Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

kasinsh79

Tas var būt lielāks ieguvums nekā dīleru bukletu studēšana.

..........

Un varētu būt vērtīgāk kā vairuma auto blogeru apskati .

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
2 0 Atbildēt

Izrādās, ka neesmu vienīgais kuru kaitina start/stop funkcija. Diemžēl man vēl nav izstrādājies reflekss uzreiz pēc iedarbināšanas to atslēgt.

Visvairāk tracina, ka auto noslāpst krustojumā veicot kreiso pagriezienu pat tad kad vēl neesmu pilnībā apstājies, pat ripinoties ar ātrumu 5km/h

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

VAG grupas auto start/stop sistēma ir diezgan viegli softiski atslēdzama. Redzēs kā būs TA.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Man savukārt patīk. Tikai nav daudz modeļu, kam tā funkcija strādā nemanāmi.

nordic Reģ.: 12.04.2002
0 0 Atbildēt

Audim izteikti maigi spiežot bremzes pirms krustojuma stop sistēma neaktivizējas, tas ja nu kādam slinkums sistēmu atslēgt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Varbūt es te ne tik aktuālu info ievietošu, bet mans garantijas P508 atkal saskaras ar jauniem elektronikas defektiem. Pabraucot kādu posmu, atskan riebīgi brīdinājuma signāli, aicinot asap uz servisu (aizliedzot kustību principā):

- nestrādā auto parkings - bremžu sistēmas kļūda

- nestrādā pretbuksēšanas sistēma

Man tas viss jau po, šodien 600km nobraukti bez īpaša stresa. Bet, tas viss reāli besī ārā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Jptvm Mīlestība uz tikai 67tkm brauktu Peugeot.

Auto hold - error. Oranži signāli panelī ar riebīgu skaņu.

Parking brake - error. Oranži signāli panelī ar riebīgu skaņu.

WARNING (sarkans signāls panelī) ar riebīgu skaņas pavadījumu - STOP THE VEHICLE IMMEDIATELY AND BRING TO THE DEALER SERVICE

Zvans dīlerim - pieraksts uz 30. maiju (!!!), bet varot braukt, ja netraucē... Tas tā, kā ar viltus izsaukumiem - jau pieradums, ka viltus trauksme līdz brīdim, kad pa īsto. B***

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Man ar visiem auto ir bijis tā, ka tiklīdz sāku domāt par pārdošanu (Tavā gadījumā - atdošanu atpakaļ), tā sāk lūzt.

Tā man bija ar Citroen Picasso, kuram 2 dienas pirms pārdošanas salūza kondiška. FR-V, savukārt, nedēļu pirms atdošanas sievastēvam ieskrēja stirna kriesajā spārnā, Jazzam,kurš nekad dzīvē nebija lūzis un kuru nesen pārdevu, pēķšni noklājās starteris (nācās ielikt 100 EUR).

Tā kā lūdzies, lai Tavs VW Passat ātrāk tiek saražots

Guzis Reģ.: 23.08.2006
1 0 Atbildēt

Mja, es tādam gļuku auto gan jau iemestu portā obd2 kļūdu lasītāju,lai saprastu par ko viņš sūdzas. Ja nekas traks - piemēram ABS sensora signāls zūd, brauktu tālāk. Braukt un minēt par ko jābrauc uz servisu gan ir nervus kutinoši

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

Wow. Un beigu beigās, ja auto pavisam noklāsies, vēl pateiks, ka garantija neatteicas, jo nebrauci ar evakuatoru pie dīlera, kad iedegās tas "STOP IMMEDIATELY" brīdinājums...

Galīgi nešķiet OK attieksme pret klientu. Kad manai Toyotai ieslēdzās tā Check Engine gaisma, biju praktiski blakus dīlerservisam un tāpēc aizbraucu bez iepriekšēja pieraksta, manu auto uzreiz paņēma uz diagnostiku.

Es ieteiktu uzklausīt Nomika ieteikumu un pieslēgt pie kompja, ja ir tas puļķis, ko iespraust. Tomēr tas var būt kaut kas nopietns arī, kas pirmkārt var Tavu drošību ietekmēt, bet otrkārt - nu, tiešām, kā pierādīsi, ka dīleris teica, ka vari ar tādu brīdinājumu braukt tālāk, ja nu kas?

Ja pateiks, "klients sūdzējās par auto hold un parking brake sistēmas kļūdu, kas nav tik nopietna, tāpēc pierakstījām rindas kārtībā, tomēr izrādījās, ka bija mudinājums nekavēties vērsties servisā, ko klients ignorēja", vai būs kādi varianti kaut ko teikt pretī?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Hvz. Es pat neatrodu vārdus, kā aprakstīt situāciju.

Unikāli ir fakts, ka dileris visu skata pēc pieraksta.

Tātad - tagad nebraukt līdz 30.05.?

Auto reāli viss rūc un ripo.

Kārtējais aprīkojuma fail.

AnK Reģ.: 06.10.2014
6 0 Atbildēt

Izklausās kā lielisks iemesls turpmāk izvairīties no Forum Auto... Kaut kāds absurds. Galvenais jau ir, ka dīleris šajā situācijā var izvēlēties, kad uzņemties un neuzņemties atbildību. Nobrauksi tās 10 dienas, izremontēs un viss OK, dīleris teiks, ka ir labulabais jo nelika lieki braukt uz servisu tērēt laiku u.t.t. Bet ja nu kaut kādi sūdi būs, kā rezultātā notiktu avārija vai kas tāds, vienmēr dīleris varēs teikt, "a bet ko lai dara, ja klients ar mirgojošu paneli tomēr izvēlās braukāt apkārt"...

Situācija izklausās šausmīga. Ne jau jaunus auto pērk, lai pie kļūdām garantijas laikā gaidītu divas nedēļas, lai vispār tiktu uz servisu.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Kam tas starstops besī, tad nākamais auto jāskata ar pēc iepējas inteliģentāku to sistēmu.jo visi jau melo un nianses nestāsta.Vag gadijumā ir tā,ka pie aktivizēta autohold-a starstops strādā tikai tad, ja stiprāk bremzi nospiest un turēt. Manuprāt tas autoholds ir viena no vislabākajām fīčām, turklāt var iejāt rubli pietaupot bremžu gaismas un savu kāju. Ir izpētīts, ka no viņa startējot pat uzrāviens ir par krietnu 0,1sek labāks ;D

Vo reāli kas besī, kad piem pie 5kmh tu atver durvis un viņš pa mēmajiem noliek tā, ka ar galvu stiklā var iebraukt, vai, kad tu gribi vnk izkāpt vārtus atslēgt un tikko noņem jostu atver duris tā viņš noslāpst, tas toč ir zb;)

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
1 0 Atbildēt

Man ir VAG, bet nav gluži tā kā tu raksti. Iespējams, ka jaunākiem modeļiem šī sistēma darbojams mazliet savādāk.

Piemēram: Start/stop (S/S) sistēma, ja nav atslēgta, tad darbojas jebkurā gadījumā gan ar autohold (AH), gan bez tā. Un AH ieslēdzas tikai tad ja pietiekami stipri nospiež bremžu pedāli. Es piekrītu viedoklim, ka AH ir laba fīča, piedevām komplektā ar S/S sastrēgumos patīk, ka auto pats piestartējas tiklīdz priekšējā mašīna ir izkustējusies. Bremžu gaismas gan nesanāks ietaupīt, jo kamēr ir ieslēgts AH tās turpina degt kaut arī bremžu pedālis ir atlaists (personīgi esmu pārliecinājies, ka tas tā ir gan Golfam, gan Passātam).

Pāris reizes arī esmu pārliecinājies, ka braucot durvis vaļā vērt nedrīkst

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Nu lai kā tur būtu niansēs, bet konkreti piem man tas AH ir ieslēdzams ar pogu pie ātrumkloķa un tad stāvēšanas laikā bremžu gaisma nedeg.Ja pie aktivizēta AH stāvot uz vietas tur nospiestu bremžupedāli, tad gan deg stopsignāli un iedarbojas SS un motors noslāpst.Kāda krietna sekunde laika ir izdomāt - vai nu tu apstājies un atlaid pedāli, vai tikko tu to pedāli turi sekundi par ilgu vai pārāk stipri esi to nospiedis,tā motors noslāpst. Tas, ka auto pats piestartējas un brauc, tikko priekšējais auto sācis kustību- tur jau drošvien adaptīvā kruīzkontrole būs iesaistīta.Lai nu kā, bet šis viss ir ciešami un individuāli daudzmaz apgūstams un pielāgojams, nekā tā tur kaitinošā slāpšana un bremzēšana pie jebkuras durvju atvēršanas.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
2 0 Atbildēt

Jāsaka, ka pārsvarā izmantoju start/stop, nekā neizmantoju. Slēdzu ārā tikai tad, kad sastrēgumos riktīgi jāstumdās un ik pa 10-20 sekundēm atkal jāuzsāk braukt. Citādi galīgi netraucē.

Pie Auto Hold gan ir ļoti pierasts un, iekāpjot citā auto, kur tāda nav, vienmēr jāpiespiež sevi atcerēties ieslēgt stāvbremzi. Par stopsignāliem - ja netur kāju uz bremzes, nekas nedeg. Varbūt atšķiras starp modeļiem. Neesmu gan pētījis, kas notiek apstājoties tiem vāģiem, kam ir ieslēgta adaptīvā kruīza kontrole un vadītājs ar pedāļiem neko nedara - vai deg kaut kas, vai nē.

Vēl piefiksēju, ka pāris reizes Auto Hold ir iedarbojies Park Assist režīmā, kad atpakaļgaitā pārāk tuvu esmu piebraucis kādam objektam. Bail pašam atkārtoti testēt - ja nu tomēr nenoreaģē.

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Par start-stop runājot - braucu ar 2016.g. Verso, parasti ar ieslēgtu start-stop, jo sistēma pieslēdzas ļoti ātri, tiklīdz drusku pabaksta sajūgu, motors jau gatavs kalpot.

Slēdzu ārā šādos apstākļos:

1) ja ārā ir karsts/auto uzkarsis saulē, un vēl nav salons atdzisis, jo kad ieslēdz motoru, kondicioniera jauda samazinās un tas nav baigi patīkami, kad gribi fiksi atvēsināt salonu

2) ja ārā ir auksts un salons vēl nav uzsilis, tā paša iemesla dēļ + jo šaubos, ka ir labi aukstu motoru lieki tirināt (lai gan taisnības labad jāsaka, ka sistēma pati no sevis ļoti reti iedarbojas, ja motors nav uzsilis, bet reizēm sāk darboties, pirms ir sasniegta mana komforta temperatūra un tad ir tā pati problēma, kas pirmajā punktā)

3) ja tiešām jābakstās pa pāris metriem kādā lielākā sastrēgumā un vienkārši apnīk tas process

Citādi sistēma strādā labi. Es gan nezinu, vai mikroskopiski mazāks patēriņš attaisno papildus izmaksas par lielāku/jaudīgāku akumulatoru, papidlus nodilumu un tā, bet nu.. ja jau tā fīča ir, lai jau darbojas, kamēr netraucē.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Nice, Forum auto tomēr pieņēma manu rupju bērnu servisam uzreiz. Jo - jo rīta tas bija nobloķējies

Pēc 5 min. sex ar starta pogu un nobloķētiem aizmugures riteņiem, sākot kustību, sarkanā trauksmes signāla pavadījumā tomēr lidz servisam tiku pats. Tagad gan panelis kā eglītē mirgo

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Mjā,izklausās pēc pasakas.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Žēl, ka neprotu te pievienot bildes.

Safotografējis esmu visas tablo rādītās šaizes

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Par lapiņām ticu bet par braukšanu ar nobloķētiem aizmugures riteņiem neticu!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Vai tad es tā rakstīju?

No rīta mocījos, jo bija nobloķēti riteņi.

Pēc krietna brīža - jau atbloķējās un braucu.

Tas viss izskatās pēc konkrētas eleketroniskas ķibeles. Ne tehniskas.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

"sex ar starta pogu un nobloķētiem aizmugures riteņiem"

Tā tu rakstīji.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 1 Atbildēt

Fcuk the Peugeot

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Problēma jau nav zvēru karalī bet šitentajā muļķīgajā vipendronā. Vēl viens no daudzajiem iemesliem, kāpēc pēc mazgadīgas lamatas nealkstu - rocenes kloķis kļūdu mest un pīkstēt nespēj, bet pārlasīt supportus un nomainīt troses ir stipri lētāk kā mainīt tur kaut kādus motoriņus...

Par šitādas tēmas problēmām ar C6 A6, laikam pirmais audī, kam šitā figņa nāk, ir lasīts, gan ne pārāk daudz, jo stiliņā maz tik jaunu mašīnu braucēju...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Piekritīšu.

Gribu auto ar ierasto rokasbremzi, nevis kaut kādu elektronisku mēslu. Bet, vairs nav?...

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 0 Atbildēt

Parastā rocene tik pat izmirstoša lieta kā manuālā kārba.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ir, tikai tu skaties uz nepareizajām markām. Dacijai toč ir... Tā kā tas ir vipendrons kas maksā papildus naudu, tad budžeta markām kloķis pazudīs tikai tad, ja to prasīs kāda ES regula.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 2 Atbildēt

Nekas nav labāks par elektrisko roceni,baigi laba štelle bet ja sanāk šmuce ar elektroniku tad bagāžniekā ir speciāla atslēdziņa ar ko atbrīvot bremzes,dažam labam tas ir par sarežģītu.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nav nekas labāks? Parastajai rocenei parastajā budžeta izpildījumā, kur to izpilda pakaļas darba bremžu supporti, problēmas sākas 20-25 gadu vecumā un lielākoties novēršas garāžā uz galda ar remontkomplektu par dažām eirām. Elektriskajam sūdam vidēji 10 gadu vecumā, bet var gadīties arī ātrāk, kā kasiņam, un parasti pabirst kaut kādi simti.

Tātad, no praktiskā viedokļa šis veidojums smagi iesūkā, jo tu nezini kurā brīdī tu paliksi bez rocenes un bez simtiem. No lietošanas arī diez kas nav - parastu roceni kontrolē vadītājs, kā grib - šito kontrolē vadības bloks kā tas grib, bet vadītājam nākas samierināties ar to, ko viņam pamet. Parastu roceni vadītājs parauj cik stipri grib un cik ātri grib - te ir podziņa, un roceni rauj tik stipri, lai nebloķētos riteņi... Ko tas nozīmē - ja cilvēkam patīk izbaudīt ziemas priekus bet gribas braukt ar kaut ko jaunāku par iepriekšējās desmitgades vidu - nāksies pirkt īstu pilnpiedziņu [kvatra, xdraivs, formatiks], jo ar tiem vēl varēs uz dīķa iztikt bez īstas rocenes... Pretī tiek iedotas pāris muļķīgas funkcijas, domātas lai veicinātu tizlus vadītājus - kalna starts [man autoskolā mācīja kā to izveikt ar parastu roceni un šad un tad arī to daru] un fiksācija, kuru visi pārējie izveic ar vieglu bremzes pedāļa piespiedienu, ja vispār tāda ir vajadzīga. Rezultāts - kloķis rullē.

P.N. Man tev kā visādu nevajadzīgu un bezjēdzīgu papildierīču fanam, jāprasa - man reku te sētā stāv 1986. gada vw džeta visplikākajā iespējamajā komplektācijā, kur vienīgais vadītāja palīgs ir vakuuma bremžu pastiprinātājs - tu ar tādu mašīnu, visādu elektronisku figņu trūkuma dēļ, nenosistos?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Neesmu pētījis elektriskās rocenes uzbūvi bet domāju kad no parastā ne ar ko neatšķiras, tikai troses pievilkšanu dara elektromotors.Tātad mehānisms visu laiku tiek kustināts un uz TA nesagādā nekādas problēmas bet klasikās rocenes īpašnieki izkrīt TA jo nelieto viņu,atstāj ātrumā,es jau nesaku kad visi bet lielākā daļa.

Ja es ar Sputnik(VAZ 2008)nenositos tad ar Jetta arī tiktu galā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Žiķelis bija sen atpakaļ, bet tu kopš tiem laikiem esi pieradis pie visādām figņām...

Tu tikko interesantā pretrunā nonāci - tu saki ka neesi pētījis to mehānismu un tāpēc pieņem ka tur vienkārši kloķa vietā ir motoriņš, bet tajā pašā laikā tu zini ka var ar atslēdziņu atlaist roceni - a kāpēc mašīnām ar parastu roceni nevar? Pareizi, jo konstrukcija ir pavisam citāda un motoriņš ir aizstājis gan kloķi, gan trosi, tas ir pieskrūvēts pie pakaļas bremžu supporta un tāpēc arī sprāgst nost - gan dabiskais nolietojums, gan mitrums, gan sāls, un tā regulārā darbība visdrīzāk to tikai veicina. Reku audī C6 pakaļas bremzes www.oemepc.com/audi/part_single/catalog/au/markt/RDW/modell/A6/year/2010/drive_standart/648/hg_ug/615/subcategory/615060/part_id/261393/lang/e#sec_7 Elmimotors katalogā tas motoriņš stāv par 300 eirām - dīleris noteikti paprasītu vairāk. Tik maksā elektriskās rocenes detaļa, kura aizvieto trosi. Trose parastajai rocenei maksā pārdesmit eiras, varbūt bik vairāk [neesmu nekad pircis, ja godīgi]. Es saku tikai trosi, jo tur ir vēl viena detaļa bez abiem motoriņiem, kam nošķīst - vadības bloks... Tas arī maksā 300 eiras - nu tas varētu būt kloķa vietā.

Es šaubos ka parasta rocene, to nelietojot, pie visa jauna, sāktu radīt problēmas ātrāk kā pēc kādiem desmit gadiem - es vispār arī šaubos vai rocenei, kurai ir trošu atpakaļvelkamās atsperes [B3q audī bija; man rocene darbojās ideāli ar sūdīgām trosēm] varētu rasties jebkādas problēmas no nelietošanas, sevišķi ja vēl paņemtu tajā trosē kaut ko iepūstu. Nelietošana gan pa lielam rodas no sliktiem braucēja paradumiem, tādiem pašiem, kāda iemesla dēļ to elektrisko roceni ieviesa - diez cik daudzi taisa kalna startu ar parasto roceni? Liepājā ir pāris slīpumi, kuros prasās. Man vēl personīgi nākas lietot roceni pie mājas - uz mana piebraucamā celiņa jau uz piecu katlu dīzeli ir jāskatās aizdomīgi, vai tas maz spēs nofiksēt, vismaz zemos robos - četru vai piecu katlu benzīns toč mašīnai atļaus ļoti lēni, pakāpeniski noripot līdz garāžas durvīm...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Nesaprotu kur problēma, kāpēc tāda nosodoša attieksme pret mani tikai tāpēc ka manam auto ir elektriskā rocene,Tev skauž vai kā???

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nav man dota spēja skaust, un kāpēc lai kāds apskaustu par kaut ko pilnīgi nevajadzīgu? Tu te fanoji par to figņu, nu tad nodevu pa punktiem - laikam pietiekami labi atspēkoju...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Fanoju un turpināšu fanot lai cik tā figņa nemaksātu! Bet par to motoriņu runājot, viņš ir viens un atrodas kaut kur zem mana beņķa jo tur arī ir caurums kur avārijas gadījumā atlaist roceni.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nu tad tev ir kaut kāda mašīna ar īberīgu tehnisko risinājumu - tātad vēl foršāk, nevis divi motoriņi kam nosprāgt, bet gan viens motoriņš un troses...

vieplis Reģ.: 09.02.2006
1 0 Atbildēt

Jebkuram auto ar elektronisko roceni (jebkuras markas jebkuram modelim) bagāžniekā ir speciāla atslēdziņa, ar ko atbrīvot bremzes?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Taisnība. Mani arī šāds jautājums tirda.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
2 0 Atbildēt

Kādam no foruma ir arī Golf 7 Variant? Kādas atsauksmes? Apskatot jau nu ļoti patika, godīgi sakot. To gan varētu pāris gadus vecu ņemt.

feciic Reģ.: 09.05.2008
4 0 Atbildēt

Braucu ar tādu drusku vairāk kā gadu, 1,6 tdi 110zs ar DSG. Auto visādā ziņā patīkams, bet brīvdienās palienot zem motora dekoratīvās plastmasas sapratu ka lietotu bez garantijas tādu diezvai pirkt. Pārāk pārmudrīts ar visu ko salīdzinot kautvai ar 105zs motoru.

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
5 0 Atbildēt

Manā lietošanā ir 7 Golfs (pirms feislifta) ar 1,2 TSI dzinēju. Iet labi. Pilsētā neko jaudīgāku nevajag, jo līdz 50-60km/h ieskrienas ātri. Arī pa šoseju ir ok - tik pirms apdzīšanas jāieštepselē pareizajā robā. Priekš Variant versijas ņemtu 1,4TSI dzinēju. Vienīgais, kas neapmierina ir maza izmēra atpakaļskata spoguļi un nav dubultās blīvgumijas durvju apakšā. Viss pārējais - ok.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Man ar visiem auto ir bijis tā, ka tiklīdz sāku domāt par pārdošanu (Tavā gadījumā - atdošanu atpakaļ), tā sāk lūzt.

Tā man bija ar Citroen Picasso, kuram 2 dienas pirms pārdošanas salūza kondiška. FR-V, savukārt, nedēļu pirms atdošanas sievastēvam ieskrēja stirna kriesajā spārnā, Jazzam,kurš nekad dzīvē nebija lūzis un kuru nesen pārdevu, pēķšni noklājās starteris (nācās ielikt 100 EUR).

Tā kā lūdzies, lai Tavs VW Passat ātrāk tiek saražots

B8 jau arī nav nekāds kvalitātes etalons. Jau rakstīju par klientu, kurš pēc pusgada gribēja tikt no šamā vaļā, jo ar garantijas problēmām servisā bija pabijis jau 5 reizes...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Katram jau ir cerība, ka viņa auto nesaskarsies ar ķibelēm.

Es ļoti neticēju savam sievastēvam, lai turos pa gabalu no Peugeot Taisnība, ko gribēju izbaudīt uz ādas.

Tagad ceru, ka Passat B8 būs uzticamāks.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Un ko mamma teica?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
10 0 Atbildēt

Un kāpēc tāda ironija?

Ja mans sievastēvs ir īsts tehnikas guru, ar auto remonta un tirdniecības pieredzi no A-Z, tad laikam viņam varu uzticēties auto lietās pilnībā, ne tā?

Guzis Reģ.: 23.08.2006
4 0 Atbildēt

Acīmredzot - vari

Tiesa - mani arī izbrīna ka, šausmu stāsti par šo franču kantori, izrādījās patiesi vēl arvien. Kā viņi vispār tirgū uzvelk? Laikam no franču auto tikai Renault netiek uzskatīts par pilnīgu drazu.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Tāpēc ka problēma ir Tevī nevis pežulī+Tu esi feniņpisējs jo nav Kasko kurš sedz autoevakuatora pakalpojumus.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Par ko cepiens? Ir man gan Kasko, gan viss pārējais.

Tikai izteikta nepatika pret JAUNU tehniku, kas nav uzticama un regulāri plīst. Tāpēc te publiski atzīstu, otrā reize ar franču auto manā mūžā, abiem bija identiskas klapatas (dārgas, jo visas tās ekstras maksā bargu naudu pie dīlera), paldies - vairs nē.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
3 0 Atbildēt

Būtu man naudiņas tad ņemtu Citroen C5 ar hiidropiekari.

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Protams nezinu, kā pežuļiem, bet Toyotām garantijas laikā evakuatora pakalpojumi ir bez maksas visā Eiropā. Pieļauju, ka kaut kas līdzīgs varētu būt arī Peugeot.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

start/stop ir lietots īslaicīgi . Servisa maiņas auto .

Focus ar manuālo kārbu ok

Fabija ar automātu ,stipri neciešami

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Ir viens arguments, kāpēc Peugeot tomēr NAV uzticama jaunu auto marka. Šaize notika 21.05. Forum auto pieraksts arī garantijas auto - 30.05., mēģināju arī AMSERV - tur vispār uz 3.06.!!! Kas apliecina, ka Peugeot tur bieži viesi ar visiem elektronikas defektiem

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 11 Atbildēt

Ko tu ņemis kā tirgus bāba,biku pacieties un varēsi baudīt lielāko brāķa gabalu,savu vw.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Viss ir par garantijas auto tēmu.

Nesienies klāt!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Tam jau nav nekāda sakara ar auto markas uzticamību, bet ar dīlera/importētāja politiku problēmu risināšanā. Nissan, piemēram, šādos gadījumos uzreiz nodrošina maiņas auto.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Nu, redzam, kaut kāds ledus sakustējies. Sazvanīta Forum Auto kontaktpersona nomai, jau varbūtība, ka mans P508 ripos jau līdz vakaram. Vai arī - man dos citu auto tā vietā līdz brīdim, kamēr tas būs kārtībā Teiksim tā, sajūtas jau labākas, citādi biju gatavs savu brīnumauto atpakaļ (pavisam) jau tūlīt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Paldies sakarīgajam Rihardam no Forum auto - mans Peugeot gatavs! Noorganizēja ārpus pieraksta. Vien servisa pieņēmējs zem deguna noburkšķēja, "Jums paveicās"...

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 0 Atbildēt

Bolzens rakstīja: Manā lietošanā ir 7 Golfs (pirms feislifta) ar 1,2 TSI dzinēju. Iet labi. Pilsētā neko jaudīgāku nevajag, jo līdz 50-60km/h ieskrienas ātri. Arī pa šoseju ir ok - tik pirms apdzīšanas jāieštepselē pareizajā robā. Priekš Variant versijas ņemtu 1,4TSI dzinēju. Vienīgais, kas neapmierina ir maza izmēra atpakaļskata spoguļi un nav dubultās blīvgumijas durvju apakšā. Viss pārējais - ok.

Paldies par info. Man arī spoguļi mazi likās, bet visādi citādi patika auto.

Izbraucu arī ar Volvo V60 - ir jau premium izjūta (es braucu ar Summum komplektācijas 2,4 D5 AWD auto), bet tāda sajūta, ka esi kuģī, nevis mašīnā. Nav viņš lielāks par Golfu, bet sajūta ir tāda, ka viņš būtu nenormāli milzīgs. Un vadāmība ir tāda, ka mašīnu īpaši nejūti, tikai redzi, kur un kā viņa pārvietojas.

Vlads Reģ.: 31.08.2006
7 0 Atbildēt

Nenesās prāts uz darbu šodien,

Sākumā mazs ieskats par lietošanā nu jau nedaudz vairāk par gadu esošu "vāģi" Passat ar 2.0 litru 220Hp turbobenzīna dvēseli, DSG kārbu un pilnpiedziņu un + 2.5cm klīrensā, uz doto brīdi uz šiltes ir gandrīz 45kkm.

Auto ņemts bez maz bāzes aprīkojumā, kāds šādam tehniskajam izpildījumam ir paredzēts, klāt pieraujot tikai keyless un atpakaļskata kameru. Nav nekādu ādu, navigāciju, head up, adaptīvo kruīzu un digitālo paneļu utt, jo brīdī, kad ir jāizvēlas starp lielāku dzinēju vai lielāku "planšeti" man svarīgāks ir lielāks dzinējs, tāpat ādas salons, var teikt, tika aizvietots ar pilnpiedziņu.

Salonā es teiktu, ka ir ļoti, ļoti ērti, bet arī tikpat ļoti garlaicīgi, viss ir pa rokai, skaidrs, bez izdomas un smalkumiem, drīzāk ļoti funkcionāls nekā skaists un jaunmodīgs. Izskatās, kā vw-genā nolēma iet vienkāršāko ceļu un neko nemainīt tur, kur viss ir labi. Kā saka mana sieva virtuves kombains BRAUN 20 gadi viens dizians Ļoti patīk ergonomiskie sēdekļi, bet tā arī netiku gudrs kāpēc vw izdomāja, ka muguras regulēšanai ir vajadzīga elektropiedziņa, bet sēdekļa attālumu un augstumu regulē mehāniski. Vietas ir daaaudz gan priekšā, gan aizmugurē, gan bagāžniekā, bet man (drīzāk bērniem) nedaudz pietrūkst regulējumu aizmugurējo beņķu muguras, ir pierasts kopš īpašumā ir subārs. Auto tiešām ir ar labu skaņas izolāciju, bet no sīkajiem mīnusiem varu minēt tikai nelielu durvju gumiju čīkstēšanu braucot pa nelīdzeniem ceļiem. Iespējams pie vainas ir "vagona" uzbūve un sedanam tāda nebūs novērojama, mēģināju arī iesmērēt tās ar silikonveidīgo smēri, bet pietika samērā neilgam laikam.

Dzinējs - zvērs, jāatzīst ka ir jaudīgākais, kas līdz šim ir regulāri braukts un tandēmā ar 7 pak DSG un, laikam arī piedziņa piepalīdz, bet ir fantastiski dinamisks. Kārbai ir dažādi braukšanas režīmi, kas tiešām arī jūtami atšķiras savā starpā, vismaz sporta no eko un comfort, pārējos īsti neesmu testējis. Kārba arī pati par sevi ir "labākā" ar kādu ir braukts, slēdzās klusi un ātri, bez vēlmes sacelt apgriezienus gaisā, vai pārslēgties nejēgā šurpu turpu. Patēriņš man vidēji ap 8,5 vasarā un litru vairāk ziemā, bet pieļauju domu, ka braucot mierīgāk varētu vēl kādu litru dabūt zemāk, vienīgais ir grūti tos "lopiņus" turēt piesietus, neviļus gribās ar tiem skriet.

Patīk VW risinājums atpakaļskata kamerai, kas paslēpta zem emblēmas un atveras tikai tad, kad ieslēgta pakaļgaita, līdz ar to ir vienmēr tīra un nav jātīra ik reiz ejot garām. Man par pārsteigumu izrādījās, ka ir sanākusi diezgan jēdzīga Start/Stop sistēma, kas kombinācijā ar AutoHold funkciju tiek vienmēr arī lietota, jo iegādājoties pirmā doma bija, ka šis nu būs tas kas būs nu noteikti jāizslēdz ārā, šad tad sanāk a-holdam noraut bremzi, kamēr auto vēl mazliet ripo, bet tas tā pieraduma jautājums. Pāris reizes ir sanācis izbaudīt arī sadursmju novēršanas funkciju, bērniem bija izbrīna pilnas acis, kad savilkās siksnas, bet šad tad tā arī nedaudz traucē, kad neļauj paātrināties, jo redziet kāds "velkās" pa priekšu un tu esi par tuvu, nu un lielais šīs sistēmas mīnuss ir tas, ka pārstāj darboties, kad sensors ir aizlipis ar sniegu, pēc būtības tad, kad visvairāk vajag.

Piekare ir diezgan stingra, bet ne cieta, ļoti labi turās uz ceļa, un ļoti paredzama vadīšana, vienīgās neparedzamās skaņas ir, piemēram, nobraucot ašāk no apmales, vai iebraucot kādā bedrē, kad amortizators it kā "izkrīt" izstiepjoties, nevienam citam iepriekš lietotam auto, tādu neesmu novērojis, parasti gadījies, ka izsit cauri saspiežoties.

Uz doto brīdi vienīgo lielo "fui" VW inženieriem varu pateikt par apakšas aizsardzību, it kā ir un diezgan stingra, bet sākas aiz radiatoriem, tāpēc ir sanācis tos nedaudz pielocīt uzbraucot kaut kam sniegā, pat bez redzamiem bojājumiem bamperim. Es būtu devis priekšroku iespējai uzsēsties uz "vēdera"...

Ā, vēl viens mīnuss, kas līdz šim nav piedzīvots ar citiem auto, 17" diski vienmēr, tiešām vienmēr piesitās pilni ar sniegu un neattīrās, ja sanāk izbraukt caur tādu, bet izbraukt sanāk katru rītu, kad svaigs ir sasnidzis, nedaudz daudz tracina, ka jāstājas un jābaksta, lai nevibrē.

Pagaidām lūzis nekas nav vispār, apkope ir bijusi viena, bet nu jau rāda, ka pēc "štukas" jāiet nākamā,

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Tāds apraksts manām acīm ir kā īsta medusmaize Pirmkārt, vienā reizē - teju vai viss skaidrs. Otrkārt, drīzumā grasos tikt pie B8 Passat, gan ar 1,8Tsi un bez pilnpiedziņas (toties ar aktīvo peneli un Led )

Varu piekrist, vietas tur ļoti daudz, auto kluss jo kluss

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Arī tie 180 zs skrien ļoti labi. Par Tavējo tad laikam vispār nav komentāru Un ļoti ekonomiski pret dzinēja jaudu.

Vlads Reģ.: 31.08.2006
0 0 Atbildēt

Jā, sākot ar šo auto ledi tagad ir tas, kas netiek apspriests, kā funkcija, tai ir jābūt, vienīgais, ka manējam nav aktīvie, bet nu gaismas daudzumu tas laikam diži nemaina,

Bet, lai tev viss nav tik rožaini, kolēģis pat neapskatījis paņēma B8 highline arī 1.8tsi, bet ar manuālo kārbu ,tiesa pasūtīja vēl pirms bija pieejams vispār, tobiš "slicināmo" kaķēnu, ir bijis servisā vienreiz tāpat, otreiz atsaukuma pēc pārlikt "softu", gan ar bremzēm, nu un diskiem laka noleca nost pēc pirmās ziemas, bet cepuri nost VW tos arī nomainīja pa garantiju.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Vlads rakstīja: Nenesās prāts uz darbu šodien,

Sākumā mazs ieskats par lietošanā nu jau nedaudz vairāk par gadu esošu "vāģi" Passat ar 2.0 litru 220Hp turbobenzīna dvēseli, DSG kārbu un pilnpiedziņu un + 2.5cm klīrensā, uz doto brīdi uz šiltes ir gandrīz 45kkm.

Auto ņemts bez maz bāzes aprīkojumā, kāds šādam tehniskajam izpildījumam ir paredzēts, klāt pieraujot tikai keyless un atpakaļskata kameru. Nav nekādu ādu, navigāciju, head up, adaptīvo kruīzu un digitālo paneļu utt, jo brīdī, kad ir jāizvēlas starp lielāku dzinēju vai lielāku "planšeti" man svarīgāks ir lielāks dzinējs, tāpat ādas salons, var teikt, tika aizvietots ar pilnpiedziņu.

Salonā es teiktu, ka ir ļoti, ļoti ērti, bet arī tikpat ļoti garlaicīgi, viss ir pa rokai, skaidrs, bez izdomas un smalkumiem, drīzāk ļoti funkcionāls nekā skaists un jaunmodīgs. Izskatās, kā vw-genā nolēma iet vienkāršāko ceļu un neko nemainīt tur, kur viss ir labi. Kā saka mana sieva virtuves kombains BRAUN 20 gadi viens dizians Ļoti patīk ergonomiskie sēdekļi, bet tā arī netiku gudrs kāpēc vw izdomāja, ka muguras regulēšanai ir vajadzīga elektropiedziņa, bet sēdekļa attālumu un augstumu regulē mehāniski. Vietas ir daaaudz gan priekšā, gan aizmugurē, gan bagāžniekā, bet man (drīzāk bērniem) nedaudz pietrūkst regulējumu aizmugurējo beņķu muguras, ir pierasts kopš īpašumā ir subārs. Auto tiešām ir ar labu skaņas izolāciju, bet no sīkajiem mīnusiem varu minēt tikai nelielu durvju gumiju čīkstēšanu braucot pa nelīdzeniem ceļiem. Iespējams pie vainas ir "vagona" uzbūve un sedanam tāda nebūs novērojama, mēģināju arī iesmērēt tās ar silikonveidīgo smēri, bet pietika samērā neilgam laikam.

Dzinējs - zvērs, jāatzīst ka ir jaudīgākais, kas līdz šim ir regulāri braukts un tandēmā ar 7 pak DSG un, laikam arī piedziņa piepalīdz, bet ir fantastiski dinamisks. Kārbai ir dažādi braukšanas režīmi, kas tiešām arī jūtami atšķiras savā starpā, vismaz sporta no eko un comfort, pārējos īsti neesmu testējis. Kārba arī pati par sevi ir "labākā" ar kādu ir braukts, slēdzās klusi un ātri, bez vēlmes sacelt apgriezienus gaisā, vai pārslēgties nejēgā šurpu turpu. Patēriņš man vidēji ap 8,5 vasarā un litru vairāk ziemā, bet pieļauju domu, ka braucot mierīgāk varētu vēl kādu litru dabūt zemāk, vienīgais ir grūti tos "lopiņus" turēt piesietus, neviļus gribās ar tiem skriet.

Patīk VW risinājums atpakaļskata kamerai, kas paslēpta zem emblēmas un atveras tikai tad, kad ieslēgta pakaļgaita, līdz ar to ir vienmēr tīra un nav jātīra ik reiz ejot garām. Man par pārsteigumu izrādījās, ka ir sanākusi diezgan jēdzīga Start/Stop sistēma, kas kombinācijā ar AutoHold funkciju tiek vienmēr arī lietota, jo iegādājoties pirmā doma bija, ka šis nu būs tas kas būs nu noteikti jāizslēdz ārā, šad tad sanāk a-holdam noraut bremzi, kamēr auto vēl mazliet ripo, bet tas tā pieraduma jautājums. Pāris reizes ir sanācis izbaudīt arī sadursmju novēršanas funkciju, bērniem bija izbrīna pilnas acis, kad savilkās siksnas, bet šad tad tā arī nedaudz traucē, kad neļauj paātrināties, jo redziet kāds "velkās" pa priekšu un tu esi par tuvu, nu un lielais šīs sistēmas mīnuss ir tas, ka pārstāj darboties, kad sensors ir aizlipis ar sniegu, pēc būtības tad, kad visvairāk vajag.

Piekare ir diezgan stingra, bet ne cieta, ļoti labi turās uz ceļa, un ļoti paredzama vadīšana, vienīgās neparedzamās skaņas ir, piemēram, nobraucot ašāk no apmales, vai iebraucot kādā bedrē, kad amortizators it kā "izkrīt" izstiepjoties, nevienam citam iepriekš lietotam auto, tādu neesmu novērojis, parasti gadījies, ka izsit cauri saspiežoties.

Uz doto brīdi vienīgo lielo "fui" VW inženieriem varu pateikt par apakšas aizsardzību, it kā ir un diezgan stingra, bet sākas aiz radiatoriem, tāpēc ir sanācis tos nedaudz pielocīt uzbraucot kaut kam sniegā, pat bez redzamiem bojājumiem bamperim. Es būtu devis priekšroku iespējai uzsēsties uz "vēdera"...

Ā, vēl viens mīnuss, kas līdz šim nav piedzīvots ar citiem auto, 17" diski vienmēr, tiešām vienmēr piesitās pilni ar sniegu un neattīrās, ja sanāk izbraukt caur tādu, bet izbraukt sanāk katru rītu, kad svaigs ir sasnidzis, nedaudz daudz tracina, ka jāstājas un jābaksta, lai nevibrē.

Pagaidām lūzis nekas nav vispār, apkope ir bijusi viena, bet nu jau rāda, ka pēc "štukas" jāiet nākamā,

B8 2.0 TSI 220zs 4x4 tas bija standarts vai kautkāda īpaša komplektācija?

Kad es pirku tad ar benzīna dzinēju 4x4 vienīgais iepējamais varinats bija ar 280zs 2.0, kas maksāja par 9 keur vairāk nekā 1.8

Izvēlējos 1.8 bez 4x4, bet nu ļoti pietrūkst pilnpiedziņas.

Vlads Reģ.: 31.08.2006
0 0 Atbildēt

Tam cenu lapā ir ALLTRACK klāt rakstīts, vienīgais benzīnieks ir tajā izpildījumā.

Damn Reģ.: 07.12.2003
0 0 Atbildēt

Vlads rakstīja: Nenesās prāts uz darbu šodien,

Vienmēr interesējis, kāpēc ņemot jaunu auto izvēlēties keyless sistēmu? (Ja vien jau pēc noklusējuma nav iekļauta bāzes komplektācijā)

Vlads Reģ.: 31.08.2006
1 0 Atbildēt

Nūū, vispār lai atslēgas no kabatas nav jāvelk katreiz ārā, kad kāpj iekšā. Neesmu kurjers, bet nav arī tā, ka mašīnā tik rītā un vakarā jāsēžās, daudz biežāk sanāk.

Šo ir sanācis sākt lietot ne pēc paša gribas, noteikti ka šī, tā pat kā citas daudzas lietas ir pieradums, bet es personīgi esmu atzinis par sev ērti lietojamu ekstru.

aigi Reģ.: 01.08.2005
2 1 Atbildēt

Es piekrītu, ka fizsiska atslēga ir neērta, lieka.

Šis varētu mūt manā must have listē arī turpmāk, neskatoties uz zagšanas risku.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

No praktiskā viedokļa man keyless arī labāk patiktu, bet es neesmu gatavs tikai par šo funkciju ik gadu par KASKO piemaksāt kādus 20%.

Ja es veļētos tādu aprīkojumu, kurš iespējams vienīgi komplektā ar keyless, tad, protams, izvēlētos šo!

Vlads Reģ.: 31.08.2006
0 0 Atbildēt

Pērkot jauno Subāru izrādījās, ka tas nu arī tagad esot iekļauts riska grupā, bet KASKO cena nemainījās (principā tāda pati kā iepriekšējam auto ar atslēgu), apdrošinātāju prasība ir viņu akceptēts papildus aizsardzības elements - immo vai "slepenais" slēdzis, ja nav, tad vai nu liels pašrisks zādzībai vai zādzības risku nesedz vispāŗ,

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Man patlaban abiem auto ir keyless go - vienreizēja ekstra! Nākamo auto aprīkojumā tam būt noteikti, ja riska grupas auto - visticamāk kaut ko papildus vēl uzstādītu labprātīgi.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
7 0 Atbildēt

Mums te vienam auto apdrošinātājs arī pieprasīja uzstādīt papildus imobilaizeru. Uzlika Autonamā. Nākamajā dienā nobloķēja dzinēju uz Siguldas šosejas kreisajā joslā. Paveicās. Jokojam, ka vajadzētu papildus imobilaizerus arī papildus apdrošināt. Es neatzīstu iejaukšanos rūpnīcas elektrosistēmās. Nepatīk un neizmantoju ne bezatslēgas sistēmas, ne elektriskās rocenes, ne autohold, ne automātiskās kārbas. Kautkā visā tajā palīgsistēmu jūklī pazūt elementāra saikne vadītājs-auto-ceļa segums. Auto kautko dara tavā vietā, pats pieņem lēmumus. Pat ESP vairs nevar fiksi atslēgt ar pogu, bet jāiet setingos, veicot vismaz 3 darbības ar pirkstu.

Protams, nav jau tā ka viss nepatīk, bet jo mazāk iesaistīto ir no stūres/pedāļiem līdz ceļa segumam, jo labāk.

Damn Reģ.: 07.12.2003
0 0 Atbildēt

Tīri subjektīvi. Auto VW

Start-Stop tiek izslēgts iedarbinot auto - patīk sajūta, ka jūt dzinēja darbošanos.

Keyless - nepatīk (cik bijusi pieredze). Sajūta, ka pats aizslēdz, atslēdz auto ir pārliecinošāka. Sievietēm vai džekiem apspīlētās biksēs varbūt traucē atslēga

Elektroniskā rokas bremze - izmantoju ļoti reti, joprojām nav pierasts.

AutoHold - patīk pilsētā, iebraucot lielveikalu stāvvietā tiek deaktivizēta.

Pretbuksēšanu var atslēgt ar vienu pogu, stabilitātes sistēmu ar to pašu pogu, tikai jāpatur 5 ~ sekundes ilgāk. Tas gan tiek izmantots tikai reizēm un pārsvarā ziemā.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
1 0 Atbildēt

Dažreiz pa vakariem, kad nav ko skatīties pa tv kasti, paskatos youtubes rullīšus. Laika gaitā ir izveidojos saraksts ar videoblogeriem kas taisa interesantus video. Šeit viens no tiem, kriminalistikas eksperts Максим Шелков, cilvēks ar reālu darbu auto ekspertīzēs.

Noskatījos jaunāko video par jauno auto drošības sistēmu uzlaušanu, ko lai saka, skarbi, šķiet ka zagļi ir vienmēr soli priekšā autoražotājiem. Te aktuālais video youtu.be/eguIfZdKPE4

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Intereses pēc - vai mūsu vidū būtu daudz tādu, kuri tīkotu pēc JAUNA kāda no vecajiem populārajiem auto modeļiem? Respektīvi, ne tik mūsdienīgu dizainiski, ne tik moderni aprīkotu, ne tik ekonomisku, ne tik perfektu jaudas/dzinēja tilpuma attiecību, toties ilgmūžīgu un izturīgu?

seller Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

Nu laikam es varētu pretendēt, ir nobraukti divi pasāti B2, B4, un tagad vēl ir B6, laikam kādreiz būs B8, vai nākošais, jo B6 turas izcili. Uzskatu, ka brauc auto, ne aprīkojums, tāpēc prasības ir minimālas, daudzu mūsdienīgu elementu neesamību uzskatu par auto priekšrocību. B8 ar 1,8 dzinēju manuprāt ir loģisks noslēgums jauna darba auto meklējumiem, cena/ieguvums visdrīzāk ir optimāls, esu lietojis pasātu ar iepriekšējo 1,8 dzinēju, tas ir visai interesants, tam ir panākts ievērojams griezes moments pie zemiem apgriezieniem, kas braukšanu padara līdzīgu vidējam VAG dīzelim, tai pat laikā ar manuālo PK dzinēju pārnesumos var "izgriezt" līdz galam, ja ir vēlēšanās, ko gan nevarēs ar DSG. Ar B8 ar vājāku benzīna dzinēju 1,4 (150) DSG ziemā atbraucām no kalniem, nebija nekāda vaina, kluss, PK slēdzās manuprāt tuvu ideālam, pārkrauts auto (4 cilv + slēpes) tērēja vidēji drusku zem 6/100 km. B8 ar jauno 1,8 noteikti būs vēl labāks, interesēs pieredze praksē.

aigi Reģ.: 01.08.2005
1 0 Atbildēt

Es laikam atteiktos.

Mans uzskats, ka jāiet laikam līdzi. Neesmu antikāru priekšmetu cienītājs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Kas ir iešana laikam līdzi - evakuatora abonementa iegāde? Pa lielam visās budžeta mizās izmainījies ir ārējais un iekšējais izskats, piekrāmēts ar gļukainu elektroniku un ielikti puņķaini motori, bet apakšā esošā platforma sūta sveicienus no laikiem kad vēl eksistēja dzelzs priekškars... Un uzticamākie motori bieži vien arī ir vismaz pilngadību sasnieguši dizaini - reku piemēram Nomiks diez vai spļaudās ka pirms pāris gadiem izbrauca no salona jaunu CR-V, kuram ir motors +/- no astoņdesmitajiem gadiem...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti