Palīdzība ar akumulatora maiņu uz ceļa (stāvvietā)?

edgarsk Reģ.: 08.01.2016

Nosēdies aķis stāvvietā, kur uzlādes vadus grūti pielik (vajag stipri garākus par standartu). Auto iepriekšējie īpašnieki par maiņu neko neteica, šķiet, ka varētu būt arī pienācis vecums.

Ideālā gadījumā gribētu iegādāties jaunu aķi un, tā kā esmu lohs un man arī varētu pietrūkt vajadzīgo atslēgu, arī lai uz vietas nomaina. Ir kāds serviss/veikals/whatever, kas var ko tādu piedāvāt?

Citi varianti:

- jāņem ārā, jāstiepj uz mājām (600m), jāuzlādē, jāstiepj atpakaļ. Besīgi ņemties ar nezināmām lietām šādā aukstumā.

- iegādāties starteri, bet pēc tam tāpat akumulators kaut kā jāuzlādē, muļķīgi.

 
Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Nopērc aķi interneta veikalā ar piegādi uz stāvvietu. Ar vadiem no jaunā aķa pielaid auto, aizbrauc uz tuvāko servisu un nomaini veco pret jauno.

aansis Reģ.: 23.11.2012
3 0 Atbildēt

Švaki sanāks... Tādi vadi, kas spēs šādā aukstumā nodrošināt normālu jaudas padevi no jaunā aķīša, maksās vairāk, nekā evakuatora pakalpojumi līdz akumulatoru centram (piemēram, pie Dominas), kur nopirkto jauno aķīti meistars arī uzliks vietā. Ar Statoilā u.tml. nopērkamajiem vadiem var vienīgi "piepīpēt" - t.i. pirms palaišanas mēģinājuma no otra auto uzlādēt tukšo aķi un tad jau mēģināt griezt motoru ar kopīgu jaudu. Piedevām risks, ka vecais aķis jau ir sasalis un "sagājis uz īso" ir pietiekams, lai neriskētu pa tiešo slēgt klāt jauno. Akumulatora nomaiņa lielākoties ir visai viegls tehnisks uzdevums ar ko tiks galā jebkurš cilvēks, kam rokas neaug pavisam no vienas vietas, līdz ar to, tas, manuprāt, ir prātīgākais, ko šādā situācijā darīt.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Ir auto, kam vadības bloki akumulatora atvienošanu uzskata par mēģinājumu aizdzīt auto un pēc tam bloķē dzinēja palaišanu.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

un tiešām nekādi nevar apmainīt aķi, tikai pieslēdzot auto ar kabeli pie strāvas? Varbūt kādu piemēru minēt?

aansis Reģ.: 23.11.2012
2 0 Atbildēt

Šādam auto tāpat tad palīdzēs tikai evakuators uz servisu. Diez vai vadības bloks spēj atšķirt sasalušu aķi no atvienota

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Ja tajā aķī vēl ir spriegums, bet trūkst jaudas piešķilt, tad dara tā - caur piepīpetāja ligzdu pieslēdz vēl vienu aķi - kaut vai no blakuspieripinātas mašīnas -tad ta signalziacija saņem savus 12 voltus arī tad, ja oriģinalo aķi atvieno. nu un tad pievieno jauno aķi un viss, nekāda pārtraukuma nav bijis.

Tas gan ir tad, ja originālais nav galīgi nosēdināts līdz nullei, vai 3 vai 5 voltiem.

edgarsk Reģ.: 08.01.2016
0 0 Atbildēt

ō, vienkārši un ģeniāli.

paldies!

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
2 0 Atbildēt

Man tā reiz senos laikos gadījās. Paņēmu bērnu plastmasas ragutiņas un ar tām no tuvākā benzīntanka atvilku jaunu aķīti. Atslēgu jau tur tikai vienu uz 10 parasti vajag.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Es tā arī nesapratu kur problēma? Ja jau kā variantu piedāvā ņemto nost aķi un nest lādēt, tad tikpat labi uzreiz liec vietā citu. Pie šāda aukstuma tukšs akumulators ilgi stāvot sasalst un tāpat ir pagalam.

Pērkot citu aķi skaties tos, kam ir vislielākā starta strāva pie -18°C(apzīmē ar CCA parametru) Ja CCA nav norādīts, bet tikai CA tad tādu akumulatoru nepērc. Iesaku nenoskopoties un paņemt Exide Premium tas kalpos ilgi un problēmu vairs nebūs. Protams jāskatās, lai lādēšana ir kārtībā un nav kādi parazīti, kas to akumulatoru sēdina.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti