Izslaveetais d4d - Avensis 2005. gads 2.0D4D problēma, ka nelec 5 reizes, pēc tam 10 reizes lec

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008

tad nu taa, avensis 12.2005. gads 2.0D4D probleema taada nelec 5reizes peec tam 10 reizes lec, tad atkal nelec. starteejot purinaas vis dzineejs it kaa taisiitos lekt, ilgaaku laiku velkot pielec, citreiz pielec it kaa nekas nebuutu bijis, kompis kljuudas neuzraada, diileris rausta plecus, ella visi filtri samainiiti, comon-raila spiedieni o.k. forsunkas stradaa, braucot nekaadas paziimes, velk nekuup degvielu maz teeree, 190kmh uzrauj diezgan aatri, kungi juusu domas?

 
1 2 3
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Neiedziļinoties elektronikās, dikti izklausās, ka degvielas padeves moments nepareizs, varētu būt par agru, bet to tak vajadzēja diagnostikā redzēt. Sakrīt simptomi - ar starteri purinās, ievelkot(bišķiņ lielāki apgriezieni motoram) pielec momentā.

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Neiedziļinoties elektronikās, dikti izklausās, ka degvielas padeves moments nepareizs, varētu būt par agru, bet to tak vajadzēja diagnostikā redzēt. Sakrīt simptomi - ar starteri purinās, ievelkot(bišķiņ lielāki apgriezieni motoram) pielec momentā.

nee bet bija variants kad dabuja vilkt labu gabalu kameer pielec

tas ir mainiigi

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

veel bija atbrauca nolika, peec pus st gribeeja braukt, nelec un vis, skanja taada domaaju ka siksna paartruukusi tas motors purinaajaas, aizvilkaam uz garaazu auto bija nostaaveejis stundas 2as, domaaju japaprovee vell, pieleca ar pus-apgrizienu, kaadu pus dienu nobrauca bez probleemam un tad atkal saakas.

tad kad nelec kameer viens startee, otrs aizshaava roku priekshaa gaisa njemshanas trubai, taa vareeja piegriezt, doma taada ka kaut kas saistiits ar vakumu, bet veelaak tas triks atkal nenostraadaaja

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

tadsjautues rakstīja: shodien piemeeram, grieza, puriinaasa bet nelec, pavilka pus metru un ruuc

kaut kaads murgs

Ir gadījies braukt no Berlīnes ar Nissan busu, kas tieši tā uzvedās. Servisā neviens neko nevareja pateikt. Vaina tieši tikpat ātri pazuda pēc nākamās uzpildīšanās. Pamaini vietu, kur lej degvielu.

Tikpat veiksmīgi var vilkt kreisajā kājā zilu zeķi bet labajā-zaļu...un,ja nelec,mainīt vietām.

Vari jau smieties, bet man reiz bija kadets, kas principā neleca ar Nestes 95 benzīnu. Šajā gadījumā gan tas bija vienreizējs pasākums ar kaut kādā diezgan kreisā Polijas benzīntankā ielietu degvielu.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

tadsjautues rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Neiedziļinoties elektronikās, dikti izklausās, ka degvielas padeves moments nepareizs, varētu būt par agru, bet to tak vajadzēja diagnostikā redzēt. Sakrīt simptomi - ar starteri purinās, ievelkot(bišķiņ lielāki apgriezieni motoram) pielec momentā.

nee bet bija variants kad dabuja vilkt labu gabalu kameer pielec

tas ir mainiigi

Ja tev viņai ir komonreils tad vari pameģinat nelekšanas bridi noņemt sprauslam atpludes trubiņa.Startejot tur nedrikst nakt neviena pile degvielas.Ja pa kadu tek degviela tad ta sprausla ir kirdikt.Tada veida sistema neuzkačajas spiediens un tikmer neveras sprauslas vaļa.Tikai ta purinašana kaut ka jociga liekas.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

batka rakstīja:

tadsjautues rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Neiedziļinoties elektronikās, dikti izklausās, ka degvielas padeves moments nepareizs, varētu būt par agru, bet to tak vajadzēja diagnostikā redzēt. Sakrīt simptomi - ar starteri purinās, ievelkot(bišķiņ lielāki apgriezieni motoram) pielec momentā.

nee bet bija variants kad dabuja vilkt labu gabalu kameer pielec

tas ir mainiigi

Ja tev viņai ir komonreils tad vari pameģinat nelekšanas bridi noņemt sprauslam atpludes trubiņa.Startejot tur nedrikst nakt neviena pile degvielas.Ja pa kadu tek degviela tad ta sprausla ir kirdikt.Tada veida sistema neuzkačajas spiediens un tikmer neveras sprauslas vaļa.Tikai ta purinašana kaut ka jociga liekas.

no telefonsarunas.....

"komontreilā" spiediens esot un startējot uzkāpj uzreiz....

par sprauslām - to jau nu dīlerim manuprāt vajadzēja redzēt, tāpat kā komonreils spiediena datčiku (tas ir izplatītākais komonreila gļuks)

deksteram varētu būt taisnība par to elektribu.... aķis normāls, nav pa mazu vai vecs?

komonreila sprausla pēc uzbūves ir tāda kā pjezošķiltava - šķiltavai uzsit pa kristālu un izlec dzirkstele.... sprauslai ir otrādāk- precīzi tādam pašām kristālam iesit ar augstspriegumu un kristāls saraujas un atver caurumiņu no "komonreila" uz cilindru

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

bet ja ilgi javelk tad aķis nebus pie vainas

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

komonreila sprausla pēc uzbūves ir tāda kā pjezošķiltava - šķiltavai uzsit pa kristālu un izlec dzirkstele.... sprauslai ir otrādāk- precīzi tādam pašām kristālam iesit ar augstspriegumu un kristāls saraujas un atver caurumiņu no "komonreila" uz cilindru

Ir divu veidu commonraili - elektromehāniskie (ar magnētisko vārstu) un pjezo. Neesmu pārliecināts, bet liekas, ka D4D ir elektromehāniskais.

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

akomulaators arii nav vainiigs, uz vienu dienu tika ielikts galiigi jauns, nekas nemainiijaas

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

tadsjautues rakstīja: akomulaators arii nav vainiigs, uz vienu dienu tika ielikts galiigi jauns, nekas nemainiijaas

Pameģini izputeju atskruvet pirms katalizatora.Ja nu...

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

pameeginaashu veelaa, bet veel noveeroju to ka peec iilgas mociishanaas kad nu pielaidaam to drapaku vinjam ruucot pa izpuuteeju naaca araa kondensaats (saakumaa sabijos ka tosols, bet nee pagarshoju) pat peļķīte maziņa sakrājās tas normaali? dzineejs bija auksts

batka Reģ.: 17.01.2007
0 1 Atbildēt

Ja tas normali.

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

nu tad taa shodien tika norauts iepluudes kolektors un vaarsta vaaks, un veel pirms jaukshanas ruucosham uzliku pirkstu uz degvielas vadiem otraa cilindra forsunkas degvielas vadam taada mehaniska pulsaacija juutama cauri, paareejiem trijiem taa nebija.

iepluudes kolektors konkreeti piededzis (afigetj- 130tkm) baigie uzdegumi, turbiinas gaisa trubas eļļainas iekšpusee

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Tādēļ, ka ieplūdes kolektorā tiek pūstas arī izplūdes gāzes - tur tāds vārsts ir.

Tādēļ aizdiršās

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

tas vaarsts tika nonjemts un izjaukts, jo bija doma ka tas vareetu buut aizaudzis, bet nee tas nebija nemaz aizaudzis, diezgan tiirs, taadeelj netiek atmesta doma par katalizaatora aizaugshanu, bet tad it kaa nevajadzeetu vinjam taa vilkt

kur var paarbaudiit elektriskaas forsunkas un cik tas $$?

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

tadsjautues rakstīja: tas vaarsts tika nonjemts un izjaukts, jo bija doma ka tas vareetu buut aizaudzis, bet nee tas nebija nemaz aizaudzis, diezgan tiirs, taadeelj netiek atmesta doma par katalizaatora aizaugshanu, bet tad it kaa nevajadzeetu vinjam taa vilkt

kur var paarbaudiit elektriskaas forsunkas un cik tas $$?

To vārstu vispār nakuj vajag izravēt. Un katalzatoru arī. PVZ tos zaļos.

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Lidziga problema ar motora raustisanos, tiesa gan uzradija gan kludu pielaist vareja bez problemam.

www.iauto.lv/...

arheos Reģ.: 02.04.2007
0 0 Atbildēt

Var pačekot, vai degvielas filtrā nav gaisa burbuļi, varbūt kaut kur sūc iekšā. Otrais - varbūt kāda no inžektora sprauslām nešancē pareizi. Kompis tur kļūdu uzrādīs tikai ja nešancē pavisam, taču gļukojot nekādas kļūdas var arī neuzrādīt.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

ja kompis neraada kljuudas...bet autoss gljuko...tad meklee mehaaniskas dabas kljuudu...kas nav saistiita ar elektriibu citu variantu njeir

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

ar degvielas filtru viss kartiibaa taa vinjsh neleca pirms mainjas, taa nelec arii tagad.

bet esmu shokeets kaa tas dzineejs var buut taa piededzis. kaads tad ir resurss tam d4d, manam vecajam sotakam 2.5tdi93.g nav vairs taalu pus ljimons bet veel pat ellju nav jauzlej no mainjas liidz mainjai, a shitam 130tkm un taadi uzdegumi, bija pat saķepis taads kunkulis pirksta gala lielumaa

Girc44 Reģ.: 12.12.2007
0 0 Atbildēt

tadsjautues rakstīja: ar degvielas filtru viss kartiibaa taa vinjsh neleca pirms mainjas, taa nelec arii tagad.

bet esmu shokeets kaa tas dzineejs var buut taa piededzis. kaads tad ir resurss tam d4d, manam vecajam sotakam 2.5tdi93.g nav vairs taalu pus ljimons bet veel pat ellju nav jauzlej no mainjas liidz mainjai, a shitam 130tkm un taadi uzdegumi, bija pat saķepis taads kunkulis pirksta gala lielumaa

Tev tam audi laikam degviela būs gājusi karterī, ka eļļu nemaz netērēja. neesu sastapis nevienu turbo motoru kas netērē eļļu.

arheos Reģ.: 02.04.2007
0 0 Atbildēt

Bija domāts, ka degvielas sistēmā/filtrā/šļaukās var būt kaut kur gaiss nāk iekšā, tad mēdz šādi ar piedarbināšanu būt. Un par to piedegumu.. na*renizē EGR vārstu, tad būs daudz mazāks, bet uzreiz būs problēmas ar garantiju, ja tāda vēl pastāv.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

tadsjautues rakstīja: ar degvielas filtru viss kartiibaa taa vinjsh neleca pirms mainjas, taa nelec arii tagad.

bet esmu shokeets kaa tas dzineejs var buut taa piededzis. kaads tad ir resurss tam d4d, manam vecajam sotakam 2.5tdi93.g nav vairs taalu pus ljimons bet veel pat ellju nav jauzlej no mainjas liidz mainjai, a shitam 130tkm un taadi uzdegumi, bija pat saķepis taads kunkulis pirksta gala lielumaa

palasi krievu presee par shitiem motoriishiem... jamajiem bija probleemas iedzimtaas liidz kautkaadam gadam...

hvz autoreview laikam zjurnaalaa...

kautkas ar elljas gredzenu iedegshanu....kas saistiita ar elljas atpluudes kanaalu neefektyivitaati vai ko tamliidziigu...( probleema garantijas laikaa tika risinaata ar dzineeja mainju( nosakaams peec motora nummura neesamiibas) un peecaak laikam bija iespeejams mainiit chaulas...

baiss slinkums mekleet to zjurnaalu bet ir maajaslapa tai presei...ar arhiivu

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

...

P.S. tik liekaas ka iedzimtas probleemas bij liidz 03' Tev kaa skatos ir 05

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti