Sakainais fiestas patēriņš

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002

Nu sakiet, lūdzu, mīļie cilvēki, kur iepriekšējā modeļa (MK6) 2006.gada izlaiduma forda fiesta ar tām apaļajiem priekšējiem lukturiem var likt 7 litrus dīzeļa uz 100 km pilsētas braukšanā? Pie tam motors viņai pat mazākais dīzelītis - tikai 1,4 litru tilpumā! Un braucu es pavisam ne tuvu sportiski, lai gan sēne arī neesmu, jo satiksmi nekavēju. Tā teikt, krīze dara savu un liek iepirst kādu feniņu un braukt ekonomiski, bet nu nekādi man tas nesanāk.

Nu joptvai, vai es tāpēc viņu pirku, lai viņa man šitā ieriebtu?!

Domāju, ka drošības pēc labāk vajadzētu pārbaudīt to motorīti, varbūt tomēr kaut kas nestrādā kā vajag, jo arī tehniskā apskate atgāzu testā man to motorīti mocīja reizes piecas, lai gan uz apskati braucu caurules tīrot. Braucot dūmu tiešām ir daudz, jo mani apskaustu visi vecie ikarusi un kamazi.

Tad nu lūk, lepni dodos es uz Baltic Motors un stāstu savu sāpi, kas uz sirds. Servisa pieņēmējs saprotoši māj ar galvu un saka, ka tā dīzeļiem mēdzot gadīties. Bet, lai diagnostika būtu precīzāka, iesaka nomainīt gaisa filtru un eļļu. Es jau mazliet papukstu, ka gaisa filtrs tikai 2kkm braukts, bet nopērku jaunu un atstāju pie viņiem savu blusu.

Nākamajā dienā telefonā redzu, ka zvana man nepazīstams numurs. Kas tad nu?! Bet tas izrādās tas pats vakardienas servisa pieņēmējs un saka, ka diagnostika ir veikta un jūs, t.i., es, varu doties pakaļ savam braucamajam.

Tā nu es ar pacilātu garastāvokli dodos savai blusai pakaļ. Ar smaidu veru vaļā servisa durvis un jautāju, kas tad mašīnai bija noticies, ka man viņa tāda dūmaina palika. Pieņēmējs tā mazliet drūmu paskatās uz mani un saka, ka noticis nav pilnīgi nekas.

Kā tā, nekas - es jautāju.

Vienkārši. Viņi veikuši kompūtera diagnostiku un tā neko sliktu nav rādījusi. Es joprojām mazā neizpratnē. Nu nevar taču tā būt, ka viss ir 100 procentu ok, rādot viņam apskates izdruku, kur var redzēt, kā motorīts tika mocīts.

Un tad sākās visādas atrunas, ka dūmainību ietekmē visādi apstākļi, arī apskates iekārtas var kļūdīties un bla bla blā. Tad es jautāju, viņam kā tādam mazmotoram var būt tāds netipiski liels patēriņš un arī ap izpūtēju pilns ar kvēpiem. Bet viņš paliek pie sava, ka kompūters viņiem neko nerādīja. Tā nu es pikts devos prom no turienes un ar vēl mazāku saprašanu, kas un kā, ko un kāpēc.

Pēc tā visa es vēršos pie jums, varbūt jums ir kādas ģeniālas idejas, kā var dabūt tādu patēriņu, un cik uzticama vispār ir baltic motors kompūtera diagnostika, ja apkārtējās pazīmes liecina par pretējo?

Es, kā dabas draugs, ar smagu sirdi skatos, kādus dūmu mākoņues ārvietojoties es aiz seva auto atstāju. Iesakiet, lūdzu, taču kaut ko!

 
1 2 3 4
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

msh rakstīja:

modena rakstīja: pēdējo joku ar patēriņu izstrādāja suports.... + sprauslas.... pie mums tas parasti knapi 60 000km nokalpo... VW 2.4TDi...

2.4 TDI - kas tas par zvēru?

en.wikipedia.org/...

Jautājumu vairs nav.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

msh rakstīja:

modena rakstīja: pēdējo joku ar patēriņu izstrādāja suports.... + sprauslas.... pie mums tas parasti knapi 60 000km nokalpo... VW 2.4TDi...

2.4 TDI - kas tas par zvēru?

en.wikipedia.org/...

mana vaina... TDi tiešā nozīmē nesanāk... bet turbo un intercooler ir

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja: Lasu,lasu- itkā visi baigie spečoki un megaautobraucēji, bet vairāk kā dačiki, filtri un sprauslas neviens nevar izdomāt...

Bēdīgais Fridrihs rakstija, ka autiņam 51kkm, 3 gadi... Protams ejot no vienkāršākā- gaisafiltrs, sprauslas (pārbaudās kādā dīzeļcentrā uz speciāla stenda (nostrādāšanas spiediens+ izsmidzināšanas kvalitāte), Bet vēl ir arī iesmidzināšanas moments tāpat kā benzīiniekiem un gāzu sadales mehānisms... Abi divi pēdējie var būt saistīti ar iepriekšējo zobsiksnas maiņu,abiem būs palielināts degvielas patēriņš, vienīgi motoram nedaudz skaņa mainās... Varbūt vērts apskatīties vai visi tie dzelži ir salikti pēc metkām?!

joprojām esmu pārliecināts, ka tas topika fordelis ir komonreils.... kāds nostrādāšanas spiediens sprauslām?

viennozīmīgi problēma ar dūmošanu ir par daudz degvielas padotajam gaisa daudzumam....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

mansotraises rakstīja: piem. kolēģis klausot un ticot servisiem, ka ķēde iet 250k km, mēnesi atpakal pirms 150k km nobraukuma, ieguldija 1600 lvl motora remontā...

tas tā, par to kurš maina pie 51

tak izuto jau visi zina, ka sābiem ķēde ir jāmaina katrā eļļas maiņas reizē

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Man vecajam mondeo, nu tam ar jocīgajiem lukturiem, ir tāda figņa, kā turbokompensators. Būtība tam tāda, ka no ieplūdes kolektora nāk trubele līdz sūknim, kur ienākošais spiediens bīda virzulīti un tas savukārt ierobežo/vai neieirobežo degvielas padevi atkarībā spiediena ieplūdē. Nu lūk, tas bija nosprūdis sākuma stāvoklī un autiņš vilkās, kā mirla. Iztīrīju nolēmu pamēģināt kā ies, ja viņu vispār izslēgs no spēles. Izņēmu atsperi ārā, kas spiež virzuli atpakaļ. Nu tad efekts bija tāds, kā te autors aprakstīja. Pat pie diezgan uzmanīgas pedāļa spiešanas melns dūmu aizsegs aizmugurē un attiecīgi degvielas patēriņš lielāks. Maz gan ticams, ka šim autiņam tik primitīva sistēma, bet ko var zināt.

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

trases šis arī rij nejēgā - virs/ap 5.5 )))))))))

Shis teikums reaali iespaarda)) Ko tad lai es saku par saviem 12l/benzhas uz 100km pa shoseju

Gatins Reģ.: 17.07.2007
0 0 Atbildēt

Varu ieteikt labu meistaru Bauskā...viņš tev pateiks pāris minūtēs kas par vainu un kur viņa radusies!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Degvielas patēriņi var būt ļoti dažādi. Lūk, šajā santīmu mīlētāju lapiņā 26 dīzeļFiestām ar kopējo nobraukumu 1,41 miljons kilometru vidējais dīzeļdegvielas patēriņš sanāk 5,24 litri uz 100 km:

www.spritmonitor.de/...

Tomēr vienam vācietim, kurš pārsvarā brauc pa pilsētu, patēriņš sanācis pat 7,05 litru uz 100 km apmērā:

www.spritmonitor.de/...

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

NEspēju es saprast kaifu no mazdīzeļiem, nespēju.

Braucu ar normālu auto 2,5, automāts, 2/3 maršruta Riga, nesēņoju, vidēji 110 -120, 'pie iespējas līdz 180, nav problēmu apdzīt.

Vidējais patēriņš uz 50 000 - 9,8

Braucot Rīga - Tallinna- Rīga ar pilnu 'mašīnu (3 veči, somas )patēriņš 6,7

Nekratās, nesmird, iet, dīzes nav jātīra, ziemā pielec un tikai par 2 l vairāk uz simta un uz šosejas tikai 1 !!!

Nepārliecinās mani neviens , ka jābrauc ar mazdīzeli

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Eh... tauta nogurusi un novirzijusies no tēmas... Fridrih, ja atklāsi, kas par vainu- vismaz pastāsi

"Speciālistiem"- melns dūms nenozīmē, ka par maz gaisa, melns dūms nozīmē nepilnīgu degvielas sadegšanu.

Arba- par lielajiem dīzeļiem Tev varētu būt taisnība... pats lietoju 2.0 DTI, patēriņš jauktajā ciklā- 6,8l/100km. pie kam vienīgā bēda- grūtāk atrast vietu pie apmales kur noparkoties.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

treknu maisiijumu arii...tanii briidii kad pedaais griidaa... un matoriits veel nav paspeejis iegriezties ...tb duumelis ne vienmeer noziimees ka ir kautkaada probleema...

protams.. mieriigi gaazeejot tam nevajag buut

tas taa...garaamejot

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

es nebraucu ar dīzeli, bet benzīnu

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja: melns dūms nenozīmē, ka par maz gaisa, melns dūms nozīmē nepilnīgu degvielas sadegšanu.

lai tev mierīgāk gulēt - malni dūmi nozīmē, ka ir par daudz degvielas attiecīgajam gaisa daudzumam cilindrā pie konkrētiem apstākļiem.... sadef degvielas ūdeņradis, bet ogleklis izdalās kvēpos....

problēmu var atrisināt 2 veidos

samazinot iesmidzināmo degvielas daudzumu vai palielinot gaisa padevi....

ja mēģināsi oponēt - dari to argumentēti

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: treknu maisiijumu arii...tanii briidii kad pedaais griidaa... un matoriits veel nav paspeejis iegriezties ...tb duumelis ne vienmeer noziimees ka ir kautkaada probleema...

protams.. mieriigi gaazeejot tam nevajag buut

tas taa...garaamejot

tagad jau modernākie dīzeļi spēj neliet bezjēgā degvielu cilindros, ja gaisa mērītājs saka, ka tik un tā nesadegs.... ķipa kautkā tā....

tūlīt vēl atnāks zigis ar eksperimentālo diesoto

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

taa kaa patreiz jau 2 meenesi braucu ar taadu auto, peec komentu lasiisanas ieskatiijos auto apkopes graamataa - te noraadiits, ka fiestaam peec 2002 gada 1.4 tdci motoram sadales varpstas siksna jaamaina peec 240 000 km vai 10 gadiem, kas iestaajas aatraak !!! izklausaas visai iespaidiigi: vai tas var buut reaali )

veel jaasaka ka 7 l/1oo km ir par daudz, praksee parbaudiits ir ka videejais ir apmeeram 5,1 l/100 km t.i kaa laiks rakstiija arii sanaak.

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002
0 0 Atbildēt

Sveiki,

Te atkal es un saku jums paldies par dažādiem un cerams, ka arī kādam beigās īstajam ieteikumam. Domāju, ka iesākumā vajadzēs sāk ar ‘metku’ pārbaudi, jo tas neprasa lielus finansu ieguldījums. Varbūt var pat gadīties, ka brāķis no rūpnīcas. Pēc tam vajadzēs domāt par alternatīvu maģistrāles spiediena pārbaudi.

Mani uzrunāja ‘taaneko’ teksts, ka nepareizas metkas gadījumā mainās motora skaņa.

taaneko rakstīja: ....var būt saistīti ar iepriekšējo zobsiksnas maiņu,abiem būs palielināts degvielas patēriņš, vienīgi motoram nedaudz skaņa mainās... Varbūt vērts apskatīties vai visi tie dzelži ir salikti pēc metkām?!

Es par savu blusu varu apgalvot, ka skaņa viņai tiešām nav tipiska dīzeliska. Parasti dīzeļiem pēc motora iesilšanas tā paliek mīkstāka un klusāka. Bet šim motoram tā nemainās pilnībā. Auksts/silts, ziema/vasara – visu laiku vienāda. Varētu teikt, ka tipiskie dīzeļa tikšķi ir tādi pavisam ‘sausi’. Man pašam šķiet, ka skaņa tāda, ka motors būtu pilnībā bez eļļas un sauss metāls viens gar otru sitas un beržas.

Varbūt tiešām kaut kas ar zobsiksnu nav kārtībā

Bet no otras puses tam visam apakšā stāv finansu ieguldījumi, ko labākajā gadījumā vajadzēs atpelnīt ar viena litra ietaupījumu uz 100 km. Te nu sākas parastākā matemātika, vai vispār tam visam būs jēga, un ja būs, tad kad.

Lai gan, ko gan cilvēks var (ne)izdarīt parastas ziņkārības mākts. Ja neiestāsies dziļais pokujs, tad tas jau būs princips uzzināt – kā un kur var nokurināt septiņus litrus ‘saļaras’

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

A vot napig tad vispār pirkt auto,ja 7 litri soļaras rada tādas "lomkas" ka pat topiks jācepj? Nopērc sev sab. transporta mēneškarti,un ja atradīsi "galus" tad vēl invalīda apliecību,būs vispār "maļina",pa lēto. Tak atdod to forda ražotāju santīmjājēju auditorijas tēmēto produktu šrotā un pa iegūto piķi paņem mēnešbiļetes tramvajam uz vairākiem gadiem,pašam būs prieks un mums nebūs jālasa bauru žēlabas.

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Sviestnesis rakstīja: A vot napig tad vispār pirkt auto,ja 7 litri soļaras rada tādas "lomkas" ka pat topiks jācepj? Nopērc sev sab. transporta mēneškarti,un ja atradīsi "galus" tad vēl invalīda apliecību,būs vispār "maļina",pa lēto. Tak atdod to forda ražotāju santīmjājēju auditorijas tēmēto produktu šrotā un pa iegūto piķi paņem mēnešbiļetes tramvajam uz vairākiem gadiem,pašam būs prieks un mums nebūs jālasa bauru žēlabas.

Skarbi teikts. Laikam, acīmredzami pilnmēness tuvojas

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Par to motora skaņu - tas var būt pie pārāk agras padeves, bet tad nevajadzētu dūmot! Tāda pati skaņa varētu būt pie dīzes defekta - slikti izsmidzina vienā vai vairākos cilindros, tad sapas arī dūmi. Degvielas daudzums un gaisa daudzums tādā gadījumā varētu būt arī pareizi. Bet dūmi tik un tā būs melni, jo slikti izsmidzināta degviela nepareizi sajaucās ar gaisu, zūd jauda un patēriņš nemērā!

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja:

Sviestnesis rakstīja: A vot napig tad vispār pirkt auto,ja 7 litri soļaras rada tādas "lomkas" ka pat topiks jācepj? Nopērc sev sab. transporta mēneškarti,un ja atradīsi "galus" tad vēl invalīda apliecību,būs vispār "maļina",pa lēto. Tak atdod to forda ražotāju santīmjājēju auditorijas tēmēto produktu šrotā un pa iegūto piķi paņem mēnešbiļetes tramvajam uz vairākiem gadiem,pašam būs prieks un mums nebūs jālasa bauru žēlabas.

Skarbi teikts. Laikam, acīmredzami pilnmēness tuvojas

bet par teemu

"Bet no otras puses tam visam apakšā stāv finansu ieguldījumi, ko labākajā gadījumā vajadzēs atpelnīt ar viena litra ietaupījumu uz 100 km. Te nu sākas parastākā matemātika, vai vispār tam visam būs jēga, un ja būs, tad kad. "

taadam nepareizam dzineejam driizaak agri nekaa veelu kaut kas notiks, un tad buus remonts "pa lielo"

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja:

Sviestnesis rakstīja: A vot napig tad vispār pirkt auto,ja 7 litri soļaras rada tādas "lomkas" ka pat topiks jācepj? Nopērc sev sab. transporta mēneškarti,un ja atradīsi "galus" tad vēl invalīda apliecību,būs vispār "maļina",pa lēto. Tak atdod to forda ražotāju santīmjājēju auditorijas tēmēto produktu šrotā un pa iegūto piķi paņem mēnešbiļetes tramvajam uz vairākiem gadiem,pašam būs prieks un mums nebūs jālasa bauru žēlabas.

Skarbi teikts. Laikam, acīmredzami pilnmēness tuvojas

nea

baudītā atrauga

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: NEspēju es saprast kaifu no mazdīzeļiem, nespēju.

Braucu ar normālu auto 2,5, automāts, 2/3 maršruta Riga, nesēņoju, vidēji 110 -120, \'pie iespējas līdz 180, nav problēmu apdzīt.

Vidējais patēriņš uz 50 000 - 9,8

Braucot Rīga - Tallinna- Rīga ar pilnu \'mašīnu (3 veči, somas )patēriņš 6,7

Nekratās, nesmird, iet, dīzes nav jātīra, ziemā pielec un tikai par 2 l vairāk uz simta un uz šosejas tikai 1 !!!

Nepārliecinās mani neviens , ka jābrauc ar mazdīzeli

Jā, bet starpība cenā šiem auto ir vairāk kā 2 reizes. Fiestas nu jau jaunais modelis ar 1,6 litru 90 zirgspēku dīzeli un kondicionieri maksā tuvu 11 tūkstošiem latu:

www.ford.lv/...

Savukārt Lexus-IS-250 ar automātisko ātrumkārbu, ja nav niknajās komplektācijās - tuvu 24 tūkstošiem latu:

www.lexus.lv/...

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

domā auto cena iespaido degvielas patēriņu ?????

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Nē, nedomāju. Bet par 13 tūkstošiem latu var iegādāties mazlietotu, bet aizvien ārkārtīgi komfortablu Lexus-IS250:

rus.auto24.ee/...

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

es tā arī izdarīju, man bija 3 gadīgs ar nobraukumu 45 000, atlikusī cena bija 13 000 ls, es viņu arī nopirku

pareizāk pagarināju op. līzinga līgumu vēl uz 2 gadiem

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti