Yeti

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013

Arvien vairāk un vairāk mūsu piebāztajās galvaspilsētas ielās redzami spriganie krosoveri Yeti. Auto tiešām ir pietiekami manevrīgi, jo diezgan mazs pagrieziena radiuss un nelieli izmēri. Auto visvairāk piemērots jauniešiem vai sievietēm pēc pirkumiem, jo ģimenei spēkrats izskatās būs par mazu. Ja priekšā sēž slaidāki pasažieri, aizmugurē ar vietām ir kā ir. Bagāžas nodalījums parāk mazs tādam auto. 4x4 versijā mazais Jetijs ir jau daudz interesantāks, tam ir laba caurgājamība. Nelielā(salīdzinoši)svara dēļ tas labi tiek ārā no mīkstām smiltim vai sniega. Auto priekšrocība "vagojot" grāvjus un citus rakumus ir īsās pārkares. Pie plusiem var pieskaitīt lieliskas gaismas un viegla, precīza ātrumu pārslēgšana. Yeti tomēr ir arī raksturīgi trūkumi, līdz 10tūks.km izbeidzas pusasu piļņiki, tad kārta pienāk "zaldātiņiem", bet ap 40 tūks.km atgrūšanās spēju demonstrē durvju krāsojums. Tā vien gribas piebilst, ka ideāls nav neviens. Par patēriņu vidēji 6,2 l/100km(2,0 dīzelis,110zs)

 
1 2
bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

man tāds ir piešķirts lietošana. Jau biju ciemos pie Karlo Motora, lai pārkrāsotu luktura apmīzēja vāciņu. Tam nolobījās krāsa pēc pirmās mazgāšanas iekš 1un2 birstēm.

Tādiem sīkumiem ir paredzēta garantija, kas manam auto ir četri gadi vai 60 tkm. Domājams ka tās laikā izslimos bērnu slimības.

Satbilizātora stieņa atsaites jeb "zaldātiņi" ir ceļu un ekspluatācijas jautājums. Pie cenas no MOOG par 7 Ls (Lemfodrdera drusku dārgāk), maini kaut reizi mēnesī. Priekšējā piekare Yeti ir pārņemta no Škodas Octavia un kaut kas arī no VW Caddy. Savkārt manā pārraudzībā ir trīs VW Caddy katrs ar 100 tkm nobraukumu. Un kā jau servisa pakalpojuma auto tiek dzīti pa visu Latviju, neteikšu ka baigi kaut kas plīstu.

Aizmugure arī ir no vāgenu grupas pārbaudītām lietām salipināta.

Par mirstošajām priekšējām "granātām" arī esmu informēts, kā nekā šie Yeti tagad ir kā gruži.

Man daudziem klientiem tādi ir ar ar stipri lielāku nobraukumu kā man un patreiz daudzas šīs lietas jau ir novērstas garantijas ietvaros.

Mans Yeti patreiz ir noripinājis 7 tkm.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Principā ja tā padomā ka auto pārdošanas cena ir 10 tk latu bez pvn. PVN vēl 3 tk latu.

Tam auto ir taupīts uz katru sīkumu un vēl vainu vajag novelt uz čehiem, nu nav viņi labi un čakli strādnieki.

Par ko jau esmu pārliecinājies vairkārtīgi saskarsmē ar citiem viņu ražojumiem.

Nu labi, alus un kristālā izstºadājumi neskaitās

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Topgieraa Yeti tika saliidzinaats ar landroweri un izraadiijaas daudzaas lietaas paaraaks! Ljoti to mashiinu slaveeja Klarksons!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Karlo Motoram šobrīd ir kārdinošs Fabias piedāvājums par 10500 eiro.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Tev vispār par Yeti iet runa, nevis par Fabia, ja neesi pamanījis

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

nebija viens foruma dalībnieks ar tādu niku?

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Topgieraa Yeti tika saliidzinaats ar landroweri un izraadiijaas daudzaas lietaas paaraaks! Ljoti to mashiinu slaveeja Klarksons!

tikai tas bija pats nopakotākais Yeti versija ar 4x4 170Zs TDi un dažiem elektronikas papilduzlabojumiem.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Auto galvenā fīča ir 18 cm klīrens un gana lielais riteņa gājiens. Ziemā pietika ar priekšpiedziņu atliektiem galiem.

Patreiz vēl vizinos ar 16" ziemas riepām, bedres un citus ceļa nesmukumus slāpē labi. Kā būs ar komfortu kad pāriešu uz vasaras 17", vēlāk pastāstīšu.

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
0 0 Atbildēt

Kā apgalvo Karlo Motors pāºdevēji, Jetiji iet uz urā, bet tomēr vēl zaudē Oktāvijai.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

xx89 rakstīja: Kā apgalvo Karlo Motors pāºdevēji, Jetiji iet uz urā, bet tomēr vēl zaudē Oktāvijai.

Domāju, pēc jaunā modeļa aiziešanas tautās tā starpība būs vēl lielāka...

Yeti ir sakarīgs auto par sakarīgu cenu... Subjetīvi - man nepatīk vadītāja sēdpozīcija (man kaut kā ir pagrūti ērti iekāroties pie stūres), kā arī dizains un, cik nācies parunāties ar vairākiem jaunu auto īpašniekiem, liela daļa saka, ka ir skatījušies arī uz Yeti, bet tieši dizaina dēļ nosliekušies par labu citam... Tajā pašā laikā zinu arī dažus, kas no saviem lielākajiem nosacīti-bobikiem (CRV, X-Trail u.tml.) ir apmainījuši tieši pret Yeti.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Yeti labāks par jebkuru citu auto - www.youtube.com/...

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
0 0 Atbildēt

Piekrītu GB12 par sēdpozīciju un man ir vēl divi domu biedri. Kad izbraucos(ap 400km) ar Yeti(4x4) tiko tas parādijās LV arī likās pieņemams, taču pēc 50 t.km ar 4x2 versiju esmu citās domās. Ir notestēti arī visi citi čeha brāļi.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Jauks ir arī Mitsubishi-ASX ar 1,6 litru benzīna motoru, kas nopērkams par nieka 17200 eiro jeb 12088 latiem.

Turklāt neaizmirsīsim, ka līdz 30.aprīlim par izcilu cenu -9999 latiem Amserv Krasta ielas salonā ir nopērkama Opel-Mokka ar 1,6 litru benzīna motoru.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: Principā ja tā padomā ka auto pārdošanas cena ir 10 tk latu bez pvn. PVN vēl 3 tk latu.

Tam auto ir taupīts uz katru sīkumu un vēl vainu vajag novelt uz čehiem, nu nav viņi labi un čakli strādnieki.

Par ko jau esmu pārliecinājies vairkārtīgi saskarsmē ar citiem viņu ražojumiem.

Nu labi, alus un kristālā izstºadājumi neskaitās

Nebūšu tas kas visu zin pareizi .

Vai kāds zin ko saliek čehijā , ko slovākijā . Bez škodām cik zinu kia ceed , tuareg .....vēl ko ...?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Rudens68, jauno Hyundai-i30 tur saliek.

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
0 0 Atbildēt

1,6 benzīns nebūtu tā labākā izvēle. Pieprasījums nav šīm versījām tāpēc arī cenas met nost.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Rudens68, jauno Hyundai-i30 tur saliek.

Ja zini lūdzu precīzāk . i-30 slovākijā , yetiju čehijā , tuaregu ..... Nu kaut kā tā .

Manis nosauktie piemēri tā no zila gaisa paķerti , tiem var nepiesieties .

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Žurnālā Авторевю 2012.gada 6.numurā ir rakstīts, ka jauno Hyundai-i30 ražo pilsētā Nošovicē Čehijas austrumos.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Jauks ir arī Mitsubishi-ASX ar 1,6 litru benzīna motoru, kas nopērkams par nieka 17200 eiro jeb 12088 latiem.

Turklāt neaizmirsīsim, ka līdz 30.aprīlim par izcilu cenu -9999 latiem Amserv Krasta ielas salonā ir nopērkama Opel-Mokka ar 1,6 litru benzīna motoru.

ahujeķ

tad tu beidzot parausi kādu miskasti tā nojātā opeļa vietā?

p.n.

es personīgi iesaku ņemt 10gadīgu renaultu (nu citi teiks, ka 20gadīgu audī) - būsi pārsteigts par to cik naudas paliek pāri

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
0 0 Atbildēt

Yetis maksā vidēji 17 - 18 tūks. eiro. Mazā bagāžas telpa, nepārāk lielais salons un neērtā sēdpozīcija, tikvien kā paaugstināts klirens(ja 4x2). 4x4 jau pāri 20.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

xx89 rakstīja: Yetis maksā vidēji 17 - 18 tūks. eiro. Mazā bagāžas telpa, nepārāk lielais salons un neērtā sēdpozīcija, tikvien kā paaugstināts klirens(ja 4x2). 4x4 jau pāri 20.

A ko tu gribi no 4.2m garas mašinas? www.automobileplanet.com/...

Man ikdienā pa pilsētu vietas pietiek. Ja kas lielāks jāved, salokam aizmugures beņķus, ja vēl lielāks, pieliekam piekabi aizmugurē.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

a par to beņķi un stūres pozīciju. Vēl līdz galam viedoklis nav izveidojies.

Sasipāt prātu , tagad kaut kā tam pievēršu pastiprinātu uzmanību. Pēc Opeļa recaro beņkiem, pat ar visu to ka tam stūre regulējas tik uz augšu un uz leju, škiet, ka bija kaut kā savādāk, nekā pie Yeti stūres.

Yeti jau ar piedāvā "sport" krēslus par 215 EUR, bet ne visām versijām.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Man Yeti sēdpozīcija liekas ļoti ērta!

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Drusku pasērfoju par šķuninga lietām uz Yeti, šeku daiļa čehu ražotāja lapa www.superskoda.com/...

šis un tas ir interesants.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Škoda-Yeti pēc feislifta ir kļuvusi vēl iekārojamāka. Jaunais priekšdaļas noformējums, it īpaši lukturi, man patīk labāk nekā pirmais variants.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti