Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
GB12 Reģ.: 29.03.2011
15 0 Atbildēt

Zemesgramata rakstīja: Par bomžiem un autosaloniem.

Dažus gadus atpakaļ dzirdēju stāstu par uzņēmēju, kurš copē būdams, ar draugiem saderējis, ka pa taisno aizies uz nopirks jaunu Prius. Ieradies salonā netīrā kreklā, šortos un krokšos. Darbinieki šamejo gandrīz izdzIna ārā.

Beigās, zvans grāmatvedim, rekvizīti un pārdevēji uz mutes.

Šitā pats redzēju, ka salonā ienāca bomāra paskata cilvēks ar maksimas maisiņu un sāka virināt durvis jaunai Zafirai. Pārdevējs sāka sarosīties, bet, nu, prom nedzina. Šams pat neiesēdās mašīnā, paprasīja cenu, mēneša maksājumu un, davai, pērku. Izrādījās, celtnieks pa ceļam no stroikas, pelnīja 1500 latos, meitai pirka mašīnu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
18 0 Atbildēt

Par dīleriem. Ļoti patīk attieksme un profesionalitāte Moller auto lidosta salonā. Labi arī AMSERV Krasta Toyota un AMSERV Opel arīdzan.

Nožēlojami ir Forum auto (ar pārākuma attieksmi, klaji aptiršot citus utt.)

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 1 Atbildēt

Ar visnelaipnāko attieksmi esmu sastapies Bmw dīlersalonos. Savā laikā, kad gribēju X5 pirkt, attieksme bija nesaprotami vienaldzīga. Nopirku Q7.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 3 Atbildēt

Ko tu gribi no bmw? Ja tur nepiespiestu dreskotu, visi staigātu treniņtērpos ar sēmušķām kabatā.

.

Un ja esi audi 80 fans, ja varēji nopirkt audi 80 krosoveri, tad kāpēc tur ( uz bmw salonu) vispār gāji?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Neuztraucies, pa daudziem saloniem tad staigāju, tavu mīļo tcmotors arī aplūkoju, arī viņi diez ko lielu interesi neizrādīja par atnākušo klientu, kaut jeep tikai svītrots, jo atrast ērtu sēdpozīciju Es viņā nevarēju.

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Esmu bišķi papētījis modeļu klāstu un mazauto klasē tas taču ir milzīgs, praktiski visiem ražotājiem ir kāds auto, kas varētu derēt/interesēt.

Kā jau vienmēr, reklāmas saukļi ("no 9600 EUR") ir garām, bet vēlamā aprīkojumā iekļauties 12 000 EUR robežās ir pilnīgi reāli. Jāskatās vēl, kādus piedāvājumus "dzīvē" var dabūt, kāds ir atpirkums, piemēram, 4g/60k un 5g/75k un cik tas prieks maksās. Bet to jau vēlāk.

Jā, kaut kad vēlāk rudenī varētu šo pasākumu īstenot.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Uz ko briesti?

Jāpiekrīt, ka reklāmas saukļi - pat pārāk skaļi. Mollerautolidosta.lv piedāvāja akcijā Highline Passat no "27 800 eur" - realitātē nekā zem 33 500 nebija vispār Jo, izrādās, viens LV uzkrājuma auto JAU aprīkots ar to, tad to utt. - kad cenu uzreiz pamatīgi sadārdzina (bet, man, piemēram, nemaz neinteresē utt.)

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

Jā, vai arī variants tāda bāzes komplektācija, kura pat VWFanam būtu pārāk plika

Nez. Tā kā auto pildītu otrā ģimes auto funkcijas un tiktu ņemts oplīzī, varētu arī paņemt kādu mazāk pārdotu variantu. Nevajag arī neko šausmīgi nopakoto, jo attālumi pamatā mazi.

Renault Clio likās tīri simpātisks un arī tīri labi aprīkots par normālām cenām ar priekš šīs klases pietiekamu motoru (90 zs turbo - ja ir kaut cik salīdzināms ar 100 zs 1.0 EcoBoost, ar ko braucu Fiestā, tad braukšana varētu sagādāt prieku). Vienīgais Mūsa Motors atrašanā vieta galīgi garām, un cik saprotu, Euro Auto klapējas ciet.

Sievai patīk Fiat 500, bet tur sanāk pārmaksāt par dizainu + baidos, ka būs par šauru man (195cm) un tomēr es arī ar šo auto šad un tad pārvietošos.

Yaris garlaicīgs un padārgs, bet dīlerserviss netālu un gan jau, ka atpirkums būtu labs u.t.t.

Vārdu sakot, nezinu

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Ja gribēsi labi aprīkotu, tad arī 12 kEUR diez vai iekļausies.

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Atkarīgs, ko domā ar "labi"

Nez, Renault Clio tagad ir akcija, "Alize" komplektācija 10970 EUR + 720 EUR par TECHNO paketi un vairāk neko jau stabili nevajag, būs gan Bluetooth, gan skārienekrāns, gan viss, ko vajag. Labi, nebūtu akcija, nesanāktu par 12 000, bet nu, ir iespējams atrast pietiekami labi aprīkotus vairantus aptuveni šajā diapazonā.

Un budžets jau nav akmenī kalts, starp 12 un 13k mēneša maksājuma izteiksmē gan jau, ka starpība ir diezgan niecīga.

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Bet nu, man obligāti ir, lai var ērti sēdēt, kas visdrīzāk nozīmē augstumā regulējamu beņķi, lai ir Bluetooth, kondicionieris vai klimatkontrole, elektriski logi (vismaz priekšējie stabili), elektriski spoguļi gan jau ka arī.

Nu, gluži plika bāze nederēs, bet nekādu baigo bling bling arī nevajag.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 0 Atbildēt

Renault Clio bija vieni no labākajiem beņķiem, kādos sēdēts, ja skatāmies starp šīs klases un arī kompaktklases automobiļiem. Tas tai mašīnā varens pluss. Patika 90 Zs dīzelis - sparīgs gan pilsētā, gan arī uz šosejas, vienīgi paskaļš. Taču salonā daudz lielāku troksni rada vēja šalkoņa, nevis dzinējs.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Jaunu auto no mazauto klases (bet, es domātu gan par kompaktklases auto vairāk) - jaunā Mazda 3 un arī jaunā Opel Astra būtu auto, kurus izskatītu iegādei. Gan jāsaka, izvēle paliela. Arī Toyota Auris ir Ok un maksā patīkami. Tad tas pats Honda Jazz un Civic utt. Spēj tik visus notestēt

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Nu, tad jau budžets uzreiz jāpalielina. Kaut kā esmu noteicis, ka stipri virs 12k negribu. Labi, gan jau, ka arī starp 12 un 15k mēneša maksājuma starpība nemaz nav baigi liela...

oxys Reģ.: 12.07.2017
1 0 Atbildēt

Aizej pie dīlera, lai tev sarēķina, bet vispār var just maksājuma starpību ja pa dažiem K cena lēnākā.

Ar biju ~ tavā situācijā un paliku pie clio, tiesa grandtour versijā. Par cik gribēju mazo universāli (lai var 2m slēpes salonā ziemā iebāzt + suni vadāju) tad izvēle nebija milzīga. VAG pārstāvji cenā stipri dārgi, ja gribēja kaut tuvu to aprīkojumu. Paņēmu Limited versiju, jo tur uzreiz viss ko man vajag bija iekšā. Ja budžets ir līdz 15k tad principā jebkurā auto salonā atradīsi kaut ko savā cenā. Protams lētākie būs dacia/renault/peugeot/citroen/fiat. Vispār ja dizaini patīk, tad arī hyndai/kia šo to var atrast brīžiem pa normāliem cipariem.

Man bija būtiski, lai cenā viss jau ir, komplektācija un vizuālais, jo klāt pats neko likt negribu. Var jau arī seat/skoda iespiesties cenā, taču braukāt ar plastmasas kalpakiem, netonētā mašīnā, bez kaut cik radio negribējās.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Ja augums 195 cm, tad Jazz nebūtu pareizā izvēle. Diez vai kompaktklase vispār būtu pareizā izvēle.

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Nu nez, es 10 gadus vecā Mazda2 jūtos pilnīgi komfortabli (pie stūres), vismaz īsākus gabalus noteikti. Ir jau arī lielāks auto ģimenē

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Interesanti gan, kāpēc?

Tas nomikam un par kompaktklasi, protams.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Lai nerastos klaustrofobiskas sajūtas

msh Reģ.: 16.04.2007
2 2 Atbildēt

Nu tur ir darbiņš psihiatram, ne mašīnu tirgotājam. Un runājot par klaustrofobiskām sajūtām - es minos trīs tavas mašīnas - honda jazz, kas pat nav kompakts, tb mazāks par golfa klasi, honda cr-v, kas reāli ir piepacelts un garumā pastiepts honda civic, kompakts, un opel zafira, kas ir opeļastma, tikai pastiepta garumā - karoč tu ar vieniem vienīgiem kompaktiem vien močī.

Kā jau varbūt atceries, esmu 1,95m garš un 106 kilo smags, un braucu ar mk2 golfu, mašīnu, kas ir ideāli piemērota manam augumam.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Mjā... ir slimības, kuras nav ārstējamas. Q7 = Audi 80. CR-V un Zafira = kompaktklase...

Tu kaut reizi Zafirā esi iekāpis. Nu vismaz tādā, kas no 2013.gada ražota? Atbrauc kādreiz uz iauto boulingu. Iedošu patestēt un tad nokomentēsi tepat vēlreiz!

msh Reģ.: 16.04.2007
1 3 Atbildēt

Nu un tālāk? A tu kādreiz otrajā golfā esi iekāpis, klaustrofob? Tas ka zefīrā ir vairāk vietas virs galvas nekā astmā, to nepadara sevišķi lielāku - vienīgi var atstāt vairāk vietas aizmugurē sēdošo kājām uz "sēž kā mietu norijuši" rēķina.

Un vispār tā klasifikācija ir pēc mašīnas garumiem - zefīrs tiešām nav kompaktklasē, bet tikai dēļ garāka grabažnieka, bet pārējais sevišķi nemainās... Tas tāpat kā ahūni lielais cr-v, kādam sēžot astē, mēdzu pasmīkņāt par to ļoti uzkrītošo skatu, ka lai arī tā miza ir augsta, bet proporcionāli ļoti šaura. Ne par velti mums te viens savulaik ir stāstījis ka divi bērnu ķebļi iekš cr-v īsti vietu trešajam pasažierim aizmugurē neatstāj...

EDIT: Palūrēju wikipēdiājā, izrādās ka C zefīrs, kurš uz latvijas ceļiem pa īstam parādīsies pēc gadiem 5, pat skaitās bik lielāks - nu tad tur varbūt ir pāris ceņi šur un tur vairāk nekā astmā, un varbūt šarāns būs panākts - bet tikmēr latvijā pietiekami daudz izmantotajā A zefīrā un ārpus dižās pilsētas diez ko neredzamajā B zefīrā ir izmantota attiecīgā perioda astmas platforma ar visu no tā izrietošo.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Ar Golf II savulaik daudz esmu braucis, jo mūsu ģimenē tas bija viens no auto daudzus gadus. Tajā laikā (1996 - 2004) tas bija diezgan ērts un skaists auto. Bet tas viss bija pirms 20 (DIVDESMIT) gadiem!

Runājot par CR-V, vēl nesen tajā aizmugurē sēdēja 3 bērni katrs savā krēsliņā. Tagad viens bez padirseņa. Visiem vietas pietika. Esam 5 pieauguši tēvaiņi braukuši uz PČ hokejā ātpus LV nekādu problēmu. Tavā Golf tas nebūtu bijis iespējams.

Ņem vērā, ka šodienas kompaktklase pēc izmēriem ir sasniegusi kadreizējās vidējas klases izmērus, bet C klase jau labu laiku atbilst kadreizējās E klases gabarītiem.

Es nesaku, ka katrs mans auto ir šīs kategorijas etalons, bet katrā ziņā Tavs Golf tāds noteikti arī nav. Vismaz šodien. Pirms 30 gadiem bija. Toreiz man bija 7 gadi

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Man patīk tas teksts "tas bija agrāk", it kā kaut kas būtu nenormāli mainījies, visi palikuši slimi, tizli vai nenormāli resni. Tas par to nevarēšanu par tādu braucienu - nu tas pa lielam ir atkarīgs no vadītāja smadzeņu esamības vai neesamības - visi jau nav divmetrīgi, līdz ar to atliek atbilstoši sasēdināt - tā kā man tie divi metri gandrīz ir, tad braucot tālākos braucienos, īsāko pasažieri nosēdinu aiz sevis, pārējos pēc citiem kritērijiem.

Jā es zinu ka šodienas kompaktklase ĀRĒJI ir sasniegusi vidējās klases izmērus - tā problēma ir tā ka iekšēji tas pieaugums ir daudz mazāks, un līdz ar to jau šībrīža golfa klases mašīnas ir aptaukojušās līdz diezgan smagām un neveiklām mašīnām [paskatāmies uz hujdaja i30 n, kurš ar 275 zs līdz simtam uzrauj 6,3 sekundēs - jo smags]. Man būtu ļoti interesanti samērīt piektajā golfā šādus tādus izmērus [jo šībrīža golfs jau principā piektais vien ir] un salīdzināt, par cik tad kas ir audzis, tik viena problēma - īsti nezinu nevienu kurš ar tik jaunu brauktu - novada domei viens ir, un viens ir vienai radiniecei, bet ar to sakaru nav...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

kompaktklase ir domāta braukšanai pa pilsētām. Ārpus pilsētām paredzēti normāli auto. Ja plāno braukt ne tikai pa pilsētu, bet kaut kur brīvdienās aizbraukt, tad kompaktklase tev nav domāta. Ja tev ir divas mašīnas ģimenē, tad viens var būt kompakts, vai visu mūžu plāno nosēdēt betona sienās.

vēl kompakts der, ja tu esi kautrīgs homoseksuālists, kam patīk rīvēties gar večiem, bet kauns pateikt. Vēl resniem cilvēkiem patīk. Pirmkārt, tāpēc, ka viņiem patīk svīst. Vai esi ievērojis, ka resnie vienmēr cenšas visur piespiesties klāt. Vai tas ir sabiedriskais auto, vai ofiss, vai kāda rinda. Viņi doma, ka ja svīst, tad kūst tauki un tāpēc tievē. Tāpēc dažreiz resni izvēlas mazauto.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Tu esi kaut ko bik sajaucis - tās mašīnas, kurās rīvējas viens pret otru, ir polo klases mašīnas - tas pats honda jazz, polo, A1 utt. Golfa klases mašīnās nekur nerīvējas. Man vispār reizēm golfa plašums krīt uz nerviem - sieva bik par tālu sēž, kaut gan, ja mk2 komplektētos ar viengabala priekšas ķebli, būtu ok.

Attiecībā par pirmo filosofiju - golfa klases mašīna ir ideāla mašīna cilvēkam kas ikdienā kaut kur stumdās apkārt bet reizēm brīvdienās kaut kur izbrauc. Jo atšķirībā no tevis izslavētajiem kuģiem, ar golfa klases mašīnu var izbraukt ārpus pilsētas, bet ar kuģi pa pilsētu būs sūdīgi stumdīties. Ak jā, golfa klases mašīna arī būs ekonomiskāka, gan pilsētā, gan ārpus tās.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt
nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Nosauc kaut vienu iemeslu, kāpec ar lielu kuģi pilsetā grūtāk!

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Garāks. Ja neesi pamanījis, pilsētās reizēm vajag novietot mašīnu ielas malā starp citām mašīnām. Lai arī mans golfs ir salīdzinoši liels [salīdzinot ar īstām pilsētas mašīnām kurām grabažnieka nav nemaz], es ar visu savu diezgan slikto mašīnas novietošanas spēju mēdzu līst spraugās, kuras citi lielākoties atstāj tukšas.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Nekad nav bijis tā, ka ar savu CR-V nevarētu ieparkoties, ja paredzēta vieta 1 auto. Man pilnībā pietiek vietas ieparkoties, ja vietas garums pārsniedz 0,5 m no automašīnas garuma. Ir bijis, kad vieta pat mazāk, bet tad gan ir baigi jāstumdās. Bet nav neiespējami

Konuss Reģ.: 10.02.2015
3 0 Atbildēt

Kompaktklase ir izaugusi gana liela. Ja trešajā golfā man aiz sava auguma bija grūti ilgstoši nosēdēt, tad piektajā un vēlāk jau daudz ērtāk. Golfs kā konkrēts piemērs, bet arī kopumā skatoties citus modeļus tad un tagad.

Bet, ja aizmugurē nav paredzēts nevienu sēdināt, tad jau par vietas un ērtību trūkumu nav īsti ko sūdzēties ne mazajā, ne kompaktajā klasē.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nekas tur sevišķi izmēros nav audzis - nu ārējajos ir, bet iekšējajos maz, ko uzskatāmi parāda kā visādi rietumu entuziasti mk2 golfos sastūķējuši mk5 paneļus, kas nebūtu iespējams ja mk5 būtu palicis jūtami lielāks. Kādu centimetru šur un tur pa pēdējiem 30 gadiem gan ir piemetuši, to nenoliedzu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 3 Atbildēt

Nepiekrītu, ka tāliem braucieniem vajag lielu auto. Pilnīgi pietiek ar kompaktklasi, kā to februārī parādīja mans brauciens uz Budapeštu un atpakaļ ar lielisko Honda-Jazz !

650 Reģ.: 25.01.2017
2 3 Atbildēt

Vispār vajag visus auto nahrenoutilizētkjebeņimāķeri un tikai jazzu atstāt.Ceļojumā maukšanu tak labi ir izmantot notievēšanas nolūkam- aizmugurēsēdošos var aptīt ar stiepplēvi vai ar xtra-long modifikācijas atejaspapīru, tad apmeeram 2 sutkas nebūus pat pamiist jākāpj ārā

nomiks Reģ.: 30.10.2002
5 0 Atbildēt

Var lūdzu sīkāk pastāstīt, kāpēc ar lielu auto pilsētā grūtāk kā ar mazu? Parkošanās nesagādā problēmas, jo pārsvarā visur (vismaz Rīgā) stāvvietas iekrāsotas un vienada vieta gan lieliem kuģiem, gan mazauto.

No pieredzes, ar lielu auto IR vieglāk!

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

nomiks

Man teorētiski maza izmēra auto noderētu pāris reizes mēnesī , kad pie darbavietas Rīgā grūti atrast vietu , stāvieta tur stihiska ,nav iezīmētu vietu . Bija man maiņas jaris , nu ļoti labi varēju tajā stāvietā iekārtoties ,tomēr kādi 70 cm īsāks par avensi . Paziņam kantoris uz skolas ielas , arī tur lai iebrauktu pagalmā mazs auto būtu plus , ar avensi pamatīgi papūlējos .

nomiks Reģ.: 30.10.2002
7 0 Atbildēt

Varu saderēt, ka tajā pašā iebrauktuvē var iebraukt arī vidējs kravas auto vai kravas buss. Visu nosaka pieredze un meistarība.

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Tieši tā.

Visi var minēt, kas manā piemājas stāvvietā vissliktāk auto noliek? Lielie? Nebūt ne. Mazauto. Visādi Renault Clio u.tml. Un ne visos tajos brauc zostiņas bez sajēgas. Pieņemu, ka tas tāpēc, ka ar lielāku auto tomēr mazliet sajēga par parkošanos izveidojas, kamēr ar sīkāku noliek kā sanāk un tad brīnās, ka kaimiņš dusmīgi noskatās - kur varētu nolikt 3, tur tagad 2 un labi, ja vēl tā...

Uggga Reģ.: 04.01.2006
1 0 Atbildēt

Iezīmētas publiskās stāvvietas gar ielas malu nenozīmē, ka visi parkojas pēc apzīmējumiem, tāpēc bieži vien ir situācijas, kad lielāku mašīnu fiziski nevar iebāzt mazajā stāvvietā. Tas pa lielam reizēm ir mīnuss normāla izmēra mašīnām.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

nomiks

Varu saderēt, ka tajā pašā iebrauktuvē var iebraukt arī vidējs kravas auto vai kravas buss. Visu nosaka pieredze un meistarība.

....

Par pieredzi pie iebraukšanas pagalmā pats jau vakar gribēju piebilst , tam piekrītu . Bet pašā iekšpagalmā apgriezties ,iekārtototies pagrūti gan jau ārī tā pati pieredze palīdzēs . bet tomēr kāds metrs īsāks auto stipri palīdz .

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Mašīnas platums, tb šaurums reizēm arī šur tur lieliski noder. Vēl, protams, noder tādas lietas, kuras mūsdienās kļuvušas par retumu, kā piemērots mašīnas augstums un riepas ar pietiekami augstu profilu.

AnK Reģ.: 06.10.2014
4 0 Atbildēt

Interesanti, kā diskusijas šeit vienmēr atduras pie runām par veciem golfiem un jaunu vs vecu mašīnu izmēriem

Atgriežoties pie tēmas, tā kā šodien biju lidostā, atceļā iebraucu Mūsa Motors salonā. Renault Clio tiešām glīts, man ērti sēdēt nav problemātiski (lai gan bišķi pārāk zemi griesti likās). Diemžēl atpirkums zems, 30% pie 5g/75000, mēneša maksājums 117 EUR - kas gan man likās pārāk zems pie 30% atpirkuma, tur īsti matemātika nesakrīt. Bet labi, lai tā arī būtu. Intereses pēc klasi lielāks auto - Megane - nozīmētu 150 EUR mēnesī. Piedāvāja izbraukt jaunnedēļ, kad auto būs uz vietas, nezinu, vai iespēju izmantošu.

Sestdien aizbraukšu vēl pie pāris dīleriem paskatīties mašīnas.

oxys Reģ.: 12.07.2017
1 0 Atbildēt

Man pēc nepārāk ilgas sarunas izdevās atpirkuma procentu nedaudz piekoriģēt vēl man vēlamā virzienā

Taču jā, atpirkums mazajai klasei ir diezgan nekāds. Šeit atkal stāsts par VAG grupu, kurai parasti atpirkumi ir lielāki. Atpirkumi labāki ir arī lielākai klasei, taču tur arī pirkuma cena uzreiz ir cita.

Viss ir sakārtots tā, lai ar lēto galu tevi pievielinātu, taču beigās pirktu kaut ko dārgāku, jo tā sanāks izdevīgāk

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Nu, kad tik tālu nonāks, tad jau arī runās.

Es nesen redzēju Opel Corsa reklāmu, kur piedāvāja 45% atpirkumu. Pieņemot auto cenu 12000 EUR un 10% iemaksu, tomēr baigā starpība sanāk. Ar 30% sanāk 120 EUR/mēn (skaitot tikai nomaksājamo pamatsummu), ar 45% sanāk 90 EUR/mēn.

oxys Reģ.: 12.07.2017
0 0 Atbildēt

45% mazajai klasei ir labs darījums. Līdz šim zinu, ka VAG dod ~40%

Līdz galam nenoskaidroju no dažiem franču marku pārstāvjiem, jo cilvēki tā arī neatzvanīja uz vēlmi veikt testa braucienu, bet pēc internetā atrodamās info tur pat varētu būt zem 30%.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 0 Atbildēt

Es joprojām uz viņiem dusmojos. Mana 2-3 mēnešu laikā solītā mašīna, kuru pasūtīju jūnija pirmajos datumos, pēc solītā būšot novembra sākumā.

Bet vēl interesantāk ir tas, ka man telefonzvanā, mēģinot atvainoties, izmuldējās, ka būs 47. nedēļā, kas ir jau pašas novembra beigas. Vienkārši no comments.

Man uzpeldēja viens potenciālais variants par 2014. gada Audi Q3 no māsas vīra ģimenes draugiem. Ja to izdosies dabūt, tad ņemšu, jo cena ir ļoti patīkama, tāpēc, ka savējie.

Lai nu kā, šobrīd vēl dikti domāju, ko darīt, jo biju rēķinājies ar to, ka mašīna būs krietni agrāk.

oxys Reģ.: 12.07.2017
1 0 Atbildēt

Nu man pašlaik mutiski ir septembra beigas. Pats nezinu vai tā būs. Pieņemu ka speciāli neviens neko nekavē, jo mašīnu jau vispār saražo kādas 1-2 stundas laikā, attiecīgi nezinu kādi tur citi ierobežojumi.

p.s. būdams salonā jau pieteicu, ka internetā cilvēkiem nepatīk piegādes termiņi

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Speciāli kavēt nekavē. Cita lieta, ka droši vien zināja, ka tik ātri nebūs. Bet palūgt piedošanu, nevis atļauju ir vienkāršāk.

Ja man uzreiz pateiktu, ka gandrīz 6 mēneši, es pat neapdomātu tādu variantu. 3 mēneši jau bija uz robežas. Bet beigās tikpat labi varbūt tomēr gaidīšu, jo ko nu vairs...

Jo nu visādi stāsti šajā sakarā par pārdevējiem ir dzirdēti. Es šaubos, ka daudzi tiešām atsakās pēc tam, ja nepiegādā solītajā termiņā un es esmu par 90% pārliecināts, ka viņi ar šo arī rēķinās...

oxys Reģ.: 12.07.2017
0 0 Atbildēt

Piekrītu termiņi galīgi nav normāli. Tiesa mani mēģinājumi atrast kaut ko citu līdzīgu, kas man patīk beidzās ar pāris dīleriem, kuri pat par testa braucieniem vēl nav atzvanījuši , bet nu kā jau minēju es diži par termiņiem nesatraucos, jo situācija tāda, ka pārāk nesteidzos.

Bija doma varbūt pamēģināt citu dīleri (proti ne Rīgas, jo apkopi jau teorētiski var pēctam taisīt Rīgā), bet uznāca baigais slinkums kaut ko meklēt un darīt. Mašīna ar kuru braukt man ir un vienu lieku mēnesi varu ar viņu nobraukt vajadzības gadījumā.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 0 Atbildēt

Man arī līdzīgi. Kā jau te iepriekš arī runāja, tiešām crazy attieksme no dīleriem. Tāda sajūta, ka viņiem pašiem to nevajag, tikai pircējam.

Arī es saskāros ar to, ka par testa braucienu pašam jāuzbāžas. Atlaide jau arī patīkama tajā pavasara akcijā, bet nu man šobrīd tieši ir priekšā pārvākšanās uz jaunu dzīvokli un būtu ļoti noderējusi jauna mašīna.

Turklāt katru weekendu sievai vajag uz Siguldu, bet man bieži vajag kaut kur citur būt ar kaudzi video tehnikas un noderētu otra mašīna.

Un vēl man ir tā, ka janvārī paredzēts ģimenes pieaugums, tāpēc būtu bijis forši vēl līdz septembra beigām aizbraukt kādā īsā ceļojumā uz Dienvideiropu, kamēr to tā brīvi vēl var izdarīt.

Tā kā man ar to gaidīšanu nelāgi... Varētu tad vismaz ziemas riepas piemest kā atvainošanos.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Varu saderēt, ka tajā pašā iebrauktuvē var iebraukt arī vidējs kravas auto vai kravas buss. Visu nosaka pieredze un meistarība.

Jā. Spoguļi un gabarītu izjūta ir atslēgas vārdi.

Vienīgais ierobežojums ir augstums.

AnK Reģ.: 06.10.2014
4 1 Atbildēt

Ā, un vēl es arī vakar vakarā pirmo reizi mūžā izbraucu ar elektroauto, Kia Soul EV. Jāsaka, ka braukt ar elektroauto ir dikti forši, rāviens - īpaši no nulles - baigi labais un salonā valda ārkārtīgs klusums. Protams, kataloga cena 40000 EUR, kas padara to par pilnīgi nereālu pirkumu, bet biju baigi pārsteigts par to, cik forši ir braukt ar elektroauto.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Bet ko Tu teiktu ja šim auto uzrāviens būtu no 0 līdz 100 piemēram kādas 12 sekundes?

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Nav je jausmas. Cik saprotu, elektromotoriem visa jauda pieejama visu laiku, tādēļ kad iemin pedāli grīdā, pirmais paātrinājums ir visai straujš jebkurā gadījumā. Baigi daudz laika testēt nebija un ālēties arī nē, bet Soul EV dinamika likās laba arī no 100 uz 150 km/h, arī pie apdzīšanas (no 95 uz 120 km/h) paātrinājās labi. Bet nu, es izbraucu īsu (15 min) līkumu, pirmā elektroauto pieredze baigi pozitīva.

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Ja kas, Google saka, ka 0-100 = 11,2 sek Soul EV.

Bet sajūtas pavisam citas, jo kad iemin pedāli grīdā, piezpiež pie sēdekļiem. Tiesa - tālākais paātrinājums ir lēnāks.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Principā tās sajūtas nav nekas īpašs, vienkārši mūsdienu autobūve ir cītīgi centusies padarīt mašīnas arvien nebaudāmākas, tāpēc tas liekas ievērības cienīgs. Es tādas gūstu katrā braucienā ar golfu - motors ir adekvāta lieluma atmosfēra ar mehānisku droseli un mehānisko kārbu, līdz ar to atsaucīgs zemos apgriezienos; pilnam efektam vēl mīksta piekare, kuras dēļ jebkurā robā bik paminot pedāli, notiek svara pārnese un var sajust kā iespiež ķebļos - piektajā mazāk, pirmajā vairāk... Tālākais paātrinājums gan jestrāks nekā tai kijai.

Attiecībā par to griezes momentu no 0 apgriezieniem, man būtu interesanti pabraukt ar elektromobīli pa ledu - esmu braucis ar elektrokāru pa slidenu virsmu, un tur tas elektromotors ar savu griezes momentu ļoti smagi iesūkāja, jo bija grūti nodozēt gāzi, atšķirībā no autokāra - bik paspied pedāli un riteņi jau spolē. Vienīgi pieņemu ka mūsdienu elektromobīļiem standartā nāk pretslīdēšana un pedāļi ir ērtāki un nejūtīgāki kā elektrokāram.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

msh rakstīja: Garāks. Ja neesi pamanījis, pilsētās reizēm vajag novietot mašīnu ielas malā starp citām mašīnām. Lai arī mans golfs ir salīdzinoši liels [salīdzinot ar īstām pilsētas mašīnām kurām grabažnieka nav nemaz], es ar visu savu diezgan slikto mašīnas novietošanas spēju mēdzu līst spraugās, kuras citi lielākoties atstāj tukšas.

Golf un liels... atļaušos pasmaidīt

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Nu septītā golfa universālī, kas no āras neizskatās baigi liels, man ar saviem 188 cm un 115 kg bija ļoti ērti. Arī aiz sevis iesēžoties bija ļoti ērti.

To gan noteikti nevar teikt par iepriekšējās paaudzes Tiguan. Vismaz 2013. vai 2014. gada, kurā Mollerā iesēdos - ne man priekšā bija ērti (nevarēju pietiekami atbīdīties), ne aizmugurē.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Pieliec blakus polo un lupo un smaidi vesels

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Sanāk, ka arī Polo ir lieks, jo, redz, jānoliek blakus lupo, vai kā?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Katra no tām mašīnām ir vairāk samazināta iepriekšējā... Polo pa lielam ir sašaurināts golfs, bet lupo ir polo, kam norauts nost grabažnieks...

Kad redzi mašīnu, kurai aizmugures ķeblis beidzas pie grabažnieka vāka - lūk, tā ir maza mašīna...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Tāpēc jau iesmēju par tavu apgalvojumu, ka golf esot liels... kaut gan, ja opis tev mantojumā būtu atstājis lupo, arī par to tu teiktu, ka tas ir liels...

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Es tevi apbēdināšu - es cenšos lietas saukt īstajos vārdos. Lupo nav un nevar būt liels - tajā nevar sakāpt pieci cilvēki, sakrāmēt mantas četrām dienām un aizbraukt dažus simtus kilometru - nu varbūt vienīgi ja to lupo aprīkotu ar jumta grabažnieku, pieņemot ka tai mizai ir pieejami reliņi... Arī no ārpuses var redzēt ka lupo proporcijas ir nepareizas, kaut kā pietrūkst, toties ir ļoti īss.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Interesanti gan, kā tu ar šo info mani varētu apbēdināt?

Starp citu, tevis pieminētās lietās ērti nevar izdarīt arī ar trusi... vismaz otro un trešo noteikti nē.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Konuss rakstīja: Kompaktklase ir izaugusi gana liela. Ja trešajā golfā man aiz sava auguma bija grūti ilgstoši nosēdēt, tad piektajā un vēlāk jau daudz ērtāk. Golfs kā konkrēts piemērs, bet arī kopumā skatoties citus modeļus tad un tagad.

Bet, ja aizmugurē nav paredzēts nevienu sēdināt, tad jau par vietas un ērtību trūkumu nav īsti ko sūdzēties ne mazajā, ne kompaktajā klasē.

Iekāp kādreiz Nissan Pulsar aizmugurē. Tur vietas ir vairāk kā manā SAABā.

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

oxys rakstīja: Aizej pie dīlera, lai tev sarēķina, bet vispār var just maksājuma starpību ja pa dažiem K cena lēnākā.

Ar biju ~ tavā situācijā un paliku pie clio, tiesa grandtour versijā. Par cik gribēju mazo universāli (lai var 2m slēpes salonā ziemā iebāzt + suni vadāju) tad izvēle nebija milzīga. VAG pārstāvji cenā stipri dārgi, ja gribēja kaut tuvu to aprīkojumu. Paņēmu Limited versiju, jo tur uzreiz viss ko man vajag bija iekšā. Ja budžets ir līdz 15k tad principā jebkurā auto salonā atradīsi kaut ko savā cenā. Protams lētākie būs dacia/renault/peugeot/citroen/fiat. Vispār ja dizaini patīk, tad arī hyndai/kia šo to var atrast brīžiem pa normāliem cipariem.

Man bija būtiski, lai cenā viss jau ir, komplektācija un vizuālais, jo klāt pats neko likt negribu. Var jau arī seat/skoda iespiesties cenā, taču braukāt ar plastmasas kalpakiem, netonētā mašīnā, bez kaut cik radio negribējās.

Aha, paldies. Clio likās tīri simpātisks, bet gribu apskatīt vēl arī citos, jo galīgi nesteidzos. Principā nepatika zemais atpirkums, citādi likās viss OK

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

AnK rakstīja: Ja kas, Google saka, ka 0-100 = 11,2 sek Soul EV.

Bet sajūtas pavisam citas, jo kad iemin pedāli grīdā, piezpiež pie sēdekļiem. Tiesa - tālākais paātrinājums ir lēnāks.

Cik es nopratu no leafa lietotājiem tad tas paātrinājums ir ļoti baudāms kā reiz līdz simtam vai pat mazākam (80 km h ?) ātrumam . Pēc 100 staruji nekāds . Izteikts pilsētas auto .

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Es tā neteiktu - elektromobilim nav kloķvārpstas ar apgriezieniem, pie kura būtu lielākais griezes moments. Tiem tas ir nepārtraukti, jebkurā ātruma diapazonā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Ielieku vienu īsu rezumē par čoma jauno auto - SKODA OCTAVIA FL - 1,4Tsi ar 150zs un 6 ātrumu manuālo kārbu.

Auto ļoti glītā tumši brūnā metalika krāsā. Ļoti patīkami aprīkots - pilnīgi visas elektroekstras (arī bagāžniekam), stikla jumts ar lūku izskatās un ir reāli baudāms Dienas gaismas LED līnijas lukturos izskatās ļoti labi, lukturi jau bi-Led - spīd fantastiski!

Dzinējs ļoti sparīgs! Negaidīju tādu atsaucību, taču - tomēr 150zs. Ļoti taupīgs, pirmie 200km no salona - 7,3l patēriņš vidēji, principā tikai pa pilsētu ieminot un mīcoties. Ļoti kluss auto akustiski, salonā braukt tīkami Varens LCD ekrāns penelī, vispār gandrīz vai VW panelis, izņemot SKODA tipiskos ceijerus (mazie cipariņi) spidometram u.c. Universālis ar patīkamu bagāžas nodalījumu, gan jāsaka - biju gaidījis vairāk vietas. Kas labi - sēdēt aizmugurē ir ērti, daudz vietas kājām. Tā, lūk - SKODA pēc feislifta (kas man sākotnēji nepatika).

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Uggga rakstīja: Iezīmētas publiskās stāvvietas gar ielas malu nenozīmē, ka visi parkojas pēc apzīmējumiem, tāpēc bieži vien ir situācijas, kad lielāku mašīnu fiziski nevar iebāzt mazajā stāvvietā. Tas pa lielam reizēm ir mīnuss normāla izmēra mašīnām.

Jā, ar lielām mašīnām REIZĒM ir grūtāk noparkoties. Bet mazās ir neērti sēdēt VIENMĒR. Tādēļ es izvēlos vienmēr sēdēt ērti un reizēm (tādas situācijas gadās ļoti reti) mazliet ilgāk pameklēt vietu, kur noparkoties.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 4 Atbildēt

Psiholoģiskas dabas problēmas - nu par to neērtumu.

feciic Reģ.: 09.05.2008
5 0 Atbildēt

Skaidrs ka psiholoģiskas-ja pielijušas pļavas vidū jāstāv kājās arī koka bluķītis būs ērts. Tas gan nenozīmē ka bluķītis ir ērtāks par klubkrēslu.

oxys Reģ.: 12.07.2017
6 0 Atbildēt

Varbūt uztaisiet jaunu tēmu no sērijas liela mašīna vs maza mašīna un izrunājiet visas iespējamās dzīves situācijas.

Šeit vairāk par jaunu auto iegādi nevis konkrētās mašīnas pamatojumu.

p.s. tāpat ir skaidrs, ka nav 1 universāla auto izmēra. Ideāli ja ir iespēja uzturēt vairākas dažādu izmēru/pielietojumu mašīnas

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
3 0 Atbildēt

Daži lietotāji viekārši nesaprot, ka ar mašīnām ir līdzīgi kā ar apģērbu - ir indivīdi kam labāk patīk apspīlēts apģērbs un ir tādi kam labāk patīk neapspīlēts, brīvs. Vēlmes ir dažādas. Bet atsevišķi foruma lietotāji, par katr varu cenšās iestāstī visiem pārējiem, ka ir jānēsā apspīlētas vai neapspīlētas drēbes un spītīgi nevēlas saprats, ka gaumes mēdz būt atšķirīgas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
7 0 Atbildēt

un ir atsevišķi foruma lietotāji, kas par katru varu cenšas iestāstīt visiem pārējiem, ka ir jānēsā vecas noplīsušas lupatas un tās ir labākas par jaunām un spītīgi nevēlas saprast, ka gaumes mēdz būt dažādas un tiem, kuri tās vecās lupatas negrib nēsāt, esot psiholoģiskas dabas problēmas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Un vēl atsevišķi foruma lietotāji mēdz bīdīt sūdu, vai, precīzāk sakot, dzērājjokus [ar loģiskiem argumentiem kopā nelīmējas, bet lietojot alkoholu paņirgt var] pa tēmu "tev patīk tas, kas tev ir, jo tev gadījās pie tāda tikt".

Starp citu, parādīsi kurš dīleris tirgo jaunas 30 gadus vecas golfa klases mašīnas? No šī pēdējā dzērājjoka tā sanāk - ka visas golfa klases mašīnas ir vecas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Tad tev ir pamatīgas problēmas ar uztveri, puikiņ, ja tev tā sanāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Bet varbūt tev? Jeb kuras tad ir tās "vecās, noplīsušās lupatas" - kompaktklase?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Netrāpīji... padomā vēl, puisīt

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Te nav tas kas patīk. 90 procenti gadījumi ir saistīti ar izmaksām, nevis izmēriem. Kāds nopērk mazu auto ( jeb mazas bikses, kuras bija pēc akcijas) un visiem mēģina iestāstīt, ka tas ir labaks variants - nopirkt pēc akcijas jaunas, nedaudz par mazu bikses, nekā sekondā, normala izmēra.

Tāpēc, jau ir tie strīdi. Es arī, kā īsts taisnības cīnītājs, nevaru palikt malā, kad kāds sāk "reklamēt" mazauto, bet citus, kas ir garāki tikai par kādiem 30 cm, saukt par nepraktiskiem lempjiem. Tās ir muļķības. Tie 30 cm NEKO nedod. Tie, kas nemāk parkoties, tie nemāk gan ar maziem, gan ar lieliem, tas ir tas pats, kas slikti dejotāji vaino lielas olas.

Es, vienmēr, esmu teicis, ka ja ģimenē ir viens auto, tad tam ( ideāli) ir jābūt lielam, jo tas ir universālāks. Ja divi, tad viens var būt liels, otrs var būt kaut vai smārts.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Strīds par auto izmēriem ir tāds pats kā, ja strīdētos par telefoniem: un kāds teiktu, ka labāks ir ar podziņām nekā smārtfons, jo to ērāk ielikt kabatā. Sarunas zvana kvalitāte ir vienāda. Kāpēc vajadzīga ērtāka iekļūšana internetā, labāka kamera, ja to nav ērti ielikt kabatā?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Šitai visā putrā jau nevaru atrast, kuri kantori piedāvā vislabākos pilna servisa noteikumus? Euroauto ir izdzisis, SIXT, AVIS?

Otrais golfs mani neinteresē

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nesen šo tēmu nianses studēju. Vispievilcīgākā opcija - Sixt leasing. Man ir reāli ar cipariem pierādāmi piedāvājumi vienam un tam pašam konkrētam auto.

arba Reģ.: 16.12.2002
2 0 Atbildēt

Liels mazs

viss ir relatīvs

gadu nobraucu ar f10 un sapratu, ka tas auto ir liela ļodzīga govs, kas man nemaz nepatīk un nav vajadzīga, auto apmainīju pret izmērā mazāku, kurā jūtos labi, un kurš normāli brauc

man kolēģis arī brauc ar f10 un grib , ko lielāku, ērtāku, šūpīgāku, skatās uz range rover

Galvās mums ir iesēdies, jo lielāks , jo labāks, jo prestižāks

Kāpēc man pirkt labi nokomplektētu a4, ja pa to naudu sanāk plikāks a6, tas nekas, ka brauc viņš sliktāk, ikdienā komforts pakaļ beņķī nevienam nav vajadzīgs u.t.t.

Jautājums jau sākumā uzstādīts nepareizi, man vismaz, auto ir jāpērk tāds kā patīk, nevis kurš lētāks, ekonomiskāks un uzticamāks ! PAldies dievam, ka liela daļu cilvēku izvēlas auto, kas patīk, nevis tikai pēc praktiskā aprēķina

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Kaut mēs būtu iecietīgāki un korektāki, komentējot citu izvēli. Jo, visus vieno auto. Izvēles kritērijus te palasīt ir tiešām interesanti

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti