2.3l motors rij eļļu

arko2 Reģ.: 11.01.2005

Nu tā, ar kārbas un bremžu jautājumiem tiku galā. atlikusi pēdējā šābrīža problēma - motors 2.3l rij eļļu. viss tīrs, nekādas noplūdes nav. varbūt vārstu gumijas? pēdējā vīkendā nokrita no puslīmeņa uz minimumu pa 400km. tas sanāk kādi 0.35l eļļas!! brīžiem gan braucu 130-140, bet tas tak nav 200! un pie šāda ātruma ar manu automātu ir tikai 3000 apgriezieni. itkā nav baigā motora mocīšana. varbūt jāmaina uz kādu citu marku vai viskozitāti? pašlaik 5w40 sintētika (eurol laikam).

Ir kāds saskāries?

 
Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

martindels

Nezinu kurš te Jūsu pulciņā speciālists, kurš nav. Vismaz redzu, ka Crankshaft nav pirmo gadu ar pīpi uz jumta.

===================

Nu, paldies par labajiem vārdiem! Tiešām neesmu ...

Mana sākotnējā doma bija cilvēkam pateikt to, ka nav jēgas ietaupīt pāris latus uz eļļas maiņu, bet labāk ieliet labu, zināmas izcelsmes eļļu, nevis brendu kura vesture sniedzas max. 5 gadus atpakaļ. Nez kāpēc Latvijā un citās 3.pasaules valstīs prezentē aizdomīgi lētu piem.: "vācu eļļu", ko nemaz paši vācieši nav redzējuši?

===================

Nu, šais gadījumos ir jāzin vismaz termina "rebranding"

nozīme un pielietojums "Rebrandi" ir visai populāra lieta "lielo" koncernu praksē. Tā kā viņu produkciju lētāk pārdot nevar, galu galā tur apakšā ir firmas vārds un produkta izstrādei ieguldītie līdzekļi, tad produktu mēdz laist tirdzniecībā zem cita nosaukuma, par iespējami zemāko, bet tomēr peļņu nesošu cenu. Spilgts piemērs ir marka (speciāli radīta) "J.B. German Oil", kas pēc būtības ir tie paši Castrol produkti, tikai par lētāku cenu. Otrs veids, kā īstenot šādu politiku, ir t.s. "lielveikalu produkti" ar attiecīgās lielveikalu ķēdes marku. Arī mūsu TEXACO ar to nodarbojās, ražojot eļļas un antifrīzus Skandināvijas un britu tirdzniecības ķēdēm. Ja zin, kas ir kas, tad problēmu ar produktiem nav, tikai cena veikalā cita

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti