Ceļojumi

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Sirdij tuva tēma - ceļošana. Katru gadu vismaz viens t.s. "lielais" ceļojums, kā arī kāds "ne pārāk tālais" ceļojums.

Šī iemesla dēļ esmu gatavs iekāt naudas līdzekļus, lai katru gadu 7-14 dienas ceļojumu izbaudītu pēc saviem ieskatiem

Tēma - celošana.

Ar avio vai auto, varbūt ar moto vai pat velo.

Padalāmies ar interesantākajiem ceļojumiem, iesakām ko labu arī citiem, padiskutējam par izmaksām, labākajiem autoceļiem vai sabiedrisko transportu utt.

Ceru, ka tēmai būs lemts aiziet tautās, jo līdzīgas un sakarīga satura tēmas forumā neatradu.

 
1 2 3 4
core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

viencexperc rakstīja:

Motorolers rakstīja: Otrdien uz DE jābrauc...Štutgarte. Plāno kā gribi...visur remontdarbi

Nevajag pirkt traktoru ar koka beņķīšiem, tad nevajadzēs tā uztraukties.

Tad kad pats kādreiz sakrāsi naudu, lai kaut kur tālāk par Ludzu aizbrauktu, sapratīsi par ko te ir runa.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 2 Atbildēt

Par to, ka ērtā auto var pat lieku stundu nosēdēt. Bet tajās, komunistiskajās skārda bundžās, par ko te fanojat, jau 500 km vai 4 stundas ir pārbaudījums. Loģiski, ka uztraucaties par kaut kādu aizkavēšanos.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Vispār taisos braukt aptuveni 18h no vietas, jo veicamais gabals ir 1900 km. Ir starpība...pavadīt ceļā 18 vai 20h.

Bet tev jau to nesaprast...tālāk par Viļņu neesi bijis...usa miskaste salūza

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ko ta tur kurš var saprast, kad Vidējais Latvietis brauc ar 85km/h 6st bez apstājas, 2st kārto dabiskās vajadzības pie katra staba,2x pa ceļam apmetas 5* motelī un uz 2kkm patērē apmēram 3 diennaktis ;P

Konuss Reģ.: 10.02.2015
2 0 Atbildēt

Izskatās, ka igauņi pagarina automaģistrāli no Tallinas uz Pērnavy. Šobrīd paplašinās no esošās maģistrāles (pagrieziens uz Haapsalu) līdz gandrīz Kohatu ciemam. Vienā vietā dzīvnieku pāreju montē. Vai nu arī blakus šosejai Rail Baltica gatavo, bet pirmais variants ticamāks.

P.s. No Pērnavas līdz Tallinai uzdtādīju vidējā degvielas patēriņa rekordu - 5.4 litri/100 km ar pilnu mašīnu. 1.4 TSI ar 98.miles. Ātrums kruīzā caurmērā 90kmh pēc gps, remonta posmā 70 kmh

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Man ar Opel Zafira 2.0 CDTI maršrutā Olaine-Tallina-Olaine izdevās sasniegt 4,8 l/100 km (bet tas pēc datora). Pēc bākas metodes droši vien kādi 5,1 l/100km sanāca.

Bet priekš Tiguan ar benzīna motoru tas tiešām ir ļoti zems patēriņš.

Ar Jazz šajā maršrutā noteikti patēriņš būtu ap 4,5 l/100 km, bet nu Jazz ir mazāks un vieglāks par Tiguan

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Pērnava - Salacgrīva sanāca vēl interesantāk. Ar tukšu auto kruīzā uz 96 kmh pēc gps sanāca 4,6 l uz 100 km. Baigi ātro gan to patēriņu sabojāt, kādu straujāk apdzenot. Beigās trīs fūres pēc kārtas apdzinu un uzlēca uz 4,8 l/100 km

Iepriekš esmu testējis pēc bākas metodes, un dačikam būtiskas atšķirības nav.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Mazākais, ko ar savu 2,0 TDI (Škoda Octavia) esmu sasniedzis ir 3,7 l/100 km (kompja rādījums, bet forumos runā, ka vidēji neprecizitāte ir kādi 8-10% pa virsu). Tas nobraucot 200 km no Rīgas un diži neaizraujoties ar lēnīgu vilkšanos. Tiesa, laikam bija kaut kad rudenī, kad kondiķis bija izslēgts.

Vispār mistisks tas patēriņš. Citreiz šajā maršrutā dabū arī 4,7 l/100 km, lai gan satiksme mazāka, citreiz 4,1 l/100 km ar blīvu satiksmi un neskaitāmām apdzīšanām. Vējš vai kas...

Ak jā, tajā 3,7l reizē mašīnā bija 5 cilvēki un bagāža arīdzan, tā ka par svara ietekmi arī gudrs netapu...

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Ar dīzeli jau šāds ir ierasts patēriņš, bet pusotru līdz divām tonnām smagai kastei šādus ciparus negadās pārāk bieži redzēt. Šajā gadījumā klimata kontrole darbojās ar visu kondicionieri un nekādi citi ekonomiskas braukšanas specpasākumi netika veikti, kā tikai kruīzs ar mīnus 10 km/h, nekā parasti braucu.

Bet iebraucot Latvijā un turpinot tādā garā, patēriņš atgriezās pie 5.7 l, kas gan arī ir mazāk, nekā parasti. Varbūt Igaunijā asfalts ar mazāku rites pretestību

wons Reģ.: 26.07.2017
0 0 Atbildēt

vēja ātrums, virziens

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Kompis rāda teorētisko, nevis praktisko. Ir ieprogrammēti dažādi parametri - apgriezieni, temperatūra, ātrums, u.c. un tiek aprēķināts vidējais patēriņš. Visa matemātika.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja: Vispār taisos braukt aptuveni 18h no vietas, jo veicamais gabals ir 1900 km. Ir starpība...pavadīt ceļā 18 vai 20h.

Bet tev jau to nesaprast...tālāk par Viļņu neesi bijis...usa miskaste salūza

Intresanti cik stundas būs realitātē . Izklausās ,baigi jālido

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ritvakar pateikšu, drīz izbraucu.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Esmu Warsava...

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Nu jau garām Wroclavai, vairāk kā pusceļš nobraukts 10 stundās, nebūtu tas jumta bagāžnieks! Būtu fiksāk...ceļš ideāls, tagad tik daudz smagie saradās.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Polijā satiksme iet raiti, ar vienu izņēmumu - augustā tur ražu novāc, pa ierastajiem ceļiem brauc arī kaudze traktortehnikas un kombainu Tad gan vairs nekā, sēdi aiz km garas rindas ar fūrēm, līdz nākamajam mini (garuma ziņā) ātrgaitas vairākjoslu ceļam. Visādi citādi Polijas jaunie ceļi sāk kļūt par paraugu arī citām valstīm. Piemēram, autobānis no Berlīnes līdz Warsaw ir pat labāks (gan seguma kvalitāte, gan viss pārējais) nekā vairums slaveno Vācijas autobāņu

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Nu jau noskrieti 1500km vēl 400 palikuši. Te +13 grādi un lietus...vasara ņirgājas par mani! Pagaidām vid. ātrums 108km/h ar visiem remontiem. Pamatā 140 kruīzā. Kaste traucē

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tad jau tagad var mierīgi izkāpt uzpīpēt ;D

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Nu jau alus tiek baudīts

Damn Reģ.: 07.12.2003
0 0 Atbildēt

Jūnija sākumā pirms Varšavas ietrāpīju korķī - ceļu remonta posmā, bet kopumā īpaši nelidojot 1363km tika pieveikti 13h52m49s / 98 km/h vidējais ātrums (neskaitot ēdienreizes un degvielas uzpildi)

wons Reģ.: 26.07.2017
0 0 Atbildēt

robchix rakstīja: Nupat atgriezos no shiisvasaras otraa celjojuma uz Ukrainu: Ļvova- Ivanofrankovska - Jaremče - Bukovela - Rahiva - Solotvino - Husta - Kosino - Mukačeva - Užgoroda. Kalni, saalsezeri, termaalie avoti.

Vaardu sakot Karpati un Aizkarpati.

Tur ir iespeeja izbaudiit vasaru, ar kuru mees sheit esam apdaliiti.

Viss ukrainaa ir jauki, it seviskji macinjam, iznjemot celjus. Vairaak nevienam no celjabiedriem nav ne mazaako pretenziju pret LV celjiem... patiesiibas labad gan jaasaka, ka galveno celju staavoklis peedejo gadu laikaa uzlabojaas aciimredzot, arii pashlaik celju buuveeshana Aizkarpatos noties fantastiskos tempos, bez briivdienaam un visu diennakti. Kur pirms meenesha kratiijaamies un laviereejaam pa bedreem, tagad jau stiepjaas svaigs, kaartiigs asfalta klaajums. Bet, nebrauciet nost no galvenajiem celjiem, perifeerijaa celju nav, ir virzieni. Diemzheel, lai nokljuutu pie atseviskjiem muus intereseejoshiem objektiem, naacaas shos virzienus arii izbaudiit. Tagad ar pilniigu paarlieciibu varu teikt, ka mans buss driikst saukties par sameeraa pilnveertigu džipu, vismaz kliirensa zinjaa. Un veel kas. izbraukshana no Ukrainas ir stundaam ilga. Shoreiz triis.

Atceljaa satikaam Quatro kluba kompaaniju, kas devaas uz Rumaaniju un atceljaa teicaas arii apmekleet Ukrainu.

Braucu ar 9 vietiigu 99gada Citroen Jumper busu, kursh liidz shim bez starpgadiijumiem ir iztureejis visus ziemas sleeposhanas braucienus uz Bukovelu apmeeram 4-5 reizes sezonaa un tagad arii vasaras braucienus. taa kaa piekriitu, ka par savu transporta liidzkli ir jaaruupeejas, un tad ir ljoti lielas ceriibas iztikt bez paarsteigumiem. Un jaa, Ukrainaa ir LPG. Attieksme ir briiniskjiiga.

Plaanots ir arii augusta saakumaa izbraukt shaadu apliti. Ja nu gadiijumaa ir interesenti, nav veelmes braukt pashiem, driikst pievienoties. Pagaidaam ir vietas.

gadījumā nelatviskoji vīnu nosaukumus Bukovelā, vīna tirgotavā?

robchix Reģ.: 04.03.2002
0 0 Atbildēt

Tikai dazhus, nupat, lielaako dalju jau bija izdariijushi tautieshi pa ziemu

Velomens Reģ.: 21.10.2007
1 0 Atbildēt
rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

Motorolers

Tagad laikam atpūta pēc skrējiena .

Bet labprāt dzirdētu ,cik km un laiku

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
4 0 Atbildēt

Mptoroller.

Tu zini kas ir tahogrāfs? Tu te raksti :"Vispār taisos braukt aptuveni 18h no vietas, jo veicamais gabals ir 1900 km. Ir starpība...pavadīt ceļā 18 vai 20h...."

Piedzēries arī brauc pie stūres? Tu maz zini, ka tahogrāfs nav izdomāts tāpat vien. Fūrām ir stingri noreikts:

Dienā drīkst braukt 9.stundas, kuras ir jāpārdala uz pusēm ar, vismaz, 45.minūšu pārtraukumu. Tad ir jāstāv 11stundas ilgs ikdienas pārtraukums.

Tas, ka tēlo varoni, ir pielīdzināms alkohola lietošanai.

Es nesaku, ka nevajag tik stundas braukt, pat es esmu grēkojis šajā lietā. Tikai pierakstīju, lai zini. Citādi nositīsi kādu un raudulīgā balstiņā teiksi -"es nezināju...".

Vismaz tagad zināsi.

P.s.

Tahogrāfs un tās 9 stundas attiecas uz fūrām, bet ja neesi stulbs, sapratīsi, ka fūres vadītājs griež stūres ratu tāpat kā vieglās automašīnas. Arī šoferis neatšķiras no parastā cilvēka ne ar ko.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Paklau, nahu-jam Tu te mētājies ar vārdiem un jēdzieniem, no kā nav pašam sajēgas? Te kas ir- tiešām kaut kāds pundurasu saiets? Priekš kam ar to negativitāti katrā rakstā šeit visu piedirst??? Cilvēks aizbraucis 2k no mājas, vai tiešām apdirst vajag? Nafig vispār shito sadaļu vajag- atstāt tikai tirgusbābu un o-nānistu tēmas un miers

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

Nomierinies.

Ko es nepareizi pateicu? Viss pareizi. Jau sen pierādīts, ka nogurums ir pielīdzināms tik un tik promilēm. Tāpēc jau izdomāja tahometrus komerctransportam. Visi noteikumi ir rakstīti ar asinīm. Visi. Protams, ka vieglāk domāt, ka uz mani tas neattiecas, bet fakti ir fakti.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Un onānisti un tirgusbābas tikai jūsmo par visu un visur. Neko nejēdz, bet spriedelē. Es kā profesonāls experc auto jomā zinu autobūves nianses, kuras parastai, pelēkai masai un zombētiem idiņiem nesaprast, kā arī mana pieredze profesionālajā psihiatrijā palīdz izdarīt secinājumus par cilvēku iekšējo pasauli.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Tu nevis nianses un sakarības zini, bet tev vnk ir lielāka interese pētīt youtūbu un googli.Par psiholoģiju runājot- ar tādu uzvedību ,kā tu te demonstrē, tu varētu pa galvu dabūt gan uz ceļa gan jebkur citur.Vienīgais ,kur nevar to dabūt- tas ir anonīmajā internetā. Ir tāda divkājaino suga, kas gūst apmierinājumu, uzbāzīgi bāžot citiem acīs savu "taisnību" un mēģinot izvest viņus no pacietības(kas parasti arī izdodas).Parasti jau ja ir kāds Forums, tad tur cilvēki savā starpā padalās pieredzē un aprunājas,bet nevis kā uzbāzīgas kaunuma utis cenšas uzsākt katru darbadienu ar ielīšanu kādam aizlūpā vai vnk visuaptverošas depresijas radīšanu foruma titullapā

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ej dirst...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Tā ir tipiska kļūda domāt, ka "ar mani tas nenotiks".

Tas ir bīstami ( sevišķi vedot bērnus) kad cilvēks pat neapzinās kā riskē.

Ceru, ka tev nenāksies reiz nožēlot un neviens necietīs.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Tu nu būtu tas kadrs, kas mācīs. Sieva ar mani pamainīja pie stūres nedaudz, tas info, lai Tu atslabtu ar savu drošības tehniku. Pasnaudu tikmēr.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Man gan tīk ar auto braukt arī garus gabalus, taču patlaban sēžu RIX un gaidu lidojumu ar LOT avio uz Warsaw Patīkami arīdzan.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Vislabakā mašīna-lidmašīna. Tad nomas mašīna.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Ciest nevaru lidošanu...

Starp citu, man ir viens klients, kura sievai ir paniskas bailes no lidošanām, bet, tā kā viņam ir māja Spānijā, tad šams par 80000 euro nopirka Mercedes Viano busu ar 3.5 litru benzīna dzinēju un par apm. 120 000 Klassen kantorī izbūvēja salonu ar visiem tur dīvāniem, teļļukiem, barčikiem utt... lai reizi gadā aizbrauktu uz Spāniju. Pārējā laikā mašīna stāv.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

GB12

Kam tas viss, pa šito piķi var pat sievu nomainīt un ceļot pa visu lodi un dzīvot apartamentos ar full...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 2 Atbildēt

Tā ir kad tup zem sievas papēža...

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Motorolers

Tagad laikam atpūta pēc skrējiena .

Bet labprāt dzirdētu ,cik km un laiku

1879km, laiks - no LV izbraucu 22.30 LV laiks, Te biju ap 19.00 DE laiks. Bija protams stopi, ar sīčiem braucu. Vid ātrums beigās 104km/h. Patēriņš kompī 6.9L Opel Zafira 2.0d 165 zs ar jumta kasti. Remonti sabremzēja beigās.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Sasniegums nav smādējams un uzupurēties ir vērts, nekā tur kaut kādā Polijā gulēt. Ne tur miegs ne tur kas, kā arī ģimene taču var mierīgi snaust brauciena laikā.Tikai nu vidējais ātrums gan ir jārēķina pēc pulksteņlaika, līdzīgi kā patēriņš pēc pilnas bākas metodes. Nav jau slikti, bet tad tie 104 tomēr nesanāks;)

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Viens te ar putām uz lūpām mēģina iestāstīt par gara nepārtraukta brauciena bīstamību noguruma dēļ. Esmu tā vairākkārt darījis, piekrītu. Tas nav ok (veselīgi). Esmu pret tādu ceļojumu, ja vēl ar bērnu - noteikti nē. Meitai esot 7 gadus vecai, ar toreizējo Mazda 5 minivenu aizbraucām līdz Horvātijai. Pa ceļam ļoooti daudz kā apskatījām, bez steigas, bez stresa. Atbraucām 3.(!) dienā vakarā Tas bijis viens no vislabākajiem mana mūža autoceļojumiem, arī vispār ceļojumiem

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Kaut man būtu 3 dienas laiks ceļam...darbi darbi...tagad jau izrāvāmies čerez ņemagu. Bērniem kkas jāredz tak! Atpakaļ gan būs stops PL.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Malači! Esmu par to, ka bērniem kaut kas jāredz ārpus savas zemes.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Tagad ģimenē arī dēlēns, jau 1 gads un 3 mēn. vecs. Specifikas dēļ ("noķer mani, ja vari") ar auto braucam vien līdz Kurzemei, atstājam tēriņu naudu vietējiem

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Iesaku ar sīčiem apmeklēt Europa park! Reāli norāva jumtu Mercedes silver star atrakcijā. Laiž iekšā tajā no 140cm auguma, mazie zem 10g. tajā netiek...bet nu kko tādu nebiju izbaudījis. Parka platība 97ha...ir ko visiem darīt!

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Šitajos parkos visvairāk riebjas tā gaidīšana rindās.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Jāņem 2 dienas. Otrajā dienā (parks no 8.00 vaļā) jāiziet krutās, tad nav lielas rindas. Tagad jau vsjo...kādas 30-40min jāstāv. Dzeru alu...sīkie rindās

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Tartu AHHA Zinātnes centrs ir foršs ģimenēm ar bērniem.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
5 0 Atbildēt

Ir plāni izdomāt maršrutu, kurā varētu to iekļaut. Tikai bērni pagaidām pārāk mazi. Jaunākajam 3 gadi.

Tikko atgriezos no klaipēdas-palangas. Jūra nesanāca ( arī nebija plānos, jo mūsu zaļajā ziemā var apmeklēt tikai Grieķijas un Itālijas jūras*) , bet dinoparks, minizoo, hbh, definārijs u.c. sīkajiem patika.

Secinājumi. 1.)HBH ražo labu alu, bet nožēloju, ka paņēmu līdzi tikai divas pudeles. 2) Kuršu kāpā ir tāda pilsētiņa Juodkrante. Tur netālu no raganu kalna ir kafejnīca " pamario takas". Tajā gatavo garšīgu ābolu pīrāgu. Maksā 4.50, bet jāatzīst, ka tas ir garšīgākais ābolu pīrāgs, kādu es esmu ēdis. Pat tā pīrāga dēļ nebija žēl samaksāt 20 eiro par iebraukšanu kuršu kāpā. ( www.google.lv/maps/@55.536633,21.1178973,3a,74.6y,276.64h,79.54t/data=!3m6!1e1!3m4!1sx74YmpmA28NaSgqqHqY-OA!2e0!7i13312!8i6656 )

Negribu lai jūs domājat, ka es esmu izrijējs, bet visas bērnu izklaides domātas vairāk bērniem nekā pieaugušajiem. Turklāt gadus sešus atpakaļ es jau līdzīgā maršrutā biju.

* par jūru. godīgi sakot, visas slāvu zemes ( bulgārija) man ne ļoti interesē dēļ tā, ka nepatīk krievu apkalpošana. Tāpēc labāk pārmaksāt, et aizbraukt tur kur mazāk krievu. Es ieteiktu Rodas salu Grieķijā. Kam interesē oll in kluziv, tad tā neder, bet ja ceļošanai, tad interesantāk par krētu viennozīmīgi.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Respect par ļoti labu komentāru

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jā, ir ok, labāk ka experc expertē ceļojumus, nevis spriež tiesu.Es piem zinu dažus, kam Ābolu pīrāga nogaršošana ir tipa kā sports, mans pagaidām labākais ir bijis Kronplatz-ā paša lielā kalna galā.Jo daudzi mēģina, bet ne visiem izdodas labu izcept.Es vispār ieteiktu vismaz reizi un tieši vasarā pa Dolomītiem kādu līkumu izbraukt.Kam interesē kājām paiet vai ar riteni pabraukt, vai ko nofočēt- tur viss ir tiešām brīnišķīgi, pat ja piektajā reizē.Tikai, ja salīdzinot pirms gadiem desmit, diemžēl tās cenas ar katru sezonu aug kosmosā, un,ja grib kādas daudzmaz ērtības,tad ar visu ģimeni būs tomēr krietni uz dārgo pusi. Jo pat ar visu to dārdzību tur ir nemērā daudz tautas un guļvietu jomā pa lielam viss tas ērtāk pieejamais un daudzmaz demokrātiskākais tiek jau pusgadu iepriekš aizņemts.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Ahha ir ok...bet nu šeit ir cita izklaide un cits mērogs. Ahha var sestdien no rīta aizskriet, te biš nopietnāk jāpaplāno.

seller Reģ.: 24.08.2001
5 0 Atbildēt

OK, nenoturējos pat Ziemassvētku rītā izskatās pēc PL dāvanas arī mums - braucējiem no Latvijas - 23.12. atvērts jaunais maģistrāles S8 ievadceļš Varšavā, nu vairs nav jābrauc tas padsmit km garais posms ievedceļš Varšavā ar daudzajiem luksoforiem).

Te var pat virtuāli izbraukt jauno posmu!

tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,otworzyli-obwodnice-marek,249354.html

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tā kā laiku pa laikam pats esmu smēlies dažādos forumos dažādu info, tad šovakar nupat pārbraucu tepat no neliela līkuma un kā parasti uzreiz tā miegs nenāk utt, tapc jūtu ka vajadzētu padalīties aktuālajos iespaidos. Negativitāte nav mans mērķis, bet nu demagoģiju es ienīstu un to vienmēr esmu gatavs kritizēt un likt gar zemi.Piem, pirms nedēļas atbraucu no tālāka līkuma, skatos te iet vaļā viena degvielas lielmagnāta reklāmraksts. Uzrakstīju pāris ironijas pilnu komentāru, vienu ar finansiāliem faktiem.No rīta skatos- tas viens “pazudis”. Acīmredzot, vai nu ironijas bija par daudz,vai,visdrīzāk ka taisnība ir pārāk kodīga.

Degviela.Pats lietoju to izslavināto prodieseli,tā teikt, drīz Kosmonautikas diena utt.Pofig ,ka 6 sant dārgāks par parasto, devīgi sponsorēju tā izgudrotāju un izplatītāju.Tālāk spriediet paši, ja kādam interesē utt.Rīgā LielajāPiektdienā lētākais laikam bija ap 1,19 , bet tikai dažās tajās izredzētajās demagogu vietās.Jelgavā 1,209,bet Ķekavas un Bbauskas oligarhmiljonāriem un lielākajā daļā Rīgas tas tiek izliets jau pa 1,239.Ok.Tas pats šķidrums un zīmols- iekš Šauļai- 1,069-1,079 (!?).Kaunas- līdzīgi,varbūt 1-2 centi vairāk. Panevežis- 1,109.Plus visur arī tur ja tev ir rimikarte , tad pāris sant nost utt.Plus tas,ka parastā dd ir vēl savus 5 sant lētāka,laikam 1,02 redzēju bet nepievērsu lielāku vērību.Pirms nedēļas ko teicu- regulārā ne-pro ddegviela Polijā pie autostrādes bez kādas meklēšanas 4,52 zloti- ap 1,09eur.Austrijā uz bāņa 1,44-1,19.Bet burtiski 1km nost- tas pats 1,09.Čehijā slinkums bija rēķināt, iespējams pāris santīmi vairāk, bet tas pie lielceļa.Tā ka ja kur šovasar dodaties, neaizmirstiet paņemt līdzi pāris Kkannas un Bauskā tās noteikti piepildīt līdz pat atzīmei kad mutē smeļās.Patriotismam būs būt, nav ko žmiegties.

Vēl kas interesanti- te runājām par dažādiem jaunumiem ātruma mērīšanā un Cp darbībā. Topikā par N.Krapša komentu uz 151km/h jau teicu, ka Lietuvas Cp rīcībā esot jauni rokas radari ar lielu Lcd ekrānu, kur smalki redzams ko kurš rallists savā mašīnā tur rokā vai kas viņam mutē.Turklāt, tas štrunts nepārprotami uzrāda individuāli arīdzan konkrētu katra tā nošautā auto ātrumu. Vai tur ko varēs apelēt, to es nezinu,bet piem Lietuvas Cp jaunie netrafareta Audi ir aprīkoti ar BlackVue650 videoreģistratoriem. Tas gan ir interesanti, acīmredzot tāds jāliek pašam, ja gadījumā ir doma pastrīdēties.Iespējams, ka tie ieraksta garāku un krietni skaidrāku “filmu”, nekā mūsu Cp izslavētais dārgais profikiberaprīkojums.

Tālāk, attiecībā kas te tika draudēts un demagoģēts par vidējā ātruma radariem.Kā jau teicu, piem,priekš Itālijas, kur tie jau sen izplatījušies,jau sen ir izstrādātas vairākas lietojumprogrammas , pat bezmaksas un strādā reāli. Gan uz iOsa, gan androīda.Rāda pat riska pakāpi, jo tur kkur pie 136km/h/vid sākas tas skaitītājs.Tātad, uz katru demagogu tautai atradīsies kādi pretlīdzekļi.Tāteikt, vieta tukša nepaliks.Kāpēc šo ar tādu Sajūsmu aprakstu- tapc ka biju šodien Lietuvā Vāzi ieslēdzis joka pēc. Iepriekš tur lietoju garminu un oem navi.Garmins 18g. versijā gan uzrāda v/vid kontroles zonu, bet neko vairāk.Vāze Lietuvā līdz šim,manuprāt, bija bezjēdzīga- tāpat kā pie mums mežā un naktī uz tukša ceļa vai pat Rīgā ,laikā kad visi godīgie pilsoņi guļ.Lietuvā īsti nav pietiekoši daudz lietotāju un nevienu noslēpušos Cp tā parasti nerāda, drīzāk derēja vienīgi kā pliks navi. Toties šodien viņa korekti un precīzi uzrāda KATRU to jauno vidējā ātruma mērīšanas zonu.Pats interesantākais,ka šo zonu tur ir jau padaudz,posmā Kaunas-Panevežis ir jau vairākas.Ekrāna kreisajā pusē uzlec zaļš stabiņš, pa kuru uz augšu pārvietojas kursors.Tas process uz metra precizitāti sakrīt ar vietām, kur ceļa malā uz staba karājas 2 mazMaziņas konservbundžas izmēra kameras kompakti viena zem otras. Vai tas ekrāna stabiņš mēdz rādīties citā krāsā ,ka ne zaļš- nu to es necentos izmēģināt, par v/vid vēstulēm no turienes arī vēl neko neesmu dzirdējis, bet nu gan jau. Ja kādam izdodas, varbūt pastāstiet;) Kas vēl interesanti, ka daudzi vietējie tur tajās zonās uzspēlēti velkas, tātad kko zin, bet sajēga maza un acīmredzot tas ir tā situācija un tas ir tas Mērķis, kas ar laiku ir sagaidāms arī pie mums.Ja nu kāds jūtas te baigi aizskarts, varbūt bargi nerājiet, jo , iespējams,tomēr Kādam šī pentere varētu noderēt.Ja kas,priecīgas Lieldienas;)

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Man par Lietuvas vidējā ātruma zonām arī sanāca uzzināt no Waze. Bet tās visnotaļ var ignorēt, ja uzstāda numuru mainītājus Itālijas Tutor ir autostrādēm un izmeklēšana tiek veikta par katru auto, kas nav piefiksēts abos galos. Lietuvas versija ir ar daudz sānceļiem un attiecīgi šādi apejama.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Itālijā vismaz brīdinoši uzraksti karājās, bet Lietuvā to nav.Acīmredzot, ierindas pislonim nav jāzina, kādā zonā un kāpēc viņš atrodas.Jo vairāk lohu, jo augstāks vispārējās labklājības līmenis.Lietuvā to ir ļooti daudz, tapc arī bencīns 15sant lētāks, atļautais V/max par 20km/h liekāks un veikalā sviests par puscenu no vidējā Lv rādītāja.Latvijas forumos un presē līdz šim NAV bijis uzrakstīts, ka Vāze spēj detalizēti uzrādīt v/vid zonas.Ja gadījumā tas ekrāna stabiņš spēj kļūt dzeltens vai sarkans un tādējādi uzrādīt arī riska pakāpi- šis būtu tiešām cienījams mega sasniegums. Cerēsim, ka Lv ierēdņi jau šogad nepasludinās šo programmu par prettiesisku, jo tādējādi tiek klaji apdraudēti viņu nākotnes plāni un blakusienākumu iespējas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

viencexperc rakstīja: Kompis rāda teorētisko, nevis praktisko. Ir ieprogrammēti dažādi parametri - apgriezieni, temperatūra, ātrums, u.c. un tiek aprēķināts vidējais patēriņš. Visa matemātika.

Un kā tad tava kompī ir vēja pretestība ierēķināta? Eksperts...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

nekā. Nafig tas vajadzīgs?

Ja pretestība ir liela, tad tu spiedīsi vairāk gāzi.

Piemēram: augstkalnos, kur spiediens mazāks, tu brauksi 95km/h pie 2900 apgriezieniem minūtē ar 5 ātrumu. Bet braucot citur, kur vēja pretestība lielāka, lai sasniegtu tos pašus 95km/h tev vajadzēs žmiegt gāzes pedāli stiprāk, tāpēc tev jau būs 95km/h bet apgriezieni būs 3000, pie 5.ātruma. Vot sanāk, ka otrajā gadījumā patēriņš būs lielāks.

Bet tu laikam domā, ka automašīnā uz katra cilindra stāv speciāls skaitītājs caur kuru tas viss tek.

Nu tu lūzeris!!!

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Tev sajūgs slīd, ka ar to pašu robu pie tā paša ātruma vairāk rpm rāda?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Tas bija kā pārspīlēts piemērs pamuļķiem, kuri domā, ka apgriezieni pie viena ātruma ir vienādi. Tu vari 90 km/h nomest gāzi un ripot, bet apgriezieni nokritīsies, lai gan ātrums 90.

Bet ko tur strīdēties. Daudzi tik un tā domā, ka uz katra cilindra stāv skaitītājs.

Un pats lielākais prikols, kādu es esmu redzējis, - cilvēks forumā raksta - "Man kompja patēriņš atšķiras no reālā"

Nu bet protams, jo teorētiskais VIENMĒR atsķirsies. Lieta tikai tāda, cik precīzi ir datoram koeficenti.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Citāc: "Tu vari 90 km/h nomest gāzi un ripot, bet apgriezieni nokritīsies, lai gan ātrums 90."

Ātrumā, sazobē?

Ātrumā, sazobē, vienalga manuālis vai automāts (ja ir pēdējā ātrumā un nenonāk līdz kickdown, jeb pārslēgšanos), apgriezieni VIENMĒR BŪS VIENĀDI. Mainīsies patēriņš, tas jā, jo padarītais darbs mainīsies, bet apgriezieni NĒ!!!!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Apgriezieni pie vienāda ātruma nav vienādi tikai daļai mašīnu - morāli novecojušiem tomātiem, kas karsē kārbas šķidrumu . Pārējām apgriezieni ir tieši proporcionāli ātrumam. Un patēriņa aprēķinam ir nepieciešams "skaitītājs". Nav protams nekas atsevišķi jāskaita, jo jebkura elektroniskā degvielas padeves sistēma to vien dara, kā padod precīzi dozētu daudzumu degvielas. Ja šis "skaititajs" nezin, cik degvielas tiek padots, tad pirmkārt jau auto nedarbosies, jo vidējā patēriņa aprēķins ir daudz neprecīzāka vajadzība, nekā degmaisījuma sagatavošana.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Eksperts kārtējo reizi pierādīja ka pats vispār no mašīnām neko nerubī

jjjj Reģ.: 13.04.2018
1 0 Atbildēt

BadAss rakstīja: Esmu izceļojies pa Eiropu krustu šķērsu. Braucām katru gadu vienu vai divas reizes gadā. Gan lidojot un īrējot auto, gan ar auto no Latvijas līdz Spānijai un atpakaļ. Ja brauc ilgi ar 5vietīgu auto, tad labāk ne vairak kā 3 cilvēki, lai viens vienmēr var izstaipīties uz aizmugurējā benķa. Pirmajā vai pirmajās divās dienās divi šoferi var nobraukt vairāk - ap 1200 km/dienā, pēc tam gan jārēķina vismaz uz pusi mazāk. Viesnīcas lētas, ja laicīgi nobukotas. Ir arī pie privātajiem palikts. Tad tā kā mājīgāk.

Plānošanai ir ļoti liela nozīme. Pirms braukšanas parasti pavadījām 2x ilgaku laiku veltot plānošanai, tad sanak intensīva un iespaidiem bagata programma. Tomēr arī saplānotajam ir jābūt ar iespēju kko pamainīt, jo kādreiz neplānoti kāds objekts ir nepieejams, tomēr gribas to redzēt, attiecīgi parējais jānobīda par dienu vai tamlīdzīgi. Tagad jau gan laikam internetā arī to visu var noskaidrot uz priekšu.

Un ar laiku saproti, ka nevajag pārspīlēt ar līdzņemamajām mantām. Tomēr - ja brauc karstajā laika bet ir ieplānoti pazemes ezeru vai alu apmeklējumi, tad pienācīgi apavi un dažreiz pat ziemas jakas noderēs.

BadAss sasmīdināja: "Un ar laiku saproti, ka nevajag pārspīlēt ar līdzņemamajām mantām."

Mēs reiz Ziemassvētku brīvdienās aizbraucām ceļojumā uz Vāciju un paņēmām līdzi izpušķotu ziemassvētku egli, iestādītu smagā podā, apmēram 1-1,5 metrus garu Bija jauki! Autobāņa malā, stāvvietā taisījām karstvīnu, izvilkām no bagāžnieka egli, ..... Viss, kā kārtīgos Ziemassvētkos!

citrys Reģ.: 06.06.2018
0 0 Atbildēt

Pirms dodaties kādā pārbraucienā ar auto, pārbaudiet riepas:

jaunasriepas.lv/lv/noderiga-informacija/par-riepam/riepu-parbaude/

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti