VW detalju tirgus

Audimans Reģ.: 01.11.2001

moin!

ja šķūnītī kādam kas aizķēries, vai kāds ko meklē šī varētu būt īstā vieta...[addsig]

 
1 2 3 4 5 6 7 ..56
subaru Reģ.: 23.08.2002
0 0 Atbildēt

Eu USER, es no tevis gribeetu pirk sadaliitaaju, bet lai tikai buutu HOLLA datchiks (tb. shtekeriitis ar 3 vadinjiem)

[addsig]

user Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

to Subaru:

nezinu 6dien bushu Cesis apskatishos, bet arī ja būs nezinu vai pārdošu, i to motoru vairs nekad neizdosies pārdot[addsig]

subaru Reģ.: 23.08.2002
0 0 Atbildēt

a tas jau poh, ka vinsh nebuus - vins visiem VW (nu vismaz scirocco/golf/passat) ir vienaac ...[addsig]

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Starp citu, pārdodu lietos diskus ar visu gumiju, diski labā stāvoklī!

85 Ls par visiem četriem. Man liekas, ka tas ir oriģinālie Corrado diski.

e-mailciroco@one.lv[addsig]

Maiky Reģ.: 06.06.2001
0 0 Atbildēt

Moins!

Man te radās jautājums par vai nu 2.0 16V motora ielikshanu II GOLFā vai arī VR6 cik sarežģīti un dārgi varētu tas būt?

Esmu dzirdejis, ka varot tipa ielikt pasāta 2.0 motoru, esot tādi, kas der tajā caurumā un kronšteini pas, bet esot arī kas neder. Un kā arVR6? Kas jāpārmetina, vai tml sūdi? Man tas 1.8 forsetais kautkādīgi nepatīk diemžēl.[addsig]

ARCHIJS_ Reģ.: 17.03.2002
0 0 Atbildēt

VR6 buus paaraak neizdeviigs,sitiis lloti pa kabatu,tajau labaak pameegini uztaisiit 2l motoriiti,bet taa nopietni,buus,leetaak. VR6 bikinn takaa arii pa smagu. Pannem kautvai labu 1.8 motoriiti -divi karburatori,klanni,klokkene un.t.t :0

user Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

vai arī kaut kur izcel veber karburatoru, ies labāk par visiem špriciniekiem, tikai skati laikam nevarēsi iziet[addsig]

Maiky Reģ.: 06.06.2001
0 0 Atbildēt

Nu itkā šitais 1.8 forsēts ar šprici ir. Ko tad viņam karbiņus likt virsū? Šitas ir 1.8 8v forsēts, iet jau lopā, bet uzticību neivieš tas forsējums. Tapēc labāk domāju iependārīt 2.0 16V, arī labi vērpjas noteikti. [addsig]

sciroco Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

2 Maiki:

Nezinu kā Golfam, bet Scirocco 2.0i 8v iegāja bez problēmam.

Starp citu, tam pašam Passata modelim 2.oi 16v nevajadzētu atšķirties pēc stiprinājumiem, bet varbūt nemocies un ieliec 1.8 16v? Arī nav slikts variants.

Vecam Passatam un Santanai ir 2.oi dzinējs ar 5 cilindriem! Zirgi bišķu vairāk nekā 1.8i 8v, bet resurs un skaņa būs labāka![addsig]

Maiky Reģ.: 06.06.2001
0 0 Atbildēt

Nu tam 1.8i FORS (kas ir man) kautkas man nepatīk, tapēc gribu lielāku, a likt mazākas jaudas atkal iekšā .. nestav kautkā Jo shitajam tas blieziens esot apmēram tāds kā 2.0-īgajam un izejot no ta, piemērots varētu likties 2.0i 16V. Cik tāds varētu maxāt? Un kur tādu varētu iegādat? A kā ar kārbu, viņa derēs tam motoram, jeb ta jāmaina līdzi?[addsig]

ARCHIJS_ Reģ.: 17.03.2002
0 0 Atbildēt

Maikii 1.8 ir elastiigaaks par 2.0 l motoriiti!!!

Maiky Reģ.: 06.06.2001
0 0 Atbildēt

2 Archijs

Aber das ferštē Ich, ka 1.8 ir elastīgāks, bet vai tad 2.0 nav lielāks resurs? Nē, nu cēlien jau zvērīgs šitam, man tik bail ka viņš nesāk kautko spazmot utt.[addsig]

Dzenitis Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Nu Maiky, 2,0 16V ir veerts pirkt tikai ar elektrisko shprici jeb taa saukto DIGIFANT, kaadi naak VW Golf 3. Paareejie 2,0 16V ir peec jaudas shvakaaki par 1,8 16V, kaadi naak VW Golf 2, Scirocco utml. Taa kaa nechakareejies ar visaam taam puselektriskajaam un elektriskajaam shpriceem, kur jaapaarvelk vadi un beigaas nop**ies esi liidz aarpraatam un jeegaa nekaadaa. Neiet un viss. Iemochii 1,8 16V ar mehaanisko shprici, uzpiec BMW filtru kasti, Mercedes farsunkas un mauc ar saviem 150 ZS.

A par murgiem ar VR6 labaak piemirsti vispaar (nu ja protams nav veelme ieguldiit ap kaadiem 1500 Ls). Tur esi nop**ies paarvelkot vadus, bet tas buutu mazaakais. VR6:

a) nesapas kronshteini. Visi jaataisa no jauna,

b) jaapeerk kaarba,

c) "no rokas" jaataisa pusasis, par ko garantijas neviens nedos,

d) diez vai motortelpaa visu sakaartosi kaa vajag. Buus probleemas ar radiatora novietoshanu, no kolektora karstuma degoshiem vadiem utt.

Nu es saku, ka neviens NORMAALS cilveeks Latvijaa nenjemsies tajaa kuzavaa monteet iekshaa VR6. Un ja kaads njemsies, tad nu par baiso pikji...[addsig]

Chucky Reģ.: 28.09.2002
0 0 Atbildēt

Chiu Maiky!

Par VR6 ieksh 2.Golfa,---> hadene arii jaamaina uz 3.Golfa hadeni. 2.jam neturees taas pashas pusasis u.t.t.

Nu nezinu, nezinu.

Chucky / GTM [addsig]

Nightwing Reģ.: 18.06.2002
0 0 Atbildēt

Un kaa ir ar 1.8 G60 no Corrado iemochiishanu iexh Scirocco? Kaada shprice tam G60 motorim?

Dzenitis Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Tam G60 shprice ir taa sauktaa DIGIFANT 1. Nu principaa baigaa p***anaas ar vadiem, jo naak 2 vadiibas bloki. Tur taada hernja, ka nu principaa pietiek arii ar vienu vadiibas bloku, bet tad jaamunstieree kaut kaa klaat komutators un nu nav nekaada saule to visu izveikt.

Bet ja kaadam ir interese, man ir pilna provodka no G60 - vadibas bloki, elektriskaas sprauslas, visi vadi, filtru kastes utt.. Ir arii pats G60 motors ar kolektoriem, svechvadiem utt. Taa kaa ja ir interese, var pa leeto dabuut to visu. Bet tas jau driizaak CORRADistiem interesee.

Principaa iesaku pameegjinaat tajaa Scirrocco iebuuveet taadu shtelli. Panjem G60 motoru, turbodiizelja izpluudnieku un kaada Citroen turbiinu (kas izmeeros maza, bet razhiiga). Kopaa ar mehaanisko shprici vajadzeetu buut labam savienojumam. Noreguleet, protams, nebuus viegli, bet ne neiespeejami. Vismaz kaut kaada tehniskaa jaunrade! [addsig]

Maiky Reģ.: 06.06.2001
0 0 Atbildēt

O.K. Thnx 4 advais.

Sapratu. Tādā gadījumā ir jautājums: kur var lēti, bet labi kapitalku motoram uztaisīt, pašam baigi negribās līst tur iekšā.

Ei, CHUCKY, nenosodi, es tikai vācu infu Redzēs kā ar Ls būs, bet pagaidām jau liekas, ka viņam būs jātaisa remonts, nevis viss katls tiks mainīts. Nu redzēs, tapēc arī jautāju par iespējam atjaukt in iečekot, kas un kā.

Es zinu, ka klab vārsti, eļļas blīvēm arī laikam ir hamhana + nezināmi sīkumi, par kuriem pat domāt negribas.

Eu,a kā var visu veco bendžu no bākas dabūt ārā? Kur tur aiz otrā sūkņa jārauj vaļā? [addsig]

man_ir_zila_acs Reģ.: 13.12.2002
0 0 Atbildēt

to Dzenitis

Kā būtu 1.8 16v pilipināt turbīnu???

cik nojaušu būtu jātaisa motoram zemāka kompresijas pakāpe.

bet ja ne turbīnu tad vismaz 2.0 apakšu pielipināt tikai ar kādu kodu ?

Nightwing Reģ.: 18.06.2002
0 0 Atbildēt

Un pa cik ta to G60 tirgo?

Kad mekleeju vaagji, rumbulas pusee vienaa tochkaa tur tirgoja VW Passat Variant kuraa 2.0 G60 bij iemonteec... gaaja lopaa... tik taa pavirshi bij uztaisiits&apdauziits no visaam puseem...

Maiky Reģ.: 06.06.2001
0 0 Atbildēt

Eu, a jaliek G60 sirsniņu, kārba arī jāmaina līdzi?

2 Dzenitis:

Vai 1.8 8V arī var to turbīnu piemočīt un to dīzeļa izplūdnieku, ko teici?[addsig]

MR96 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

!!!!! Tirgoju Golf lampas pakaljeejaas 3 paari!

MkI pakaljeejaas baltaas (iisaas) 80Ls

MkII Pkaljeejaas baltaas 65Ls Liidz iedoshu arii dzidros spaarnu pagriezienus1

MkIII sarkanbaltaas 80Ls

Un veel diskus RH 15` ar riepaam lisaam gan 90Ls

Ja interesee dodiet zinju uz i-pastu

[addsig]

Tornado Reģ.: 22.10.2002
0 0 Atbildēt

Help!!!

Ljoti vajag SCIROCCO MK II priekseejo stiklu!!! Veelams nepaaraak daargi.

Man maitas nospeera to... [addsig]

RobertsLM Reģ.: 08.08.2002
0 0 Atbildēt

Vajadzeetu Golfa II, automaata klokji, vai tikai ruchku.[addsig]

fender Reģ.: 16.01.2002
0 0 Atbildēt

kaadam nav shitajam II golfam 2durniekam saanu moldings labajaa pusee, kas naak aiz durviim uzreiz, taads iiss vinjsh ir.

vienam chomam vaig, a shrotos neesot...[addsig]

QQ Reģ.: 18.02.2003
0 0 Atbildēt

Pārdodu VW priekšējās piekares detaļu- augšējo buksi jeb grozītājgultni (amortiņa galā). Jauns, paredzēts 90 gada Passatam (1. 1 gabals.

Pēcziemas periodā varētu būt ļoti aktuāla detaļa īpaši tiem, kas gatavojas IZIET TehApskati.

Meilot uz vietēji ipastu - QQ

1 2 3 4 5 6 7 ..56
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti