gudrāki.

Katrā gadījumā, secinājumi:

Ripo - 2, tas nav servis priekš manis(balstoties tikai uz vienu šādu rakstu). Starp citu, turpat ir Kemi, un Gros Auto(kas pie lidostas).

116915. viesis 2.marts 2004 8:59
0 0 Atbildēt

ripo 2 taisiju savu auto pec avaarijas jaa protams dargaak kaa saakumaa runaats bija bet man par katru papilduus detalju piezvaniija un pateica kaa arii visu apstastija pat pa priekseejo stiklu zvaniija un pasiija kuru pirkt lietuviesu vai orginaalo kaut gan cik atceros cenas starpiba bija 5ls

taa ka vienigais o vareetu parmest ir tas ka no saakuma nepateica isto cenu un nedaudz kludijas laikaa kad bus gatavs

-goldy-

116916. viesis 2.marts 2004 8:59
0 0 Atbildēt

Mizx, ellju liet aaraa?? nafig? sinteetiku ar pussinteetiku var mieriigi jaukt kopaa, bet nu parasti jau motortelpaa vai durviis ellju mainot ieliimee uzliimi par to, kaada ellja ir karterii

116918. viesis 2.marts 2004 9:01
0 0 Atbildēt

Ka tai armeenju anekdotee - gadi iet a cilveeki tie pashi .Reiz(~95') manaa firmaa bij 2.9 Sscorpis , vinam ''peldeeja'' tukshgaitas apgriezieni . Devaamies uz R2, nomaonijaam , dachiku ~ls90 , ar viam diagnostikaam un darbiem . Nepagaaja ne triis meeneshi , atkal lecam pa vecam ?! Dewaamies atpakalj uz R2 - o banaa atkal dachiks nokaaries , jo DROSELES ASIITE ESOT IZDILUSI un kauj nost to dachiku, uz jautaajumu vaj 3meeneshus atpakalj nebij izdilusi , shamie tik bola acis un gaida $$$$$$ . Nu nefigaa jums draugi , devaamies uz shrotu un iepirkaam droseles ''mezglu'' bez ''luftes '' kopaa ar visu b/u dachiku pa kaadiem ls50 . Un vairs NEKAD pie tiem seskiem nebraucaam . Riebjaas tie ''servisi'' kur ciinaas ar SEKAAM , neiedzilinoties CEELONJOS , ka tik $$$$$$$$ maisiem birst . Turpmaak pashu speekiem neiespeejamos darbus veicaam ATLASAa , liidz 99'gadaa scorpis ieguva jaunus iipashniekus .

116929. viesis 2.marts 2004 9:17
0 0 Atbildēt

nav komentaaru

116930. viesis 2.marts 2004 9:20
0 0 Atbildēt

kamikadze: eļļai jau nebūtu ne vainas, bet tas ir principa jautājums: neprasīja liet iekšā, tad lai lej ārā, tas vienkāršāk, kā kaut kādas detaļas skrūvēt laukā, un rēķins top mazāks, un par mācību šiem neveikt nesaskaņotas operācijas i eļļa samaitāta, i zem mašīnas vēlreiz jālien...

116931. viesis 2.marts 2004 9:20
0 0 Atbildēt

ANTIREKLĀMA ARĪ IR REKLĀMA:)

116937. viesis 2.marts 2004 9:32
0 0 Atbildēt

nu es tālāk nemaz nelasīju, kad servisa atbilde bija "silikons"

Tas tak ir sviests, ja servisā remontu veic ar silikonu, kas viņiem par izglītību. šubos ka ir pamatskolu beiguši. kaut kādi alkāni

Tad jau kādam slieksni ekonomiskāk ir ar MAKROFLEKSU un špakteli aiztaisīt. Da bļ. āmuru kantoris.

sviesc- lai neteiktu vairāk

Brīnos par Andri kā viņš bietē neiedeva.

116938. viesis 2.marts 2004 9:33
0 0 Atbildēt

Man KEMI servisā problēmu nav bijis, viss ir OK, tāpēc es nebraucu uz citiem servisiem.

116939. viesis 2.marts 2004 9:33
0 0 Atbildēt

Iespējams tas tapēc, ka man liekas šitais kanoris apkalpo PP autoparku, ja ne pilnā mērē, tad daļēji noteikti. Kādreiz, kad pašam bija Ford auto, šad tad iegriezos tajā servī. Tapēc arī tā attieksme pret vienkāršu klientu tāda, jo šamie jau īpaši neuztraucās par klientu kas atstāj servī 50 ls, ja turpat aiz muguras ir pašvaldībnieki, kas apkalpojas pēc pilnas programmas. šitā tendence ir novērojama arī vienā otra lielo dīleru servisā. Parastais ierindas auto lietotājs netiek uzskatīts par pilnvērtīgu klientu, jo kas tad tādam servisam ir " kautkādi" 20 vai 30 ls ko šis cilvēciņš atstās vai neatstās kasē...

116940. viesis 2.marts 2004 9:35
0 0 Atbildēt

nu bet ar skruuveem saruuseejushaa blekjii jau neko nevar ieskruuveet :)

116943. viesis 2.marts 2004 9:45
0 0 Atbildēt

Iedomājaties, ka jums ir auto. Jums liekas, ka ritenis vibrē. Aizbraucat uz R2. Aizejiet uz darbu, nākat atpakaļ.

Servisā: ziniet, noņēmām riteni, tas bija uzsists un savērpies astoņniekā, mēs nomainījām. Tad atklājām, kad atklājām, ka arī pusasis jānomaina. Un vispār, konstatējām bremžu trubiņas ir sarūsējušas, mēs nomainījām. Tosols arī bija par maz, mēs pielējām klāt, viss iztecēja. Nu jā noņēmām galvu, tā šķība, aizbraucām pieslīpēt. Pielikām, kaut kas nebijā, motora blokā beigās pamānījām arī plaisas. Nomainījām motoru. Liekot motoru uz paduškām, tās bija izrūsējušas, ielūza. Virsbūvi pārmetinājām. Cena ~5000Ls. Ziniet, par tik mazu summu mēs parasti nekonsulējamies.

116946. viesis 2.marts 2004 9:49
0 0 Atbildēt

auto atstaaja servisaa, lai vienu lampinju nomainiitu!! buus man arii jaaieved servii shodien auto un jaaatstaaj uz 2 dienaam, lai spiedienu riepaas paarbauda, man liekas, ka pa miikstu:)

a par raxtu, man vienalga, kam taisniiba, bet peec taada te raxta uz ripo2 nebraukshu, a ja nu man arii taa gadaas!!

116951. viesis 2.marts 2004 9:56
0 0 Atbildēt

joprojām bija un būs viena pamatproblēma cilvēki ar cilvēkiem negrib un/vai neprot runāt; pēc tās seko nākošā, kura arī bija un būs cilvēki pamatā ļoti negrib strādāt...

116952. viesis 2.marts 2004 10:04
0 0 Atbildēt

viss jau ir ideāli un smuki saprotami uzrakstīts .Ir jūtams pamatots sarūgtinājums kuram nav attaisnojuma no servissa puses, bet vai nav iespējams pašam nomainīt lampiņu ???? Un ieekanomēt vēl vairāk ????!!!!!

116958. viesis 2.marts 2004 10:11
0 0 Atbildēt

Iz personiskās pieredzes:varbūt saņemšos un uzrakstīšu ko līdzīgu par saviem piedzīvojumiem ar Skandi Auto Kurbada ielā. Īsumā- nopirku no viņiem pilnīgi jaunu Galantu un ... biju laimīgs, kad beidzās garantija un nebija vairs tos $%^& jāapmeklē. Jo: ikreizi dabūju strīdēties par nepasūtītiem darbiem un materiāliem. Piemēram - 3-5,-Ls ikreizi par logu skalošanas šķidrumu. Pat tad, kad tieši pirms iebraukšanas pie viņiem uz stūra Statoilā uzpildīju to līdz lūpai; Ziemas agrā rītā nododu auto un saņemot redzu rēķinā- visas četras priekšējās spuldzes "nomainītas"... it kā bija izdegušas... Laikam es pa tumsu no Bauskas būtu atbraucis bez gaismām un nepamanītu. Nu un protams eļļas pieliešanas, likturu regulēšanas, utt. Īsumā - pie katra rēķina apm 25,-Ls kā no griestiem. Un vēl - paprasu nomainīt priekšējās bremžu uzlikas. Pazvanu, uzzinu rēķina SUM, paņemu naudu, atbraucu - *******! Rēķinā + 100,-Ls... redziet - noliktavā atrada arī aimugurējās uzlikas un steidzami nomainīja!

Secinājums - Mitsub ražo foršus auto, tiešām braucu ar kaifu un bez lielām problēmām, bet - tos LV apkalpo Scandi Auto, kas grauj Mitsub prestīžu un padara ekspluatāciju nesaprātīgi dārgu.

Ak jā - par izsisto lukturi šie paprasīja ~360,-Ls, kamēr AutoGros par nepilniem 60,-ls piegādāja nedēļas laikā...

116962. viesis 2.marts 2004 10:20
0 0 Atbildēt

tete! tas bij laps :) Bet tā tak var gadīties jeb kuram. Vai nu klāt jāsēž un ar pirkstu jābaksta, vai pašam taisīt.

116964. viesis 2.marts 2004 10:27
0 0 Atbildēt

viesis 02.03.2004 10:11, njaa, labi straadaa skandikjis :) bet nu par lampaam mosh shiem taisniiba, nu tjip tas, ka deg lampas veel nenoziimee, ka vinjas shancee kaa vajadzeetu - varbuut taas bij savu laiku nokalpojushas un gaisma vairs nebij pietiekami spilgta lai droshi brauktu. bet nu nebiju jau klaat, taa tik versija

116967. viesis 2.marts 2004 10:37
0 0 Atbildēt

Man kaut kā nekad nav jāāpildina eļļa pēc tā maiņas servisā uz visu eļļas maiņas intervālu, jo, ielejot jauno eļļu, parasti auto motoru padarbina, tad nedaudz nogaida, un skatās, vai nevajag pieliet vēl.

116969. viesis 2.marts 2004 10:43
0 0 Atbildēt

Partner Motors tāpat čakarē klientus.

Pasūtīju detaļu. Cena, kā priekš lamburgini. Pēc ilgi gaidīšanas izrādījās, ka neder detaļu.

Naudu nekādi negribēja atgriezt.

116971. viesis 2.marts 2004 10:49
0 0 Atbildēt

Pats grasijos doties uz so servisu un man ar ir Ford Mondeo,un nezinaju ka ABS lampinja ir sarkana,man taa ir orandza.Patiesiibaa jau visos,jeb lielakaa daljaa servisu ir sada atikesme pret klientu,iznemot mazos servisos ,kur katrs klients ir zelta verteee

116972. viesis 2.marts 2004 10:49
0 0 Atbildēt

Taisījāmies pārdot darba auto un (kā ļoti atbildīga kompānija būdami) aizūtījām auto uz remontu Ripo 2 pirms pārdošanas, lai jaunajam īpašniekam būtu feini ar to braukt. Šie mums tur visu itkā sataisīja - piestādīja rēķinu par kādiem 400 Ls. Mēs laimīgi nosūtam auto uz tehnisko apskati, lai pircējs būtu drošs, ka viss kārtībā. Un ko Tu neteiksi - auto apskati neizgāja, jo nebija kārtībā tieši tas, ko šie bija nomainījuši - uzlikuši par lielu stabilizatora bukses!!! Uz ko šie atbildēja, ka īstenībā jau bukses ir pareizās, bet stienis esot nodilis!!! Nesaprotu, kapēc tad uzreiz to stieni nevarēja mainīt??? Pēc tam protams nomainīja gan stieni, gan vēlreiz buskses un piestādija atkal rēķinu par buksēm un arī tar to mainju :(:(:( Tā lūk tai servisā ar pakalpojumiem un attieksmi pret klientu :(

116987. viesis 2.marts 2004 11:37
0 0 Atbildēt

Pēdējoreiz R2 biju pirms gadiem četriem, taču pēc raksta un komentāriem nešķiet, ka tur kaut kas būtu progresējis. Tobrīd gribēju tikt skaidrībā kāpēc vēl salīdzinoši jaunam Escort bremzējot dramatiski pieaug apgriezieni. Nu nezinaaju, gribeju zināt un aizbraucu. R2 no rīta līdz vakaram čakarējās, līdz beidzot piestadīja rēķinu (vairs gan neatceros cik) un pateica, ka mans auto esot piebeidzis viņu diagnotisko superaparātu, ka lai tik tie apgriezieni pieaug un, ka no tā jau degvielas patēriņš pieaugs pavisam nedaudz. Kopš tā laika R2 neesmu bijis.

116990. viesis 2.marts 2004 11:38
0 0 Atbildēt

Mja, tas viss ir attiecināms ne tikai uz auto servisiem: tas ir globāli mūsu valstī. Tevi cenšas čakarēt uz katra stūra

116995. viesis 2.marts 2004 11:55
0 0 Atbildēt

Cenšos savu auto servisā bez uzraudzības neatstāt. Mēģinu būt klāt darbos, lai redzētu ko dara. Brīžiem jau sanāk nobrīnīties. Sanāk arī iedot kādu derīgu padomu.

116999. viesis 2.marts 2004 12:03
0 0 Atbildēt

esmu iniciators shim rakstam un arii autors veestulei .

ja kaads uzskata ka uz servisu braucu lai nomainiitu spuldziiti tad paskaidroshu ko trur dariiju :)

taatad otrdien 11,00 (ieprieksh laiks bija sarunaats) atstaaju auto ar sekojoshu darba uzdevumu servisam- bremzhu kluchu nomainja, abs diagnostika, lukturu korektora mainja. pie reizes domaaju lai spuldziiti nomaina. mashiinu soliija atdot tajaa pashaa dienaa. rezultaataa dazhaadu man nezinaamu iemeslu deelj mashiinu sanjemu atpaklaj treshdien 18,00 ar briinumainu reekjinu .

andris

117003. viesis 2.marts 2004 12:16
0 0 Atbildēt

nelaagi izgaaja arii pagaajushogad kad apmkeleeju r2 servisu. papildus visaadiem darbinjiem ko vajadzeeja izdariit paluudzu nostiprinaat stopsignaalu (to kas salonaa pie pakalstikla). rezultaataa- par to samaksaaju bet skruuveeju pats jo pamaniiju tikai naakamjaa dienaa ka nav pieskruuveets :p

117005. viesis 2.marts 2004 12:21
0 0 Atbildēt

Vaajpraats. Laameris kas maina lampinju serviizaa. Pasham laikam pirksti liiki. Redaktors brauc uz servisu darbadienas beigaas un grib bez maz vai paarmetinaat kuzovu pa 5 minuuteem. Nu ir jums zobs uz to servi nu tad nebrauciet kas jums liek. Tur onkaam darba pilnas rokas. Vinjie uzshkjaudiit uz lameriem. Man arii tur tiek labots BMW un nau pretenziju. Viss tiek nostiigots, lai gan vinju specializaacija ir FORD, bet par sho auto (itsevishkji MONDEO) rezerves dalju cenaam jau visiem sen zinaams. Un taapat visiem zinaams ka lai nomainiitu numura apgaismojuma lampinju Monndjikam ir jaaizjauc auto apshuvums saakot no prieksheejaa panelja. Bet nu antinji gan - man jau patiik - zeeni nikni bet vienalga brauc uz turieni lai niknotos vairaak - taadi taa kaa mozohisti vai kas - nevaru saprast.

117007. viesis 2.marts 2004 12:26
0 0 Atbildēt

man jau skjiet ka apshuvums nav jaarada lai nr apgaismojuma spuldziiti nomainiitu :), pietiek ar divaam skruuveem :) iespeejam ka viesa bembim taadaa veidaa maina nr apgaismojumu :)

117008. viesis 2.marts 2004 12:27
0 0 Atbildēt

nāk prātā arī nepatīkamais fakts, ka mans auto, kas atradās ripo2servisa teritorijā nemaz nebija aizslēgts un uzlikts uz signalizāciju. Acīmredzot tādēļ servisa kartē ir piebilde " Par automašīnā atstātajām klienta personīgajām mantām "RIPO 2" neatbild" :) :). Jo kāda gan atbildība, ja auto ir vaļā! :)

117010. viesis 2.marts 2004 12:29
0 0 Atbildēt

He he Shitais serviss mani pie sevis iekshaa nedabuus arii ja tas buus palicis peedejais serviss visaa eiropaa !

Pirms vairaakiem gadiem biju uzticigs Ripo-2 klients! Viss bija OK ar vechiem vareeja papljaapaat un pat padomu dabuut! Bija man Scorpis regulari viskautko tur remonteeju un apkopu autinju! Pienaaca laiks mainiit stuures kjegu! :0 stures kjegu nomainija, neatceros kas bija tas ko vinji toreiz vel izdarija no taa kas netika prasiits. Bet pac jautraakais bija tas ka stures kjega nebija nofikseta ar kontruzgriezni!!!! ritenji nepieskruveeti, tikai uzlikti uzgriezhnji ar roku!!!! Saversums nenoreguleets!!!! Vobshem auto jau pa teretoriju braucot likaas taads izjats :( . uz ko man lidziigaa stilaa paskaidroja ka detaljaam ir jaapiestraadaajas....

Tas viss beidzaas ar to ka mans auto ieradaas shajaa seviselii velreiz lai vechi pabeigtu nepadariito!!! logiski vai ne?

Un tad saakaas samaksa par ritenju pieskruveshanu ... balanseshanu utt.. vel shodien atceros ka par kljuudu labojumu vechi paprasija 81Ls :0000 Neskatoties uz to ka stures stienja nomainjaa ietilpst arii saversuma reguleshana :000

Kopsh taa brizha braucot garaam shim autoserviselim gaidu to dienu kad pie durviim karaasies uzraksts PARDOD!!!!

117011. viesis 2.marts 2004 12:34
0 0 Atbildēt

Vai kads no Jums nebutu ar mieru so piektdien piedalities fokusgrupas diskusijaa par autoservisu teemu? Diskusija notiks Reval Hotel , plkst 17:30. Ludzu atsaukties Ford ipasniekus, kam ir bijusi darisana ar dazadiem Rigas autoservisiem.

Atlidziba - 5 Ls.

Ludzu, kas grib piedalities, rakstiet uz ccg@ccg.lv!

117012. viesis 2.marts 2004 12:40
0 0 Atbildēt

es buutu ar mieru fokusgrupas diskusijaa piedaliities :) bet diemzheel tajaa laikaa -respektiivi 5dien plaanoju jau tuvoties saulainajiem un sniegiem bagaatajiem itaalijas alpiem :p

117013. viesis 2.marts 2004 12:40
0 0 Atbildēt

Problēmas nav bijušas bet gan stulbums gan. Pirms kadiem diviem gadiem sasitu auto un apdrošinātājs apmaksāja remonterbus tieši šajā servisā. Darbs jau bija izdarīts labi un bez jebkādām pretenzijām, bet neuzskatu par normalu paradibu ja virsbuves remonts tika veikts uz Lacplesa ielas, bet krasosanas darbi kaut kur pardaugava. Protams, iespejams ka nekas jau nenotika, bet ja butu uzlijis lietus tad darba kvalitate but maigi sakot sudiiga.

117017. viesis 2.marts 2004 12:45
0 0 Atbildēt

ja kaads veel noraadiis ka silikons izruusejusham auto ir vieniigais veids kaa pa leeto piestiprinaat taadu vai shitaadu detalju tad noraadiiishu ka auto man ir 1997 gadaa razhots un miniet pashi kaadi ir ruusas defekti shaada vecuma auto :)

117019. viesis 2.marts 2004 12:54
0 0 Atbildēt

Laika jau tā arī ir. Ja grib, lai viss būtu oki doki, tad jāstāv pašam vien klāt vai arī pašam jāķimerējas. Ar to atstāšanu biežāk sūkā, nekā rullē.

117021. viesis 2.marts 2004 13:11
0 0 Atbildēt

Viesim, kas par liikiem pirkstiem stara!!! Ne jau pashos remonteetaaju onkaas ir probleema, bet gan servisa vadiitaajaa - vinjsh jau ir tas kam attieksme stipri vien pieklibo!!! Un vinjsh jau ir tas, kas reekinu piestaada, ne jau tie izpildiitaaji!!!

117022. viesis 2.marts 2004 13:15
0 0 Atbildēt

veel reāli "piedur" servisa atbilde mineetais ka ABS mashiinaam ir sameera nesen ieviesta sisteema, taadeelj redz truukst speciaalistu kas saprot kautko no ABS. ja nekljuudos- ABS mashiinaam bija jau pagaajushaa gadsimta 80o gadu beigaas :). tas ir nesen????

117023. viesis 2.marts 2004 13:16
0 0 Atbildēt

Aha un izpildiitaajiem nefig maksaat, un ar laiku viss seriss aiziet podaa :))))

117025. viesis 2.marts 2004 13:26
0 0 Atbildēt

Man pasham bija Fords, pirms gadiem 3, tad arii shad tad iegriezos Ripo-2. Par meistariem varu teikt taa, ka biju pie kadiem 3, un visi bija, gan zinosi, pieklajigi, ieintereseeti, ar humorinju........atshkriibaa no servisa vaditaja, kurs likas diezgan iigns un nekomunikabls tips:)

P.S. kas atteicas uz krapshanu, par sevi nemaku teikt, jo servisa izmaksas nekad parasts autovaditajs nespes novertet ka pamatotas vai nee, bet tas ka Ripo-2 darbinieki chakaree savus darba deveejus gan ir fakts, bet manuprat tas ir vairumam ka ieradums no vecajiem laikiem, ne tikai servisos, bet jebkurs no mums kadreiz ir izmantojis darba veitas resursus, vai iespeju papildus nopelnit privaati...vai ne?

117026. viesis 2.marts 2004 13:29
0 0 Atbildēt

Nu nu, vai tad autors ir bezrocis, ka pats nevar nomainit mondeskai nummura apgaismojumu??? Vienu lampinu nomainit, tas tak ir elementari. Un mainot lampinu pats redzetu kada vel shaize tur ir. NU nezinu gan, pirms 2 nedelam biju RIPO2 taisit savu sierru(karbuza problema) sataisija, izskaidroja un tagad viss oki. Attieksme bija normala.

117028. viesis 2.marts 2004 13:35
0 0 Atbildēt

jā, esmu bezrocis, lāmeris un kas tur vēl....... pats taatad negribu mainiit, bet gribu maksaat par pakalpojumu atbilstoshu cenu!

117030. viesis 2.marts 2004 13:36
0 0 Atbildēt

btw- savā laikā arī eļļu mašīnai pats mainīju! un riepas pārmontēju! un? tas man liedz tagaad to darīt servisā?

117032. viesis 2.marts 2004 13:45
0 0 Atbildēt

Svejki! Te Bumbulics.

Abi labi, ja kas... Lai gan tā sūūdainā servisa uzbrauciens ir par 30it % lielāks.

117033. viesis 2.marts 2004 13:46
0 0 Atbildēt

Bumbulic! mana veestule servisam tapa jo tieshaam jutos apkaasts!

117034. viesis 2.marts 2004 13:47
0 0 Atbildēt

un taa ka nkaadu kompensaaciju nesagaidiiju peec sava vestijuma servisam tad tagad censhos guut moraalu gandariijumu lejot virsuu pamatotus dubljus sveetajam ripo2 vaardam :)

117035. viesis 2.marts 2004 13:58
0 0 Atbildēt

esmu divas reizes bijis RIPO-2 servisos, pirmo reizi Ulbrokas ielaa, peec tam kad ar savu FORD biju iebraucis vienam dupsii. RIPO-2 bija a/s Balta (man bija KASKO) serviss un taa kaa neko sliktu nebiju dzirdeejis, tad arii uz turieni aizdzinu. Auto remonta taame sanaaca ap 800LVL, darbi tika veikti gandriiz pilniibaa labi, tikai vienaa pusee prieksheejo saanu stiklu nedaudz apkraasojushi bija.

Otro reizi shogad remonteejos Laachpleesha ielaa, peec tam kad biju taa smagaak panjeemis apmali un sasitis vienu riteni, paarsitis riepu un sasitis motora apaksheejo aizsargu. Taa kaa CP nesaucu, tad remonta summa kuru apmaksaa apdroshinaataajs bija 100LVL. visu cienju RIPO-2 servisa darbiniekam Janekam- bija probleemas atrast citu jaunu paarsisto riepu, origjinaalais aizsargs bija daudz daargaaks par limitu, bet beigaas kopiigi samekleejaam variantus, taa lai man iipashi nebuutu jaapiemaksaa. apsekojot ritosho peec crush, man tika pazinjots, ka vajadzeetu nomainiit vienu piekares verkji, arii par to vienojaamies.

abas reizes, no RIPO-2 sanjeemu normaalu attieksmi un ja tomeer veel kaadu reizi vajadzees doties uz apdroshinaataaja servisu, tad man nebuus iebildumu.

117036. viesis 2.marts 2004 13:59
0 0 Atbildēt

Cements es to nebiju domajis ka uzbraucienu tev. Bet nu ja vini tevi piesmaukusi tad cinies lidz galam. To gan es neatbalstu ka dara darbus bez saskanosanas.

Es ari nesen atstaju savu masinu servisaa RIPO2, kjipa uz motora diagnostiku, pats staveju klat kad teica kada vaina un kadas detalas bus nepieciesamas. Par pasu diagnostiku bija 10 lati, bet par karburatora nonemsanu(taisisanu) iepludes kolektora blives mainu - 18lati. Itka jau dargi nav. Bet vismaz sitie dzeki no diagnostikas dalas man pateica kas par vainu.

Tu tik cement nepadodies, Vai nevari griezties kaut kada pateretaju tiesibu aizsardzibas iestade??? ( man liekas ka esu par tadu dzirdejis)

117038. viesis 2.marts 2004 14:02
0 0 Atbildēt

gribeeju piebilst ka mēs jau neatceramies parasti tās reiuzes kad mums viss salabots ir labi, bet tās kad kautkur jūtamies piečakarēti :(- tās mums atmiņā ir ilgstoši!

117039. viesis 2.marts 2004 14:05
0 0 Atbildēt

neuzskatu ka klientam būtu jāstāv servisā blakus stendam un jākontrolē! galu galā- nav arī laika tam! vismaz man nav!

117046. viesis 2.marts 2004 14:22
0 0 Atbildēt

da fuflo tas viss ir!! pazistu personiigi visas nosaukaas Ripo-2 personas, laboju tur savu autinju ja rodas taada nepiecieshamiiba, remonts vienmeer ir profesionaals, par cenaam protams ka vienmeer var striideeties.... shai gadiijumaa uzskatu ka klientam vienkaarshi ir jaaatrisina savas probleemas personiigajaa dziivee, nevis jaacenshas atrast kaac aazis uz ko novelt vainu...

peec visa izklaasta, summa par izpildiitajiem darbiem tieshaam bija normas robezhaas!

117050. viesis 2.marts 2004 14:36
0 0 Atbildēt

Dzhipo!!! Ja te par lampinjas nomainju 19 Ls ir OK, tad cepuri nost ... Tu maaki pelniit un teereet!!! Man gan tas neskiet normaali!!! Saals jau nav tajaa, ka visa kopuma nomainja tik izmaksaatu!!! Bet neviens nepajautaaja, vai grib, lai to plafonu maina!!! Neviens nestriidaas, ka taa mainjas gad, buutu jaamaksaa taa summa - runa ir par principu, ka klients ir tiesiigs zinaat, kas vinjam tiks taisiits un cik tas maksaas!!! Taa jau arii 1000 vareeja piestaadiit!!!

117052. viesis 2.marts 2004 14:50
0 0 Atbildēt

Vispār jau ABS masveidā sāka izmantot 70o gadu beigās, esmu pārliecināts, ka pietiekami liela daļa viņu meistaru ir jaunāki par ABS sistēmām...

117056. viesis 2.marts 2004 15:03
0 0 Atbildēt

IEROSINAJUMS IAuto portalam, ta ka si problema ar autoservisiem ir aktuala manuprat jebkuram auto ipashniekam, ja vinam nav protams, kads uzticams un parbaudits meistars vai serviss. Varbut var saja portala uztaisit tadu ka servisu topu, atssauksmju vai sudzibu lapu, kur portala apmekletaji varetu vertet......no ka veidotos kads reitings piemeram. Protams, tas nebutu 100% objektivi, bet priekstats rastos, kur labak kaju nespert, bet kur vismaz nekas tragisks neatgadisies.. Ari servisiem tas butu stimuls pasekot lidzi savai darbibai.

Man biezi autins par laimi nav jadzen uz servisu, bet kad gadas, tad parasti tas ir lielas mocibas izdomat kur doties, un ari tad vienmer Tu nezina ar mazak vai vairak shaushaligam domam gaidi galarezultatu un rekinu:)))

117057. viesis 2.marts 2004 15:04
0 0 Atbildēt

Vai tiešām neviens nebūtu gatavs piedalīties piektdien fokusgrupas diskusijā par autoservisu tēmu??????

117058. viesis 2.marts 2004 15:08
0 0 Atbildēt

viesis 02.03.2004 14:36

tev jebkuraa gadiijumaa paliek tiesiias pateikt, ok, juus nepazinjojaat ka buus atada summa, taisiet visu atpakalj kaa bija, aamen!

117059. viesis 2.marts 2004 15:15
0 0 Atbildēt

Sally, kas ir fokusgrupa? Varbūt tāpēc neviens nepiesakās, ka nezina, ko tas nozīmē?

117060. viesis 2.marts 2004 15:17
0 0 Atbildēt

Lai vai kaa buutu veikts tas remonts (gan jau abas puses parspile), tas ka ar Tevi nesaskano veicamos darbus un to izmaksas ir nonsenss! Iedomajies, Tev cel maju nesaskanojot darbu taami, vai aizej uz restoranu un Tev paprasa ko Tu gribi - un atnes, to ka to sapratis pavars, un vel oficiants sarekina rekinu, edieniem kuru cenas neesi redzejis.

117062. viesis 2.marts 2004 15:31
0 0 Atbildēt

To Viesis:

Fokusgrupā sasēžas aptuveni 10 personas, kas diskusijā pārrunā ķonkrētas tēmas. Diskusiju vada vadītājs, kas uzdod dažādus jautājumus un tad nu par to publiski tiek runāts. Parasti tas ir tāds visai jautrs pasākums.

Šoreiz būs tieši par autoservisiem - to plusiem, mīnusiem, piedāvājumu, darbu izpildes kvalitāti. Diskusija iet aptuveni 1,5 h. Dalībniekiem par piedalīšanos tiek maksāta atlīdzība. Protams, neiztiek arī bez maza cienastiņa:)))

Lūdzu, kas grib un tiek piektdien, atsaucieties! Mani interesē tieši Ford īpašnieki, kādu te nav mazums!

Ja kas, rakstiet uz meilu ccg@ccg.lv!

117065. viesis 2.marts 2004 15:36
0 0 Atbildēt

Jaa, ABS ieviesa nesen:-))) Kaadus gadus 15 atpakalj:-)))

117067. viesis 2.marts 2004 15:44
0 0 Atbildēt

100: Ja gribam būt precīzi, tad ABS pagājušajā gada otrā pusē svinēja 25 gadu jubileju, ja nemaldos, tepat kaut kur bija raksts par to... 25 gadi, kopš piedāvāts plašam patērētāju lokam.

117068. viesis 2.marts 2004 15:45
0 0 Atbildēt

nu ar dažādu šķidrumu (eļļas, dzesējamā, vai logu) pieliešanu grēko daudzi servisi- rūgta pieredze bija gadus 3 atpakaļ ar Mūsa Motors kad tur pēc'rēķina saņemšanas regulāri bijā jākasās lai izsvītro pozīciju "logu mazgajamaa skjidruma papildinaashana 1 litrs". tas nekas ka speciāli pirms servisa tika piegāzata pilna bācinja.

117069. viesis 2.marts 2004 15:50
0 0 Atbildēt

4 Sally : izklausaas gandriiz kaa ..''zjeel , bet Tev nav pelmenju (FOCUSA) ''. Vai citiem ziimoliem nekas taac nenotiekas .

117070. viesis 2.marts 2004 15:53
0 0 Atbildēt

sally, nezinu, kas ir taa fokusgrupa, bet tiiras apakshbikses katram gadiijuma uzvilkshu :)))

ja es esmu vajadziiks tad raksti man uz meilu dzhipo@e-home.lv

P.S. esmu auto tirgotaajs un dotajaa mirklii kaadu briitinju pabraucu ar Ford Mondeo, ljoti liela pieredze ar fordiem un neko labu es jums tieshaam nepastaastiishu :))

117072. viesis 2.marts 2004 15:56
0 0 Atbildēt

Pirmais, kas ienāk prātā - ja kungs iebrauc servī un saka 'saremontējiet, lūdzu' konkrēti nepasakot ko tieši, dabīgi, ka taisa, ko grib. Man nav bijušas problēmas Gros-Auto - atbraucu, saku sametini gofru - sametina gofru, saku - nomaini eļļu, maina eļļu, u.t.t. Skaidrs arī ka attieksmes nebūs, jo IMHO mūsu 'šrotu karaļvalstī' visi servji ir pārslogoti.

Otrais - atbildes sākums "..atbildam pēc būtības..", izklausās kā citāts no tiesas sēdes. Laikam arī te praksīte kompānijai iraid ;)

117074. viesis 2.marts 2004 16:02
0 0 Atbildēt

viesis 02.03.2004 15:56

kompaanija vienkaarshi konsulteejas ar normaaliem juristiem un gadiijumaa ar shaadiem lohiem /klientiem/ tas ir obligaati nepiecieshams, jo jebkuraa gadiijumaa tak visu var paveerst sev neveelamaa virzienaa :)

117075. viesis 2.marts 2004 16:05
0 0 Atbildēt

Hmm, tikko attapos, ka pāris reižu esmu bijis Domenikss servisā, un, ņemot vērā viņu cenas, tikko sapratu, ka viņi ar šādu "šķirdumu pašdarbību" vismaz manā gadījumā par laimi nebija nodarbojušies, tik konstatēja, kas par maz, kas jāmaina... Citādi takse 10 Ls stundā... Tur jau bankrots, ja auto paliek uz 3 dienām... šķidrumus mainīt...

117076. viesis 2.marts 2004 16:07
0 0 Atbildēt

nezinu nezinu Dzhipo par tiem gadiijumiem "kad visu var paveerst servisam neveelamaa virzienaa". es parasti mashiinu taisu TD sports un tur nekad neko papildus bez saskanjoshanas nedara un sanjemot mashiinu nepatiikami paarsteigumi nekad nav bijushi. vari uzbraukt- ko ta braucu uz Ripo2 ja jau citur ir feini un jauki... vienkaarshi bija mazins BUMS peec kura apdroshinaataaji ieteica doties uz RIPO2 jo kaa njekaa Ford detalju tirgotaaji, aatraak vares taami saskanot utt. taapeec arii pie reizes noleemu tur siikumus peilabot. kljuudiijos cerot ka buus ok. naakamreiz lai nekljudiiytos- braukshu uz td sports.

117077. viesis 2.marts 2004 16:08
0 0 Atbildēt

Man problēmas nav bijušas. Un es par šo servisu varu teikt daudz labu vārdu, bet ir arī dažas nepārāk iepriecinošas lietas. Lai šai servisā būtu labi paveikts darbs un saskaņots, tad vajag ar meistariem vai priekšniekiem "sačomoties". Vislabāk ar pēc iespējas lielāku šefu. Tas pats man ir sakāms arī par Autofavorītu, ja tu esi labs čoms, tad arī tavu auto sataisīs labi, ja ne tad būs *******ņa.

117078. viesis 2.marts 2004 16:17
0 0 Atbildēt

To TDI:

Faktiski fokusgrupa nebūs par zīmoliem (ak, kā man besī šis vārds!!!!! Kāpēc nevar teikt "brends???)

Ja Tev ir pieredze ar autoservisiem un Tev ir ko teikt par visu šo padarīšanu (kā, piemēram, par šīs dienas diskusiju par Ripo 2), tad esi laipni gaidīts!

Sūti savu meilu uz manējo un es Tev atsūtīšu kontaktinformāciju

117079. viesis 2.marts 2004 16:17
0 0 Atbildēt

help help! vajag padomu! taatad- shobriid man aizmugureejaa numura apgaismojuma plafons nostiprinaats ar silikonu. jautaajums - kaa man peec iespeejas eertaak nomainiit spuldzi? silikons savas līmeejoshaas iipasjiibas tachu peec plafona demontaazhas zaudees? naksies tagad nopirkt silikonu lai ieliktu atpakalj plafonu? a varbuut izmantot divkomponentu poliuretaana liimi lai nav jaamokas vispar ar njemshanu nost (tas vienbkarshi nebuus tad iespeejams?) :)

:)

117081. viesis 2.marts 2004 16:24
0 0 Atbildēt

Izlasot višu šo diskusuju nopriecājos ,ka nedzīvoju Rīgā .Man nekad ar mūsu Liepājas servisiem nav bijušas problēmas .Īpaši jau neko neremontēju jo ar savu veco Sieru tiekam galā paši .Bet ja ir kas servisā darīts ,tad neko klāt ne lej ne liek nepaprasot īpašniekam .Pie mums neprasot pieliek pie rēķina tādam klientam par ko domā ,ka tas pats neko nesaprot .Tā jau lielas pilsētas priekšrocība ,ka ja nebūs šie klienti būs citi .Mums skrien klientam priekšā un pakaļā ,lai tik iztaptu .vismaz man tāda pieredze ar sevisiem .

117082. viesis 2.marts 2004 16:33
0 0 Atbildēt

cemenc, mans tev ieteikums, tiec valjaa no taa sava forda un nopeer BMW, tie vismaz taa neruusee :))

117084. viesis 2.marts 2004 16:41
0 0 Atbildēt

Nu izlasot sho visnotalj interesanto un pamaacosho rakstu, es varu pateikt tikai vienu. Ripo-2 direktors Māris Luste maak smuki atrunaaties. Vinjsh vareetu iet straadaat par deputaatu!

117086. viesis 2.marts 2004 17:03
0 0 Atbildēt

4 Sally nomet emilu uz ieksheejo iauto pastu . kazi varbuut tieshaam ir veerc padallities pieredzee .

117091. viesis 2.marts 2004 18:23
0 0 Atbildēt

GTSi: Mondeo saimniekam nav 100%tiigas izpratnes par savu auto, tomeer izskataas, ka RIPO-2 vaara pamatiigas ziepes! Neviens man neiestaastiis, ka Mondeo taa vieta var buut izruuseejusi tik shausmiigi, ka nevar nostiprinaat...! Bez tam, vai tas silikons nenokritiis, kad zem taa apakshaa paliidiis ruusa???! Jaa, laikam jau BEERNUDAARZS! (lielaakais Iecavas autoserviss).

117098. viesis 2.marts 2004 19:58
0 0 Atbildēt

To TDI:

epasts: ccg@ccg.lv!

117099. viesis 2.marts 2004 20:08
0 0 Atbildēt

Rakstiet ko gribiet, bet saukt uzņēmumu par "kantori". Tas ir nievājoši

117101. viesis 2.marts 2004 20:40
0 0 Atbildēt

sally, a kaa jaagjeerbjas uz to pasaakumu, a?? a to ieradiishos savaa nopliisushajaa vatenii, a izraadiisies ka tur vada sarunu VVF, pilns ar diplomaatiem, TV, zhurnaalistiem... :))

117102. viesis 2.marts 2004 20:50
0 0 Atbildēt

Nunez. Piechakareeties var arii pie staba. Vieniigi meistari gan vareeja buut runaatiigaaki un izstaastiit visu jau uz vietas bez liekas maazhoshanaas rakstiski. Es gan pieljauju ka arii pats iipashnieks taa iisti nemaz negribeeja uzzinaat kas tad ir izdariits un kaapeec tieshi taa un ne savaadaak. Manupraat RIPO-2 shai situaacijaa nemaz nav tik melns kaa vinju maalee.

A auto iipashniekam vieniigi varu pateikt ka meistars ir tava auto dakteris un ja tev tavs auto ir kautcik daargs tad ar meistaru ir jaarunaa pa labam - citaadi visaadi meedz gadiities. Ar lekshanos un najezdiem labaaku kvalitaati nedabuusi. Taapat nevaig aizmirst ka meistars tomeer labaak zina ko dariit. A ja esi taads specs ka zini labaak par meistaru kas daraams tad vot pats arii kjiilee savu atinju un nemeklee kashkji.

117105. viesis 2.marts 2004 21:57
0 0 Atbildēt

Dzipo - jāvelk mugurā drēbes, kurā ērti jutīsies pats un nemulsināsi citus, kā arī nepārkāpsi pieklājības robežas un neliksi meitenēm sarkt.

117107. viesis 2.marts 2004 22:53
0 0 Atbildēt

Sally

kā tiks izmantota fousgrupas diskusijas laikā iegūtā informācija? Vai tiks veikti video, audio ieraksti? Ja jā, kāda būs to tālākā izmantošana?

Un kas galu galā ir fokusgrupa? Koperfīlda fanu pulciņš?

117112. viesis 2.marts 2004 23:57
0 0 Atbildēt

Nu *******.....

Ripo 2 normāls kantoris, normāli atbildēja uz pretenziju, nezinu kā tur viss bija kurš uz kuru apvainojās bet mani te interesē 1 jatājums un tas butu:

iauto itkā neitrālā puse publicējot šo rakstu.

>>

>> kādus faktus? Savu teikumu ka bija problēmas?

Esmu uzsācis dažādas diskusijas piem par Autonamu utt. Daži no maniem topikiem tika likvidēti, daži pārdēvēti, jo redz šinī lapā ir šīs firmas banneris...

iauto galīgi nav objektīvi jautājumu risināšānā un ievietojot šādu rakstu vajag tomēr atturēties no personīgiem piemēriem, komentāriem.

p/s emu tiaki iepircies viņu vaikalā bet tagad domāju ka būšu arī servisa klients zinu ka visu izdarīs korekti...

117113. viesis 2.marts 2004 23:58
0 0 Atbildēt

ēēē a kur palika mani izgriezumi ar piemēriem no iauto teksta>???

Reku redzama tā viņu objektivitate.........

Redaktors 3.marts 2004 0:03
0 0 Atbildēt

man, kā iauto redaktoram, ir savs viedoklis par ripo2, ko esmu ari paudis jau ieprieks - vinu attieksme pret mani ari bija lidziga. tapec atlavos izteikties ta, ka esmu izteicies.

p.s. nekas seit netika izgriezts

p.s. topiki tika dzesti citu iemeslu del - iauto nav ateja, kur katrs var atlauties rakstit rupjibas. ja info butu rakstita normali, topiks butu saglabajies.

117115. viesis 3.marts 2004 0:23
0 0 Atbildēt

ok, sally, dzhipo aiziet gludinaat savus melnos sveetku shortinjus, atrod skapi baltaas pusgaraas zekjes ar bumbuljiem, uzspdrina savas laka kurpes liidz spoguljspiidumam veelreiz paskataas spogulii /vajadzees nokraasot matus rozaa un beidzot nodziit peec nedeeljas dzershanas ataugusho baardu/ dzhipo buus tai sasaakumaa, dzhipo tak veelas patikt tumshmatei sally :)

117119. viesis 3.marts 2004 7:50
0 0 Atbildēt

es pats ar paaris reizes pirku rezerves daljas vinju veikalaa, bet tam nav nekaada sakara ar servisa darbu kvalitaati un ATTIEKSMI jo tas viirelis kas tur vada djeelas nav nekaads uz klientu veerstais tipinjs bet nemitiigi censhas apjaat klinetus.

117120. viesis 3.marts 2004 7:50
0 0 Atbildēt

detaljas turpinaashu tur pirkt ja kas!

117121. viesis 3.marts 2004 7:51
0 0 Atbildēt

bet ne remonteeties.

117136. viesis 3.marts 2004 9:00
0 0 Atbildēt

TO: CEMENTS. JA APDROŠINĀTĀJI TEV PIESPĒLĒJA RIPO 2, TAD ESI PILNĪGI DROŠS, KA NO TEVIS SAMAKSĀTĀS SUMMAS SAVI 10% AIZCEĻOJA ATPAKAĻ PIE APDROŠINĀŠANAS EXPERTA, KURŠ NOSŪTĪJA UZ RIPO 2. NEKAS ŠAI PASAULĒ NENOTIEK BEZMAKSAS ...

117159. viesis 3.marts 2004 9:30
0 0 Atbildēt

Bet kaadeelj veestule tika suutiita tikai servisam?? Ir tachu arii visaadi pateereetaaju aizsardziibas kexi, tiem, kas izniedz licenci arii buutu kas sakaams utt. vajadzeetu parakt. vai tieshaam virsbuuve tam mondeo _jau_ ir izruuseejusi:)?

117160. viesis 3.marts 2004 9:30
0 0 Atbildēt

Un vispaar par ripo 2 ir dzirdeetas _daudz_ negatiivas atsauksmes. pats ieejot veikalaa arii iipashi netiku njemts pieree - diivaina vieta

117162. viesis 3.marts 2004 9:31
0 0 Atbildēt

man po kursh kuram maksaa, ja tas neskar manu kabatu. diemzheel taa nu tas ir (un ne tikai pie mums) ka lai dabuutu pasuutiijumu atbildiigajam leemuma pienjeemeejam ir jaaiepikjo.

cemiic

117166. viesis 3.marts 2004 9:37
0 0 Atbildēt

nu nav man jau taa mashiina jauna. kaa jau teicu- rit jau 7 gads. lai atrastu ruusu ir nedaudz jaapiepuulaas, bet ar pirkstu jau cauri toch nekur nevar izbakstiit.

kaapeec rakstiiju servisa direktoram bet nevis uzreiz pateereetaaju tiesiibu aisardziibas kexiem? taadeelj ka domaaju ka Ripo2 valdes prieksheedetaajs buus praatiigaaks nekaa servisa vadiitaajs un spees rast puses apmierinoshu risinaajumu bez skaljas blamaazhas :p

un tie padomi ka ja neapmierina autoservisss un ja pats tik gudrs esmu tad lai remonteeju pats tieshaam netiek gaidiiti, jo katram ir tiesiibas par prasiito pakalpojumu maksaat ATBILSTOSHU maksu nevis summu kas 4as reizes lielaaka.

diivaini ka manaa vietaa nepienjeema leemumu ka man autinjam buutu jaanomaina riepas, jo taas nav 1aa svaiguma!

cemiic

117167. viesis 3.marts 2004 9:38
0 0 Atbildēt

Par skandi auto arii dzirdeetas negatiivas atsauksmes kaudze, tas tiesa, viens no iemesliem, kaadeelj neizveeleejos pirkt pie vinjiem.

117182. viesis 3.marts 2004 10:02
0 0 Atbildēt

Man ir Ford Focus 2001. Agrāk to apkopu un remontēju Baltic Motorā. Kad BM man vienkārši piegriezās, pārgāju uz Ripo-2. Nekādu sūdzību nav. Normāls meistars ir Visvaldis Dzintars.

BM rezerves daļas ir par 30-50% augstākas

117197. viesis 3.marts 2004 10:40
0 0 Atbildēt

Biju arī es iekš Ripo-2. Aķis patvaļīgi sēdās. Pēc dienas saņemot atpakaļ mašīnu bija paskaidrojums, ka salona apgaismojuma slēdzis patvaļīgi ieslēdzas, esot salabots un viss OK. Protams, ka salona apgaismojums nemaz nebija pie vainas un nākošajās brīvdienās aķis atkal nosēdās. :(

Kopš tā laika manu mašīnu apkopj tie, kas prot (un grib) atrast, kurš vads "sit uz īso"...

117218. viesis 3.marts 2004 11:19
0 0 Atbildēt

Es bij autors piebildei par Scandi Auto un tur veiktiem darbiem: pārlasot komentārus varu piebilsts - 1. esmu nostrādājis par automehāniķi apm 2,5 gadus kopā ar ne-tiem-sliktākiem LV autosportistiem un apmēram zinu no kā auto sastāv ;-) Nomainīt spildzi pašam - varu, arī apkopi varu pats veikt, tikai ka dzinēja stends nav savs, bet - tagad nodarbojos ar ko citu un autoapkopšanu mēģinu uzticēt profesionāļiem, t.i. cilv kas ar to maizi pelna. Līdz ar to - zinu aptuvenos laika patēriņus un prognozējamās izmaksas. A kad tik klaji čakarē klientus un draudīgi sola lauzt garantijas līgumu, ja veikšu eļļas maiņu citur, kā tikai pie Scandi.... (tieši tā - uzprasīju, ko šie darīs, ja eļļu mainīšu citā servisā un pārējo apkopi pie viņiem... - tad garantija vairs nav spēkā!)

2. Minētam "kantorim" (tieši ar tādu nievājošu attieksmi vēlos par viņiem runāt) arī piemīt tiexme solīt pazvanīt, saskaņot, utt. Reiz atstāju tur savu auto uz apkopi un braukāju ar sievas auto 2,5 dienas līdz tomēr nenocietos, pazvanīju un saņēmu "rājienu" no sērijas - "kur blandies, ko nebrauc pakaļ...!" (mans mobīlais No gan bija uzrakstīts uz pasūtījuma lapas, ko pilda pieņemot mašīnu apkopei...) un tika smuki solīts pazvanīt, utt...

117264. viesis 3.marts 2004 12:40
0 0 Atbildēt

Nu ar elektriibu saistiitus jautaajumus jau nu toche vinji nerubii un arii karbuuzi normaali nejeedz sareguleet

117278. viesis 3.marts 2004 13:10
0 0 Atbildēt

Nja man Scandi auto garantija beigsies 31 maijaa vai arii veel jaanobrauc 8000 km, nepatiik man ar taa iestaade - tehniskajaa pasee mashiinas gads noraadiits 2001, saluuza stiklu skalojamaa shkidruma suuknis, teica, ka man ir garantija beigusies jo pirkta 2001 bet tagad jau 2004 (3 gadi) kad noraadiiju uz 31 maiju, tad peec 10 min tomeer piekrita, ka mainiis par garantiju - pirms tam veel meegjinaaja aizbildinaaties, ka iespeejams uudens esot bijis sasalis (tad garantija neatiecas) teicu, ka pirms nedeeljas biju uz 90000 km apkopi un vinji pashi tur esot iepildiijushi savu shkjidrumu, tad atzina, ka vinju shkjidrums nevar sasalt

No citas teemas- - pirms gada bija atteicies starteris, pasuutija, teica 2 nedeeljas jaagaida, peec divaam nedeeljaam piezvana izraadaas shamie nemaz nav pasuutiijushi, gaidu veel divas nedeeljas. Labi, ka bija cits car ar ko braukt.

117328. viesis 3.marts 2004 15:20
0 0 Atbildēt

Nekad nrpirkšu Mitsubisi

117330. viesis 3.marts 2004 15:31
0 0 Atbildēt

nu gluzhi kaa anekdotee par logjiku :)

tikai te- saakums par Ripo2 servisu......... a beigaas secinaajums ka nevar Mitsubishi pirkt :) :)

117348. viesis 3.marts 2004 17:08
0 0 Atbildēt

Iauto komentāri raksta galā norāda uz viņu neprofesionālismu un ieinteresētību.

Ripo - 2 servisu zinu, esmu tur bijis - nav lēti, patiešām, un krāsošana varētu būt labāka, tomēr tik briesmīgi, kā rakstā "nolikti" viņi nav

117350. viesis 3.marts 2004 17:13
0 0 Atbildēt

Jau gadus 8 esmu parcelies no 'laukiem' uz Rigu. Esmu Riga izmegjinajis dazhadus servisus saviem VW autinjiem (golf3 un passat3), bet atri vai velu nacies servisu mainit saskaroties ar lidzigam problemam ka raksta autoram. Pirms gadiem diviem, autinsh noplisa manos 'laukos' (Saldus), nu nacas to atstat vieteja servisa. Biju patikami parsteigts, kad visi remontdarbi tika izpilditi korekti un laika, pie tam rekjins gan par darbu, gan detaljam stipri mazaks neka Riga. Kopsh ta laika, kad vien defekts atljauj, dzenu savus autinjus uz Saldu :)

Redaktors 3.marts 2004 17:34
0 0 Atbildēt

Kāds šim lasītāja rakstam sakars ar neprofesionālismu? Lai RIPO2 priecājas, jo šeit atspoguļota tikai daļa no visa, kas pēdējā laikā (ne)noticis ar Andra auto...

117357. viesis 3.marts 2004 17:43
0 0 Atbildēt

hei hei!

te veestules autors Andris!

Taatad iisumaa par to kas nav veestulee mineets-

1) mashiinai bremzhu klucjus, lukturu augstuma regulatoru, nelaimiigo spuldziiti maiiija divas dienas - soliitaas vienas dienas vietaa (biju ieprieks pieteicies)

2) papildinaaja elju kura nez kur bija pazudusi (stipri apshaubu to jo turpat pirms divaam nedeeljaam mainiiju un nekas neliecinaaja ka buutu iemesls izstraadaaties 1am litram) pasji sapinaas pretrunaas kada ellja vajadziiga auto!

3) saakotneeji meegjinaaja iekseet pikji par to ko jau bija apmaksaajushi apdroshinaataaji.

4) piestadiija reekjinu par neizdariitu darbu

5) spuldzes mainja izmakasaaja 18 ls, lasiet pashi veestulee kaapeec

utt

utjp

atceros ka bija nomainiijushi divas reizes peec kaartas meenesha laikaa vienu detalju abas reizes piestaadot reekjinu.

ar cienju, es

117361. viesis 3.marts 2004 18:09
0 0 Atbildēt

neatceros kuraa servisaa tas bija, shkiet, ka pie vef. Mersim visu laiku luuza kaut kaada detalja no gjeneratora (shjiet kaut kaads regulators) nomainiija 3 reizes, bet visu laiku atkal saluuza, beigaas aizbraucu uz rezerves dalju veikalu, nopirku un pats nomainiiju, tad vairs neluuza. Nezinu, kur vinji pirka taas ieprieksheejaas detaljas.

117363. viesis 3.marts 2004 19:06
0 0 Atbildēt

a ko noziimee ABS un kas tas ir ? autofurmanis.A4

117369. viesis 3.marts 2004 19:36
0 0 Atbildēt

Par

Visticamāk Jums ABS atslēdzas īslaicīgi, tāda problēma ir gandrīz visām automašīnām, citām šī problēma ir vairāk pamanāmāka, citām mazāk.

Ļoti bieži dīleri atsakās remontēt ABS, jo nomainot kādu no detaļām nevar garantēt, ka tas strādās. ABS remontē tikai gadījumos, kad problēma ir ļoti izteikta, pārliecinošana. Tas ir iemesls, kāpēc nav iespējams ieteikt kādu risinājumu.

ABS sistēma automašīnām ir uzstādīta samērā nesen un tas ir iemesls, kāpēc nevienam nav pieredzes specifiskā diagnostikā un nav šādu iekārtu. Tas ir visu marku automašīnām

Mož kāds no tā Ripo 2 grib dabūt zobos ar papēdi? Visu marku mašīnām, ko neteiksi... Visiem meistariem, kam rokas no d... aug gan

117370. viesis 3.marts 2004 19:37
0 0 Atbildēt

tas iepriekš biju es - audifans

117376. viesis 3.marts 2004 20:41
0 0 Atbildēt

Es savus piecus escortus arii remonteeju R2 . Patiesiibaa sheema ir vienkaarsha-aizbrauc, konkreeti ar pirkstu iebada veicamos darbus, saskanjo izmaksas un viss. Un galvenais, neuzkjeraas uz onkas Visvalzha spraustajiem batoniem, tad viss ir kulee.

117378. viesis 3.marts 2004 20:58
0 0 Atbildēt

mazaakaas pilseetaas servisi vienkaarsi nevar atlauties saadaa veidaa ccakkaarreet klientus jo tur visi par visu uzzin 0,5h laikaa un tad ar servisu ir cauri vismaz uz kaadu laiku

117379. viesis 3.marts 2004 20:59
0 0 Atbildēt

Isti lidz galam u detalizeti neizlasiju so rakstu bet nojausu par ko iet runa.Varu teikt ka latvija ir daudz augstas klases servisi ar labu aprikojumu vieniga problema ka meistru nav kas jegtu un saprastu stradat ar so tehniku.

117395. viesis 3.marts 2004 23:41
0 0 Atbildēt

Rezumē - ja esi santīma pisējs, iemācies spuldzītes mainīt pats

117402. viesis 4.marts 2004 8:10
0 0 Atbildēt

nu ja censhanos ietaupiit ciparu virs 10 ls var saukt par santiima p*******, tad ieprieksheejam viesim matemaatikaa diezko skolaa neiet! paprasi savai matemaatikas skolotaajai cik tad santiimu ir 10 latos!!! a latvieshu valodas skolotaajai pajautaa kaa smukaak izteikties lai neliekas ka tev 4u klashu izgliitiiba!

117457. viesis 4.marts 2004 11:03
0 0 Atbildēt

ja iauto ripo2 nosauc par kantori tad jau laikam vini pasi ir tadā krasā jo ko tad datoržurkas saprot no auto

117465. viesis 4.marts 2004 11:09
0 0 Atbildēt

oiii...blin,aizmirsu...kur var norirkt jaunus lukturus un bamperus???šrotos nav!!

117468. viesis 4.marts 2004 11:12
0 0 Atbildēt

Njaa , mimino laikam taisniiba , Ripo 2 , spriezjot peec komentiem , nav kantora vaarda cieniigs . A kur palika Ripo-1 , to jau agraak noknaabaaja vaj??????? gggggggggg

117473. viesis 4.marts 2004 11:19
0 0 Atbildēt

nesaprotu kāpēc Andris nav devies pie direktora un izrunājies kā vecis ar veci??nevar saprast no pretenzijas ko viņš grib?pakasīties??vai naudu??ķēc kā tāda bāba,skricelēe tā kā kādas skrejlapas..

Redaktors 4.marts 2004 11:26
0 0 Atbildēt

Direktors jau taču ir atbildējis - vēstulē.

117520. viesis 4.marts 2004 12:29
0 0 Atbildēt

Es saveejo taisu tikai ieks «Ripo 2» un attiekme ir OK un straadaa OK. Nevajag jau ieiet ar uzbraucienu. Plus peec raksta izskataas ka Tu auto neatstaaji tikai uz lampinjas mainju bet arii uz diagnosticeesanu ar textu «apskatieties vai viss ir kaartiibaa» tur arii tu dabuji savu litru ellas.

Ja tu iesi at taadiem textiem vienalga kuraa citaa servisaa teb rezultaats buus taads pats.

Naakosreiz buus maaciiba ka vajag paluugt lai par katru swiikumu zvana!

Un, cien. redaktora kugs, jau vispaar vareeja savu gadiijumu nepiemineet, ir arii jaaiemaacaas cieniit citus lidzcilvekus.

Redaktors 4.marts 2004 12:33
0 0 Atbildēt

toreiz par cieņu vispār nebija runa - tad meistara attieksme pret auto un mani bija vēl sliktāka, un attieksme radās, nemaz neredzot auto. diagnoze bija uz vietas - uz šrotu, jo noteikti tur noticis tas, tas un šitas. (izrādījās, ka nē).

117531. viesis 4.marts 2004 12:44
0 0 Atbildēt

To RHINO: Iznaak ka Ripo 2 ir vieniigais servis pasaulee kuram nekas negadaas?

RHINO IR VIENIIGAIS CILVEEKS PASAULEEM KAS NEKLJUUDAAS! :P

117539. viesis 4.marts 2004 13:18
0 0 Atbildēt

Taadaa gadiijumaa atvainojos Redaktoram par nepareizi izteiktu apvainojumu :(

117540. viesis 4.marts 2004 13:25
0 0 Atbildēt

Es savu BMW un Mercedes remonteeju divos kantoros «Ripo 2» un uz Sencu iela 2 – nez kapeec ne vienaa ne otraa servisaa man neprasa 9-njas adas un nezkapeec attieksme ir kaa pret vieniigo klientu pasaulee?

Remontee viji aatri kvalitatiivi un tikai ti ko es prasu un vienmeer peec manas prasiibas arii nomainiitaas detaljas atdod un smuki sapako kastiitees bagazniekaa.

117552. viesis 4.marts 2004 14:02
0 0 Atbildēt

Hippi! mashinu Ripo 2 neatstaaju ar darbuzdevumu- nu paskatieties ko var pielabot bet ar konkreeteem uzdevumie, respektiivi- ABS diagnostika, prieksheejo kluchu mainja, luktura korektora mainja, luktura skalotaaja "korpusa' mainja un aizmugureejaa numura apgaismojuma SPULDZItes mainja.

rezultaataa- ABS diagnostikas rezultati R2 atbildee. papildus tam sanjeemu elljas pielieshanu kuras vajadziibu 100% apshaubu. korpusinju luktura skalotaajam nenomainiija jo nebija atnaacis pasuutiijums. spuldziites mainja bija par daargu. un arii kur tas redzeets ka plafonu stiprina ar silkonu? papildus tam centos arii izrunaat visu bet servisa vadiitaaja (nevis direktora) attieksme bija pofigistiska. taapeec arii beigaas tap[a veestule direktoram.

117576. viesis 4.marts 2004 17:51
0 0 Atbildēt

Vakar aizbraucu uz ripo2 nosviedu autinju un teicu ka klab. Labi dzheki (cepuri nost) kauko nomaniija (tecaas apora) savirzi uzstaisiija cchedrdesmit reizes labaak kaa LatBema. Nu es vinjiem teicu ka man driiz jaaiet skate un paraadiiju pagaajushaa gada lapu. Veel kauko tur schibinaaja, miglas noreguleeja un ... Shodien aizbraucu uz apskati - vecis kratiija uz kratiiklja 5 min. Nekaa. Begaas veel ar batereju apgaajaas rinkjiim mashiinai paskatiijaas atsperes un amiishu piljnjikus. Iekjekseeja korozoju un iedeva uzliimi - brauc laimiigs. A mashiinnai ta 89 gads. Brauciet uz ripo 2 tur jums salabos visu kaa vajaga.

117577. viesis 4.marts 2004 18:07
0 0 Atbildēt

Zini kaads te visaa tajaa ir farss?? Redaktors neieredz ne acu galaa «Ripo 2» vieniigie nomelnojosie raksti te ir pa «Ripo 2» nevis par «Kemi» vai kaadu citu autoservisu.

Jebkuraa autoservisaa kaadam uztaisiis ne pa pratam.

Naakosreiz, ja Tu vispaar kaadreiz gribeesi tur iegriesties, griezies pie Jeneka veikalaa. Tas ir puisis kursh Tev ir vajadziigs, vinsh visu nokontrolees.

Nau jau «Ripo 2» no tiem vissliktaakajiem servisiem.

Redaktors 4.marts 2004 18:48
0 0 Atbildēt

Neesmu teicis, ka Ripo2 ir vissliktākais serviss. Un 2 gadus neko sliktu neesam publicējuši.

Kas attiecas uz man nezināma Janeka meklēšanu - sorry, serviss jau nu nebūs tā vieta, kur meklēt pazīšanos, lai izlūgtos, lai darbs tiktu laikā un kvalitatīvi veikts. Par to taču tiek maksāts.

hippy: Un nevajag aizbildināties, ka "nevaru viņus ciest" un tāpēc tāds raksts. Raksta autoram nebija nekāda sakara ar iauto, ja nu vienīgi viņš bija mūsu lasītājs. Un neviens nelika ripo2 sataisīt tādu šmuci.

117588. viesis 4.marts 2004 21:19
0 0 Atbildēt

ai, tak visos servisos gadaas auni, iespeejams, ka tanii laucinjaa ir taapat kaa buuvnieciibaa- atnaak vecis un saka ka prot skruuveet visu, beigaas ne iisti prot skruuveet ne runaat ar klientu.

tad kad KEMI mainiiju vasaras ritenjus uz ziemas tad naacaas zeenam paliidzeet tikt galaa ar darbu- nu nekas gadaas, jau. bet nu neesmu dzideejis par taadu super duper servisu kuram nekas negadaas

117626. viesis 5.marts 2004 17:53
0 0 Atbildēt

Pits. Ripo-2 esmu servisējies pats, un tur brauc daudzi mani draugi. Braucu ar auto kopš 1974.g. Pēc maniem ieskatiem, Ripo-2 ir vissarunājamākais serviss. Vari ar meistaru runāt tehniski, vari arī pateikt, lai visu sataisa, un lieki nepļāpāt. Var izvēlēties oriģinālās detaļas vai lētākas no rezerves daļu firmām. Misters Janeks ir rezerves daļu mags. Reiz noklapēja Mazdas ātrumkārba. Nomainīja par 160 Ls...Man gadījās nelaime - smagi sasitu opeli. Sataisīja, divus gadus braucu, tad pārdevu, un pircējs prasīja, vai mašina pārkrāsota... Bet - nav jau MB montāžas konveijeris. Taisot vecus auto, vienmēr jādomā, kā tikt galā. Ja kautkas sarūsējis, ir ko domāt - metināt, līmēt, mainīt? Domāju, ka ši diskusija ir tukša. Manuprāt, Andris Cements vairāk grib "ķemmēt bobi", nevis patiesību meklēt. Tas kantorītis ir tik mazs, ka ikviens saprātīgs cilvēks būtu piegājis pie direktora Māra Lustes, un viss būt nokārtots. Katrā servisā gadās gan veiksmes, gan arī kļūdas. Lai mēģinātu vispārināt, būtu nepieciešama statistika pa lielāku skaitu servisu - cik mašinas mēnesī vai gadā izremontē "uz pateicību" , cik - uz sūdzību.

117642. viesis 6.marts 2004 12:30
0 0 Atbildēt

Gan jau Cements šķīlis savu auto ne vienu reizi vien, ja aizmugure izrūsējusi. Un piekasīgs servisiem, domājams, tāpēc ka iztirinājis savus nervus ilgajos avārijas remontos un cīņās ar apdrošinātājiem.

122924. viesis 13.aprīlis 2004 15:39
0 0 Atbildēt

Jā, Ripo-2 strādā ļoti nekorekti. Aizvedu savu auto uz šo servisu, lai veiktu pirmsremonta pilnu diagnostiku, kas nepieciešama bija manu ierobežoto finansiālo resursu dēļ (tas notika ap 9.00). Servisa vadītājs apsolīja ap plkst. 11.00 ziņot par rezultātiem. Nezināmu iemeslu pēc ne plkst. 11.00 ne 12.00 zvans neatskanēja. Plkst. 13.00 pats zvanīju, lai pārliecinātos par veikto diagnostiku. Tad arī uzzināju, ka remonts jau sen ir uzsākts (bez manas piekrišanas) un uz plkst. 16.00 auto būs jau gatavs, taču summu nosaukt vēl nevar. To vien tik varēju teikt, ka vairāk par 100 LVL manā rīcībā nav, - saņēmu apstiprinošu atbildi, ka dārgāk nemaksās remonts pavisam noteikti. Protams auto tika saremontēts plkst. 18.00, bet remonta summa 186 LVL. Atgādinot, ka man nav tādas naudas ko samaksāt, saņēmu atbildi, ka auto tiks paturēts tik ilgi kamēr nesamaksāšu, savukārt priekšniecība esot izbraukusi un nav zināms kad būs atpakaļ, - līdz ar to nav iespējams rast kompromisa situāciju. Labi, atradu es tos 186 LVL, samaksāju, bet remontētā ABS iekārta tik un tā pēc 2 nedēļām atkal "nobira". Esmu pārliecināts par 100%, ka šajā servisā iztērētā nauda nav adekvāta ne servisa kvalitātei, ne līmenim. Līdz šim biju vecs Ripo-2 klients, bet šis gadījums pielika punktu mūsu sadarbībai. Ar cieņu, - Tālis.

123434. viesis 15.aprīlis 2004 19:45
0 0 Atbildēt

Tādu servisu vajadzētu slēgt

137871. viesis 30.augusts 2004 19:01
0 0 Atbildēt

nja. manam SVT shie "nomainiija" stabilizatora buxes. peec nedeeljas citaa autoservisaa veikta diagnostika - jaamaina stabilizatora buxes :)

konkreeti paarmeteeji tas ripo2 ...

169902. viesis 10.jūnijs 2005 20:38
0 0 Atbildēt

Jāāāā!!!! Man šo servisu ieteica kā faktiski vienīgo, kas reāli piesitis roku Ford mašīnu remontā. Grasījos viņiem nodot autoņu diezgan palielam remontam, bet redzu, ka nav vērts tikai čakarēt savus nervus. Laikam tā ir slimība ford auto servisiem. Kaut vai jāmaina pret citas markas autiņu!

229989. viesis 24.marts 2007 8:28
0 0 Atbildēt

Tas ir tikai kārtējais serviss, kas skaitās kā serviss. Piemēram mumss svarīgākais, lai cilvēks saņem kvalītāti un par zemām izmaksām, proti, dzesēšanas sistēmas remonts: servisā prasīja Ls 140, bet mēs Ls 80; Labā lonžerona taisnošana un kreisās puses lonžerona nomaiņa - serviss prasīja Ls 380, bet mēs Ls 70. Esam neticami un bezkaunīgi lēti, bet nav iemesla prasīt no klienta veirāk, ja nerodas nekādas pašizmaksas un tapēc mūs klienti ceina.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti