? Opel Meriva īpašniekiem?

Dzēsts lietotājs Reģ.: 18.11.2017

Atnaks te tads VWfans, vinsh tev tadus batonus saspraudis ka nopirksi uzreiz! Meriva esot baigi labs aparaats. Es personigi gan domaju ka baigais shrots, bet mans viedoklis jau nav tik svariigs

 
VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Velomens

Ja nebrauc ātrāk par 100 km/h, tad Meriva 1,3 CDTI ir ekonomiska. Man visu laiku vidējais patēriņš ir 5,28 litri uz 100 km.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Ja tas ir uz šosejas tad šausmīgi - tas ir trešā golfa ar 2.0 benzīnnieku patēriņš

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
1 0 Atbildēt

baigajā pohā braucot ,ievērojot visus CSN un cenšoties būt ''neredzamam'' ,maršrutā Jūrmala-Valmiera-Jūrmala ,ar ''pilnās bākas'' metodi mērot , man sanāca 4,6l/100km

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

Ar kādu auto tas bija?

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
1 0 Atbildēt

Škoda Fabia, 1.2 ļurbo benzīns, automāts ar ieslēgtu klimatu. Uz 1297 km, vidējais 5,35 l/ 100 km (44 mpg). Un tas ir 50/50 britu highway un bedrainās pilsētas. Plus sastrēgumi 30 km garumā uz šosejas pas vētkiem un sniegs.

sirga Reģ.: 29.10.2002
1 0 Atbildēt

pilnīgs videjais pec kompja

Volvo XC 60 2.0 5,9???

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Fans ar savas merivas ekonomiju sapisa visu velosipēdu apakšdiskusiju iepriekšejajā lapā

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

msh

Fans ar savas merivas ekonomiju sapisa visu velosipēdu apakšdiskusiju iepriekšejajā lapā

......

Velomens ir cilvēks ar stingru raksturu un šogad vinš apnēmies 2 reiz mazāk braukt ar velo , tad jau biežāk parādīsies šeit , un varesi diskutēt .

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Šodien jubileja - pagājis gads, kopš pārdevu savu Merivu... Zināma nostaļģija māc...

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
1 0 Atbildēt

Nu varam paturpināt velo tēmu.

Kopš pēdējās apspriešanas -1, +2 velosipēdi. Viens no tiem saskrūvēts pilnīgi no nulles ar manām līkajām rociņām.

Brompton vēl joprojām ir vislabākais saliekamo velosipēdu klasē. Nekas nav salūzis, pats uztaisīju pilnu apkopi izmaksas tikai eļļa, gultņu lodītes un smēre. Drīz riepas jāmaina.

Ja ar hidrauliskajām disku bremzēz brauc pa trasi ziemā (sniegs, dubļi utt), tad 6 mēnešu laikā var nodeldēt bremžu uzlikas līdz nullītei. Padārgi reizi 6 mēnešos ap 50 eiro bremzēs vien investēt.

Ak jā, apsveru Afline 11 MTB rumbas iegādi un uzlikšanu uz velo.

siikaa-odze Reģ.: 25.04.2016
4 0 Atbildēt

MERIVĀM PROBLĒMAS AR ĢENERATORU.Iznīkst enkura ass.Un labākais tas ,ka zarjadka iet caur PCM ,bet kuram nav pat nojēgas ,ka jāieslēdz srakanā lampiņa ,kad ģenerators nedod lādēšanu.

Vispār tāds jocīgs auto.Bet cilvēki brauc.D

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Manai Merivai deviņu gadu laikā nekādu problēmu ar ģeneratoru nebija.

siikaa-odze Reģ.: 25.04.2016
5 0 Atbildēt

Ja tev 9.gadu laikā nav bijušas problēma sar ģeneratoru,tad tev tā nav bijusi Meriva.

Loģiski??;) ---Loģiski.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Jaunumi par manu veco Merivu, kuru pārdevu 2015.gada 21.aprīlī ar 213 tūkst.km nobraukumu. Tikko automobilis apskati neizgāja un saņēma četrus divniekus. Būtiskākais un tas, par ko ir vairāk žēl - atgāzu absorbcijas koeficients stipri virs normas un ir 6,21. Nobraukums tagad 238 tūkst.km.

feciic Reģ.: 09.05.2008
5 0 Atbildēt

Gan jau ka nomira kāda no sprauslām, kas aizaudzēja DPF un jaunais saimnieks nolēma no tā atbrīvoties, cīnoties jau ar sekām nevis cēloņiem, jo 6,21 ar vietā esošu filtru nav iespējami.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Kamēr tas auto bija mans, tikmēr DPF filtrs funkcionēja. Te apskates protokola izraksts:

Pārbaudes veids: Pamatpārbaude

Reģistrācijas statuss: Uzskaitē

Marka, modelis: OPEL MERIVA

Nākošās apskates datums: 22.06.2017

Nobraukums: 238907

Novērtējums: 2 - Ar mēneša laikā labojamiem defektiem

Dūmainības koeficients (m-1): 6.21

Degvielas veids: Dīzeļdegviela

Degvielas patēriņš: 5.0 litri/100 km

- pilsētā 6.2 litri/100 km

- ārpus pilsētas 4.3 litri/100 km

Motora maksimālā jauda (kW): 55

Motora tilpums (cm3): 1248

Pilna masa (kg): 1895

Pašmasa (kg): 1393

Vecākās riepas izgatavošanas gads: 2015

Detalizētais vērtējums:

Trūkumi vai bojājumi

804 2 Atgāzu absorbcijas koeficients pārsniedz pieļaujamo.

402 2 Nevienmērīga bremžu darbība.

202 2 Tuvās gaismas lukturi nav atbilstoši noregulēti.

202 2 Izplūdis tuvās gaismas stara attēls.

Bremžu vērtējums:

1 1.80 1.80 D

2 0.50 1.00 D

2 1.10 0.90 S

D - Darba bremzes; S - Stāvbremzes

Nobraukuma vēsture:

23.05.2017 238907

26.04.2016 223096

23.04.2016 222943

11.04.2015 212312

01.04.2014 198151

14.03.2013 172864

21.03.2012 147815

19.03.2011 121053

20.03.2010 96158

21.03.2009 66106

18.03.2008 40105

09.03.2007 16949

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

Mans ex ravs dd2022 .cik skatos e cssd Pērn ar pirmo reizi neizgāja , šogad izgāja . Brauc maz 10-15 K km gadā . Intresanti ko viņš ir remontējis .

Atgādinājumam ,es adevu starpniekam ar 220 K uz ODO

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Mana bijusī Meriva pēdējā mēneša laikā sakārtota un tagad izgājusi tehnisko apskati kā teicamā stāvoklī esošs auto: dūmainības koeficients samazināts no 6,21 līdz 1,64.

Pārbaudes veids: Atkārtota pārbaude

Marka, modelis: OPEL MERIVA

Reģistrācijas numurs: xxxxxxxx

Nākošās apskates datums: 27.06.2018

Nobraukums: 240659

Novērtējums: 0 - Teicamā tehniskā stāvoklī

Dūmainības koeficients (m-1): 1.64

Degvielas veids: Dīzeļdegviela

Motora maksimālā jauda (kW): 55

Motora tilpums (cm3): 1248

Pilna masa (kg): 1895

Pašmasa (kg): 1393

Vecākās riepas izgatavošanas gads: 2015

Nobraukuma vēsture:

Datums Nobraukums

22.06.2017 240659

23.05.2017 238907

26.04.2016 223096

23.04.2016 222943

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

>dūmainības koeficients samazināts no 6,21 līdz 1,64.

Zinām, jau zinām ar kādiem trikiem tas tiem smirdīgajiem mīzeļauto tiek samazināts.

sirga Reģ.: 29.10.2002
2 0 Atbildēt

skaidrojumu studijā

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Nu kā kā, izmazgājot ar kercher izpūtēju, ielejot biodīzeli un šķaudīdams-špļaudīdams 2. robā uz TA prom. Kas vai tad benzīngalvām mīzelisti vēl jāmāca?

Bet vispār dūmainības samazinājums iespējams liecina, ka beidzot ar to auto normāli brauc, jo mazmotoriem nepatīk zāģēšana 6.robā uz 80km/h un bija labi aizaudzis.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
6 1 Atbildēt

Fans tik traki nokāva dzinēju, ka dūmo un kūp....

un tas viss pie 222 000....

Es domāju, ka fabija nojuks vēl ātrāk.

650 Reģ.: 25.01.2017
7 0 Atbildēt

Vienkārši Fan-Tastisks auto.

Tur katram garāmgājējam skaidrs, ja dūmi ir vairāk par kādi 0.50 ka tas ir ceļā uz miskasti.Normālam dīzelim ar funcionējošu Dpf-u būtu jābūt 0.01.Ja tur ir bijis 6, tad neviens Dpfs to nevar turēt.Tas 1,6 nozīmē tikai to,ka tā Dpf-a tur vairs nav.Kas ir noticis pa to laiku, kamēr viņš braukāja ar 6 (un gan jau ilgi- kamēr TA konstateeja;)- no pretspiediena eļļa degvielā,attiecīgi "laba" turbīnas un motora "eļļošana" ar ūdenim līdzīgām samazgām un jauka tālākā "perspektīva".Ok. Labs auto.Un priekš kam maksāt liekus 7sant/l par kkādu tur Prodīzeli,kad var iegāzt bākā samazgas uz pusēm ar atrabotku un tāpat viss darbojas.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

650 rakstīja: Vienkārši Fan-Tastisks auto.

Tur katram garāmgājējam skaidrs, ja dūmi ir vairāk par kādi 0.50 ka tas ir ceļā uz miskasti.Normālam dīzelim ar funcionējošu Dpf-u būtu jābūt 0.01.Ja tur ir bijis 6, tad neviens Dpfs to nevar turēt.Tas 1,6 nozīmē tikai to,ka tā Dpf-a tur vairs nav.Kas ir noticis pa to laiku, kamēr viņš braukāja ar 6 (un gan jau ilgi- kamēr TA konstateeja;)- no pretspiediena eļļa degvielā,attiecīgi "laba" turbīnas un motora "eļļošana" ar ūdenim līdzīgām samazgām un jauka tālākā "perspektīva".Ok. Labs auto.Un priekš kam maksāt liekus 7sant/l par kkādu tur Prodīzeli,kad var iegāzt bākā samazgas uz pusēm ar atrabotku un tāpat viss darbojas.

Nu tad, ekspert, izskaidro, ar ko tad tas prodīzelis ir tik labāks par parasto, ja iesaki to lietot. Līdz šim esmu redzējis reklāmas saukli, ka kvēpu filtram labāks, tas arī viss.

P.S. DPF vienmēr negarantē 0,01. Jā, protams, nebūs daudz, ne tuvu pat ne 1,6, bet noteikti ne vienmēr 0,01.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ai, vecīt, nekasies vel tu, te jau kasās visi šodien.Es neesu epxrts, bet man pat ir 0,00, ko centīgais darbinieks ar pildspalvu pārlaboja uz 0.01.Es nevaru izskaidrot neko citu, kā kapeiksipēju un pundurasu klātbūtni šam te auto- pofig vai tur vairs 6 vai 1,6. Kvēpu filtrs nav atjaunojams resurss, bet viņš nav arī vienā dienā sabojājams.Un viņa "sabojāšanas" process ietver vienlaicīgi sprauslu, sūkņa,turbīnas un paša motora pamatīgu čakarēšanu. Vispirms sajāj sprauslas, tās lej lieku degvielu un tālāk piedriš dpfu, kurš, savkārt, izpūtēja trubā rada korķi ar sekojošu liekās/nesadegušās degvielas nokļūšanu motoreļļā dēļ pretspiediena.Eļļas līmenis ceļas un tā atšķaidās ar degvielu- attiecīgi ar šadu suslu tur itin nekas vairs normāli netiek eļļots.Priekš tam gan ir speciāla eļļa,kura spēj cīņīties ar degvielas klātbūtni, bet arī tā nav visspēcīga.Rēķināt vajag tiem ekonomahinātoriem- vai nu visur liet atejas suslu (dpf-am neparedzētu motoreļļu ieskaitot) un tad čīkstēt par 300e/gab sprauslām, 2k turbīnu 1,5k pdfu un 5k motoru un plus vel pasipto laiku un naudu, vai nu darīt visu iespējamo, lai būtu labāk vai vismaz citādāk.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 1 Atbildēt

Ir brīži, kad pārņem nostaļģija, atceroties Savu Merivu...

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti