Grab piekare garantijas laikā

VWfans Reģ.: 21.02.2004

Esmu noraizējies. Nopirku jaunu auto, vēl nav pusgads pagājis. Cerēju, ka varēšu kādus 4-5 gadus braukt bez tehniskām problēmām. Tomēr pēc trim mēnešiem pie 5 tūkst.km nobraukuma sāka kaut kas grabēt apakšā - dzirdams otrajā un trešajā pārnesumā uz bedraina grants ceļa pie maziem motora apgriezieniem. Uz laba ceļa nekādu sūdzību nav. Pieteicos pie dīlera uz servisu, viņi auto apskatīja un neko neatrada. Grabēšana turpinājās, un es drošības labad atrādīju auto piemājas servisā (esmu no laukiem, dīleris man ir patālu). Arī šie neko neatrada, taču braukt esot droši.

Tagad nobraukums 7700 km. Grabēšana nerimstas. Esmu pieteicies vēlreiz pie dīlera. Prasīšu, lai meklē vainu vēlreiz. Bet, ja neatradīs vainu, ko tad? Vai man jābrauc ar reāli grabošu auto, lai gan tam tikai pieci mēneši? Lasīju vienā krievu forumā, ka šim auto modelim vājā vieta esot motora atbalsta spilveni. Lūdzu, kādi komentāri?

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ..14
VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Biju Auto Īlē un Herbstā. Paliku apmierināts, attieksme patika. Uzreiz no rīta, kamēr auto silts, man bija iespēja nodemonstrēt grabēšanu, pašam braucot pa Teikas bedrainākajām ielām. Līdzi brauca mehāniķis un klausījās. Vakarā saņēmu slēdzienu, ka esot neliela brīvkustība stūres mehānismā. Tagad Auto Īle rakstīšot Karlo Motoram, kas esot importieris, ar lūgumu dot atļauju veikt stūres mehānisma remontu garantijas ietvaros.

ak Reģ.: 13.01.2003
2 0 Atbildēt

Apsveicau VWfan, ka vismaz lieta pavirzījās, un ir kaut kāda skaidrība

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Zvanīja man no Auto Īles. Esot sazinājušies ar importieri Karlo Motors un tas neļaujot veikt stūres mehānisma garantijas remontu ar pamatojumu, ka neliela brīvkustība esot šādu Škodu-Fabiju konstruktīva īpatnība.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Tātad vainīgs esot stūres mehānisma zobstienis. Es prasīju, kad tad to varēs mainīt, un Auto Īles pārstāvis teica, ka kaut kad vēlāk, kad izdilums būšot lielāks. Sanāk tā, ka man jānogaida garantijas beigas un tad manu Škodu par maksu remontēs, ja?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Vēl es prasīju, cik tā detaļa maksā, un man atbildēja, ka stūres mehānisms viss kopā maksā 1300 EUR.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Vai tiešām stūres mehānisms nav remontējams lētāk par samērīgām naudiņām (līdz kādiem 200-300 EUR)?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Tikko apskatījos rezerves daļu cenas eparts.lv mājaslapā. Tur stūres mehānisma cenas ir 270 EUR, 338 EUR un 682 EUR.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Sanāk tā, ka jauna auto garantija, izrādās, ir sūds!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Paskatījos vēl cenas stūres šķērsstiepņiem. Tie nav dārgi - maksā no 30 līdz 70 eiro.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
3 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Tātad vainīgs esot stūres mehānisma zobstienis. Es prasīju, kad tad to varēs mainīt, un Auto Īles pārstāvis teica, ka kaut kad vēlāk, kad izdilums būšot lielāks. Sanāk tā, ka man jānogaida garantijas beigas un tad manu Škodu par maksu remontēs, ja?

Nu klau, tur ir pa taisno jāzvana uz rūpnīcu un jāinformē par dīlera "neizdarībām".

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Danimars rakstīja:

VWfans rakstīja: Tātad vainīgs esot stūres mehānisma zobstienis. Es prasīju, kad tad to varēs mainīt, un Auto Īles pārstāvis teica, ka kaut kad vēlāk, kad izdilums būšot lielāks. Sanāk tā, ka man jānogaida garantijas beigas un tad manu Škodu par maksu remontēs, ja?

Nu klau, tur ir pa taisno jāzvana uz rūpnīcu un jāinformē par dīlera "neizdarībām".

Domā, ka man jāzvana uz AS Škoda Auto un jāstāsta visu šo angliski?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Laikam jāraksta uz šādu adresi:

Vaclava Klementa 869

293 60 Mlada Boleslav

Czech Republic

Danimars Reģ.: 19.08.2002
3 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Danimars rakstīja:

VWfans rakstīja: Tātad vainīgs esot stūres mehānisma zobstienis. Es prasīju, kad tad to varēs mainīt, un Auto Īles pārstāvis teica, ka kaut kad vēlāk, kad izdilums būšot lielāks. Sanāk tā, ka man jānogaida garantijas beigas un tad manu Škodu par maksu remontēs, ja?

Nu klau, tur ir pa taisno jāzvana uz rūpnīcu un jāinformē par dīlera "neizdarībām".

Domā, ka man jāzvana uz AS Škoda Auto un jāstāsta visu šo angliski?

Domāju, ja papētīsi atradīsi arī elektronisko adresi. Bet uzskatu, ka rūpnīcai ir jāzina, kā viņus pārstāv dīleris. Pie reizes ir jāgriežas pie patērētājiem, pievienojot visus pieejamos papīrus!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Danimars

Uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru, ja?

Danimars Reģ.: 19.08.2002
3 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Danimars

Uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru, ja?

Aha, pats neesmu ar to kantori saskāries, bet kolēģis atsaucās labi, tiesa lieta bija cita. Zini, bišku papētīju tīklu, neko izņemot UK elektronisku adresi sūdzībām neatradu ( customerservices@skoda.co.uk ). Būs tev vien jāsūta ierakstītā vēstule.

Žēl, ka uz jaunu mašīnu, dīleru dēļ vairs nevar paļauties. Redzēs kā man ies - uz spidometra tik 5 TK aizgāja...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Esmu vīlies Škodas produkcijā!!!

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
2 0 Atbildēt

Nu šī jau ir cūcība. Es ar visiem papīriem, kas pierāda auto nodošanu servisā, vērstos PTAC. Un Šīris jau tev piedāvāja savu palīdzību vēstules uzrakstīšanai uz fabrīķi.

Interesanti gan kāpēc Škoda serviss to brīvkustību stūres mehānismā vispār neredzēja, bet Īle uzreiz atrada.

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
2 0 Atbildēt

Un paprasi, lai viņi Tev izsniedz parakstītu dokumentu, kurā ir norādīts remonta atteikuma iemesls un pamatojums.

Deksters Reģ.: 07.12.2010
2 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Danimars rakstīja:

VWfans rakstīja: Tātad vainīgs esot stūres mehānisma zobstienis. Es prasīju, kad tad to varēs mainīt, un Auto Īles pārstāvis teica, ka kaut kad vēlāk, kad izdilums būšot lielāks. Sanāk tā, ka man jānogaida garantijas beigas un tad manu Škodu par maksu remontēs, ja?

Nu klau, tur ir pa taisno jāzvana uz rūpnīcu un jāinformē par dīlera "neizdarībām".

Domā, ka man jāzvana uz AS Škoda Auto un jāstāsta visu šo angliski?

Nē, nu stāsti latgaliski, viņi sapratīs.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

andzins1111 rakstīja: Nu šī jau ir cūcība. Es ar visiem papīriem, kas pierāda auto nodošanu servisā, vērstos PTAC. Un Šīris jau tev piedāvāja savu palīdzību vēstules uzrakstīšanai uz fabrīķi.

Interesanti gan kāpēc Škoda serviss to brīvkustību stūres mehānismā vispār neredzēja, bet Īle uzreiz atrada.

Man radās iespaids, ka Karlo Motors darbinieki ne pārāk rubī fišku, tāpēc arī vainu neatrada. Auto Īles darbiniekiem, šķiet, kompetence ir augstāka.

Deksters Reģ.: 07.12.2010
2 0 Atbildēt

Viens stāsts no citas puses.

Jauns auto, garantija. Sāk kaut kas krakšķēt priekšā.

Braucot skaņa no ātrumkārbas, šķiet, kaut kas iekšā nokāries, uz odo kaut kādi 5000 km.

Izbraucām ar dīlera servisa vadītāju, jā, krakšķ. Kārba,

Atstāju servisā. Pēc 5 stundām zvana...esot nojaukuši piekari, bremžu mehānismā iesprūdis kaut kā tur iekļuvis sausa koka gabals un tarkšķ pret ABS zobratu. Paši brīnījušies, ka tur iekšā kaut kas tāds var iekļūt.

Atdeva auto...pat neko nepaprasīja samaksāt.

Deksters Reģ.: 07.12.2010
1 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Zvanīja man no Auto Īles. Esot sazinājušies ar importieri Karlo Motors un tas neļaujot veikt stūres mehānisma garantijas remontu ar pamatojumu, ka neliela brīvkustība esot šādu Škodu-Fabiju konstruktīva īpatnība.

Nu tad dabū kaut kur tā mezgla specifikāciju. Ja tā arī ir, ka tiek pieļauta brīvkustība, neko nepierādīsi.

Attiecīgi jānomēra brīvkustība, ja tāda ir un jāsalīdzina ar rūpnīcas datiem.

Brauc pie viņiem, kamēr apniks kādai no pusēm un panāksi savu.

Ja,protams, tā nav tava fantāzija, ka tur kaut kas ķipa grab un ka 'vajadzētu būt savādāk'. Arī tā gadās.

Zinot VWfana vazāšanos pa dīlercentriem un gudro runāšanu arī tas nav neiespējami.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Danimars

Uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru, ja?

Vot, kāpēc mūsu valstele ir tādā pīīīīī.... ierēdņi šādus jautājumus uzdod...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Esmu vīlies Škodas produkcijā!!!

Es arvien vairāk viļos mūsu ierēdniecībā... Ja pat nejēdz, ka ne jau ražotājs vainīgs pie tā, ka dīleris taisa šmuci.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Sanāk tā, ka jauna auto garantija, izrādās, ir sūds!

Jā, fan, labrīt Tu ļoti uzskatāmi redzi, kāpēc man personīgi nav ne vismazākā sapņa par jaunu mašīnu, jo nekā laba tur nav, ja neskaita to, ka nekas vēl nav nolietots, un pačots, ka brauc ar kaut ko jaunu - bet toties ir nekam nederīga garantija un ir augsta cena. Gābešņiks, protams, regulāri bīda tekstus, kur caur rindām var izlasīt ka es neko nesaprotot jo iekāpt tajā sūdā nevaru atļauties un ja varētu, tad obligāti iekāptu - bet es labāk mācos no citu kļūdām, piemēram, tavējām, nekā izmēginu pats dārgas kļūdas. Lai es, personīgi, apdomātu jaunas mašīnas iegādi, tur būtu jānotiek diviem faktoriem - pirmais - kontā attiecīga summa, otrais - uz mašīnu būtu jābūt garantijai kā uz detaļu komplektu - respektīvi ja notiktu kā tev - izņemu ārā reiku, aiznesu dīlerim, uzlieku uz galda, dodiet vietā jaunu! Vārdu sakot, nekad. Un te mēs varam pāriet pie otrā punkta...

VWfans rakstīja: Vai tiešām stūres mehānisms nav remontējams lētāk par samērīgām naudiņām (līdz kādiem 200-300 EUR)?

...ja tu varētu atļauties jaunu mašīnu, tb to būtu nopircis skaidrā naudā vai ar pārskaitījumu, būtu varianti - uz PQ24 platformas nāca kāds pusducis modeļu, ko ražo jau no deviņdesmito beigām, es neredzu nekādu problēmu to reiku šrotos sameklēt par kādām 100-150 eirām - vai varbūt atrestaurēt, ja ko tādu maz restaurē, jo parasti reikas restaurē jo hidrauliskā daļa sāk tecēt - bet tev gan jau līzinga līgums liedz remontēt kreisajos servisos vai likt lietotas detaļas iekšā... Redzot ka tā tava fabija ir uz vecas platformas būvēta, tā mašīna noteikti ir vienkārša kā cirvis - ja es pareizi sapratu kurā no visām četrām Polo sadaļām manā ETKĀ [datorizēts VAG oficiālais detaļu katalogs][manējā škoda nav] jāskatās, uz ātro izskatās ka tā mašīna ir tikpat prasti uzbūvēta kā mans audī vai trešais golfs - kā radīta mana līmeņa pašskrūvētājam, tik jā, tu diemžēl tāds neesi un tu to arī nedrīksti darīt...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ..14
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti