WW B6 problēma

Martins8111 7.augusts 2013 8:24
Ir problēma, varbūt kāds zin un varbūt kādam tas ir bijis, "sešiniece" kārba, gāzi spiežot vibrē viss salons un tas ir jūtam tieši uz augstākiem robiem t.i. 5 robu, kā palaid gāzes pedāli, tā vibrācija beidzās. Miroņgalvas nomainītas, dzinējs strādā perfekti, pārbaudīts viss ideāli.
anonimikis 7.jūnijs 2013 9:56
0 0 Atbildēt
divmasu spararats.
bobcat 7.jūnijs 2013 10:05
0 0 Atbildēt
Nezinot pārējos mašīnas datus, var tikai minēt, ka ~500 Ls tā vibrācija maksā, ja vagena detaļas.
Tā Ape motors var iehavot Sachs divmasu spararats ~220 Ls + darbs
ak 7.jūnijs 2013 10:25
0 0 Atbildēt
Vai var kāds pateikt, kada mārrutka pēc bija jārada šis te saucamais divmasu spararats? A kāpēc ne 3 masu, vai 6 masu? Kolēģim arī vibrē dēļ tā kaka.inā izgudrojuma. Nevienam no iepriekšējiem auto nekad nav bijušas problēmas ar spararatiem, bet šitie ko ? Nekāda tur mīkstāka gaita dēļ tā demfera nav, pupu mizas.
brmbrmm 7.jūnijs 2013 10:50
0 0 Atbildēt
Ieteiktu pārāk nevilcināties ar nomaiņu, jebkuras vibrācijas nav nekas labs, paziņam šitais pasākums beidzās ar pārlūzušu kloķeni un attiecīgi remontu uz LVL 1000++
Nortel 7.jūnijs 2013 10:51
0 0 Atbildēt
The flywheel is effectively a weight which is fastened to the end of the crankshaft of the engine. The power from the pistons tends to be created in ?pulses? and the weight of the flywheel smoothes out these pulses by providing inertia to the rotating engine. As well as providing a weight the flywheel has a gear around its circumference on which the starter motor operates and is a convenient means of attaching the clutch which provides a variable connection to the transmission.

Modern diesel engines generate high torque and as a result they need extra smoothing out or ?damping?. To help with this process a DMF (Dual Mass Flywheel) is fitted. This is effectively two flywheels that transmit the drive through a number of springs which cushion the drive to the transmission
Nortel 7.jūnijs 2013 10:52
0 0 Atbildēt
brmbrmm 7.jūnijs 2013 11:08
0 0 Atbildēt
3D animation of dual mass flywheel .
www.youtube.com/...
brmbrmm 7.jūnijs 2013 11:16
0 0 Atbildēt
ak 7.jūnijs 2013 11:51
0 0 Atbildēt
Skaidrs. It ka agrāk nebija auto ar spēcīgu griezi. Es saprotu, ka izstrādājums kaut ko palīdz/uzlabo, jauna tehnoloģija, bet vajadzētu arī kalpot kaut cik ciešamu laiku. Ja katrus 200 t km šitais ir jāmaina, tad tāds auto nav vajadzīgs.
Martins8111 7.jūnijs 2013 13:53
0 0 Atbildēt
vai tiešām būtu pie vainas-divmasu spararats??
jo ja zvana uz servisiem saka dzinējā vaina vai pusass..
ak 7.jūnijs 2013 14:49
0 0 Atbildēt
Pats tak raksti, ka pusasis jau nomainītas servisā jāgriežas uz ietas, lai diagnosticē
Martins8111 7.jūnijs 2013 15:08
0 0 Atbildēt
mož vari ieteikt servisu kur nepiečakarēs?
GB12 7.jūnijs 2013 16:52
0 0 Atbildēt
Martins8111 rakstīja: mož vari ieteikt servisu kur nepiečakarēs?


VW centrs...
lai nodiagnosticē un tad jau varēs domāt tālāk.
Chankaishi 9.jūnijs 2013 7:55
0 0 Atbildēt
Ja tas saakaas tuulinj peec to mironjgalvu nomainjas(ja vecaas tieshaam bija beigtas), tad meklee vainu tur. Ja kas - sametini taas 2 masas kopaa un beigta balle - buus parasts spararats! Shutka, bet kaapeec ne?
Martins8111 6.augusts 2013 22:25
0 0 Atbildēt
Pusass nomainītas, grānātas nomainītas, sparats viss nomainīts, tā pat ir vibrācija!!!
ak 7.augusts 2013 8:24
0 0 Atbildēt
Uhh-tiii.... Tev gan neveicas Varbūt vienkārši sajūgs slīd, vai riepas jābalansē, vai kāds disks līks