Mēs esam par braukšanas ātruma palielināšanu Latvijā uz 110, 120 un 130 km/h

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Ceļu policija un CSDD brīdina par ātrumu, ātruma pārsniegšana, bīstami, daudz bojā gājušo utt. Jā, Latvijā ir daudz bojā gājušo pret iedzīvotāju skaitu, bet kas tam ir par iemeslu??? Viegli ir uzvelt visu ātrumam, turklāt to ir viegli nomērīt un piemērot sodu. Bet varbūt pienācis laiks analizēt patiesos avāriju iemeslus un jāsāk tas būtu ar pilnvērtīgu informācijas ievākšanu negadījumos, kad ir gūtas smagas traumas un bojā gājuši cilvēki! Kā tiek organizēt un galvenais plānota satiksme uz Latvijas ceļiem un vai mēs ieraudzīsim zīme 110 km/h, 120 km/h, 130 km/h un vairāk?

 
1 2 3 4 5 6 7 ..10
DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
9 3 Atbildēt

Visu laiku cenšos iestāstīt, ka ne tik daudz ceļi, kā apmēram 95% to lietotāju nav gatavi atļautā ātruma palielināšanai.

Palasiet i-auto topikus par satiksmes drošību, pavērtējiet, kā tur cilvēki izpaužas, un sapratīsiet - neesam tam gatavi ar savu sajēgu par braukšanu, attieksmi un arī māku.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
6 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu!

iAuto Reģ.: 17.07.2001
3 1 Atbildēt

Šo argumentu var izmantot vienmēr....

Bet kāpēc latvieši tomēr piebremzē uz Igaunijas ceļiem, bet Vācijā sūdus nesavāra.

Varam mēs braukt normāli un esam gatavi, dodiet tikai normālu infrastruktūru. Plānotāju-projektētāju mums nav normālu, vai arī algo muļķus. Kas tas par līkumiņu braucot pa Dienvidu tiltu Jūrmalas virzienā? Viss taisni un te pēkņi kaut kāds līkumiņš un tad vēl ātruma samazinājuma josla, tāds "ķeksīša" darbs, bet budžets projektam oi, oi, oi!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 3 Atbildēt

Absolūti nepiekrītu!

Ar ko mēs reāli atšķiramies no kaimiņvalstīm? Ne ar ko!

Tad kāpēc Igaunijā ir identiski ceļi, bet ar zīmi 110?

Kāpēc Lietuvā ir autobāņi ar zīmi 130?

Arguments, ka mums cilvēki stulbāki - galīgi nepareizs.

Arguments, ka mums ceļi tik briesmīgi, ka max 90? Galīgi garām! Ir ļoti daudz arī identiskas kvalitātes ceļu, kā citur.

Kas Jums ir pret ātrāku satiksmi (pieļaujamo ātrumu)?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
7 0 Atbildēt

Papēti kārtīgi autobāni Paņeveža_Viļņa un tad noliec pretī kaut vienu ceļu, kas kaut vai par 90 % atbilstu tādam?

Ar visu to, kā uzrīkotas aprgiešanās vietas, kādi ir citu ceļu pieslēgumi, sētas, vārti meža ceļos utt...

Nav mums NE VIENA PAŠA KILOMETRA ar tādas uzbūves ceļiem! NEVIENA PAŠA!

Un par cilvēkiem runājot - tie daži, kuri izbraukuši pāri robežai, vai nu saskata atšķirības un žēlojas, ka citur var braukt, vai tā arī nesaprata, kas tur atšķirīgs. Un tad nu ir secinājumi, ka uz Vācijas bāņiem izlecoši acīs durās un izpildās auto ar austrumeiropiešu numurzīmēm...

Diemžēl...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

OK, par to vēl varu piekrist, tādu (īstu) autobāņu mums tiešām nav.

Bet ar ko atšķiras mūsu 90-100 no Igaunijas 110 divu joslu ātrāka ceļa? Absolūti ne ar ko

No kā mēs, b*******, baidāmies?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
9 0 Atbildēt

Nu tu mums te stāsti kā pa Igauniju bieži lido...

Tev nekad nav pārņēmusi jocīga sajūta, šķērsojot robežu pa E67 uz Latviju vai uz Igauniju diennakts tumšajā laikā?

Pilnīgi nekādas atšķirības neesi pamanījis?

Kā spīd atstarotāji tumsā LV un kā tie spīd uz tā paša E67 Igaunijā? Stabiņi gar ceļa malu, papildus atstarotāji uz viduslīnijas - ceļš kā pacelšanās skrejceļš lidostā, nevis kā parasta divvirzienu šoseja...

Ka Igaunijā pats pēdējais deklasētais elements, kas ar tačku stumj metāllūžņus gar šosejas malu ir apkāries ar atstarotājiem tā, ka ka to tikai akls kurmis nevar nepamanīt. Bērnu grupa ar pieaugušo pavadoni ar atstarotājiem nokārti tā, ka pārvietojoties gar šosejas malu pa gabalu būtu redzams īsts Ziemassvētku brīnums!

Pie mums deklasēti elementi tā vietā, lai uz E67 ceļā Posm Ķekava Iecava lietotu atstarotājus visas "mucas ripina" uz lidojošiem vadītājiem...

Utt. utjpr...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Tikai es tur nelidoju, es vienkārši pārspīlētu nevelkos.

Kas attiecas uz atstarotājiem un ceļa apzīmējumiem - 100% taisnība gan, tas jāatzīst.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
5 0 Atbildēt

Nu redzi, un kā ar pārējo kultūru uz ceļa? Kā to tu vienā dienā izmainīsi? Kā piespiedīsi velobravūras braukt pa veloceļu, nevis pa šoseju blakus tam, kā piespiedīsi lietot atstarotājus un gājējiem iet pa ceļa pareizo pusi? Kā vienā dienā izmācīsi visus tos, kas mucā auguši un pa spundi baroti?

Ir vesels bars cilvēku, kam autovadīšana pat ar atomātkārbu ir tīrās zobu sāpes (nepieciešāmības vai presiža spiesta lieta) - kā tos tu vienā dienā iemācīsi sākt braukt normāli?

Tad vēl pa vidu vernoni, kam visi ir parādā kaut ko un ka jebkurš acīmredzams drošības standartsliekas absurds un neizprotams vai caur pakaļu izmocīts, kam viss jābrīdina rakstiski ar kurjerpastu un novīzēts ANO drošības padomē, lai tik čalītim nebūtu jāsamazina savs lidojums...

Un ko ar tiem, kas pabraukājuši par eiropu, bet tā arī neko nav sapratuši kas tur notiek uz ceļa un ar ko turiene attšķiras...

Par cilvēku nevar tapt vienā dienā - uzlabojumi ir, nenoliedami, vienkārši vajag salīdzināt ne ar vakardienu bet ar 10 gadus vecu pagātni. Jā varbūt progress šķiet lēns, bet tas ir dabisks.

Sabiedrībai kopumā līdz civilizācijai vēl tāls ceļš ejams. Vienā piecgadē neizmainīsi to, ko 50 gadus čakarēja...

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Varbūt vispirms vajag autobravūrai, kam velobravūra traucē, nolaist čuras no galvas? Man nav ne jausmas cik daudz veloceliņu ir dižās pilsētas apkaimē sabūvēti, un kādi tie ir - man divu gadu laikā divi CUVu braucēji, laikam aiz pārāk lielas pašapziņas, braucošam liepājā pa zirneni ir rādījuši ka man vajagot braukt pa veloceliņu - nu tad lai viņi arī brauc, ja viņiem vajag - es pa zirneni braucu ja man ir kaut kur jāsteidzas - es labprāt iedotu vienam tādam auto-balamutem velosipēdu lai nobrauc pa zirnenes "veloceliņu", turot 25 kmph vidējo, un ja viņš to izdarīs visā ielas garumā, un pat neapsitīsies, nopirkšu viņam šokolādi.

Pie mums ir tāda problēma ka velo infrastruktūru projektē cilvēki, kas brauc ar mašīnām. Kaut kādi svētdienas braucēji paņaud ka viņiem vajag veloceliņu - ja nauda atradīsies, varbūt arī uzbūvēs. Te, piemēram, pirms kāda laika bija runas, ka varētu no liepājas līdz nīcai uzbūvēt veloceliņu - ja to ir domāts būvēt kā atsevišķu celiņu, nevis šosejas paplatinājumu, es esmu pret - ziemā neviens tādu netīrīs, tā ka ar velosipēdu būs tāpat jābrauc pa jūtami šaurākās šosejas malu - bet vasarā nav problēmu braukt pa šosejas malu, šoferiem ļoti labi sanāk apbraukt redzamus velosipēdistus

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
4 0 Atbildēt

Emeša? Tu lasīt proti? Pa trīs joslu ceļu, kuram tieši blakus un absolūti paralēli,bet atdalīti no auto satiksmes iet veloceļš?

Vai emeša ņe čitaķeļ, emeša - pisaķeļ?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Cik daudzās vietās tāda situācija ir - un cik kvalitatīvs ir tas ceļš, un cik viegli uz tā uzbraukt/nobraukt?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
5 0 Atbildēt

Gar sešjoslu ceļu vismaz pusotru km garš un ļoti ērti un plūdeni pāriet veloceļā no sākuma gar četrjoslu ielu, vēlāk gar sešjoslu bulvāri. Kopumā visā garumā ap 7 km

Līdz viņam ir dažu nespējnieku Rīgas dome ar Garkalnes domi nespēja vienoties par kilometru garu posmu un atkal ir lielisks veloceļš...

Veloceļš ir kvalitatīvs, pats esmu to lietojis.

Un vēl visādi sporcmeni vakara krēslā ar nespēju aprīkot savu ciskudrilli kaut ar elementāriem atstarotājiem, par tādu ekstru kā diožu lampiņas nemaz nerunāsim...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu, varbūt garākā gabalā braucot nav vērts ķēpāties mazu gabaliņu pa kaut kādu veloceliņu braukt - varbūt pa to daudz svētdienas braucēju velkas un bremzē satiksmi - visādi var būt. Tos bojābraucējus, kas brauc bez apgaismojuma, es tiešām saprast nevaru - bet nu - es zinu vienu čali, kurš dzīvo dižajā pilsētā, un kam velosipēds ir sporta inventāra lomā, un kurš neies pirkt "opapa velosipēdu" [tikko nomainīja kalnieti pret "pilsētas velosipēdu", a tur no pilsētas velosipēda nav ne smakas, kalnietis bik savādākā konfigurācijā] un neies to aprīkot ar tādām pašsaprotamām lietām kā dubļusargi ["es braucu tikai sausā laikā"] vai grabažnieku ["es neko nevedu"] - tā ka varbūt šitas variants. Par visādiem diožu jāņtārpiņiem gan es mēdzu smīkņāt - ir 2016. gads; uz 25 kmph braucošs, ar ģeneratorrumbu aprīkots velosipēds var darbināt diožu lukturus, kas gaismas plūsmā īpaši no moča neatpaliek - bet nu tur vajag rubīt fišku.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Kāpēc mūsu pašu cilvēki prot lieliski braukt arī pa citu zemju autobāņiem arī 130+++? Pat tepat blakus, nevajag nekādu Vāciju.

Kāpēc dzīvojat aizvakardienā, piedāvājot absolūti smieklīgus ātruma ierobežojumus arī uz modernām šosejām?

Kas mums ir tik citādāk?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
5 0 Atbildēt

Šeit lielākā daļa ir absolūti kompleksaini tipiņi, kas grib uzlekt augstāk par savu pēcpusi. Kad ir uzlekuši, tad ir kauns nolaisties uz zemes.

Nu nevar cilvēks citiem tādiem pašiem tirliņiem redzot nolaisties uz zemes... un sākt braukt pēc noteikumiem un neizmantot tradisionālis +20 pie paceltā limita. NESPĒJAM!

Mums cilvēkiem galvās ir problēmas. Galvas slimas! Kā jānorej koruptīvāks politiķis - tā pirmie, kā paši tā koruptīvā politiķa vietā - tā uzreiz atbilde - es darītu tā pat, tik nesaki pats nedarītu...

Satiksme ir mazs lakumas papīrītis tam, kas notike sabiedrībā kopumā. Ņem kuru sfēru gribi - lielākoties pašu cilvēku sapujušajos prātos rodas tas, kur dzīvojam, tas kā dzīvojam un kā te viss notiek un izskatās.

Normāli domājošo ir pārāk maz. Pagaidām (es ļoti ceru)

Vispār jau sabiedrība attīštās un nu jau ir ārkārtīgi labāk, kā tas bija, teiksim 90-to gadu vidu. Gājējus pie krustojumiem palaist jau mākam, vide sakoptāka, kopumā dzīves līmenis uzlabojas. Ceru un ticu, ka korupcija, vismaz vadīājs CP inspektors starpā nu ir gājusi kaut nedaudz mazumā... Bet vēl ir tāls ceļš kurp iet.

Es ticu, ka pienāks tā diena, kad šī diskusija šķitīs absurda un pat smieglīga. Bet tas viss nenotiks uzreiz...

Bet pagaidām - esam, kur esam, vēl ir jāiemācās dzīvot pēc noteikumiem, katra paša un visas sabiedrības kopumā labad.

Kamēr vairumam sēdēs galvā doma, ko ta es viens mazliet, - uz kopējā fona nepamanīs - tikām būs kā būs..

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Atbilde par ierastajiem +20 - sakārtojam ātruma limitus un varbūt +20 kļūs neaktuāli? Jo uzskatu par apsmieklu braukt ar 90 2016.gadā pa Jūrmalas, Jelgavas, Ogres, Siguldas u.c. šosejām. Goda vārds

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

OK

Vasarā daudz kur jau ir 100! Fantastiski

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Es savukārt uzskatu par baudījumu tur braukt ar 90 km/h.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 1 Atbildēt

Atkārtošos vēlreiz. Ātri braukt pie stūres - cilvēka vajadzību - vēlmju ja ne pašā apakšā, tad visai zemu. Tas ir pilnīgi normāli un pilnīgi dabiski. Eiropa to jau ir sapratusi sen. Mēs pamatīgi guļam (bet nepelnīti).

Braukt superīgā auto pa 3 joslu ceļu ar ātrumu 90 - tas NAV normāli un nav arī adekvāti. Tas ir smieklīgi un padomiski, atbilstoši reāli arhaiskai tehnikai un sapratnei.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

Man arī patīk ātri braukt, bet tādu kā mēs, kam braukšana patīk, kam patīk braukt ātri ir maz! Kā arī mums ļoti bieži tikai šķiet, ka nu mākam braukt labi un darām to pareizi... Kad pirmo reiozi saaizināja sportistus un žurnalistus uz Michlen drošas braukšanas skolas ekstremālās vadīšanas apmācībām Igaunijā - liela daļa vīpsnāja, ko tiem tur vispār iemācīja un cik domīgas sejas bija apmācību laikā un pēc tām...?

BET ir šausmīgi daudz objektīvu un uz sitienu nemaināmu bet:

Ir pilns ceļš ar Vernoniem, porofānierm, auklītēm, bailīgiem, pašsvarīgiem, nezinīšiem, braukt neprotošiem, par spīti braukt neprotošiem utt... Un viņi no bailēm, neprasmes, pieredzes trūkuma rezultātā brauc kā sanāk. Ātri lidot gribētājs + bailīgs, bezpieredzes pašpārliecināts (es braucu pēc noteikumiem un viņām nav mani jāapdzen) = iespējami visai lieli sūdi!

Tāpēc sava vēlme uz tiem pieciem ceļiem ir mazliet jāpaciešas. 100 jau, kā atzīmēji, vietām ir - pagaidām ar to pietiek!

Gribi braukt ātrāk - tak zini CSN un droši vien, ko saka APK, cik $ un cik punkti...

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Man skolā mācīja ka vēlmes ir bezgalīgas, bet iespējas tās piepildīt, gan ne. Kad tu te filosofē kādas ekstras ir pašsaprotamas - atceries ka šajā pašā laikā indijā indietim ir lielāka iespēja dabūt sievu, ja viņa motorrikšai ir nevis trīs, bet četri riteņi.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Jau minēju arī, ka ļoti tuva man mūsu pašu Latvija.

Darba darīšanās man patiešām bieži sanāk braukāt pa kaimiņvalstīm, un tur es reāli izskrienos

Tā, ka pēc tam pa mūsu zemi protu braukt arī lēnāk, galīgi ne agresīvi.

Bet galvenā sarunas tēma jau bija iauto ierosinājums vietām (ne visur) sakārtot ātruma ierobežojumus. Kāda ixa pēc tik daudz pretinieku, tas man grūti izprotams.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

110 ir maksimums ko var atļaut uz

1. Dažu km garās jūrmalenes

2. Nelieliem posmiem uz Jelgavenes

3. Neesmu pārliecināts par Daugavpils šosejas segumu no Nīcgales līdz D-Pilij

4. Īsā posmā pa Vidzemes šoseju no apvedceļa Tallinas virzienā līdz mazu gabaliņu pēc satiksmes pārvada pār dzelzceļu aiz Garkalnes, jo tālāk ceļa segums - skumīgs...

Neko daudz km nesanāks...

Pārējās veitās ar Dievu uz pusēm var atļaut 100.

Tīnūžu-Kokneses ceļš - cilvēki pierādīja, ka NEPROT braukt pa to ceļu. Avariju vairāk kā jēgas uz visādi citādi, manuprāt, lieliska ceļa. Mums cilvēki uz tāda mopnotona ceļa iet sviestā, mieg ciet. TO pašu viņi izdarīu uz LT "bāņiem" jo pie tik vienmuiļas peizāžas nav pieraduši...

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Protams, ka neprot. Bet atbildīgie jau neies atzīties, ka vainīgs ir ceļš, nevis nepratēji. Tepat jau apspriedām, ka tas ir projektēts kā divu brauktuvju ātrgaitas ceļš - ar gariem lēzeniem līkumiem un atbilstoši sliktu redzamību apdzīšanai.

Vlads Reģ.: 31.08.2006
3 0 Atbildēt

110km/h vasarā ir mierīgi braucami visi A klases ceļi, tavi nosauktie posmi, pie nelielielām investīcijām infrastruktūrā ir sakārtojami līdz 130 km/h,

Es piederu pie tiem, kas uzskata ka viens ātruma ierobežojums visos gadījumos vienkārši ir nesaprotams un tizls,

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Es skatos - esi optimists jautājumā kas skar nelielas investīcijas infrastruktūrā...

Man ir tīri ziņkārība - cik ir summa, līdz kurām investīcijas ir uzskatāmas par nelielām un vai gadījumā pat tām nelielajām investīcijām nevarētu sakārtot krietnas reizes vairāk zemākas kategorijas, bet ne mazāk kādam svarīgus ceļus?

Vlads Reģ.: 31.08.2006
2 0 Atbildēt

Esmu optimists un ne tikai jautājumā par investīcijām,

Katru gadu noripojot vismaz 40-50 kkm, tikai pa mūsu ceļiem + kāds 10kkm pa Europu, uzskatu, ka mums mūsu satiksmes intensitātei lielos vilcienos ir pat labi, šur tur pat pārāk labi, gan ceļu kvalitātē, gan braukšanas kultūrā. Protams "v semje ne bez uroda", bet lai es teiktu, ka 95 procenti nav spējīgi braukt, domāt vai darīt....

Es laikam citā Latvijā dzīvoju, pa citiem ceļiem braucu

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Jaukā siltā vasarass dienā lielākajai masai viss ir vislabākajā kārtībā. Te problēmas sākas koplietošanas satiksmē skriet gribētājiem. Pārvērtētas personiskās prasmes salikumā ar konkrēto transportlīdzekļu spējām...

Vasarā labā laikā notiek vissmagākās avārijas ar vislielākajiem sadursmes ātrumiem.

Bet kopējo ķēdes stiprību mēra pēc vājākajiem poismiem. Kas notiek pilsētā, ja pēkšņi uznāk stiprāka lietus gāze? Bet, lai paīštam novērtētu, ko pie stūres prot 95% iedzīvotāju, ir pirmās vēlās jau timšās darbadienas beigās, kā reizi uz mājupbraucamo laiku pilsētu un šoseju pēkšņi pārsateidz negaidīa sniegavētra un slapjdraņķis. Neskatoties uz to, ka daļai pat ziemas riepas ir virsū un ziema nav nekas eksotisks šeit...

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Maijā biju Minhenē un braucu pa šauriem,līkumainiem divu joslu ceļiem (viena josla vienā virzienā) visur zīmes 100 km/h!!! Kur mazie ciemi, tur 40 km/h.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
5 0 Atbildēt

Nesaprotu kāpēc cilvēki nepalasa vismaz visu šo tēmu, bet uzdod tos pašus jautājumus, kas jau trīs reizes iztirzāti šet un vēl "braukšanā pa kreiso joslu" utt.

Nu tad atkārtošos vēlreiz, un oponējiet man, ja nepiekrītat - 95% no satiksmes dalībniekiem nav gatavi pat tam 90!!!!!!

Ko jūs žvankstiet par tiem knapi 5%, kas māk?! Tie pārējie tak jūs nogalinās, sadzīs pa grāvjiem un mežiem.

Rādītājs ir tikai viens - kad sasnieg drusku sniegs un bišķi piesalst, cik ir to, kas turpina braukt ar 90 un dara to droši, saprotot kas ir kas!!! Tiem arī žetons un atļauja pabraukties drusku ātrāk šur un tur.

Kasinsh79 speciāli - to, kas brauc ārpus latvijas, nemaz tik pulka nav, un sūdus viņi taisa! Palasi kaut vai tēmu "kas ar mums notiek". Ja cilvēki māk braukt un pieklājīgi uzvesties, tad māk to visur, gan šei, gan ārzemēs.

Pazīstu veselu baru autovadītājus, kuri nebrauc ārpus Latvijas, jo baidās - a kas tur ir, kā tur auto brauc? Ja nu izbrauc ārā, tad knapi kust, jo bīstami tak...

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Nu tad vēlreiz atbilde - Šo argumentu var izmantot vienmēr.... Bet kāpēc latvieši tomēr piebremzē uz Igaunijas ceļiem, bet Vācijā sūdus nesavāra.

Varam mēs braukt normāli un esam gatavi, dodiet tikai normālu infrastruktūru. Plānotāju-projektētāju mums nav normālu, vai arī algo muļķus. Kas tas par līkumiņu braucot pa Dienvidu tiltu Jūrmalas virzienā? Viss taisni un te pēkņi kaut kāds līkumiņš un tad vēl ātruma samazinājuma josla, tāds "ķeksīša" darbs, bet budžets projektam oi, oi, oi!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Nebūsim naivi, ne jau ceļa infrastruktūra liek sabremzēties Igaunijā...

Ceļš taču radikāli labāks - varētu vilkt cik iet, bet nē...

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Tas policijas un sodu nopelns.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Varētu precīzāk un izvērstāk?

Nu tā lai nepaliek šaubu?

Un kāpēc šeit tā tas nav? Uz šo vēlos vēl izvērstāku pārdomu pilnus teikumus?

Un otrs - vai tik vien tāpēc?

Un tagat trešais - vai tiešām esam gatavi (viss autovadītāju kopums) ievērot kaut esošos noteikumus?

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
2 0 Atbildēt

Cik tad vispār ir to mūsējo, kas aizkuļas līdz tai pašai Vācijai pa brīdim. Un vāra gan tos sūdus - ir gadījies manīt. Tur gan ver atšķirt tos, kuri brauc puslīdz regulāri, un kuri pa retam paviesojas civilizācijā un tā arī neko nav sapratuši.

Par Igauniju runājot - pirmkārt visi zina, ka CP Igaunijā nav uzpērkama un sodi ir drastiski. Nevienam jau negribas maksāt, bet CP ir gana pamanāma un aktīva.

Otrkārt - vide audzina cilvēkus - ja redzi, ka vietējie brauc gana kulturāli un ievēro noteikumus, tad nevilšus piemērojies.

Otrs ir tā pati satiksmes organizācija, kas gan Igaunijā, gan Lietuvā (drusku mazākā mērā) ir gana korekta un sakārtota. Vismaz saprotama (leišiem gan tie melnie punkti ir drusku pārspīlēti - līdzīgi kā mums - kur tik kāda avārija bijusi, tur ātruma ierobežojums...).

Pasen jau komentēju, ka pie mums pati satiksmes organizācija izraisa nihilismu, agresiju un neticību ierobežojumiem!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Nu es vasarā ar Mercedes-Sprinter 311CDI aizbraucu līdz pat Anglijas ziemeļiem un braucienu izbaudīju. Atpakaļceļā pie Londonas braucu pāri Temzai pāri Queen Elizabeth Bridge. Iespaidīgi!

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 1 Atbildēt

Un te mēs pienākam pie vēl viena būtiska argumenta par labu ātruma palielināšanai, proti, izlasām šī pētījuma rezultātus: "Pētījums: autovadītāja agresivitāte uz ceļa liek citiem uzvesties līdzīgi"

www.iauto.lv/pie-stures/satiksmes-drosiba/20623-petijums-autovaditaja-agresivitate-uz-cela-liek-citiem-uzvesties-lidzigi

TĀTAD:

1) Nepārdomātā satiksmes organizācija, foruma tēma ar piemēriem šeit www.iauto.lv/forums/topic/26804-vai-mums-ir-viss-kartiba-ar-satiksmes-un-celu-planosanu

2) Kopā ar nesamērīgi mazu ātrumu, kur tas varētu būt lielāks (diskusija šajā tēmā) arī ceļu remontu laikā

3) Pašu autovadītāju sliktie ieradumi, kurus neskolo Ceļu policija, kā piemēram, braukšana kreisajā joslā labās joslas vietā - diskusija šeit www.iauto.lv/forums/topic/26798-lena-brauksana-kreisaja-josla-ir-bistamaka-par-atruma-parsniegsanu?pnr=2

Ir iemesli, kuri rada agresiju uz ceļiem, tātad arī satrauktu braukšanu pārējiem ceļu satiksmes dalībniekiem, kā rezultātā rodas pīķi un tie daudz biežāk var novest pie avārijām.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Vai to mēs šeit papļurkstot iAuto forumā atrisināsim?

Izārstēsim "gāzi grīdā" laika atsaldeņus?

Ceļu projektētāji sāks labāk projektēt, satiksmes organizētāji labāk organizēt?

bīstamu krustojumu tuvumāuzstādīs /!\ tagadējo (70) vietā?

Saprātīgāk krāsos līnijas?

Kā tieši mūsu diskusija liks CP pievērst uzmanību visādiem citiem pigoriem uz ielām? Vai sodi paliks adekvātāki? jo 20 eiro bieznom un trūcīgajam ir divas radikāli atšķļirīgas vērtības... Somijā sodiem ir koeficients no gada ienākumiem, pie mums nestrādās, jo ar biezauto braukā teju maznodrošinātie - ideja - varētu ieviest proporcionāli pārkāpēja stūrētā auto muitas kataloga vērtībai.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Mēs uztaisīsim projektu ar Lohiem kreisajā joslā un pēc rezultātiem domāsim, kā tālāk attīstīsim šīs domas virzību. Šī nav tikai diskusija iAuto forumā

Šis ir kompleks jautājums un ar kaut ko ir jāsāk

aansis Reģ.: 23.11.2012
7 0 Atbildēt

Nu lūk - tieši šie ir argumenti, kas ir pret atļautā ātruma paaugstināšanu. Vispirms tātad ir jāpanāk normāla un visiem saprotama satiksmes organizācija, pēc tam jāizaudzina tikai tos, kas nespēj iekļauties jau esošajā plūsmā. Un tikai tad, kad visi draudzīgi spēs pabraukt ar šobrīd atļauto ātrumu vienmērīgā plūsmā, varam runāt par šīs plūsmas ātruma palielināšanu. Bet tas visticamāk arī ātrajiem tad vairs neliksies aktuāli - taisnība beidzot izrādīsies šobrīd maldinošajiem laika ietaupījuma rēķinātājiem. Šobrīd tas mazais ietaupījums, ko daži rēķina, veidojas no analfabētisma matemātikā. Ne jau 90 un 110 aprēķinos jāsalīdzina, bet gan nobrauktā posma vidējais ātrums. Šobrīd, braucot visnotaļ agresīvi, bet droši - apdzenot, vietām ievērojami pārsniedzot atļauto ātrumu, starppilsētu braucienam Latvijā vidējais ātrums ir tikai ap 80km/h. Augstāku var dabūt tikai ar ļoti bīstamiem manevriem vai naktī, kad ceļi tukši. Ja līdz tādam vidējam ātrumam paceltos plūsmas ātrums, tad mēs varētu runāt par to, ka mierīgi braucot netiek zaudēts laiks.

Atļautā ātruma palielināšana, nesakārtojot minētās problēmas, tikai pasliktinās kopējo situāciju.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Absolūti sadalu un pilnībā pievienojos šim viedoklim!

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Ar kaut ko ir jāsāk, jo Ceļu policijai ir viegli masēt, kamēr nav otrās puses, kas pārstāv savas intereses. Tā kā interesenti laipni lūgti pievienoties. Sākam arkreisajā joslā braucošajiem.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
5 0 Atbildēt

Iesākumam pietiktu, ja CP uzliktu par uzdevumu nesamazināt protokolu skaitu (izklausās mazliet totalitāri un nepareizi), bet samazināt ātruma protokolu procentu līdz maksimums 15%. Šo ideju jau kāds pieteica.

Ar to arī varētu sākt izlaideņu audzināšanu!

Un otra lieta - principā neņemt kukuļus un par mēģinājumu šūt klāt krimināllietu - kā muitā rakstīts, pat dokumentos aizmirsta banknote tiks uzskatīa par kukuļdošanas mēģinājumu. Varam vai nevaram?

Es ļoti gribētu ticēt ka pēdējās rindkopas ideja ir dzīvotspējīga. Ļoti gribētu, patiesi! Ar to arī iesākumā varētu pietikt

aansis Reģ.: 23.11.2012
1 0 Atbildēt

"dokumentos aizmirsta banknote tiks uzskatīta par kukuļdošanas mēģinājumu" - no vienas puses loģiski, tomēr nebūs pareizi. Muitā drusku savādāk - ir ļoti jācenšas A4 papīros glabāt naudu. Velkot dokumentus ārā no maka tomēr ir pieļaujam cilvēciska kļūda - īpaši cilvēkam, kam rokas trīc tikai ieraugot CP. Kur problēma šo risināt no kukuļņēmēju puses - policistam formā nosakot kriminālatbildību, ja pie viņa tiek atrasta skaidra nauda. Bez jebkādiem paskaidrojumiem. Skaidro naudu, kopā ar civilajām drēbēm, lai atstāj savā darba skapītī - patrulējot tā nav nepieciešama. Es, protams, saprotu, ka bail - es arī policistus uzskatu par zagļiem, bet lai pamēģina vispirms savā vidū ieviest likumību.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Piekrītu viedoklim.

Nu tā gandrīz - parasti Tehpase un vadītāja apliecība nav vienā maka nodalījujmā ar naudu. Toties apdrošināšanas lapa ir A5 vai A4 izmēra papīrs, kuršā sen faktiski nav jāvadā līdzi. To var mierīgi ārā nevilkt! Pietiks ja pārbaudīs elektroniski. Un tajā papīrā jau nu nauda nevar gadīties nejauši, gluži kā tehpases maciņā, ja tāds ir sagadījies lietošanā.

Par skaidras naudas neesamību kabatā - pilnīgi piekrītu, bet te parādīsies visādi CP puses "džeriņi", kuri pateiks, ka skaidras naudas neesamība kabatā ar nolikumu ir cilvēktiesību pārkāpums... Skanēs absurdi, bet šitādi grābekļi var izlīst, kaut lietas vārdā tie būtu ar sūdainu mietu jāiznīdē!

Un vēl - vairāk netrafarētu auto!

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Apdrošināšanas lapa vismaz man ir A5 un salocīta līdz tehpases izmēram. Daudziem citiem man zināmiem cilvēkiem arī. Un makā tiek glabāta kopā ar tehpasi un kopā izvilkta. Tā ir jāvadā līdzi, ja brauc ārpus LV, ceru, ka neuzsākt, ka tādēļ jāliek iekšā un ārā katru reizi. Nerādīt to Latvijā jau ir "kasīšanās" - es tā arī daru un pats esi viens no tiem, kas saka, ka man vajadzētu mainīt attieksmi pret CP. Tā nu līdz tavai dubultmorālei tikuši esam. Tagad par naudu makā. Es vispār naudu makā neturu, jo pieturos pie uzskata, ka maks ir ērtākais veids, kā ātri palikt bez naudas UN dokumentiem. Bet ne tev, ne man nav nekādas tiesības mācīt citas privātpersonas, kā glabāt savu naudu. Un tā nonākam pie policistu cilvēktiesībām - ir jāsaprot, ka tādu NAV. Uzvelkot formu, privātums paliek skapītī un ir jāievēro amatpersonas statusu - pilnvaras nāk komplektā ar paša tiesību ierobežojumu. Un tā ir visbūtiskākā lieta, ko mūsu amatpersonas negrib pieņemt.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Potenciāla kriminālatbildība ātri vien trīcošām rokām iemācīs izkratīt no polises banknotes...

Ja jau ir tik ļoti bail no miličiem, varbūt labāk tomēr izmantot sabtransportu?

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Nu man jau ar tā liekas, bet tu nez kādēļ to video redzamo VW aizstāvi - ka esot labs un pareizs braucējs.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Vienīgais, ko viņām varētu pārmest ir paātrināšanās pēc radarta virs atļautā (ja tā tas bija?), tiesa tu viņam iesēdies astē un darīju precīzi to pašu! ;)

Ja godīgi - mani tas čalis pirmajā joslā ar -10 no divām joslām galīgi nebūtu traucējis. Un līdz radaram pilnīgi nekādu pārkāpumu viņa rīcībā nesaskatu. Sēžot viņam astē - nav ko pārmest, bet faktiski apsteigt nebūtu nekādu problēmu.

Pēc radara - jā - jautājums vai neieskrējās par ātru, bet Tu tak viņam liki pakaļ...?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Attiecībā par filosofiju par apdrošināšanas polisēm - es esmu gandrīz aizmirsis kā tās izskatās - man uz mana vārda papīrītis toč nekad nav bijis - gan A90 tika, gan golfs tiek apdrošināts internetā - ja arī kādreiz kāds cepists apturēs, viņam nāksies samierināties ka man nav ne papīra gabaliņa pie dvēseles.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Ja nepamanīji, diezgan skaidri uzrakstīju, ka papīrīti ir jāvadā līdzi, izbraucot no LV. Un nerauju to ārā, kad braucu tepat uz vietas - stāv makā, atsevišķā nodalījumā, kopā ar reģistrācijas apliecību. Attiecīgi CP redz, ka man tas papīrītis ir un ļoti apvainojas, kad saku, ka tas ir mans papīrītis un nav viņiem jārāda. Samierinās jau, bet tad jau ir sākusies tā komunikācijas daļa, kuru man te daudzi pārmet.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Pag, nu kā tad paliek ar "Ja jau ir tik ļoti bail no miličiem, varbūt labāk tomēr izmantot sabtransportu?" Jeb tev atkal dubultmorāle? VW divreiz nobīstas no miličiem, kas nav attaisnojums braukt ar pārāk mazu ātrumu, traucējot satiksmi - vispirms pie fotoradara un pēc tam pie pašvaldības busiņa.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

nav pierādījumu, ka šim rokas trīcētu

toties nocitē CSN punktu kurā nepārprotami norādīs, ka šis cilvēks ir uzskatāms par satiksmi traucējošu.

Un jā - varbūt čalim vienkārši nestrādā spidometrs. Nav nojausmas ar kādu ātrumu pārvietojas, lūk arī "taustās pēc citiem...

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

[cenzēts]... Nopietni? Nestrādā spidometrs? Vai tev ir zināms, ka nestrādājošs spidometrs ir "3" skatē un ar šādu auto defektu piedalīties satiksmē nav atļauts?

Tā nu mēs nonākam līdz mērkaķiem ar granātu uz ceļa, kas to vien zin, kā visā vainot tikai ātrumpārkāpējus.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Nuu, ļoti daudzi auto pie mums var sagadīties īslaicīgi satiksmē ar satiksmes drošību tieši neietekmējošiem defektiem, kuri skatē atzīmējami ar "3". Es arī divas dienas braukāju ar nestrādājošu spidometru, iekams pienāca rinda servisā un to novērsa.

P.s. Vai skatē var nodiagnosticēt nestrādājošu spidometru, ja tam pirmā iedaļa pie ierobežotāja ir 20 km/h? Proti, tādiem auto, kas ātrumu sāk uzrādīt tikai ar sākot ar 20 km/h?

Un vienalga pašu galveno spītīgi negribi saprast, ka ar 47 pēc spidometra DRĪKST braukt pie atļautajiem 50, kaut de Facto tas ir ~40, un TAS NAV PĀRKĀPUMS!

Un ir pilnīgi vienalga kā Tev šķiet, vai kā tev liekas!

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 1 Atbildēt

Tas ir pārkāpums. Tāds pats, kā pārsniegts ātrums. Un tieši tādēļ, ka tādi kā tu to nevēlas saprast, mums nav cerību uz normālu satiksmi.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

Es nevienu mirkli neesmu a

pgalvojis, ka tas nebūtu bijis pārkāpums.

Bet tu brauc uz 100 kur atļauts 90 un uzskati, ka viss ir normas robežās, toties kāds cits ar 2-5 km/h lēnāk kā max atļautais ir uzreiz ir teju noziedzinieks!!

Kā tur palika ar neiecietību un pašvarīgumu? Pieļauju ka Šo lasot radošais eksperiments ar svešo neliešu un noziedzinieku pārkāpumiem draud izgāzties saknē, jo pats tik pat kritiski uz sevi nespēj paskatīties.

Es visu laiku tev lieku paskatīties pašam uz sevi no malas. Kamēr Tev tas neizdosies - būsim, kur esam.

Es nenoliedzu ka es pārkāpju, bet ar to nelepojos un cenšos šajā jomā laboties. Un mana maniere braucot un pārkāpjot par nelieti padara mani pašu, nevis tos, kas cik necik ievēro. Tā ir mana problēma, nevis citu problēma. Kamēr to neapjēgsi būs grūti ar Tevi turpināt diskusiju.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Es visu laiku apgalvoju, ka nepārkāpt nav iespējams, tu tam nepiekrīt, bet tam faktiski nav nozīmes. Tas ko daru pats un sagaidu no citiem - nepakāpju bezjēdzīgi un pēc iespējas netraucēju citiem. Es ar savu 100 nevienam neliku braukt ātrāk vai darīt jebko pret savu gribu. Bet tas Nissan kreisajā joslā sadarbībā ar VW labajā man lika braukt lēnāk. Es pieklājīgi palaidu smago pārkārtoties un ko dabūju pretī - ilgstošu bezjēdzīgu braukšanu starp joslām un beigās kaut kādu nesaprotamu rīcību, kas man traucēja normāli braukt.

Vai es kādam pārmetu, ka traucēja man pārkāpt? Tajā video nebija neviena tāda. Tikai LOHI, kas pārkāpa pilnīgi bezjēdzīgi - paši no tā pat negūstot nekādu labumu. Piedod, bet starp egoistisku pārkāpēju un stulbu pārkāpēju es tomēr par jēdzīgāku cilvēku uzskatīšu pirmo. Un ja vēl tas pirmais savu ego aprobežos ar pārkāpumiem, kas man netraucēs - tad jau viss būs tuvu ideālam.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Nu redzi - katram mazliet un pieklājīgi ir sava mēraukla. Kāpēc visiem jāvadās pēc tavas mērauklas un tā lai Tev ir ērti.

Katram sava mēraukla. Kamēr mēraukla nepārkāpj CSN - tā ir uzskatāma par pieņēmamu, kad mērauklā ir atkāpec no CSN - sūds ne mēraukla un ar tās lietošanu vari iet kārties!

Vēlreiz atkārtoju braukt 3 km/h lēnāk kā noteikumi ļauj nav pārkāpums un nevar tikt uzskatīts par pārkāpumu, jo tu skaties GPS, cilvēks atbilstoši regulām pozitīvi kalibrētā sp[idometrā kur rāda max atļautu. Tu nervozē un sauc visus par traucējošie idiotiem, tevi cilvēks no sava skatu punkta pamatoti uskata par ņeķerpilu.

Un kad viens egoistisks pārkāpējs atļausies tev patraucēt pārkāpt, tā tas uzreiz ir stulbenis, bet kad pats patraucē citiem pārkāpt - tad esi neiecietīgs...

Lasu un brīnos - vai tiešām pašam nunemaz nepieliec, ko Tu te muldi?

Laikam man nu ir skaidrs, kāds tu frukts esi... Kamēr pašam labi - paša mēraukla ērta - viss labi, svešas mērauklas slikti, nedod Dievs neļāus pārkāpt - vispār noziedzinieki! Tā teikt noteikumi labi kad pašam ērti, slikti, kad pašam tie traucē...

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Mūsu CSN kā mēraukla ir sūds - pareizi saki. Un tādēļ mana mēraukla ir cieņa pret citiem un sakarīgu satiksmi, kā arī vēlme, lai tāda būtu šeit, Latvijā. Pārkāp, bet NETRAUCĒ un NEAUDZINI citus uz ceļa. Citur vari padiskutēt, ja no tā labāk paliek. Gribi vilkties - dari to pa labo malu, nevis visās joslās paralēli, lepojoties ar savu pareizību. Baidies no policijas - brauc ar sabiedrisko. Gribi skriet - neapdraudi citus un neuzskati, ka tev ir jāskrien tūlīt un tagad. Vēlreiz un konkrēti - kur es kādam traucēju pārkāpt un kur sūdzos, ka man kāds to traucē?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Tak Tev visādi nissani un vw ar -3 km/h nokaitināja ka aš video sacepi. Par pēcākiem tekstiem un vaimanām nemaz nerunājot.

Par cieņu te vēl runā... ;D

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Lai kaut cik normalizētu kārtību uz ceļiem pietiktu smagajiem ļaut braukt 90 km/h! Igaunijā tāda kārtība pastāv. Ulmaņa gatvē jālikvidē dubultais ātruma režīms smagajiem un vieglajiem!

Un Palaidniekam šis pārdomām:

www.youtube.com/watch?v=PxFktLhr30k

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Kad tu atbildēsi cik tieši metrus normāls vieglais bremzē no 30 , 40, 50 un 60 km/h. Nu tā cik tieši metros tieši notiek bremzēšana līdz nullei?

Un kam tev 5 sekundes pirms reālas bremzēšanas uzsākšanas jāredz bremžuguņi? Tu satiksmei sev priekšā uzmanību pievērs ne biežāk kā reizi 5 sekundēs????

Nav tā kā pārāk reti?

Un ja jau tu personīgi esi modificējis bremzesd teju pusei kravinieku un daļai autobusu - 90 nebūs pārāk šiki?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Priekš kam Tev CSN 57. punkts? Nevajag, tad svītrojam, kā lieku!

Par tiem normāliem vieglajiem, bremzējot, Timrots jau pastāstīja!

Palaidniek! Vai Tu, patiesi, esi "Cirvis" vai tikai par tādu izliecies?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Vēlreiz jautāju - bremzēšanas ceļa garums pie 30, 40, 50 un 60 km/h ir cik metri?

Un otrs jautājums - ko tu pie stūres dari ka tikai reizi 5 sekundēs spēj paskatīties uz priekšu un pamanīt priekšā braucošo transportlīdzekļu bremžuguņus, kuru nozīme nevienam (izņemot tevi) nav nekāds noslēpums!

p.s.

50 km/h = 13.888 m/s

5 sekundes = 69,444 metri

Kāpēc un kādiem aklajiem pilsētā bremžuguņi jāspīdina teju 70 metrus (vairāk par pusi kvartāla pilsētas centrā) pirms patiešām sākt bremzēt vai kaut vai samazināt ātrumu???

Un priekš kam jāspīd bremžuguņiem uz katru gāzes pedāļa atlaišanu? Faktiski tu gribi panākt, lai bremžuguņi paliek bezjēdzīgi, jo tie 70% laika pilsētā būs iedegti un tikai pa retam nodzisīs. Kurš tiem vēl vispār ticēs?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

To pašu video saiti var droši likt piespiežot "PIEVIENOT VIDEO" un tad ir šādi:

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 0 Atbildēt

Laikam Igaunijā ir patiesi "šiki"! Uz robežas divi ātruma limiti.

ec.europa.eu/transport/road_safety/going_abroad/estonia/speed_limits_lv.htm

CSN vienkārši vajag pildīt! Pirms jebkura manevra virzienrādītājs! 5 sekundes nav nekas pārdabisks, ja normāls cilvēks 3 sekundēs pieņem lēmumu. Tas ir izpētīts.

Protams, Tu vari to visu nedarīt, ja CSN ir pildāmi tikai katram otram ar vienu vienīgu "distanci"! No "auzām" vajadzētu tikt ārā.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

Ja tavs pamanīšanas + apjēgšanas + lēmuma laiks ir 3 sekundes, tad reakcijas laiks, darbības lais kādas 2 un tad tikai seko bojāta bremžu mehānisma darbība - varbūt auto vadīšana galīgi nav priekš tevis?

Kā var tik izklaidīgi un sapņaini vadīt tonnu un smagāku s priekšmetus pa koplietošanas ceļiem uz kuriem ir citi cilvēki???

Zoo dārzā pat bruņurupučus tā var nenoganīt...

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

tātad visai uzskatām NEVAJAG atļaut ne kraviniekiem 90 km/h

Un - jā - arī parāda kādi manevri jāveic, ja 5 sekundes neskatās virzienā kurā brauc. Labāku pioerādījumu es pat nevarētu atrast

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Līdzpilsoņiem Tevi jāpieņem tādu kāds Tu esi. Diemžēl ar tādu kā Tu arī uz ceļa ir jāsatiekas.

Vispār notiek autobusa un smagā paraugdemonstrējumi. Tie riteņi sānos katram gadījumam! Man bija iespēja kaut ko līdzīgu pašam izpildīt Nirburgringā ar Setru. Jums ir iespēja tur ar saviem auto to trasi par samaksu arī baudīt. Veiksmi.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Un kā tur īsti Igaunijā ir - vasarā fūres uz 90, bet vieglie vasarā – 110 km/h uz ceļiem ar divvirzienu brauktuvi

Grozi kā gribi 20 km/h starpība maksimālajos ātrumos.

Tā iet, ja lasi tikai to, ko gribas izlasīt un piemiedz ar acīm uz to, ko negribas lasīt...

Un pat Vācijā - ātruma karalistē - kraviniekiem max atļautais 80, ja vien nav īpaši norādīts kas cits...

Un jā arī tavai SETRAI 100 ir atļauts tikai uz bāņa, uz šnēlštrāses maks 80... Ak šie nelieši Vācijā...

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Vismaz man kravas auto šoferis gan izteicās, ka Vācijā kravinieki faktiski var braukt ar 90 km/h. It kā noteikumi neļaujot vairāk par 80 km/h, bet uz šito pieverot acis.

Ej nu saproti.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Jo visi tīri cilvēciski krāpjās, kalibrē ierobežotāju uz 80 ar pilnīgi nobrauktām riepām, uzliekot jaunas ātrums pieaug. To tev bremžu modifikators Vernons visos smalkumos izstāstīs...

Bet to ka pat Vācijā kraviniekiem UZ BĀŅA ir tikai 80 un busiem tik uz bāņa 100, citur 80 viņš nemīl lasīt, jo lūk Igaunijā rvainiekiem esot 90 (baigā etalonvalsts), bet to ka vieglie drīkst uz 110 atkal negrib lasīt.

Viņam tāda sagrozīta īstenība un pašpasludināti, neviena neatzīti, visai krimināli CSN...

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Friču policaji vienkārši nedrāžot kraviniekus ar 90 km/h, kas ir 80 km/h vietā. Vienkārši tā un tieši tā. Stāsts no cilvēka, kas ar šo šofera amatu maizīti pelnīja, biedrojās ar citiem līdzīgiem amata brāļiem, dalījās ar viedokļiem u.t.t.

Bet tas tā, bez jelkādas atsauces uz Vernonu un citiem.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Stàsts jau par citu. Tā kā te kaut viens fūrists būtu saņēmis protokolu par 90 pie atļautajiem 80...

Vlads Reģ.: 31.08.2006
1 0 Atbildēt

Līdz ar jauno cenrādi esmu saņēmis 4gb. 2 nedēļu laikā pat ne ar smago bet ar vieglo, pie atļautā 90 par 101, 102, pie atļautā 70, par 81, pie atļautā 50, par 63,

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Vernon, lūdzu pakomentē profesionāļa rīcību šajā video: www.youtube.com/watch?v=85ETWuFJ6J4 (0:30-1:30)

Kadu apsvērumu dēļ netika ievērota braukšana pa joslu un kā piedāvā izpildīt pelnīto Nāves sodu. Varbūt es kaut ko nesaprotu par lielgabarīta transportlīdzekļiem, tomēr man likās, ka viņam CSN bija iespējams ievērot.

P.S. Beigās (4:56) interesanti pensionāri. Uz kurieni? Ietve ir tikai viņu pusē un ielas pretējā pusē ir žogs. Kas traucē pa ietvi aiziet līdz vietai, kur pretējā pusē ir vārti, ja vajag uz kapiem? Kāps pāri žogam, kad būs tikuši pāri ielai?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Par kravinieku - piekrītu a penšiem nebija būtiskas starpības, kur ielu šķērsot pretī vārtiņiem vai dažus metrua pa labi pa kreisi, jo daudzi autovadītāji nemaz, iespējams, nenojauš ka tur ir vārtiņu un tuvumā tāpat nebija gājēju pārejas nekur. Pāriet, uzkāpj uz taciņas un līdz vārtiņiem. Nav jau tā ka brauktuve gluži gar sētu... Viņi varbūt uzskata, ka tajā vietā tiem iela labāk pārskatāma...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Nesapratu, kādas ir pretenzijas pret kravas auto šoferi? Vai tas, ka viņš vietām kādus pārdesmit centimetrus brauca pāri labās puses nepārtrauktajai līnijai?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 2 Atbildēt

Tā nav izteiksmīga auto vadīšana. Un, nobraucot lejā, pilnīga neizlēmība un apjukums, ko un kā tagad darīt. Varētu būt aizdomas, ka ir dzēris!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Tu ļoti korekti smagajam atstāji spraugu, kurš nepārprotami vēlas pārkārtoties! Smagā vadītājs rīkojās ļoti nekorekti "neturot joslu". Auto jāvada stingri pa joslām. Izskatās pēc "pofigista". Smagā vadītājam nevienu brīdi neiestājās CSN 75./ punkta nosacījums, bet viņam ar savu rīcību sanāca izčakarēt vismaz vairākus braucējus, Tevi, pa kreiso pusi ejot, un potenciālos braucējus arī labajā joslā.

Es šo pašu smago vadītu stingri pa joslu un aplī iebrauktu no otrās joslas, pa lielo rādiusu, netraucējot pirmajai joslai.

Tad kad kāds sāk ignorēt nepārtrauktās līnijas nevietā un nelaikā, tas ir ļoti bēdīgs signāls citiem. Kur tad palika smagā rīcībā sauklis: "Rīkoties TĀ, lai neveidotu bīstamu situāciju"?

Viņam, kā priekšā un blakus esošam, ar savu rīcību būtu jāgarantē drošība. Bet izskatās ka mums visiem atvēlēts tikai "Ievērot distanci un intervālu".

Smagā vadītājs neapzinās savas rīcības sekas. Viņam šķērsojot šo nepārtraukto līniju, kādam citam, tiešām, var iestāties Nāves sods.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 1 Atbildēt

Secinājumi - profesionāļi nespēj/negrib ievērot, tie, kam tas būtu jāprot uz 150%, bet tu te amatieriem ierādīsi, kas tam jādara lai šitādi profi neaptaisās? Profi, kam tikai reizi 5 sekundēs atliek laiks palūrēt uz ceļu?

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Pārējās 4 sekundes viņi skatās atpakaļ, lai garantētu aizmugurē braucošo drošību

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
5 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Nu tu mums te stāsti kā pa Igauniju bieži lido...

Tev nekad nav pārņēmusi jocīga sajūta, šķērsojot robežu pa E67 uz Latviju vai uz Igauniju diennakts tumšajā laikā?

Pilnīgi nekādas atšķirības neesi pamanījis?

Kā spīd atstarotāji tumsā LV un kā tie spīd uz tā paša E67 Igaunijā? Stabiņi gar ceļa malu, papildus atstarotāji uz viduslīnijas - ceļš kā pacelšanās skrejceļš lidostā, nevis kā parasta divvirzienu šoseja...

Ka Igaunijā pats pēdējais deklasētais elements, kas ar tačku stumj metāllūžņus gar šosejas malu ir apkāries ar atstarotājiem tā, ka ka to tikai akls kurmis nevar nepamanīt. Bērnu grupa ar pieaugušo pavadoni ar atstarotājiem nokārti tā, ka pārvietojoties gar šosejas malu pa gabalu būtu redzams īsts Ziemassvētku brīnums!

Pie mums deklasēti elementi tā vietā, lai uz E67 ceļā Posm Ķekava Iecava lietotu atstarotājus visas "mucas ripina" uz lidojošiem vadītājiem...

Utt. utjpr...

Totāls savstarpējās cieņas un izpratnes trūkums! Man piemēram, velosipēdisti īpaši netraucē, piebremzēju, palaižu, bet, lūdzu neuzspiediet uz parastas ielas man savu pārākumu - uzvedieties pieklājīgi, un gala beigās - ja jums nepatīk, ka uz ielas jums visur un visādi nedod priekšroku, brauciet pa to pašu veloceliņu.

Par Tavu attieksmi, liecina divas frāzes" lai nobrauc pa Zirneni ar 25 km/h, un otra: da tur visādi svētdienas braucēji... Braukšu ;labāk pa ielu, kur čakarēšu tiem auto to kustību, jo es tak krutais Džeks uz velo, visiem mani jāciena.

Tu pats tos auto vadītājus un pārējos velobraucējus cieni?!

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
3 0 Atbildēt

P.S. Šai bija jābūt atbildei uz msh diezgan neiecietīgajiem komentāriem.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
5 0 Atbildēt

Lasu tos komentārus un skumstu!

Mēs gribam, lai projektētāji un inženieri beidzot sāk būvēt sakarīgus ceļus, lai satiksmes plānotāji beidzot iemācās saprast kustības likumsakarības un sakārto šo kustību, lai CSDD beidzot sakārto CSN, lai ceļu policija sāk darīt savu darbu, ne tikai izraksta kvītis par ātruma pārsniegšanu, lai, galu galā, citi satiksmes dalībnieki beidzot iemācās braukt -un te nu prasās vēl viena piebilde - tā, kā ES to saprotu...

BET VARBŪT TOMĒR JĀSĀK PAŠIEM AR SEV?!.

Nespēju atrast nevienu komentāru, kur kāds būtu teicis - es sākšu pats ar sevi! Vernons modificē, kā izrādās, bremžu sistēmu, lai aizstāvētu SAVU patiesību. Dārgais - tas ir KRIMINĀLNOZIEGUMS, jo nevienam nav atļauts JEBKĀDU iemeslu dēļ modificēt bremzes, kādas tās ir paredzējis ražotājs! Ja to dara apzināti, tad jāiet sēdēt cietumā! Es nemaz nerunāju par pārējo satiksmes dalībnieku maldināšanu! Tā nu gan ir sajēga par braukšanu. Atrodi to CSN punktu, kur tas atļauts!

Totāls neirotiķis, kas savu slimību slēpj ar CSN iemācīšanos no galvas. Tas, ka zini noteikumus, Tavā gadījumā nenozīmē, ka tos arī saproti.

aansi! Nestāsti, ka nav iespējams braukt, ievērojot CSN, jo Tu tos:

1. traktē, kā Tev ir ērti, lai mācītu citus un attaisnotu sevi;

2. braucot, šķiet, meklē tikai iemeslus kāpēc tos nevarētu ievērot, nevis centies ievērot.

Tu it kā lasi latviešu burtiem un latviešu valodā, bet sanāk kaut kāds murgs. Ar Tavu paštaisnumu "es Tev pierādīšu, ka nevar" un savu sapratni par CSN un to ievērošanu, Tu, iespējams, esi ne mazāk bīstams par Vernonu! Ja uzreiz gribi mesties "ar putām uz lūpām" man uzbrukumā, palasi, lūdzu, pats savus komentārus šeit un citos topikos! Cik daudz pretrunu, kur vienlaicīgi jā var būt nē, un, ja jā derēja tur, tad tas šeit var izrādīties nē, jo šeit Tev tā būs ērtāk.

Mani draugi - pārvietošanās pa ceļu nav karš, šeit nav ne jāuzvar, ne jāzaudē. Šeit vienkārši braucam uz darbu, mājām, atpūsties... Pamēģiniet citiem ar savu braukšanas māku un kultūru šo darbību padarīt vienkāršāku, saprotamāku, drošāku, patīkamāku un paši arī labāk jutīsieties!!!

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Nu tad apgāz manu pārliecību. Sāc ar elementāro - paskaidro visiem, kā tad pareizi bija jāizbrauc šo krustojumu, par ko sižetu izveidoja Timrots, ne es. Šajā video diemžēl es redzu tikai pārkāpējus - visi kā viens šķērso nepārtrauktās baltās līnijas, kā nu kuram ienāk prātā. Gaidu tavu versiju, kā vajadzēja ievērot CSN un kādēļ to nedarīja video redzamie braucēji.

www.youtube.com/watch?v=G5jYISDXMmM

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Lai redzētu video, tas jāpievieno ar funkcijas "Pievienot Video" palīdzību!!!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Didzi! Kriminālnoziegums ir apmelošana! Neatkārto "Palaidnieks" pieņēmumus, un Tev nebūs problēmas! Pēteris Lācis - "Palaidnieks" pats uzprasās uz problēmām. Zināšanu līmenis - nulle, ambīcijas "kā māja".

Man pret Tevi pretenziju nav!

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
3 0 Atbildēt

Tur ir jūtama Maskavas garā roka vai amerikāņi...

Vai tiešām man būtu jāiedziļinās kaut kādu remonta darbu veicēju stulbumā, vai piedzērušos ceļu strādnieku veikumā, lai izskaidrotu, ko kretīni bija domājuši savelkot strīpas uz asfalta krustu šķērsu, nenodzēšot vecās, vai neizliekot atbilstošas ceļa zīmes? Un kāds, lūdzu, tam sakars ar CSN.

Starp citu - Tu uzskati, ka braukšana ar +10 ir norma, braukšana pa pilsētu ar 40 ir pārkāpums, apdzīšana pa labo ir OK. Tad kāpēc strādnieki nevar krāsot strīpas, kā viņiem šķiet par pareizu?

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Neiedziļinies, tikai pasaki kā izbraukt, nepārkāpjot CSN noteikto aizliegumu šķērsot balto līniju.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
4 0 Atbildēt

Tā pat kā Tu ignorē jebkuru CSN punktu ja Tev tas ir gana ērti!

Ja idiots uzvelk uz ceļa pulka baltu līniju krustu šķērsu, tad tas jau pats par sevi ir noteikumu pārkāpums, par ko pienākas administratīvais sods (par ceļa seguma bojāšanu). Ja šāda darbība izraisījusi cita cilvēka nāvi - tad kriminālais. Nepataisi sevi par idiotu un mani sev līdzi, citādi aiziešu pie Tavām mājām un ar aerosolu uzkrāsošu nepārtraukto līniju šķērsām pāri ielai, lai Tev un Tev līdzīgajiem ir ko brīnīties!

aansis Reģ.: 23.11.2012
1 0 Atbildēt

Nopietni? Tātad var izbraukt ievērojot CSN ignorējot CSN? Tevi diez vai par idiotu vairs var pārtaisīt.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
3 0 Atbildēt

Klausies! Tu to nopietni?! Tu pats saproti, ko vēlējies panākt, sākot iztaujāšanu par šo sižetu?

Lai kāds nolaižas līdz Tavam līmenim un pavēsta, ka to nevar izbraukt, ievērojot CSN. Tas ir skaidrs pat omei, kam ar braukšanu un noteikumiem nav nekāda sakara. Bet jautājums - ko Tu ar to gribēji pateikt?

Es ļāvu Tev atkāpties, sakot, ka uz šādiem gadījumiem nedrīkst ne balstīt savus apgalvojumus, ne izdarīt spriedumus, bet Tev, kā aunam - nekas nepielec!

Tieši šajā stulbajā ietiepībā un paštaisnumā arī slēpjas Tava bīstamība uz ceļa, jo, ja kāds Tev oponē, Tev "širmis" aizveras, un Tu, savas taisnības pierādīšanai esi gatavs aizmirst jebko, par loģiku un veselo saprātu nerunājot!

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Kādēļ nedrīkst? Tas ir reāls krustojums, kur brauc reāli cilvēki, kuri reāli pārkāpj CSN. Tas ir piemērs tam, kā tiek organizēta satiksme un cilvēkiem mācīts, ka CSN ir jāpārkāpj. Tikai nesaprotu, kur te nolaišanās līdz manam līmenim? No mākoņiem, kuros tu lido apgalvojot, ka ir iespējams braukt vienmēr ievērojot CSN un šo krustojumu es esmu izdomājis speciāli, lai čakarētu tevi?

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
5 0 Atbildēt

Piedod, aansi! Neredzu jēgu turpināt ar Tevi šo diskusiju jo citiem tā nav interesanta - visticamāk visi, izņemot Tevi, sen sapratuši par ko šeit ir runa.

Vismaz man neviens nevarēs pārmest, ka nemēģināju Tev "atvērt širmi" un lūgt paraudzīties uz visām tām izdarībām ar skaidru saprātu.

Atsaucu savu piekrišanu ar Tevi pabraukāt pa Rīgu, jo jēga tam būtu tikai tad, ja Tu būtu gatavs ar veselu saprātu paraudzīties uz ceļu satiksmi. Kaut ko iemācīt un iemācīties var tikai tad, ja esi tam gatavs ar prātu. Ja nē, tad diskutēt ar sienu uz kuras rakstīts - "taisnība ir man un tikai man", pilnīgi ignorējot jebkādus citādi domājošo argumentus, ir bezjēdzīgs laika, resursu un nervu patēriņš.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Abpusēji. Nebiju gaidījis no tevis viedokli, ka CSN var ievērot tādēļ, ka tās vietas, kur satiksmes organizētāju uzskati par idiotu, neskaitās un tur drīkst pārkāpt.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
5 0 Atbildēt

Labi! Vēl pēdējais komentārs par šo tēmu, jo šeit vispār nav runa par CSN ievērošanu.

Arī strīpu krāsošana pakļaujas noteikumiem, un ja tās uzzīmētas pretēji noteikumiem, un, vēl jo vairāk - ir pretrunā viena ar otru, tad tās nav leģitīmas, proti - tās nav jāņem vērā, jo apstāties pirms šī murga, ja Tu to uztver nopietni, un braukt atpakaļgaitā līdz citai ielai, pa kuru apbraukt šo posmu, jo šeit nevar to izdarīt nepārkāpjot, ir tik pat stulbi, kā ņemt vēro tos krāsojumus, kas atkārtoju vēlreiz - paši par sevi jau nav likumīgi - tātad nav ņemami vērā!!!

Lūdz ar to - iztēlē iedomājies, ka uz brauktuves krāsojumu nav (jo tie nav likumīgi), un brauc tā, it kā to nebūtu. Nu gluži tāpat kā "airē" pa Kr. Valdemāra ielu divās joslās, lai gan tā iela tam neatbilst platuma dēļ, un šo otro joslu braucēji uzorganizējuši paši, bet, ievēro - CP tur protokolus neraksta, jo nekas tur pārkāpts netiek! Ir mums tādas tiesības. Vienīgi nevajag pārmest trolejbusiem, ka brauc pa vidu, jo arī tas ir pilnīgi likumīgi!!!

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Tātad tu sagaidi, ka katrs vadītājs pārliecināsies vai katrs CHA, zīme vai vēl kāds satiksmes organizācijas līdzeklis ir leģitīms? Piedod, bet tomēr te bus tāpat, ka ar policista prasībām - vispirms jāizpilda, pēc tam vari noteiktajā kartībā apstrīdēt to likumību. Jā, protams, šajā konkrētajā piemērā neatbilstība normatīviem ir kliedzoša, bet ne visi gadījumi ir tik skaidri. Kur piedāvā novilkt to robežu? Nu tā skaidri un nepārprotami, nevis "es domāju, ka strīpas vilka idiots". Un piedāvājums braukt pēc savas iztēles, nevis uz ceļa esošā CHA ir ģeniāls! Man patīk to dzirdēt no cilvēka, kas te kaut ko par kārtību uz ceļiem mēģina runāt.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
7 0 Atbildēt

Tev patiesi ar galvu kaut kas nav kārtībā! Tu šo stulbumu esi gatavs apmuļļāt pilnīgi no jebkuras puses, lai tikai pierādītu savu taisnību, pat tur, kur tā vispār nebūtu jāmeklē.

Ja runājam par robežu - ja zini, kādi ir normatīvie akti, un redzi, kur tie klaji pārkāpti, tad Tev šo pārkāpumu izpausmes nav jāņem vērā. Ja neesi pārliecināt - brauc, kā zīmēts!

Beigu beigās, ko un kam Tu vēlies pierādīt!? Kārtību uz ceļa mēs radām paši un noteikumi ir šīs kārtības apstiprinājums. Iztēles pielietojums vietās, kur nav savilktas nekādas zīmes un strīpas ir leģitīms veids, kā tikt galā ar krustojumu izbraukšanu vai ceļu lietošanu.

Tev, kā pilsonim, kuram ir grūtības to visu pārvārīt, uzdošu pretjautājumu - kā tad jārīkojas uz grants ceļiem, kur nav sazīmētas strīpas, un, pa laikam krustojumi ir gana sarežģīti un plaši ar vairāk kā četriem pienākošajiem ceļiem? Tu tur, izmantojot iztēli nesadali šo brauktuvi joslās un virzienos, jeb iebrauc šķērsām un zvani ceļu uzturētājam sūdzēties, ka nav priekš Tevis vajadzīgās strīpas savilcis, lai tiktu ar šo rēbusu galā.

Un, pirms sāc atkal sacerēt kaut kādus argumentus, jautājumus un pārmetumus, padraudzējioes, lūdzu, beidzot ar galvu!

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Varbūt pats padraudzējies ar galvu. Tu mēģini pierādīt, ka man nav taisnība un vienmēr var braukt pēc CSN un tajā pat laikā skaidro kā un kad tos jāpārkāpj.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
2 0 Atbildēt

Nevienu brīdi neesmu teicis, ka tie jāpārkāpj! Palasi uzmanīgi!

Patiesībā nekad pat neesmu apgalvojis, ka man un tikai tikai man vienmēr ir taisnība. Vienīgais, ko mēģināju Tev pateikt, ka Tev ne vienmēr un visos gadījumos ir taisnība.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Izslēdz atpakaļgaitu. Es teicu, ka ir situācijas, kurās nav iespējams ievērot CSN. Tu apgalvoji, ka vienmēr var. Lūk tev reāla situācija, kurā nevar - un tu sāk izlocīties, kaut ko fantazējot un mēģinot mani vainot tajā, ko dari pats. Nožēlojami.

aansis Reģ.: 23.11.2012
1 0 Atbildēt

apollo.tvnet.lv/zinas/tragiska-avarija-tukuma-izdzes-divu-cilveku-dzivibas-netika-ieveroti-elementari-celu-satiksmes-noteikumi/743196

"Volkswagen vadītājs izvēlējies apdzīt stāvošu automašīnu pa labo pusi". Cik man zināms, stāvošu var tikai apbraukt. Un pa labo pusi var tikai apsteigt. Tik tālu esam CSN zināšanās. Par kādu ievērošanu var būt runa?

Damn Reģ.: 07.12.2003
1 0 Atbildēt

Ātrums, pie visa vainīgs nepareizi izvēlēts ātrums

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 4 Atbildēt

Man ir pamats aizdomām, ka Šarāna vadītājs ar savu rīcību ir pie vainas, bet tā kā CSN 99% pilsoņu sastāv tikai no "Ievēro distanci", tad sekas jau nosodītas, bet cēlonis jau attaisnots.

Šarāna platums 1902 mm, Golfa platums iekļaujas 1800 mm, Mercedes Benz iekļaujas 1900 mm. Asfalta klājums ap 8 metriem, pluss platas nomales. Un trim auto nepietiek vietas?

Tik tālu esam savā rīcībā un domāšanā. Publikācijai presē nav juridiska spēka, bet prātu čakarēšanā spēks varen iespaidīgs.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
5 0 Atbildēt

šarāniem ir kaut kādas turbobremzes, kas ļauj pēkšņi apstāties ceļa vidū? Gan jau viņš lēnām samazināja ātrumu, tad bremzēja un rādīja pagrieziena signālu. Tikai ir pamuļķi, kas ātruma samazināšanu nesaprot un pielīp pakaļai tādā situācijā ar domu, nu ka tūlīt apdzīšu.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
3 0 Atbildēt

Žēl zaudētās dzīvības, bet nemācēšanai braukt un novērtēt situāciju uz ceļa patiesi ir maz sakara ar CSN pārkāpšanu! Un, gala beigās, ja nejēdz braukt un novērtēt situāciju, tad ievēro elementāros noteikumus!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Didzi Kalnieti, bet kas tev nav skaidrs? Acīmredzot tas, ka ir divu veidu velosipēdisti - tie, kam velosipēds ir kaut kāds laika nosišanas instruments - kaut kas līdzīgs pastaigai, vai kaut kas līdzīgs sportam - un tie, kam tas ir transporta līdzeklis, tāpat kā tev mašīna - tu, acīmredzot, esi lietas kursā tikai par pirmo eksistenci.

Tātad, ja tev nepatīk mana attieksme, izskaidrošu, no kā tā rodas. Zirņu iela, liepāja - savulaik bija mazā ieliņa, pirms dažiem gadiem pārbūvēja par tranzītielu. Bet tā kā tā ir vecliepāja, tad ir daudz šķērsielu. Gar malām uzbūvēti "veloceliņi" - pa kuru braucošajiem gan ir jālēkā augšā lejā uz māju iebrauktuvēm, gan jāmet līkumi gar katras šķērsielas galu, pie viena sadzēšoties, lai, ja tur kāds strauji piebrauktu pie zirnenes, nerastos viņam uz haubes. Kaut kādiem svētdienas braucējiem, kas uzkāpuši uz velosipēda padauzīt bumbierus tas ir pieņemami - braucot uz 15-20 kmph, var tur kavēt laiku līkumojot utt - bet ja man ir mērķis - jāpaspēj tur, un tur, un tur - es netaisos kasīties - es braukšu pa galveno ceļu - tātad, pa brauktuvi - uz 25-30 kmph.

Vēl man ir palikusi atmiņā viena konkrēta situācija par tipiskajiem svētdienas/vasaras sezonas velosipēdistiem - vienīgais normālais liepājas veloceliņš - tas pāris, kas ir brīvībenei abās pusēs [jo šķērsielu ir maz, bet piebrauktuvju mājām nav vispār, jo to tur nav] - braucu grobiņas virzienā, samērā stiprs ceļavējš, eju uz tik, cik lielā velosipēda trīs robu rumba ar tiem zobratiem atļauj - 28-30 - priekšā divas sievietes uz velosipēdiem velkas uz 20 - blakām, bet nevis cieši blakām, bet tā ka viena pie vienas malas, otra pie otras, un, protams, tādas līkločainas gaitas, karoč pa vidu izbraukt nevar, var saskrieties, pa malu arī ne - uz aizmuguri, protams, arī neviena neskatās - nu tā tak nevar būt ka kāds varētu braukt ātrāk par 20 kmph?! Tam velosipēdam normāla taurīte nebija, tikai nožēlojams zvaniņš - savlaicīgi to uztinkšķināju - nepārsteidzošā kārtā nesadzirdēja - tuvojas šķērsiela, plāns B - uzkurināju ātrumu līdz 35 un plēsu garām pa zālīti, tā ka tuvākā sēņotāja tik iesaucās "Ak Dievs!" - vai tā ir normāla situācija? Ir normāli ja man ir braucot pa ietvi, pa zālīti jāapbrauc gājēji, bet ne jau velosipēdisti. Protams, mana vaina tur ka nebija normālas taurītes.

Atbildot par tavu jautājumu par cieņu - cienu tos, kas mani ciena. Braucot ar velosipēdu, pēc vajadzības pārkāpju CSN, bet tā, lai nevienam nemaisītos pa kājām. Kā autovadītājs, spēju prognozēt ko kura mašīna darīs un pa kādu trajektoriju brauks.

k442 Reģ.: 22.02.2014
2 0 Atbildēt

PIekrītu Tev, ka Zirnenes veloceliņš ir štruntīgs ar asajām "pumpām" pie māju iebrauktuvēm (esmu pats izbaudījis), bet braukšana pa brauktuvi ar velo tajā ielā, manuprāt, ir nopietns pārkāpums no Tavas kā velosipēdista puses. Vieglie auto jau Tev garām tiks, bet ja gadīsies pa abām joslām braukt blakus fūrei un autobusam, tiem Tu reāli traucēsi un pats arī būsi apdraudēts.

Uzskatu, ka šajā gadījumā, braucot ar velo pa Zirņu ielas brauktuvi, nevis veloceliņu, Tu savas vēlmes vērtē kā svarīgākas par satiksmes drošību un citu satiksmes dalībnieku interesēm.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, tur ir DIVAS joslas un viduvēji blīva satiksme, un sūdīgs veloceliņš - ja man ir jāpaspēj uz vairākiem punktiem vecliepājas otrā galā, šie faktori neatstāj vietu šaubām. Ja tur būtu tikai viena josla katrā virzienā un/vai blīva satiksme, tad būtu mazliet savādāk.

Es pieņemtu šādu pārmetumu par braukšanu pa brīvībenes brauktuvi - bet tā kā tur ir normāli veloceliņi, tad pa brauktuvi esmu braucis tikai vienu reizi, pusnaktī, kad tām divām vai trīs mašīnām, kas posmā no cukurenes līdz galam, man pabrauca garām, uz kreisās joslas vietas pietika atliektiem galiem.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
5 0 Atbildēt

Zini, visu bērnību un skolas gadus esmu pavadījis uz veļuka, jo cita nekā nebija un pārvietoties tāpat vajadzēja. Arī tagad ar ričuku pa brīdim izbraucu, bet manā miestā satiksme ir niecīga un velosipēdistiem vairāk vai mazāk ir priekšroka, lielākā daļa autovadītāju respektē un dod ceļu, bet ļaunprātīgi to neizmantoju.

Riteņbraucējiem, tāpat kā visiem pārējiem satiksmes dalībniekiem (arī gājējiem) ir jāievēro CSN. Visiem! Tomēr pret velobraucējiem izturamies pielaidīgāk un piedodam viņu biežo nevērību pret pārējiem satiksmes dalībniekiem, jo, kāju spēks, zemāki ātrumi, ievainojamība un veselīgais dzīvesveids - tas viss ir respektējams.

Agrāk Rīgā acīs krita velokurjeri, kuri uz ielas uzvedās kā "kingi",un neievēroja vispār nekādus noteikumus, necienīja pilnīgi nevienu. Tie gan kaitināja, jo bija bīstami ne tikai sev, bet visiem pārējiem, kuri atradās uz ielas. Viens tāds manam auto reiz nolauza elektrisko antenu, jo nespēja tikt ar līdzsvaru galā, un mierīgi aizbrauca - kā tādus mīlēt?!

Liepāju drusku zinu un noprotu, par ko Tu runā, lai gan Liepājas veloceliņi man ir galīgi nepazīstami. Zirņu ielu gan zinu, bet tas nu tā.

Kā jau teicu - velosipēdistus cienu, dodu ceļu un braukt netraucēju, apbraucu pieklājīgā attālumā, ne gar pašiem rokturiem, tomēr gribētos, lai velobraucēji arī respektētu satiksmi un sekotu līdzi, kas notiek apkārt - nu gluži kā Tavas divas kundzītes uz veloceliņa (tās pašas problēmas, kas ar autovadītājiem). Pats zini, ka auto nevar apstādināt momentā, un reizēm var gadīties nepatīkami brīži, ja vajag apbraukt velosipēdu, bet blakus josla aizņemta. Tad velosipēdists reāli traucē kustību, īpaši, ja tur pat blakus ir tukšs veloceliņš.

Saprotu Zirņu ielas neērtības, bet saproti arī autovadītājus - arī viņiem ir pamats dusmoties. Beigu beigās - es ar auto vai mociku pa veloceliņiem nebraucu, vēl jo vairāk - velobraucēji parasti ir ļoti nikni, ja gājēji sāk pastaigāties pa veloceliņiem... Būsim savstarpēji saprotoši un iecietīgi, cienīsim cits citu!!!

Vācijas pieredze - veloceliņš ir svēts, pa to neviens cits nav tiesīgs pārvietoties, bet velosipēdisti uz auto braucamās daļas nerādās - paši kārto savas attiecības tikai uz veloceliņiem. Arī uz gājēju celiņa nē!!!

Nīderlande - velo ir KINGI! Lai vai kas notiktu, velosipēdistam vienmēr būs taisnība. Mazajās pilsētelēs, kad šie visi brauc uz darbu no rīta nesakarīgās čupās, ar auto pārvietoties teju nav iespējams, tomēr ārpus apdzīvotām vietām riteņbraucēji brauc ļoti korekti un absolūti respektē pārējos satiksmes dalībniekus.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu šobrīd runā tukšu demagoģiju. Es neesmu vainīgs, ka tur blakus ir bezjēdzīgs veloceliņš, kura dēļ nu man ir jāzaudē mans laiks, jānodarbojas ar slalomu un vēl jādeldē bremzes, ik pēc 100 metriem. Tā ir vienkārši mākslīgi radīta neērtība lai mani spiestu braukt ar mašīnu. Viens autobraucējs uzprojektēja to "veloceliņu", otrs uztaisīja likuma izmaiņas, kas mani spiež pa to braukt. Kā jau teicu, nav tā dzīvākā iela lai kādam rastos problēmas.

Tādā ziņā interesanti, kā būs nākotnē - mašīnas un pieaugušā attāluma līdz liepājai dēļ šogad tik pāris reizes tur esmu bijis ar velosipēdu, bet tagad būvēju sev velosipēdu, kura platums būs uz saviem 90 centimetriem - kas attiecīgi spiedīs vēl vairāk braukt pa ielām...

P.N. Tam likumam ir viens nopietns kāsis - a ja nu es brauktu ar velosipēdu, kurš ir spējīgs uz 50-60 kmph, lasīt - piedalīties satiksmē - ?

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Noteikumus zini? Ievēro! Pārkāpt drīkst tikai tajos gadījumos ja satiksmes organizāciju par nepiemērotu ir atzinis kāds, ka to drīkst. Tu neesi iekļuvis izredzēto sarakstā - tu nedrīksti.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Principā pohuj. Mums te ir pilna diskusija ar tādiem, kas regulāri, bez vajadzības, garus gabalus pārsniedz ātrumu - uz tā fona es ar desmit minūšu braucienu reizi ceturksnī esmu tikai tāds sīks rūķītis.

Lai pie mums ko tādu atzītu atbilstošas personas, vispirms būtu jāsarodas braucēju grupai, kuri ar velosipēdiem pārvietojas, un attiecīgi šī problēma kļūtu pietiekami manāma. Kas notiks pēc n gadiem.

P.N. Paskatījos blakustofikā to viģiku par rīgas veloceliņiem - varu tikai apskaust tos, kas pa tiem brauc - ja uz apspriestās liepājas ielas būtu kas tāds, tad principā ar velosipēdu, kam ir labas bremzes, varētu riskēt par tādu braukt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Un vēl šodien aizdomājos par šitentās situācijas absurdumu, tb to, ka braucot pa ielu, kurai ir DIVAS !!! joslas, es kādam milzīgi traucējot - tajā pašā laikā ja es tur brauktu ar mopēdu, kurš paātrinās jūtami sliktāk, un uz priekšu kustas tikai nedaudz ātrāk - tad es noteikti netraucētu, jo likums to atļauj Vajadzētu ikdienā tā braukāt, varētu sākt domāt - pārbūvēt mopēdu par lietojamu velosipēdu, vai ielikt velosipēdā motoru, piereģistrēt par mopēdu, un pēc tam to motoru izņemt, numuru atstājot, un pēc tam, iepūtiet, braucu ar mopēdu...

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Ja šajā situācijā notiktu satiksmes negadījums, vai oficiāli būtu vainīgs ātrums?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Vernons teiktu, ka vainīgs ir filmētājs, jo pirms līkuma nesamazināja ātrumu un laicīgi neatbrīvoja dzeļu apdzinējam, iebraucot grāvī.

aansis Reģ.: 23.11.2012
1 3 Atbildēt

Apbrīnojami - no frontālas avārijas var izvairīties arī pēc tam, kad sūdi jau ir savārīt. Bet droši vien tūlīt atskries zinātāji, kas teiks, ka es maldos, tā nevar un video ir montāža. Vai nu kā minimums teiks, ka slikti darīja, vajadzēja "vilkt purnā".

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Tā kā manevrs notiek līkumā, pāri nepārtrauktai līnijai, domāju, ka nē.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
6 0 Atbildēt

Vieglā vadītājs - viens no tiem, kas uzskata, ka likumi nav rakstīti viņam! Labi, ka pats tika galā ar savu po....!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Autobusa vadītāja pienākums vadīt auto pa savu kustības joslu! Tā ir un būs vieglā auto problēma, kur viņš paliks un kas ar viņu notiks. Konkrētā gadījumā autobusam Mercedes Benc O404 pie stūres ir ļoti pieredzējis vadītājs Raimonds.

Video nav montāža. Notikums ir sens un tas bija uz Daugavpils ceļa. Reisa autobuss Rīga - Daugavpils.

Nepārtrauktās līnijas nešķērsojam un nebūs problēmu!

Autobus vadītāja pienākums ir nomirt savā darba vietā, to 50 cilvēku vārdā, kas atrodas aiz viņa salonā. Izvēles brīvība maza. Tas kurš meklē savu Nāvi autobusa vadītājs, toč, neglābs.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Tieši tā, bet visiem rīkojoties adekvāti, negadījums tomēr nenotika. Vieglais pārliecinoši nobrauca nomalē, autobuss mazliet pa kreisi, tik, cik bija droši, lai neaizķertu smago. Un arī smagais neizmantoja iespēju bremzēt un saslidināt piekabi. Visi veseli un var apspriest, kurš bija vainīgs avārijas SITUĀCIJAS izraisīšanā (nu, labi, nav tur nekā apspriežama).

Un par montāžu bija tikai ironija. Par tiem, kuri šādu gadījumu grib izmantot, lai notestētu NCAP zvaigznes un savas krutās drošības jostas.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 0 Atbildēt

Smagā vadītājs situāciju redzēja un atbilstoši noreaģēja!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

DidzisKalnietis rakstīja: Klausies! Tu to nopietni?! Tu pats saproti, ko vēlējies panākt, sākot iztaujāšanu par šo sižetu?

Lai kāds nolaižas līdz Tavam līmenim un pavēsta, ka to nevar izbraukt, ievērojot CSN. Tas ir skaidrs pat omei, kam ar braukšanu un noteikumiem nav nekāda sakara. Bet jautājums - ko Tu ar to gribēji pateikt?

Es ļāvu Tev atkāpties, sakot, ka uz šādiem gadījumiem nedrīkst ne balstīt savus apgalvojumus, ne izdarīt spriedumus, bet Tev, kā aunam - nekas nepielec!

Tieši šajā stulbajā ietiepībā un paštaisnumā arī slēpjas Tava bīstamība uz ceļa, jo, ja kāds Tev oponē, Tev "širmis" aizveras, un Tu, savas taisnības pierādīšanai esi gatavs aizmirst jebko, par loģiku un veselo saprātu nerunājot!

Komentārs, kurā uzraktītas gluži manas domas.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
0 1 Atbildēt

Stulbi esat?

Pat iedomāties nevaru, kas būs, kad sāks pa mūsu ceļiem uz 140- 160 km/h braukt.

Tagad brauc uz 110-130, ho mums atļauj 90-100. (20-30 km pārkāpj gandrīz visi, es arī).

Atļaut braukt uz 110+ 30 km h????

Kur var braukt ar mūsu desmit gadus veciem lūžņiem vai jauniem nemotoriem ar tādiem ātrumiem?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Šie ātrumi ir pie atbilstošas infrastruktūras. 110 km/h šobrīd jau var būt Rīgas-Siguldas jaunais posms un ja uzliek dzivnieku sētu un nav kreiso pagriezienu, tad arī 130 km/h.

Arī Rīgas-Jūrmalas šosejas neskatoties uz bedīgo stāvokli 90 vietā vismaz 100, ja ne 110 km/h.

1 2 3 4 5 6 7 ..10
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti