Degvielas piedevas

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Par un ap degvielas piedevām

 
1 2 3
M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Bik vairāk kā manai 2.3 kvatrai Pēc vienas lapas noprotu ka ražotājs tam golfam uz šosejas uz 90 ir izrakstījis 6,1.

Lukoils mums te ir, bet parasti leju Nestē.

Es arī kaut kādā specenē lasīju ap 6 litri jābūt.

Zem 7.3 pa šoseju var ierakstīties arī mana tēva Volvo 850 2.5.

Vabolei esmu nomainījis visus šķidrumus/filtrus, jaunas siksnas, spriegotāju, ūdenssūkni, sveces, pirmo lambdu, priekšas piekarē visus šarnīrus, stūres stieņus, atsaites, bukses, stūres/pusasu putekļgumijas, aizmugures bremžu diskus, uzlikas, roķenes troses, visas atsperes (bija sēdinātās, cietās no ProjektZwo tuninga) un arī termostatu (sūtīju oriģinālu no handler.lv). Iepriekšējais saimnieks 6 gadu un 40 tkm laikā uz auto bija riktīgi taupījis, pat riepas uz 17" diskiem stāvēja ziemenes 2 gab 10-gadīgas, otras 2 15-gadīgas, galīgi saplaisājušas, tās ar nācās nomainīt (tagad uz vasarenēm).

Vēl mainīšu priekšējās stupicas (ar jauniem gultņiem, jau iepresēju no šrota paņemtajās), priekšējos bremžu diskus/uzlikas un 11 mm starplikas virs atsperēm, lai drusku augstāks.

Tā kā priekšējie bremžu diski ir nobraukti līdz minimumam un drusku līki, tad var dzirdēt vibrācijas un arī ar roku (pusmetrīgu atslēgu uz pusass uzgriežņa) bija vietām diezgan grūti pagriezt asi (kad mainīju pusasu putekļgumijas) - tā ka nedaudz gan jau zudumos aiziet uz to rēķina.

Vēl auto ir neoriģinālais aizmugurējais izpūtēja bundulis (arī no ProjektZwo tuninga, ar "smuku" skaņu), domāju uz tā rēķina gan jau arī kādi 100ml pazūd.

Tad vēl neesmu drošs, cik ļoti ietekmē otrās lambdas (ne)darbība - kad liku pie vag-coma, šķiet vienā sadaļā varēja saprast, ka arī ar to nav ok, droši vien nomainīšu katram gadījumam (neoriģinālā tik ap pārdesmit Ls bija).

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

otrā lambda neko neietekmē, tā tikai salīdzina rādītājus, lai nočekotu katalizatora darbību. Skaļāks bundulis drīzāk ietaupa nevis patērē vairāk.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: otrā lambda neko neietekmē, tā tikai salīdzina rādītājus, lai nočekotu katalizatora darbību. Skaļāks bundulis drīzāk ietaupa nevis patērē vairāk.

Nu cerams, ka tā, jo bundulis mainīts netiks, iepatikusies saimniecei tā skaņa. Taču, kad man dīzeļvektrai bija nopuvusi truba un gala bundulis kādu laiku procesā nepiedalījās, tad piefiksēju, ka sāka tērēt kādu puslitru vairāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Turbomotoram izpūtējam vispār būtu jābūt pie kājas, tb ja atmosfēriskam benzīnniekam teorētiski izpūtējam jānodrošina kaut kāda pretestība lai vārstu pārsedzes laukā nerautu izplūdē degmaisījumu, tad dajebkādam turbomotoram šo pretestību jau nodrošina turbīna un pēc tās hoķ vispār nekas var nebūt.

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

Kanibaals rakstīja: otrā lambda neko neietekmē, tā tikai salīdzina rādītājus, lai nočekotu katalizatora darbību. Skaļāks bundulis drīzāk ietaupa nevis patērē vairāk.

Nu cerams, ka tā, jo bundulis mainīts netiks, iepatikusies saimniecei tā skaņa. Taču, kad man dīzeļvektrai bija nopuvusi truba un gala bundulis kādu laiku procesā nepiedalījās, tad piefiksēju, ka sāka tērēt kādu puslitru vairāk.

Varu piekrist

reiz man bija 34 bmw- gala bundulis kad sadrupa

ari noveroju dgvielas paterinju lielaku-un likas ka jauda ar ne ta...???hvz

varbut vnk no skanjas atrauties nevareju

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Izklausās loģiski, bet rakstu kā bija, labu laiciņu tā nobraucu,līdz uz skati iegādājos jaunu bunduli, ironiskā kārtā tieši skates dienā nolūza truba otrpus savienojumam.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Turbomotoram izpūtējam vispār būtu jābūt pie kājas, tb ja atmosfēriskam benzīnniekam teorētiski izpūtējam jānodrošina kaut kāda pretestība lai vārstu pārsedzes laukā nerautu izplūdē degmaisījumu, tad dajebkādam turbomotoram šo pretestību jau nodrošina turbīna un pēc tās hoķ vispār nekas var nebūt.

Vispār gluži taisnība tev nebūs. Maksimālā efektivitāte katram turbīnas izmēram un motora tilpumam būs sasniedzama pie konkrēta pretspiediena. Jo lielāks pretspiediens, jo vienlaikus mazāka turbobedre un turbīnas maksimālā jauda.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ko ko? Nu tad jau varbūt vispār izpūtējā kartupeli iebāzt, turbo bedres nebūs vispār un ies galīgā lopā, nu vismaz pēc tavas teorijas

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Turbomotoram izpūtējam vispār būtu jābūt pie kājas, tb ja atmosfēriskam benzīnniekam teorētiski izpūtējam jānodrošina kaut kāda pretestība lai vārstu pārsedzes laukā nerautu izplūdē degmaisījumu, tad dajebkādam turbomotoram šo pretestību jau nodrošina turbīna un pēc tās hoķ vispār nekas var nebūt.

It kaa logjiski, bet tomeer - kaapeec tad liek to saucamo zirnekli, speciaali peec trubu garuma apreekjinaatu izpluudes kolektoru, kas nodroshina labaaku cilindru piepildiijumu? It kaa arii motoriem ar turbiinu. Peec turbiinas - tur nu gan - jo taisnaaka un resnaaka truba, jo labaak! Vismaz taa kaadreiz maaciija

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Ko ko? Nu tad jau varbūt vispār izpūtējā kartupeli iebāzt, turbo bedres nebūs vispār un ies galīgā lopā, nu vismaz pēc tavas teorijas

Saprotu, ka fiziku neesi mācījies, bet vismaz pacenties izlasīt to ko komentē - pretspiediens izpūtējā samazina turbīnas maksimālo jaudu, līdz ar to "mana teorija" nekādi neder tavai kartupeļa teorijai. Piebildīšu gan, ka teorija nekādi nav mana un ir viens no aprēķinu elementiem, projektējot turbodzinējus. Iemesls vajadzībai pēc pretspiediena ir tas pats, kādēļ vispār ir radītas dārgās un sarežģītās mainīgās ģeometrija turbīnas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu un tātad kas slikts notiek ja šis pretspiediens ir mazs?

Chankaishi rakstīja:

It kaa logjiski, bet tomeer - kaapeec tad liek to saucamo zirnekli, speciaali peec trubu garuma apreekjinaatu izpluudes kolektoru, kas nodroshina labaaku cilindru piepildiijumu? It kaa arii motoriem ar turbiinu. Peec turbiinas - tur nu gan - jo taisnaaka un resnaaka truba, jo labaak! Vismaz taa kaadreiz maaciija

Zirneklis atmosfērai tiek projektēts lai kādā šaurā apgriezienu diapazonā uzlabotu cilindru pildījumu, turbiķim vienkārši lai izplūdes gāzu šāvieni sasniegtu turbīnu ar vienādām atstarpēm.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Turbomotoram izpūtējam vispār būtu jābūt pie kājas, tb ja atmosfēriskam benzīnniekam teorētiski izpūtējam jānodrošina kaut kāda pretestība lai vārstu pārsedzes laukā nerautu izplūdē degmaisījumu, tad dajebkādam turbomotoram šo pretestību jau nodrošina turbīna un pēc tās hoķ vispār nekas var nebūt.

viss ir mazliet savaadaak, nekaa tev liekas.

izpluudes gaazes neiet pastaaviigi caur turbiinu - tur staav wastegate vaarsts, kursh parasti izpluudes gaazes laizh apkaart turbiinas laapstaam, un tikai kad jams aizveras, izpluude iet caur turbiinu. un tieshi ar caur sho vaarstu tiek reguleets turbospiediens...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

No shit, sherlock. WG ir, nu un? Jā, ir mazliet savādāk kā tev liekas - ja jāpieņem ka caur vienu no šiem elementiem plūst izplūdes gāzes pastāvīgi, tad tas ir gliemezis. Tu esi palaidis garām tādu sīkumu ka WG noklusētais stāvoklis ir aizvērts - par to rūpējas viņā esošā atspere, kuras stingrums nosaka to, cik gliemezim ir jāsapūš lai WG atvērtu. Parastajā WG konfigurācijā kompis var vienīgi paaugstināt WG atvēršanās spiedienu ar N75 vārstu nolaižot apakšējās kameras spiedienu, bet ne samazināt. Reku, piemēram, šitentajam motoriņam WG atspere nodrošina 0,3 bāru virsspiedienu - apvienojumā ar to lielo K26 gliemezi, kurš sāk pūst tikai pie 3k, normāli braucot, protams, visu laiku atgāzes iet caur gliemezi...

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nu un tātad kas slikts notiek ja šis pretspiediens ir mazs?

Chankaishi rakstīja:

It kaa logjiski, bet tomeer - kaapeec tad liek to saucamo zirnekli, speciaali peec trubu garuma apreekjinaatu izpluudes kolektoru, kas nodroshina labaaku cilindru piepildiijumu? It kaa arii motoriem ar turbiinu. Peec turbiinas - tur nu gan - jo taisnaaka un resnaaka truba, jo labaak! Vismaz taa kaadreiz maaciija

Zirneklis atmosfērai tiek projektēts lai kādā šaurā apgriezienu diapazonā uzlabotu cilindru pildījumu, turbiķim vienkārši lai izplūdes gāzu šāvieni sasniegtu turbīnu ar vienādām atstarpēm.

Nedaudz papeetiiju teemu par zirnekli, turbiinu un pretspiedienu turbiinai. Zirnekli arii turbiinaam liek labaakam cilindru piepildiijumam vaarstu paarklaajuma faazes laikaa. Kaa zinaams - zirneklis sastaav no 3 daljaam - cauruleem, divu preteejo, peec darba seciibas, cilindru caurulju savienojuma un kopeejaa kolektora. Turbiinai tik liek resnaakas primaaraas trubas. Par pretspiedienu turbiinai atradu tik vienu zinju - dazhiem dzineejiem ir vaarsts, kas palielina pretspiedienu aiz turbiinas pie zemiem apgriezieniem - taa uzlabojaas zirneklja trubu darbiiba pie mazaakiem pluusmas aatrumiem, palielinaas griezes moments pie zemiem apgriezieniem, jo zirneklis projekteets prieksh maksimaalajiem. Pie pilnas slodzes - jo mazaaks pretspiediens, jo labaak - vismaz neko citu neatradu.www.modified.com/...

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

Nedaudz papeetiiju teemu par zirnekli, turbiinu un pretspiedienu turbiinai. Zirnekli arii turbiinaam liek labaakam cilindru piepildiijumam vaarstu paarklaajuma faazes laikaa. Kaa zinaams - zirneklis sastaav no 3 daljaam - cauruleem, divu preteejo, peec darba seciibas, cilindru caurulju savienojuma un kopeejaa kolektora. Turbiinai tik liek resnaakas primaaraas trubas. Par pretspiedienu turbiinai atradu tik vienu zinju - dazhiem dzineejiem ir vaarsts, kas palielina pretspiedienu aiz turbiinas pie zemiem apgriezieniem - taa uzlabojaas zirneklja trubu darbiiba pie mazaakiem pluusmas aatrumiem, palielinaas griezes moments pie zemiem apgriezieniem, jo zirneklis projekteets prieksh maksimaalajiem. Pie pilnas slodzes - jo mazaaks pretspiediens, jo labaak - vismaz neko citu neatradu.www.modified.com/...

Tieši tā - pretspiediens ir vajadzīgs, jo gāzu plūsmas apjoms ir mainīgs ļoti lielā diapazonā, atkarībā no dzinēja apgriezieniem. Dzelžu konstrukcija ir nemainīgs lielums, līdz ar to gan zirnekļa gan turbīnas fizikālās īpašības ir piemērotas vienam konkrētam apgriezienu diapazonam - parasti tuvu maksimumam. Attiecīgi nākas domāt pie šo mezglu darbību brīžos, kad gāzu plūsma ievērojami atšķiras no optimālās. Tādēļ arī eksistē risinājumi, kas šo situāciju "labo". Wastegate iedarbojas, kad starp dzinēju un turbīnu rodas pārspiediens. Savukārt, lai vārgā gāzu plūsma pie maziem apgriezieniem spētu iedarboties uz turbīnu, nevis tai brīvi izplūst cauri, ir iespējams palielināt izplūdes gāzu blīvumu (pretspiediens) vai mainīt turbīnas ģeometriju. Ja pēdējie divi risinājumi neeksistē, rodas "turbobedre" - atgāzu plūsma ir par mazu, lai spētu efektīvi darbināt turbīnu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

Nedaudz papeetiiju teemu par zirnekli, turbiinu un pretspiedienu turbiinai. Zirnekli arii turbiinaam liek labaakam cilindru piepildiijumam vaarstu paarklaajuma faazes laikaa. Kaa zinaams - zirneklis sastaav no 3 daljaam - cauruleem, divu preteejo, peec darba seciibas, cilindru caurulju savienojuma un kopeejaa kolektora. Turbiinai tik liek resnaakas primaaraas trubas. Par pretspiedienu turbiinai atradu tik vienu zinju - dazhiem dzineejiem ir vaarsts, kas palielina pretspiedienu aiz turbiinas pie zemiem apgriezieniem - taa uzlabojaas zirneklja trubu darbiiba pie mazaakiem pluusmas aatrumiem, palielinaas griezes moments pie zemiem apgriezieniem, jo zirneklis projekteets prieksh maksimaalajiem. Pie pilnas slodzes - jo mazaaks pretspiediens, jo labaak - vismaz neko citu neatradu.www.modified.com/...

Interesants links attiecībā par izpūtējiem - nebiju iedziļinājies jo vēl nav vajadzības - bet attiecībā par kolektoriem baigi šaurs, tā it kā visa pasaule brauktu ar četru katlu motoriem. Es labprāt būtu apskatījies kā izskatās R6, V6 un V8 dažādi kolektori

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

Eu jums labaka neka nav ko darīt ka zem mashinam gulet

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Baigais nikolajs linkus kopēt, ka netā var atrast, protams, zinu

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 0 Atbildēt

sapriecājos, varēšu te palasīt par degvielas piedevām, bet te nekā tāda nav

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti