Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Kasiņ, par riepu spiediena paziņojumu MAKSĀT? Nopietni?

Man ir škoda, kas nu stipri radniecisks pasākums vw, bet ja izlec paziņojums, es to varu nodzēst 3 vai cik tur sekundes paturot podziņu uz paneļa ;)

+/- 4 gadu laikā ir bijuši kādi 4 paziņojumi. 1x bija tiešām caura, 1x uz aci nemanīju atšķirību, bet varbūt bija, kas zina. 2x bija viltus paziņojums. Tādi rādās tad, kad pēc riepu maiņas vai pumpēšanas pogu nenospiež un sistēmu nenoreseto. Tā teikt, paša aizmāršība.

Jebšu tev tur kaut kas tik ekskluzīvs, ko var noņemt tikai dīleris? Tas gan man neliekas ticami. Nu gadās tukšāka vai caura riepa. Nomainām. Viss OK. Vai mums pie dīlera jābrauc?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 1 Atbildēt

Ja jau tā apgalvojat, apsolos apgūt tādas kļūdas dzēšanu saviem spēkiem.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt
Danimars Reģ.: 19.08.2002
1 0 Atbildēt

Iciks taisnība, pēc riepu maiņas jāparstartē, palasi grāmatiņu. Iespējams arī kļūdas tāpat noņemas!

Damn Reģ.: 07.12.2003
0 0 Atbildēt

manuprāt, TPMS sistēmai nav tādas iespējas nodzēst spiediena kļūdu, bez pieslēgšanās pie OBD2. Tas restarts ir tikai netiešajam mērījumam.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Ja nevar pa vienkāršo, tad varbūt vajag ielūrēt uzstādījumos panelī - tur vienmēr ir kādas papildus iespējas.

Vislabāk gan to visu varēs nokomentēt pats Kasiņš, jo viņš zina, kāds viņam tas passāts, kāda sistēma mērījumiem u.t.t.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Obligāti dīlerim pajautāšu nākamnedēļ.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Nupat pie 24tkm Passat taisīju pirmo apkopi. Eļļas maiņa, gaisa un salona filtru maiņa - 250 eur Moller Krasta. Citādi auto problēmu nesagādā un kalpo labi. Tiesa, burtiski pāris dienu pirms apkopes izmeta elektronikas kļūdu (Check tyre pressure). Citādi gaidu slavenos VW defektus, kuru nav

Auto ekonomisks, ar visu to, ka man tīk kaislīgs paātrinājums.

Es vairs jau nerēķinu tik precīzi, bet ārpilsētā - ne vairāk par 6l un pilsētā - ap 8,5l. Vidēji iekļaujos ap 7,5 Kā jau teicu, braucu nesēņojot. Īpaši feini ir garie braucieni, kad ar vienu bāku - 1100km mierīgi.

Dacijai filtri un eļļa: 49 eur.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 4 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Nupat pie 24tkm Passat taisīju pirmo apkopi. Eļļas maiņa, gaisa un salona filtru maiņa - 250 eur Moller Krasta. Citādi auto problēmu nesagādā un kalpo labi. Tiesa, burtiski pāris dienu pirms apkopes izmeta elektronikas kļūdu (Check tyre pressure). Citādi gaidu slavenos VW defektus, kuru nav

Auto ekonomisks, ar visu to, ka man tīk kaislīgs paātrinājums.

Es vairs jau nerēķinu tik precīzi, bet ārpilsētā - ne vairāk par 6l un pilsētā - ap 8,5l. Vidēji iekļaujos ap 7,5 Kā jau teicu, braucu nesēņojot. Īpaši feini ir garie braucieni, kad ar vienu bāku - 1100km mierīgi.

Dacijai filtri un eļļa: 49 eur.

Subaru eļļa, filtri, un visi pārējie sūdi: 0 eiro un 0 centi.

un varu iedomāties, kāds tam lūznim ir kaislīgs paātrinājums.

man subaram ar 240 Zs jau nekāda paātrinājuma var teikt ka nav.

onanisti arī saka ka baigi drātējās apkārt, bet patiesībā rauj kulakā. tas pats ar tiem kuriem kaislīgais paātrinājums ir ar 140Zs

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Shiirs

Klau, tāds komentāru stiliņš atgādina veco iauto. Ja neesi manījis, te daudz kas mainījies. Vari mainīties arī Tu?

Par Subaru būtu tēmā, bet pārējais rakstītais

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
3 4 Atbildēt

Mainījies te viss ir ne uz to labāko pusi.

Forums ir nosprādzis, pateicoties tam, ka šeit regulāri izsakās uzpirkti žurnaļugas un hujapļoti, tādi kā tu.

Pat VWfans te vairs neko neraksta.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Viens no retajiem taviem komentāriem, kam pat var par 80% piekrist...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Jēlībām tiešām stop! Pārējais ir pat ļoti Ok.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 3 Atbildēt

un ko tu izdarīsi? pasūdzēsies Mārim lai man iesver banānu?

neviens tevi nesūta uz 3 burtu kombināciju, priecājies. kompleksus ir jāarstē pie speciālistiem, nevis internetā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Gan Māris pats pamanīs.

Kompleksi drīzāk ir Shiiram. Tur gan laikam vairs nevar līdzēt.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 7 Atbildēt

Kompleksi ir tev, nevis man, man nav problēmas uztvert jebkāda veida kritiku, ieskaitot epitetiem pārbagātu verbālo caureju, vienalga, vai tā ir pamatota vai nē. tas atšķirībā no tevis

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 1 Atbildēt

PN no mana topika Ja par tēmu, super. Citādi - neesi vēlams te.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
3 0 Atbildēt

Jopcik, kā man patīk šie baigie badass čaļi, kas saka nevis iedos ban, bet iesvērs banānu. Jo rakstīt īsto nosaukumu būtu pārāk mainstream.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 7 Atbildēt

No Tava topika?

Es arī varu uztaisīt savu topiku, kur runāsim par fekālijām un es citiem spēlēties neļaušu...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Es tepat vien esmu. Fabijai 119 tūkst.km, viss labi, tikai paretam sīki un nedārgi remonti. Jazz 31 tūkst.km, tehniski nevainojami, tikai skaņas izolācija varēja būt labāka.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 4 Atbildēt

Ebet man nefābijai ira 3kārši oem tonēti stikli.Ar panorāmas lūku pa visu jumtu, neko lieku i na-uj nedzirdu bet varu caur to Zvaigznes skaitīt.Un šī nefābija sasniedz jebkuru ātrumu līdz 260 vismaz 3x mazākā laikā nekā fābija.Un lietota/pajaata maksā 3x tik cik veikalaā 1gab jauna fābija.Es esu vnk Lepns.Un man ir pilnīgi po-uj. Ok??

Vēl tik es domāju, ka suudīgi ir tas, ka ikkatri 4,8 no katriem 5 šejienes iemītniekiem lieki izsķiež savus energoresursus savstarpējos strīdos.Tā vietā, lai ,piem, nostātos pret dažādiem šo vietni beidzamajā laikā masveidīgi pārpludinājušajiem dažādiem profidemagogu,xuesosxpertu un pat atklātā textā pzdaboolu “viedokļiem”.

AWD Reģ.: 21.12.2016
6 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: un ko tu izdarīsi? pasūdzēsies Mārim lai man iesver banānu?

neviens tevi nesūta uz 3 burtu kombināciju, priecājies. kompleksus ir jāarstē pie speciālistiem, nevis internetā.

@Kasinh79: tak neļaujies provokācijām no tādiem kā Shiirs, tas ir pasažieris no tās zortes, kas traukulupatu apēdīs un pat nepamanīs

Calidus Reģ.: 05.07.2018
1 0 Atbildēt

Arī Dacia Lodgy 1.5 dci 2013 g, tāpat, kā Smaidīgajam.

68 000 km. Pagaidām tikai standarta apkopes/eļļas maiņas un pāris spuldzītes.

No mīnusiem – skaņas izolācija, diezgan vāja ventilācijas sistēma, salona plastmasīgums, garš stūres gājiens un ne pārāk izsmalcināta vadāmība (ja salīdzina ar Ford Galaxy Mk3)

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Darba auto vai privātais? Gribas saprast iegādes būtību.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

....ne pārāk izsmalcināta vadāmība (ja salīdzina ar Ford Galaxy Mk3)..

Njā... Tas Galaxy jau stipri ne visai.... ja vēl sliktāk, tad sanāk kkāds Moskvičs

Calidus Reģ.: 05.07.2018
5 0 Atbildēt

Privātais. Esmu gan otrais īpašnieks. Bet pirkts Latvijā, Mūsa motors un turpat arī apkopts. Pirmais īpašnieks diezgan detalizēti izstāstīja savu pieredzi, bet nebija jau nekas daudz ko stāstīt. Standarta apkopes un dažas izdegušas tuvo gaismu spuldzes.

Apsvērumi – pirmkārt – vajadzīgs auto ar pilnvērtīgām 7 vietām. Tās netiek izmantotas ikdienā, bet laiku pa laikam ir vajadzīgas.

Otrkārt – pēc iespējas svaigāks auto par samērā ierobežotu budžetu.

Iepriekš bija 2008 gada Galaxy. Labs auto, bet noskrējiens prasa savu un man vairs godīgi sakot nav entuziasma un laika risināt problēmas, kas jau krājas rindā. Gribējās kādu brīdi pabraukt mierīgi un nelauzīt galvu par gaidāmajiem remontiem.

Redzēsim, kā ekspluatēsies. Ja ir interese – varu laiku pa laikam atskaitīties.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Intereses pēc pastāsti par aprīkojumu un to, kā tajā mašīnā sastāv ar interesantiem salona/aprīkojuma risinājumiem. Gribas zināt cik liels progress ir noticis pēc tā priekšteča, lokanās dacītes universāļa, ar kuru ir sanācis bik iepazīties.

Ideāli būtu ja tu varētu nofočēt un ielikt bildi ar priekšas lukturiem pienākošajiem vadiem, jo mani šausmīgi moka ziņkārība, vai joprojām dacīte ir paredzējusi vadītājiem tumsā ceļu meklēt ar balto spieķīti, jeb tomēr pa pēdējajiem 10 gadiem ir noticis kāds progress...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
4 0 Atbildēt

Kāds tur var būt progress mašīnai kuru būvē no vecām renault un nissan detaļām.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Intereses pēc pastāsti par aprīkojumu un to, kā tajā mašīnā sastāv ar interesantiem salona/aprīkojuma risinājumiem. Gribas zināt cik liels progress ir noticis pēc tā priekšteča, lokanās dacītes universāļa, ar kuru ir sanācis bik iepazīties.

Ideāli būtu ja tu varētu nofočēt un ielikt bildi ar priekšas lukturiem pienākošajiem vadiem, jo mani šausmīgi moka ziņkārība, vai joprojām dacīte ir paredzējusi vadītājiem tumsā ceļu meklēt ar balto spieķīti, jeb tomēr pa pēdējajiem 10 gadiem ir noticis kāds progress...

Jā, ieliec gan bildes... bet, AK VAI, dinamiskajā portālā tas taču nav iespējams...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 5 Atbildēt

Kāpēc lai nebūtu iespējams? Viss ir iespējams, vienīgi ja rokas aug no nepareizā gala, tad jā, varētu būt gŗūti.

Interneta lietotājs, kurš te nespēj ielikt bildi ir līdzvērtīgs autobraucējam kurš māk tikai spaidīt divus pedāļus un ar mokām tomātu ieštepselēt draivā.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 1 Atbildēt

Vai zinājāt, ka tagad par 11200 EUR nopērkams neliels sedans Ford-KA+ ?

www.ford.lv/uploads/2017/02/KA_DISCOVER_16.5_V2_EDM_LV_DP-1.pdf

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Tev Personīgi no katra tā ienaaks tagd pa kādi 200,-, vai kāa??

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

Tas pats Fiesta vien ir, bet ražo Indijā. Laikam jau jaunais Fiesta, kad iznāks, būs lielāks, citādi kāpēc viņiem divi vienādi auto? Labāk izvēlies Eiropas preci

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Reklāmas bukletā parādīts, ka viņā pieci cilvēki laimīgi sēž iekšā, gribētos redzēt viņu sejas dzīvē, kad būtu nobraukuši attālumu no Rīgas līdz Siguldai!

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Nemaz nesmej. Polijā 5 ļauži Polsky Fiatā pamanās sakāpt iekšā, aizbraukt uz baznīcu un vēl gluži pie dzīvības

Ja nopietni, tad Opel Tigra aizmugurējā beņķī kā pasažieris tiku nobraucis ap 200 km. It kā aiz beibes, kas nebija pārāk gara un kas kaut kā beņķi bija regulējusi, lai aiz viņas man būtu mazāka mocīšanās. Centos arī sēdēt vairāk uz sānu, bet nu beigās kājas bija satirpušas un droši vien izskatījās, ka ārā cenšas izkāpt stipri piemeties cilvēks.

Uzmetu aci netā. Tas opeļa tīģeris garuma ziņā baisi līdzīgs šitam baudāmajam fordam. Secinājums izdarām paši.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Apskatījos cenu lapu, radās sajūta, ka pat Dacia ir labāk aprīkotas...

torkjis Reģ.: 05.10.2013
0 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja: Reklāmas bukletā parādīts, ka viņā pieci cilvēki laimīgi sēž iekšā, gribētos redzēt viņu sejas dzīvē, kad būtu nobraukuši attālumu no Rīgas līdz Siguldai!

Reklāmas bukleta fotošopētāji vai nu nolaiduši lažu vai .irš acīs skatīdamies. Pēc galvas balstiem aizmugurē redzams, ka vidējam pleciem vieta nevar sanākt nekādi.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 1 Atbildēt

Jauns auto ir arī ar citādāku vadāmību nekā lietots. Varu minēt uzskatāmu piemēru. Nenobrauktais ģimenes AUDI A6 (īsti bez defektiem patlaban) pret nepilna gada veco PASSAT - pirmais ir ar daudz smagāk grozāmu stūri, daudz smagāku vadāmību nekā otrajam auto, vispār tāds kā liels "gludeklis" uz ceļa. PASSAT tāds rotaļīgs, perfektu piekari (kas noteikti strādā klusāk arīdzan), ārkārtīgi viegli grozāmu stūri utt. Sieva man to atņemtu, ilgi nedomājot Man gan nekas pret arī veco AUDI A6, jo patīk tas pamatīgums. Bet, es par to, ka mēs izteikti sajūtam veca auto attiecību pret jaunu Pat bez defektiem utt., ja tīrs salīdzinājums.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Tas tāpēc, ka tava audi pirmpircējs bijis kapeikpi sējs un nebij piemaksājis par progresīvo stūres mehānismu, kas tolaik bija pieejams.Uzliec viņam normālus amortizatorus un citas riepas, arī tad būs jau labāk.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Passat ir elektriskais stūres pastiprinātājs un ievērojami mazāka pašmasa.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Man būs domāt, ka sāls ir tajā elektriskajā stūres pastiprinātājā. Arī Prius stūre bija grozāma teju vai ar 1 pirkstu. AUDI jābūt hidrauliskajam stūres pastiprinātājam, nekāds 1 pirksts vai tml.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Kuram un kam 2002gadā bija elektriskais pastiprinātājs? Kādi vispār bija ap to laiiku “citi” auto? Sāls viena- ja lielā ātrumā grib panākt pāri visiem meesliem un bedrēm un risēm pieklājīgi lidojošu kuģi, stūrei jābūt stingrai.Ja tur ir ļodzīgs, viegli var iebraukt kapsētā.Ja nav elektronikas un ja tas ir reāli pagājušais gadsimts, tad neko darīt, jāpiecieš.

nordic Reģ.: 12.04.2002
4 0 Atbildēt

Honda Accord, nopirkts 2010 gadā kā demo auto ar dažu tūkstošu nobraukumu, automāts 20000 Eiro. Pārdots tagad par 9000Eiro, nobraukums 75000km. Patēriņš Rīgā 10,5 litri. Visu gadu laikā nomainītas divas reizes bremžu uzlikas un eļļa, filtri. Ārpus kārtas servisa apmeklējumi nav bijuši

Vietā paņemts Toyota C-HR Hybrid max. komplektācijā, pagaidām no Rīgas ārā vēl nav bijis, patēriņš 4,8 litri, ja interesē informēšu, kad tiks vairāk nobraukts. Spritzmotoren rāda 5,2 litrus pie 50/50 nobraukuma, domāju kādi 4.5 būs tīri Rīgas korķos. Abi auto sievas . Pie abu auto iegādes tika ņemts vērā tikai izskats, plus obligāti automāts. Pārsteidza hibrīda klimat kontrole, karstā laikā darbojas pārsteidzoši neuzbāzīgi, var iztikt bez puņķiem, darbojas no baterijas. Patika variātors, nebiju ar tādu braucis, nejūt kad mainās no elektromotora uz dzinēju un otrādi. Sēdekļi super, iekārtoties bija ērti un ātri. Negaidīju, ka auto būs tik komfortabls, divus gadus atpakaļ tika testēts RAV4 arī hibrīds, bet tas tika noņemts no kandidātu sarakasta,braukšanas prieks ar to nebija. Uz doto momentu vienīgais mīnus specifiskā japāņu auto salona smarža, sievai gan redzot benzīna patēriņu, ar degunu kaut kas noticis un nesūdzās Auto pielietojums ir vienam cilvēkam, tā ka kaut kādi bagāžas izmēri nav aktuāli.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Sveicināts pulkā

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Atceroties hibrīdu, man skauž par to patēriņu (pie tam - nullītei)

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Vot dabūju ar koijota hybrīdu variatoru pa kalniem pabraukāt, biju nostrādājies melnu muti - bremzēšana ar to koijota motors + variators bija šausmīga. Vai nu šis 15 sek laikā aizrāpjas līdz augstākajam pārnesumam vai ar pazemināto brauc tik lēni, ka automātiski nonāc sarkanajā zonā. Patēriņa skaistums gan šo dusmu kompensēja ar uzviju.

Bet automāts Citronam salīdzinājumā downhilā bija krietni patīkamāks.

Klimatkontrole vnk jāregulē uz max 3C zemāk par āru. Tad puņķi nerodas.

nordic Reģ.: 12.04.2002
0 0 Atbildēt

Jā, dīvaina mašīna, jo vairāk sanāk izbraukt, jo vairāk patīk.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Pārdomu stūris, jeb mani marasmi.

Es esmu meklējis statistiku par jaunu auto uzticamības rādītājiem ( esmu meklējis arī par lietotiem, bet tur situācija ir vēl bezcerīgāka), bet tāda nav. Varbūt tāpēc, ka tas nav nevienam izdevīgi? Es jau domaju, ka kaut kur, autokompāniju datoros guļ dati par tehniskām problēmām, bet tos jaui neviens nepublicēs.

Protams, ka kaut kādi dati ir, pat pa modeļiem. Piemēram, ir CSDD majaslapā 1-5 gadīgiem auto tehniskās apskates rezultāti ( www.csdd.lv/transportlidzekli/transportlidzeklu-tehniska-stavokla-novertejumi ) , bet tie dati maz ko pierāda. TA ir atkarīga arī no paša vadītāja, kā arī nesniedz objektīvu priekšstatu. Piemēram auto ar sapistu DSG izies tehnisko apskati bez problēmām, bet ideāli darbojošs auto bez numura zīmes apgaismojuma dabūs "2".

Vai teiksim, no personīgās pieredzes. Vienam paziņam jauns Opelis garantijas laikā bija servisā 3 reizes. Bet pa sīkumiem - aizsvīdis lukturis, kapots sasists ar akmeņiem, un kaut kas ar gabarītu gaismām. Protams, ka statistikā tiks attēlots, ka opelis nav uzticams, jo servisā bija 3 reizes... Bet otram paziņam toyota servisā bija tikai vienu reizi - ceļā no Rīgas uz Liepāju nomira. Nācās saukt evakuatoru. Otram paziņam jauns Land kruizers iebrauca mežā, un noķīlāja kārbu. Nācās saukt evakuatoru uz meža bezceļu.... - 1 diena + liela nauda.

Pēc šīs statistikas arī pat no 3 auto 3:1 opelis zaudē. Bet pēc fakta....

Tāpēc gribētos atrast tieši statistiku par problēmu "lielumu" un to izmaksām, bet tādu, laikam, neatrast....

feciic Reģ.: 09.05.2008
4 0 Atbildēt

Servisa vizīšu skaitu var ietekmēt ne tikai motora/kārbas kombinācija bet pat ekstru saraksta garums-jo vairāk knibuļu jo lielāka iespēja kautkam saiet dēlī.

Kolēģiem piemēram ir Golf Sporstvan ar slimību ka rūpnīcā sūdīgi noblīvētu aizmugurējo durvju skaļruņi, rezultātā salonā tek ūdens, abus skaļrunus pie viena mainīt nedrīskt jo jābūt defektam, attiecīgi dēļ rūpnīcas kāša trīs vizītes servisā.

Diezgan interesanti ir AutoBild 100k testi pēc kura autiņs tiek pilnībā izpētīts, skaidrs ka tas ir viena auto piemērs, bet kautko no tā var saprast, tālāk jau statistiku veikt nav vērts jo pārāk daudz iespaudo braukšanas stils un attieksme pret auto. Bija kantorim 5 vienādi Seati un tikai vienam sāka ēst eļļu, grabēt hadene un degties check engine, jāpiemin ka konrētajam vaģilam tā bija ar visiem lietošanā iedotajiem auto.

Vai ja pataisa to bildi drusku platāku tad toyota GT86 braucējs ar to auto darīs to ko yaris īpašnieks pat neiedomāsies-abas ir toyotas bet katra zem savas kārts.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Man bijusi laba pieredze ar jauniem auto.

Toyota - visi auto kalpoja godam.

BMW - lai to "kvalitāti" jupis parautu

Tas gan nenozīmē to, ka visas Toyota - perfektas un otrādi.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Patlaban gards Passat B8 piedāvājums Mollerautolidosta

www.volkswagenbaltic.eu/passat-1801/lv#utm_source=PassatShowroom

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti