Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
Motorolers Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Šobrīd Molleram puslīdz sakarīga akcija dažiem modeļiem. Gandrīz vai gribās aizbraukt apčamdīt kādu A6 vai Q7, sieva gan slāpē, saka, ka tik dārgu nevajag ????????

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Man atkal tā, vecākam kļūstot, aizvien vairāk ieslēdzas racionalitāte un tā kā agrāk “garāmejot” jaunu auto noteikti vairs nepirkšu Rūpīgi pārdomājot, varbūt jā.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Man lēnām tuvojas laiks, kad būs jāmaina esošais A5, sāk manīt, ka vecs paliek. Visdrīzāk to darīšu nākamgad, bet ja nu labs piedāvājums? skaidrs, ka racionāli jāskatas, bet dzīvo jau arī 1 reiz! Drīz tirgū būs pieejams 8 gadīgs dīzelis ar patiesu nobraukumu

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Cik tur i pašlaik tā “saldā” cena? Kādā tie ir komplektācijā? Vai tu paskatīji, cik šobrīd jau maksā tādi līdzīgi 15-16tā izlaides gada eksemplāri?Es nesen paskatīju, biju manāmi izbrīnīts..

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 1 Atbildēt

Papētiju, daži eksemplāri likās interesanti. Protams būs dilemma, vai pa 40K paņemt 2.0L A6 vai dažus gadus vecu S6 ???? Tik tas, ka jaunam daudz labākas procentu likmes un garantija ar nav mazssvarīgs punkts.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Protams,piekrītu, tas Kārdinājums ir acīmredzams.Jo tie 18tā gada auto tomēr ir principiāli "jauni" ar salona elektronisko aprīkojumu,gaismām un ārpusi.Vai diži atšķiras motori- domāju ka nee.Un skaidrs ir tas, ka tieši tie eksemplāri ar apdalītu komplektāciju un ne to spējīgāko motoru pirmajos 2g dramatiski nokrīt cenā.Kāreizi tie, kam tur tagd tās interesantās cenas.Par 3,0 motoriem jau ir vienalga virs 50k ar visu to mistisko atlaidi. Es tā rēķināju, ka ar 60-70k vērtu audi jārēkinās ar cenas kritumu 10-15k gadā.manuprāt, diezgan labi apdomājama situācija..Ja tu viņu 8g lietosi, šajā pozīcijā būs protms mazāk, bet tomēr gana jūtami.Nedomāju, ka tu ar savu ilgi lietoto a5 būtu līdzīgas summas investējis kkādā tur remontā.Tāpat arī tas 15-16 gada exemplārs diezin vai ar visiem saviem 100-150k ir tik sabojāts, ka spīdētu tamlīdzīgas investīcijas.Vienīgi nu ka "vecs" modelis.Iespējams, tas revolucionāri jaunākais 18tā gada cenā kritīsies lēnāk.Bet, ja tā un ja visi itcas uz to jauno, tad jau tiem 2g vecajiem tagd būtu jāsāk maksāt ievērojami lētāk.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
6 0 Atbildēt

Trešo mēnesi braucu ar jaunu SCOUT. Jo vairāk braucu, jo vairāk patīk.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Ja nu kāds vēl nav dzirdējis: www.motor1.com/news/244203/volkswagen-halts-production-emission-standards/

Palasot ārzemju forumos, dzirdams, ka šobrīd arī VAG auto dīleros atsaka auto pasūtījumus uz nenoteiktu laiku. Sākumā lasīju, ka 1.5 TSI motors neesot vairs pieejams, bet ir, kas raksta, ka atsakot arī citiem.

Nez kā ar citām auto markām un tiem Eiropas jaunajiem emisiju standartiem, kur no 1.septembra visam jābūt sertificētam jau?

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Pazīstams teica, ka opeļa dīleris arī pirms dažiem mēnešiem izteicās, ka kādu laiku nebūšot pieejami benzīna versijas un pēcāk dīzeļi (vai otrādi), jo tur rūpnīcās notikšot kaut kādas dižas pārmaiņas.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Autotirgū būs izmaiņas, tas acīmredzami.

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
2 0 Atbildēt

jjjj rakstīja: Trešo mēnesi braucu ar jaunu SCOUT. Jo vairāk braucu, jo vairāk patīk.

Es arī gribu SCOUT-u.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Kamēr pircējs AMSERV testēja manu Prius, izgrozījos starp tirgojamajiem auto. Izteikti patika jaunie Lexus Vairākas jaunkundzes tīkoja pēc NX hibrīda. Uzkrītoša interese.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Es kad biju tajā apdalītajā komercizstādē ieklīdis, tur redzēju praktiski pāris3 auto, kas iekšpusē daudzmaz izskatījās pēc 18g cienīgiem- x008 pegiots un šis te nx.Pie kam tas nx tur bija dabūjams ar mistisku atlaidi un pa normālu cenu priekš lehusa,iespējams,ka uz "taupīgām" dāmām tur būs labi trāpīts.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Dacia Lodgy. Gads, 30000 km, 2 eļļas maiņas, viss strādā. Vidējais patēriņš 4.5 litri. Pēc grāmatvedības metodes.

vairāk nav ko teikt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Patīkami. Nekā cita piebilstama.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Interesanti ir ar Škodu Superb, vienīgā lieta, kas mani biš bremzē ir tas, ka policija tādus lieto, bet visā nopietnībā gribētu aiziet uz salonu apčamdīt! Kas mani vēl vairāk izbrīna, ka 2.0tdi ar 150Zs maksā tikai 10% lētāk nekā 280Zs benzīnnieks, kurš būs nesalīdzināmi labāk nopakots! Mans nobraukums ir mazs..un dīzelis īsti nepieciešams nav, teorētiski pat elektroauto derētu, ja būtu sakarīgi piedāvājumi viņiem.

Bet tā 280Zs versija liekas interesanta...par 360Eur mēnesī jauns vidējās klases auto, kas skrien zem 6 sek līdz 100, kas vēl ko līdzīgu piedāvā (Šāds Passat jau vilks uz 50K, par vācu premium nerunājot)? Jā saprotu, foto radari uz katra stūra utt., bet arī šobrīd ir ģimenē viens auto, ar kuru atvilkt, un šad tad man to patīk izdarīt pa Eiropas ceļiem!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Es Ženēvā iesēdos... it kā viss OK, bet kaut kāda vilšanās tomēr... kaut ko vairāk gaidīju, ņemot vērā cenu... tomēr salonā kaut kādu lētuma piegaršu sita... no ārpuses gan, manuprāt, dikti smuks.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Un tāds 280zs benzīns ir (ak, vai) iespaidīgs sajūsmas izraisītājs.

arba Reģ.: 16.12.2002
2 1 Atbildēt

Laikam esmu ļoti aizspriedumains

Auto darbam par 20 000 ar zalu putnu uz stures ir ok , bet sevam priekam paciest to zalo putnu ar bultu dibena uz stures man nav pienemami

Tam auto ir viena fantastiska lieta - plasums uz pakalējā beņķa !!! Neviens pasats, a6 nestav blakus !

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Jā, piekrītu, tie nav četri riņķi vai balti zilā emblēma, vai zvaigzne, bet te mēs atkal atgriežamies pie tā, cik un ko varu atļauties. Nu nevaru šobrīd nopirkt jaunu premium, vismaz tādu kā gribas. Varu meklēt kko dažus gadus vecu, tik atkal - banku procentu maksājumi nav tik labvēlīgi, Kasko polise dārga, zādzības riski, plus atrast labu eksemplāru ir ļooti grūti, jo lielākā daļā mēģina iesmērēt ar kkādu defektu vēsturē, lai nopirktu no izsoles, vajadzīga visa summa uzreiz, utt. veidojas dažādi sarežģījumi. Mazliet arī kremt lielais nodokļu slogs lielajiem motoriem, šobrīd ir 2 tādas mašīnas (A5 un 5GT, abi 3L), ejot skati - 720Eur uzņēmuma nodoklis gadā, tas ir sāpīgi...360, jau būtu psiholoģiski daudz nesāpīgāk Atnāktu man kāds un piedāvātu S6 ar tīru vēsturi pa 38K, gan jau salūztu un nopirktu daudz nedomājot, tik, ja man viņš jāsāk meklēt pa visu eiropu, jāpērk DNA atskaites utt, tas liekas apgrūtinoši, kā jau minēju, tas atvilkšanas process ir gana piņķerīgs.

Un vēl kas, Škodai dzinējs jau ir tas pats kas nāk A6!

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Jā, zādzību risks tomēr ir svarīga štelle. Tikko facebook atkal redzēju, kur no privātmājas pagalma Rīgā 2 mēnešus jaunam bmw x5 no salona (2 km nobraukums pēc csdd info) aplasīti lukturi, stikls izsists utml... īpašnieks nopircis jaunu tik tikko un jau var sākt čakarēties ar apdrošināšanu un visu pārējo...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Vispār jau pāris apdrošinātāji no zādzības viedokļa biš šķībi uz Superbiem arī skatās un prasa papildus drošības sistēmas.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Nupat pie 24tkm Passat taisīju pirmo apkopi. Eļļas maiņa, gaisa un salona filtru maiņa - 250 eur Moller Krasta. Citādi auto problēmu nesagādā un kalpo labi. Tiesa, burtiski pāris dienu pirms apkopes izmeta elektronikas kļūdu (Check tyre pressure). Citādi gaidu slavenos VW defektus, kuru nav

Auto ekonomisks, ar visu to, ka man tīk kaislīgs paātrinājums.

Es vairs jau nerēķinu tik precīzi, bet ārpilsētā - ne vairāk par 6l un pilsētā - ap 8,5l. Vidēji iekļaujos ap 7,5 Kā jau teicu, braucu nesēņojot. Īpaši feini ir garie braucieni, kad ar vienu bāku - 1100km mierīgi.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

VW vairs neesot papīra servisa grāmatiņu, viss tagad tikai datorizēti. Iedeva man izdruku, kur redzams, auto iegādāts Warsaw no dīlera, kāda garantija utt., tagad apkopes turpinās Lv dīleris, un auto vēsture būs redzama teju visur pasaulē pie jebkura VW dīlera.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Man Multivanam arī nav servisa grāmatiņas.

Vai check tyre pressure nevar noņemt, no jauna nokalibrējot esošo spiedienu?

Iespējams, laikam mainoties, ir nedaudz mainījies spiediens kādā riepā. Tāpat var gadīties, ka kaut kad izspolējis kāds ritenis un dators to saprot, ka mainījies apgriezienu skaits ritenim.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Nupat pie 24tkm Passat taisīju pirmo apkopi. Eļļas maiņa, gaisa un salona filtru maiņa - 250 eur Moller Krasta. Citādi auto problēmu nesagādā un kalpo labi. Tiesa, burtiski pāris dienu pirms apkopes izmeta elektronikas kļūdu (Check tyre pressure). Citādi gaidu slavenos VW defektus, kuru nav

Auto ekonomisks, ar visu to, ka man tīk kaislīgs paātrinājums.

Es vairs jau nerēķinu tik precīzi, bet ārpilsētā - ne vairāk par 6l un pilsētā - ap 8,5l. Vidēji iekļaujos ap 7,5 Kā jau teicu, braucu nesēņojot. Īpaši feini ir garie braucieni, kad ar vienu bāku - 1100km mierīgi.

Gribētu atzīmēt arī reāli dzīvē izmantojamo aprīkojumu.

-Adaptīvā kruīzkontrole - perfekta extra! Principā, ļauj izlaisties tik tālu, ka pat cauri mazpilsētai var izbraukt ar kruīzā uzstādīto 100, bet citu satiksmes dalībnieku dēļ arī es braucu ar 50, piemēram - tajā laikā pat nepieskaros bremžu pedālim (viņi bremzē - mans auto arī bremzē)

- Ceļazīmju atpazīšanas opcija gan nerullē, pilnīgi lieka ekstra. Piemēram, man gadījies, uz lielās šosejas izbraukt, panelī rādot zīmi 30 (pie atļautā 90) Un arī otrādi.

- Digitālais panelis ir tik vienreizēja štelle, ka citu pat negribētos

- Auto gaismas - absolūta sajūsma joprojām

Ehh, patīkami braukt ar jaunu/teju jaunu auto - viennozīmīgi

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Kas ar kārbu? Kaut kur minēji, ka ir kaut kāda ķeršanānās.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Nākamnedēļ - pirmais servisa izmeklējums gaidāms. Iespējams, ka mainīs "softu" kārbas vadībai vai tml. Viss strādā perfekti un precīzi, ja ignorē faktu, ka jau vairākas reizes pēc starta no "stop&go" režīma automāts nemanāmi ieslēdzies M1 ātrumā (un attiecīgi, nekas tur vairs nepārslēdzas) - tad ātri jāieslēdz M->D atpakaļ un atkal vairākus tkm ripo izcili. Moller nebrīnījās par manu stāstu nemaz

Damn Reģ.: 07.12.2003
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Nupat pie 24tkm Passat taisīju pirmo apkopi. Tiesa, burtiski pāris dienu pirms apkopes izmeta elektronikas kļūdu (Check tyre pressure).

Interesanti. 42t km touareg arī jāņu rītā parādījās check tyre pressure. :|

Spiediens nav nokrities, vnk nerāda vispār priekšējam, kreisajam -/-

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Es gan nezinu, vai iespējams pašam nodzēst to kļūdu, katrā ziņā, šajā laikā 2 x esmu bijis pie dīlera dzēst to kļūdu nost. Pirmajā reizē par to vēl maksāju atsevišķi, otrajā (pie apkopes) - viss bija cenā iekļauts

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

www.ross-tech.com

Danimars Reģ.: 19.08.2002
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Es gan nezinu, vai iespējams pašam nodzēst to kļūdu, katrā ziņā, šajā laikā 2 x esmu bijis pie dīlera dzēst to kļūdu nost. Pirmajā reizē par to vēl maksāju atsevišķi, otrajā (pie apkopes) - viss bija cenā iekļauts

Pag, pag, auto izmet kļūdu, kas izrādās ir kaut kāds gļuks, un par tās noņemšanu tev bija jāmaksā?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Pirmo reizi - maksāju, tiešām. Tas bija pēc riepu maiņas.

spainis Reģ.: 27.04.2006
2 0 Atbildēt

Tu divreiz esi bijis dzēst riepu spiediena kļūdu, par kuru vēl maksāji (šis vispār ir nonsenss)! Vairākas reizes ir čakarējusies kārba, par ko dīleris nebrīnās. Tas viss līdz 25kkm.

Un tad stāsti, ka gaidi defektus, kuru nav. Tad kas Tavuprāt ir defekts? Motoram jānokrīt zemē?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Vadoties no pieredzes ar citiem jauniem auto, Passat tie ir ziediņi. Tāpēc uztveru easy

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

pirms nedēļas pirmo reizi iebraucu servisā - apkope pie 20 000 tkm

tā kā tavs prieks par wv nav saprotams

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

spainis

Un tad stāsti, ka gaidi defektus, kuru nav. Tad kas Tavuprāt ir defekts? Motoram jānokrīt zemē?

.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Uz ceļa palicis neesmu, evakuatora telefons nav zināms. Tad jau auto labs un sniedz gandarījumu.

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

cik reizes gada laikā tavs wv ir bijis servisā ?

man sanāk, ka vismaz 4-5

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Saskaitīju tikai 2 reizes Kārbai pieredzi krāju, neesmu līdz šim par to stresojis. Tagad pie apkopes apjautājos, būs 3.reize servisā.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
1 0 Atbildēt

Nu tad es arī padalīšos pieredzē. Manam VW Passat 15tk uz tablo. Servisa apmeklējumi nav bijuši - nav iemeslu. Iespējams iepriekš biju jau rakstījis, taisījos pie dīlera braukt lamāties par pļurkstošu skaļruni. Telefoniski pieteicos, labi ka neaizbraucu - durvju kabatiņā bija ieripojis un aizmirsts silikona zīmulis gumijām, tas tad arī vibrēja. Vēl taisījos braukt žēloties par nestrādājošu slēdzi bagāžniekam, tas kas ar kāju veras vaļā, bet atkal šaize - pats to biju deaktivizējis datorā rokoties. Par vidējo patēriņu arī biju rakstījis iepriekš, tagad palienu zem 6l/100km, pēdējā bākas metode uzrādīja 5.5.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
0 0 Atbildēt

Pagaidām braukšanas un VW fana vārdiem baudīšanas vaina. Jautājums Kasinsh, kāpēc apkope bija uz 24tk? Pilsēta pārsvarā? Man joprojām rāda ka nākamā uz 30tk.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Daudz pilsētas un īso braucamo gabalu. Gan braucu padaudz arī ārpus. Man jau arī 24tkm šķiet atkarīgi daudz

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti