Jauna Honda CRV gaidīšana

GaraisA2 Reģ.: 04.06.2002

Ir kāds pasūtījis jaunu CRV un tagad gaida vairākus mēnešus, jo Bensonauto visu laiku kaut ko atrunājās, ka viņiem tur kaut kādas ķibeles.

Gribēju zināt cik ilgi jau gaidat to piegādi un ko Bensonsauto saka par to štelli, kas tur viņiem īsti noticies, ka nevar autiņu atgādāt

 
1.. 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

recluse rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

nu, un ko ar to gribi teikt? lepojies ar savu auto parku - 30 gadīgu jettu, 25 gadīgiem kadettu un huļiganku, 20 gadīgu burbuli un sešgadīgu megani?

Un kas tur slikts, ka cilvēkam ir veci auto, lai arī visi netiek lietoti? Varbūt man arī būtu jākaunas par ģimenē esošajiem auto: 65.g. volvo. 77.g. gaz, 79.g. lancia, 83.g. supru, 94.g. volvo, 97.g. toyotu, 98.g. volvo, 2000.g. volvo nav jauns un parauts līzingā. Tāpat par to, ka ne dzīvoklis, ne māja nav līzingā. Mani arī joprojām nerausta degvielas cena, ja vienu auto kāds ******* sasit, var bez stresa paņemt nākamo ar derīgu TA un OCTA, un skaidroties ar apdirsinātājiem gaidot naudas izmaksu.

Ikdienas auto vidējais patēriņš ~13.5 litri uz 100 kilometriem nesatraucoties par ekoloģiju.

Varbūt, pirms tuftu dzīt, paskaties kontekstu, par ko vispār runa iet. Ne jau par to, ka tas ir kaut kas slikts - braukt ar veciem auto, bet par to, ka daži idiņi uzskata, ka ir pareizāki par citiem tikai tāpēc, ka brauc ar veciem auto un visādi mēģina nolikt tos, kas izvēlas braukt ar jauniem.

nu Pirmais arī pirms nepilniem 6 gadiem brauca ar jaunu... kā jau teicu, Pirmais nesaskata ekonomisku pamatojumu patreiz pirkt jaunu mašīnu....

viss šitas bazars sākās, kad Pirmais atbildei uz precīzi sarēķinātu viena kilometra cenu, uzdrošinājās pateikt, ka, iespējams, ar taksometru būtu lētāk

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Par apdirsinātājiem Pirmajam ir savs viedoklis.... viņi protams cenšas kautko nopelnīt....

Pirmais nedauza mašīnas tik bieži lai atmaksātos apdrošināšana un viņš nevēlas sponsorēt blondīnes, kas stāvvietā nejēdz nobraukt garām stabam....

kā jau mēs vienojāmies, tad apdrošināšna ir kad visi samet piķi šefam priekšā kaudzē, no tās kaudzes šefs paņem džipam un mazajam sunītim, izmaksā %tus visādiem brokeriem utttt..... un kas paliek pāri no tā saremontē sasitos autiņus....

paskaitot ciparos sanāk, ka ja 100 autiņi samet katrs pa 10 latiem, tad sanāk štuka, no tās štukas paņem kādus 150 "saprātīgai brokera peļņai" vēl 150 saprātīgai uzņēmēja (apdirsinātāja) peļņai....

vēļ ņemot vērā, ka vismaz 20% klientu ir tādi, kas uzskata, ka ir 10 latus samaksājuši, tad vismaz 10 ir "jādabū atpakaļ"

rezultātā parastam ikdienišķam braucējam, kas avārijas taisa retāk kā reizi piecos gados apdrošināšana nekad neatmaksāsies....

Pirmā renaults ir tajā brīdī lielāko pieejamo dīzeli.... vienu brīdi megānēm bija arī 2litru dīzelis, tagad vairs parastajās megānēs viņu neliek....

pat vadonis reiz atzina, ka nevar pateikt, ka viņš neiet

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Nu jā atšķirība jau ir milzīga piemēam pie KASKO

Ja teksim paņemam salīdzinājumā FORD un BMW – tad vienam KASKO maksā Ls 100 bet otram Ls 500.

Tāpēc jau ar ir tā milzīgā skaudība uz BMW

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: Slikti ir tas, ka tādi kā pirmais, piemēram, noliek apdrošinātājus, ka esot baigi nicināmais amats, kaut pats par tramvaja kontrolieri strādājis un konfliktus prot tikai ar dūrēm un ziepēšanu risināt - prāta nav. Slikti ir tas, ka ierēc ar cilvēku, kas izvēlas braukt ar jaunu CRV, kaut pats ar vecu sagrabējušu megani brauc, pie tam vēl lielās ar "antīkiem" auto, kuru dabā jau tikpat kā nav.

Lai nu kurš to būtu teicis!

Tikko kāds aizskar pašam kādu personīgi jūtīgu tēmu, tā metās uzreiz kā tāds gailis aizstāvēt ētiku un morāli - "slikti ir tas, slikti ir tas.."!

Bet pārējā laikā var šitā, ja:

jugasvilli rakstīja: vnk. izmantoju priekšrocību anonīmi pa.irsties, nekā personīga.

Un tad nebrīnies, ja tev tāpat pretī.

P.S. Iemācies citēt!

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Es darba auto nejāju, degvielu nezogu un darba telefonu privātām vajadzībām neizmantoju.

Pareizais atradies

jugasvilli rakstīja: Nevajag visus pēc saviem standartiem mērīt, tirliņ.

Internetā mākam tikai visiem uzdirst

jugasvilli rakstīja:

Un megane, kuru es lietoju, nebija bāzes modelis, bet 1.6 16V ar kondicionieri, migliniekiem.

Jā laikam tas bija viskrutākais RENO ko dzīvē vispār esi redzējis

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Manuprāt, Renault ir pat pietiekoši labs auto un Latvijas apstākļiem visnotaļ piemērots.

Ne velti Rīgas Taksometru parks daudzus gadus iegādājās tieši Renault markas taksometrus. Lielākā daļa no tiem ir noripojuši krietni pāri 300 tūkst.km, bet pa ielām joprojām braukā.

Jaunie Ford S-Max ir ērtāki, lielāki, klusāki, bet daudz, daudz niķīgāki.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

HIPPY rakstīja: Interesanti kāpēc miskaste??

Tāpēc ka darba auto, vai tāpēc ka RENO???

Zinām mēs šitos tipiņus – ja darba auto – tad jāj uz nebēdu un pēc tam saka ka miskaste.

Bez tam, parasti darba autiņi ir parasti pati lētākā komplektācija ar ļoti mazu motoru.

Es darba auto nejāju, degvielu nezogu un darba telefonu privātām vajadzībām neizmantoju. Nevajag visus pēc saviem standartiem mērīt, tirliņ.

Tā megane nebija vienīgais iestādes reno, biji vēl citi - daži clio, kangoo un pāris lagunas. Šefs teica, ka nekad dzīvē vairs reno nepirks. Ar visiem bija problēmas, pie tam, tādas, kurām ar jāšanu nekāda sakara nebija.

Un megane, kuru es lietoju, nebija bāzes modelis, bet 1.6 16V ar kondicionieri, migliniekiem.

kopš 2004 gada megānes nemaz nav BEZ kondicioniera

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

sarashkins rakstīja:

jugasvilli rakstīja: Slikti ir tas, ka tādi kā pirmais, piemēram, noliek apdrošinātājus, ka esot baigi nicināmais amats, kaut pats par tramvaja kontrolieri strādājis un konfliktus prot tikai ar dūrēm un ziepēšanu risināt - prāta nav. Slikti ir tas, ka ierēc ar cilvēku, kas izvēlas braukt ar jaunu CRV, kaut pats ar vecu sagrabējušu megani brauc, pie tam vēl lielās ar "antīkiem" auto, kuru dabā jau tikpat kā nav.

Lai nu kurš to būtu teicis!

Tikko kāds aizskar pašam kādu personīgi jūtīgu tēmu, tā metās uzreiz kā tāds gailis aizstāvēt ētiku un morāli - "slikti ir tas, slikti ir tas.."!

Bet pārējā laikā var šitā, ja:

jugasvilli rakstīja: vnk. izmantoju priekšrocību anonīmi pa.irsties, nekā personīga.

Un tad nebrīnies, ja tev tāpat pretī.

P.S. Iemācies citēt!

par kādu personīgu tēmu tu runā? nu, apgaismo, ja reiz iejaucies tēmā.

un es nebrīnos ne par ko. īpaši par tādiem kā pirmais.

Nu, vai tad apdrošinātāju nepieciešamības noniecināšana tāda nav? Vismaz izskatījies diezgan personīgi aizskarts.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

HIPPY rakstīja: Interesanti kāpēc miskaste??

Tāpēc ka darba auto, vai tāpēc ka RENO???

Zinām mēs šitos tipiņus – ja darba auto – tad jāj uz nebēdu un pēc tam saka ka miskaste.

Bez tam, parasti darba autiņi ir parasti pati lētākā komplektācija ar ļoti mazu motoru.

Es darba auto nejāju, degvielu nezogu un darba telefonu privātām vajadzībām neizmantoju. Nevajag visus pēc saviem standartiem mērīt, tirliņ.

Tā megane nebija vienīgais iestādes reno, biji vēl citi - daži clio, kangoo un pāris lagunas. Šefs teica, ka nekad dzīvē vairs reno nepirks. Ar visiem bija problēmas, pie tam, tādas, kurām ar jāšanu nekāda sakara nebija.

Un megane, kuru es lietoju, nebija bāzes modelis, bet 1.6 16V ar kondicionieri, migliniekiem.

kopš 2004 gada megānes nemaz nav BEZ kondicioniera

Ir gan. Euro Auto bija demo mašīna - ar 1.5 dīzeli, hrenona lampām, bez AC.

speciāli pasūtīt droši vien var arī bez kondicioniera...

nezinu vai iauto nesesipīs linku

www.renault.com/...

reku citāts

\"Renault is simplifying its Mégane range for enhanced appeal and sustained leadership in the compact hatchback and MPV segments. The release date for the new range is November 15, 2004, with all models offering air conditioning as standard... \"

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: ....blablabla.....

varbūt atgriezīsimies piesarunas par apdirsināšanas brokeru civiltiesiskās atbildības apdirsināšanu, no tās taču tu kautko sajēdzi

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Viņš tak apvainojas ātri ja aizkar apdrošināšanas tēmu, jo uzskata ka viņa viedoklis ir vienīgais pareizais viedoklis

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Šodien manam CR-V aprit 2 gadi no tā iegādes. Odometra rādījums ir 43 912 km.

Izmaksu secinājumi:

1) Ja pirmajā lietošanas gadā kopējās izmaksas, neskaitot vērtības samazinājumu bija LVL 7 136,61, tad otrajā gadā tikai LVL 5 026,52. Ja pirmajā gadā tika iegādāts otrs riepu komplekts, tad otrajā gadā savukārt tika uzstādīts sakabes āķis, kā arī papildus imobilaizers. Pārējie izdevumi daudz maz līdzīgi. Starpība izmaksās rodas lielākoties zemākas degvielas cenas dēļ, kā arī mazāku līzinga maksājumu un apdrošināšanas maksas dēļ.

2) Nekādi nepatīkami starpgadījumi nav notikuši arī otrajā CR-V lietošanas gadā. Ar to es domāju nevien ceļu satiksmes negadījumus, bet arī kādas tehniskas ķibheles, kas varētu būt piemeklējušas manu CR-V.

3) Ar savu CR-V joprojām esmu ļoti apmierināts un pagaidām neredzu iemeslu šī auto nomaiņai.

4) Vidējais degvielas patēriņš 2 gadu lietošanas periodā sanāk 9,56 litri/100 km.

5) Ja ierēķina arī vērtības zudumu, tad mana CR-V izmaksas 2 gadu periodā uz 1 km sastāda LVL 0,375.

Man RAV4 2,2D tas km laikam kpumā būs dārgāks, Degviela man šajā ziemā nepārsniedza 7 litri , vasarā par 1 mazāk.

Man 2 gadi bij 28.02.10. pašlaik nobraukums ap 70 000 km

Nomik , cik Tu rēķini vērtības zudumu tieši ar nobrauktiem km . Piemēram ja ar savu autiņu šo 2 gadu laikā būtu nobraucis 20 000 km , vai 60 000 ?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

Nomik , cik Tu rēķini vērtības zudumu tieši ar nobrauktiem km . Piemēram ja ar savu autiņu šo 2 gadu laikā būtu nobraucis 20 000 km , vai 60 000 ?

Konkrētā gadījumā vērtības zudumu liku 4 000 lati. Pieņēmums balstīts uz to, ka šobrīd vidējā cena tā paša gada, līdzīga aprīkojuma un nobraukuma Hondai CR-V ir aptuveni 14 000 lati, kas ir par 4 000 latiem mazāk nekā mana CR-V iegādes vērtība.

Manuprāt, 2 gadus jaunam auto cena ir puslīdz vienāda gan ar nobtaukumu 20 000 km, gan ar 60 000 km. Nu varbūt attiecīgi +/- 500 latu robežās no manis pieminētajiem 14 000 latiem.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

rudens68 rakstīja:

Nomik , cik Tu rēķini vērtības zudumu tieši ar nobrauktiem km . Piemēram ja ar savu autiņu šo 2 gadu laikā būtu nobraucis 20 000 km , vai 60 000 ?

Konkrētā gadījumā vērtības zudumu liku 4 000 lati. Pieņēmums balstīts uz to, ka šobrīd vidējā cena tā paša gada, līdzīga aprīkojuma un nobraukuma Hondai CR-V ir aptuveni 14 000 lati, kas ir par 4 000 latiem mazāk nekā mana CR-V iegādes vērtība.

Manuprāt, 2 gadus jaunam auto cena ir puslīdz vienāda gan ar nobtaukumu 20 000 km, gan ar 60 000 km. Nu varbūt attiecīgi +/- 500 latu robežās no manis pieminētajiem 14 000 latiem.

Vienvārdsakot galvenais iekš LV auto vecums , jo nobraukumam tāpat neviens netic.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

reku mazs nobraukums www.ss.lv/...

kautgan tas ir pavisam cits auto iepriekšējā paaudze, līdz 6 gadam

bet nobraukums un cena iespārda - 36 tūkst. 8,363 Ls

pie tam ar pvn, cik lasāms

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Manai Merivai izmaksas sanāk 14 santīmi uz km: 7,5 santīmi ekspluatācijas izmaksas un 6,5 santīmi vērtības kritums. Krietni izdevīgāk nekā ar taksometru. Un taksometrs man no Salacgrīvas novada nevedīs pustonnu malkas, nolaižot aizmugurējos sēdekļus. To nedarīs Rīgas taksometru parka Ford-S-Max, nemaz nerunājot par Baltic Taxi lieliskajām Toyota-Corolla Verso.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Manai Merivai izmaksas sanāk 14 santīmi uz km: 7,5 santīmi ekspluatācijas izmaksas un 6,5 santīmi vērtības kritums. Krietni izdevīgāk nekā ar taksometru. Un taksometrs man no Salacgrīvas novada nevedīs pustonnu malkas, nolaižot aizmugurējos sēdekļus. To nedarīs Rīgas taksometru parka Ford-S-Max, nemaz nerunājot par Baltic Taxi lieliskajām Toyota-Corolla Verso.

cik Tava meriva maksāja, ja nav noslēpums?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

VWfans rakstīja: Manai Merivai izmaksas sanāk 14 santīmi uz km: 7,5 santīmi ekspluatācijas izmaksas un 6,5 santīmi vērtības kritums. Krietni izdevīgāk nekā ar taksometru. Un taksometrs man no Salacgrīvas novada nevedīs pustonnu malkas, nolaižot aizmugurējos sēdekļus. To nedarīs Rīgas taksometru parka Ford-S-Max, nemaz nerunājot par Baltic Taxi lieliskajām Toyota-Corolla Verso.

cik Tava meriva maksāja, ja nav noslēpums?

10 štukas latu.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

VWfanam

Ja Meriva izmaksāja 10 000 latus, tad sanāk, ka 100 000 km tev ir izmaksājuši tikai 4 000 latus?

Es savās izmaksās liku iekšā ne tikai vērtības kritumu, bet arī iegādes izmaksas.

Bez iegādes izmaksām loģiski, ka 37,5 santīmi uz km ir ievērojami par daudz.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Pirku Merivu par 10 tūkstošiem latu, tagad, lai gan ar grūtībām, bet varētu pārdot par 3,5 - 4 tūkstošiem latu. Tātad 6 - 6,5 tūkstoši latu ir vērtības kritums. Tā kā tagad nobraukums ir 100 tūkstoši km, tad vērtības kritums ir 650 000 santīmu uz 100 000 km, kas ir 6,5 santīmi uz kilometru.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

VAi iegādes vērtība 10 000 arī iekļauta izmaksās? Tā taču nav nedz ekspluatācijas izmaksa, nedz arī vērtības krituma izmaksa. Sanāk, ka jāpieskaita vēl arī 10 000 lati uz 100 000 km jeb 10 santīmi/km.

Tad mēs iegūstam salīdzinošos rādītājus:

Mana CR-V izmaksas šobrīd ir 37,5 santīm/km, bet tavas Merivas - 24 santīmi/km. Bet jāņem vērā, ka tava Meriva ir vecāka, līdz r to ilgtermiņ;a kopējā izmaksa uz 1 km objektīvi ir mazāka.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Nav taču viens un tas pats postenis jāiekļauj izmaksās divreiz. Pieņemsim, ka mana Meriva tagad ietu bojā. Tad iegādes izmaksas būtu vienādas ar vērtības kritumu un būtu 10 tūkstoši latu, kas attiektos uz 100 tūkstošu kilometru nobraukumu.

Savukārt, ja mašīnu pārdotu, tad no savulaik par mašīnu samaksātajiem 10 tūkstošiem latu atgūtu 3,5 tūkstošus. Par iegādes jeb paša auto nopirkšanas izmaksām, kas attiektos uz 100 tūkstošu km nobraukumu, būtu jāuzskata 6,5 tūkstoši latu.

Savukārt ekspluatācijas izmaksas (degviela, apkopes, remonti, apdrošināšanas, nodokļi) šobrīd veido 7,6 tūkstošus latu jeb 7,6 santīmus uz kilometru. Kopā 14,1 santīms uz km.

Ja turpināšu braukt ar Merivu līdz kādiem 200 tūkst.km, tad iegādes izmaksas varētu sanākt kādi 8,6 tūkstoši latu uz 200 tūkst. km jeb 4,3 santīmi uz km. Savukārt pārējās izmaksas biežāku remontu dēļ varētu nedaudz palielināties un veidot kādus 8,6 santīmus uz km posmā no 100 tūkst.km nobraukuma līdz 200 tūkst.km nobraukumam. Vidēji tad ekspluatācijas izmaksas visā laikā no 0 līdz 200 tūkst.km būtu 8,1 santīms uz km, bet visas izmaksas kopā 8,1 + 4,3 = 12,4 santīmi uz km. Sanāk, ka turpināt braukt ar Merivu otru simtu kilometru tūkstoti ir izdevīgi.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: VAi iegādes vērtība 10 000 arī iekļauta izmaksās? Tā taču nav nedz ekspluatācijas izmaksa, nedz arī vērtības krituma izmaksa. Sanāk, ka jāpieskaita vēl arī 10 000 lati uz 100 000 km jeb 10 santīmi/km.

Tad mēs iegūstam salīdzinošos rādītājus:

Mana CR-V izmaksas šobrīd ir 37,5 santīm/km, bet tavas Merivas - 24 santīmi/km. Bet jāņem vērā, ka tava Meriva ir vecāka, līdz r to ilgtermiņ;a kopējā izmaksa uz 1 km objektīvi ir mazāka.

paga paga...

man domāt tu brauc auzās.... ja fans nopirka tačku par 10 000 un cer pārdot par 3500. tātad tagad maksimālās zaudējums (ja nesanāks pārdot) uz šo brīdi ir 10 000, nevis 10000+6500

tātad izmaksas fans rēķina +- pareizi

nu maksimums vēl mīnusā naudas cena jeb diskonta likme...

fans rēķuna, ka lai nobrauktu 100000 viņš ir iztērējis 10000 par merivu+7500 par degvielu, apkopēm, apdirsināšanām un signāltauri ( re Pēci, es atceros)

bet ja viņš pārtauktu braukt ar merivu, pārdotu to par 3500 (da pofig, kaut par 100)

tad tik un tā izmaksas nepārsniegs 17.5 saņus par km...

pats teici, ka cipari mīl precizitāti

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

vajadzētu renaultam eļļu nomainiīt.... varbūt kāds zina banku, kad aizdos hipotekāro lai sanāk apkopt renaultu....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

incanti, fans zina cik maksā merivai lielā apkope, ķipa siksnu maiņa uttt...

1.. 7 8 9 10 11 12 13 14 15
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti