Rievsiksnas slīdēšana

M77 Reģ.: 06.08.2008

Opel Vectra B 2.0 DTI, Iesakiet, kā diagnosticēt - braucot brīžiem dzirdama čīktēšana no agregātu siksnas (šodien it īpaši bieži - dēļ lietainā laika domājams vieglāk izslīd, vakar, savukārt, ne reizi), paralēli jūtams, ka motors tiek nedaudz bremzēts - beidzoties čīkstoņai, jūtams neliels rāviens. Plus vēl čīkstoņas laikā bieži jūtama stūres pastiprinātāja nedarbība.

Nevaru saprast, ko domāt - vai stūres past. sūknis kaut kā iet uz beigām, vai kas cits to siksnu bremzē?

Bet ja būtu, kā man gadījās pirms gada, kad ķīlēja spriegotāja rullis, tad tajos brīžos instrumentu panelī iedegās arī sarkanā akumulatora nelādēšanas lampiņa. Tagad jādomā, ka siksna tomēr pilnībā neapstājas, bet gar kādu skriemeli izslīd.

Noņēmu siksnu, pačamdīju skriemeļus - it kā visi griežas, nekādas jūtamas luftes nemanīju. Spriegotājrullis ar visu demferi ir pirms gada uzlikts jauns, ģenerātors pirms pāris gadiem restaurēts (ieskaitot gultņu nomaiņu), kloķenes skriemelis mainīts reizē ar blīvslēgu. Plauktā stāv jauns SKF ūdenssūknis, bija doma, ka to arī derētu uzlikt jaunu, auto jau virs 300 tkm.

Man te ieteica uzlikt īso siksnu (kas nāk auto bez kondicioniera) un tādejādi pārliecināties, ka pie vainas nav kondicioniera kompresors.

Izskatās tas viss šādi:

 
bobcat Reģ.: 12.10.2006
1 0 Atbildēt

manam bijušajam zvēram ar šo pašu 2.0 DTI bija atkal iznīcis kloķenes demferskriemelis, tas čivināja uz nebēdu līdz sadalījās frakcijās. Jaunais ovneris nopirka lietotu skriemeli par 20 EUR un brauc laimīgs

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Man bija kas līdzīgs, jau pieminēju, ka kloķenes skriemelis mainīts - toreiz uzliku jaunu SKF. Šoreiz kaut kas cits tur čīkst. Tas dara tramīgu... :P

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pēc loģikas būtu jābūt pastiprinātāja sūknim - ja jau ģenerators turpina darboties, tātad siksna turpina griezties, bet pastiprinātāja pazušana norāda to ka tas negriežas.

Pirms šitā piemēra nebiju līdz galam sapratis cik labas ir ķīļsiksnas - ilgmūžīgas, nav nekādu spriegotāju un citu draņķu kam šķīst...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 1 Atbildēt

Izgriežot līdz galam stūri neizsauc čīkstēšanu?

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Grozot nekas nečīkst, esmu dzirdējis kā uzvedas pusbeigti sūkņi.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Pēc loģikas būtu jābūt pastiprinātāja sūknim - ja jau ģenerators turpina darboties, tātad siksna turpina griezties, bet pastiprinātāja pazušana norāda to ka tas negriežas.

Nu tā loģika man nešķiet 100% loģiska - var jau gadīties, ka kāds cits no agregātiem bremzē siksnas gaitu un tā gar attiecīgo skriemeli izslīd un čīkst, attiecīgi stūrējot nepietiek pastiprinājuma, bet ģenerātors griežas pietiekami, lai neiedegtos signāllampiņa.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Spriegotājrullis ir hidraulisks? Jauns, ta bija jauns bija pirms gada. Kas par ražotāju?

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Kaapeec neviens nepiemin pashas siksnas nolietoshanos? Tas tachu pats pirmais, kas jaanosaka! Protams, ka saaks sliidet tas rullis, kas vairaak noslogots, gan jau, ka hidrosuuknis. Vispaar ir aerosols siksnaam - ljoti paliidz, ja saakusi sliideet. Vienkaarshi darbiibas laikaa jaauzsmidzina uz darba virsmas.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 1 Atbildēt

Neminēju, bet siksna arī tika pirms gada mainīta - vecā bija diezgan sajāta dēļ sabirušā spriegotāja gultņa, kas acīmredzami kādu brīdi šķībi turējās. Toreiz tas pasākums beidzās tā, ka auto vairs stāvvietā nevarēja pielaist, starteris bija mēms, likās, ka aķis sauss, piebraucām ar otru auto, piemetām vadus, bet vienalga negriež, nu ko, domājām, varbūt vadi, krokodili švaki, ņēmām un ievilkām, tad arī spriegotājruļļa gultnis sadalījās un rullis nolūza, auto, protams, iedarbojās...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

to aerosolu jāmeklē ar uguni, ne katrā bodē šams būs))) labāk tomēr ir nomainīt siksnas komplektu. samērā bieža parādība ir spriegotāja bukses dilums, tad spriegotāja rullis stāv šķībi, un spriego tikai siksnas malu, tā sašķobas, un sāk izslīdēt

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Tas aerosols man stāv garāžā uz palodzes, kopš iegādājos to pirms ~10 gadiem priekš vecā Kadeta ģenerātora siksnas..

Bet spriegotājs stāv labi un siksna arī ir ok, rakstīju jau, ka nesen pačamdīju visus agregātu skriemeļus - pie tā arī siksna bija jāatbrīvo no spriegotāja, būtu pamanījis, ja kas ne tā.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Spriegotājrullis ir hidraulisks? Jauns, ta bija jauns bija pirms gada. Kas par ražotāju?

Toreiz paķēru, kas bija ātrāk dabonams - Siguldas Gross Auto - Febi bilstein. Var jau uzlikt veco oriģinālo atpakaļ, to nomainīju, jo rullītis izbeidzās. Savukārt rullītis bija SKF ražojuma no kkāda Peugeota - to atkal vēl kādu gadu iepriekš tai pat bodē man piemeklēja - pēc izmēriem identisks, oriģinālam bija sācis gultnis čīkstēt.

Nezinu, kas lācītim vēderā, bet izskatās šādi:

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti