Kurā DUS jūs pildat degvielu?

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015

Sveiki, iAuto.lv lasītāji! Kurā DUS veicat degvielas uzpildi ? Kādēļ izvēlaties tieši šo DUS? Paldies!

 
1 2 3 4 5 6
rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

anonimniks

Es ar gāzi no 2002-2007 labas atmiņas ( apgāzēju 12 gadīgu vectru A) , iekārta lētākā . Tad 6,5 gadi dīzels . Pēc kura pavilka uz benzīnu ,kuru arī apgāzēju ( 2013 gada avensis ). Esmu vīlies . economija /izmaksas un JAAAAA uzpilde . Un vēl . Pagaidām nekas vēl nav nobiris gāzes dēļ ...bet ..aizdomas par lielāku patēŗiņu kā apgāzes sākumā .

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Un jā - gandrīz 10 gadus nobraucu ar gāzi. Paldies, nekad vairs. Nekādu fundamentālu problēmu jau nebija, bet nu tās biežās uzpildes, ja balons rezerves riteņa vietā ...

Nu neliec rezerves ripuļa vietā - liec vai nu lielo balonu, vai, jau vismaz piecus gadus eksistē plakanie baloni - vienīgi līdz mūsu gāzeriem tie nav atnākuši.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirms pāris mēnešiem izdomāju notestēt nesti, pēc tam kad vienu reizi sanāca palikt uz ceļa, jo izbeidzās degviela [nebiju parēķinājis cik esmu jau nobraucis un tobrīd spidometrā bija neprecīzāks rādītājs] - pēc pāris uzpildēm nācās nosecināt ka nestes degviela manam golfam ir iegaršojusies - vidējais piektdien sanāca 7,5 litri, padaudz, bet pie manas kājas, normāli - pēc tam šajā nedēļas nogalē bija brauciens ar pilnu mašīnu uz jūrmalu un atpakaļ, pa šoseju vidēji ejot uz 100 un vēl šodien sanāca aizvest trīs cilvēkus uz rīgas centru - un tam braucienam bija 7,4 litru vidējais - tas vairs nav jauki - pirms jāņiem līdzīgs brauciens, tik ar lielāko daļu distances uz ~115 un staķika degvielu bākā pavilkās uz 6,9, bet viens cits brauciens, uz kādiem 400 km, turot uz 95 kmph, gandrīz tikai šoseja, un vēl 50 km ar zubri pakaļā, 6,4.

Tāds paskats ka jāizbrauc +/- sausa bāka un pēc tam jāielejas staķikā. Un varbūt vēl beidzot jāsamaina lambda un jāapskatās MAFs un droseles potenciometrs, jo arī 6,4 ir par daudz.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Oktobra sākumā braukšu uz Nestes ražotni, varbūt ir jautājumi saistībā ar degvielu, piedevām, dīzeli?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Mums stāstīs par šo:

1. Neste’s R&D, including renewable raw materials and Neste’s new renewable solutions outside of traffic

2. Neste Pro Diesel and Neste Renewable Diesel – production process and technical attributes

3. Visit to Neste’s engine laboratory (Fuel blending ratios are tested and analyzed in Neste’s engine laboratory using real car engines.)

nomiks Reģ.: 30.10.2002
6 0 Atbildēt

Par Neste Pro Diesel būtu interesanti ko vairāk uzzināt. Pagaidām savā Zafirā leju tikai šo, bet nu jau cenas starpība ar parasto dīzeli ir dizegan ievērojami pieaugusi.

To, vai ar Pro Diesel ir mazāks patēriņš, nevaru pateikt, jo parasto dīzeli neesmu lējis. Cik saprotu, mazinās kvēpi, kas nonāk niķīgajā kvēpu filtrā. Bet kādas vēl priekšrocības?

Lai gan no pašas NESTEs jau laikam nebūs iespējams diez cik objektīvu viedokli saklausīt. Reklāma ir reklāma

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Cenas starpība pieaugusi, bet vismaz patēriņa un dinamikas ziņā starpību nejūt... vismaz es uz kaškaju... liekas gan, ka auto mazliet klusāks ir, bet, nu, minimāli...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

msh rakstīja: Pirms pāris mēnešiem izdomāju notestēt nesti, pēc tam kad vienu reizi sanāca palikt uz ceļa, jo izbeidzās degviela [nebiju parēķinājis cik esmu jau nobraucis un tobrīd spidometrā bija neprecīzāks rādītājs] - pēc pāris uzpildēm nācās nosecināt ka nestes degviela manam golfam ir iegaršojusies - vidējais piektdien sanāca 7,5 litri, padaudz, bet pie manas kājas, normāli - pēc tam šajā nedēļas nogalē bija brauciens ar pilnu mašīnu uz jūrmalu un atpakaļ, pa šoseju vidēji ejot uz 100 un vēl šodien sanāca aizvest trīs cilvēkus uz rīgas centru - un tam braucienam bija 7,4 litru vidējais - tas vairs nav jauki - pirms jāņiem līdzīgs brauciens, tik ar lielāko daļu distances uz ~115 un staķika degvielu bākā pavilkās uz 6,9, bet viens cits brauciens, uz kādiem 400 km, turot uz 95 kmph, gandrīz tikai šoseja, un vēl 50 km ar zubri pakaļā, 6,4.

Tāds paskats ka jāizbrauc +/- sausa bāka un pēc tam jāielejas staķikā. Un varbūt vēl beidzot jāsamaina lambda un jāapskatās MAFs un droseles potenciometrs, jo arī 6,4 ir par daudz.

Vecfāters ar 85. gada Pasātu karburatoru brauc 5,5l/100km. Te nu bija auto attīstības progress.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tas ir normāls cipars - te vēl droši vien ir viegla kāja. B3 A80 ar 1.9 šprici ražotājs ir izrakstījis 5,1, 2.0 šprici 5,2, 2.3 6,3 - tikmēr mk2 GTI 8v ar digifantu 5,8, jo ķieģeļa forma un īsa kārba - manam tajā ciparā būtu jāierakstās, jo lai arī motors 200 gramus lielāks, bet kārba ir garāka.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

mjā, šim vēl 4.robu kārba, bet spidometrs aplam rāda 120km/h lai gan brauc uz 80km/h, bet vismaz sajūta ka lido.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Interesants spidometrs Odometrs tikpat daudz melo?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

odometrs nemelo, bet spidometrs skrien pa priekšu un buliņa ieķeras.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
3 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Cenas starpība pieaugusi, bet vismaz patēriņa un dinamikas ziņā starpību nejūt... vismaz es uz kaškaju... liekas gan, ka auto mazliet klusāks ir, bet, nu, minimāli...

Kāpēc turpini liet bākā to pro dīzeli?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 0 Atbildēt

Es pēdējā laikā pildu savā Fabijā gāzi Mūkusalas ielā starp divu virzienu brauktuvēm blakus Bauskas ielai. Tur ar skaidru naudu atlaide 5,0 centi litrā, tablo cena 49,9 c/l, un tīrā cena sanāk 44,9 c/l.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 2 Atbildēt

Maximā ar drošvien joprojām iepērcies, bet puķes ņem kapos, jo pa velti. Skaidrā naudā bljin shim...

Statoil gāze šobrīd ir 0,479 ar 2,5c atlaidi ir 45,4c/l. Viršos ar atlaides karti ir 3,5c un sanāk tas pats, pat ja cena par centu dārgāka.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Nesmejies, Lukoila Cash&Go, vai kā tur šis saucās, atlaides dod, ja maksā skaidrā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Zinot kā pie mums darbojas maksājumu ar karti sistēma, tas nepārsteidz - pārsteidz drīzāk tas ka VISI tirgotāji tā nedara.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Bet, lai ietaupītu, nav taču grūti sagatavot skaidru naudu. Rīgā tak benzīntanku ir daudz.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nu lab čeku vismaz izsit? Vienreiz žīdeļa gāzes uzpildē pildījos, tur gan čeku bija ilgi jāprasa.

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

Pildos gandrīz ekskluzīvi Neste/Statoil. Neste, jo lētāk un laba kvalitāte; Statoil, jo garšīgas uzkodas un kafija... Un, protams, jo ir daudz benzīntanku. Pa retam sanāk arī Viršos liet, sūdzību nav.

Vienīgo reizi, kad jaunajā Verso esmu lējis... Latvijas Naftā, laikam? Pie Berģu Depo, tīri subjektīvi likās, ja rāviens švakāks. Protams, neko nemērīju, tādeļ apgalvot nevaru...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Par Neste Pro Diesel būtu interesanti ko vairāk uzzināt. Pagaidām savā Zafirā leju tikai šo, bet nu jau cenas starpība ar parasto dīzeli ir dizegan ievērojami pieaugusi.

To, vai ar Pro Diesel ir mazāks patēriņš, nevaru pateikt, jo parasto dīzeli neesmu lējis. Cik saprotu, mazinās kvēpi, kas nonāk niķīgajā kvēpu filtrā. Bet kādas vēl priekšrocības?

Lai gan no pašas NESTEs jau laikam nebūs iespējams diez cik objektīvu viedokli saklausīt. Reklāma ir reklāma

Šovakar Jelgavas Pārlielupes Nestē parastais dīzelis 96,7 c/l, bet PRO dīzelis 1,049 EUR/l.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Fanam patīk salīdzināt cenas, tad nu es ar' - šad un tad sanāk ievērot ka dižajā pilsētā degviela ir lētāka, šoreiz ievēroju ka tajā galā nestē astotais ir centu lētāks nekā liepājā - liepājā 1,11, un kāds tur tas cipars beigās, deviņi laikam - jūrmalā vai rīgā, neatceros, 1,10...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 0 Atbildēt

Rīgā ir daudz benzīntanku, un cenas var atšķirties par vairākiem centiem. Šajās dienās Nestes stacijās 98.benzīna pamatcena ir 1,117 EUR litrā, taču šur tur ir par 1 centu lētāk, šur tur par diviem centiem lētāk. Tradicionāli lētās vietas ir pie dzelzceļa stacijas Dzirnavu/Satekles krustā (tur tagad 98.benzīns maksā 1,081), Katoļu iela Maskačkas sākumā, Jūrmalas gatve pie Kurzemes prospekta sākuma, Deglava/Nīcgales krustojums.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

Astartē

Statoils varbūt lētāk ,bet rindas besī

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
3 0 Atbildēt

Tagad uz skati ielēju Neste PRO dīzeli. Nezinu, jālej vēl viena bāka, lai saprastu vai ir ekonomiskāk, bet liekas, ka klusāk strādā motors (vw 1.9 tdi).

Parasti leju Nestes parasto dīzeli+ 0.5 l divtaktu eļļa uz bāku. Izmaksu ziņā tas pats, ka Pro dīzeli liet laikam sanāk. Nevaru saprast, liet parasto ar piedevu vai Pro bez ?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Vakar sanāca bik pabraukāties pa liepāju un novērot pāris anomālijas, šodien pārdomājot, sapratu - klasiskā problēma ar pārāk zemu oktānskaitli, tb no astotā pistoles bākā ieliets piektais... Laikam nekā labāka par statoilu tomēr nav...

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

iAuto rakstīja: Mums stāstīs par šo:

1. Neste’s R&D, including renewable raw materials and Neste’s new renewable solutions outside of traffic

2. Neste Pro Diesel and Neste Renewable Diesel – production process and technical attributes

3. Visit to Neste’s engine laboratory (Fuel blending ratios are tested and analyzed in Neste’s engine laboratory using real car engines.)

Tagad esmu Neste ražotnē, vai ir jautājumi par Pro Diesel?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Jā cik vairāk no tā Pro diesel ir NOx un CO2 izmešu.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
3 1 Atbildēt

Neste lielu uzsvaru attīstībā liek uz dīzeļdegvielu, kura tiek ražota no atjaunojamiem resursiem. Gala rezultātam visi rādītāji iegūtai dīzeļdegvielai esot labāki izņemot cenu (šobrīd).

Pro diesel sastāvā ir 15% no dīzeļdegvielas, kura ir ražota no atjaunojamiem resursiem.

Automobilis patērojot parasto dīzeli vai pro dīzeli saražo vienādu apjomu CO2 izmešu. Bet CO2 ekonomija parādās, ņemot vērā ražošanas procesu, līdz pat 90%

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Tātad kārtējā tukšā lieta ar labu mārketingu "šis ir atjaunojams, šis ir eko, šis ir bio".

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Tā gan nav, ir vairāki tehniskie rādītaji šai degvielai labāki. Mēs samontēsim video, tad varēs redzēt. Bet īsumā motors tiešām strādā klusāk, nepaliek kvēpu, neliela, bet ir ekonomija īpaši lielākās temperatūrās, motoram garāks kalpošanas laiks.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tad uzreiz jāprasa, ar ko tad tas pro atšķiras no parastā bio? Parastajam bio, cik minos, bija vairāki mīnusi, tīri dēļ tā, ka degviela nav gluži ar naftas dīzeļa īpašībām.

Bet kaut kāda oglekļa dioksīda ekonomija ir apšaubāma - princips jau tas pats, kas ar "biogāzi" greizajā vācu izildījumā - ar naftas dīzeļdegvielu darbināmiem traktoriem apstradā laukus, kuros izaudzē kukurūzu, kuru pēc tam pūdē, bet, ja gribas vēl kaut ko pēc tam tur audzēt, nākas izmantot no dabasgāzes ražotus [man liekas ka no gāzes ražoja?] mākslīgos mēslus - beigās sanāk "bio", kaut gan jāprasa, kāda būtu starpība, ja to degvielu vienkārši lietu dīzeļģeneratorā...

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
3 0 Atbildēt

Tas, cik liela ir CO2 ekonomija globālā mērogā, mūsu maciņus ar jauno nodokli pilnākus nepadarīs.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Bet tas , ka ES regula nosaka, ka no 2020 gada visai degvielai 10% jāsatur atjaunajamā vai bio degvielas piejaukums gan

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, tas ir vēl viens, netiešs, nodoklis, sevišķi benzīnam, kur tie 10 proči ir etanols, kurš pasliktina ekonomiju...

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Jā, etanols ir benzīnam

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
8 0 Atbildēt

pasliktina ekonomiju par 1%, bet palielina oktānskaitli un tīŗa degvielas sistēmu. Te jau kad sāka jaukt biodegvielu iAuto daudza bļāva, ka motori tiks nokauti un kādas vēl nebūs problēmas, bet nekas tāds nenotika. Liela brēka maza vilna.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
8 0 Atbildēt

kolumbs rakstīja: Tagad uz skati ielēju Neste PRO dīzeli. Nezinu, jālej vēl viena bāka, lai saprastu vai ir ekonomiskāk, bet liekas, ka klusāk strādā motors (vw 1.9 tdi).

Parasti leju Nestes parasto dīzeli+ 0.5 l divtaktu eļļa uz bāku. Izmaksu ziņā tas pats, ka Pro dīzeli liet laikam sanāk. Nevaru saprast, liet parasto ar piedevu vai Pro bez ?

Dīzelim liet klāt divtaktu eļļu ir bezjēdzīgi, jo dīzelis jau pats par sevi ir "taukains".

To eļļu var pilināt klāt benzīnam!

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Tā doma šitiem ļautiņiem ir ka mūsu degviela nav pietiekami laba....

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
4 0 Atbildēt

Tas gan, tikai ne divtaktu eļļa to izlabos...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Nejauši iepildīju Pro Diesel no Neste.

Pēc nobrauktiem 500km nekādas starpības

Izmesta nauda = veiksmīgs Neste mārketings

iAuto Reģ.: 17.07.2001
3 0 Atbildēt

Mums drīz būs video par Neste laboratoriju. Ir viena lieta, kas pārliecina, proti, Neste ved dīzeli no savas ražotnes Somijā un pēc pētījumiem, tā sastāvs ir veidots, lai būtu efektīvs un optimalākajā sastāvā.

Bet maksāts 8% dārgāk par pro dīzeli es šobrīd netaisos. Varbūt kaut kas mainītos, ja velētos ar.savu dīzeļaito nobraukt 400 000 km, bet tāda plāna.nav.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
3 0 Atbildēt

Starpība būtu, ja varētu liet 100% dīzeļdegvielu, kura ražota no atjaunajamiem resursiem, piemēram, tā deg bez melniem dūmiem aršķirībā no naftas dīzeļa. Bet cena litrā.... diemžēl mums neatklāja šī brīža cenas. Jāparokas būtu 2015 gada Sanfrancisko sabiedriskā transporta iepirkumā, ja kāds atrod cenu, iemet te saiti.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
2 0 Atbildēt

Paldies i-auto par informāciju un skaidrojumu!

ak Reģ.: 13.01.2003
3 0 Atbildēt

Atgriežoties pie topika virsraksta: benzīnu leju Statoil tikai 98, otram auto gāzi kur pagadās, jo ir daudzas gāžu atlaižu kartes no dažādiem kantoriem. Pie tam gāze beidzas šad un tad neprognozējamās vietās, balons rezerves riteņa vietā, nobraukt var apmēram 370 km ar vienu uzpildi.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

Vienu bāku ar to Pro dīzeli izbraucu un arī nekādu īpašu atšķirību nejutu.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Zafirai pēdējo bāku es arī iepildīju ar Statoil dīzeli. Iepriekš lēju tikai Neste Pro Diesel. Starpību nejūtu nekādu, izņemot finansiālu ietaupījumu. Bet, cik saprotu, te jau tā starpība tieši uz paša motora darbību parādās - lielāks resurss, mazāk kvēpu utt.

Tagad esmu dilemmas priekšā, vai turpināt pildīties Statoil vai atgreizties pie Neste Pro Diesel, domājot par Zafiras motora labāku darbību turpmāk. Šobrīd Zafiras nobraukums ir ap 122 000 km. Skaidrs, ka neplānoju ar to braukt līdz 400 000 km, bet nu pie 200 000 negribētos ieguldīt milzu naudu sakarā ar kvēpu filtra nomaiņu.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
5 0 Atbildēt

Ja nepukšķini tikai pa Rīgu, bet izbrauc arī normālus gabalus ārpus pilsētas, tad risks, ka pie 200 kkm būs jāmaina kvēpu filtrs, ir niecīgs. Tam vienkārši jā'jauj izdedzināties ik pa brīdim. Ar to arī problēma atrisināta - lej dīzeli, kur gribi!

opelis Reģ.: 03.10.2005
3 0 Atbildēt

Dīzeli leju Nestes parasto. Citu neko. Sestdien gāju skati - atgāzes ideālas. Pirms tam ne gāzēju, neko citu ko darīju. Auto Volvo ar D3 dzinēju, redzējis tikai Nestes parasto dīzeli un nobraukti 60 000km. Cenas ziņā Neste ar Nestes karti sanāk izdevīgāk nekā statoil.

Ir gan cita lieta vēl: kolēģis darba auto arī brauc Nestes benzīnu un tad uz diviem mēnešiem piespiedu kārtā pildījās statoilā (nestes nebija objekta tuvumā). Secinājums: nestes benža tērējās vairāk, nepilnu litru uz simtiņu.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Ikdienas maršruts man Olaine - Rīga - Olaine. Brīvdienās arī apkārt LV vai ārpus tās.

Tad laikam sanāk, ka nav pamata bažām

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Es teiktu, ka nav gan. Ja mašīnai nav lietota neriktīga eļļa, ja nav tehnisku problēmu, kas var ietekmēt filtru, tam vajadzētu uzvesties normāli.

Ja arī attālumi būtu mazāki, vai pro dīzelis tam daudz ko dotu? Reklāmā jau vienmēr sola krietnas lietas, bet kā ir faktiski? Varbūt par to paaugstināto cenu iegūtu vien mazliet sirdsmiera.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
4 0 Atbildēt

Nav gan!

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

opelis

r gan cita lieta vēl: kolēģis darba auto arī brauc Nestes benzīnu un tad uz diviem mēnešiem piespiedu kārtā pildījās statoilā (nestes nebija objekta tuvumā). Secinājums: nestes benža tērējās vairāk, nepilnu litru uz simtiņu.

...

Litrs daudz . Bet cik noprotu kolēģim pamainījās maršuts un visticamāk tur vaina

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Man arī? :P

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
2 0 Atbildēt

Leju benzīnu Neste.

Māšele benzīnu arī lej Nestē.

Tēvs dīzeli lej Nestē un Lukoil.

Agrāk lēju Statoil. Motora darbošanās ar Neste 98e patīk labāk. Un apnika Statoil hotdogu ēdāji.

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
1 0 Atbildēt

Interesanti vai 2020.gadā 98e benzīnam joprojām netiks pievienota ,,biopiedeva,,? Ceru ka nē.

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
1 4 Atbildēt

T.i. Šobrīt tas ir vienīgais benzīns bez rapša piejaukuma. Ceru tā arī paliks.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
4 1 Atbildēt

Grāmatu nav lasījis bet viedoklis ir

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
7 0 Atbildēt

Nav dzirdēts, ka benzīnam lietu rapša eļļu - tā ir dīzeļa piedeva.

Benzīnam gāž klāt etilspirtu, kas ir benzīna biopiedeva, lai izpildītu ES normatīvus.

Runā, ka tas burtiņš E to arī norādot...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

E85 norāda, ka tas ir 85% etilspirts. E vai Ai burtiņš beigās norāda vien oktānskaitļa noteikšanas metodi

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
1 0 Atbildēt

Ja nemaldos, tad bioetanolam, kā to sauc civilizēti, E burtiņš bija otrā pusē, kā benzīnam, lai "nesajauktu", kas ir vairāk benzīns - 95+5%, vai spirts - 15/85%.

1 2 3 4 5 6
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti