auto akumulators

ivo28 Reģ.: 21.07.2016

Vakar rītā iedarbinot auto strateris varis nespēja pagriest. Pievienoju lādētāju un palaidu ar starta funkciju. Pa dienu uzliku lādāties uz 6 ampēriem 13stundas. Vakarā iedarbināju auto, knapi pieleca. Tagad paņēmu citu lādātēju jau kādas stundas 5 lādē starp 15-20 ampēriem.. Vai tas nozīmē, ka beterijai beigas? Kādu mēnesi jau iedarbinot auto panelī dažas sekundes dega eļas,tosola un citi rādītāji, kuri pēc dažām minūtām pazuda vai uzgāzējot.

postimg.org/image/s34c59dqv/

Attēlā ir mans lādētājs.. Uzliekot vakar 6 ampērus viņš lādējā nedaudz zemāk par 5

 
Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Iebrauc jebkurā sakarīgā autoservisā, lai nomēra ar slodzes dakšu. Man pat naudu par to neprasīja, iedevu 2EUR meistaram.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
2 0 Atbildēt

Cik akumulators ir vecs?

Izklausās, ka tas ir gājis bojā, bet, protams, ka jāpārbauda. Pie reizes būtu jāpārbauda, kādu spriegumu saražo ģenerators, bet, būtu vēlams - ar "dzīvu" AKB!

ivo28 Reģ.: 21.07.2016
0 0 Atbildēt

Manā īpašumā auto 4 gadi ar visu akum

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
1 0 Atbildēt

Ja vakaraa uzlaadee(5st pa 6A, kaa saki) un no riita knapi griezh - visdriizaakais - met akinju aaraa. Veel gan var buut startera un pievienojuma pie akumulatora probleema, bet to var viegli paarbaudiit.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nu nez, ja akumulators tik labi ņem iekšā lādējot, tad pēc sprāgoņas neizklausās. Beigts akumulators ātri uzvāras ar mazu strāvu(ampēriem). Ja nu vienīgi "īsais" akumulatorā vai arī ir kāds patērētājs, kas to akumulatoru strauji nosēdina.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

6Ax13 stundas - 78Ah un negriezh starteris! 15-20A(kas tas par vella laadeetaaju!!!) - vispaar 100Ah, ampeeriem, ja akumulators uzlaadeets, vajaga nokrist, ja akumulators labs un laadeetaajs darbojaas kaa tam pienaakaas.

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
1 0 Atbildēt

Sveiki, iAuto.lv lasītāji! Ievērībai, der zināt, ka pilnābā izlādējies akumulātors jālādē ne mazāk kā 20 stundas, ja tas notiek apsildāmā telpā. Svarīgi atcerēties, ka pilnībā izlādējušos akumulatoru jāuzlādē pēc iespējas ātrāk! Pretējā gadījumā tas tiks sabojāts, jo sulfatizācijas ķīmiskā reakcija iedarbosies uz akumulatora metāla plāksnēm un tās vairs nespēs nedz uzņemt, nedz atdot enerģiju.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tad atiecīgi strāva jāpielāgo lai ir C/20 nevis C/10 pretējā gadījumā izvārīsies sauss.

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
0 3 Atbildēt

Sveiki, iAuto.lv lasītāji! Vēl tāda lieta, ko varbūt kāds nezin. Kā pareizi iedarbināt auto izmantojot vadus. Pareizi tas jādara tā : "Jāsāk ar plusa klemmi (sarkano), kuru pievieno automobilim, kam izlādējis akumulators. Tad mēs šo pašu plusa klemmi vada otrā galā pievienojam mašīnai, no kuras mēs darbināsim. Tad mēs pievienojam mīnusa klemmi (melno) automobilim, no kura darbināsim, pie akumulatora mīnusa. Un tad ir svarīgi pievienot vada otrā galā esošo mīnusa klemmi pie kādas no motora metāliskajām daļām automobilim, kuru darbināsim. Tas novērsīs to, ka var eksplodēt akumulators. Tai vietai, kurai mēs šo mīnusa klemmi pievienojam, jābūt vismaz tīrai un labu kontaktu.

Kad vadus esam pievienojuši, tad iedarbinām automobili, no kura dosim strāvu, pagaidām minūtes piecas, lai vismaz drusciņ uzlādējas akumulators, kurš ir nosēdies. Noslāpējam automobili un tad varam darbināt otru."

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Jā, un vēl jānoskaita kaut kādi pesteļi veiksmei...

Kāda iksa pēc vienkāršu procedūru vajag sarežģīt?! Lai cilvēkiem, kas no tehnikas nekā nejēdz, to padarītu par kaut ko neizdarāmu? Kā pareizi piepīpēt mašīnu - pieknaģējam mašīnu, kas jāpiepīpē, pēc tam pieknaģējamies pie mašīnas, no kuras tiks piepīpēts, pie aķa, te gan vēlams knaģēt vispirms plusu [ja pieknaģēs to pēdējo, būs maza dzirkstele], tālākais atkarīgs no tā, cik labi vadi - ja labi, sēžamies mašīnā, kura jāpiepīpē, un šķiļam, ja sūdīgi, tad gan jāšķiļ un jālādē. Pēdējā gadījumā rīcība atkarīga no tā, ar kādu mašīnu tas notiek - ja elektronikas nav pārāk daudz un bosch ģenerators, var gan knaģēties pie rūcoša motora, gan šķilt tam motoram turpinot rūkt - bet ja šī gadsimta kaste, tad labāk nevajag, vadības bloki atrausies kļūdas par zemu spriegumu. Filosofija par to, ka jāknaģējas pie motora, nevis pie aķa, lai aizsargātu aķi, arī ir pilnīgs buļļa sūds - starp spēka agregātu un aķi atrodas resns masas vads, nevis kaut kāda jaudīga diode, kas nepieļaus tam aķim lādēties.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
4 0 Atbildēt

Veel jau ir arii autinji, kam akjis bagazhniekaa, un kuram klaat tikt - oi oi oi! Piepiipeeshanai domaats speciaals + izvads motortelpaa.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti