Kas ar mums notiek?!

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014

Vakar braucu uz Viļņu un atpakaļ. Bija laiks pavērot, kā braucam.

Jāatzīst, ka man bija kauns par to, ka mans auto arī aprīkots ar LV Nr. zīmēm. Mūsējie izceļas, un ir vienīgie, kas pilnīgi ignorē ātruma ierobežojuma zīmes. Vienalga, vai 70, vai 50 - mūsējie "mauc". Apdzen, kur vien ienāk prātā, arī īsi pirms ceļa sašaurinājuma ar gājēju pāreju pie atļautā ātruma 50. Kādas trīs avārijas situācijas tikai posmā starp robežu un Paņevežiem. Kādas piecas ekstrēmas bremzēšanas tikai pateicoties mūsu bāleliņiem.

Atpakaļceļā pie Paņevežiem ceļa pārbūves laikā pirms apbrauktuves uzstādīts luksofors. Pēc 5iem vakarā savācas pagara rinda, jo braucēju daudz, visi steidzas, visi grib mājās, bet... Vienīgais, kurš cēli visai rindai pabrauca garām un nostājās priekšā pasažieru autobusam, bija mūsējais ar V70.

Kas ar mums notiek? Vai tiešām esam zaudējuši elementārās pieklājības jūtas un jebkādu cieņu pret sevi un citiem?!

 
1 2 3
gaz51 Reģ.: 29.08.2016
0 2 Atbildēt

Kas notiek ? Mana dzīve ir izmainijusies. Līdz šim es braucu ar rūcoši plerkščošiem kariesa skartiem nenosakāmas sugas autiņiem, bet tad augstākās varas vadīts nopirku viesistabu uz riteņiem-ādas dīvānu un divus klubkrēslus ar stūri un pedāļiem. Apgūstot šo lērumu labumu es atklāju TO POGU, un mana dzīve krasi izmainijās! Es sapratu-Dievs gandrīz pēc 2000 gadiem pēc Kristus dzimšanas ir sūtijis vēl vienu svētību uz zemes-KRUIZKONTROLI! Ja iepriekš es minu kur varēja uzmīt, apdzinu kur to varēja izdarīt, tad šobrīd viss ir savādāk. Ieritinos krēslā nospiežu TO POGU un palieku mierīgs kā kastrēts runcis. Apdzenot pa kreiso joslu ar 3km starpību es slinki vēroju kā man sēž aizmugurē nervozs auto, jo esmu bezgala mierīgs, es braucu ar atļauto ātrumu! Agrāk es būtu satraucies, uzminis, palaidis, tagad es to nevaru izdarīt jo tā es netīšām varu izjaukt KRUIZKONTROLES dievišķo darbību. Pielāgojot ātrumu priekšā braucošajam es vairs neatstāju vietu apdzenošajiem jo es ilgi varu braukt turoties cieši aizmugurē-mūsu KRUIZKONTROLES ir vienotas! Esmu vairākkārt izbiedējis pretimbraucošos apdzenot ar KRUIZKONTROLI, tā viņiem vajag! Brauc tik ātri, droši vien neievēro ātrumu. Es aizlūdzu par to nevarīgo radijumu ar korsu kura brauc ar 75, lai viņa naktī mierīgi gulētu kad būs redzējusi to briesmīgo avariju kad tas nekauņa viņu apdzenot sadursies ar pretīmbraucošo. Mana roka stiepjas pēc telefona lai nofočētu to ārprātīgo kas brauc ar 130, es pat izdomāju virsrakstu-agresīvs autovadītājs neprātīgā ātrumā trauc pa šoseju. Ar šausmām atceros ka kādreiz tas bija mans kreisēšanas ātrums...Bet tagad man ir mana KRUIZKONTROLE! Tiesa ir viens mazs blakusefekts, manas aptaukotās smadzenes ar vien biežāk liec galvu uz krūtīm vieglai snaudai, dievišķai snaudai, bet ar mani nekas nevar notikt jo mani sargā KRUIZKONTROLE!

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Par pudeles kakliem runājot, kur ceļš ar divām blakus esošām joslām pārtop vienā - nejaukt ar tādām, kur divas blakus esošas joslas aiziet katra savā virzienā. Esmu novērojis, ka intensīvas satiksmes un sastrēgumu gadījumos autovadītāji nelabprāt izmanto abas joslas. Tā vietā lai līdz sašaurinājuma vietai automašīnas izvietotos pa abām joslām un samazinātu sastrēguma garumu, spītīgi tiek izmantota tikai viena josla. Daudzi autovadītāji, kuri stāv sastrēgumā, brīvās joslas izmantošanu uzskata par nekaunīgu apbraukšanu, un tā vietā, lai sašaurinājumā ievērotu rāvējslēdzēja principu, aizvainojuma vadīti nelaiž tos, kuri tomēr saprot, ka satiksme būs raitāka, ja izmantos abas joslas. Tā tas ir daudzviet - Emmas ielas sašaurinājums pirms dzelzceļa pārbrauktuves Vecāķu virzienā, sašaurinājumi ielu remontdarbu sakarā u.t.t.

Vēl viens novērojums, kas sasaucas ar šo, ir ieskrējiena joslu pilnīga neizmantošana lēnas satiksmes apstākļos. Piemērs - darba dienas beigas Zemgala gatves un Viestura prospekta krustojumā, kur pirms luksofora Zemgala gatvei piekļaujas ieskrējiena josla no meža prospekta. Luksofors uz Zemgala gatves sakrāj automašīnu rindas un tie, kas uzbrauc no Meža prospekta spītīgi uzreiz mēģina iespraukties rindā jau krietnu gabalu (apm. 150m)pirms ieskrējiena joslas beigām. Rodas situācija, ka ceļš no Meža prospekta ir nosprūdis, jo kāds sadomā jau 'laicīgi' spraukties rindā, lai gan pavisam mierīgi to var izdarīt ieskrējiena joslas galā, ievērojot rāvējslēdzēja principu.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Vispār jau loģiski būtu aizliegt vienā piegājienā apdzīt vairāk par vienu auto. Tas tiešām apdraud satiksmi. Daudziem tas spogulītis ir par mazu, lai novērtētu kautkur tālu aizmugurē apdzīšanu uzsākušā ātrumu, kas reizēm ir 1,5 - 2 reizes lielāks kā nosacīti kolonnā braucošajiem. Teorētiski šāds apdzinējs ir tāds pat pārkāpējs kā tas, kurš uzsāks apdzīšanu viņam priekšā, nepārliecinoties par to vai netraucēs.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
0 0 Atbildēt

Jau komentēju, ka pagrieziena ieslēgšana man nedod priekšroku manevra uzsākšanai! Vispirms jāpārliecinās, ka kāds jau neveic apdzīšanu! Tajā pat laikā – nav prāta darbs apdzīt kolonu ar ātruma starpību lielāku par kādiem 15 – 20 km/h. Tas ož pēc nepatikšanām, bet minētā vienmēr atstās iespēju „sakopties”!!! Ticiet – tā ir drošāk!

Par distanci pilnīgi piekrītu – ir jāatstāj vieta tiem, kas vēlas atgriezties savā joslā. Tam paredzēti arī spoguļi, ko, kā mēs zinām, Latvijā lieto tikai retais...

Apdzīšana ir jāmāca autoskolā! Tās iemaņas un izjūtas ir jāuztrenē. Uz mūsu ceļiem braukt māk labi, ja katrs desmitais, pārējiem – kā sanāks. Kurš vispār neriskē, cits neaprēķina ne savas, ne auto spējas. Labi nav ne šā, ne tā.

Man gadījies apdzīt bezgalīgi garus vilcienus gan šeit, gan Polijā un arī citur. Ar savu pieredzi un pārdomām jau dalījos i-auto labu laiku atpakaļ, bet varu atkārtoties, ja kāds vēlas.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Manas domas par vilcieniņiem ir mazliet dalītas; es pats mēdzu apdzīt vilcieniņus, ja man ir tāda iespēja, bet vienlaikus es galīgi nepiekrītu, ka vilcieniņus rada tikai sēņotāji un cilvēki ar nemotoriem. Tāpat vilcieniņus rada visādi gudrie un krutie, kuri uzskata, ka 2005.g. X5 nozīmē tiesības spraukties garām kā pagadās.

Tieši šie cilvēki ir arī tie, kas neļauj ieturēt distanci līdz priekšā braucošajiem. Jo tas mīļais cilvēks savā X5 uzskatīs, ka tas, ka esi atstājis vairāk par vienas automašīnas garumu līdz nākamajai mašīnai nozīmē, ka tu negrasies apdzīt smago, un ka attiecīgi tevi ir jāapdzen pie pirmās iespējas. Un tad viņi dzen, arī ja ir skaidrs, ka paspēs apdzīt tikai vienu vienīgu auto.

Tas pats notiek arī tad, kad esi pirmais aiz fūres - ja atstāsi tādu distanci, kas ir komfortabla, lai novērtētu situāciju un nesēdētu fūrei "astē", uzradīsies visādi "gudrie", kas to interpretēs kā "man viņš jāapdzen" un līdīs garām, kas atkal apgrūtinās manas iespējas apdzīt.

Un problēma ir, ka pie šādas satiksmes kultūras, nav nekādas vēlmes pašam būt tam idiņam, kas pirmais mainīsies un no tā cietīs. Manuprāt, normāli būtu, ka nedrīkst apdzīt kolonu - ja izveidojas vilcieniņš, pirmajam rindā ir tiesības pirmajam apdzīt, bet ja viņš negrasās to darīt, tad viņam būtu mazliet jāsamazina ātrums un/vai aizmugurē esošajai mašīnai jānorāda, ka negrasās tuvākajā laikā to fūri dzīt, tādējādi ļaujot tai ieņemt "pirmo" vietu.

Protams, visādi dūži tad nevarētu gāzt garām visai rindai, lai ietaupītu pāris minūtes sava laika, bet kopumā drošība uzlabotos. Bet pašam mainīties arī negribas, jo ja pats nebrauksi gana agresīvi, paliksi rindā pēdējais...

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Šo daļu varēji nestāstīt, ļoti labi zinu - sanāk braukt ar ļoti dažādiem auto. Bet izlaidi vienu detaļu - šāda manevra sākšanai tev ir jāredz ne vien savus 50m un pēdējo pretimbraucošo, bet arī vēl brīvu gabalu aiz tā, ko tev vajadzēs manevra pabeigšanai - tātad ļoti lielu ceļa gabalu. Man ar jaudīgu auto savukārt pietiks ar mazāku, pat ja sēdēšu fūrei astē - ar to arī rēķinos, ielienot jums pa vidu un šādā situācijā aizbraukšu tev netraucējot, ko pat nepamanīsi un necepsies. Bet atlikušās situācijas ir tās par ko cepies t.i. varianti, ja brīvā vieta un redzamība pietiek mums abiem. Es paskatīšos spoguļos, pamanīšu tavu ieskrējienu un tam netraucēšu, bet tu aizbrauksi ar domu, ka es to darīju tādēļ, ka nemāku apdzīt. Kāds cits tev vienkārši iegriezīsies priekšā... Tas arī viss.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
0 0 Atbildēt

Un vēl tas, kas kaitina ne pa jokam. Tie ir "skumjie riņķotāji”. Laikam visskumjākie riņķo pa Deglava – Lubānas ielu apli. Izbrauc no Depo Lubančikā un tad visu apli pa pirmo joslu, lai tiktu atpakaļ uz Dienvidu tilta pusi. Tas pats Dārzciema ielas aplī, Mūkusalas ielas aplī, apvedceļā pie Ķekavas un, protams, visur citur! Pie kam redzams, ka paši dusmojas, ka netiek izbraukt uz apļa, bet pēc tam "pielīp" labajai bordai.

Nez kāpēc šitie paši, tikko izbrauc uz Krasta ielas, momentā ieņem kreiso rindu, lai tad tur normāli uztusētu.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Tāpēc ka prāta nepietiek organizēt satiksmi!

www.google.lv/maps/place/Str.+des+17.+Juni,+Berlin,+V%C4%81cija/@52.5141157,13.3470435,17.01z/data=!4m5!3m4!1s0x47a851af29592ec7:0x2ecafea6dc270a3b!8m2!3d52.5141157!4d13.3492375

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

www.google.lv/maps/@54.8921748,24.0033898,3a,75y,247.63h,86.74t/data=!3m6!1e1!3m4!1sNrQnLvzai3Ksp5ZOnib-mQ!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
0 0 Atbildēt

No visiem aktīvajiem i-auto lasītājiem un forumu komentētājiem, veseli 15 piedalījās un izteica savu viedokli par braukšanas paradumiem, drošību un prasmēm. Nav, protams, slikti, bet žēl, ka tik maz. Tomēr - paldies tiem, kas izteicās. Varbūt nākotnē braukšanas kultūra kļūs populārāka... Jeb kurā gadījumā - braucam ar galvu, uzmanīgi un atbildīgi!!!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Vēl viena tizleņu kategorija. Uz divu joslu ceļa piebraukt kreisajā joslā pie regulējama krustojuma un tikai tad, kad pie zaļās gaismas uzsāk braukšanu, ieslēgt pagriezienu, ka griezīs pa kreisi... a aizmugurē piebraukušie, kas rēķinājās, ka brauks taisni lai dara, ko grib. Manā ikdienas maršrutā divas tipiskās vietas - Mūkusalas iela Akmens tilta virzienā (ielu neatceros - nākamais krustojums aiz Lukoila), un Miera/Senču.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

DidzisKalnietis rakstīja: Un vēl tas, kas kaitina ne pa jokam. Tie ir „skumjie riņķotāji”. Laikam visskumjākie riņķo pa Deglava – Lubānas ielu apli. Izbrauc no Depo Lubančikā un tad visu apli pa pirmo joslu, lai tiktu atpakaļ uz Dienvidu tilta pusi. Tas pats Dārzciema ielas aplī, Mūkusalas ielas aplī, apvedceļā pie Ķekavas un, protams, visur citur! Pie kam redzams, ka paši dusmojas, ka netiek izbraukt uz apļa, bet pēc tam „pielīp" labajai bordai.

Nez kāpēc šitie paši, tikko izbrauc uz Krasta ielas, momentā ieņem kreiso rindu, lai tad tur normāli uztusētu.

Ļoti labi viņus saprotu, lai gan pats tā nekad nedaru. Vienkārši pie mums ir tādi slimnieki, kam patīk arī apļos uzrīkot slalomu vai savus geju randiņus ar braukšanu pusmetru no bampera.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Riņķotājus es arī esmu pamanījis, un vēl nelaiž pārējos ārā, kuriem nepieciešams, pirms pareizās nobrauktuves pārkārtoties. Uz Krastenes ir skaidrs, kāpēc viņi uzreiz ieņem kreiso, jo Krastenes galā grib griezties uz Lido. Tāpat, kā uz apļa, uzreiz ieņem sev vajadzīgo joslu, un brauc n-tos apļus

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Uz Krastenes viņi ieņem uzreiz kreiso, jo ielas galā vajadzēs nogriezties uz Lido

robchix Reģ.: 04.03.2002
0 0 Atbildēt

Vieniigais, ko varu teikt, jaalieto regjistrators un tad nav jaasatraucaas par "maaciitaajiem".

fishki.net/auto/2060658-zhenwina-razbila-jaguar-pytajas-prouchit-voditelja-marshrutki.html?from=fb

Ties te ir jaapiekriit Vernonam, priekshaa braucoshaa "maaciitaaja" negaranteeja

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Braucu pa Brīvības gatvi, ceļa zīmes, kas nosaka izkārtojumu pa joslām skaidri norāda satiksmes organizāciju no gājēju pārejas pie Alfas virzienā uz juglu. 3 joslas pāriet divās, pareizāk 3. Josla beidzās!

Ceļinieki pat salikuši savas skices, kur uzklās joslas sadalošo marķējumu. Braucu pa 2. Joslu. Skatos, ka vietā, kur beidzās 3. Josla jau stāv neliela auto rinda. Redzu, ka skriet nav kur, vēlos palaist. Palaist tikai pirmo nesanāk, jo otrais auto no sašaurinajuma gala ir daļēji manā joslā. Skaidrs - jālaiž abi! Gabals nenokritīs. Tuvojos samazinot ātrumu, uzmidžinu gaismas. Pirmais, laikam nepieredzējis un bailīgs, mazliet nominstinās, bet abi sāk kustēties. Ielaižu abus, viss šķiet kārtībā, bet tad nāk pērle - kaut kāds ņeķerpila ar ķirškrāsas rAUDI sāk vilkt jau pa pretējo joslu, nu viņa purns, labi ja līdz manām durvīm un vēl sāk taurēt, ka es kundziņu nelaižu... Interesanti - kāpēc man vēl viņš būtu jālaiž, ja jau tāpat rāvējslēdzēja principam sanāca nobīde - ielaidu aš divus???

Pretī brauc mašīnas, saprotu, ka pat strauji bremzējot vieta šim neradīsies, jo iepriekš ielaistie sāk stāties...

Tas pikts ierūmējas aiz manis nu jau pilnīgi tukšā joslā un sāk rādīt nepieklājīgus žestus...

Jautājums vai tiešām tik daudz čuras salien vienā galvā?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

DidzisKalnietis rakstīja: Un vēl tas, kas kaitina ne pa jokam. Tie ir „skumjie riņķotāji”. Laikam visskumjākie riņķo pa Deglava – Lubānas ielu apli. Izbrauc no Depo Lubančikā un tad visu apli pa pirmo joslu, lai tiktu atpakaļ uz Dienvidu tilta pusi. Tas pats Dārzciema ielas aplī, Mūkusalas ielas aplī, apvedceļā pie Ķekavas un, protams, visur citur! Pie kam redzams, ka paši dusmojas, ka netiek izbraukt uz apļa, bet pēc tam „pielīp" labajai bordai.

Nez kāpēc šitie paši, tikko izbrauc uz Krasta ielas, momentā ieņem kreiso rindu, lai tad tur normāli uztusētu.

Vēl skumjāk ir tas, ka šī "skumjo riņķotāju" josla parasti ir ātrākā. Un vēl skumjāk ir tas, ka aplī iebraucošajiem nav galvenais ceļš.

2 joslu aplī vienmēr braucu pa ārējo. 3 joslu aplī reizēm iebraucu otrajā. Jo mainot joslas, apli parasti ātrāk nevar izbraukt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Vēl viena autovadītāju tizleņu kategorija - piebrauc pie regulējama krustojuma (ar vairākām joslām vienā virzienā) un tikai, kad iedegas zaļā gaisma, sāk rādīt pagriezienu, ka griezīs pa kreisi. A tie, kas aizmugurē un rēķinājās, ka šams brauks taisni, lai tagad gaida, vai nagļakā lien blakus joslā. Manā maršrutā īpaši 2 vietās - Mūkusamas/Jelgavas (laikam - nu tā, kas Akmens tilta virzienā ir nākamā aiz Lukoila), un Miera/Zirņu.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

DidzisKalnietis rakstīja: Un vēl tas, kas kaitina ne pa jokam. Tie ir „skumjie riņķotāji”. Laikam visskumjākie riņķo pa Deglava – Lubānas ielu apli. Izbrauc no Depo Lubančikā un tad visu apli pa pirmo joslu, lai tiktu atpakaļ uz Dienvidu tilta pusi. Tas pats Dārzciema ielas aplī, Mūkusalas ielas aplī, apvedceļā pie Ķekavas un, protams, visur citur! Pie kam redzams, ka paši dusmojas, ka netiek izbraukt uz apļa, bet pēc tam „pielīp" labajai bordai.

Nez kāpēc šitie paši, tikko izbrauc uz Krasta ielas, momentā ieņem kreiso rindu, lai tad tur normāli uztusētu.

Mūkusalas aplis nemaz nav aplis, bet pusaplis ar krustojumu.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
0 0 Atbildēt

Urāāā!!! Esam atpakaļ! Prieks, ka varam paturpināt diskusiju par pieklājību un braukšanas kultūru!

Atgriežoties pie "vilcieniņiem" vēlos pakomentēt divas lietas. Pirmkārt jau teicu, ka liela jēga tos apdzīt nav, jo parasti tas saistīts ar stresu visiem, gan apdzinējiem, gan vilcieniņa dalībniekiem. Piemēram - tajā pašā Rīga - Ķekava posmā, ieguvums ir ap 30 sek. līdz Ķekavas luksoforam, ja paveicas. Ja nē - vēl mazāk. Ja tur ierodies kā pirmais uz sarkano, tad vilcieniņš piebrauc no muguras.

Ir šoferīši, kas, to apzinoties, neiespringst. Tas, ko neizprotu - kāpēc, ja negrasies apdzīt lēno "čukātāju", nevari atstāt normālu distanci līdz, piemēram, fūres pakaļai?! Tāpat tu neapdzen un no tādas pozicijas tas arī būtu pielīdzinām pašnāvībai, jo, kas notiek fūrei priekšā, pat nenojaut. Ja tā strauji bremzēs - pielipsi, kā muša pie stikla. Tad kur tā skaudība, ka citi brauc garām?!

Otrs - ja brauc ar mazāk dinamisku auto, paskaties, vai tur galīgi nepacietīgie jau nemanevrē. Tomēr - atgriežoties pie jau iepriekš stāstītā - ja es izmantoju pirmo izdevību apdzīt, tikko pabraucis garām pretimbraucošais, par ko arī laicīgi informēju, ieslēgdams pagrieziena rādītāju, esiet tik mīļi - neuzskatiet, ka jums ar superjaudīgo xxx automobili ir priekšroka, un es jums traucēju. Stiprais ir stiprs tāpēc, ka apzinās savu spēku!!! Šādās situācijās es, piemēram, smagajiem virsū "negāžos", jo viņam apdzīšana tomēr ir krietni grūtāka, kā man!!!

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Mazliet kļūdies par to ieguvumu aprakstītajā situācijā. Tās ir ne tikai jau iegūtās 30 sekundes, bet arī atrašanās priekšā vilcieniņam, kas sastāv no indivīdiem, kas pārnesumu sāk meklēt jau pēc zaļās gaismas ieslēgšanās. Un līdz jau līdz Iecavai ieguvums ir kļuvis ievērojams gan laikā, gan nogurumā. Tava doma ir pareiza tikai tad, ja galamērķis ir Ķekava. Bet ja tā ir, piemēram, Varšava, tad tādi posmi un vilcieniņi summējas ne pa jokam - ir sanācis pamēģināt braukt mierīgi, neapdzenot - sausais atlikums gandrīz 2,5h starpība un vislielākais nogurums galā.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu!!! Es arī cenšos rauties no vilcieniņa ārā, lai redz, kas notiek priekšā. Runa bija tikai par to, ka visbiežāk konkrētajā situācijā Ķekavā visi atkal sadrūzmējas pie sarkanā...

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
1 0 Atbildēt

Vēl par to braukšanu pa apli - vienmēr, ja vien tas ir iespējams, pārkārtojos uz apļa 2., vai 3. joslu, ja negriežos uzreiz nost. Pirmkārt - pa iekšējo rādiusu ir krietni īsāks ceļš un apli tādējādi izbraucu krietni ātrāk. Par cik braucu krietni ātrāk, tie, kas skumji riņķo pa pirmo joslu man netraucē atgriezties 1., lai pamestu apli, jo viņi ir lēnāki. Netraucē arī tie, kas izgriežas uz apli, jo viņi tikko uzsāk braukt, un arī ir lēnāki!!! Ir, protams, daži "sportisti", kuri "močī" pa pirmo joslu un cenšas tajā nelaist atpakaļ, bet tādu pēdējā laikā kļūst arvien mazāk, jo kolēģi novērtē, ka viņus ielaida aplī un nebija lieki jāstāv. Pieklājība un sapratne šeit uzlabojas!

Divas lietas, kas jāatceras, lai to visu izpildītu bez problēmām - lai veiktu manevru, labāk ir nedaudz piedot gāzi, nevis bremzēt! To der acerēties arī vienkārši pārkārtojoties pa joslām!

Otrkārt - lieto savlaicīgi pagrieziena rādītājus, lai būtu paredzams. Pašam un citiem vieglāk! Arī tas būtu jādara vienmēr!

Lai viss izdotos, ir jāseko līdzi citiem kustības dalībniekiem, jāplāno savas darbības un savlaicīgi tās jāveic - tātad - jābrauc ar GALVU!

Ja tu redzi, ka kāds ir savlaicīgi ieslēdzis pagriezienu, un vēlas pārkārtoties, vai veikt kādu citu manevru, un tu viņu centies "nospiest", neļauj šo manevru veikt, tad ar tevi nav viss kārtībā, un stigri jāpiedomā pie savas attieksmes pret līdzcilvēkiem!!!

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
0 0 Atbildēt

iAuto rakstīja:

DidzisKalnietis rakstīja: Un vēl tas, kas kaitina ne pa jokam. Tie ir „skumjie riņķotāji”. Laikam visskumjākie riņķo pa Deglava – Lubānas ielu apli. Izbrauc no Depo Lubančikā un tad visu apli pa pirmo joslu, lai tiktu atpakaļ uz Dienvidu tilta pusi. Tas pats Dārzciema ielas aplī, Mūkusalas ielas aplī, apvedceļā pie Ķekavas un, protams, visur citur! Pie kam redzams, ka paši dusmojas, ka netiek izbraukt uz apļa, bet pēc tam „pielīp" labajai bordai.

Nez kāpēc šitie paši, tikko izbrauc uz Krasta ielas, momentā ieņem kreiso rindu, lai tad tur normāli uztusētu.

Mūkusalas aplis nemaz nav aplis, bet pusaplis ar krustojumu.

Arī tajā dīvainībā darbojas tie paši principi, tikai vienu lieku reizi būtu jārāda pagrieziens. Problēmas ir tad, ja tajā vietā, kur Mūkusalas ielas aplis nav aplis, sataisa avāriju. Tad gan stājas spēkā parasta krustojuma izbraukšanas noteikumi.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
0 0 Atbildēt

gaz51 rakstīja: Kas notiek ? Mana dzīve ir izmainijusies. Līdz šim es braucu ar rūcoši plerkščošiem kariesa skartiem nenosakāmas sugas autiņiem, bet tad augstākās varas vadīts nopirku viesistabu uz riteņiem-ādas dīvānu un divus klubkrēslus ar stūri un pedāļiem. Apgūstot šo lērumu labumu es atklāju TO POGU, un mana dzīve krasi izmainijās! Es sapratu-Dievs gandrīz pēc 2000 gadiem pēc Kristus dzimšanas ir sūtijis vēl vienu svētību uz zemes-KRUIZKONTROLI! Ja iepriekš es minu kur varēja uzmīt, apdzinu kur to varēja izdarīt, tad šobrīd viss ir savādāk. Ieritinos krēslā nospiežu TO POGU un palieku mierīgs kā kastrēts runcis. Apdzenot pa kreiso joslu ar 3km starpību es slinki vēroju kā man sēž aizmugurē nervozs auto, jo esmu bezgala mierīgs, es braucu ar atļauto ātrumu! Agrāk es būtu satraucies, uzminis, palaidis, tagad es to nevaru izdarīt jo tā es netīšām varu izjaukt KRUIZKONTROLES dievišķo darbību. Pielāgojot ātrumu priekšā braucošajam es vairs neatstāju vietu apdzenošajiem jo es ilgi varu braukt turoties cieši aizmugurē-mūsu KRUIZKONTROLES ir vienotas! Esmu vairākkārt izbiedējis pretimbraucošos apdzenot ar KRUIZKONTROLI, tā viņiem vajag! Brauc tik ātri, droši vien neievēro ātrumu. Es aizlūdzu par to nevarīgo radijumu ar korsu kura brauc ar 75, lai viņa naktī mierīgi gulētu kad būs redzējusi to briesmīgo avariju kad tas nekauņa viņu apdzenot sadursies ar pretīmbraucošo. Mana roka stiepjas pēc telefona lai nofočētu to ārprātīgo kas brauc ar 130, es pat izdomāju virsrakstu-agresīvs autovadītājs neprātīgā ātrumā trauc pa šoseju. Ar šausmām atceros ka kādreiz tas bija mans kreisēšanas ātrums...Bet tagad man ir mana KRUIZKONTROLE! Tiesa ir viens mazs blakusefekts, manas aptaukotās smadzenes ar vien biežāk liec galvu uz krūtīm vieglai snaudai, dievišķai snaudai, bet ar mani nekas nevar notikt jo mani sargā KRUIZKONTROLE!

Ļoti pareizi! Kruīzkonterole ir lieliskākais izgudrojums tiem, kam patīk raukt bez lieka stresa.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Ne vienmēr. Ļoti daudzi braukšanu ar kruīzkontroli uzskata par apvainojumu. Sanāk noķert kādu, kas brauc kādus 5km lēnāk, nekā mans kruīzātrums - piespiežu pedāli un pārtrinoties apdzenu. Pēc apdzīšanas pedāli atlaižu un auto atgriežas iepriekšējā ātrumā. Izrādās, ka apdzītais to ir uzskatījis par zīmi, ka nu var braukt ātrāk un pēc kāda laika mani noķer un apdzen. Bet nokļuvis priekšā atkal brauc lēnāk. Un tā pa riņķi - ir gadījies vienu tādu ākstu uz Ventpils šosejas apdzīt 6x braucot līdz Tukumam.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
0 0 Atbildēt

Absolūti ideāls nav nekas, pat es nē...

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

DidzisKalnietis rakstīja: Un vēl tas, kas kaitina ne pa jokam. Tie ir „skumjie riņķotāji”. Laikam visskumjākie riņķo pa Deglava – Lubānas ielu apli. Izbrauc no Depo Lubančikā un tad visu apli pa pirmo joslu, lai tiktu atpakaļ uz Dienvidu tilta pusi. Tas pats Dārzciema ielas aplī, Mūkusalas ielas aplī, apvedceļā pie Ķekavas un, protams, visur citur! Pie kam redzams, ka paši dusmojas, ka netiek izbraukt uz apļa, bet pēc tam „pielīp" labajai bordai.

Nez kāpēc šitie paši, tikko izbrauc uz Krasta ielas, momentā ieņem kreiso rindu, lai tad tur normāli uztusētu.

Vēl skumjāk ir tas, ka šī "skumjo riņķotāju" josla parasti ir ātrākā. Un vēl skumjāk ir tas, ka aplī iebraucošajiem nav galvenais ceļš.

2 joslu aplī vienmēr braucu pa ārējo. 3 joslu aplī reizēm iebraucu otrajā. Jo mainot joslas, apli parasti ātrāk nevar izbraukt.

Nortel! Man žēl, bet jau otro reizi nākas Tev pilnīgi nepiekrist!

Iekšējā josla aplī ir lēnāka tikai tad, kad tur iebrauc kāds ļoti lēns tusētājs. Skaties manu šīsdienas komentāru par braukšanu pa apli - tur izskaidroju kas un kāpēc.

Tavs otrais skumju iemesls - iebraucošajiem nav galvenais ceļš, liecina, ka vispār no kustības organizācijas neko nesaproti, par savu vietu uz ceļa pat nerunājot. Iedomājies, kāda varētu būt kustība aplī, ja tajā visi stāvētu un gaidītu, kad Nortels pa galveno brauks tajā aplī iekšā...

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

DidzisKalnietis rakstīja: Un vēl tas, kas kaitina ne pa jokam. Tie ir „skumjie riņķotāji”. Laikam visskumjākie riņķo pa Deglava – Lubānas ielu apli. Izbrauc no Depo Lubančikā un tad visu apli pa pirmo joslu, lai tiktu atpakaļ uz Dienvidu tilta pusi. Tas pats Dārzciema ielas aplī, Mūkusalas ielas aplī, apvedceļā pie Ķekavas un, protams, visur citur! Pie kam redzams, ka paši dusmojas, ka netiek izbraukt uz apļa, bet pēc tam „pielīp" labajai bordai.

Nez kāpēc šitie paši, tikko izbrauc uz Krasta ielas, momentā ieņem kreiso rindu, lai tad tur normāli uztusētu.

Vēl skumjāk ir tas, ka šī "skumjo riņķotāju" josla parasti ir ātrākā. Un vēl skumjāk ir tas, ka aplī iebraucošajiem nav galvenais ceļš.

2 joslu aplī vienmēr braucu pa ārējo. 3 joslu aplī reizēm iebraucu otrajā. Jo mainot joslas, apli parasti ātrāk nevar izbraukt.

Aplī, ja nevajag pirmo izeju, vienmēr braucu iekšā no otrās joslas uz otro vai trešo apļa joslu. Un tas vienmēr ir ātrāk, nekā braukt pa pirmo. Acīmredzot tev ir kaut ko jāpamācās par braukšanu aplī un jāpadomā, ko dari nepareizi.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti