Bardaks vai remontdarbi Rīgas ielās

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Šī gada Rīgas ielu remontdarbi un to plānošana liek uzdot daudz jautājumu. Viedokļi, novērojumi un komentāri

 
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
4 0 Atbildēt

Nūū, viss tak ir kārtībā, Nils ar Mr. 20% atlaida vienu pešku...

Visumā jāpiekrīt P. Timrota un raidījuma "Krustpunkti" vadītāja paustajiem viedokļiem - Raidījuma ierakst var noklausīties LSM mājas lapā, ka:

1. Saplānot vienā laikā aizcirst 2 maģistrālās ielas vienai iebrauktuvei Rīgā ir pērle! Reāli talantīgs lēmums!

2. Saliktajām zīmēm, kas it kā organizē satiksmi Brīvības gatvē nudien TICĒT NEDRĪKST!

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Par plānošanu - iespējams ne viss ir tā, kā izskatās. Neesmu lietas kursā par šiem ielu remontiem, bet zinu kopējos ES naudu sadales principus. Tu vari sarakstīt n-tos projektus un iesniegt, plānojot savus laikus. Bet ES naudas dalītāji tos izskatīs buntītē un apstiprinās ES fondu pieejamību visiem projektiem uzreiz - nosakot savus termiņus, kuros neiekļaujoties, ES līdzfinansējums tiek zaudēts. Šādā situācijā ir tikai divi varianti - darīt visu uzreiz, lai vai cik tas izskatās nejēdzīgi, vai arī atteikties no naudas un kāda projekta realizācijas.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 3 Atbildēt

Pilnīgi iespējams - tā mēdz notikt. Pašpasludinātā eksperta Timrota muldēšana ir pēdējais, ko vispār vajadzētu klausīties. Viņam allaž patīk izraut kaut kādas pseidosensācijas un taisīt sižetus, piemēram, par puspabeigtiem projektiem, kurus godāts pans iztēlojas par jau gataviem, vien pat nepainteresējas.

Arī laika apstākļi ir tādi, kuros asfaltēšana nav iespējama un kaut kādas atrunas par nespēju ieplānot darbus šoreiz pat iespējamas.

Tiesa, no plānošanas viedokļa kā pērli redzu velojoslas 3 paralēlās ielās - Lāčplēša, Elizabetes un Dzirnavu, bet tas jau cits stāsts.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
7 0 Atbildēt

Icik, pirms apsmaidi Timrota apgalvojumu par ceļa zīmju izvietojumu bardaku Brīvības gatvē, vispirms kaut reizi tur izbrauc un tad stāsti pasakas!

Tur reāli IR BARDAKS!

Un vietām patiešām pēc zīmēm nav skaidrs cik joslas ir vispār, kuras tieši tās ir un kādos virzienos.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 3 Atbildēt

Es nevis par Brīvības ielu, bet par Timrotu kā tādu - lielākoties viņš vaimanā par NEKO.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
6 0 Atbildēt

Nu, vispirms noklausies to raidījumu un tad vaimanā.

Citādi esi tāds pats par kādu viņu uzskati - grāmatiņu neesi lasījis, bet viedoklis ir.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Aansi, ja jau ir skaidrs, ka objektu vai nu var realizēt jūlijā vai dēļ apstrīdēšanas tikai citā gadā, tad katru no ielām ieplanot savā gadā! Juglas ielu varētu pieciest vēl vienu gadu... Tā kā Rīgā būtu vēlams ik gadu remontēt ~140 km, bet remontē tiķa 10 km, ir ne mazums ielu, kuras gaida remontu tik pat ja ne vel vairāk kā Juglas iela...

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 1 Atbildēt

Neticēsi, bet ES fondus plāno piecgadēs. Tāpat kā padomju laikā Un nevienam nekas nav skaidrs, kad ko apstiprinās. +/- Rīgas gads Briselē nevienu neinteresē. Vēl vairāk - vietējie fondu dalītāji ir pat ļoti politiski un SC pretinieki, līdz ar to var ļoti labi izmantot iespēju pabojāt sabiedrības viedokli.

Apstrīdēšana, ko mini, protams arī ir interesants faktors, kas saistīts ar murgaino iepirkumu kārtību mūsu valstī, bet tas tiešām nebūtu attaisnojums nesalikt darbus vismaz pa gadiem.

Nepārproti - es neapgalvoju, ka tā nav RDSD vaina. Tikai filosofēju par iespējamajiem variantiem pirms izdarīt pārsteidzīgus secinājumus.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Filosofija un prakse mēdz bieži radikāli atšķirties.

Nu ieplāno Brīības gatvi piecgades pirmajā gadā , Juglas ielu Trešajā...

Kur problēma?

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 2 Atbildēt

Vēlreiz - tu vari ieplānot, bet fondu dalītāji ierēdņi to pārplānos atbilstoši savas finanšu plūsmas vajadzībām. Bez problēmām pārlikt finansējumu citā gadā, nekā prasīts.

Un protams, ka filosofija un prakse nevar atšķirties. Atšķirties var teorija un prakse. Tev ir viena teorija, kura iespējams nav pareiza. Es pievienoju vēl vienu teoriju, kura arī, iespējams, nav pareiza. Kopā tās veido filosofiju, kas IR pareiza - izpildoties vienai vai otrai teorijai.

Elementārākā piemērā - tu saki, ka rīt līs, es saku, ka nelīs. Filosofs saka, ka rīt vai nu līs vai nelīs. Vienam no mums būs taisnība, otram ne. Kuram - to nevar zināt. Bet filosofam noteikti būs taisnība.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Un kā ar ES Fondu līdzfinansējumu RD ielu remontos?

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Skujviņzin, ātrumā neko sakarīgu atrast nesanāk. Pameklē vēl info, būs interesanti uzzināt. Darbi tiek veikti pēc vispārīgās vienošanās, nevis iepirkuma rezultātā: www.rdsd.lv/iepirkumi/visparigas-vienosanas-ligumu-tehniska-dokumentacija. Tādu darbu un apjomu, cik man zināms, nelaist iepirkumā var tikai vienā gadījumā - ja sākotnēji ir bijis ES finansēts projekts, kā ietvaros ES nosaka tālākās uzturēšanas grafiku, kura neizpildes gadījumā ES finansējumu ir jāatmaksā.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

NEVIENU obligāto plakātu par ES līdzfinansējuma programmas atbalsta fonda blakusstāvēšanu objektā neesmu manījis...

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Plakāti ir obligāti arī izpildot pēcprojekta uzturēšanu par savu naudu, saskaņā ar projektā paredzēto grafiku?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Tas lietas būību šoreiz nemaina - būvobjektā plakātu NAV.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Kādēļ nemaina? Pēcprojekta uzturēšana ir jāveic par savu naudu, bet projektā noteiktajos termiņos. Tātad ir svarīgi saprast, vai arī šādai pēcprojekta uzturēšanai tevis minētie plakāti ir jāliek. Ja ir, tad viss skaidrs, tev taisnība. Ja nav - tad jautājums joprojām ir atvērts - vai šie darbi ir saistīti ar iepriekšējo Brīvības ielas rekonstrukciju, kam tevis minētie plakāti bija, vai tomēr nē.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
2 0 Atbildēt

tipiskais komunisma atraugu un bezsmadzeņu krievu variants - ja šefs tā pateica, tad tā būs. Kad beigās izrādās, ka šefs ir stulbs un plānot nekā nejēdz, bet saka visu pēc kaut kādiem šim vien saprotamiem apsvērumiem, tad ir pakaļa. Jo reālā dzīvē šefa teiktais nav praktiski realizējams.

Un parastais variants tad ir - meklējam vainīgos, kuri tad nevarēja realizēt nerealizējamo.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
2 0 Atbildēt

No kurienes tika izkapāts, ka šiem remontiem ir kāds sakars ar ES fondiem? Tie šajā gadījumā lietoti netiek un nevajag piemeklēt neesošus attaisnojumus ausaiņa neizdarībām.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
4 0 Atbildēt

Laba piezīme, ja tā tas ir. Man jau ar' bija aizdoma, ka tie ir 100% Rīgas budžeta finansēti, ne ES fondu līdzfinansētie remonti.

spainis Reģ.: 27.04.2006
8 0 Atbildēt

Ja būtu ES līdzfinansējums, tad par to esamību būtu jānorāda milzīgiem plākatiem ar termiņiem, izpildītājiem utt. remontadrbu sākuma vietās (https://goo.gl/maps/j7e8bCz46ZD2)! Nekā tāda nav!

Bardaks ir vnk fenomenāls, ja ar mašīnu vēl var izbraukt, tad ar velosipēdu, kājām, vai nedo dies bērnu ratiņiem vispār vnav cerību nekur tikt. Nav zināms, kur pēkšņi ietve beigsies un sāksies Haoss, kā arī nav vispār nekādas norādes, kā Haosu apiet, apbraukt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Interesanti, ko tad šie tur dara - visās malās saraka vairākus metrus dziļus grāvjus un piepildīja ar kūdras un ūdens maisījumu, ka ar tevis nosauktajiem nevar tikt? Neesmu tur bijis, bet zinot spējas, ar velosipēdu noteikti var tikt daudz tālāk un ātrāk nekā ar mašīnu, jo tam gan ir augstāks klīrenss, gan ar to var braukt pa zāli, gan to var nest, gan izlīst pa visādām spraugām - mašīna neko no tā nespēj - kājāmgājējs var to pašu, vienīgi lēni. Ar ratiņiem būs sūdīgāk, piekrītu.

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Nevaru šobrīd atrast iepirkuma izsludināšanu, bet izskatās ka tik tiešām šiem konkrētajam nav nekāda sakara ar ES fondiem.

Precizējums ES fondi tiek plānoti 6 gadu griezumā, šobrīd visdrīzāk ir arī pēdējais posms 2014 - 2020.gadam. Kā parasti izmantosim n+2 vai n+3 principu, naudu varēsim apgūt līdz 2023.gadam.

Parastā kārtība ES fondu apstipirnāšanai ir attīstības plāns līdz ja nemaldos 2020.gadam to saskaņo EK. Tad ministrijas izstrādā MK noteikumus atbilstoši attīstības plānam un noazres vajadzībām. (vairmumā gadījumu projekta paredzētās aktivitātes jau var īstenot) Pēc noteikumu apstiprināšanas CFLA sadarbībā ar nozares ministriju izstrādā metodiku projekta pieteikuma aipildīšanai. Tālāk izsludina projektu atlasi parasti no 1 - 3 mēnešu laikā iesniedz projektu, tad to vērtē no 1- 3 mēnešiem. Apstiprina projektu un uz priekšu. Sākumā, protams, ir jāiztērē sava naudiņa un tikai, tad tu dabū ES naudiņu.

Tas tā īsumā.

tas, ka katrai nozarei ir sava politiskā partija, kura ir jābaro ir cits stāsts

aansis Reģ.: 23.11.2012
1 2 Atbildēt

Es jau ieliku linku - šie darbi tiek veikti pēc vispārīgās vienošanās, nevis normālas iepirkuma procedūras. Kas faktiski man liek domāt, ka tie ir turpinājums ar ES finansējumu veiktiem darbiem, kas ir notikuši pagātnē. Visiem par ES naudu rekonstruētajiem ceļiem ir noteikums, ka tos jāuztur atbilstoši ES normatīviem - t.i. skaidri noteikts, cik bieži jāatjauno segums u.t.t. Ja kāds tiešām grib uzzināt patiesību par ceļu uzturēšanu, nevis vienkārši auto portālā pareklamēt savus politiskos uzskatus, tad lūdzu - vajag sameklēt un apkopt visu pilno informāciju un padalīties ar pārējiem.

Pašlaik es redzu tikai vienu - personīgais naids pret Ušakovu novērš uzmanību no reālajām problēmām un vēlmes domāt par jebko citu.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

ja neesi to pamanījis, tad tu esi pirmais, kurš šajā tēmā sāka pieminēt politiku.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Ušakova pieminēšana priekšā un pakaļā pašos pamatos ir politiska. Tieši tāpat kā Lemberga. Viņu saimnieciskā darbība tiek pētīta ar lupu tieši politisku iemeslu dēļ.

Tieši tādēļ vēlos norādīt, ka bardaks, remontēju ceļus, neapšaubāmi ir, bet man nav pieņemama šīs problēmas patieso cēloņu ignorēšana un politizēšana, piesaucot kādu konkrētu, bet jautājuma kontekstā nesvarīgu politisku figūru. Šī problēma ir novērojama visās pašvaldībās un arī LVC darbībā. Tātad problēma ir valstiska mēroga, nevis pašvaldības. Skatoties no otras puses - tepat blakus Lietuvā un Igaunijā jau viss ir savādāk, nemaz nerunājot par Poliju vai Vāciju. Tātad problēma ir valstiska mēroga, nevis Eiropas. Varbūt pieņemam šo un meklējam problēmas cēloni tajā līmeni, kur tā ir identificējama, nevis tur, kur ir kāds mums nepatīkošs politiķis?

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 1 Atbildēt

Bardakam mazs sakars ar Ušakovu. Tāda nu mums tā valstiņa. Ir gadījies dzirdēt bēdu stāstu, kā cilvēku no Tukuma, kad tur bija līdzīga remontu situācija, no pilsētas pavadīja ārā policija, jo ne pēc norādēm, ne navigācijas pats saviem spēkiem nespēja šo mazo pilsētiņu pamest. Jautājot padomu policistiem, tie esot atmetuši ar roku skaidrošanai un teikuši, lai brauc līdzi - vienkāršāk būs izvest, ne izstāstīt.

To, ka remontnieki ceļa zīmes izvieto tā, ka pēc CSN izbraukt vispār nav iespējams, esmu teicis jau sen. Un tā IR problēma. Tikai tā ir VISUR, nevis tikai Rīgā. Un remontnieki ir bezpartejiski - tie paši uzņēmumi, kas tagad rok Rīgu, veic darbus arī citos objektos pa visu valsti, neatkarīgi no tā, kādā krāsā ir pašvaldības vadītājs.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
3 0 Atbildēt

Bardakam ir tiešs sakars ar Ušakovu. Viņa saimniecībā šāds bardaks tiek pieļauts. Viņam ir uzraugošā institūcija, kurai par šo bardaku bija nospļauties.

aansis Reģ.: 23.11.2012
1 0 Atbildēt

Nu tad sāc lamāt Vējoni. Jo bardaks ir visā valstī. Tas, kā ceļi tiek remontēti Valmierā, ir mazāks bardaks tikai tādēļ, ka pilsēta mazāka. Bet princips nekādi neatšķiras.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

aansis

Visiem par ES naudu rekonstruētajiem ceļiem ir noteikums, ka tos jāuztur atbilstoši ES normatīviem - t.i. skaidri noteikts, cik bieži jāatjauno segums u.t.t

.....

sen neesu braucis Salacgrivas virzienā . Vai tam ceļam atjaunoja virskārtu kā paredzēts .

Biju dzitrdējis ,ka mūsējie teikuši ...vēlētājs nesapratīs kapēc jaunu ceļu atkal asfaltē ? Nu bijusi ( vai jau notikusi ) vēme ietaupīt .

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Man liekas, ka atjaunoja gan. Bet varbūt maldos - arī man tajā virzienā reti sanāk braukt.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Kā nu ne. Pagājušajā, aizpagājušajā gadā, laikam kaut kas arī šogad (tas par visu VIA Baltica no leišu līdz igauņu robežai).

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Man arī nepatīk, ka vienlaikus remontā divas svarīgas ielas. Nācās mazliet pārplānot savu ierasto maršrutu uz darbu un uz mājām. Taču tāpat man nepatīk ceļa saguma sliktais stāvoklis. Tāpēc esmu gatavs īslaicīgi (runa ir par dažiem mēnešiem gadā) paciest neērtības un pārplānot izbraukšanas laikus, toties vēlāk braukt jau pa daudz labākas kvalitātes ceļiem. Neesmu ausaiņa elektorāts un man pašam viņš drīzāk nepatīk nekā patīk, tomēr nevar noliegt, ka tieši viņa "valdīšanas" laikā Rīgā ir pieaudzis ielu un iekšpagalmu remontdarbu apjoms. Un katrs šāds remonts nes līdzi kādas neērtības.

Bet latvietis jau pēc dabas ir iekodēts, ka viss ir slikti. Domājiet par pozitīvo rezultātu, kas būs pēc tam, nevis par negācijām, kas saredzams šobrīd!

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
3 0 Atbildēt

Izrādās Daugavas stadiona un apkārtnes rekonstrukcijā būs eireopas nauda laikam pat 85 %. Zem visādiem es fondiem .....civēkam darudziga vide , komunijācijas , kanalizācijas . Cilvēkiem ar īpašām vajadzībām draudzīga vide ...

ES naudu mēģina iepīt visur . Atceros kā pie renovācijas arī mēģināja pievilkt koridora remontu ( ES formāli sedz tikkai siltuma zudumu uzlabojumus )

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Tu mazliet pārspīlē, tas viss ir būvnormatīvos. ES nauda ir tikai pakārtota.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

boliks

Nekadi nesmu saistīts ar RD un eirofondiem . Protams daudz nezinu . Bet to ka ES fondi tiek iepīti max visur gan dzirdu .

. Es nesapratu Tavu tekstu ..tas viss ir būvnormatīvos . Tātad tur ir tie 85 % papīros , bet dzīvē būs savādāk ?? Cik tad tie % eiro tur paredzēts ?

PS Tas nav uzbrauciens patiesi nesaprotu .

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 4 Atbildēt

Vislielāko bardaku var atrast tikai latvieša galvā, ja kas.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 1 Atbildēt

Sociālajos tīklos esot bijis cepiens un arī TvNet bija raksts , ka Ušakovs ir pieļāvis briesmīgu nekārtību remonta laikā - Brīvības un Bruņinieku ielas krustā esot atļāvušies darbu zonā uzstādīt pārvietojamo tualeti. Nu kā kaut ko tik neētisku var izdarīt!

Tā vien gribētos tiem "cepējiem" iespraust korķi pakaļā uz kādu nedēļu. Varbūt zem spiediena bardaks galvā sakārtotos...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Šodien aiz Juglas papīrfabrikas ciemata pirms Rīgas apvedceļa pavadīju sastrēgumā 21 minūti, nostājoties tajā plkst.20.24 un izgriežoties uz apvedceļu plkst.20.45. Sastrēguma garums bija 1,9 km.

aansis Reģ.: 23.11.2012
4 0 Atbildēt

Cik sarkanas mašīnas brauca pretī?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 2 Atbildēt

VWfanam ir tipiskas autisma pazīmes.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Vislielāko bardaku var atrast tikai latvieša galvā, ja kas.

Nu nē, vislielākais bardaks ir krievu galvās. Svin 9. maiju, bet pie krūtīm sprauž cara laika lentītes.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Cara? Es kaut kur lasīju ka georga lentīte pirmo reizi kā simbols bija vlasoviešiem...

koford Reģ.: 10.04.2004
1 0 Atbildēt

Man arī nepatīk, ka vienlaikus remontā divas svarīgas ielas. Nācās mazliet pārplānot savu ierasto maršrutu uz darbu un uz mājām. Taču tāpat man nepatīk ceļa saguma sliktais stāvoklis. Tāpēc esmu gatavs īslaicīgi (runa ir par dažiem mēnešiem gadā) paciest neērtības un pārplānot izbraukšanas laikus, toties vēlāk braukt jau pa daudz labākas kvalitātes ceļiem. Neesmu ausaiņa elektorāts un man pašam viņš drīzāk nepatīk nekā patīk, tomēr nevar noliegt, ka tieši viņa "valdīšanas" laikā Rīgā ir pieaudzis ielu un iekšpagalmu remontdarbu apjoms. Un katrs šāds remonts nes līdzi kādas neērtības.

Bet latvietis jau pēc dabas ir iekodēts, ka viss ir slikti. Domājiet par pozitīvo rezultātu, kas būs pēc tam, nevis par negācijām, kas saredzams šobrīd!

Laikam pārāk jauns esi.Ielas tika remontētas pat 90to gadu sākumā,kad naudas var teikt vispār nebija.Vēl vienu termiņu ausainīti par mēru un Rīgas ielas vienkārši sabruks.Virtuālais pagalmu remonts neko nemainīs.Pat tur neizpildīja solīto par paplašināšanu auto novietošanai.Man Ķengaragā iekškvartālā saremontēja briesmīgāko posmu,toties pie manas mājas jauna asfalta vietā tikām pie pāris lāpstām asfalta dziļākajās bedrēs.Tā kā turpinam slavināt ausainīti un skatamies visurgājēju pārdošanas sludinājumus SS.lv.

koford Reģ.: 10.04.2004
0 0 Atbildēt

Sen laikam neesmu šeit komentējis,iekopētais nav atdalījies no manis rakstītā,sorry.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
2 0 Atbildēt

Info par plānošanu - viss bardaks ir bijis saplānots. Nav nekādas problēmas ar ES naudu apguvi bijušas.

------------

Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāve Ilze Dimante uz jautājumu, kā Rīgā tiek plānoti ielu remontdarbi un kā izvēlētas ielas, kuras jāremontē pirmās, skaidro, ka darbi tiek plānoti faktiski piecus gadus uz priekšu. Savukārt katru gadu pirms nākamā budžeta veidošanas departaments iesniedz sarakstu ar ielām, kurās nepieciešami remontdarbi. «Gala sarakstu apstiprina Rīgas domes sēdē deputāti, departaments tikai plāno. Gadā tiek piešķirts aptuveni septiņu miljonu eiro liels finansējums. Tiek veikti plānveida remontdarbi, tādi kā šobrīd Lāčplēša, Brīvības un Juglas ielā. Savukārt citviet tiek veikta tikai ielu seguma atjaunošana, kā arī tiek labota infrastruktūra. Kā tas, piemēram, notika Vanšu tilta gadījumā, kad tika veikta frēzēšana,» skaidro I. Dimante. Tāpat viņa uzsver, ka pēdējo trīs gadu laikā Satiksmes departaments piekopj jaunu pieeju attiecībā uz ielu remontdarbiem. Proti, ielas tiek remontētas konkrētos rajonos. Aizpagājušo gadu tās bija Pārdaugavas ielas, pērn – ielas ap Daugavu, bet šogad intensīvi remontdarbi noris pilsētas centra maģistrālajās ielās. «Tika pieņemts lēmums labot visu posmu uzreiz, jo tad neērtības autovadītājiem būtu tikai vienu gadu,» piebilst I. Dimante.

------------------

www.db.lv/ipasums/buve/sastregumus-planoja-bet-ne-tik-lielus-453117

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Darbi Kr. Barona ielā vēl turpinās 22.09.2016. Meistars nokrīt. 5 ceļa zīmes vienā vietā un piesedz viena otru.

Abonē mūsu YouTube kanālu šeit ej.uz/33mz

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
4 0 Atbildēt

Nesen izdevās vakarpusē, kad sāk piesalt, ievērtēt Baronielas krustojumos izvēlētā bruģa absurdumu...

Vakars, mazliet piesalst, trotuāru betona bruģītis cik necik tur sķeri ar apavu zolēm, bet tad krustojumā, kur gajējiem jāšķērso ielu un ir stoplīnija, ir ieklāts smuks sarkans precīzi kalta absolūti gluda granīta klājums, ciešs, vietām, kur nav iesēdumu - gluds kā galds... bet ar to viss labums beidzas... TAS BRUĢIS BAISI SLĪD!!!!

Lielbritānijā un vēl šur tur pasaulē - sarkans asfaltbetona segums ir pirms krustojumiem, pirms gājeju pārejām, bet tā segums ir daudz raupjāks ar paaugstinātu saķeri, lai nodrošinātu labāku bremzēšanu un, visai iespējams, novērstu traumu rašanos vai pat letālas sadursmes ar gājējiem...

Lūk to es saprotu - dizains pāri līķiem! Tā "dizainere" tur diez ir mēginajusi pati pārvietoties?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti