4x4

Kādas piedziņas auto, jūs dodat priekšroku?

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015

Sveiki, iAuto.lv lasītāji! Kādas piedziņas auto, jūs dodat priekšroku? Kādēļ dodat priekšroku šai auto piedziņai?

Paldies!

 
Nortel Reģ.: 16.03.2007
7 0 Atbildēt

Kāds mēģina na haļavu diplomdarbu uztaisīt?

p.s. man vislabāk patīk darba auto piedziņa...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Piekrītu, ka darba auto piedziņai vispār nav analogu

Bet vispār un arī no savas pieredzes, ir jau ok arī ar vienas ass piedziņu, līdz vienā jaukā sniegotā dienā (tādu gan pēdējos gados ļoooti maz) daudz ko atdotu par pilnpiedziņu. Kaut gan - pluss ir tikai paātrinājumā, stājas tā pilnpiedziņa tikpat sūnaini kā "bez"piedziņa.

Ko es vairs pats personīgi nekādā gadījumā, tā ir RWD. Kas konkrēti s***s lielos sniegos. Spēlēties trasē vai stāvlaukumos - ok, bet ikdienā intensīvi braukt - noteikti nē!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Interesanti - cilvēks, kam pret mašīnu prasības ir kā sievietei, priecājas par darba mašīnu, lai arī tā nav pirkta, pieskaņojot viņa biksēm un aprīkota pēc viņa vēlmēm?

Izņemot visādu speciālu transporta līdzekļu lietošanu, kas vajadzīga lai izpildītu darba pienākumus [buss/smagā mašīna/whatever] , man kaut kā nav saprotama šitentā tieksme pēc darba mašīnas - brauc visdrīzāk ar sliktāku mašīnu nekā sava, nezināmā tehniskajā stāvoklī un ļoti iespējams tādu, kas vienkārši nepatīk. Man pašam sen atpakaļ gadījās ar darba T4 busu pie lukša ielikties vienam pakaļā - puse vainas bija mana, uz brīdi izslēdzās uzmanība, otra puse - bremzes jau nu varēja būt stiprākas, mans tā laika A80 tajā distancē noteikti būtu apstājies...

aansis Reģ.: 23.11.2012
7 0 Atbildēt

Nav haljavu i uksus sladkij. Tev tik grūti saprast, ka cilvēki ir no tās paaudzes, kas darbā zog tualetes papīru un stiepj mājās? Es biju ļoti pārsteigts, kad uzzināju, ka šāda parādība vēl joprojām eksistē uzņēmumā, kur mazākā alga ir 800 "uz rokas". Kur tad nu par darba devēja auto laušanu satraukties...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nē nu loģika to čukst priekšā, bet man pašam to nav iespējams saprast, un arī nebūs.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Hāāā

Pirmais uzņēmums, kas mani lutina ar max aprīkotiem vidējās+ klases darba auto, kāpēc man nebūtu jāpriecājas?

Nupat pat deva uzdevumu izvēlēties tādu darba auto, kas man patiktu, kurā būtu tas aprīkojums, ko vēlos. Un es atradu.

Tāda attieksme no vadības puses reāli veicina manas rūpes par darba auto kā par savējo. Tā kā nevajag, ja?

Darba dzīve kā sapnis vairākos aspektos, iespējams, mans mūža darbs

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Tavs gadījums tad gluzi nesaucas "darba auto piedzina" . Drizak esi uzskatams par sava veida aploksnu algas sanemeju - jo darba devejs faktiski tev dalu algas izmaksa "grauda", noformejot tos ka attaisnotos izdevumus. Un sads auto tava skatijuma patiesam jau ir ka savejais.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Neesi aizdomājies ka lielākajai daļai "darba piedziņa" asociējas ar jaunu kompaktas vai vidējās klases auto, kuru darba devējs piešķir darba pienākumu veikšana bet vienīgais auto lietošanas ierobežojums ir degvielas limits?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
2 0 Atbildēt

Ziemā vieglajam ar priekšējo piedziņu un autobusam.

Abos gadījumos motors ar savu svaru noslogo velkošo asi. Arī netīrītā teritorijā ir iespēja pārvietoties bez problēmām. Visos gadījumos nevajag spolēt!

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
2 2 Atbildēt

Taa kaa esmu BMW fans, tad protams - tikai aizmugureejo ritenju piedzinja! Var arii pilnpiedzinja, lai gan nav iipashi aktuaali. Braucu praatiigi, pie tam ar pakaljeejo piedzinju gandriiz jebkuru sasliideeshanu vieglaak izbeigt, ja, protams, labas riepas. Ar priekshpiedzinju - sasliideesi - 70% brauceeju nespees iztaisnot! Labi, ka tas notiek retaak.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Tieši tā - ar priekšas bezpiedziņu gāzes pedālis ir un paliek gāzes pedālis, nav kā ar pakaļas bezpiedziņu, kur uz slidenas virsmas tas pārvēršas par destabilizācijas pedāli. Tā nu var priecāties par šo starpību, jo atšķirībā no priekšas bezpiedziņas, ar kuru uz slidena seguma var droši mīt grīdā, un sliktākajā gadījumā vajadzēs tikai palaist vaļā, ar pakaļas bezpiedziņu atkal un atkal varēs priecāties ka var savākt, jo, ui, atkal pakaļa aizgāja šķērē...

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
1 0 Atbildēt

Kas tie par briinumiem - ar priekshas piedzinju sasliideesi un palaidiisi gaazes pedaali valjaa - viss - kruumi! Labaakajaa gadiijumaa. Ne taa kaa ar aizmugureejo piedzinju - palaidi valjaa pedaali - viss, atkal taisni! Katrs jau brauc kaa maak Nedo dies veelreiz piedziivot to braucienu ar golfu Islandee no kalna lejaa pa apledojushu shoseju!!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Redzi, starp mums ir viena starpība - tev uz stūres ir zilibalts ripulis, kurš iedarbojas uz tavu zemapziņu un liek tev izpildīties un ālēties - bet man tāda nav. Tā nu tu arī braucot pa slidenu ceļu ar pakaļas bezpiedziņu, dragā, jo zilibaltais ripulis kā vienmēr saka "gāzi grīdā!", līdz, neizbēgami, kaut kur mašīna aiziet šķērē, un tad tu priecājies ka palaižot pedāli vaļā, tā šķēre beidzas - es tikmēr saprotu ka ceļš ir slidens un nav jācenšas izpildīties, un līdz ar to man tā slīdēšana nemaz nesākas... Toties sākot kustēties taisnē, ja ir vajadzība, var iemīt grīdā, šķēre vai grāvis no tā neizcelsies.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Tā kā esmu BMW antifans (laba mašīna, bet man nepatīk), kopš tēva moskviča laikiem esmu braucis tikai ar Fwd, līdz brīdim, kad iegādājos 4x4. Kā patīkams blakusefekts ir izrādījusies iespēja ikdienā braukāt rwd režīmā - var izbaudīt visu rwd braukšanas prieku, bet tad kad BMW kļūst nevarīgi, pieslēgt priekšējo tiltu un braukt bez bēdām tālāk.

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
0 0 Atbildēt

Es arī esmu liels BMW autobūves cienītājs. Taču man ļoti neapmierināja braukt, ar manu 7.sērijas BMW ziemā. Ļoti sarežģīta bija izbraukšana no pilsētas netīrītajām stāvvietām ceļa malā. Kā arī pavasarī, mājuiekšpagalmos, kad bija izveidojies tīrs ledus bija ļoti grūti uzsākt kustību. Esmu nolēmis, ka nākošais būs tieši xdrive piedziņu.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
4 0 Atbildēt

X-drive vairs nav īsts BMW. Radīsies vēlme ziemā izpogāt kādu Subaru, bet paliksi auzās, pamatīgās..

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
0 0 Atbildēt

Sumbris, jau ir dižciltīgs rallija auto. Īstā ziemā tam līdzi var turēt tikai Audi Quattro.

Man pašam savulaik piederēja 1999.gada Impreza. Neviena kupena man nebija šķērslis. Kā arī palīdzēju citiem iestigušajiem tikt ārā no dziļā sniega.

Tagad man ir citas vēlmes. Gribās komfortabli pārvietoties. To spēj sniegt BMW.

Ar Subaru nesanāk diezko mierīgi pabraukt. Tā ir jauniešu automašīna.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Xdrive IR gan īsts Bmw, tikai tas pamatā ir Rwd, kam pieslēdzas priekšējais tilts. Taisnvirziena kustība - super paātrinājums un vilkme.

Ar izgrieztiem riteņiem - čau Rasma Bmw xdrive izpogās jebkurš Quattro, Subaru awd, pat VW 4-motion, jo tiem priekša vilks ārā, nevis aizmugure

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu esi optimists. Jebkurš kritisks audists piekritīs ka bubārs un kvatra trasē nav blakus liekami - bubārs ir ar nesalīdzināmi labāku vadāmību - jo, galu galā, kvatra ir ielas mašīna, kas uztaisīta izmantojot esošos dzelžus, pēc iespējas vienkāršākā veidā, un domāta braukšanai pa ielu - tikmēr lūcijas un mikimauši ir ar kosmosa tehnoloģijām transmisijā.

ak Reģ.: 13.01.2003
2 0 Atbildēt

Ja nav nekādas atkarības no sliktiem ceļiem un laika apstākļiem, es arī kā numur 1 izvēlētos rwd. Kaut kā tiem rwd gaita mīkstāka, vadāmība labāka... varbūt arī tāpēc, ka puse no mūžā nobraukta ar rwd, un arī pirmais auto rwd. Bet tas arī ir skaidrs, ka pa lielāku sniegu ir brīdis, kad rwd vairs neiet, bet fwd iet. Ja rwd ir ar difa bloķi, tad vieglāk. Iepriekšējo ziemu braucu ar rwd pēdējo gadu, un sniega bija tika maz, ka savu 1 km piebraucamo ceļu izbraucu katru dienu ne reizi netīrot. Ar Opel Omega. Pirms 5 gadiem bija ziema, kad vispār nebraucu no pagalma ārā.... savādāk, uz parastas šosejas der visas piedziņas. Jā, un pēdējā laikā ar rwd ir palikuši tikai dārgākie auto. Nav vairs Sierra, arī Opel Omega jau izmirst. Tikai BMW, merši, Lexuss....

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

nū - pēc dažiem gadiem varēs gan jau palētas Džuljetas iehavot

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
0 0 Atbildēt

Ļoti atvainojos, bet kādas markas automašīnas sauc par " Džuljetām" ?

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

piedodu. un biju nedaudz neprecīzs. rwd džuljetas būs tiaki no nākamā gada, bet Jūlijas gan jau ražo. un - ņemot vērā Alfu tālākpārdošanas vērtību, varētu būt interesanti

en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_Giulia_(952)

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
0 0 Atbildēt

Ļoti neparasti satikt cilvēku, kuram interesē Alfa Romeo. Ir jābūt ļoti lielam entuziastam, lai pievērstos šiem itāļu autobūves ražotajiem automobīļiem. Latvijā pārsvarā visiem interesē tikai vācu un japāņu autobūves automašīnas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Es labprāt ar alfu braukātu - ļoti patīk 159.universālis, bet, nu, nezinu nevienu (izņemot palaidnieku no iauto), kurš to auto slavētu... biedē mani tomēr tie elektronikas remonti un mazā iespēja to kaut cik adekvāti pārdot.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Gaita mīkstāka? Kāds sakars tam, ka tev bija lielas mašīnas ar mīkstu piekari, ar piedziņas veidu?

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
1 0 Atbildēt

Nee, tikai audi, folksvaagens un toijota Latvieshi ir praktiski un, kaa par briinumu, autinju zinjaa ljoti vienpraatiigi Alfa romeo ir skaistas mashiinas, Citroen - uzticamas mashiinas, korejieshi saak likt iekshaa japaanjiem. Ko es, droshi vien, nekad nenopirkshu - jenjkju un krievu mashiinas. Ja nu kaadu dzhipvrangeli ar 5 litriigu motoru,bet tad arii tikai kaa ne visai vajadziigu mantinju.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Citroen uzticams??? Tu ko??? Tikai viens piemērs (bet zinu tādus pietiekami) - paziņa paņēma jaunu DS5 sievai... dikti jau nu smuks auto... baltā krāsā... komforts arī augstā līmenī. Bet bira tā mašīna jau garantijas laikā - eletronika, ritošā, amortizatori utt. utjp. Kādu pusotru gadu laikam pamocījās un knapi tika vaļā... par apmēram puscenu.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Man pavisam cita pieredze! Nopirku, preciizi nepateikshu, laikam 5-gadiigu 2002. gada C5 ar 2-litru diizeli - ideaala mashiina. Pats pabraucu gadus 3, atdevu deelam, tas turpinaaja braukt, nupat pirms paaris gadiem tik paardeva par1.5k. Praktiski nekaadu probleemu!

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Es labprāt ar alfu braukātu - ļoti patīk 159.universālis, bet, nu, nezinu nevienu (izņemot palaidnieku no iauto), kurš to auto slavētu... biedē mani tomēr tie elektronikas remonti un mazā iespēja to kaut cik adekvāti pārdot.

gandrīz gadu esmu 156 sw 1,9 8v dīzeļa īpašnieks. diezin vai kādam ieteiktu pirkt bet man patīk. vismaz stāvlaukumā nav grūti atrast

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Es labprāt ar alfu braukātu - ļoti patīk 159.universālis, bet, nu, nezinu nevienu (izņemot palaidnieku no iauto), kurš to auto slavētu... biedē mani tomēr tie elektronikas remonti un mazā iespēja to kaut cik adekvāti pārdot.

bijuši 2 gab 159 vagoni, viens ar 2.4 dīzeli un pilnpiedziņu, otrs 2.0 dīzelis, nevienu sliktu vārdu nevaru pateikt, nekas tur neplīsa, abas pārdevu bez problēmām

159 vispār ir ļoti uzticams, mazplīstošs auto

pēc viņām vēl bija brera 2.4, kas tehniski ir tieši tāda pati 159 un arī nekas tur neplīsa un arī pārdevu bez problēmām

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

ja runā par piedziņu, ir bijuši dažādi

pirmie gadi ar rwd, tad ar visu latviešu sapni audi Q, tad priekšpiedziņa, tad pakaļpiedziņa, atkal Q , atkal FWD un pašreiz RWD

ja nav bieza sniega, tad nekas nav labāks par rwd braukšanas komfortā , vadāmībā

ziemā uz sniega - AWD, labākais ar ko esmu braucis alfa 155 Q4 , kas būvēts uz Lancia delta integrale bāzes, izcila vadāmība !!!!

Bet cik bieži latvijā vajag AWD, ja dzīvo ceļa tuvumā ?

www.youtube.com/watch?v=oi7t9Sob6QU

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Viss atkarīgs no tā, kāda ir mašīnas bezpiedziņas versija. Pagājušā gadsimta audī, manuprāt, kvatras lielākais pluss ir nevis piedziņa, bet gan visu četru riteņu neatkarīgā piekare, kas mašīnas stabilitāti uz grants uzlabo ļoti spēcīgi.

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
0 0 Atbildēt

Jā, taču tādu audi quattro ir ļoti grūti sastapt. Ir daži adekvāti entuziasti, kuri uztur pilnīgā tehniskā kārtībā, šo leģendāro auto. Taču, pārsvarā viņi visi ir sabeigti, pa ziemas trasēm un grants ceļiem. Ja arī kāds vēl brauc, tad tā tehniskie rādītāji ir ļoti tāli no tiem,kādi tie bija, kad 80 tajos iznāca no rūpnīcas.

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti