Par un ap Ford (USA) Ranger (1999)

WALA Reģ.: 19.06.2002

Tā nu esmu iegādājies sev pirmo Fordiņu.

Doma lēnā garā pacelt šo mazliet sagurušo un apskādēto auto, un atrast tam pielietojumu saimniecībā.

Auto - Ford Ranger (USA) 1999.gads ar 3.0 litru motoru un automātisko kārbu - RWD. Kabīne tā kas pusgarā, jeb Nissana analoģijā to šķiet sauc par KingCab.

Pāris lietas kas ir nepieciešamas:

info par to kāds eļļas šim aparātam lietojamas motorā, kārbā, diferenciālī (Crankshaft varbūt tev ir info, paldies !!!)

kur jēdzīgāk meklēt rezerves daļas ( tagad pārsvarā interesē piekares daļas un motora pārsegs) , sūtīt no USA, UK vai tepat LV pie "Amerikas auto".

Vai varbūt kāds zin vai šim vismaz piekares daļas "savietojamas" ar Eiropai paredzēto Rangeri ???

Ja ir kāds labs saits padomā kur ir info arī welcomēti padalīties.

P.S. nav jau tā ka es neesmu šo to atradis un ievācis, bet nu ja kādam ir ilglaicīgāka pieredze ar ko šādu, gan jau ka info ir daaaaaaaadz vairāk !!!

 
1 2 3
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tā jopcik viena nepatīkama taču pa savam smieklīga štelle.

Tā kā šim US >Fordam protams nāk US lampas ( līdz 2001 gadam tādas drīkst būt). Tad nu šodien pārliecinājos ka šīs lampas pretīmbraucošajiem dikti nepatīk, pat kravinieki slēdza tālos iekšā. Smieklīgais tajā visā - man pašam pilnīg pofig - vispār nežilbināja tie pretimbraucošo tālie, pat kravinieku uz jumta liktie papildtālie.

Būs jāmēģina noregulēt zemākus un tad paskatīties, bet nu dīvaini, jo apskatē absolūti neko neteica ka nebūtu līmenī.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Nu pagriez bik zemāk, principā amurikāņu sistēmai

tāda īpatnība mēdz būt A vislabāk ielikt E-lukturus,

gaismo arī labāk

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Nu pagriez bik zemāk, principā amurikāņu sistēmai

tāda īpatnība mēdz būt A vislabāk ielikt E-lukturus,

gaismo arī labāk

Vot par ko nesūdzos , tad tas ir par gaismošanu - man pat patīk labāk nekā EU lukturi kas man ir uz citiem auto. Laikam acīs man "dīvainas" ka labāk patīk šitas stars.

Bet cita starpā vai tad šitādam vispār var dabūt Airopas lākturus ??? NU tipa tā ka der standarta vietās ?

Protams zinu versijas par tēmu kad no Hellas moduļiem salikt "tūninga" versiju, bet nu tomēr Hellas moduļi biku cenās kož, ja ņem vērā ka ar šīem lukturiem problēmas kā tādas nav - apskatei der un ceļu redzu ļoti labi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Tā jopcik viena nepatīkama taču pa savam smieklīga štelle.

Tā kā šim US >Fordam protams nāk US lampas ( līdz 2001 gadam tādas drīkst būt). Tad nu šodien pārliecinājos ka šīs lampas pretīmbraucošajiem dikti nepatīk, pat kravinieki slēdza tālos iekšā. Smieklīgais tajā visā - man pašam pilnīg pofig - vispār nežilbināja tie pretimbraucošo tālie, pat kravinieku uz jumta liktie papildtālie.

Būs jāmēģina noregulēt zemākus un tad paskatīties, bet nu dīvaini, jo apskatē absolūti neko neteica ka nebūtu līmenī.

Da pričom te līmenis? Tev tie lukturi atrodas tik augstu no zemes kā, piemēram, tavu koijotu lukturi?

Un neaizmirstam ar ko atšķiras amūrkāņu lukturu stars no eiropas lukturu stara.

Rezultāts tātad apmēram tāds pats, kā ar hrenonu - vienīgi hrenonists nevar iziet TA, tu vari, bet kaitēkļi ir abi

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Da pričom te līmenis? Tev tie lukturi atrodas tik augstu no zemes kā, piemēram, tavu koijotu lukturi?

Un neaizmirstam ar ko atšķiras amūrkāņu lukturu stars no eiropas lukturu stara.

Rezultāts tātad apmēram tāds pats, kā ar hrenonu - vienīgi hrenonists nevar iziet TA, tu vari, bet kaitēkļi ir abi

Šis drapaks nav ne liftoc nekā un nav arī 4x4 - līdz ar ko tā lukturi ir zemāk nekā vidusmēra jebkruam citam džipam, un ir apmēram vienā līmenī ar parketnieku lukturiem. PAr par to ka esmu kaitnieks kā jau rakstīju esmu apjautis pateicoties pretīmbraucošiem kravas šoferiem.

Bet ja gribi palīdz ar ko reālu nevis tukšu muldēšanu parādi kur var dabūt normālus EU lukturus šīm vāģim.

JO nu Hellas moduļi nežēlīgi kož ( nu vismaz tagad sāķumā kad jāsaved kārtībā vēl paris lietas), mums Celica klubā viens fanāts tādus sev uzlika ( izgatavojot tiem speciālus korpusus) bet nu tā jau mazliet ir "autopederastija".

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Jā nu kādam noder, tad 1999 gada Rangerim un ar to "savietojamiem" gadiem izskatās ka der daļas no Ford Explorer, kapotu savācu no 2000 gada US Explorera - atšķiras malziet stiprinājumi un fiksators, bet izskatās ka ar diezgan vienkārši tas viss "savietojas" jo platumi un garumi sakrīt. Tiesa Explorerim ir bleķa kapots, Rangerim - alumīnijs. Bet tas netraucē.

Tad arī atradu jumta reliņus kas dizgan labi derēs mana dampja kuzava pārsegam (no Mistu Space Wagon apmeram 93. gada) - tipa kuzava "vāks" ir apmēram 180 -190 cm, Space Wagona jumta reliņi ~ 150 - 160 cm. Būs baigi OK, lai uzliktu vellapēdus, un "vāks" joprojām būtu atverams ( un nebrauktu iekšā logos). Vēl alternatīva šīm būtu likt no tā paša explorera jumta sliedes - bet tādas man patreiz netrāpījās veselas šrotā + tā daudz vairāk elementu jāpērk klāt.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Šitās brīvdienas praktiski pavadīju zem Rangera- apgāju visiem ratiem un izjaucu iztīrīju bremžu daļas, iekustināju mazliet "slinkos" bremžu cilindrīšus, un secināju ka vienā pusē loks galīgi noēsts - būs jāmaina nost.

Un otra lieta ko secināju - izskatās ka orģinālā "rocenei" ( USA auto tā parsvarā ir "kājene" - šim auto toč tā ir) ir papildus atsperes zem kuzava kas jamo velk atpakaļ, kuru tur iepriekš nebija - saliku no Celikas un IŽ-412 divas kas bija piemērotas pēc garuma - tagad rocene atlaiž vienkārši ideāli. Protas pirms tam atjaucu visus trumuļus un izraustīju un iesmērēju troses - bet tur īsti nebija problēma, ja protams tas uzlaboja situāciju, bet nebija problēmas risinājums.

Salaboju bāku ar kaut kādu epoksīdu kas paredzēts laivu līmēšanai un kas ir noturīgs pret sālsūdeni un arī benzīnu + savilku ar nerūsošā tērauda skrūvi ar paplāksnēm lai ja nu tas epoksīds arī izdomā nolekt no plastmasas, tad skrūve joprojām to visu saspiež kopā.

Noņemšana gan ir paliels jebatorijs, bet principā noņemot kuzavu ( 6 skrūves) ir viegli tikt pie sūkņa utml.

Bet ir 2 nepatīkamas lietas -

1) viena trubiņa maucas virsū ar metāla konektoru un lai jamo noņemtu ir tur 3 tādas kā "atskabargas" kas neļauj trubiņai nomaukties - kamēr tikām ar tam galā diezgan nočakarējos ( beigās uztaisīju 3 naglas ar plakaniem galiem un ar tām tad atliecu).

2) bākas sūknis un kas tur vēl tiek pievilkts ar tādu kā - padomju laikā bija - skrūvējamu "vāku" uz 20 cm diametrā - saprotams ka ar rokām jamo nekādi pakustināt nevarēja, tad nu talkā nāca gadnieka instruments - palielākas līmspīles - un vāks padevās.

Uzliku Ford Explorera (USA) versijas kapotu - izmēri jamam der, bet liekums nav īsti pareizais - tipa paliek paliela sprauga starp dekoratīvo režģi un haubi - tad nu tiks taisīts no stiklašķiedras jauns "vāks".

Un protams šis viss neiztika bez krietnas devas WD40, jo nu rūsa šos auto vienkārši "mīl". Te arī bija skaidri redzama atšķirība starp Japānā (uz TOYOTA) lietoto skrūvju tērauda kvalitāti un to kas uz šī auto ir !!!

Tāpat arī teiktu ka amīši daudzviet skrūves ir uztaisījuši pārlieku garas - ļoti liela daļa kas lien ārpus uzgriežņa un protams arī pakļauta rūsēšanai.

UN no instrumentiem ļoti palīdz ja ir gan Torx (vismaz līdz 55 izmēram) un hex jeb seškantes (iekšējās) atslēgas.

Protams arī collīgās "muciņas" ir OK, bet nu ja ir visi izmēri metrīgajām atslēgām ( ik pa milimtram) tad arī tās pilnībā derēs - ejošākais izmērs šķiet bija 13, 15 un 16 mm, kas attiecīgi atbilst 1/2"(13) un pārējās nepateikšu jo tās nebija pie rokas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Drusku reanimēšu šo tēmu - esmu ticis cauri apskatēm un visiem citiem jebatorijiem ar šo auto - 2 x nacāssūtīt daļas no ASV, jo redz ar pirmo vietējais "TUV" nevar atrast visas piekares vainas. Grrrr !

Patīkamais protams ir tas ka no ebay sūtītas daļas ( pat izdevās uzminēt pareizās) maksā "svietsmaizi" - visi "plauktu" šarnīri kopā ~ 48 Ls ar visu sūtīšanu, sūtīšana pie kam sastāda apmēram 33 Ls + muita + PVN.

Un tagad atkal nepatīkamais kā jau Crankshaft teica tad šim ir paraxtīts Mercon V, nevarētu teikt ka LV jamais apkārt mētājas. Šur un tur internetā ir manīts par piedevām kas parasto Dexron II vai Mercon paceļ līdz vajdzīgajam līmenim.

Tad nu atklāts ir jautājums vai Dexron III (GM) = Mercon V (Ford) ??? Pāris vietās manīju kaut ko tādu pieminam, bet gribētu dzirdēt kādu zinātāju !!!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

No citas puses - daudzviet raksta ka Dexron III/Mercon pievienojot speciālas piedevas iegūst Mercon V - intersanti !!!

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

PKP pats savulaik iepirku Comma MV ATF, kas atbilst Mercon V standartam, kas, manuprāt, bija prasīgāks par Dexron III.

www.pkp.lv/... ,%20brem%C5%BEu%20%C5%A1%C4%B7idrumi&pielietojums=Autom%C4%81tisko%20p%C4%81rnesumk%C4%81rbu%20%C5%A1%C4%B7idrumi&produkts=MVATF%20-%20Multi%20Vehicle%20Automatic%20Transmission%20%20and%20%20Power%20Steering%20Fluid

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Pirksti līki, neizdodas tiešu saiti ielikt, pkp.lv kreisajā pusē sadaļa motoreļlas, tur tālāk atradīsi

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

STALINS rakstīja: Pirksti līki, neizdodas tiešu saiti ielikt, pkp.lv kreisajā pusē sadaļa motoreļlas, tur tālāk atradīsi

Paldies - atrasts

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Par un ap Ford (USA) Ranger (1999)

Pāris lietas kas ir nepieciešamas:

info par to kāds eļļas šim aparātam lietojamas motorā, kārbā, diferenciālī (Crankshaft varbūt tev ir info, paldies !!!)

==================

Hmm, laikam būšu zirgā! Par motoreļļu - amurikāņu

standarts ir SAE 10W-30, bet savulaik, kad kantorim

bija Ford Taurus, ideāli kalpoja mūsu pašu kantora

Texaco Havoline Energy 5W-30. Tilta reduktorā -

jebkuru eļļu SAE 80W-90, bet praktiski visi amurikāņu

pikapu ražotāji iesaka eļļas ar viskozitāti xxW-140, ja vazā smagas piekabes! Par Mercon V ...nu neiesaka

lietot "vienkārši" Mercon, kas īstenībā ir tas pats

Dexron II/III. Tur lieta ir termiskajā stabilitātē,

otrādi var!

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

WALA

varbūt šis links noder:

www.amsoil.com/...

te Fram filtri (ieķeksē lapas augšā \"select all\" un tālāk sapratīsi):

www.framcatalog.com/...

te Mann:

www.mann-hummel.com/...

te Knecht:

www.knechts.com/...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

te vēl WIX filtri:

www.wixfilters.com/...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Paldies Yetti - tiešām noderīgi linki.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Vesels!

www.rockauto.com/...

Vēl viena saite, kur aftermarket rezerves daļas (arī šie sūta uz LV, bet sūtīšana baigi dārga), tik es tur atrodu vajadzīgo detaļu, pēc tam ražotāju un detaļas kodu iekopēju iekš ebay, piem bremžu kluči:

ACDELCO 17D652M un tālāk jau salīdzinu ko šeit piedāvā...

Man starteris ar visu ceļu un atmuitošanu iznāca stipri lētāks kā LV...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Meklēju sev atradu tavējam arī. iespēja uzzināt kodus visādām aplauztām pogām, plastmasām, gumijām, blīvēm, ritošajai u.c.

www.lmctruck.com/...

vari arī pasūtīt papīra formātā (izskatās \"uz bumbiņu\")

www.lmctruck.com/... ,-AFR&Make=FD

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

fcuk, mēģini šo:

www.lmctruck.com/...

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti