Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
AnK Reģ.: 06.10.2014
5 0 Atbildēt

Un tas nav filtrs, DPF ir filtrs, EGR ir vārsts...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Tev taisnība. DPF - neietilpa garantijā.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
6 0 Atbildēt

Gāzes spruslas arī neietilpst garantijā .

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

iuziite rakstīja: Mums deva, ja auto bija nebraucams/garantijas remonts, bet to visu var noskaidrot pirms pērk auto.

Man ir tāda klusa aizdoma, ka jūs te, zaķīši, mazliet pinaties paši savās kājās. Garantijas gadījumu izmaksas sedz nevis dīleris, bet importētājs. Tai skaitā, maiņas auto izmaksas. Tātad, ja importētāja politika paredz maiņas auto, tad to dod, neatkarīgi no tā, pie kura garantijas remonts tiek veikts, ja neparedz, tad nedos neviens.

iuziite Reģ.: 04.12.2002
4 0 Atbildēt

kur es Tev pinos ? Es saku, ka man deva Amservs maiņas auto, kad auto remontēja garantijas ietvaros, piemēram, nosvila sajūgs pēc 3tk km Par pārējiem neko nezinu )

vieplis Reģ.: 09.02.2006
4 0 Atbildēt

Zaķīšu vērotājam un zaķīšiem.

Nevar izslēgt iespēju, ka importētājs dīleriem dod burkāniņus, ja koptie garantijas auto "nebojājas" (t.i., bojājas pēc iespējas lētāk un/vai retāk). Par ko pats pats importētājs savukārt saņem lielu burkānu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Tad padomā, kādiem jābūt tiem "burkāniņiem", lai dīlerim būtu izdevīgāk mašīnu neremontēt (kas, pa lielam, ir viņu pamatbizness).

vieplis Reģ.: 09.02.2006
3 0 Atbildēt

Piemēram, burkāniņi par cipariem importētāja <=> konkrēta dīlera kopbilancē, kura ietver gan pārdošanas apjomus, gan garantijas izmaksas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Izslēgt nevar neko, tajā pašā laikā, ilgtermiņā tas nesanāk izdevīgi ne dīlerim, ne pašam importētājam.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
4 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Tad padomā, kādiem jābūt tiem "burkāniņiem", lai dīlerim būtu izdevīgāk mašīnu neremontēt (kas, pa lielam, ir viņu pamatbizness).

(Lai vienkāršāk, ražotājs + importētājs = "ražotājs".) Jau padomāju, pirms to rakstīju. Jā, remontēšana kopumā ir pamatbizness, jo plašpatēriņa modeļu pārdošanā peļņa ir maza. Bet jānodala garantijas un pēcgarantijas remontēšana. Iesākumā bez burkāniņa pavērtajām iespējām.

(1)Garantijas remontos dīlerim nekāds bizness nesanāk, jo faktiskais klients (maksātājs) ir ražotājs, kurš ir ļoti spēcīgs (var atņemt to dīlerbūšanu vispār), diktē noteikumus un nav apkāšams ar Profesionāļu-uzņēmēju-juristu trikiem kā gala klients maksas remontos. Ražotājs ne vien nosaka dīlerim, vai garantijas gadījumam būt/nebūt, bet arī izslēdz dīlerim iespēju izfantazēt diagnosticēšanas/konstatēšanas ilgumu, vajadzīgos remontus, remontu ilgumu, stundas cenu, vajadzīgās detaļas, detaļu cenas. Arī "iedēt zelta olas" iekš auto garantijas laikā vēl īsti nevar. Šādos apstākļos peļņa ir sāja, un nevar runāt par garantijas remontēšanu kā pamatbiznesu.

(2)apkopē + jo īpaši pēcgarantijas remontos sākas īstā dzīve. Dīleris beidzot ir Dievs (Īstais Profesionālis, šiverīgs uzņēmējs, spēcīgs jurists). Gala klients lielākoties ir salīdzinoši vājš. Tādēļ var pielietot visu to fantāzijas un "nopelnīšanas" arsenālu, kas tam ir liegts garantijas remontos. Par klientu apmierinātību un atgriešanos nav jāsatraucas, jo 21.gadsimta auto neizbēgami atgriežas pie Dieva (Īstā Profesionāļa) pēc tam, kad tos sačakarējuši parastie Profesionāļi.

Šādos apstākļos burkāniņš (ražotājs dīlerim: "ja iespējams, atšujiet tādas vai šitādas garantijas sūdzības") vai smagā artilērija (ražotājs dīlerim: "nē, nav garantijas gadījums") dīleri varētu pārmēru neapbēdināt,

jo, piemēram:

- knauzeris ražotājs autorizēs tikai detaļu A, konkrētu darba ilgumu, konkrētu stundas likmi, savukārt

- gala klients drīkstēs apmaksāt detaļas A+B+C+D, jebkādu darba ilgumu, jebkādu stundas likmi, jebkādus papild- un problēmdarbus. Ja braukt var un klients ietiepīgi skops, un A vainas labošana tādēļ aizbīdās uz pēcgarantiju, tad B+C+D jau būs objektīvas sekas. Nemaz nebūs jāmelo. Protams, arī pērngad uzliktās "bremzes bīstami nodilušas. Ievēroju, jums bērna sēdeklītis. Bremzes obligāti jāmaina, tā tālāk nevar braukt."

Nortel Reģ.: 16.03.2007
4 0 Atbildēt

Par privāti pirktu jaunu auto nezinu, bet normālos kantoros parasti ir cilvēks vai nodaļa, kas atbild par autoparku. Nu tad lūk, mums arī tāds cilvēks ir. Un viņa lielākais prieks ir čakarēt dīlerus. Un darbs vainagojās panākumiem. Aizveda vienu no garantijas auto pēc dīlera veiktās lielās apkopes uz sadarbības servisu (normālu, ne dīlera) uz pārbaudi un konstatēja, ka motoram nav nomainīta zobsiksna un vēl šis tas, kautgan pavadzīmē tas ir iekļauts. Sarīkoja nelielu skandāliņu. Kopš tās reizes es arī savam auto pēc katras apkopes pārbaudu vai ir svaiga eļļa un līmenī, vai tiešām tas, kas rakstīts pavadzīmē ir izdarīts. Dīleris bez manas ziņas neatļaujās mainīt kautko vairāk kā paredzēts apkopes vai remonta piedāvājumā. Pat mašīnas, kuras ir remontējis apdrošinātājs tiek vestas uz sadarbības servisu pārbaudei. Tikko mašīnai beidzās garantija, dīlerim tiek izstiepts vidējais pirksts un auto turpina apkalpot savā servisā.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
4 0 Atbildēt

Sapinos tajā palagā. Bij' domāts "(2)VISĀS apkopēs + jo īpaši NE-garantijas remontos..." un "...burkāniņš (ražotājs dīlerim: DOSIM LABUMUS, JA ATŠŪSIET tādas vai šitādas garantijas sūdzības)..."

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
8 0 Atbildēt

Sākat, ko gribat - garantijas esamība ir milzīgs arguments par labu jaunam auto. Es pat teiktu - visbūtiskākais arguments!

msh Reģ.: 16.04.2007
10 0 Atbildēt

Jā, bet tikai tāpēc ka pēdējos desmit gadus ražotāji ir ražojuši tikai puņķainas lamatas. Ja varētu nopirkt normālas, kvalitatīvas mašīnas, tad pircējiem būtu nospļauties, vai garantija ir divus gadus vai vispār dažus mēnešus. Tāpēc jau tagad tās piecu - septiņu gadu garantijas ir panesušās - psiholoģiskais mierinājums braucējiem, kuri nevar zināt kurā brīdī viņu "auto" noplīsīs.

Galu galā, arī tā garantija ir runga ar diviem galiem - jāapkopjas pie dīlera un ja iestāsies garantijas gadījums, tu vēl nezini kā tev nāksies jāties [skatīt fana seksu ar fabijas reiku]...

vieplis Reģ.: 09.02.2006
5 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Par privāti pirktu jaunu auto nezinu, bet normālos kantoros parasti ir cilvēks vai nodaļa, kas atbild par autoparku. Nu tad lūk, mums arī tāds cilvēks ir. Un viņa lielākais prieks ir čakarēt dīlerus. Un darbs vainagojās panākumiem. Aizveda vienu no garantijas auto pēc dīlera veiktās lielās apkopes uz sadarbības servisu (normālu, ne dīlera) uz pārbaudi un konstatēja, ka motoram nav nomainīta zobsiksna un vēl šis tas, kautgan pavadzīmē tas ir iekļauts. Sarīkoja nelielu skandāliņu. Kopš tās reizes es arī savam auto pēc katras apkopes pārbaudu vai ir svaiga eļļa un līmenī, vai tiešām tas, kas rakstīts pavadzīmē ir izdarīts. Dīleris bez manas ziņas neatļaujās mainīt kautko vairāk kā paredzēts apkopes vai remonta piedāvājumā. Pat mašīnas, kuras ir remontējis apdrošinātājs tiek vestas uz sadarbības servisu pārbaudei. Tikko mašīnai beidzās garantija, dīlerim tiek izstiepts vidējais pirksts un auto turpina apkalpot savā servisā.

Jūsu aprakstītais piemērs (iekasēt par meliem, ka nomainīta zobsiksna) ir tikai viens no simtiem "nopelnīšanas" ieroču dīler- un parasto Profesionāļu arsenālā, kuru pielietošanas rezultātā rodas leģendas, ka jaunie auto ir neizturīgi, X marka vai modelis ir s?ds, Y dzinēji ir neuzticami, Z kārbas izvelk tikai garantijas laiku, tam vai šitam ir švaka piekare, tā vai šitā detaļa "parasti iztur tikai" 2-3 gadus vai 30-50tūkst.km, un tā tālāk. Vēlāk šīs leģendas atgriežas un palīdz Profesionāļiem gan melot par pieprasījumu (vajadzību remontēt), gan attaisnot savu "remontu" sekas.

Spēcīgs klients var uzvarēt Profesionāļus, bet tikai no izmaksu viedokļa. Pieņemu, ka jurid.personām, kuras cikliski maina diezgan jaunu autoparku, neko vairāk arī nevajag. Skatot no auto ilgtermiņa veselības viedokļa, Profesionāļus uzvarēt nevar neviens. Piemēram, ja spēcīgais-kašķīgais klients konstatē "nopelnīšanu" un izsit kompensāciju vai darba izpildi, tad Profesionālis iekš auto parūpēsies par iztraucētās "nopelnīšanas" vēlāku "atpelnīšanu". Viedāk un/vai kaut kur dziļāk. Jo 21.gadsimta auto nav Lego. Nav pārskatāms, un ikkatrā solī jebko var sačakarēt tā, ka neko neredz, bet sekas būs smagas, turklāt "nepareizas ekspluatācijas dēļ". Ja ļoti zinošs meistars, tad sekas paredzamā konkrētā laikā.

Jūs aprakstat pieredzi, kurā kāds "normālais/savs" serviss gan palīdz pārliecināties par dīlera/apdrošinātāja darbu, gan ir apkopes/remontu vieta pēc garantijas. Attiecībā uz pēdējo pieņemu, ka ne tikai zemāku izmaksu dēļ, bet arī objektīvi pārliecinoties, ka šī "normālā/sava" servisa darba ilgtermiņa sekas iekš auto ir labas, un ka tā apgalvojumi ir pamatoti (tas ir, pārbaudot šo servisu tāpat, kā šis serviss pārbaudīja dīleri/apdrošinātāju).

Eļļa patiešām ir jāpārbauda, kā ražotāji to tālredzīgi piekodina lietošanas grāmatiņās Gadījums iz ierastā pārbaudes rituāla, pēc garantijas apkopes. Par laimi, uzreiz, stāvvietā pie dīlera stikla šķūņa. Eļļa jauna un, maita, tik sparīga, ka izlauzusies lejup platā straumē un sapulcējusies nestabilā ezeriņā uz aizsarga virs ģeneratora. Piešķiļot (nodrebinot dzinēju) viss būtu ietecējis tinumos. Izglābtais ģenerators nevainojami turpina dzenāt ampērus vēl 230t.km vēlāk. Pārbaudes netiešais ieguvums - aiztaupīju sev nepatīkamu (un auto nāvējošu) teātri, piemēram - "Atvainojiet, saremontēsim!" vai "Atvainojiet, nomainīsim!" (= noslaucīsim visas pēdas ārpus ģeneratora); vai "Tā jau bija!"; vai "Kad būs problēmas, piebrauciet"; pēc piebraukšanas vai uzreiz kaut kāda "Nepareiza ekspluatācija" vai "Garantija anulēta, jo gramstījies gar dzinēju!" (eļļas maršruta konstatēšanai nomontēju dzinēja plastmasas bruņas, stiprinājumos varbūt kāds kontrolhermētiķis). Perspektīva, ka dīleris nomaina detaļu uz sava (ne ražotāja) rēķina, arī ir atbaidoša. Pirmkārt, jebkuru Profesionāļu (dīleru, nedīleru) klasika - attieksme, paņēmieni un instrumenti visos soļos līdz detaļai un atpakaļ. Otrkārt, zaudējumu absorbēšanas nolūkā šiverīgais uzņēmējs varētu nolemt iebāzt auto jebko. Piemēram, ja detaļa pārklājas ar citiem vecākiem modeļiem, pamatīgi lietotu detaļu, kas izmelota no cita klienta auto dīlera "nopelnīšanas" vingrinājumos vai kļūmīgas diagnozes dēļ. Ja vispār nolaistos līdz diskusijām ar klientu par šādu ielikto detaļu, tad tā izrādītos esam forša, jo "rūpnieciski atjaunota".

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Jūs te tā runājat, it kā nedīlerservisi (arī "normālie", lai kas arī ar to nebūtu bijis domāts) klientus nečakarētu un pavadzīmes par neesošiem darbiem nerakstītu.

Lai nu kā, atbildot uz msh argumentu, nav obligāti jāapkopjas pie dīlera, lai saglabātu garantiju. Tajā pašā laikā, piemēram, ir redzēti gadījumi, kad, piemēram, mašīnai nedīlerservisā ir mainīts vējstikls, a pēc gada stūros parādās burbuļi. Cilvēks ved mašīnu pie dīlera "aļa, man ir virsbūves garantija", a dīlerim ir pilnīgi likumīgs iemesls pasūtīt šamo na..., jo ir nekvalitatīvi veikts virsbūves remonts "normālajā nedīlerservisā". A "normālais nedīlerserviss" ir vai nu nobankrotējis vai ieslēdz "neko nezinu" pozu. No dīlera, ja pat ne vienmēr no paša, tad vismaz no importētāja, var kaut kādu atbildību izsist.

Vai, piemēram, jau vairākas reizes esmu rakstījis par t.s. "labās gribas" kampaņām, līdzīgi kā VW/Audi/Škoda/SEAT sprauslu maiņas kampaņa 2.0 dīzeļiem, kuru šo rindu autoram bija tā iespēja bez maksas izmantot, jo auto bija apkopts pie dīlera arī pēcgarantijas periodā. A tos jau mainīt nahaļavu "normālajos nedīlerservisos" apkoptajiem auto nevar piespiest neviena ES regula.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
7 0 Atbildēt

vieplis rakstīja:

GB12 rakstīja: Tad padomā, kādiem jābūt tiem "burkāniņiem", lai dīlerim būtu izdevīgāk mašīnu neremontēt (kas, pa lielam, ir viņu pamatbizness).

(Lai vienkāršāk, ražotājs + importētājs = "ražotājs".) Jau padomāju, pirms to rakstīju. Jā, remontēšana kopumā ir pamatbizness, jo plašpatēriņa modeļu pārdošanā peļņa ir maza. Bet jānodala garantijas un pēcgarantijas remontēšana. Iesākumā bez burkāniņa pavērtajām iespējām.

(1)Garantijas remontos dīlerim nekāds bizness nesanāk, jo faktiskais klients (maksātājs) ir ražotājs, kurš ir ļoti spēcīgs (var atņemt to dīlerbūšanu vispār), diktē noteikumus un nav apkāšams ar Profesionāļu-uzņēmēju-juristu trikiem kā gala klients maksas remontos. Ražotājs ne vien nosaka dīlerim, vai garantijas gadījumam būt/nebūt, bet arī izslēdz dīlerim iespēju izfantazēt diagnosticēšanas/konstatēšanas ilgumu, vajadzīgos remontus, remontu ilgumu, stundas cenu, vajadzīgās detaļas, detaļu cenas. Arī "iedēt zelta olas" iekš auto garantijas laikā vēl īsti nevar. Šādos apstākļos peļņa ir sāja, un nevar runāt par garantijas remontēšanu kā pamatbiznesu.

(2)apkopē + jo īpaši pēcgarantijas remontos sākas īstā dzīve. Dīleris beidzot ir Dievs (Īstais Profesionālis, šiverīgs uzņēmējs, spēcīgs jurists). Gala klients lielākoties ir salīdzinoši vājš. Tādēļ var pielietot visu to fantāzijas un "nopelnīšanas" arsenālu, kas tam ir liegts garantijas remontos. Par klientu apmierinātību un atgriešanos nav jāsatraucas, jo 21.gadsimta auto neizbēgami atgriežas pie Dieva (Īstā Profesionāļa) pēc tam, kad tos sačakarējuši parastie Profesionāļi.

Šādos apstākļos burkāniņš (ražotājs dīlerim: "ja iespējams, atšujiet tādas vai šitādas garantijas sūdzības") vai smagā artilērija (ražotājs dīlerim: "nē, nav garantijas gadījums") dīleri varētu pārmēru neapbēdināt,

jo, piemēram:

- knauzeris ražotājs autorizēs tikai detaļu A, konkrētu darba ilgumu, konkrētu stundas likmi, savukārt

- gala klients drīkstēs apmaksāt detaļas A+B+C+D, jebkādu darba ilgumu, jebkādu stundas likmi, jebkādus papild- un problēmdarbus. Ja braukt var un klients ietiepīgi skops, un A vainas labošana tādēļ aizbīdās uz pēcgarantiju, tad B+C+D jau būs objektīvas sekas. Nemaz nebūs jāmelo. Protams, arī pērngad uzliktās "bremzes bīstami nodilušas. Ievēroju, jums bērna sēdeklītis. Bremzes obligāti jāmaina, tā tālāk nevar braukt."

Pat nelasīju to verbālās caurejas izplūdu, bet, cik pārskatīju, izskatās, ka esi piemirsis vienu tādu mazu sīkumu - dīleri šobrīd diezgan tomēr cīnās par klientu lojalitāti (tb., lai tas klients pēc gadiem iegādātos vēl kādu auto), līdz ar to, tādā nagļakā, kā tu te savu konspirācijas teoriju virzi, nu, pamatā nenotiek. Var jau būt, ka kāds to praktizē, bet, tomēr plus mīnus zinot virtuvi, nu, nav tā... ā, un vēl viens mazs sīkums - tirgus un konkurence, tb.,dīleri tomēr arī cīnās, lai tos auto pie viņiem apkoptu arī pēcgarantijas periodos.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
4 0 Atbildēt

Es jūsu brīnišķīgi īso sacerējumu ne vien pārskatīšu, bet pat izlasīšu. Kaut kad vēlāk.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
2 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Sākat, ko gribat - garantijas esamība ir milzīgs arguments par labu jaunam auto. Es pat teiktu - visbūtiskākais arguments!

Jauna auto labākā īpašība - tas ir salikts uz konveijera, no prognozējami labas kvalitātes sastāvdaļām, un to ir salikuši roboti, kurus pieskata daži cilvēki. Robotiem nav tieksmes sīkmanīgi "nopelnīt" uz auto veselības rēķina. Pieskatošajiem cilvēkiem varbūt ir, bet nav iespēju to īstenot.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

Skaisti nocitēji no autoražotaju reklāmas bukleta. Malacis.

Tikai ir viena neliela nianse, proti - NE VISU TAISA ROBOTI. Atseviškus mezglus kā reiz, taisa cilvēki.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
3 0 Atbildēt

Iesaku paskatīties youtube kanālu Aker mehanik. Krieviņš ļoti interesanti stāsta par dažādiem motoriem, kārbām un to problēmām. Pērkot jaunu auto iesaku paskatīties vai nav viņam kas sakāms par jūsu izvēlēto dzinēju.

Ar Kia Sportage 2.0crdi AT norulēti jau 25000km, nau kur īsti liesieties ja nu vienīgi handsfree ir nelietojams.

Ps vai kāds var pakomentet CSL SB 350 4M, ka vini uzvedas līdz 150 000km?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Nu, gan izbrīnīji par nelietojamo KIA SPORTAGE hands-free.

Man viss patika, kad mēģināju.

Kāda apetīte KIA?

P.S. Manā gadījumā tā Hands-free ekstra ir "must have" opcija.

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
3 0 Atbildēt

Lietot jau var, bet vissliktākais no visiem hands frē kādi ir lietoti. Apetīte 7.5 videjais mērot uz vairakiem tukstosiem km. Ja loti pacenšas ap 7 var iekļauties.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Lai labi kalpo!

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

Vakar ar Verso noripoju kādus 250 km, tikai šoseja (protams, ar apdzīvotām vietām pa starpu un tā). Pamērīju degvielas patēriņu, jo uzpildījos no rīta, bet tad vakarā atkal pielēju pilnu bāku. Vidējais sanāca precīi 6.0/100 km, turpceļā 3 pieaugušie auto, atpakaļceļā 4. Turpceļā pēc spidometra 110-120, atpakaļceļā 120-140.

Neslikti.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Tagad viss Ok ar check engine kontrollampiņu?

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Nē, nav. Vakar, brauciena sākumā, 1x arī jauda pazuda. Nu, laikam dzinēja aizsardzības režīms kaut kāds, spied gāzi, bet apgriezieni praktiski neaug. Reizēm lampiņa nodziest, reizēm atkal iedegas, te ar kļūdu, ka vārsts iestrēdzis OPEN pozīcijā, te ar kļūdu, ka iestrēdzis CLOSED.

Ceru, ka jaunnedēļ tā detaļa beidzot būs pie dīlera.

ledus9 Reģ.: 02.08.2004
3 0 Atbildēt

Šis nu ir tas gadījums, kur man, atšķirībā no Kasiņa, garantija ir nevis pluss bet mīnuss. Man daudz ātrāk/ērtāk/vienkāršāk tādu EGR vārstu iztīrīt/saremontēt/nomainīt ir pašam, kā tērēt laiku/nervus, cīnoties ar garantiju. Savai mašīnai to problēmu visticamāk jau būtu novērsis, šeit jautājums joprojām karājas gaisā. Tad kāpēc, pērkot mašīnu, pārmaksāt par lietu, ko netaisos izmantot? Bet - katram savs. Lai varētu remontēt pats, jābūt kaut kādam pamatam. Ja tāda nav - jāpaļaujas uz garantiju. (un jācer, ka mašīnu pārbauda dīlera labākais diagnosts, nevis, vakar kursus pabeigušais, gurķis)

AnK Reģ.: 06.10.2014
6 0 Atbildēt

Šodien zvans no dīlera, detaļas klāt, var braukt kaut vai šodien, bet sarunāju uz piektdienu, jo tā man ērtāk būs.

Ledus9: Man nav laika, prasmju un vēlmes ap auto čakarēties. Riepas nomainīt māku, ja vajadzētu un būtu bedre, kaut kādu elementāru apkopi gan jau arī mācētu veikt, bet es negribu tam tērēt savu laiku. Ģimenes otrajam auto ir meistars, pie kā varu aizvest, kad vajag.

Garantijas auto, loģiski, taisīšu pa garantiju. Līdz šim gan nervi īpaši nav tērēti, jo pagaidāmi attieksme ir bijusi 'ok, ir kļūda, salabosim'. Ceru, ka tas nemainīsies. Protams, nepatīkami jau ir ar to check engine lampu iedegtu braukt, bet meistram jau taisnība ir, ka braukšanu netraucē, ja neskaita nepieciešamību šad un tad piestāt, lai pārstartētu motoru.

Vārdu sakot, būtu bijis pavisam priecīgs un apmierināts, ja būtu dabūjis maiņas auto uz šo laiku, bet nu, kā ir, tā ir. Šis manuprāt nav tas gadījums, kad būtu vērts censties kaut ko izsist vai baigi kasīties.

iuziite Reģ.: 04.12.2002
3 0 Atbildēt

Nu tad, īkšķus, lai tas būtu bijis tik brāķis.

RaivisDei Reģ.: 02.05.2017
4 0 Atbildēt

youtu.be/MEHBWUWNuwg

VAZ DRIFT REZEKNE

RaivisDei Reģ.: 02.05.2017
2 0 Atbildēt

youtu.be/MEHBWUWNuwg

VAZ DRIFT RĒZEKNE

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

Nu, lieliski. Šodien paliku uz ceļa (nu, OK, bērnudārza stāvvietā). Mašīnu pēkšņi iedarbināt nevarēja - ieslēdz motoru, it kā viss normāli, bet tad nodreb, apgriezieni krīt zem tukšgaitas un noslāpst. Vairākas reizes mēģināju iedarbināt, bet nekā.

Protams, pēc kādām 20 minūtēm, kad atkal pamēģināju, pēkšņi viss darbojās. Pat sūda check engine gaismiņa nedega. Kļūdas pats nenolasīju, jo telefons bija praktiksi nosprādzis.

Aizbraucu pie dīlera, uztaisīju nelielu skandālu (neko gan ar to nepanācu), atstāju auto pie viņiem, jo nu, tas jau ir kas vairāk kā "var droši braukt". Redzēs, ko piektdien teiks, kad būs EGR vārsts nomainīts - vai būs atrasts vē kāds defekts, vai tomēr tikai tas pie vainas.

Lai vai kas, Toyota uzticamības reputāciju šis gadījums smagi iedragājis (manās acīs). Labi, redzēs, ko nākotne rādīs...

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

OBD2 kļūdu lasītājs bija iesprausts mašīnā kad auto slāpa? Izskatās ka EGR nosprūst atvērts.

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Nē, jo tel bija praktiski miris. Te nosprūst atvērts, te aizvērts - kļūdas pamīšus mainījās.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Šī nervu čakarēšana man atsauc atmiņā vienu brīnumu man 5 gadu garumā. Kas bija mazs, bet tomēr -Bmw. Lamata, ne jauns auto. Iepazīsti evakuatora vadītāju un saglabā viņa kontaktus

Ceru, ka Tev Toyota nepieļaus ko tādu.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

Motors bmw un tojotas kopdarbs . Tojotai ar pēdējiem pašas dīzeļiem D4D sanāca stipri paslikti . Arī te iespējams tas pats . Nu ko ..tad nekas neatliks kā visu veltīt hibrīdiem

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

Šodien izņēmu auto, EGR vārsts nomainīts, pirmie 200 km noripoti bez problēmām. Ļoti ceru, ka turpmāk iztiks bez neplānoties servisa apmeklējumiem.

osscar Reģ.: 27.08.2002
2 0 Atbildēt

egr vajag atslēgt / nahrenizēt - mazos gabalos no tā nav jēga un vispār tas tikai nokauj dzinēju..

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Redzēju es to Kodiaq kā dēļ visa Eiropa jūk prātā. Biju gaidījis ko lielāku, piemēram Audi Q7 izmēros.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Ieguvums labs, bet - tas vairs nav tipiskais Škoda cenu līmenis

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 1 Atbildēt

Tomēr glītāks par jauno Tiguan.

Paskatīsimies, kas ar cenām notiks otreizējā tirgū.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 5 Atbildēt

Tāpēc arī jūk prātā, ka nav liels. Nabagiem santīmpišiem - eiropiešiem katrs eiro ir zelta vērts.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

osscar

Cik paklausos visapkārt ... iesaka to vārstu atslēgt . Gan mehāniski ,gan programu .

Viens gan teica vismaz vēcākiem motoriem pietiekot ar mehānisku , jo realitātē tāpat viņš aizsērē ,kā teikt pats sevi noslēdz un ar programatūru nekāda problēma.

Sev esi noslēdzis ?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti