Mercedes V-KLASSE pneimo piekare

ZX Reģ.: 23.10.2003

V-230 pneimatiskā piekare pārstāja darboties. Kompresors dzīvas, abas magnētisko vārstu spoles rudenī uzliktas jaunas. Ziemā noliku ejošu tagad deg sarkanā piekares lampa. Dažreiz izdodas ieslēgt sistēmu, ja sāk strādāt, tad viss kārtībā. Nākošajā rītā sākas viss no gala. Vai ir vērts censties to salabot. Varbūt variet ieteikt kādu servisu vai vienkāršāk pāriet uz atsperēm un atrisināt problēmas uz visiem laikiem. Auto V-230 TD 1996.gads

 
1 2
ZX Reģ.: 23.10.2003
0 0 Atbildēt

bogy rakstīja:

ZX rakstīja: Vajag pārbaudīt magnētisko ventīļu spoles pie kompresora, viņas mēdz nomirt. Jauna oriģinālā maksā ap 35 LVL. MB serviss piedāvās nomainī kopā ar visu vārstu pamatni cena virs 100 LVL.

Paldies!

Spoles veselas un manuāli komutējot to padarīšanu gaiss iepumpēts "spilvenos", ...kādai nedēļai pietiks. Pagaidām tā arī neatradu kurā vietā ir aprāvies kabelis uz kompi, bet šoreiz izskatās, ka tas ir gaisa "nolsaišanas" spolei, jo pati pa sevi tā ir vesela, bet no kompja gala skatoties signāls nepienāk.

Sezona nav tā labākā, lai līstu zem busa, bet ...

..tagad riepas cilvēki nemaina, līdz ar to var pie atsaucīgiem cilvēkiem sarunāt par saprātigu cenu tikai pacelšanu ) un tad jau tur parasti vizuāli var ievērtēt, kur vadi nopuvuši.

Bija līdzīga problēma, bet ar pienākošo (+12V) vadu piekares vadības blokam. Tas bija bojāts. Smadzenes nesaņēma stabīlu spriegumu. Kamēr nestrādā spoles spriegums pietiekošs, kā sāk strādāt tā krītās un sistēma pēc laika nojūdzas. Tā kā vadi iet pa auto apakšu un ar kvalitāti neizceļas, tad iznākums prognozējams. Bojājums bija pie aizmugurējā riteņa. Tur notītajā vadu saikšķī zemākajā punktā bija iekšā pat ūdens. Vada posms tika izņemts ārā ielodēts jauns noslēgts ar termomufēm. Pagaidām viss strādā. Vēl bojājumu var meklēt vietā kur no kopējā vadu saikšķa vadi atdalās uz kompresoru. Mēdzot tur arī nolūst.

bogy Reģ.: 14.10.2004
0 0 Atbildēt

ZX rakstīja: Vajag pārbaudīt magnētisko ventīļu spoles pie kompresora, viņas mēdz nomirt. Jauna oriģinālā maksā ap 35 LVL. MB serviss piedāvās nomainī kopā ar visu vārstu pamatni cena virs 100 LVL.

..vai kāds ir pie MB pircis kompresora remontkomplekta gumijas ...

Internetā tāds komplekts no 4 rinķīšiem ir par 8,60 EUR. Vajadzētu tādam taču būt arī MB servisā uz vietas?? Kāda pieredze?

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

bogy rakstīja:

ZX rakstīja: Vajag pārbaudīt magnētisko ventīļu spoles pie kompresora, viņas mēdz nomirt. Jauna oriģinālā maksā ap 35 LVL. MB serviss piedāvās nomainī kopā ar visu vārstu pamatni cena virs 100 LVL.

..vai kāds ir pie MB pircis kompresora remontkomplekta gumijas ...

Internetā tāds komplekts no 4 rinķīšiem ir par 8,60 EUR. Vajadzētu tādam taču būt arī MB servisā uz vietas?? Kāda pieredze?

pieļauju, kad oficiālajos remkomplektos tie "riņķīši" maksā 0.10 gabalā...

uzcenojums rodas tam pimpausim aizbraucot pakaļ...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

bogy rakstīja:

ZX rakstīja: Vajag pārbaudīt magnētisko ventīļu spoles pie kompresora, viņas mēdz nomirt. Jauna oriģinālā maksā ap 35 LVL. MB serviss piedāvās nomainī kopā ar visu vārstu pamatni cena virs 100 LVL.

..vai kāds ir pie MB pircis kompresora remontkomplekta gumijas ...

Internetā tāds komplekts no 4 rinķīšiem ir par 8,60 EUR. Vajadzētu tādam taču būt arī MB servisā uz vietas?? Kāda pieredze?

pieredze ir tāda, ka Tevi vienkārši uzvilks uz Žanja...

jebkura Tevis pasūtītā detaļa TUR maksā jevrikos...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

pamatoju:

C270 T

2003(laikam) auto jau sen atdots dzemdei...

pasažiera sēdeklja vadības bloks te maksāja vairāk latos, kā tur ērikos...

sāka gļukot reika...

pēc zvana gandrīz kājas atteica...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

jā...

ne tev āzi tos līdzekļus baudīt...

kaut gan - pohuj - izpildies ja spēj...

esmu gan pret valsti gan pret sevi godīgs...

bogy Reģ.: 14.10.2004
0 0 Atbildēt

ZX rakstīja:

bogy rakstīja:

ZX rakstīja: Vajag pārbaudīt magnētisko ventīļu spoles pie kompresora, viņas mēdz nomirt. Jauna oriģinālā maksā ap 35 LVL. MB serviss piedāvās nomainī kopā ar visu vārstu pamatni cena virs 100 LVL.

Paldies!

Spoles veselas un manuāli komutējot to padarīšanu gaiss iepumpēts "spilvenos", ...kādai nedēļai pietiks. Pagaidām tā arī neatradu kurā vietā ir aprāvies kabelis uz kompi, bet šoreiz izskatās, ka tas ir gaisa "nolsaišanas" spolei, jo pati pa sevi tā ir vesela, bet no kompja gala skatoties signāls nepienāk.

Sezona nav tā labākā, lai līstu zem busa, bet ...

..tagad riepas cilvēki nemaina, līdz ar to var pie atsaucīgiem cilvēkiem sarunāt par saprātigu cenu tikai pacelšanu ) un tad jau tur parasti vizuāli var ievērtēt, kur vadi nopuvuši.

Bija līdzīga problēma, bet ar pienākošo (+12V) vadu piekares vadības blokam. Tas bija bojāts. Smadzenes nesaņēma stabīlu spriegumu. Kamēr nestrādā spoles spriegums pietiekošs, kā sāk strādāt tā krītās un sistēma pēc laika nojūdzas. Tā kā vadi iet pa auto apakšu un ar kvalitāti neizceļas, tad iznākums prognozējams. Bojājums bija pie aizmugurējā riteņa. Tur notītajā vadu saikšķī zemākajā punktā bija iekšā pat ūdens. Vada posms tika izņemts ārā ielodēts jauns noslēgts ar termomufēm. Pagaidām viss strādā. Vēl bojājumu var meklēt vietā kur no kopējā vadu saikšķa vadi atdalās uz kompresoru. Mēdzot tur arī nolūst.

..tagad sniedzu konsultācijas arī kompresoru labošanā.

Cilvēkam, kas zvanīja par AUDI: varam apskatīt noplīsušo kompresoru, iespējams, ka var labot!!

bogy Reģ.: 14.10.2004
0 0 Atbildēt

bogy rakstīja:

ZX rakstīja:

bogy rakstīja:

ZX rakstīja: Vajag pārbaudīt magnētisko ventīļu spoles pie kompresora, viņas mēdz nomirt. Jauna oriģinālā maksā ap 35 LVL. MB serviss piedāvās nomainī kopā ar visu vārstu pamatni cena virs 100 LVL.

Paldies!

Spoles veselas un manuāli komutējot to padarīšanu gaiss iepumpēts "spilvenos", ...kādai nedēļai pietiks. Pagaidām tā arī neatradu kurā vietā ir aprāvies kabelis uz kompi, bet šoreiz izskatās, ka tas ir gaisa "nolsaišanas" spolei, jo pati pa sevi tā ir vesela, bet no kompja gala skatoties signāls nepienāk.

Sezona nav tā labākā, lai līstu zem busa, bet ...

..tagad riepas cilvēki nemaina, līdz ar to var pie atsaucīgiem cilvēkiem sarunāt par saprātigu cenu tikai pacelšanu ) un tad jau tur parasti vizuāli var ievērtēt, kur vadi nopuvuši.

Bija līdzīga problēma, bet ar pienākošo (+12V) vadu piekares vadības blokam. Tas bija bojāts. Smadzenes nesaņēma stabīlu spriegumu. Kamēr nestrādā spoles spriegums pietiekošs, kā sāk strādāt tā krītās un sistēma pēc laika nojūdzas. Tā kā vadi iet pa auto apakšu un ar kvalitāti neizceļas, tad iznākums prognozējams. Bojājums bija pie aizmugurējā riteņa. Tur notītajā vadu saikšķī zemākajā punktā bija iekšā pat ūdens. Vada posms tika izņemts ārā ielodēts jauns noslēgts ar termomufēm. Pagaidām viss strādā. Vēl bojājumu var meklēt vietā kur no kopējā vadu saikšķa vadi atdalās uz kompresoru. Mēdzot tur arī nolūst.

..tagad sniedzu konsultācijas arī kompresoru labošanā.

Cilvēkam, kas zvanīja par AUDI: varam apskatīt noplīsušo kompresoru, iespējams, ka var labot!!

29470443 par "sarkano lampiņu", elektroniku un kompresoru arī.

bogy Reģ.: 14.10.2004
0 0 Atbildēt

..tagad sniedzu konsultācijas arī kompresoru labošanā.

Cilvēkam, kas zvanīja par AUDI: varam apskatīt noplīsušo kompresoru, iespējams, ka var labot!!

29470443 par "sarkano lampiņu", elektroniku un kompresoru arī.

cita lieta: vai v-klasei var izņemt aķīti nenoskrūvējot priekšējo benķi? ..es tā pabīdiju cik paredzēts, bet man izskatījās, ka inženieri pacentušies, lai būtu jāņem rokā skrūvgrieznis( citādi to aķi nevar izņemt, ...varbūt pa sānu?

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Ar sevi sarunājies pusgada garumā?

bogy Reģ.: 14.10.2004
0 0 Atbildēt

kvatra rakstīja: Ar sevi sarunājies pusgada garumā?

meklēju ZX vai kādu citu, kas būtu skūvējis nost v-klasei aķi un varētu komentēt vai tiešām ir jāskrūvē nost sliedes vadītāja beņķim.

...vācu autobūves inženieri v-klasi veidojot ir pacentušies, bet, ka līdz tādai pakāpei, kaut kā pagaidām īsti neticējās.

bogy Reģ.: 14.10.2004
0 0 Atbildēt

..meklēju ZX vai kādu citu, kas būtu skūvējis nost v-klasei aķi un varētu komentēt ...

aķi var izņemt pa sānu caurumu.

Tagad aktuāls ir jautājums vai kāds zina, kur var atševišķi nopirkt filtru, kas "sausina" gaisu, priekš kompresora. Pieņemu, ka var arī restaurēt veco, sametot tur "bumbiņas", kas uzsūc mitrumu no kurpju kastēm...citur eiropā redzēti remontkomplekti, bet cik novērots iekš LV neviens pa 20eur neko tādu nepārdod, ..piedāvā pa 400-500 Ls kopā ar jaunu kompresoru..

Ir kādam pieredze, lūdzu atsaucieties 29470443.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Nekas, izskatās, ka nepaies ne mēnesis un pats būsi atbildi atradis..

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

bogy rakstīja:

..meklēju ZX vai kādu citu, kas būtu skūvējis nost v-klasei aķi un varētu komentēt ...

aķi var izņemt pa sānu caurumu.

Tagad aktuāls ir jautājums vai kāds zina, kur var atševišķi nopirkt filtru, kas \"sausina\" gaisu, priekš kompresora. Pieņemu, ka var arī restaurēt veco, sametot tur \"bumbiņas\", kas uzsūc mitrumu no kurpju kastēm...citur eiropā redzēti remontkomplekti, bet cik novērots iekš LV neviens pa 20eur neko tādu nepārdod, ..piedāvā pa 400-500 Ls kopā ar jaunu kompresoru..

Ir kādam pieredze, lūdzu atsaucieties 29470443.

\"FONONS\" tirgo sausinātājus parastajiem (ne auto) kompresoriem. Varbūt var kautko piemeklēt.

www.fonons.lv/...

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti