Pasāts monošprice

ak 29.jūlijs 2010 8:14
Ir šāda problēma: braucu, piemēram, 4 robā ar normāliem apgriezieniem, atlaižu gāzes pedāli, bet auto uztaisa 3-4 tādas kā svārstības, it kā es nospiestu un atlaistu pedāli vairākas reizes. Stāvot uz vietas, uzgāzējot pagriezieni nokrītas normāli, vienādi. Problēma ir braucot robā un atmetot gāzi. Daudzās lietās pasātam it kā viss ir ok, patēriņš normāls, zonde, svečvadi, sveces un sadalītājs jauni, tukšgaita stabila. Servisa veči saka, vecs auto nevar būt ideāls, un, ka nekas traks neesot, varot braukt Ir kāda saprātīga ideja, vai kādam ir kas līdzīgs bijis ?
tadsjautues 26.jūlijs 2010 13:12
0 0 Atbildēt
1. variants- motora paduška
2. ta gumijas blive kas atrodas starp šprici un ieplūdes kolektoru
ak 26.jūlijs 2010 13:28
0 0 Atbildēt
1)Paduškas tās nav. Iečekots, priekšējā apmainīta, bet ar tikai tāpēc, ka nebija dārga un nebija īsti skaidrs, vai kust, vai amortizē
2)Tā gumijas blīve nav ņemta nost. Pakustinot ar roku, apgriezieni nemainās, vajadzētu būt veselai. Te nav 100% sakidrības. Domā, piesūc gaisu? Bet kāpēc nometot apgriezienus?
Chankaishi 27.jūlijs 2010 6:27
0 0 Atbildēt
Galiigi nezinot to gaazes pievada mehaanismu, bet aprakstiitie simptomi noraada uz sliktu atgriezenisko saiti, lai gan tad arii tukshgaitaa uzgaazeejot un atlaizhot vajadzeetu svaarstiities. Varbuut tiiri mehaaniski kjeraas kaut kaada trosiite vai svirinja, vai kas tur ir sajuugts no pedaalja liidz degvielas padeves ietaisei.
ak 27.jūlijs 2010 9:00
0 0 Atbildēt
Ja ķertos kaut kas, tad vienreiz. Bet tā raustīšanās notiek svārstveidīgi, samazinoties. Bez tam ar roku uzgāzējot, neķeras nekas.
saf 27.jūlijs 2010 9:29
0 0 Atbildēt
Tikai minējums...
Tas notiek jebkurā robā, pie jebkura ātruma?
Varbūt kārba vai diferecālis izļurkāts un atlaižot pedāli auto vienkārši raustās dēļ brīvgājiena starp zobratiem?
ak 27.jūlijs 2010 9:59
0 0 Atbildēt
Pie jebkura. Tikai 4-5 robā izteiktāk. Ir jābūt kaut kādam dempferim vai ķipa togo, kas, kad atlaiž gāzes pedāli, to lietu palīdz darīt vienmērīgi. Bet tā nenotiek. Ir vēl vecāks eksemplārs zināmiem cilvēkiem, bet tas iet vienmerīgi. Te ir kaut kāda šaize. Krievu forumos (www.volkswagen.msk.ru) daudz stāsta par tukšgaitas regulatoru, kurš, kad sāk jukt, šitos pigorus taisot. Bet pričom te tukšgaita, es nevaru iebraukt? Tukšgaita stabila.
ak 27.jūlijs 2010 12:12
0 0 Atbildēt
Esmu arī šito apsvēris, bet nezinu, kā lai pārbauda, izslēdzot no ķēdes tos brīvgājienus Protams, ka brīvgājieni ka tādi ir.
robchix 28.jūlijs 2010 16:34
0 0 Atbildēt
Nu monoshpricei pasaatam ir uz shpricesdroseljvaarsta ass potenciometrs, kas domaats lai uz vadiibu dotu droseles atveeruma raadiitaaju. Faktiski tur ir divi potenciometri. .
Pastaav iespeeja, ka laika gaitaa potenciometri ir izdilushi un notiek kaut kaada nekorekta darbiiba, potenciometriem ir tendence ar gadiem izdilt.
Daudz ko vairs neatceros, sen tas bija, bet principaa paarbaudes tehnologjiju vareeja izlasiit graamataa par Passatu, kas bija krieviski. Vajadziigs tikai multimetrs un zinaat kaa pareizi meeriit. Pie divaam kaajinjaam shtekerii meeriija vienu poci, pie citaam otru poci.
Remonteejams tur nekas nav. Jaamaina monoshprices korpuss. Jauns maksaa saataniski daargi, atliek mekleet pa shrotiem vai sludinaajumiem. Ja zin, kaa izdariit meerijumus, un panjem liidzi multimetru tad iespeeja nopirkt beigtu ir izsleegta, tas gan nenoziimee, ka peec nedeeljas taa arii nenobirs, vecs paliek vecs.
robchix 28.jūlijs 2010 16:37
0 0 Atbildēt
Nu veel varbuut kaut kaada sprauslas probleema arii. ja ir no kaa panjemt nomainiit nav sarezgiiti lai notesteetu.
ak 29.jūlijs 2010 8:14
0 0 Atbildēt
Zinu, kur ir tas droseļvārsta ass potenciometru, ta rī ir, tur 2 kontaktlīnijas iet, bet vēl pārbaudījis neesmu. To laikam varētu izdarīt.

Jaunākais forumā