Rallijs «XIII posms» - šogad vairāk iespēju nebūs! 115

 
22.oktobris 2004 11:18

Tikko noslēdzās iAuto rallija kausa 6. posms un līdz ar to arī noteicām Kausa uzvarētājus. Tomēr, ņemot vērā dalībnieku interesi, nolēmām, ka dosim vēl vienu iespēju sacensties vēl šogad...

Un tātad - "XIII posms", 27.novembris, Tukuma rajons. Nosaukums ir tāds, jo šis ir tiešām iAuto vēsturē tas ir trīspadsmitais pēc kārtas rīkotais rallijs. Ceram, ka šāds nosaukums neietekmēs ne pasākuma gaitu, ne laika apstākļus. Tā kā laika nav daudz, jau sākusies reģistrācija. (Drīzumā parādīsies arī nolikums, bet tas daudz neatšķirsies no 6.posma nolikuma...)

Uzmanību: Lai piesaistītu jaunus dalībniekus, kas par to neko nezina, šoreiz rallijs tiks reklamēts arī presē, tāpēc pasteidzieties piereģistrēties/apmaksāt - maksimālais dalībnieku skaits - 30!

Kā jau pieņemts, kas pirmie maksā, ekonomē naudu. Apmaksājot dalību līdz 29.oktobrim - 20Ls, vēlāk - 30Ls.

Sacensību programmā: režīms, vairākas sinhronās regularitātes, vakara orientēšanās. Piedalīties var katrs, kam ir vadītāja apliecība, auto tehniskā kārtībā ar TA uzlīmi; līdzi jāņem stūrmanis. Šoreiz, lai būtu vieglāk noteikt visvislabāko, sinhronās regularitātes ātruma koridors būs vēl mazāks (3km/h), kā arī vienā posmā tiesneši būs vairāki. Orientēšanās KP izveidoti tādi, lai nedarbotos "sirsnīgās sarunas" un citi "palīglīdzekļi".

Piesakāmies un gatavojamies!

"XIII posma" organizators
iauto@iauto.lv, 9353754
 
Visi komentāri
 
144877. viesis 22.oktobris 2004 11:55
0 0 Atbildēt

TheKid: nu pasaki tachu kautko :)

144883. viesis 22.oktobris 2004 12:11
0 0 Atbildēt

Iiiiiii :)

144901. viesis 22.oktobris 2004 12:49
0 0 Atbildēt

Red. Ko tu saki par auto ar kuru mēs taisamies piedalīties. Tas iet cauri, jeb atkal kārtējo reizi slavenais tav teiciens - zem protesta.

Redaktors 22.oktobris 2004 12:50
0 0 Atbildēt

ja jau klases nedalam, tad ies cauri...

144905. viesis 22.oktobris 2004 12:51
0 0 Atbildēt

vareejaat jaunu pagaidiit sniegu...kaut plaanu...a mozj paveiksies un uzsnigs??

Redaktors 22.oktobris 2004 12:52
0 0 Atbildēt

Sniegs "augšā" ir pieprasits, ceru, ka būs!

144907. viesis 22.oktobris 2004 12:54
0 0 Atbildēt

Ja pirmo reizi brauc tad tas pasaakums ir tumsha bilde. Galveneis jau taas laika apreekinaashanas, abziimeejumi utt. Ja ieprieksh nav piedalijies kaads pazinja tad tur nav ko dariit. Kuram starta dienaa ir laiks skaidrot ko un kaa reikinaat, pashi knapi paspeej visu izdariit. Vajadzeetu nedzudz vairaak kaadus paskaidrojumus par legendaam, laika apreekinaashanu un citaam lietaam lai pirmaa reize nav izmesta veejaa.

Redaktors 22.oktobris 2004 12:57
0 0 Atbildēt

Hmm, sapulcē es uzdodu klasisku jautājumu: "Jautājumi ir?" Atbildēm uz jautājumiem tiek dots pietiekami liels laiks. Uzdodiet jautājumus un viss tiks paskaidrots. Nu nav tik traki - arī iesācēji mēdz labi braukt. Galu galā - pirmie kucēni ir jāslīcina, nevienā sportā nevar "ielekt" uzreiz!

Redaktors 22.oktobris 2004 13:00
0 0 Atbildēt

"Režīma daļa" neatšķiras no citiem standartnieku rallijiem tieši ne ar ko! Leģenda arī āfrikā ir leģenda. Režīms, laika normas arī ir tādas visur!

144917. viesis 22.oktobris 2004 13:10
0 0 Atbildēt

sultaans: pacheko diskusijas. shur tur bija padomi kaa lasiit legendas utt. pirmajaa reizee paciiniisies, un gan jau sapratiisi.

www.4rati.lv/docs/stauto/g...printable.html

144919. viesis 22.oktobris 2004 13:10
0 0 Atbildēt

Par to pirmoreizi - paldies pagājušā gada uzvarētājstūrmanei par palīdzību 1. posmā, piegājām, uzjautājām un 1. posmā pirmā vieta, finālā arī 2. vieta kopvērtējumā. Tas pierāda, ka iesācēji, ja grib, ar var normāli braukt:)) Paldies visiem kas palīdzēja un protams organizātoriem. Nākošgad, jātēmē uz īstajiem standartniekiem:)))!!!

Redaktors 22.oktobris 2004 13:17
0 0 Atbildēt

Nu re, ja gribat - palīdzību atradīsiet. Starp citu šī minētā stūrmane vēljoprojām sastopama mūsu rallijos - kā tiesnesis. Arī LK0/LK3 stāvēja pagājušā gada II.vietas ieguvējs - šoreiz kā tiesnesis. Un viņi visi zin, kas jādara... Arī Karašnieks piedalījās 2003.gadā un tagad brauc standartniekos kā stūrmanis iAuto ekipāžā. Arī viņš "šo to zina"... Tikai pajautājiet!

144993. viesis 22.oktobris 2004 17:22
0 0 Atbildēt

Drīkst, es būšu ronīts, kura pārziņā būs līmlentas? :) Bargais Ronis :)

144999. viesis 22.oktobris 2004 18:20
0 0 Atbildēt

He He Heeeee!

Nu ko, ka jau sapulce sanaaca diskusija ar iiiii!

13 posms - zem protesta!

Ko, Agris Pumpucis un Reinis Batarags ar mazdu 323, zem protesta....

Jo sacensiibu programmaa rakstiits automobili ar derigu tehnisko apskati un TA uzliimi. Pats zinu 99%, apskate sim auto ir, bet TA uzlimes gan nau, un sis auto neatbilst standartnieku nolikumam. (Ja tas ir tas auto par kuru domaaju)

Ko tad nu darisim????

145000. viesis 22.oktobris 2004 18:22
0 0 Atbildēt

Sorry, tas raksts par to protestu pret mazdu 323 ir no manis

Redaktors 22.oktobris 2004 18:23
0 0 Atbildēt

Mieru, mieru. Gan jau viss būs labi! Vai režīmā viņiem varētu būt kāds labums no būra? Nē taču!

145002. viesis 22.oktobris 2004 18:24
0 0 Atbildēt

GSI16v ej stradat,nekaitini tautu,atkal bus 400 komenti

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3510/1.0 (3.37)

145003. viesis 22.oktobris 2004 18:27
0 0 Atbildēt

zveeraa uzraxtīts par tām :sirsniigajaaam sarunaam..!

Dizzy..

145004. viesis 22.oktobris 2004 18:50
0 0 Atbildēt

Ha!

Labs teiciens, vai rezima labums no bura!

Zeel, ka tur bus ari orientesanas, kur laikam jau ka nebus rezims. Izmainita balstiekarta, izrauts salons, ...

Nu man jau itka nebutu tas vis jaapraksta. Vel intreses pec varetu paintreseties par bloki:)))

145006. viesis 22.oktobris 2004 18:52
0 0 Atbildēt

Apspriezu temu buris!

Nevienam normalam R grupas autinam, nav ieksa parasts buris, ka to izprot lielaka dala. Siem autiniem parasti ir vis ta sasiets, ka, sadursme ar parastu ielas autinu, no neapbrunota pari paliek....

145007. viesis 22.oktobris 2004 18:55
0 0 Atbildēt

Ja apspriezu teemu rezims!

Rezima atrums var but ielikts tads, ka ar parastu nemaz netiek klat, pienemsim 90. A ko ta nu???

Bus jamekle kada no labajam dievibam.

Un, ja ierakstits TA uzlime, tad tai jau laikam jabut :)))

Vai tas bus lidziigi ka par atslegam, kad pateicoties iiiii..., kautkas tiks anulets?

145025. viesis 22.oktobris 2004 22:39
0 0 Atbildēt

to Sultaans [?] 22.10.2004 12:54

principa kas ir legenda un ka ar to rikoties var uzinat uz dzeltena laukuma nospiezhot "Kā lasīt leģendu?"

ja slinkums meklet tad uraksti sho linku:

www.iauto.lv/html/legenda.htm

P.S. tikai nem vaera ka shi ledendas tulkoshana vairak ir paredeta orientieristiem.

Par laikiem un rekinashanu info var atrast www.4rati.lv

145059. viesis 24.oktobris 2004 4:42
0 0 Atbildēt

Cilveeki miiljie!

Mekleeju stuurmani... ! :( Pilniigi nopietni!!! :(

Ir idejas?

145076. viesis 24.oktobris 2004 19:07
0 0 Atbildēt

Yo !!! Tiiri neko komenti. Interesanti par taam legjendaam - man vislabaak patika legjendaa viens no pagriezieniem kur stuurmanis man teica: "aiz siltumniicaam met pa labi " , kad tresho reizi piebraucu pie taa pasha pagrieziena aiz shkuuniishiem ieraudziiju divas mazas siltumniicinjas. ;D

Runaajot par to, ka pirmo reizi kakjeeni jaasliicina, pilniibaa piekriitu, var jau buut ka kaadam paveicaas. Muusu ekipaazjai bija uzdevums izbraukt liidz galam !!! Patika arii taa vieta, kur mees ar redaktoru satikaamies - aarpus legjendas uz celja starp kartupelju laukiem. Domaajams, ka shoreiz uzdosim pamatiigaak jautaajumus, jo tagad zinam ko nesaprotam un ko pajautaat sakaraa ar to legjendu. Paldies visiem par labo pasaakumu.

145083. viesis 24.oktobris 2004 21:51
0 0 Atbildēt

noteikumi? The kid ? guntisbrg@tvnet.lv

145092. viesis 25.oktobris 2004 5:22
0 0 Atbildēt

Kid..ai ai.atbildeetu ar epastu,bet vinjs neiet. vai esam tikusjies? a bet :) 1 x braukts par stuurmani Baldonee(peerno gad).taatad redzeejusji viens otru ne reizi vien! :)

145107. viesis 25.oktobris 2004 11:31
0 0 Atbildēt

TheKids,kas nobijies,kad paliksi bez auto? :))

145109. viesis 25.oktobris 2004 11:55
0 0 Atbildēt

Nu, iipashi sajuusmaa nebiju peec taviem textiem... . ;) Tikai, kad ieraudziiju, kas un kaa, saaku chuiit, ka laikam prikols... :)

145110. viesis 25.oktobris 2004 12:01
0 0 Atbildēt

To TheKids:

Kādreiz jau kādu joku ar vajag šajā dzīvītē,ko? :))

145120. viesis 25.oktobris 2004 12:36
0 0 Atbildēt

Vaig, vaig... ;)

145148. viesis 25.oktobris 2004 16:18
0 0 Atbildēt

kāds laikam ir sabijies ka 31. ekipāža varētu vinnēt braucot ar Mazdu.

Pirmkārt, braucot ar ielas Passat tāpat aiz mums ir palikušas jaudīgākas un 4wd mašīnas.

Otrkārt, 13 posmu es braucu savam priekam - treniņam

Treškārt, braucot ar Mazda un iegūstot kādu godalgotu vietu esmu gatavs jau tūlīt no tās atteikties pats, nesagaidot jūsu protestu.

145168. viesis 25.oktobris 2004 20:33
0 0 Atbildēt

Patiesībā tehnikas izvēles ziņā - cik tas atkarīgs no manis, atbalstu jebkuru mašīnu, jo, kā visi labi zinām - ne jau mašīna šajā pasākumā nosaka visu.

Laikam jau vienīgais jautājums te ir par dalībnieka un viņa tehnikas atbilstību tehniskajiem noteikumiem, kas noteikti nolikumā. Un, ja ir atkāpe vienā punktā - tad kur tā ir pateikta un vai tā ir vienīgā atkāpe.

Ja pieļaujama balsošana par M4WD pielaišanu pasākumam - es balsoju "par". Bet tad vēl nepublicētajā nolikumā redam tas būtu korekti jāparedz, ja nu šī konkrētā auto atbilstība tehniskajiem noteikumiem patiešām ir apšaubāma, un mēs jau zinām par šādas problēmas pastāvēšanas iespējamību.

Ar cieņu,

Andris (no 81)

145171. viesis 25.oktobris 2004 22:52
0 0 Atbildēt

agrisp - respect! :)

145216. viesis 26.oktobris 2004 9:44
0 0 Atbildēt

taisnība - standartauto tehniskajiem noteikumiem tā patiešām neatbilst, bet ar to es varētu atļauties braukt kā visi pārējie t.i. nebaidīties no pretimbraucošajiem BMW u.c., kas nedod ceļu vai nākot pretī paceļ visus iespējamos akmeņus no ceļa, kas lido pa stikliem, izgrozīties veiklības braucienos u.t.t.

Un atkārtoju vēlreiz man nevajag balvu!!!

P.S. Domāju, ka piekritīsiet visi , ka starp dalībniekiem nepiemērotāku mašīnu par jaunu Passat šim pasākumam būtu grūti atrast.

145251. viesis 26.oktobris 2004 11:03
0 0 Atbildēt

Kolēģi, varu vienīgi atkārtot iepriekš teikto. Personīgi man un mūsu ekipāžai nav nekādu iebildumu, vēl vairāk, mēs pat atbalstām Jūsu izvēlēto auto risinājumu. Lūgums ir vienīgi Redam šādas situācijas risinājumu paredzēt posma nolikumā. Kā startu ārpus konkursa, piemēram. Kā atbalstāmu startu, ja pret to neiebilst pārējie dalībnieki pirmsstarta dalībnieku sapulcē, piemēram. Es redzu šos 2 konkrētos risinājumus.

Vienkārši, negribētos, ka visa gada garumā ejot uz pasākumu arvien korektāku sakārtošanu, beigās pēkšņi rastos kāds ārnolikuma precedents.

Andris no A_81

145254. viesis 26.oktobris 2004 11:09
0 0 Atbildēt

Ekipāžai # 17 ar nekas nav pretī,esam tikai par! :)

Jo nav tak uz ātruma,bet jaiebrauc savā noteiktajā laikā!!!

145260. viesis 26.oktobris 2004 11:21
0 0 Atbildēt

Bet orientēšanās? Tur arī ir jāiebrauc savā laikā? Nesās tev viens pretī tumsā ar drošības karkasu...

145261. viesis 26.oktobris 2004 11:28
0 0 Atbildēt

To: viesis 26.10.2004 11:21

Nu, 31.ekipāža arī ar Passatu praktiski vienmēr bija savākusi visus KP laikā. Ar Mazdu varēs nedaudz ātrāk :)

145278. viesis 26.oktobris 2004 12:30
0 0 Atbildēt

Protams atļautajās ātruma robežās:))

145298. viesis 26.oktobris 2004 14:26
0 0 Atbildēt

Paldies par atbalstu!!!

to viesis: tad pamūc malā :)

ja nopietni, tad man ar Passat arī ir nācies mukt malā tā ka grūti ārā tikt.

145300. viesis 26.oktobris 2004 14:34
0 0 Atbildēt

to viesis;

kāda nozīme drošības karkasam, ja taisies atrasties kādam ceļā, brauc pa savu pusi un būs OK. Vai tu jutīsies labāk ja tev pretī būs kolhoznieks ar K700?

145315. viesis 26.oktobris 2004 16:18
0 0 Atbildēt

Ja taja mazda ir teratrips tad gan jums vajadzetu baidities,a citadi shada veida gonkaas tam auto nekaadu baiso prieksrocibu nav.

145322. viesis 26.oktobris 2004 17:22
0 0 Atbildēt

Tas kads jai laikam biju domaats es! To jau vareja uzreiz pateikt. Es neesu sabijies no tam uzvaram un no ta, ka ta mazda bus pirmaja vieta.

Es teiksu kaa ir, ka esmu sabijies no ta, ka nav nekadu garantiju, ka nebuus pielauta kluda legenda, lidzigi ka bija viena no posmiem, ka pasi nak vins otram pilnaa cinnee, labi, tie bija serijveida autini, kuriem mikstas deformacijas vel ir saglabasas loti liela dizapazona.

BET... Tai mazdai, ar karkasu, mikstas deformacijas zonas, kas mazinatu triecienu, lidz ar to slapeetu aatrumu nav vispar. Tas ir, ja trapisi kadam parastam auto bez karkasa, tad no ta otra pari paliek kiselis.

Un ka pierada, un ja var ticet jusu teiktajam sapulce, tad jums jau patik gazt uz dzivibu un navi.

145323. viesis 26.oktobris 2004 17:25
0 0 Atbildēt

Es varu atdzities, parzinot sporta auto, un to uzbuvi, es ne aiz launa prata, bet tikai aiz drosibas esmu PRET.

Un tada bus ari mana nostaja.

145326. viesis 26.oktobris 2004 17:45
0 0 Atbildēt

to agrisp!

Tas jau nebus normals trenins, ja brauksi pa savu cela pusi, jabrauc jau tak pa trajektoriju, bet ja tur preti bus tas, kurs tiesam brauc pa savu cela pusi?

145331. viesis 26.oktobris 2004 18:19
0 0 Atbildēt

Salīdzinot ar krosa auto drošības karkasu raļļu autiņam tas irpastiprināts,bet tikai sportistu drošībai.Pastiprinājumi nedrīkst būt no priekšējo riteņu priekšas uz priekšu un no aizmugurējo riteņu aimugures uz pakaļu.Tā kā lonžeroni locās tāpat,kā citiem.Buferiem jābūt oriģināla izskata un nedrīkst būt pastiprināti (ja kāds kaut ko neieliek buferī).Un sasist var jebkuru autiņu.Mums iebildumu nav.Lai Mazda brauc!

145334. viesis 26.oktobris 2004 18:59
0 0 Atbildēt

pareizi viesi, vienīgais mans pluss un pretinieka mīnuss ir ja sadursme notiek abiem saduroties sāniski. Un galu galā kurš te ir tik atsaldēts, lai nenoslēgtā trasē, nepārredzamā līkumā brauktu pa trajektoriju!!!!!!!!!!!!!!!?????????????

145336. viesis 26.oktobris 2004 19:10
0 0 Atbildēt

to GSI:

ko nozīmē "gāzt uz dzīvību un nāvi"

Un padomā jau reiz loģiski, kurš no mums brauc tuvāk riska robežai es ar 15000Ls vērtu auto vai kāds cits ar 1000Ls vērtu?

Parādi kurš ir tik stulbs, lai ar jaunu auto gāztu uz "dzīvību un nāvi"

Un pēdējais, ar kuru tu labāk izvēlētos sadurties

1. 1458kg Passat

2. ~800kg Mazda (salonā ir drošibas karkass)

atbildi godīgi!!!

Piedod, bet neredzu nevienu pamatotu tavu argumentu.

Piekrītu UZI, jo teratrips gan ir un tas ir liels pluss, bet es no balvas jau atteicos.

145339. viesis 26.oktobris 2004 19:57
0 0 Atbildēt

>GSI_16V [?] 26.10.2004 17:22

Rallijas jau nav pa noslēgtu trasi un pretī var braukt arī ne rallija mašīnas, traktori u.tmldz. dampji. Un tie var braukt ļooti ātri. Ko tad darīt?:)

145357. viesis 26.oktobris 2004 23:41
0 0 Atbildēt

Agri,piesakies pa nulliti :)

145359. viesis 27.oktobris 2004 0:15
0 0 Atbildēt

Vienkarshi agrisp ir pieteicies par "Nulliti" :)

145402. viesis 27.oktobris 2004 10:18
0 0 Atbildēt

Da, ko jus te njemaas??? Ielieciet Mazdu savaa klasee un viss (ja buus taa, kaa Red's mineeja, ka iespeejams kaac veikliibas brauciens uz aatrumu).

Legjendaa ar regularitaati un rezhiimu neredzu nekaadas priekshrociibas, taapat kaa arii neredzu shausmiigas priekshrociibas terratripam pret velometru.

Orienteeshanaas? OK, aatraak un droshaak droshi vien, ka var izbraukt, bet, ja paliekam pie vecaas metodes, tad tachu nav jaabrauc uz aatrumu, tb kursh aatraak nobraux, bet savos laikos. Lai tas buutu iespeejams +/- visiem, jaataisa to taa, kaa tika mineec peedeejaa apbalvoshanaa/sapulcee, ko patiesibaa mineeja arii pats Agris (un tam pilniibaa piekriitu), kad orgi izliek KP, tiem buutu jaanjem veeraa max. pieljaujamais aatrums, tb 90 km/h, un tur, kur parasc standartniex nevar pabraukt uz 90, tad arii braukt leenaak. Uznjemt laiku, cik bija vajadzix izliekot punktus (pie kam njemot veeraa to, ka braukc tiek ar GPS + zinot, kur tie ir un kur jaaliek), pieliekam veel no 15-30 min. tam laikam klaat un luudzu jums laika norma uz orienteeshanos. Veel tachu nedrixt arii aizmirst, ka izliekot punktus orgiem parasti nav jaaizbrauc liidz vienam no KP atziimeeties un tikai tad ljauc gaazt taalaak.

Ja njemam veeraa visus augstaak mineetos faktus, tad jau viss buus OK. Shaadaa gadiijumaa nesaskatu, kaapeec lai Mazda nevareetu braukt, vai, ja brauc, uzreiz tiek pieskaitaama pie uzvareetaajiem... ?

Palabojiet mani, ja domaaju nepareizi.

P.S. Un jaa, KP vajadzeetu tos spiezhamos (sliktaakajaa gadiijumaa flomiishus)... . Un viss rullees! :)

145404. viesis 27.oktobris 2004 10:21
0 0 Atbildēt

uz šo posmu diez vai tiksim pie kniebējiem

nākamajā kausā - tad gan!

145426. viesis 27.oktobris 2004 10:52
0 0 Atbildēt

Lapsa tiks pie kniebējiem? :)

Beidzot, apsveicu !!! :)

145464. viesis 27.oktobris 2004 11:41
0 0 Atbildēt

Vēlreiz paldies par atbalstu!

patiešām, kāpēc nevarētu iauto būt arī nullīte.

145476. viesis 27.oktobris 2004 11:54
0 0 Atbildēt

Nu, kniebeeju neesamiibas gadiijumaa, ir tachu flomiishi... ;)

P.S. Ui, jomajo! Laiciigi jaapiepeerk kaac beernu komplekc ar kaa minimums 24 kraasaam! :) :) :)

145483. viesis 27.oktobris 2004 12:06
0 0 Atbildēt

Štrunts ar flomīšiem, jāiepērk "kniebēji" uz nākamo kausu :)

Redaktors 27.oktobris 2004 12:10
0 0 Atbildēt

Kniebēji, visticamākais, būs jau šajā posmā. Bet ja nebūs, tad flomasteri būs noteikti. Nenoteiktās vietās varēs gadīties arī dzīvi kontrolpunkti - tiesneši. "Sirsnīgo sarunu laiks" būs beidzies...

145491. viesis 27.oktobris 2004 12:16
0 0 Atbildēt

LMT un Tele2 bizness tiek apdraudēts :) Varbūt labāk ar šiem "monstriem" tomēr nekarot? :)

145498. viesis 27.oktobris 2004 12:44
0 0 Atbildēt

Kid. Es pat teiktu ka orientēšanās ar mazdu ir arī liels mīnuss. Kamēr pie katra kontrolpunkta izraušās ārā no tā sporta beņķa un tiek pāri dugām. :)

Ai un vispār. Beidziet veči kasīties. Tas attiecās arī uz tevi Agri. Neviens nav atsaldēts un neviens uz dzīvību un nāvi negāž. Mēs jau sākam dot vaļā kā draudzīgais standartnieku kolektīvs, lai gan paši vēl pirms 2 - 3 posmiem noteicām ka esam 100 reiz saliedētāks kolektīvs nekā standartnieki. Kā teiktu mans labais draugs Īīīīīīīīīīīīīīī - PEACE.

Ā un vēl.

"to agrisp!

Tas jau nebus normals trenins, ja brauksi pa savu cela pusi, jabrauc jau tak pa trajektoriju, bet ja tur preti bus tas, kurs tiesam brauc pa savu cela pusi?"

Vecais. Brīvais laiks ir tik daudz, ka "katru vakaru" trenējamies ar MAZDU. Nu gan jau ka saprati. Ja atklāti, tad Agris ar to auto ir nobraucis no Rīgas līdz Cēsīm un Cēsu gonku.

145501. viesis 27.oktobris 2004 12:52
0 0 Atbildēt

to reinisb:

a kas teica ka tas būs treniņš man?

:) :) :) :)))

145505. viesis 27.oktobris 2004 12:56
0 0 Atbildēt

Nu paga paga. Kurš ta mums ir pilots?

:) :) :) :) :) :) :)

145537. viesis 27.oktobris 2004 14:47
0 0 Atbildēt

a kas teica ka pilotam vajag treniņu........

:)

145554. viesis 27.oktobris 2004 15:41
0 0 Atbildēt

Redaktors 27.10.2004 12:10 (...)Kniebēji, visticamākais, būs jau šajā posmā. Bet ja nebūs, tad flomasteri būs noteikti. Nenoteiktās vietās varēs gadīties arī dzīvi kontrolpunkti - tiesneši.

------

lūdzu nejaukt iespējamos kniebējus ar dzīvajiem KP - tiesnešiem! :)

145564. viesis 27.oktobris 2004 16:31
0 0 Atbildēt

ja jau būs kniebēji, tad jau arī būs liels dāmu ekipāžu pieplūdums........ :)

145574. viesis 27.oktobris 2004 17:27
0 0 Atbildēt

agrisp [?] 27.10.2004 14:47

a kas teica ka pilotam vajag treniņu...

Uzbaraucienu sapratu un pieņēmu. Turpmāk bez haļavām.

PEACE.

145578. viesis 27.oktobris 2004 17:57
0 0 Atbildēt

TĀ KĀ BAIGI MAZ IR PIETEIKUŠIES 13 POSMAM. KAS NOTIEK?

145579. viesis 27.oktobris 2004 18:07
0 0 Atbildēt

īīīīīīīīī-PEACE-ģec

145726. viesis 28.oktobris 2004 14:54
0 0 Atbildēt

Nu jau gan te sak palikt interesanti. Paradi man godatais viesi, kur te ir kaut viens traktors, kurs brauktu liela atruma un ne pa savu cela pusi.

Cik zinu, tad traktoru atrums nevar but lielaks par 70 km/h.

145727. viesis 28.oktobris 2004 14:56
0 0 Atbildēt

Atbildot tev Agri, labak jau tomer saduros ar pasatu, jo tur tomer prieksa ir mikstie buferi, kuri loti veiksmigi slape atrumu, ta mazinot defektu, un trieciena impulsu.

Bet par to riksu. Man jau liekas ka tik jaunam autniam jau nu vel darbojas kasko, un pec avarijas jau nu var to dateet, ka izskrejusi stirna prieksa....

Lidz ar to, tam autinam par tiem 1000Ls, ka tu saki, es domaju ka ir lielaks risks.

145729. viesis 28.oktobris 2004 14:58
0 0 Atbildēt

Tagad aizsakam "0" temu:)))

Man jau intrese kadi tad tur bus tie tehniskie noteikumi, pec kuriem vinu skatisies.

Cik atceros, tad tai mazdai bija sedeklis ar anuletu homoligaciju, a ko tad nu:)))

Man jau butu bail braukt ar karkasu un ar tadu sedekli...

145742. viesis 28.oktobris 2004 15:47
0 0 Atbildēt

GSI tu laikam patiešām ņirgājies. Iedod man tādu apdrošinātāju kurš izmaksās KASKO pēc negadījuma piedaloties rallijā. Ceru ka man nenāksies lūgt tavu palīdzību, lai tu iestāsti apdrošinātājam ka man stirna izskrēja priekšā......

145745. viesis 28.oktobris 2004 16:00
0 0 Atbildēt

un vēl, ja tu nesaproti ko nozīmē, ja saduras divi priekšmeti ar dažādām masām, tad piedāvāju tev ietriekties K700 kuram es uzlikšu 3 buferus no Passat!!!. Domāju, ka tad tu sapratīsi, ka labāk sadurties kaut vai ar 100kg titāna gabalu nekā ar K700 kuram priekša būs nokrāmēta ar spilveniem.

145746. viesis 28.oktobris 2004 16:06
0 0 Atbildēt

GSI 16V

Man liekas ka tava auto sedeklim vispar nav bijusi homologacija,a ko tad nu :)

145747. viesis 28.oktobris 2004 16:08
0 0 Atbildēt

GSI_16V [?] 28.10.2004 14:56

GSI_16V [?] 28.10.2004 14:58

Kas notiek? Pasaki konkrēti kāpēc mēs ar MAZDU nevaram braukt pa "0". i Auto cik es zinu ir zem standartnieku nolikuma. Šogad standartniekos ir pilnīgi po, anulēta homolgācija, jeb vienkārši beigusies. Ja ir tā kā tu raksti, ka tev būtu bail braukt ar tādu auto, tad tu arī nebrauc. Ūn runājot par to saskriešanos ar ~ 1500 kg jeb 800 kg. Fiziku skolā mācijies? Neglābs tur tevi nekādi mīkstie bamperi( starpcitu arī MAZDAI ir plastmasas bamperi). Paskaties kas notiek zem motora pārsega. Cik liels akmens guļ iekšā pasātam un cik liels MAZDAI. Un ja runājam par KASKO, tad ja jau tu vari sarunāt tādas štelles, varbūt var ar tevi sarunāt apdrošināt MAZDAI KASKO? Beidzam takš vienreiz kasīties. A par to "0" gan uzraksti.

145786. viesis 28.oktobris 2004 20:54
0 0 Atbildēt

Saprotu, ka vīri vienkārši kavē laiku, kamēr Reds uztur intrigu, nepublicējot nolikumu ....

Uztversim to visu ar humoru, vai ne.

Andris

145787. viesis 28.oktobris 2004 21:04
0 0 Atbildēt

Atvainojos, man jālabo sava kļūda.

Jālasa sekojoši:

Reds saglabā intrigu, 13. posma nolikumā atstājot korektu iespēju arī nestandarta, bet CSN noteikumu prasībām atbilstošam auto piedalīties šajā posmā, vienlaikus neatsaucot kopīgā nolikuma tēzi par iauto kā standarta auto pasākumu.

Kaut gan, ja ievērojam, ka kopnolikumā bija teikts, ka 2004. gada sezonā ir tikai 6 posmi, no tā izriet, ka šis 13. posms ir pilnīgi atsevišķs pasākums, uz kuru kopnolikums neattiecas. Un tad jau arī jebkurš legāls CSN atbilstošs auto loģiski ir tiesīgs braukt ne tikai par "0", ko personīgi mūsu ekipāža atbalsta. Un, protams arī TA talons logā nav nepieciešams.

Godājamo Red, izbeidz taču šo neskaidrību kolēģiem un pasaki skaidri savu kā saskaņoto organizatora viedokli, ka 13. posmā kā sezonas bonusā nav obligāti jābūt standartauto!

Andris vēlreiz .

145794. viesis 29.oktobris 2004 0:39
0 0 Atbildēt

> GSI_16V [?] 28.10.2004 14:54

Tu vari iedomaties ja tev traktors ar 70 km/h uzvelk virsu !!!!

Tur tev dugas vairs nelidzes tikai morgs .....

145810. viesis 29.oktobris 2004 10:32
0 0 Atbildēt

Robchiks rullē.

Bikiņ nežēlīgs, bet labākais komentārs!

145823. viesis 29.oktobris 2004 10:51
0 0 Atbildēt

Pērku K700, vēlāms sagatavotu iauto rallijām :)

145830. viesis 29.oktobris 2004 11:49
0 0 Atbildēt

Pārdodu K700. sagatavots rallijam tikai jānoņem arkls.

ir dugas un sporta sēdekļi (lēti, jo beigusies homologācija)

145831. viesis 29.oktobris 2004 11:57
0 0 Atbildēt

Arklu var atstāt, jo plānots braukt par "nulliti" :)

145833. viesis 29.oktobris 2004 12:01
0 0 Atbildēt

PĒDĒJIE TRĪS TOPIKI VIENKĀRŠI RULLĒ

145835. viesis 29.oktobris 2004 12:09
0 0 Atbildēt

1. Dalībnieku automašīnas

1.1. Sacensībās var piedalīties ar jebkuras markas, modeļa vieglo automašīnu, kas atbilst CSN.

1.2. Automašīnām ir jābūt derīgam CSDD tehniskās apskates dokumentam.

1.3. Dalībniekiem jāuzrāda līdz pasākuma beigām derīga automašīnas OCTA apdrošināšanas polise.

1.4. Automašīnai jābūt nokomplektētai atbilstoši CSN prasībām (aptieciņa, avārijas apstāšanās zīme, ugunsdzēšamais aparāts). Visam jābūt stingri nostiprinātam savās atrašanās vietās.

1.5. Dalībnieku automašīnā pasākuma laikā jābūt vismaz vienam mobilajam telefonam darba kārtībā, kura numurs jāuzrāda pieteikuma veidlapā.

145836. viesis 29.oktobris 2004 12:11
0 0 Atbildēt

Ieteikums REDAM.

saskaņojot gonku atstāt katrā sētā reklāmas flaieri ar uzaicinājumu piedalīties iauto. Sakarā ar lielo dalībnieku skaitu varēs dalīt pa klasēm. Jaunās klases K700, MTZ (2WD un 4WD) , T150K var arī laist vienā klasē ar K700.

145837. viesis 29.oktobris 2004 12:15
0 0 Atbildēt

Mums jau ir divas "nullītes". Man piebiedrojas Gunārs, pārejot no klasikas uz pilnpiedziņu ar K700. :) :) :)

145838. viesis 29.oktobris 2004 12:21
0 0 Atbildēt

Dzirdēju, ka pie mums vairs nebrauks R.Bērziņš.

Viņš turpmāk pāriet uz Īīīīīīīīīīīīīauto.

145880. viesis 29.oktobris 2004 17:06
0 0 Atbildēt

Mazdai jābrauc ar visiem kopā!

#37

145919. viesis 29.oktobris 2004 21:13
0 0 Atbildēt

Ar visiem kopaa noteikti jaabrauc K750, par mazdu nemaaku spriest, neemu to nemaz redzeejis, lai nu kaa, par to spriediis LIELIE nevis lielie viiri ;D

147552. viesis 11.novembris 2004 10:56
0 0 Atbildēt

Baigais klusums iestājies. Vai tad tiešām nevienam nav vairāk ko teikt?

Redaktors 11.novembris 2004 11:03
0 0 Atbildēt

a ko lai saka - visi gaida ralliju!

147554. viesis 11.novembris 2004 11:07
0 0 Atbildēt

Laikam visi pamazām gatavojās rallijs! :)

147598. viesis 11.novembris 2004 13:08
0 0 Atbildēt

Nu bet lkīdz rallijam jau varēja nedaudz pamuldēt, aizskart kādu vecu tēmu, uzbērt sāli kādai vecai rētai lai vismaz kaut kas notiek un ir interesanti palasīt topikus.

reinisb

147603. viesis 11.novembris 2004 13:57
0 0 Atbildēt

Tad jau Reini B.,varam apspriet,varbūt nākamā gada nolikumu,teh.noteikumus! :)))

147713. viesis 13.novembris 2004 9:25
0 0 Atbildēt

es jau labpraat piedaliitos,bet nerubiju kaa tos laikus apreekina no punkta liidz punktam? mosh kaads pamaaca?

147973. viesis 15.novembris 2004 8:13
0 0 Atbildēt

2Betons,domāju atbraucot uz posmu un paprasīt kā rēķināt,tad tev nevien neateiks palīdzību un paskaidros kas un kā!

148718. viesis 21.novembris 2004 16:31
0 0 Atbildēt

Laika maz palicis! Vai jau nav nokavēts? Vai man ir vērts piedalīties ar VW Golf II dīzeli? Vai vēl ir kāda reāla iespāja pieteiktie? Braucu pirmo reizi, vai kāds varēs paskaidrot neskaidros jautājumus? Ka tik nesanāk tā, ka samaksāju un aizbraucu uz sacensībām un braukt neļauj!

Redaktors 21.novembris 2004 21:01
0 0 Atbildēt

braukt ļaus - tas ir droši. gan jau arī kaut ko paskaidros. galvenais ir iesākt. ja domā, ka pirmajā reizē gribēsi noraut uzreiz I vietu, tad gan nebrauc - tas būtu ļoti grūti...

148950. viesis 22.novembris 2004 14:17
0 0 Atbildēt

to Etjeens - gribētu apstrīdēt red. teikto, jo pirmoreiz braucām 1. posmā un pirmā vieta rokā.. tā kā nav nemaz tik traki:)))

149032. viesis 22.novembris 2004 16:34
0 0 Atbildēt

protams 1. posms bija "pupu mizas" salīdzinot ar tagadējiem:))

149039. viesis 22.novembris 2004 16:46
0 0 Atbildēt

Tad jau redzēs! Tikai kas tur ar to LAF vienreizējo licenzi? Kur to iegādāties?

149056. viesis 22.novembris 2004 17:24
0 0 Atbildēt

LAF vienreizeejo licenzi var iegaadaaties visos Narvesen veikalos un Statoil uzpildes stacijaas.

149085. viesis 22.novembris 2004 19:02
0 0 Atbildēt

:D,:D,:D

Redaktors 22.novembris 2004 19:29
0 0 Atbildēt

Par LAF vienreizējo licenci varēs samaksāt uz vietas. (1Ls no dalībnieka)

149111. viesis 22.novembris 2004 20:42
0 0 Atbildēt

RED_95. KĀ ESTIŅI? KĀDAS EMOCIJAS?

149121. viesis 22.novembris 2004 21:21
0 0 Atbildēt

Vel viens jautājums! Aizsargķiveres vajag?

Gan jau vēl būs jautājumi!!!

Redaktors 22.novembris 2004 21:44
0 0 Atbildēt

Ķiveres nav obligātas. Aizliegt nevaram.

149149. viesis 23.novembris 2004 6:50
0 0 Atbildēt

Reinis B:Sāku maz liet atjēkties,kā pats zini negulētās naktis u.t.t.,bet pasākums labais,domāju tādus pasākumus jāapmeklē biežāk. :)

149211. viesis 23.novembris 2004 11:12
0 0 Atbildēt

izklausās, ka tiešām bijis "labais" :)

149215. viesis 23.novembris 2004 11:17
0 0 Atbildēt

Labs jau ar bija,tikai žēl kad jūs tur nebijāt(Lapsa ar Redu)!!!:(

149221. viesis 23.novembris 2004 11:32
0 0 Atbildēt

njaa - domā, pašiem nav žēl... :/

149252. viesis 23.novembris 2004 13:11
0 0 Atbildēt

Nav ko žēlot,vajadzēja braukt,būtu savējie fani viss maz!:)

149280. viesis 23.novembris 2004 14:29
0 0 Atbildēt

Izskatas ka interesants pasakums briest 27 nov.

149307. viesis 23.novembris 2004 17:20
0 0 Atbildēt

vot - kā būs ar to 27-to? trekots ta tika vēl "pirms stihijas"...

149350. viesis 23.novembris 2004 18:59
0 0 Atbildēt

Būs jau gana labi. Cits jautājums gan jau sāka radīt bažas - vai vispār orgi to pasākumu par nopietnu šoreiz tur - jau otrdiena un info par centru vēl nav publicējusies. Bet tagad Lapsa nomierinošu ziņu iedeva - distances ir trekotas, tad jau viss būs.

Tiekamies sestdien?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 6

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti