Varu piedāvāt savu FR-V, kam neesmu pārdevis. Taču tai nav automāts. Viss pārējais atbilst
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Varu piedāvāt savu FR-V, kam neesmu pārdevis. Taču tai nav automāts. Viss pārējais atbilst
Būtu automāts, Tev būtu reāls kunde
Taču tas mums visbūtiskākais faktors. Paldies!
Tad tomēr KIA nepaņēmi?
Tomēr nē.
Varbūt banālu iemeslu dēļ - vienam oranžajam (ļoti glīts auto) piesmēķēts salons , bet man mazs zīdainis... Otram - melna krāsa, kas mani personīgi nemaz neaizrauj. Visi pārējie jau izpārdoti. Piedevām benzīnniekam esot 10+ apetīte vidēji.
Bet par 90% plānoju iegādāties bagātīgākās komplektācijas TOYOTA PRIUS (parīt uz AMSERV pilno testu veikt). Bet tas vairs nebūs topika tēmas kontekstā, jo "jau" 140tkm
Nu jau tu sāc kā VW fans... kaut ko ieraugi, par 90% pirksi, bet tā arī nenopērc... un tas pats ar nākamo... un atkal...
Labi, ka nerēķināju to KASKO tev... būtu zemē nomests laiks.
Neņemt ļaunā, lūdzu Tā, iespējams, saucas - nenoteiktība?...
Gan jau drīzumā būs pielikta garāka pauze procesam.
JAUNAM - modeļa PRIUS salīdzinājums ar AURIS - iespējams, taču es galu galā esmu izlēmis patlaban iegādāties (gan ne tik daudz) LIETOTU, un tā kā hibrīds mani uzrunā visvairāk, tāda izvēle.
kasinsh79 pirms aptuveni pusgada... citēju "Par vienu esmu pārliecināts, mazlietotu pēcgarantijas brīnumu es vairs negribu pat mēģināt - ar savu maku pietiekami daudz ir riskēts un nauda patērēta."
Jel piedodiet, nespēju šo neielikt
Kam ir jānotiek lai pēc bembija izvēlētos pirkt konservbundžu?
Katram reiz pienāk tas brīdis, kad skaidrais saprāts ņem virsroku! Reiz arī Tev tā stunda pienāks
Skaidrais saprāts man valda jau ļoti sen. Vienīgi vēl varētu pamainīties apstākļi, kas liktu nopirkt kādu mk2 LT vai ko tamlīdzīgu.
Bet šajā gadījumā jautājums ir kāpēc pēc piecgadīga, baudāma bembija ņemt tikpat vecu, nebaudāmu sūdu. Es gan nebrīnos ka tavs viedoklis ir šo jocīgo izvēli atbalstošs, jo tu jau sen brauc ar kaut ko tikpat nebaudāmu. Tā jau normāli šāda maiņa vēl būtu saprotama, ja kasiņam būtu uz kādiem 70 gadiem un galvā doma "esmu vecs, atlicis tikai nomirt...", bet tā jau tomēr nav...
Man vairs nav vajadzības pēc TĀDA baudāma auto.
Jau rakstīji, nav jau ir prieks no sava jaunā ikdienas auto.
Otram jābūt Prius, par kuru izcils novērtējums dots te:
www.whatcar.lv/auto-testi/toyota/prius-hecbeks/lasitaju-atsauksmes/1900/1/
Pilnībā pievienojos tam viedoklim
Jau rakstīju (es), ka man jau ir prieks no sava ikdienas auto (paša izvēles) - precizēju izsacīto domu.
Nu vot, kasiņ, vajadzēja pirkt otro trusi vai burbuli, vēlams ar "pareizo piedziņu", tad nebūtu puišelim jātaisnojas par savu izvēli
"Skaidrais saprāts man valda jau ļoti sen"
Nu, protams!
Tieši tā. Es braucu ar saviem ienākumiem daudzmaz atbilstošu mašīnu, kur lai gan ir ļoti daudz kas jādara, bet mēnesī remontos aiziet mazāks cipars nekā kasiņam par vienu pašu līzi, bet iespēja palikt uz ceļa ir mazāka nekā viņam - un, ak jā, atšķirībā no prīmusa, tā mašīna ir spējīga arī paātrināties, apdzīt, izņemt kādu asāku līkumu - apstāties arī kaut kā, bremžu uzlabojuma komplekts vēl stāv detaļu noliktavā.
Pieņemu ka citas tavas pērles nāk ārā nevis tādēļ ka tev smadzeņu trūktu, bet gan tāpēc ka tu sēdi piepirstā birojā un līdz ar to elpo metānu, nevis skābekli, kas smadzeņu darbībai diez ko nepalīdz. Jo pēc taviem tekstiem sanāk ka pēdējos 25 gadus autoražotāji ir ražojuši tikai visādus prīmusus, cirvjus un fabijas - kad iziesi laukā uzelpot svaigu gaisu, paskaties kaut vai uz savu sābu - ieraudzīsi mašīnu, kas ir nesalīdzināmi baudāmāka par prīmusu. Un vispār, prīmusa sakarā man patika klarksona komentārs - "if you want to buy economical car - get yourself golf diesel"
Tu tai izdevīgajā ciparā ierēķini arī visu to laiku, kas jāvelta, regulāri labojot automašīnu, kura, kā saprotu, joprojām vēl stāv garāžā?
Man ir divas mašīnas.
Kā man to laiku būtu jārēķina? Neesmu nekāds programmētājs vai kāda cita darba veicējs, kas var strādāt nenormētu darbalaiku - garāžā laiks, kas tiktu notrallināts, tiek iztērēts lietderīgi. Un diemžēl tas notiek ļoti reti - 1-2 reizes mēnesī tiek kaut kas lielāks sakārtots.
Kārtējo reizi jāsaka, ka joprojām neesi neko sapratis, nav palīdzējis ne skābeklis, ne arī kas cits. Šis "pēc taviem tekstiem sanāk ka pēdējos 25 gadus autoražotāji ir ražojuši tikai visādus prīmusus, cirvjus un fabijas" to spilgti apliecina. Cik aprobežotam jābūt, lai ko tādu izsecinātu?
Jā, gābešņik, cik aprobežotam ir jābūt, lai tā uzrakstītu? Jo kad es uzrakstu ka varbūt pirkt kaut ko baudāmu, nevis pasmagu hečbeku, aprīkotu ar bezspēka agregātu, tad tu savā aprobežotībā iesmirdies, ka tam jābūt 25 gadus vecam... Sanāk ka, piemēram, fofāgens pēdējā desmitgadē GTI vai GTD golfus nav ražojis - vai tā pati toyota kaut kādus normālus hečbekus ar adekvātiem motoriem...
Kā jau teicu - tā arī neesi sapratis...
Nu tad izskaidro, sapratēj.
Tas prīmuss pie normālas braukšanas arī tērēs ap 10l vidēji.
Veselais saprāts viennozīmīgi uzvarējis.
Priecājos, ka man tāds brīdis beidzot ir pienācis.
Izšķirties par hibrīdu līdzēja Berlīnes taxi vadītāju reāli stāstītā pieredze auto ilgtspējā, AMSERV veiktais testa brauciens ar Prius + minivenu, fakts, ka otrs auto ģimenei tiek pārsvarā ekspluatēts pilsētā, nelieliem nobraukumiem, stop & go režīmā utt. Un reālais (nevis teorētiskais) patēriņš hibrīdam ir 5,4l pilsētā Vakar ļoti nobrīnījos par tā Prius ietilpību. Mūžam nepateiksi, ka tur tik daudz vietas (pat bērna ratiņus var ielikt bagāžniekā abas daļas vienu virs otra).
Būs man pirmā pieredze ar hibrīdu (vairāk gan - sievai).
Garākiem braucieniem man jau ir ļoti komfortablais darba auto P508 SW universālis, kurā salikt var visu, un ar visu to - pietiekami liels braukšanas prieks
Patiesībā Auris Hybrid tas pats Prius vien ir, tikai ar, manuprāt, skaistāku virsbūvi. Parastais Prius vizuāli man liekas pilnīgi garām. Prius+ gan ir simpātisks auto
Bet es jau nepretendēju uz jauno PRIUS (arī nepierast pie tāda dizaina), modeļi pirms tā ir gana glīti.
Mazs atgādinājums ikvienam.
Nekad bez iemesla neviena izvēli nevajadzētu ap.tirst.
Man, piemēram, ļoti patīk TESLA, taču to nevaru atļauties.
Tāpēc gan neviena slikta vārda par to
kashinsh79
Neņemt ļaunā, lūdzu Tā, iespējams, saucas - nenoteiktība?...
...........
Kuram ta nav ši nenoteiktība .
Kā jau esmu minējis Jelgavā ir vismaz divi takši auris hybrid . nav sanācis izbraukt un parunāties ar taksistu . Laikam takša īpašnieks parēķināja ar ko izdevīgāk braukt . Gāze , dīzels ... Bet paņēma hybrid.
Varbūt tojotas viltīga reklāmas kampāa , jau pārdeva par sviestmaizi . Lai cilvēki runātu ..re ja jau taksis ..tad jau .. Nu tik jāpērk .
Pievienojos tiem, kuri uzskata hibrīda iegādi nevis par degvielas ekonomiju (kas arī ir nenoliedzama), bet gan par citādāku dzīvesveidu. Braukt ar auto, kura dinamikai loma ir nebūtiska, bet toties ideja - krietni zaļāka, jau sākot no salona materiāliem un beidzot ar CO2 "devumu" dabai u.c.
Peace, jau formēju pēc AMSERV pārbaudes, tā kā man tas auto noteikti BŪS
Vēlos citāda dzīvesveida piekopējam jautāt dažas man neskaidras lietas. Ja jau esi izvēlējies šādu dzīvesveidu, tad droši vien esi rūpīgi izpētījis ar to saistītos plusus un mīnusus.
Pirmkārt jau par zaļajiem materiāliem - cik man zināms visā pasaulē nopietna problēma ir bīstamo atkritumu apsaimniekošana, kurā nopietnu daļu aizņem tieši elektroķīmiskās preces. Līdz šim arī Latvijā ne tuvu nav atrisināta problēma ar piesārņojumu, ko rada telefonu akumulatori, parastās (AA u.c.) baterijas, klasisko auto akumulatori un citi ierastie elektroenerģijas uzkrājēji. Ja reiz uzskati, ka pievienot tam var un vajag vēl lielizmēra eletro- un hibrīdauto akumulatorus, tad pastāsti lūdzu pārējiem, kāda informācija ir tavā rīcībā par šo atkritumu apsaimniekošanu.
Otrkārt - pašreizējās akumulatoru tehnoloģijas pamatā izmanot litija savienojumus, bet šobrīd apgūtie un zināmie pasaules litija krājumi ne tuvu nenodrošina apjomu, kas nepieciešams visu pasaules auto elektrifikācijai. Kāda informācija ir tavā rīcībā par šīs problēmas risinājumu tā, lai litijs nekļūtu dārgāks par zeltu un jau tā augstās elektromobiļu cenas neceltos vēl augstāk, pie viena arī telefona baterijas nomaiņu padarot dārgāku par zelta korpusa iegādi.
Un visbeidzot - kā izproti CO2 "devumu" dabai? Cik man zināms, daba par CO2 priecājas - kokiem tā ir barības viela un pat neliels CO2 paaugstinājums gaisā ievērojami paātrina koku augšanu. Nu jā - cilvēkam elpot grūtāk - bet vai daba primāri ir koks vai cilvēks? Siltumnīcas efekts? Nu nez... Viens vulkāna izvirdums dažās dienās izmet atmosfērā visas cilvēces gadiem taupīto CO2. Un vispār - kādu elektroenerģiju taisies iegādāties? Atomenerģijas? Vai radioaktīvie atkritumi ir labāki par CO2? Fosilā kurināmā TEC saražoto? Modernie dzinēji lietderības koeficientā daudz neatpaliek no TEC, līdz ar to CO2 bilance būs visnotaļ nekāda. Hidro vai vēja elektrību? Kur dzīvosi - uz mirušas zemes zem vēja ģeneratora, kura vibrācijas ir aizdzinušas vai nogalinājušas visus kurmjus un sliekas? Vai pie izpostītajām skaistajām upītēm un iznīcinātajiem biotopiem, kas aizstāti ar moderniem dambjiem?
Davai, gaidu ar nepacietību pēc nopirkšanas atskaiti, cik vismaz pusotru tonnu smaga mašīna ar ļoti vārgu 1.8 nemotoriņu patērē garākā gabalā uz šosejas braucot uz 95 un kožot nost tos, kas brauc lēnāk. Man tiešām interesē vai tur ir kaut kripata ekonomijas režīmā, kas nav sēdēšana korķī...
Nezinu vai par to, ka salons ir ražots no nekvalitatīviem materiāliem, būtu jāpriecājas. Labāk būtu ja tā miza būtu uzražota no nulles un ar garantiju ka ies 25 gadus - arī ekoloģiskāk.
Man arī patīk hibrīda varianti, tikai budžets tam šobrīt ir pa īsu.
Ceru, ka pēc 5 gadiem, mainot auto, varēšu pārsēsties vai nu tīrā elektro auto vai vismaz hibrīdā.
Patīk, vai nepatīk, bet hibīidi un elektro auto ir uz uzvaras takas un drīz vien tie būs tik pat izplatīti kā klasiskie dzinēji. Kaut vai Nīderlandes un Norvēģijas valdības izteikumi par iekšdedzes dzinēju aizliegšanu. Nav dūmu bez uguns.
Tātad, ja hibrīdi/elektroauto izplatīsies vēl stipri lielākā skaitā, tas automātiski nozīmēs to lieliskumu? Te tiešām vietā palasīt, ko Aansis rakstījis par veiksmīgu mārketingu (lasīt gan laikam citā sadaļā).
Par CO2 viņš ir pareizi pateicis. Nav labāka CO2 pārstrādātāja par koku un mūsu valstī, kur automobilizācijas līmenis ir zems, bet meži klāj vairāk kā pusi valsts teritorijas, par šo lietu satraukties ir tikai un vienīgi eko-hipstera cienīgi.
Es saprastu, ja tādu hibrīdu pirktu ekonomijas pēc, taču vidusmēra pilsoņa gadījumā droši vien sanāk tas pats, kas ar dīzeļa ekonomiju. Nopērk jaunu dīzeli, kas par 3 tūkstošiem dārgāks par benzīnu un tik domā, ka nu ekonomēs. Ja parēķinātu, tad secinātu, ka jānobrauc, piemēram, 180 tūkstoši, lai starpību vien atsistu. Taksisti ir cits stāsts, tie arī daudz brauc. Mūsu vidusmēra pilsoņi ne.
Dīvaini te apkārt ir cilvēciņi.
Neviens un nekad nav neko pircis, tāpēc, ka PATĪK?
Tik elementāri.
Pilnīgi pie kājas man tie visi ūberekonomiskie pamatojumi.
Es varu nopirkt konfektes, kas garšo. Es varu nopirkt odekolonu, kura smarža man patīk, bet ar auto ir mazliet citādāk. Pirkums ir padārgs, arī uzturēšana naudu prasa un te ar pliku "patīk" vis neiet cauri - ir tikai loģiski izvērtēt visus iespējamos faktorus.
Vai tik pats nebiji atvēris tēmu, kurā spriedi par jaunu auto iegādes un izmaksu aspektiem? Tur taču bija spriests par līzingu izmaksām, īri, cenas kritumu u.t.t., taču pašreiz tas viss ir "miljoni tādu pērk, es arī pirkšu" ēnā.
Taisnība, tas topiks zināmā mērā man atvēris acis, paskatīties uz lietām (tēriņiem) no citas puses arī.
Varbūt tāpēc piebremzēju, pirkdams 2009.gada auto (nevis JAUNU). Varbūt vēlāk, lai arī cipariski tādu atļauties varu.
Un uzskatu, ka tas Prius manai ģimenei būs ļoti piemērots (ietilpība, ekonomiskums, izmaksas, galu galā - auto stāvoklis). Viss ir labi
Dīvains esi tu pats. Jābūt kaut kādam iemeslam, kāpēc patīk. Un ja izrādās ka šai lietai visi citi aspekti ir pī, tad sameklēt citu lietu, kurai ir tāds pats patīkamais aspekts un citi labāki.
Varbūt esmu dīvains
Un tad?
Neesi padomājis, kāpēc Toyota saražojusi tik daudz miljonu hibrīdauto? Ja visi domātu, kā Tu - laikam jau viņiem tas neizdotos?
Augstāk minēju savas izvēles pamatojumu.
Ja man vajag otro auto ģimenei, pārsvarā pilsētai un piepilsētai, tad hibrīds ir pats piemērotākais no visiem!
OK, šodien visu noformēsim, drīzumā varēšu kaut ko iepostēt reāli no savas pieredzes.
Msh nedomā kā visi. Es nedomāju kā visi. Kasiņš sāk domāt kā visi. Bet lielā masa domā vienādi. Vai viņiem ir taisnība? Iespējams. Bet Pink Floyd tādus sauca par "another brick in the wall" un V.I.Ļeņins par "noderīgajiem idiotiem". Ir vēl daudz un dažādi slavenu cilvēku epiteti, ko varētu citēt, bet neviens no tiem nav glaimojošs.
Auto noma vasarai
Sveiciens!
Pirms izlemju kaut ko ņemt ģimenei ilgtermiņa nomā, varbūt te kādam ir reāli piedāvājumi?
Interesē auto noma uz 3 mēn. (nobraukums līdz 6tkm kopā). Auto no kompaktklases universāļa (jāvadā bērnu rati) un lielāks. Obligāti - automāts, klimats, Kasko.
Vai arī iesakiet savu pozitīvo pieredzi.
Paldies