Golf IV pirkšana

Milicists 8.marts 2012 22:14
Sveiki kungi! Tuvākajā nākotnē gribu iegādāties Golf IV. Bet ir nepieciešama Jūsu palīdzība par tehniskajām niansēm. Izvēle ir kritusi uz benzīna dzinēju. 98/99 gads.
1.4 - nav par švaku? Kāds patēriņš apmēram? Dzinējs nav kaprīzs vai ar iedzimtām vājajām vietām?
1.6 - Vairāk sliecos uz šo, bet jautājumi tie paši. Kāds vidējais patēriņš? Cik izmaksā zobsiksnas maiņa šim dzinējam? Cik bieži tā jāmaina? Kādas vājās vietas uz ko pievērst pastiprinātu uzmanību? Kā ar elektroniku?
Par cik ar Golf 4 nav bijusi darīšana, tad kam jāpievērš pastiprināta uzmanība pie pirkšanas? Labāk izvēlēties ar kondicionieri vai klimatu? Kā vispār ar elektroniku? Pucējiet vaļā...
Paldies jau iepriekš...
Slinkais 5.maijs 2011 10:12
0 0 Atbildēt
Milicists rakstīja: Sveiki kungi! Tuvākajā nākotnē gribu iegādāties Golf IV. Bet ir nepieciešama Jūsu palīdzība par tehniskajām niansēm. Izvēle ir kritusi uz benzīna dzinēju. 98/99 gads.
1.4 - nav par švaku? Kāds patēriņš apmēram? Dzinējs nav kaprīzs vai ar iedzimtām vājajām vietām?
1.6 - Vairāk sliecos uz šo, bet jautājumi tie paši. Kāds vidējais patēriņš? Cik izmaksā zobsiksnas maiņa šim dzinējam? Cik bieži tā jāmaina? Kādas vājās vietas uz ko pievērst pastiprinātu uzmanību? Kā ar elektroniku?
Par cik ar Golf 4 nav bijusi darīšana, tad kam jāpievērš pastiprināta uzmanība pie pirkšanas? Labāk izvēlēties ar kondicionieri vai klimatu? Kā vispār ar elektroniku? Pucējiet vaļā...
Paldies jau iepriekš...

golpu vajag njemt ar tdi
ak 5.maijs 2011 11:02
0 0 Atbildēt
Daudz neko par Golf4 nezinu, bet varu iespamot nedaudz vismaz paziņas saka, ka šis auto ir ļoti ok, izdevies, ar vienām no viszemākajām uzturēšanas izmaksām, labāks par 3-šo golfu man nav, jo par mazu Siksnu maiņa maksā cik vien maz vispār mūsdienu auto var maksāt
Yetti 5.maijs 2011 11:44
0 0 Atbildēt
Darba auto ir tāds Golf IV universālis, 2006, 2.0 benzīns. Tika ņemts jauns, tagad 125K noskrējiens.
Mainīts kas paredzēts apkopēs, papildus akumulators.
Gļuki praktiski nav, (ja neskaita miglas lukturu pašieslēgšanos, bet tur iemesls bija, ka tos jau uz vietas lika virsū un relejs tika novietots stulbā vietā. Relejs dēļ mitruma vienkārši sapuva).
Tagad tukšgaitā nedaudz apgriezieni "staigā", bet tiek "dikti taupīts" un kamēr tas auto kust, nevienam neinteresē...
Patēriņš uz šosejas ap 7l braucot līdz 110km/h, virs 110 patēriņš paliek neadekvāts. Pilsētā ap 10, bet tas atkarīgs kā spaidi to pedāli (vari sasniegt 12/14)
Yetti 5.maijs 2011 12:12
0 0 Atbildēt
P.S. mēnesi atpakaļ bija jānomaina pakaļējo amortizatoru "atboiņiki", bija izjukuši...
girtsm 5.maijs 2011 13:04
0 0 Atbildēt
Golf 4 ir ļoti labs auto, tikai manuprāt autora izvēlētie dzinēji gan nekur neder. Ja golf, tad TDI!
TDIOTS 5.maijs 2011 20:20
0 0 Atbildēt
1,4 pilnīgi aizmirsti-konstruktīvi neder mūsu klimatā .
1,6 būs laps gana .
1,9TDI 90zs('klasiskais' nepļumpedūzētais) būs vislabākasi , bet arī visdrīzāk visnobrauktais
Kā jau te ir pieminēc , hadene vienkārša un izturīga , el. gļuki , ja līkroči tur nau pagrābstijušies , nau novēroti tobišš pouxj klima vaj prosta A/C .
normāls pipelocs .
sarashkins 5.maijs 2011 21:25
0 0 Atbildēt
Ja izdodas atrast tiešām nenojātu dīzeli, tad jau ok, bet tādiem nenojātiem, kas ir pārdošanā, nereti ir kādi slēpti defekti, ar kuriem iepriekšējam(-iem) īpašniekam(-iem) nav izdevies tikt galā. Man viens paziņa tā savulaik, cik ātri nopirka, tik pat ātri pārdeva gan golf4, gan passat5 (abus ar 1.9 tdi).
Savukārt, pārdot dīzeļgolfiņu varētu būt vienkāršāk, galvenais, lai ir pareizais odometra rādījums, jo cilvēki grib ticēt, un kā tad var nesolīt (nekruķīt)! Citam paziņam tā savulaik ātri vien izķēra golf3 variantu, tas nekas, ka motors jau pēc kapitalkas kliedza (kāpēc arī pārdeva). Bezmaksas siers ir tikai slazdā.
rudens68 6.maijs 2011 7:50
0 0 Atbildēt
Ar 4 golfu braucis nēsmu un draugiem radiem ar nav. Esmu braucis 2-3 nedēļas ar 6 golf 1,4 . Patērīņš 6.3 ,ar manu mierīgo braukšanu un pamatā pa trasi , gan jāpiebilst tas bija sūrā ziemā , šogad februārī ( -20 grādi ilgstoši ). Kā jau minēju esmu mierīgs braucējs , bet ilgtermiņā jau drusku sāka kaitināt tas mazmotorīts .Cik pavirši paskatījos ss.lv tad cenu starpība 1,4 un 1,6 minimāla .

TDIOTS 6.maijs 2011 9:16
0 0 Atbildēt
rudens68 rakstīja: Ar 4 golfu braucis nēsmu un draugiem radiem ar nav. Esmu braucis 2-3 nedēļas ar 6 golf 1,4 . Patērīņš 6.3 ,ar manu mierīgo braukšanu un pamatā pa trasi , gan jāpiebilst tas bija sūrā ziemā , šogad februārī ( -20 grādi ilgstoši ). Kā jau minēju esmu mierīgs braucējs , bet ilgtermiņā jau drusku sāka kaitināt tas mazmotorīts .Cik pavirši paskatījos ss.lv tad cenu starpība 1,4 un 1,6 minimāla .



jaunais 1,4 ir tehniski ir stipri atšķirīgāks no vecā un ja 'jauda' ir gana baudāma , tad ir gana piemēroc explotācijai negatīvā temperatūrā a vecais 1,4 vienk nosalst ziemā un reanimācija maksā labus $$$.
aisiic 6.decembris 2011 21:45
0 0 Atbildēt
Man arī ir doma Mondeo nomainīt uz 4 golfu ne vecāku pa 2002.g., bet viennozīmīgi ne dīzeli- riebjas. Priekšroku dodu tikai benzīnam- pieņemsim, principa pēc! Žēl tikai tas, ka tie tilpumi ir tādi, kādi ir, 1,6- toties ekonomisks...

Visi autiņi agri vai vēlu lūzt, tāpēc uz to jāraugās subjektīvi- galvenais- hvz kad tas notiks!
sarashkins 7.decembris 2011 10:41
0 0 Atbildēt
te skatījies?
http://www.iauto.lv/mansauto.php?marka=42' target='_blank'>www.iauto.lv/...
sarashkins 7.decembris 2011 10:50
0 0 Atbildēt
piekare un motori, laikam, bija identiski ar Audi A3 un VW New Beetle un kaut kādu Seatu arī >> var par to lietotāju pieredzi arī interesēties.
superb 9.decembris 2011 9:55
0 0 Atbildēt
Vislabākais ar 1,9TDI un 130 ZS, tikai tādu atrast nav viegli un lēti
Vismazāk nojāti ar 1,4 motoriem, tajā pat laikā vismazāk pieprasītie
Kompromiss 1,6 motors, taču ja braukšana pa pilsētu būs ~9-10 l/100km.
Ņemot vērā "zivtingu"uz LV ceļiem var izskatīt 1,9 SDI (bez turbīnas) ar nieka 64ZS, taču ekonomisks un izturīgs
Citi motorīši (1,8; 2,0 utt.) ir mazāk populāri taču baidīties nav liela pamata
vilko 6.marts 2012 21:48
0 0 Atbildēt
Milicists rakstīja: Sveiki kungi! Tuvākajā nākotnē gribu iegādāties Golf IV. Bet ir nepieciešama Jūsu palīdzība par tehniskajām niansēm. Izvēle ir kritusi uz benzīna dzinēju. 98/99 gads.
1.4 - nav par švaku? Kāds patēriņš apmēram? Dzinējs nav kaprīzs vai ar iedzimtām vājajām vietām?
1.6 - Vairāk sliecos uz šo, bet jautājumi tie paši. Kāds vidējais patēriņš? Cik izmaksā zobsiksnas maiņa šim dzinējam? Cik bieži tā jāmaina? Kādas vājās vietas uz ko pievērst pastiprinātu uzmanību? Kā ar elektroniku?
Par cik ar Golf 4 nav bijusi darīšana, tad kam jāpievērš pastiprināta uzmanība pie pirkšanas? Labāk izvēlēties ar kondicionieri vai klimatu? Kā vispār ar elektroniku? Pucējiet vaļā...
Paldies jau iepriekš...

Bračkam bija GTI 1.8T. Ekspluatācijā lēts, ja neskaita degvielas patēriņu. Pa pilsētu kādi 12-13litri/100km. 1.6 nav bijis, bet, ja jau škoda savās oktāvijās vēl joprojām to 1.6 mpi motoru liek, tad visticamāk pārbaudīta vērtība. Bez tam šie esot labi uz gāzes. Škoda pat no rūpnīcas šos ar gāzi laiž ārā. Pieliec klāt vēl 450ls un brauc ar gāzi bēdu nezinādams. Dīzelis būs dārgāks pie iegādes un, ja nepaveiksies, tad arī ekspluatācijā dārgāks.
Ja nav bijis sists, tad arī nerūsēs, jo cinkots. Golf 3 gan rūsēja kā bleķa spainis.
Pašam bija Octavia I. tai identiska piekare Golf IV. novālēju 60k km. Ritošajā neko daudz nenomainīju. Izturīga un lēta.
Šarnīri un bukses no dārgā gala maksāja līdz 30 Ls. Man bija 1.9TDI 110hp. Tam bija daudz ruļļu. Maksāja kopā ar maiņu 180ls pirms kādiem 6 gadiem. 1.6 noteikti būs lētāk.
i_edgars 6.marts 2012 22:30
0 0 Atbildēt
vilko rakstīja:
Bračkam bija GTI 1.8T. Ekspluatācijā lēts, ja neskaita degvielas patēriņu. Pa pilsētu kādi 12-13litri/100km.

Tāds mazs sūC nu šitik rijīgs?? Un vēl atrodas kas šos mēslus pērk??!!
vilko 7.marts 2012 6:09
0 0 Atbildēt
i_edgars rakstīja:
vilko rakstīja:
Bračkam bija GTI 1.8T. Ekspluatācijā lēts, ja neskaita degvielas patēriņu. Pa pilsētu kādi 12-13litri/100km.

Tāds mazs sūC nu šitik rijīgs?? Un vēl atrodas kas šos mēslus pērk??!!

Parādi, kurš auto ar 150 hp grozoties tikai pa Rīgas centru ēdīs mazāk. Pat 1.3 japāņu benzīna motors tādā režīmā ēdīs savus 8-9 litrus. Pa šoseju braucot līdz 110km/h 6.5 - 7 litri gāja. Manuprāt adekvāts patēriņš šādas jaudas aparātam.
msh 7.marts 2012 6:47
0 0 Atbildēt
Parādi labāk kur tu "pa rīgas centru grozoties" [uzsvars uz "grozoties"] dabūsi tos 150 lopus Labi, uz tiltiem laikam varēja izgriezt pilnu pulksteni...

i_edgars rakstīja:
Tāds mazs sūC nu šitik rijīgs?? Un vēl atrodas kas šos mēslus pērk??!!

Mazs? Golfs nav mazs un ceturtais golfs noteikti ir ar tādu pašu pašmasu kā mans piecu katlu pareizās piedziņas audī. Un tas patēriņš arī ir diezgan jauks.
Gauss 7.marts 2012 15:08
0 0 Atbildēt
vilko rakstīja:
i_edgars rakstīja:
vilko rakstīja:
Bračkam bija GTI 1.8T. Ekspluatācijā lēts, ja neskaita degvielas patēriņu. Pa pilsētu kādi 12-13litri/100km.

Tāds mazs sūC nu šitik rijīgs?? Un vēl atrodas kas šos mēslus pērk??!!

Parādi, kurš auto ar 150 hp grozoties tikai pa Rīgas centru ēdīs mazāk. Pat 1.3 japāņu benzīna motors tādā režīmā ēdīs savus 8-9 litrus. Pa šoseju braucot līdz 110km/h 6.5 - 7 litri gāja. Manuprāt adekvāts patēriņš šādas jaudas aparātam.


Dinamiskai braukšanai korķos tie 150 ir par maz.
vilko 7.marts 2012 20:15
0 0 Atbildēt
msh rakstīja: Parādi labāk kur tu "pa rīgas centru grozoties" [uzsvars uz "grozoties"] dabūsi tos 150 lopus Labi, uz tiltiem laikam varēja izgriezt pilnu pulksteni...

i_edgars rakstīja:
Tāds mazs sūC nu šitik rijīgs?? Un vēl atrodas kas šos mēslus pērk??!!

Mazs? Golfs nav mazs un ceturtais golfs noteikti ir ar tādu pašu pašmasu kā mans piecu katlu pareizās piedziņas audī. Un tas patēriņš arī ir diezgan jauks.


Es jau nesaku, ka pilsētā tie 150 lopi ir vajadzīgi. Ja tādu aparātu iegādājies, tad nākas vien lieki tos lopus barot, tas nu skaidrs. principā tīri pa pilsētu pietiek arī ar 0.9 motoru. Bet ir taču patīkami, ka ir jaudas rezerve
msh 7.marts 2012 22:00
0 0 Atbildēt
Tavs brālis tak baro nevis 150 bet labi ja 75 zirgus...
Un vispār, kas tad tur ir - tikai 1.8...
vilko 8.marts 2012 22:14
0 0 Atbildēt
msh rakstīja: Tavs brālis tak baro nevis 150 bet labi ja 75 zirgus...
Un vispār, kas tad tur ir - tikai 1.8...

Viņš jau sen vairs nebaro. Auto ir nomainīts. Bet tas, ka nesanāk izgriezt, nenozīmē, ka mazāk lopi jābaro. Paņem divus vienādus golfus. vienu ar 1.6, otru ar 1.8T un patestē vienādos apstākļos pa pilsētu. tas 1.8T ēdīs vairāk. Uz šosejas varētu nebūs starpības, bet pilsētā noteikti būs.