Ceļu policija, reidi un fotoradari uz ceļiem

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Aktuālā informācija par to, kas notiek uz Latvijas ceļiem. Kur un kā strādā Ceļu policija. Vai tiešām ir reidi un kur?

 
1 2 3 4 5 6 7 8
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
8 0 Atbildēt

Ieteiktu visiem aizdomāties par savu ikdienas stiliņu, jo, CP skaidri paskaidroja - tagad ar netrafarētajiem CP auto tiks ņemti pēc pilnas programmas VISI. Arī tādi "ierastie - nevainīgie" pārkāpumi, par ko ierasti nesodīja. Katru dienu viņiem sūtot desmitiem safilmētu video, kurā braucēji izpildās, kā mācēdami Par agresīvo braukšanu īstenībā lietu izveidot vieglāk par vieglu - sākot no 2 (!) pārkāpumiem vienā video var tikt traktēti par agresīvu braukšanu. Ar 280 eur max sodu un 6 punktiem CSDD uzskaitē. Gaujas ielā biju liecinieks, dāmai JAU bija piešķirti 280 eur par to pašu agresīvo braukšanu, tikai nebija atnākusi laikus uz Policiju lietas izskatīšanai. Joki mazi ar to visu. Piemēram, gribat paspēt pa dzelteno pirms sarkanā, uzspiežot pedāli tā sirsnīgāk, tiekot uzfilmēts - čau, Rasma - 280 eur un 6 punkti zibenīgi. Bet - Rīgā tā ir ikdiena (diemžēl)

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Lūdzu izvērstāk- vai kādam ir informācija par to ,CIK ir (vai vispār ir ?) tādu , kuri tikuši sodīti par jebkādu nofilmētu pārkāpumu, pamatojoties uz citas privātpersonas iesūtītu video. Varbūt ir tādi, kur policija no slēpņa ir krustojumā nofilmējusi kādu dzelten/sarkanā cienītāju un viņš pēc tam vnk saņem pa pastu flešku ar to materiālu kopā ar sodakvīti ? Protams, izņemot gadījumus, kad tamlīdzīgs video kādreiz ir ticis izmantots avārijas apstākļu vai kādu savstarpēju bojājumu nodarīšanas konstatēšanai.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
3 0 Atbildēt

Manuprāt runa ir par filmēšanu no netrafarēta policijas auto. Sodīt pēc jebkura cita filmēta video, ja nav citu apstākļu (piemēram - krāsas pēdas uz auto, kas ekspertīzē sakrīt ar aizmukušu kaitnieku) nevar.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Saki, regulārie +20 vairs nebūs?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Jau vairs nav Tagad braucu ar +10 pēc GPS, CP es neinteresēju vairs pat teorētiski, vienīgi bieži uz ceļa jūtos tāds... kā izteikts sēne. Mani apdzen daudzi.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Cik ir tie "daudzi" - 2, 3 uz 100 kilometriem vai mazāk? Mans normālais mērķa ātrums ir 95 kmph [jā, es ļoti labi zinu cik liela ir mana spidometra kļūda]; parasti pa ceļam no rīgas līdz liepājai, vai otrādi, pa ceļam mani apdzen 3-5 mašīnas, praktiski vienmēr ierindojamas kategorijās "jauns premiums", "pseidodžips ar maldīgu drošības sajūtu" "darba mašīna". No otrajiem, parasti visādi lolvo XC90 un veci X5 brauc kādus 10-15 kmph ātrāk par mani, jauni X5/X6 ātrāk.

Tajā pašā posmā es dabūnu izdarīt jūtami vairāk apdzīšanas manevru.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Agrāk apdzenot, minu grīdā no sirds, nesatraukdamies par 140 manevra beigās Tagad - mērenāk, bez vajadzības lieki neriskēju. Nav jau ļaunuma (soda) bez labuma (ekonomiskāk auto brauc tagad un arī esmu mierīgāks uz visu apkārt).

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 0 Atbildēt

Pagājušājos Ziemassvētkos no rīta devos uz darbu. Jau tā kavēju dēļ saviem līdzbraucējiem, pārmaucu no otrās joslas pa labi. Tajā brīdī luksā dega sarkans un pirmajā joslā bija smagais. Jau gandrīz biju pie darba vietas, kad spogulī ieraudzīju Insigniju.

Kad prasīja maģisko frāzi "ko darīsim? " , atbildēju - vainīgs, liekam sodu.

Finālā Agresīva braukšana 4 punkti un 60 €. Kad teicu,ka darbs pa tuvu, šie smējās.

Kopš dzīvoju Ogrē, vienmēr kad mani aptur, tad piekasās, kādēļ es esmu deklarēts Bauskā. Šo es nevaru saprast.

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Pa Tīnūžu ceļu braucu gana regulāri un it kā bija runāts, ka tur netrafarēto būšot padaudz. Redzējis laikam neesmu nevienu. Jā, braucu un skatos. Ceļš visai garlaicīgs, kaut ko jau jādara...

Visām aizdomīgajām škodām, subāriem un opeļiem pievēršu

uzmanību, bet ne kameru, ne kā cita - parastie šoferīši vien. Starp citu, tas attiecas arī uz citiem ceļiem, vien tur mazliet mazāk pievēršu tam uzmanību. Šad tad brauc līdzi arī brālis un tam zināmas profesionālās darbības dēļ acs mazliet piešauta uz šādiem netrafarētajiem - arī viņš padaudz neredz. Tā ka vai nu es kaut kā laimīgi braucu, vai viņi brauc citur

scope Reģ.: 16.09.2005
2 0 Atbildēt

Pēdējā laikā sanāk bieži pa A7 un pa apvedceļu starp A7 un A8 braukt:

- uz A7 vai nu motopeles vai netrafarētie (pat Bauskā manīts vismaz viens gab.), pamanāmi dēļ kārtējā "loma";

- uz apvedceļa - netrafarētie, parasti arī jau ar "lomu".

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Braucu no Liepājas uz Rīgu (sveiciens msh - bijām atvaļinājumu pavadīt pilsētā pie jūras ) - redzēju pretī 3 netrafarētās CP ekipāžas. Atpazīt var tikai no aizmugures - uz jumta 3 vienādas neliela garuma, bet "treknas" gan antenas. Un viss - parasti auto iefiltrēti satiksmē.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
4 0 Atbildēt

Par +40 apdzenot. Vieglo pasažieru auto sakarā jāpiemin arī "tanku mode" kopš šī gadsimta sākuma, proti, virsbūves augša kā aizvien mazāka trapece ar aizvien platākiem statņiem un aizvien mazākiem logiem. Iekšējais spogulis pamazām kļūst bezjēdzīgs. Pasliktinās gan pārskatāmība, gan iespējas sajust savus gabarītus. Apdzenot ar mūsdienīgu "tanku", +40 varbūt ir loģiskas sekas paniskam "Kur tas auto ir? Vai jau apdzinu?" Būs jāpažēlojas kādam jaunu auto pārdevējam, varbūt nomierinās pircēju ar padomu, ka apdzīšanas manevra pabeigšanai taču ir domāti uzticamie, nekļūdīgie e-spoguļi (sānu sadursmju novēršanas sistēmas).

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Jā, šāda tendence diemžēl ir. Spilgts šīs tendences pārstāvis - iepriekšējās paaudzes KIA-Sportage. Jaunākajā paaudzē gan šī lieta nedaudz labota.

Prieks, ka Hondai-Jazz gan visās trīs paaudzēs ir lieli logi.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Reizi nedēlā braucu uz Inčukalnu. Pārvietojamie radari abās pusēs šajā maršrutā ir gandrīz katru reizi, kad braucu. Stacionārie arī pilns. Papidlus šiem vēl ik pa laikam redzu trafarētas un netrafarētas CP mašīnas. Tāpēc pie atļautajiem 100 km/h braucu ar 119 km/h (pēc spidometra), kas atbilst 111 km/h pēc GPS. Noņemot rada kļūdu 3-4 km/h, sanāk, ka ātrums ir 108 km/h. Par šādu ātrumu bildes nesūta.

MB V - klasse ir prognozējami neprecīzs spidometrs. Gan pie 80 km/h, gan pie 120 km/h kļūda ir precīzi 8 km/h

sirga Reģ.: 29.10.2002
3 0 Atbildēt

labi ka neprognozejams ar "+"

ja būtu otradi-traki

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
5 0 Atbildēt

Kolēģis aizbrauca uz tehnisko apskati,paņēma numuriņu un apsēdās pie pašām kasēm.Viņa priekšā caca pienāk pie lodziņa,visa zeltā.

Kasiere:Jums sākumā jānomaksā sodiņi tad varēsiet iziet tehnisko.

Caca:Cik sodu nauda?

Kasiere:560 eur

C:Tas par to vienu sarkano?

K:Par vienu ir samaksāts bet vēl divi sarkanie.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 1 Atbildēt

Personīgi es neesmu pagaidām redzējis NEVIENU, kurš gar šosejas fotoradaru brauktu ar reāliem vairāk kā 100km/h.Pa visu vasaru tikai kādus dažus auto manīju, kuri vispār pat tik atļaujas.Kā jau te 7x teicu- pirms 20g pirmajā vasarā kad tikko parādījās tie šāvēji no pretimbraucoša auto,terors bija krietni lielāks- lika mierā pat par 103km/h.

Par citu runājot- te pāris dienas stipri līst. Uz jūrmalas šosejas tas ir vienkārši totāli bīstami, kad blakusbraucējs trāpa risēs un aizlej tev logu.Ļoooti aktuāli. Par "pieklājību" nav vērts runāt (kad drusku piedomāt un tajās sliedēs bez īpašas vajadzības lieki nebraukt).

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Es vienmēr. FR soda no +11. Tā kā vēl klāt nāk korekcijas kļuda +3, tad reāli +14. Mana ikdienas maršrutā ir 2 FR katrā virzienā. Kur atļauts 90, es VIENMĒR braucu ar 106-108 pēc spidometra, kur atļauts 70 - ar 85.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

nomiks, man nekas personīgs nav, bet tu pats saki ka tev spido driš pa +8kmh.Tas ir jocīgi- man šajā gs nevienam auto nav vairak par +4 bijis.Vai nu priekš MB tas ir ok, vai nu tev viņam ir riepas 3 izmeerus par mazu;). Man pašlaik ir +3kmh kļūda un man auto rāda gan spido gan vel 2 vietās digitālu ciparu, plus vel ja vāze ieslēgta tad vel trešo,plus vel pa ceļam gadās viens radars uz staba , kas palīdz to visu pārbaudīt/salīdzināt, tapc es te tā "pretendēju" uz samērā precīzu situācijas vērtējumu.Uzmanīgāk ar tiem skaitļiem, un tur nav ka no +11 soda. Drīzāk jau ka tas FR reģistrē gadījumu kā tādu no kādi +16 (vismaz pilsētas robežās apmēram tā ir), bet paziņojumu atsūta jau atņemot radara kļūdu. Vienalga pilsētā tad sanāk 63-64 un tas ir kā vairāk par +10 pārkāpts.Priekš kam pirms tiem meesliem būtu jābrauc ar "mīnus" ātrumu pat pēc sava kļūdaina utaina spido- nu tas laikam ir to pundurasu vizītkarte, tūkstošiem ir tādi kas to dara.Pa gabalu tādējādi noDemonstrējot, ka vispār tur nav sajēga ne par ko- līdzīgi kā pagriezienu rādīt aplī iebraucot, tīšām rindā nelaist, distanci un nepārtraukto līniju nefiltrēt,trīs rindas taisīt utttt

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Tātad,

MB V-klasse, 2016.gada decembra izlaidums, riepas un aprīkojums oriģinālais. Ātruma starpība starp spido un faktisko nomērīta ar Waze palīdzību.

Interesanti, ka, izmantojot oriģinālo MB navigāciju, tajā uzrādītais ātrums sakrīt ar spidometrā norādīto (gan ar bultiņu, gan digitālo). Taču, ieslēdzot Waze, parādās pavisam cita aina. Reizi nedēļā ar šo MB braucu pa to pašu maršrutu ar ātrumu, kā aprakstīju iepriekš. FR izvietojums ir labi zināms un mani tas neietekmē, tā kā ar Waze palīdzību esmu aprēķinājis, ar kādu ātrumu pēc spido varu braukt, lai, noņemot spidometra kļūdu un FR kļūdu, nepārsniegtu +10km/h. Jau iepriekš rakstīju, ka gandrīz vienmēr maršrutā ir izvietots pārvietojamais FR un bildes līdz šim neesmu saņēmis (ptu, ptu, ptu).

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

"Interesanti, ka, izmantojot oriģinālo MB navigāciju, tajā uzrādītais ātrums sakrīt ar spidometrā norādīto (gan ar bultiņu, gan digitālo)."

Loģiski, jo vienīgais iemesls, kāpēc auto spidometrs ar komplektācijā paredzētajiem riteņu izmēriem rāda nedaudz lielāku ātrumu, nekā patiesībā pārvietojies, ir tas, lai auto ražotājs neiekultos neskaitāmās tiesvedībās par to, ka "braucu pēc spidometra, bet atrāvos sodu". tāpēc arī merša navi rāda spidometra, nevis gps ātrumu.

kaarlisk Reģ.: 07.03.2017
7 0 Atbildēt

Es arī braucu fotoradariem garām ar +10.

Ir vietas, kur pārējo uzvedība ļoti besī. Uz Dienvidu un Salu tilta - daudz ir to, kas man skrien garām ar +15-20, bet tad pie fotoradara sabremzē uz -3, un liek man bremzēt.

Vēl uz Brīvības ielas aiz Alfas - tas pats, mani apsteidz ar +15, bet tad pie fotoradara aiz tiem pašiem apsteidzējiem iesprūstu.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 6 Atbildēt

Man patīk šis forums - apmēram tas variants kā ar makšķernieku pasakām, tik te ir autobraucēju pasakas - visi lido, visi regulāri brauc uz +10 - +20, utt, tik vien ka dabā kaut kā nesanāk neko tādu ieraudzīt, tas nekas ka šogad vismaz trīsreiz sanācis aizbraukt līdz dižajai pilsētai ar mašīnu, vismaz divreiz līdz aizkrauklei un vienreiz līdz aglonai - vienīgā vieta kur situācija atbilda šitiem stāstiem bija salu tilts pirms fočētāja uzlikšanas, tur tiešām pabrīnījos vai neesmu palaidis garām kādu zīmi kas atļauj lielāku ātrumu. Bet nu labi, nav vēl sanācis braukt pa A7 un A8, varbūt tur visi nomiki, kasiņi un citi lidotāji kopistiski brauc izpildīties, atstājot A5, A6, A9 un A11 mierā...

k442 Reģ.: 22.02.2014
2 0 Atbildēt

Nu ar to braukšanas ātrumu pa "štrāsēm" tā ir, kā ir - man sanāca no Liepājas uz dižpilsētu braukt vakar. Tātad - rīta pusē starts 8.00 no Liepājas, nemitīgs lietus visā A9 garumā līdz pat Rīgas apvedceļam, kur tas pamazām pārstāja, bet ceļā vienubrīd pat ~ 15 minūtes nonstopā logu tīrītājus bija jātur 3. pozīcijā... Vārdu sakot, ūdens no visām pusēm, būdams spiests rēķināties ar savlaicīgu galamērķa sasniegšanu, ar 98. gada ASTRU brīvā trasē konsekventi turēju ap 105-108 "pulkstenī", visiem, kurus panācu, centos tikt garām (neaizmirstot par pašsaglabāšanās instinktu un respektējot 920. apzīmējumu), un "sacīkstes" bilance beigās sanāca nezincik:1 manā labā, jo tas viens man aizgāja man garām kā stāvošam... Atpakaļ no Rīgas Āgenskalna tirgus rajonā startēju ap 15.40, uz Jūrmalenes bija jāuzmanās no "ūdens lamatām" visādos veidos, bet lietus mitējās, tikko biju pa A9 nobraucis dažus kilometrus. Tā kā nekāds laika limits mani vairs nespieda, braucu vienmērīgi, ar "kājas kruīzu" cenšoties turēt apaļu simtu pa līdzenu vietu un nespaidīt pedāli arī pa mainīgu reljefu, ja neviens nesēdēja astē (garākā gabalā tāda braukšana baigi miegaina paliek...). Tādā stilā braucot pa sausu ceļu, atpakaļceļā "sacīkstes" bilance man bija aptuveni neitrāla, varbūt arī mīnusā, bet tad noteikti nelielā.

Tā ka kopumā laikam jau jāpiekrīt msh (abi tak no vienas puses esam), ka virs tā + 10 braucēju nemaz tik daudz nav...

P.S. Brocēnos pie FR man nācās sēdēt kādu 5-6 auto rindas astē uz 40 km/h...

Konuss Reģ.: 10.02.2015
3 0 Atbildēt

Nupat skaitīju:

Rīga - Saldus - ātrums pēc GPS 100 km/h (kruīzs). Mani apdzina 1, es veicu 11 apdzīšanas, apdzenot 14 transportlīdzekļus (vienā reizē apdzinu 3 auto, vienā divus).

Atpakaļceļā ātrums pēc GPS 110 km/h (kruīzs). Mani apdzina 1, es veicu 12 apdzīšanas, apdzenot 16 transportlīdzekļus (izveidojās kolona pēc Lielupes tilta un līdz līkumam pie Brīvkalnu trases gribējās apdzīt).

Tas, ka mani apdzina tikai viens, tiešām liecina, ka ašo skrējēju ir maz. Vai nu ir tādi, kas brauc ar 110 km/h un mēs viens otru nesastopam vai sastopam reti, vai arī visi brauc 90-100 km/h robežās.

Te gan šīs statistikas subjektīvā puse - satiksmes intensitāte. Šāds pat maršruts dienas gaišajā laikā ar 110 pēc spidometra vienā vai otrā virzienā laiku pa laikam tiek pieveikts arī ar uz pusi mazāk apdzīšanām un apdzītajiem transportlīdzekļiem.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Es ikdienā pārvietojos maršrutā Olaine - Rīgas centrs. Regulāri uz ceļa satiekamies ar VWfanu, viņš var apliecināt manus braukšanas paradumus

Uz Jelgavas šosejas zem Jūrmalas - Salaspils pārvada ir uzstādīts stacionārais FR. Kādreiz es biju viens no retajiem, kas gar to brauca 105 pēc spidometra, tagad lielākā daļa tur brauc tieši ar šādu ātrumu.

Es ņemu vērā apstākli, ka FR līdz 10 km/h nesūta sodus, jo par šādu pārkāpumu ir paredzēts arī brīdinājums. Tā kā sods netiek personificēts, tad šādu sodu likšana tikai radītu izdevumus. tas pats attiecas arī uz pārvietojamajiem radariem.

Liepājā gan neesmu bijis kādus gadus 7 vismaz

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
1 1 Atbildēt

msh rakstīja: Lai fūres apdzīšanas manevrs beigtos ar +20, tb 110-115, vai nu mašīnai jābūt bez tāda svarīga aprīkojuma punkta ko sauc par motoru, vai arī braucējam ir jābūt bez pašsaglabāšanās instinkta. Man apdzenot pedālis grīdā ir gandrīz vienmēr, izņemot situācijas, kur pirms manis apdzīt sācis kāds, kurš līzē ieķēris mašīnu, bet nevarējis pieķeksēt aprīkojumam motoru klāt - sākot kost uz 80 braucošu vieglo mašīnu bez pārslēgšanās uz leju, manevrs parasti beidzas uz kādiem 120. Fūre - 130. Divas fūres - 140. Atsevišķās situācijās tiek ielikts ceturtajā robā, tad tas manevrs var beigties ar nedaudz lielāku gala ātrumu.

Nu nezinu. Nekad nav bijusi problēma nokost pāris fūres un iekļauties tajā +20, par ko tevi neviens CP nepiš. Ja gribi skriet - lūdzu, kā jau iepriekš teicu, spēles noteikumi un cenrādis ir zināmi

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Pričom te skriešana? Es vēlos dzīvot, man ir pašsaglabāšanās instinkts - es cenšos apdzīšanas manevru pabeigt pēc iespējas ātrāk, tā vietā lai līstu pretī braucošajam purnā, jo jācenšas nepārsniegt 110.

Bet nu paldies ka izklāstīji savu pašnāvnieka filosofiju - iespējams ka dažs labs, aiz kura es esmu spiests apdzīt ar pusnospiestu pedāli, domā tieši šitā, un nevis vienkārši ņemot līzē mašīnu, nav spējis motoru atļauties.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
3 1 Atbildēt

Nu tak sauc to kā gribi, ja skriešana nepatīk - sauc to par savas DROŠĪBAS CENRĀDI, bet fakts paliek fakts - +40 IR maksas pakalpojums.

p.s kā reiz iešana uz apdzīšanu vagoniņā otrajam/trešajam aiz nevarīgas lokomotīves neko labu par pašsaglabāšanās instinktu nesaka

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

A ko man darīt ja es esmu sagatavojies apdzīt, a te viens svimpis man priekšā izdomā darīt to pašu, tikai esot jau procesā, izrādās ka lēni? Turpināt tupēt vēl kādus kilometrus, cerībā ka kāds cits nākamo iespēju nepamaisīs?

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

varbūt savu nodomu apdzīt nedari citiem zināmu pietiekoši uzskatāmi? jebšu tie uz vienas rokas pirkstiem skaitāmi gadījumi, kas vienkārši paliek atmiņā?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Nē nu protams, es pāris kilometrus braukšu ar ieslēgtu kreiso pagriezienu, vēl vairāk, braucot ar mašīnu, kura priekša braucošajam spogulī neizskatās pēc sporta mašīnas kuru obligāti jālaiž garām...

Iespējams ka ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi, bet tikai tāpēc ka mani braukšanas virzieni mēdz nesakrist ar masas izvēlēto - parasti visādas rindas man brauc pretī, nevis vienā virzienā ar mani - tāpēc samērā reti jākož nost vilcieniņi.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Pēdējā laikā esmu ievērojis kad nevis fūres veido kolonas bet vieglie.Vienu dienu vajadzēja ar darba busu aizbraukt uz Skrundu, vairākkārt redzēju kā fūres apdzen vieglos jo brauc 80-90 km/h.Tagad rodas jautājums, kāpēc tie vieglie nevar braukt tādā pašā ātrumā kā fūres?

kaarlisk Reģ.: 07.03.2017
1 0 Atbildēt

Vai ja nebraukt tādā ātrumā, tad ievērot kārtīgu distanci, lai var apdzenot ielīst vidū. Un vēl vēlams nepalielināt ātrumu no 85 uz 95 mirklī, kad izlemju apdzīt...

Heiteris Reģ.: 21.01.2017
2 0 Atbildēt

Tādi jau vienmēr ir.

Tie ir tieši tie paši idioti, kas būdami baigie likuma kalpi, labajā pusē ne pa gramam neturas un bieži brauc ar saviem 85 km/h max tuvu kreisajai līnijai.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

lynx85 rakstīja: varbūt savu nodomu apdzīt nedari citiem zināmu pietiekoši uzskatāmi? jebšu tie uz vienas rokas pirkstiem skaitāmi gadījumi, kas vienkārši paliek atmiņā?

Es te piekritīšu Msh. Tu sagribi apdzīt kolonnu no vairākiem. Jau 2 esi apdzinis, bet te no priekšas kāds Nissan Micra izlien un sāk lēnā garā dzīt...ko izdarīsi?

Tas nav 1-2 gadījumi, tā gadās biežāk.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
3 0 Atbildēt

Ko izdarīsi? Nu nezinu, gan jau pats spēj izlemt, vai turpināt piedalīties vilcieniņā aiz nevarīgas lokomotīves, vai tomēr manevru atcelt, ja šķiet, nebūs vairs vietas aiz tās Micras.

Par kolonnu dzinējiem man ir vispār savs viedoklis: dzen tāds, neko nepārkāpjot, kolonnu, jau 2/3/7gab ir apdzinis, vēl pēc 4/5/9 auto izlien tā Micra un tad nu dzinējs ir dusmīgs, jo, redz, nav pamanīts...

Parasti šādi brīnumi notiek satiksmes artērijās Rīga-Lauki, piektdienu pēcpusdienās, bet tad parasti jārēķinās ka no tās kolonnas, ko dzen, vismaz trešdaļa izpildīs to micras manevru, ja pretējā josla būs gana brīva. Ja tiec tādā barā, tad arī brauc atbilstoši, šeit man ieteikumu nav, pašam tā šogad ne reizi nav gadījies, bet es jau pēc emešas vārdiem esmu bezmotora pašnāvnieks, ko manī daudz klausīties

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Par motora esamību vai neesamību tavā moņģikā spriest neņemos, bet tā tava filosofija par apdzīšanu ar konkrētu ātrumu, nevis tik, cik iet, izklausās pēc pašnāvnieka - vai arī nekauņas kas cer ka pretī braucošais nomuks malā. Kā tad lai savādāk vērtē situāciju, kur bīstamākais manevrs tiek izveikts nevis pēc iespējas ātrāk, bet gan ar noteiktu, zemu ātrumu, un tā vietā lai visa uzmanība būtu pievērsta ceļam, tiek lūrēts spidometrā...

Es spidometrā apdzīšanas manevra laikā pirmo reizi paskatos brīdī kad es atgriežos savā joslā. Vakardien bija tāds mierīgāks brauciens, sanāca apdzīt tikai vienu vieglo. Manevrs - sēdēsana astē uz 80, pedāļa ieminiens grīdā, apdzīšana, atgriešanās savā joslā beidzās ar 120 pulkstenī, reāli 115. Kad nākamreiz kodīšu nost kādu fūri, pacentīšos iegaumēt cik tur būs, bet atmiņā stāv ka mazāk par 130 pulkstenī nav.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
6 0 Atbildēt

varētu padomāt ka fūres tiek apdzītas tikai un vienīgi ļooti intensīvas satiksmes apstākļos, kad katrs metrs un katra milisekunde varētu izšķirt dzīvību un nāvi... Ja man ir jāizvēlas, apdzīt droši un TAJĀ PAŠĀ LAIKĀ nesatraukties par fotoradara bildi vai cp rēķinu, tad es apdzenu, ja man jāapdzen pa sīku spraugu kur droši sanāk tikai tad ja finālā ir vismaz 130-150kmh, tad atvainojiet, es laikam tomēr neapdzīšu, lai arī kāds motors man būtu.

Viss ir galvās, nevis kāds tev motors zem haubes.

kaarlisk Reģ.: 07.03.2017
0 0 Atbildēt

Heiteris rakstīja: Tādi jau vienmēr ir.

Tie ir tieši tie paši idioti, kas būdami baigie likuma kalpi, labajā pusē ne pa gramam neturas un bieži brauc ar saviem 85 km/h max tuvu kreisajai līnijai.

Ja ir runa par Tallinas šoseju un citām "1.5 joslas", tad pa apmali braukt patiešām nevajag. Cenšos nekad nebraukt. Uzreiz iestājas atbildība, ja kāds uz tās apmales ir gadījies. Jābrauc, cik var, tieši gar apmali (kā noteikumos prasīts). Aizmugurē esošo vēlme apdzīt nav pamats nobraukt malā. Sagaidiet iespēju un apdzeniet, toties bez bīstamības.

Arī gadījumā, ja pretī gadās apdzinējs kas nepaspēja, no "avārijavainīguma" viedokļa vienīgais, kas ir atļauts, ir bremzēt. Ja no avārijas izvairoties sanāk nepatikšanas, vainīgs var izrādīties nevis izraisītājs, bet tas kurš no avārijas centās izvairīties.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

iciks rakstīja: Pa Tīnūžu ceļu braucu gana regulāri un it kā bija runāts, ka tur netrafarēto būšot padaudz. Redzējis laikam neesmu nevienu. Jā, braucu un skatos. Ceļš visai garlaicīgs, kaut ko jau jādara...

Visām aizdomīgajām škodām, subāriem un opeļiem pievēršu

uzmanību, bet ne kameru, ne kā cita - parastie šoferīši vien. Starp citu, tas attiecas arī uz citiem ceļiem, vien tur mazliet mazāk pievēršu tam uzmanību. Šad tad brauc līdzi arī brālis un tam zināmas profesionālās darbības dēļ acs mazliet piešauta uz šādiem netrafarētajiem - arī viņš padaudz neredz. Tā ka vai nu es kaut kā laimīgi braucu, vai viņi brauc citur

9.jūlijā redzēju netrafarēto Škoda-Superb Rēzeknes centrā uz Atbrīvošanas alejas.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
4 0 Atbildēt

9. jūlijā, maršrutā Saulkrasti-Ropaži, redzēju netrafarēto ar upuri Ādažos, divas trafarētās Baltezerā, 3 motopeles aiz Baltezera, trafarēto Garkalnē. Šķiet, svētdienu rīti visur ir pļaujas laiks

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

msh rakstīja: Man patīk šis forums - apmēram tas variants kā ar makšķernieku pasakām, tik te ir autobraucēju pasakas - visi lido, visi regulāri brauc uz +10 - +20, utt, tik vien ka dabā kaut kā nesanāk neko tādu ieraudzīt, tas nekas ka šogad vismaz trīsreiz sanācis aizbraukt līdz dižajai pilsētai ar mašīnu, vismaz divreiz līdz aizkrauklei un vienreiz līdz aglonai - vienīgā vieta kur situācija atbilda šitiem stāstiem bija salu tilts pirms fočētāja uzlikšanas, tur tiešām pabrīnījos vai neesmu palaidis garām kādu zīmi kas atļauj lielāku ātrumu. Bet nu labi, nav vēl sanācis braukt pa A7 un A8, varbūt tur visi nomiki, kasiņi un citi lidotāji kopistiski brauc izpildīties, atstājot A5, A6, A9 un A11 mierā...

Vislabāk situāciju saprast, apskatoties, kādus vidējos ātrumus reģistrē ,,Latvijas Valsts ceļu,, statistika.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
4 0 Atbildēt

Nu tur tā. Piemēram, kontroles punkts uz A9 starp Anneniekiem un Kaķeniekiem ir pirms/pēc straujākiem līkumiem, kad pēc tiem nav uzņēmuši ātrumu vai pirms tiem jau bremzē (atkarīgs, kurā virzienā brauc).

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Pēdējo Latvijas izbraucienu novērojums (bez vesela lēruma netrafarēto CP visapkārt) - tas tagad tā adekvāti laukos vienkārši izbraukt uz galvenā ceļa neapstājoties un lēni dudināt savā gaitā? Tādu tirliņu pat vairāki. Grobiņā viena sirmā galva, šķiet pat nesaprata, ka viņš man priekšā uz galvenā ceļa pēkšņi izlīdis. Pa ceļam identiska situācija ar vienu ģimeni (!) vecā Volvo. Tas diemžēl ir ja ne pats bīstamākais iespējamais pārkāpums, bieži - ar letālu iznākumu. Kāpēc tas notiek tikai laukos? Ahoj

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
2 0 Atbildēt

Padomā loģiski, mazāk mašīnu. ;) cilvēki atslābst un paliek neuzmanīgi. Kad es dzīvoju Bauskā ar mani kas līdzīgs notika. Bet tad es piesēdos pie pārtikas vedamā un visas maņas atkal pamodās.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Tikai laukos tādi pagūst izlīst uz ceļa un jau pagriezt pa galveno braucošajam pakaļu. Pilsētās tādi gājieni arī notiek pietiekami bieži, tikai parasti beidzas ar to ka vai nu pa galveno braucošais ieliekas izlīdušajam sānā, vai arī izlīdējs ieliekas pa galveno braucošajam sānā. Liepājā, piemēram, ar šito bēdīgi slavens ir Ūliha - Robežu ielas krusts, kur acīmredzot šī iemesla dēļ visu diennakti darbojas necik sen uzstādītais luksofors, jo agrāk šad un tad tur notika avārijas, kas mēdza beigties ar pa galveno ceļu braucošā iebraukšanu vienas no krustā esošajām mājām virtuvē...

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Šis nav tikai šodien- tas gadu desmitiem tā ir. Atbilde uz jautājumu- vai man jāraustās, kad 486m priekšā redzu pie izbrauktuves lauka vidu apstājušos dajebko. Nee, Tu vari neraustīties, bet, ja Tev dārgi tavi pasažieri un Tu labi zini pēc pieredzes, ka 4/5 tur ir garantēti ka pajoliņš piebraucis un ka viņš vēl tevi "apdomīgi" palaidīs piebraukt tuvāk un tikai tad "apdomāsies" un vienalga izbrauks tev deguna galā- nu tur nav ko filozofēt un katrs tāds gadījums ir jāuzņem kā prasta ikdiena.Mums katram ir periodi, kad "at-ejam" no ikdienas un braucam mazāk un tad ir atkal sagadās un "ie-ejam" tur atpakaļ un braucam nedēļu 24/7 un tad pamatoti šausminamies, jo nekas jau nav mainījies;)

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Ikviens adekvāts cilvēks, protams, nobremzēs. Taču, vai tad tā uzskatāma par normu, ja izbrauc uz galvenā ceļa, nedodot ceļu saskaņā ar ceļazīmi? Es gan no VISIEM tādiem ļoti uzmanos, gandrīz 99%, ka tādi, kas tuvojas galvenajam ceļam arī izlien ārā neko nedomājot. Dulburi

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Jā, tā ir. Jebkurš izbraukšanas tīkotājs ir potenciāls drauds.Un mums nav jēgas un iespējas viņus mēģināt ietekmēt.Jo vairāk brauc, jo lielāka iespēja ka tieši tev nāksies viņu satikt. Turklāt, ja tāds izbraucējs dēļ apstākļu sagadīšanās sastopas ar kādu apdzinēju, tad vispār ir ļoti lieli joki.To, ka mudināt izbraucēju sākotnēji iekārtoties pēc iespējas labajā joslas daļā un ieskrieties dinamiski un skatīties spoguļos (lai varbūtējo briesmu vai nesapratnes gadījumā varētu nobraukt pavisam malā un veicināt citkārt ienīstās trīs rindas...)- to arī diez vai viņi izlasīs. Vienīgais atdarināšanas cienīgs paraugs un "kultūras nesējs" te var būt tikai tāds, kurš pats ir parasti tas potenciālais "garāmbraucējs" un kam varbūt reizi mēnesī pašam gadās no kautkurienes izbraukt. No tās otras nometnes sapratni var negaidīt.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 0 Atbildēt

Kad es mēneša sākumā saucu policiju uz to avāriju, kur bija Gumball pavadošā mašīna, uz izsaukumu atbrauca Škoda Superb universālis.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 2 Atbildēt

Kur jūs esat redzējuši policiju vai reidus? Es prakstiski vairs neredzu uz ceļiem nevienu policistu. Ir tikai kosmonauti un tie kuriem tualetes papīra vietā CSN grāmata.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 1 Atbildēt

Latvijā netrafarētos CP sastopu veselu lērumu. Viennozīmīgi!

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Es nepārkāpju noteikumus, tāpēc policiju uz ceļiem neesmu redzējis jau ļoti sen. Kādus gadus 3 točna. Toreiz Jāņos visus stādināja trubiņā pūst uz Krasta ielas. Viennozīmīgi!

650 Reģ.: 25.01.2017
5 0 Atbildēt

Gribēju uzvērst Jūsu uzmanību uz to, ka tie netrafarētie auto iekļūst Waze "apritē" galvenokārt tikai tajos brīžos, kad viņi stāv uz vietas un kādu ir aizturējuši.Vai nu, ja gadās kāds ļotiacīgs "kolēģis", kas principā ir retums. Jo īpaši ja kaut kad vakarā.Gaidīt, ka tiks atzīmēts braucošs, manuprāt ir arī ļoti šaubīgi, bet krēslā vai tumsā vai uz tukšāka ceļa pilnīgi nereāli. Man te beidzamās nedēļas laikā iekrita padaudz visādu izbraucienu, tāpēc biju pievērsies tipa "pētniecības" darbam.Piem,šovakar ap pus10:pm starp Medemciemu un Rīgas robežu virzienā uz Rīgu akurāt kūdraspurva malā (kur mums darbojas zīme 100,-) mierīgi neuzkrītoši stāvēja bez jebkādām pazīmēm vai gaismām tumšs skaists universālis ar trim antenām, bet neviens "specs" nebija citu labā pacenties tur kko Wāzē atzīmēt.Jāatzīmē gan, ka tas uzvedās diezgan lojāli- laikam gadīja kādu lielāku laupījumu.Šis ir jau kāds trešais gadījums, kad novēroju ko līdzīgu.Tātad, ir aktuāls tas vecais labais jautājums- vai "man" ir no visa iespējamā jāraustās un kilometru tālumā vai katras 6 minūtes spoguļos uz visādu ujņu obligāti jāskatās utt. Jāpiezīmē, ka ceļš bija diezgan pilns ar dažādu rangu Rīgā atgriezties gribošiem "asiem", ieskaitot savstarpēju stīvēšanos par garākā Krāna titulu uz kreisās joslas (robežās +5 vai +9) un tradiciona(ā)lo šīs rindas kustību gar viadukta fotoradaru ar 85km/sek.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Tā tas arī ir! Waze pats atzīmēju CP, kad mani bija apturējis netrafarētais CP ar Škoda.

Visam ir labs risinājums. Samaziniet savu ātrumu. Tagad ar +10 pēc Waze GPS braucu ar kruīzu pilnīgi netraucēti.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Uz Jelgavas šosejas CP patruļas vienmēr ir bijušas lojālas. Pat tad, kad ir zīme 90, līdz 110 (pēc gps) nekad neaiztiek.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Pirms nedēļas pirmo reizi sanāca pabraukt pa to šoseju. Nu jā, bija tur daži kā nomiks, kas sevi pierāda uz ceļa, arī, iespējams, parādot savai ģimenei ka dažas vietas tālāk pie pirmā krusta viņiem ir vērtīgākas nekā tuvinieku dzīvības, jo pa lielam tas visdrīzāk arī ir viss ieguvums cirvja mocīšanas uz 110-120. Kaut kur pirms apvedceļa mani, ejošu +5 robežās, apdzina viens opelis ar kādu 10 kmph starpību - nu tad pie pirmā lukša starp viņu un mani atradās viena mašīna. Klasika. Ne par velti situācijās, kurās tiešām jāsteidzas, es reāli braucu tā, lai tiktu iegūts, nevis tikai izniekota degviela un palielināts bilžu/sodu risks.

Atpakaļceļā, braukdams pa to šoseju līdz pat jelgavai, nobrīnījos ka tur vietām 100 ir atļauts arī uz divu joslu šosejas

Vēl jāpiebilst ka vakar pirmo reizi dabā ieraudzīju netrafarētos - nav jau tā ka viņi manā galā neapgrozītos, bet es cepistus, gan trafarētus, gan netrafarētus, vidēji redzu dažas reizes gadā, lielākoties kaut kur liepājā - kamēr kolēģi šad un tad stāsta ka tur un tur bijuši cepisti. Aizbraucām ar draudzeni uz grantsbedrēm nopeldēties, atpakaļ izbraucu pa līkumainu meža celiņu - celiņš iziet uz grants ceļu, kas reiz bija šoseja, un tur netālu ir krustojums un asfalts. Pa ceļam piesprādzēju draudzeni, kura pārmaiņas pēc bija izdomājusi nepiesprādzēties. Izbraucu pēdējos līkumus, skatos, priekšā celiņa galam aizliktas divas mašīnas un stāv cilvēku bariņš - padomāju, tūristi - draudzene, kura no mašīnām un cepistiem īpaši neko nejēdz, saka "policisti" - piebraucu klāt, toč, škoda, outbaks un četri cepisti... Škodas braucējs iekāpa un padzina savu dranduļetu nost lai es varētu izbraukt, pārējie trīs nolūrēja uz mums pusplikiem golfā....

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 2 Atbildēt

Tuvinieku dzīvības ir vislabāk glābt, aizliedzot tiem kāpt iekšā 30 gadus vecā golfā. Mana CRV pie 150 kmph ir augstāks drošības līmenis ka tavā golfā pie 70 kmph.

Redz, atšķirībā no tevis es pa šo šoseju braucu ikdienā. Braucu tā, lai krustojumos vispar nav jāstāv. Manā maršrutā šādi krustojumi ar luksoforiem ir divi.

Ja biežāk paceļotu pa Eiropu, tad zinātu, ka 100 kmph ir atļautais ātrums daudzviet pat tādos posmos, kur LV vairak par 70 neriskē likt.

Šodien ar jauno Civic pa tavu mīļo Liepājas šoseju braucu abos virzienos. Turpceļā līdz Skrundai, atpakaļceļā no Saldus. Jāatzīst, ka pa Ventspils šoseju brauc mazāk disciplinēti. Īpaši atpakaļceļā ap 18.00. Visi smuki viena garā rindā uz 105 kmph pēc spidometra. Bija daži, jas visus riskanti apdzina, bet uzskatu, ka šoreiz tas tiešām bezjēdzīgi, jo garajai rindai sākumu nevarēja redzēt. Asas izjūtas gan tie daži noteikti izbaudīja.

Vienīgi remonta posmos pie luksoforiem veca sērga - katrā vietā 2-3 brauca pie sarkanā garam visai rindai.

CP bija tikai divas vietās - trafarēts Opel Mokka Priedainē (ta, kas pie Kuldīgas) un netrafarēta Škoda Octavia combi Jaunolainē. Waze smuki informēja par abiem posteņiem

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Par to drošības līmeni mēs varētu pārbaudīt, tos 150 pa kādu līkumaināku šoseju paņemot, un tad pārbaudot, kur ir augstāks drošības līmenis - trīsdesmitgadīgā golfā braucot uz 150, vai divgadīgā cirvī uz 150 kūleņojot ;) Nebaidies, trīsdesmitgadīgs golfs par divgadīgu cirvi gan labāk paātrinās, gan labāk stājas, gan labāk vienkārši turas uz ceļa - pārējais jau vairs nav svarīgi - jeb kā sers Alec Issoignis, oriģinālā miņa projektētājs, teica - "es radu savas mašīnas ar tik labām bremzēm, piekari un stūres sistēmu ka ja kāds nonāk avārijā, tā ir viņa paša vaina". Protams, ja regulāri patīk braukt stipri palielinot avārijas riskus, tur visādi spilveni un elektroniskas figņas palīdz - tā nu tu ar savu braukšanas stilu noved sava cirvja drošības līmeni līdz mana golfa līmenim.

Pa lielam pie kājas, brauc tu pa to šoseju ikdienā vai nē - no tā izmainās tikai līkumu un tamlīdzīgu vietu pazīšana, bet nemazinās ne degvielas patēriņš, ne risks, kas rodas kad kāds ass brauc 10-20 kmph ātrāk par citiem. Es pa A11 regulāri braukāju padsmit gadus, bet tas nekādīgi nemazina risku, kuru man rada visādi purnā līdēji un tamlīdzīgi zvēri.

Par rietumeiropas pieeju satiksmes ierobežojumiem vari nestāstīt, zinu to tāpat. Tas nemaina faktu ka bezjēdzīga vmax pārkāpšana, pārkāpšanas pēc, ir bezjēdzīga izpildīšanās uz ceļa.

650 Reģ.: 25.01.2017
6 1 Atbildēt

msh, bet kā gan Tu pats zini, kā ir ar to golfu uz 150 braukt? No kurienes te šīs zināšanas, ja Tu tālāk runā par to, ka principā/parasti Tu pats kko "ievēro" un taa? Es tik zinu to, ka "labs" braucējs aizbrauks ātri un kādam garām vienalga ar dajebkādu braucamo.Bet- Jūs divi "labie braucēji" nevarat noskaidrot, kuram kas "labāk" iet uz 150 un līkumā nekā citādi, kā viens otram parādot savu "gatavību" pārkāpt, riskēt un apdraudēt.Mēdz būt kāda robeža, jau aiz kuras tas vnk ir stulbi.Ja ārzemēs (mēdz būt) divi tādi pārkāpēji kaut kādā brīdī "samierinās" viens ar otru un to pārkāpjošo kustību turpina viens par ortu teorētiski "rūpējoties" (piem,brīdinot aizmugurējo aizmugurējo vai neradot lieku stresu priekšābraucējam astē sēžot), tad LV mums pieņemta ir "konkurences cīņa" līdz pat pēdējam metram un vienmēr to otru oponentu pieņemts ir uzskatīt par lohu.Kā jūs divi varat zināt- varbūt kāds no jums šodien ved vecomammu vai mucu ar ūdeni- ja viņš to dara citus netraucējot, tad kur ir problēma. Pareizi- mums problēma ir tur, ja tas 150 cienītājs šodien nav paredzējis skriet, tad viņš uzskata sevi vienalga par globālās situācijas noteicēju un visiem apkārtējiem stāsta, ka "nav jāskrien", vienlaikus demonstratīvi maisoties pa kājām tam ,kuram varbūt tieši šodien ir tas iemesls būt steidzīgam.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Skaidrības labad precizēšu, ka LV uz 150 km/h es nepārvietojos.

Izņēmuma kārtā īslaicīgi un vietā, kur to daudzmaz var atļauties ceļa seguma un satiksmes intesitātes dēļ ar konkrētu mērķi apskatīties, uz ko auto ir spējīgs.

LV pilnīgi pietiekami braukt līdz 120 km/h (kur atļauts uz 100).

650 Reģ.: 25.01.2017
1 4 Atbildēt

Tas ir Ļoti interesants un rets gadijums- "gara" rinda, kura brauc uz 105. Parasti gara rinda brauc uz 70 un noteikti aiz kāda viena Āksta, kuram dotajā momentā liekas, ka konkrēti "nav kur skriet". Jautājums vispār ir par to, ka vajadzētu kādam šādu gadījumu uzfilmēt un reāli saskaitīt- cik gab viens šāds te "P" izprovocē riskantas apdzīšanas no citu braucēju puses un cik gab līniju un cik gab citkārt nevajadzīgus ātruma pārkāpumus. Es domāju, ka 100 vai 200km posmā tur kopā sanāktu sirreāls cipars- daži no pārsteiguma pietaisītu bikses, šādu materiālu izlasot. Un tas principā ir galīgi pofig, ka kādam tur ir braukšanai nepiemēroti nervi vai kāds ir bezatbildīgs- jo visam galvgalī ir tas primārais Cēlonis, kas to visu ķēdes reakciju izraisa.Satiksmes čakarētāji būtu masveidā jāsauc pie atbildības, diemžēl tas nav iespējams pat ne teorētiski.Nedz arī viņus ir iespējams morāli ietekmēt- jo sabiedrisko domu veido daudzi līdzīgi āksti, kuriem ir neticamas spējas un neticami daudz laika savu šo te kretīnismu attaisnot un zinātniski pamatot.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Bet daudz biežāk uz 70 brauc nevis cp, bet parasti braucēji. Ko ar tiem darīsi?

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Nu pareizi- KO darīt... te teica, ka uz V-šos esot sliktāka disciplīna nekā uz L-šos. Pareizi. Es pagāšnedļ braucu uz Talsiem.Brauca 2gab igauņu veci busi tipa t4.Un abi uz 75.Labi vel ka ne viens otram dibenā, distance bija.Aiz tiem 1 fuure un 2 kabluki.Visi tie trīs (!) pārkāpa gan līniju, gan ātrumu apdzenot,gan kāds kādam purnā brauca, gan vispār divi tie mazākie uzlika Nikolaju uz zīmi apdzīt aizliegts.Tā situācija raisījās ilgi- kilometrus 3-4-5,bezmaz no paša Talsu raj robežas līdz pat/aiz Strazdes/Kāķīšu krustojuma, kamēr visi tika garām.Secinājums- tā tas ir un tā tas Būs,praktiski vienmēr un visur, tiklīdz jātiek kādiem lēnajiem garām.

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
1 0 Atbildēt

sirga rakstīja: labi ka neprognozejams ar "+"

ja būtu otradi-traki

muļķīgākais, ko kaut kad Kurbulī dzirdēju, bij tas, ka kkāds "eksperts" stāstīja, ka šī kļūda rodas, dzenošajiem riteņiem visu laiku izspolējot. Un Timrots viņam piekrītoši māja ar galvu līdzu un stāstīja, ka tas esot loģiski

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Šodien braucu uz Ventspili. Ceļa remontdarbi lielākoties jau pabeigti (vēl ne visur). Atkal manīts viens bēdubrālis, kuram netrafarētais CP formēja protokolu. Un atkal secinājums - nevajag lieki riskēt. CP manīti pilnīgā nekurienē pie Tukuma (ne uz lielās šosejas).

scope Reģ.: 16.09.2005
1 0 Atbildēt

Uz A7 atkal citi jaunumi - ir jau uzstādīts, bet vēl nav palaists darbībā fotoradars pirms Iecavas, starp Balticovo un pilsētas robežu, taisnā pārskatāmā posmā, kur iepriekš varēja droši apdzīt.

1 2 3 4 5 6 7 8
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti