Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Ja man tagad būtu vēlme ģimenei iegādāties JAUNU auto, izvēle visticamāk būtu jāizdara starp 2 auto - VW Tiguan un Mazda Cx-5. Kādēļ? Jo, VW ārkārtīgi patīk jau mans ikdienas Passat un gribētu identiski aprīkotu arī otru (brīvdienu auto - ģimenei un ikdienas auto - sievai) auto. Ņemtu ar pagarināto max iespējamo garantiju.

Mazda Cx-5 patīk vizuāli un arī visu cieņu japāņu uzticamībai. Par to naudu var saņemt pretī lieliski aprīkotu auto arīdzan.

Krosoveri sievai vairāk patiktu augstākas sēdpozīcijas dēļ.

100% auto būtu benzīna dzinējs ar automātu.

Lai sapņi piepildās

Lai mums te daudz reālu sapņu īstenotāju

CX-5 noteikti nav slikts auto bet ne ar benzīna dzinēju un automātu. Šādā komplektācijā viņš arī paliktu kā sievas ikdienas auto jo jaudas trūkums ir izteikti jūtams uz šosejas.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

kas ir mk2 ?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 1 Atbildēt

2.paaudze. msh gadījumā - VW Golf II

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Solīju būt skurpulozs, jāraksta vien ir Mans Passat bija zīmīgus 11 111km nobraucis, kad, paātrinoties pēc izbraukšanas no viena miestiņa uz šosejas, reāli nogļučīja DSG... Nepārslēdzot vairs ātrumus uz augšu, zāģējot 1.ātrumā Ceru, ka tas tikai vienas reizes gļuks, jo sūdzību nekādu, ideāla kārba ar perfektu pārnesumu slēgšanās algoritmu. Tomēr mazliet sirdī tas grauž gan.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

pagrauzīšu vēl:

tas vārds ir "skrupolozs" un tas ir pirmais indikators izglītības līmenim.

Pamaini, lūdzu, leksikonu!

Damn Reģ.: 07.12.2003
1 0 Atbildēt

Google saka, ka Tev ar nav pareizi - Skrupulozs

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

jopcik pārrakstījos. Līki pirksti

vieplis Reģ.: 09.02.2006
0 0 Atbildēt
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Pld par piebildi! Nebūtu gan korekti man aizrādīt par manu intelektu, draugs

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
7 0 Atbildēt

Ierakstīšu arī savas atsauksmes par savu VW Passat B8 1.8TSI Highline komplektācijā.

Šobrīd auto ir gadu vecs un nobraukti nepilni 30t.km.

Automašīna ir ļoti ērta, tā ir pietiekoši dinamiska, viegla vadāmība, stabils auto. Ērta sēdēšana, nenogurst arī garākos braucienos. Regulāri lietoju un izbaudu adaptīvo kruīzkontroli. Ļoti patīk, ka atpakaļskata kamera ir paslēpta zem VW emblēmas, jo tas nodrošina jebkuros laikapstākļos vienmēr tīru kameru. Kā arī izbaudu labu mūziku un daudzus citus patīkamus sīkumus.

Bet ir arī šādi tādi trūkumi, jeb varbūt piekasīšanās, jo no jauna auto vienmēr gaidi kaut ko vairāk nekā no lietota. Kā jau iepriekš esmu minējis, jau no pirmajām dienām nepatika ritošās daļas skaļums braucot pa bruģi vai citu ne pārāk kvalitatīvu ceļu, kādi pie mums netrūkst. Sajūta tāda, ka tuvojās beigām kaut kādas stabilizatora bukses. Pie 25t.km grabēšana ir parādījusies arī aizmugurē. Varbūt pārāk stingra piekare, varbūt jāliek R16 riepas, nezinu.

It kā DSG kārba strādā perfekti, bet reizēm, kad ilgāku laiku ir braukts mierīgi un pēkšņi strauji jāsāk paātrināties uz trešo pārnesumu pārslēdzas ar sitienu, vai arī ja nav trieciens tad vispirms ir sabremzēšanās un tikai tad sākas paātrināšanās. Bet tas ir tikai pirmajā reizē pēkšņi paātrinoties pēc ilgstošas “sēņošanas”, ja visu laiku brauc dinamiski tad DSG strādā perfekti. Esmu mēģinājis mainīt braukšanas uzstādījumus eco, comfort vai sport rezultāts ir tāds pats.

Šorīt parādījās vēl viens gļuks, skārienjūtīgajā ekrānā melna bilde. Kaut kad vasarā līdzīga situācija bija, bet tad pietika ar auto noslāpēšanu un iedarbināšanu no jauna. Šorīt nekas nelīdzēja, ne izslēgšana ne arī auto noslāpēšana. Ja līdz vakaram gļuks nebūs pārgājis būs jābrauc uz moller.

Apmierina arī auto vidējais degvielas patēriņš, kas manā gadījumā braucot pārsvarā pa Rīgu ir ~9 l, un uzskatu, ka tik jaudīgam benzīna dzinējam tas ir adekvāti, bet kaitina, ka ražotājs tehniskajos datos norāda nereālus 7l.

Kopumā ar auto esmu apmierināts.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 1 Atbildēt

Pld par kameras vietas aprakstu - vienmēr brīnījos, ka nekad nenosmērējas, bet to nemanu

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
8 0 Atbildēt

Dacia Lodgy noripojusi ap 15000 km. Nekas negrab, nekas nekaitina, viss strādā, pie dīlera nav jābrauc, degvielu patērē tik, cik rakstīts grāmatiņā (4,7 l/100 km). Logu slotiņas nomainīju. Lai labāk redzu pa logu.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
1 0 Atbildēt

Jā, tā lieta par visiem tiem skārienjūtīgajiem ekrāniem, digātaliem spidometriem, paneļiem utt. jaunajos auto mani nedaudz biedē, jo ikviens auto agri vai vēlu kļūst par lietotu un tad sāksies pamatīga jautrība! Nu nahren visur jābāž tie skārienjūtīgie ekrāni? Tas taču nav kā telefons - mazs, vienmēr pa lielam siltumā un lietojams kādus 5 - max 10 gadus kamēr nesasit un pērk jaunu. Mašīnā tomēr ir krasas temperatūras maiņas, mitrums, vibrācijas, putekļi utt. Agrāk lika tikai kaut kādu navigācijas dispeju ar touchscreen iespēju - to es vēl saprotu (lai gan pats vairāk uzticos atsevišķam navigatoram, kuru varu atjaunināt kad gribu un turēt mājās siltumā, kad tas nav vajadzīgs), bet tagad jau vispār kaut kāds vājprāts - modē ir pilnīgi visu aizvietot ar skārienjūtīgajiem paneļiem salonā, neatstājot, nevienu pogu! Ja tāds noklājas, tad tev nav ne radio, ne apsilde ne vēl kādas svarīgākas funkcijas. Un tāds ekrāns maksā simtus, ja ne tūkstošus! Nu naher jāmaina gadu desmitiem uzticīgi kalpojošus, vienkāršus mezglus ar kuriem nekad nav bijušas nekādas problēmas pret šitādiem mēsliem, kuri jau pirmajam īpašniekam sāk sagādāt problēmas.. Tikai manas domas! Novēlu lai visiem labi ripo jaunie auto bez problēmām!

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Zinot,ka viss tas elektro prieks maksā bargās naudas. Mani arī nomāc šaubas par nākotnes b/u tirgu un saprātīga remonta iespējām

feciic Reģ.: 09.05.2008
5 0 Atbildēt

Bieži vien aiz analogiem rādītajiem un manuāliem kloķiem un pogām tāpat slēpjas caur can-bus strādājoši vadības bloki, kuri komunicē savā starpā. Tie tāpat nav lēti.

Bēt nu vairāk vai mazāk krāsaini ekrāni mašīnās nu jau ir vairāk nekā 20 gadus, skārienekrāni vairak nekā 10 gadus. Kautkā nav dzirdēts par šausmīgām problēmām, parasti vairāk runā par automātiem, dpf filtrien, sprauslām un kēžu maiņām motoriem. Vienīgais kam ir gadījusies masveida laža ar multimediju iekārtu tieši konstruktīvo klūdu dēļ ir BMW CCC navigācija.

Jebkurā gadījumā ražotājam diži neinteresē ka kautkur austrumeiropā pēc 20 gadiem kāds nevarēs atļauties nomainīt vienu vai otru mezglu tā dārdzības dēļ. Vienmēr un jebkad atradīsies kāds kuram kāds remonts vai elementāra apkope būs pārāk dārga.

Neviens taču nespiež pirkt mirstošām ekstrām piebāztu vecu premium auto ja par to pašu naudu var nopirkt jaunu Dacia, ar kuru vismaz pēc Smaidiigā reportiem nav nekādu problēmu.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
1 0 Atbildēt

Vēl jau jautrība sāksies tad, kad mašīnām ar start/stop sistēmu radīsies kādi gļuki un krustojumā vairs nepiešķilsies, vai starteris būs salīdzinoši nokalpojis un/vai degvielas sūknis būs padilis. Tad varēs zāģēt kamēr piešķilsies un lūgt Dievu! Tāpat visas elektroniskās rocenes un bezatslēgu iedarbināšanas.. Es saprotu, ka vajag attīstīties un būt ar skatu nākotnē, bet manuprāt kā viss šobrīd iet nav īsti pareizi, jo galvenais ir uzbūvēt kaut kādu superinovāciju, kas maksā naudu un palīdz pārdot auto pirmajam īpašniekam un ko pēc tam (arī garantijas beigām) dara īpašnieks ražotājam pie kājas! Nauda ir samaksāta un po. Pēc tam mēs visi te jāsimies ar tiem lūžņiem un pie sevis gribēsim pieminekļus uzcelt vecajiem golfiem, meršiem, audi un citiem 90 gadu celmlaužiem!

Jā, protams, ekrāni ir diezgan sen - ap 20 gadi varētu būt, (monochrome pixeļu displeji vispār parādījās kaut kur 90-gadu vidū) bet tie bija parasti krāsaini displeji, kas parāda informāciju, nevis touchscreeni ar ietvertām pogām, kā ir tagad. Tāpat pastāvēja pogas ar ko ieslēgt.izslēgt lietas, nevis tagad ir stūre, 2 pedāļi, start poga un milzīga digitāla tāfele! Var jau būt ka moderni. Varbūt esmu savos nepilnos 30 gados pārāk vecmodīgs, bet tā nu ir! Nu jā, vienmēr jau paliek Dacia vai kādi vienkārši krievu ražojumi. Ja vēl tie būtu būtu uz pusi tik izturīgi cik kāds vecais W124 mersis, tad jau varētu ņemt.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
8 0 Atbildēt

Laiks arī man padalīties ar pieredzi.

Sākumā - iepriekšējie 4 gadi tika braukts ar jaunu Opel Astra H, 1.6 benzīns, manuālis, komplektācijā - kāda nu bija, tādu paņēmu. Tāpēc visi pozitīvie un nevisai novērojumi ir vairāk vai mazāk subjetīvi, balstīti uz savu iepriekšējo pieredzi.

Tātad - VW Passat Variant HL, 2.0TDi, 150Zs, 2017g. Odo - 6000km

Salons. Plašs, pārdomāts, vietas pietiek gan priekšā (es 186cm), gan aiz sevis aizmugurē. Par trešā, vidējā pasažiera izjūtām neņemos spriest, bet īpaši ērti laikam nebūs. Krēsli patiešām ērti, nogurst stipri mazāk kā iepriekš, varbūt tāpēc ka automāts. Labs apgaismojums iekšā, arī bagāžas nodalījumā. Labi pārdomātas kabatas un piemēram briļļu vietas, bet nav caurumu lietussargiem (kā Superbā). Ērts elkoņa balsts, kurš nenormāli trūka opelī. Bagāžnieks liels, ar iespējām pacelt un nolaist grīdu, kabatiņas. Organizatorus gan neņēmu. Mazliet nepatīk falšā hroma/alumīnija apdare, bet tas gaumes jautājums.

Patīk gaismas durvīs un zem spoguļiem - tumšos vakaros vienkārši super.

Panelis. Ļoti pārskatāms un informatīvs (man ir parastais). Multi-displejs patīk, prātīgs interfeiss, visu var atrast kad piešaujās. Cerams negļukos. Uz instrumenta paneļa var kombinēt parametrus, ko vēlies čekot regulāri.

Kolēģi nosmēja konsoles analogo pulksteni - žiguļa variants, man gan pēc bentlija izskatās

Vadāmība. Viegla, stūre atsaucīga, sieva novērtēja - sākumā bija nedroša, sakot tik lielu nebraukšot. Ar parkošanos arī nav problēmu - sensori un kamera, tie pīkstuļi gan kaitinoši. Uzrāviens pietiekošs, bet varētu būt labāks (vajadzēja 190Zs ņemt )

DSG6. 22gadu stāžs un pirmais automāts. Patreiz jau pieradu un izbaudu. Braukšanas parametrus nemainu, bet pārsvarā braucu sport režīmā, nepatīk mazie apgriezieni, šķiet moka motoru... Gļuku pagaidām nav, vai arī es tos nemāku piefiksēt. Tomēr pagaidām vēl netestēju pilnā apmērā kārbas un motora sniegumu, pēc 10tk

Hadene. Līgana, ērta, mierīga gaita, labi turās līkumos, nesveras, bedres īsti nejūt, bet paskaļa.

Bremzes. Nav nekādu iebildumu, īpaši patīk auto hold funkcija. Sieva vispār starā.

Patēriņš. Pagaidām jauktā ciklā ap 6l/100km pēc bākas metodes, sākumā ap 7. Nesen bija brauciens pārsvarā šoseja, tad 5.7. Bet līdz ražotāja solītajam vēl neesmu ticis.

Aprīkojums. Adaptīvais kruīzs - super, sākumā raustījos, nu jau pierasts, lietoju gan uz šosejas, gan korķos. Ātruma ierobežotājs - noderīgs, bet nav vēl īsti lietots. Lietus sensors strādā pārsteidzoši labi, stāv ieslēgts nonstopā. Laba navigācija, ar 3 gadu bezmaksas online atbalstu (laikam), bet pats pēc pieraduma lietoju waze , ko var saslēgt ar auto ekrānu. Multi stūre ērta, pārdomāta.

Patīk automātiskais bagāžnieks, bet nezinu kā darbosies pie -20C.

Gaismas. Tuvās un tālās - ļoti ok.

Mūzika - standarta tīri OK.

Kur vīlos.

Skaņas izolācija. Man likās ka jaunam pasātam bija jābūt labāk nopakotam. Labi dzird motoru, īpaši kad auksts, kā arī pēc 120km/h vējš liek sevi manīt. Bija opcija pielikt "klusos" stiklus, bet... Tomēr klusāks par opeli!

Piekare. Jāpiekrīt Jaaanis - sākumā tāda interesanta skaņa braucot pa bedrēm - it kā amīši tukši, bet kad pierod, tad vairs nedzird, 16" diski nepalīdz, nekas nemainās.

Vadītāja kreisajā pusē traucē platā "stoika", nākas locīties.

Vienkārši besī, ka katru reizi ir jādeaktivizē start/stop funkcija. Nu nesaprotu šo fīču un neizmantoju. Tagad pēc siksnas uzlikšanas nākamā darbība izslēgt šo.

Nevarēju atteikties no keyless... ar visām no tā izrietošām sekām. Kaut gan funkcija pati par sevi ir ļoti ērta!

Ko pieliktu klāt ja ņemtu tādu pašu un rocība ļautu. Kasinjsh ietekmē - automātiskās tālās, kaut gan ... par tādu naudu

Pieliktu pilnībā elektriski regulējamu vadītāja sēdekli, kas dotu iespēju saprogrammēt atslēgas un atkarībā no tā kurš iekāpj, sēdeklis un spoguļi (laikam) pieregulējas. Bet iztikt var.

Kopumā - pirkumu nenožēloju, patīk gan braukt, gan uzturēties salonā. Kaut kas varētu būt labāks, bet ideālu nav (nu par šādu cenu).

(NE)gaidīšu pirmos gļukus, tad vēl ziņošu.

Bildi pievienot nemāku

Visiem - lai labi ripo!!!

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Kā waze var saslēgt ar auto ekrānu?

Kaut kad iepriekš meklēju un googlē atrdu kautkādu nepieciešamo programmu, bet telefonā uzrādijās, ka konkretā programma mūsu reģionā neesot pieejama.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
0 0 Atbildēt

Man Moller pārdevējs-konsultants palīdzēja, iekačāja programmu. Ar usb vadu var saslēgt. Toties sievas telefonam to nevaru dabūt. Tomēr waze nedarbojas tik labi kā telefonā, balss info raustās, arī pieejamo opciju mazāk.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Tad jau vēlreiz jautājums: a nafig tā planšete tur vajadzīga?

Izmetam planšeti un ieliekam ligzdu parastam Galaxy s8 un viss strādā.

Iespējams gan, ka šis vnk ir VAG meistardarba sekas.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
0 0 Atbildēt

Apskatījos telefonā. Programma - Android auto, versija 2.6.573463 Arī mūziku caur šo var klausīties. Kaut gan to var darīt arī caur bluetooth

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Normāla mums te VW Passat B8 mafija savākusies Prieks, ka visiem līdzīgas domas, auto nudien ļoti izdevies. Ka tik labi kalpotu

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

drīzāk sekta

Danimars Reģ.: 19.08.2002
5 0 Atbildēt

Sekta nav, mēs jau savu "apmātību" neuzspiežam

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

eidis

Tad jau vēlreiz jautājums: a nafig tā planšete tur vajadzīga?

....

Domāju tāpat , bet vai mūsdienās vispār var nopirkt auto bez tās tāfeles .

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 0 Atbildēt

Bāzes versijā

Danimars Reģ.: 19.08.2002
1 0 Atbildēt

Tur jau ir tā lieta, ka daudzas fīčas ir vienkārši uzspiestas, īpaši ja nav vēlmes iegādāties pliku bāzes versiju. Tā piemēram VW Passat. 'Man nebūt nav vajadzīgs ne start/stop, ne keyless, ne lielais ekrāns, bet pērkot HighLine versiju (dzinēja, klimatkontroles un citu man svarīgu faktoru dēļ) NAV iespējams no tiem atteikties. Izņemot kā pirkt bāzi...

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

No keyless varēja atteikties. Man ir HL bez keyless.

Start/stop gan nevarot atteikties, tādas esot ES prasības.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Nu tad jāpērk Audi/BMW/Mercede, piemēram pērkot jaunu A4 jāpiemaksā pat par salona spogulīšu apgaismojumu.

Tiesa start/stop būs standartā, kas ir nevis tieša EU prasība bet saskaņā ar degvielas patēriņa(CO) mērījumu specifikāciju 25% no braukšanas laika mašīna rūc tukšgaitā, attiecīgi uzstādot start/stop sistēmu standartā ir lieliska iespēja samazināt degvielas patēriņu un CO izmēsu daudzumu vismaz uz papīra, attiecīgi samazināt ikgadējo nodokļu apmēru gala pircējam.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Man gan pilnīgi viss Passat Highline aprīkojums ļoti tīk Nevaru piesieties teju nekam savā ikdienā. Bauda braukt, ja vēl sanāk daudz braukt darba lietās -> bauda strādāt un pelnīt naudu.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Danimars

Jā es par to pašu . Visas 3 Tevis uzskaitītās arī man nav vajadzīgas

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 0 Atbildēt

Tikmēr man pirms jaunā gada brīvdienām pie 11500 km nobraukuma Tiguanam sāka degt check engine, mirgot kvēlspuldzes simbols un uzraksts, ka nedarbojas START/STOP sistema, kā arī darbojās turbīna. Domāju, ka nu viss - sākās jauno auto kvalitāte (pirmā doma bija, ka elektronika).

Atbrauca VW Mobilitātes garantijas nodrošināts LAMB evakuators un tika atvesta arī bezmaksas nomas mašīna 3 dienām.

Beigās gan problēmas cēlonis izrādījās ļoti interesants - kamēr bijām ciemos pie draugiem, žurkas bija sagrauzušas turbīnas spiediena mērītāja trubiņu un tāpēc arī nedarbojās turbīna un dega check engine.

Skaidrs, ka garantijā tas neiekļāvās un izmaksāja ~60 eiro, bet labi, ka tā...

DJ40 Reģ.: 23.11.2016
0 0 Atbildēt

To jau uz kasko var mēģināt norakstīt, vismaz Vācijā žurku bojājumi ir iekš kasko...

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Jā, noteikti, ka dabūtu, bet pašrisks bojājumiem ir 140 EUR. Protams, varētu gan jau dabūt 0 pašrisku, bet tad būtu dārgāk jāmaksā arī.

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

Kurā vieta tik niknas žurkas?

Draugiem laikam auto vispār vienos caurumos........?

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 0 Atbildēt

Izskatās, ka tas notika Dārzciemā, kur privātmāju rajons. Vispār katru nedēļu Mollerā esot vismaz 1 līdzīgs gadījums. Man vēl esot noveicies. Kaut kam kapots bija galīgi sagrauzts pat.

Draugiem, kuri tur dzīvo, viss it kā ok.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Vai kāds no iauto brauc ar jauno Tiguan automātu? Esmu gatavs pacienāt ar gardumiem apmaiņā pret sīkāku apskati un testu

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Vēl interesē VW Alltrack 2016+

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

Nevari aiziet pie dīlēra un paņemt testa?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Var notestēt pie dīlera. Bet, negribas cilvēkiem prātu čakarēt Pagaidām vēl neesmu gatavs pircējs utt.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Kaas tad tev tajā interesē? Tas taču VW. Ko tu tur plāno jaunu ieraudzīt?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Interesētu Alltrack atšķirības starp tādu “parastu” Passat b8, ar kādu braucu ikdienā es pats. Vairāk no praktiskās puses, tehniski tiešām viss zināms.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tehniski zināms ir tikai tas, ka ar alltrack bez kādiem 42k tur nemaz nav ko iesākt domāt.Tas būtu ar tevis ieteiktajām gaismām un minimumu ko citu.Tas mjollera piedāvātais ar demagoģisko cenu "no 36k" ir absolut pliks meesls.Turklāt, alltarakam kā tādam nav pneimopiekare paredzēta- acīmredzot, tad viņš būtu tik megadāgs, ka vispār nevienam neinteresētu.Ja jau pat tagad tā interese nav īpaši liela.Par allroāda cenu tāds alltraks nevienam i nafig nav vajadzīgs.Jau tagad alltrakam jumta lūka un ādas salons ar ziemas kontrolpaketi izmaksās hvz cik liekus tūkstošus.Te visreālākais- skaļi pateikt ka "man to nevajag" un fiksi piemeklēt kādus nievājošus izteicienus, adresētus tiem, kam iespējams ka "liekas ka vajag";))Plus vel tas Svarīgākais jautājums- CIK teorētiski maksās pēc 3-4g tāds par 44eur iegādāts alltraks, kad sagribēsi no viņa tikt vaļā.Pilnīgs Fufelis tur sanāk- nu paņjem Kalkulatoru....

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

sirga rakstīja: drīzāk sekta

Kāda vēl sekta? Pelēkā masa bez izdomas, stila un sava viedokļa.

sirga Reģ.: 29.10.2002
4 0 Atbildēt

Neaizstavu pasatistus, bet....

lasot tavus komentārus neesu vēl sapratis, kāds auto tad:

Ir ar izdomu

Stilu

savu viedokli

nu karoč eXperc ar ko brauc?

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Ar vecu kraisleru, par kuru pašam kauns, tāpēc klusē.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

un ādas gabaliņu vestītē kurai apakšā džinsa krekls, dziedot "kantrī radies smiltenē"

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

lai viņs saprastu

"pohodu n D-pils pingvīns ira"

sirga Reģ.: 29.10.2002
1 0 Atbildēt

pazudis te lielā - mute

kaut gan varētu jau ie irst ka brauc ar MB GL 350

un mēs visi jā - urra

koroč ka iepriekš rakstiju....

nepaliekam....

"maskačkas gopņjiki"

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

viencexperc rakstīja:

sirga rakstīja: drīzāk sekta

Kāda vēl sekta? Pelēkā masa bez izdomas, stila un sava viedokļa.

Nu jāpiekrīt, pelēcība pelēcības galā , ne B6, ne B7, pat ne B8 nav brieža uz motora pārsega

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Dazi te runa ka 90 gadigi onkas - musu jauniba tie tik bija auto !

Un vel sliktak, jo slave savu tevu jaunibas dienu auto

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

DJ40 rakstīja: To jau uz kasko var mēģināt norakstīt, vismaz Vācijā žurku bojājumi ir iekš kasko...

Nevis žurku, bet caunu. Un apdrošinātāji var prasīt auto aprīkot ar caunu baidītājiem.

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

DJ40 rakstīja: To jau uz kasko var mēģināt norakstīt, vismaz Vācijā žurku bojājumi ir iekš kasko...

Nevis žurku, bet caunu. Un apdrošinātāji var prasīt auto aprīkot ar caunu baidītājiem.

kā KĀĀĀ vinji pateiks vai cauna-vai Žurka apēda auto??????

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

martinslusis rakstīja: Tikmēr man pirms jaunā gada brīvdienām pie 11500 km nobraukuma Tiguanam sāka degt check engine, mirgot kvēlspuldzes simbols un uzraksts, ka nedarbojas START/STOP sistema, kā arī darbojās turbīna. Domāju, ka nu viss - sākās jauno auto kvalitāte (pirmā doma bija, ka elektronika).

Atbrauca VW Mobilitātes garantijas nodrošināts LAMB evakuators un tika atvesta arī bezmaksas nomas mašīna 3 dienām.

Beigās gan problēmas cēlonis izrādījās ļoti interesants - kamēr bijām ciemos pie draugiem, žurkas bija sagrauzušas turbīnas spiediena mērītāja trubiņu un tāpēc arī nedarbojās turbīna un dega check engine.

Skaidrs, ka garantijā tas neiekļāvās un izmaksāja ~60 eiro, bet labi, ka tā...

Priekš tam ir speciāli aparāti.

www.varnacrafts.com/auto-ultrasonic-rodent-repellent.htm

aigi Reģ.: 01.08.2005
3 0 Atbildēt

Kadjar veiksmīgi aizvadījis savu 2. Dzimšanas dienu ar 2.gada apkopi 240eur vērtībā. Pēc 26500km tikai viena kosmētiskā problēma - ātruma parslega mākslīgā āda jeb dermantins saplaisāja locījuma vietās, no mitruma vai vienkārši tāpat un jaunāko multimediju sistēmas update uz garantijas rēķina.

Kopumā auto iet labi izieta arī TA uz nākošajiem 2 gadiem.

Bet esam kļuvuši 5 ģimenē un prasās pēc lielāka auto. Šodien biju Green Motors un izmēģināju Kodiaq 1.4 DSG 7 vietas. Man ļoti patika pats auto. Kārba ar aizturi iespiezot pedali gridā, bet sport režīmā ir labāk. Vedīši savu Kadjar novērtēt varbūt izdosies maiņas darījums.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

viencexperc rakstīja:

martinslusis rakstīja: Tikmēr man pirms jaunā gada brīvdienām pie 11500 km nobraukuma Tiguanam sāka degt check engine, mirgot kvēlspuldzes simbols un uzraksts, ka nedarbojas START/STOP sistema, kā arī darbojās turbīna. Domāju, ka nu viss - sākās jauno auto kvalitāte (pirmā doma bija, ka elektronika).

Atbrauca VW Mobilitātes garantijas nodrošināts LAMB evakuators un tika atvesta arī bezmaksas nomas mašīna 3 dienām.

Beigās gan problēmas cēlonis izrādījās ļoti interesants - kamēr bijām ciemos pie draugiem, žurkas bija sagrauzušas turbīnas spiediena mērītāja trubiņu un tāpēc arī nedarbojās turbīna un dega check engine.

Skaidrs, ka garantijā tas neiekļāvās un izmaksāja ~60 eiro, bet labi, ka tā...

Priekš tam ir speciāli aparāti.

www.varnacrafts.com/auto-ultrasonic-rodent-repellent.htm

Varētu arī būt kaut kāds speciāls aprīkojums no ražotāja. Piemēram, B3/B4 audī katalogā figurē apakšsadaļa, kas izraisa entuziastu interesi - saucas "grauzēju atbaidīšanas komplekts"; interese pamatā no tā, ka par to nav īpaši nekādas informācijas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

sirga rakstīja: Neaizstavu pasatistus, bet....

lasot tavus komentārus neesu vēl sapratis, kāds auto tad:

Ir ar izdomu

Stilu

savu viedokli

nu karoč eXperc ar ko brauc?

Kāds? Pa lielam jebkurš, kurā īpašnieks ir kaut ko no sevis ielicis, sevišķi attiecībā uz pirmo un pēdējo. Neviena gatava jauna mašīna šim aprakstam neatbilst, jo tad jau jebkurš dornis var pie tādas tikt.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti