IELŪGUMS uz Latvijas Gada auto testa dienu Molā

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Sestdien 15. oktobrī no plkst. 11:00 līdz 18:00 pie tirdzniecības centra “Mols” norisināsies “Latvijas Gada auto testu diena Molā” ar saukli “Pielaiko savu auto!”

Ikvienam interesentam būs dažādās ar auto tematiku saistītās aktivitātēs:

1 ) Iespēja doties testa braucienos ar jaunākajiem auto modeļiem Latvijā ik pa 20 minūtēm

2) Bezmaksas semināri. Autožurnālista Ata Jansona un autosporta meistara Ivara Caunes vadībā ik pa stundai varēs atsvaidzināt un iegūt jaunas zināšanas par pareizas sēdpozīcijas izvēli un stūrēšanu

3) Veiklības brauciens! Noteiktā laikā būs jāveic dažādi manevri. Ātrākais dalībnieks uz nedēļas nogali iegūs pavisam jauno Volkswagen Tiguan ar pilnu degvielas bāku

4) Sadarbībā ar CSDD būs iespējams “uz savas ādas” pārbaudīt to, kādēļ ir nepieciešams lietot drošības jostas

5) Pasākumu visas dienas garumā vadīs Normunds Avotiņš

6) Par dinamisku muzikālo fonu rūpēsies DJ Carlo

7) Esam arī nodrošinājušies pret sliktiem laika apstākļiem, lai lietus gadījumā “Latvijas Gada auto testu diena Molā” varētu baudīt sausumā un siltumā.” + bezmaksas karsta kafija, tēja vai ūdens no mums

Nāc 15.oktobrī uz t/c Mols un PIELAIKO SAVU AUTO

 
GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
17 0 Atbildēt

Šobrīd savu dalību testa dienā ir apstiprinājuši un varēs izbraukt ar šiem automobiļiem:

Audi Q2

BMW X1

Ford Edge

Hyundai Tucson

Mazda MX-5

Nissan Qashqai

Nissan X-Trail

Renault Megane

Renault Talisman GrandTour

Toyota Corolla

Toyota RAV4 Hybrid

Volkswagen Multivan

Volkswagen Passat

Volkswagen Tiguan

Volvo S90

Nortel Reģ.: 16.03.2007
14 0 Atbildēt

Ja godīgi, tad neviens neuzrunā. Jēdzīgākais varētu būt Multivan, bet cena un problēmas...

iAuto Reģ.: 17.07.2001
19 0 Atbildēt

Piedāvāju uztaisīt kopā sanākšanu vienā kopīgā laikā un kliņģeris no mums! Ko sakiet 15.10? 11:00? Organizatoru teltī!

Atim Jansonam vēl bija ideja uztaisīt ātro semināru tiem, kuri vēlas rakstīt par automobiļiem apskatus utt.

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
18 0 Atbildēt

Eh, kā man gribētos paklausīties Ata Jansona semināru, tikai diemžēl netieku.

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
17 0 Atbildēt

Varbūt var Live uztaisīt. Tas būtu lieliski, priekš tiem kuri netiek.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
14 0 Atbildēt

Laba doma

aigi Reģ.: 01.08.2005
13 0 Atbildēt

Ideja kolosāla, bet nezinu vai tikšu. Mēģināšu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
16 0 Atbildēt

Jā, ideja neslikta. Bet man skola...

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
14 0 Atbildēt

Kādā novirzienā apgūstat zinības?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
21 0 Atbildēt

Te VIDEO apskats no pagājušā gada testa dienas 2015

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
13 0 Atbildēt

Lielisks video!

Drivers Reģ.: 01.07.2003
15 0 Atbildēt

Tīri intereses pēc - kāda bija atsaucība no publikas pērn? Nebija ta, ka baigi garās rindas bija uz testa braucieniem?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
16 0 Atbildēt

Pie katras auto ir savas laiku rezervācijas lapas, kad esi uz vietas, tad vari pierakstīties konkrētam laikam.

Rindas bija visur, visvairāk uz premium auto, bet varēja normali saplānot un izbraukt ar vēlamajiem automobiļiem. Ja starp braucieniem ir brīvs laiks, tad var noklausīties drošas braukšanas semināru vai pats izbraukt veiklības braucienā.

Dienas beigās visiem auto gandrīz nav nevienas tukšas ailītes. Pārsvarā visiem autoražotajiem būs divi auto no kuriem 1 brauks testa braucienos, bet otrs stāvēs uz vietas apskatei!

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
15 0 Atbildēt

Pacentīšos aiziet. Varētu pamēģināt savus spēkus arī veiklības braucienā.

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
11 0 Atbildēt

Rīt viss notiek! Gaidu ciemos uz karstajiem dzērieniem organizatoru teltī

Programma: Jau šo sestdien aicinām Jūs uz jaunāko auto testiem un bezmaksas drošas braukšanas semināriem pie t/c Mols (+ video) www.iauto.lv/zinas/latvija/23309-programma-jau-so-sestdien-aicinam-jus-uz-jaunako-auto-testiem-un-bezmaksas-drosas-brauksanas-seminariem-pie-t-c-mols-video

VWfans Reģ.: 21.02.2004
12 0 Atbildēt

Kopumā plaši pārstāvēts dārgais gals, bet gandrīz nav mazās un kompaktās klases mašīnu.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
12 0 Atbildēt

Šogad ļoti daudz SUVu jeb apvidus automobiļu!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
11 0 Atbildēt

Vai tad Qashqai ir jauns modelis? To taču tirgo vairāk kā gadu - kā tāds var piedalīties konkursā?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
6 0 Atbildēt

Tas nepiedalā šī gada konkursā, bet piedalās testa dienā pie Mola. Cik atceros Qashqai bija viens no 7 finālistiem

iAuto Reģ.: 17.07.2001
11 0 Atbildēt

777Gotfather rakstīja: Eh, kā man gribētos paklausīties Ata Jansona semināru, tikai diemžēl netieku.

Varēsi, mums rīt šeit www.facebook.com/iAutolv būs tiešraides no pasākuma

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
8 0 Atbildēt

Super! Gaidīšu. Paldies!

iAuto Reģ.: 17.07.2001
5 0 Atbildēt

Prieks, ka šodien bija vairāki iAuto foruma biedri. Kā patika?

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
7 0 Atbildēt

Netiku .

Biju plānojis ar mazda MX 5 , nekad vēl nav nācies stūrēt sporta auto , varbūt pavilktos . Vēl edge ,talisman , bet šos jau varēs brīvi dabūt salonos patestēt ja intrese kļūs lielāka .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
4 0 Atbildēt

Uz kuriem bija vislielākās rindas ?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
5 0 Atbildēt

Paredzami - premium kā Volvo un Audi. Bet uz visiem bija pierakstu rinda, jautājums cik ilgi uz priekšu

iAuto Reģ.: 17.07.2001
5 0 Atbildēt

Bet visi auto braukāja

GB12 Reģ.: 29.03.2011
8 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Vai tad Qashqai ir jauns modelis? To taču tirgo vairāk kā gadu - kā tāds var piedalīties konkursā?

Vai tad Qashqai pretendē uz kādu titulu?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
5 0 Atbildēt

Nē, tas nav šī gada konkursa dalībnieks, bet gan iepriekšējo

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
3 0 Atbildēt

iAuto rakstīja: Šogad ļoti daudz SUVu jeb apvidus automobiļu!

Parketnieku sērga

iAuto Reģ.: 17.07.2001
3 0 Atbildēt

No vienas puses varam būt lepni, ka parketnieku modes vilnis sākās Latvijā (pāri par 30% no jaunajiem pārdotājiem auto) tagad tas ir straujām augošais segments un visi tik cep mazākus un mazākus. Padomā, ko BMW tagad tirgotu, ja nebūtu X

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 1 Atbildēt

UN ar ko tur var lepoties?Par bumeriem labāk nerunāsim un to īpašniekiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Ko tirgotu? To pašu ko vairāk kā pusgadsimtu - dinamiskus sedanus un universāļus.

Un jā, par ko tur lepoties? Par to, ka lai pirktu golfa klases mašīnu, nopērk uz golfa klases mašīnas bāzētu kašteli, kurai reāli nav nekādu izturības vai ietilpības plusu, tik vien ka lielāks patēriņš un lielāka cena? Vēl saprastu ja tie 30% pirktu kaut kādus nopietnos džipus vai pikapus, apstākļu spiesti - vai, ja ražotāji piedāvātu bezceļiem pielāgotas parasto masīnu versijas, kuras pirktu - nu, kā, piemēram, Golf 2 Country, golfs, kurš uzlikts uz džipa cienīga rāmja un spējīgs bezceļos turēt līdzi džipiem [kur šitie pseidodžipi, par kuriem mums būtu jālepojas, izjuktu], vai oriģinālais Audi Allroad quattro, ielas mašīna, kuru var piecelt pēc vajadzības, ar īstu pilnpiedziņu un pat pazeminošajiem robiem. Bet reāli nevienam arī neko vairāk par mašīnu, braukšanai pa ceļu domātu, nevajag, tik krānu pastaipīt, un tāpēc arī ir šitā mānija.

P.N. "straujāk augošais segments" ir vienkārši manipulācija ar skaitļiem - pārdod jaunas mašīnas, un ražotāji izdomā kaut ko savādāku, lai iestāstītu pircējiem ka viņiem vajag jaunu mašīnu, līdz ar to izmaina kaut kādu parametru, un tas kļūst par "segmentu" - agrāk bija minimikroautobusi, pēc tam nāca SUVi, un tagad CUVi un mikroCUVi. Bet visiem tāpat ir četri riteņi, platforma, kas visbiežāk ir no golfa klases mašīnas, motors un stūre - pārējo visu diktē mode.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Salīdzinoši taču nepērk BMW tos sedanus

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Arī Zviedrijā un Dānija nepērk sedanus bet universāļus,X5 kaut kā nemanīju.Vispār 5.serijas bmv vagons baigi kruta izskatās.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

X5 vismaz Zviedrijā nav daudz, bet ir papilnam ML, GLE merši, Volvo XC90, arī mazāki krosoveri - kā qashqai, outlander, Rav4, Tiguan utt.

nordic Reģ.: 12.04.2002
5 0 Atbildēt

Arī nopirku SUVu, iepriekšējās pāris mašīnas bija universāļi.

Pirkuma izvēle viena, gribējās provēt kaut ko citu, "bobik" veida . Pēc pirmajiem 2 tūkstošiem laikam būs jāpiekrīt paziņām, kuri solīja, ka pēc SUVa atpakaļ uz sedanu vai universāli neiešu. Vienīgais mīnuss īsāka kravas telpa, bet kopējie litri tie paši. Pie mūsu ceļiem braukšana daudz patīkamāka.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nokomplektē sedanu vai universāli ar normāla augstuma riepām un mīkstākām pederēm un vienīgā starpība, kas būs sajūtama, būs sedana vai universāļa zemākais smaguma centrs.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

iAuto rakstīja: Šogad ļoti daudz SUVu jeb apvidus automobiļu!

Paskatoties tajā sarakstā, apvidus mašīna tur ir tikai viena - navara - un SUVa nav neviena paša - lielākoties golfa klases mašīnas un uz golfa klases mašīnām bāzēti CUVi, pāris bik lielākas klases mašīnas vai uz tām bāzēts parketnieks [edge], viens bobiks un viens busiņš.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
10 0 Atbildēt

Par šo terminu daudz esam runājuši žūrijā. Ir viedoklis, kas ir kā Tavējais, bet ir arī viedoklis, ka vārds apvidus nav jāsaista ar kadreizējiem tiešām 4x4 automobiļiem.

Tagad, kad Tev palūdz nofotografēt, vai Tu iedomājies fotoaparātu vai telefonu

Ja pasaka - atsūti to un to vēstulē, tu taču iedomājies epastu?

Nu redz, tagad arī vārds apvidus auto latviešu valodā ir paplašinājies, kamēr SUV nav pārtulkots veiksmīgāk... krosovers?

Nav jau nekur definēts, ka tas ir lauku dubļu avidus, ir arī pilsētas apvidus, kurš šis termins iederās.

Tā jau grūti tos auto sadalīt pa klasēm

iciks Reģ.: 29.05.2013
6 0 Atbildēt

Netālu dzīvoju, garāmejot apskatīju pasākumu. Un te nevar nepiekrist Msh - tādi auto kā tas X1 un Q2 manā skatījumā ir izķēzīti vieglie auto.

Parastā formula - apkarinām ar ekskluzīvām plastmasas detaļām, uzliekam 2 izmērus lielākus diskus, pārdodam dārgāk un stāstām par lielisko sēdpozīciju...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
12 1 Atbildēt

Man patika jaunais Hyundai Tucson. Nepatika, nekas nesaistīja Toyota Rav. Vispārējs novērojums, ka jaunajos auto ir pašaura telpa vadītāja vietā. Diskutējot par paaugstinātas bāzes un riteņu izmēra auto ar pieslēdzamu pilnpiedziņu, es balsoju vai pievienojos viedoklim par šo suv, krossover, parketnieka utt izvēli. Lielāki riteņi vieglāk pārvar nelīdzenumus, pilnpiedziņa palīdz iekšpagalmu uc nesakārtotu vietu forsēšanu.

Nu un jaunais volvo ir tiešām kaut kas atšķirīgs, svaigs. Audio sistēma jau vien ko vērta.

Par Audi Q2, viss pareizi, kārtīgi tehniski labi, bet aizmugurējais sānu jumta balsts ar to atšķirīgo krāsojumu man nepatika. Arī aizmugures pagrieziena rādītāji saulē grūti ievērojami.

BMW X1 neadekvāta cena.

RoboSapiens Reģ.: 17.10.2016
10 0 Atbildēt

Nogulēju sākumu - lasi - iestājos garās rindās uz izbraucieniem. Bet arī trāpīju uz Tucson un RAV. Jo interese tik par 4x4. To, protams, nebija iespēju pārbaudīt, bet viennozīmīgi palieku pie pārliecības par pastāvīgu 4x4. Bat par tēmu - Tucson radīja 20 min laikā daudz lielāku pārliecību par sevi (par mašīnu - ne sevi ), bet atbaidīja ar cenu. RAV - it kā tehnoloģisks, it kā viskautkas iekšā, bet vienlaicīgi Tucsons no vidējās joslas bez atgādinājuma un mēģinājuma palikt joslā, no tās nobraukt īsti negribēs ļaut, bet RAVs tikai papīkstēs par šo. Nu un Tucsona 185 Zs prasa pārāk lielu apetīti. Secinājums nedaudz neobjektīvs, bet palieku pie saviem SUBĀRIEM, kas nebūs klusāki par iemēģinātajiem, kuros nav tik daudz visādu e-fīču, kuri, iespējams, sīko redeli uz ceļa vairāk jutīs, bet joprojām būs pārliecība par stabilitāti, prognozējamību (nepieslēgsies pēkšņi aizmugure izslīdot pārliekas pagriežamības gadījumā), pie tam, joprojām SUBARU ir SUBARU, bet Tucsons - korejietis.... Jā - un arī cena ir 37 (tucson) 32 (Rav) pret 27 - 30 (forester)....

iAuto Reģ.: 17.07.2001
7 0 Atbildēt

Būtu ļoti interesanti, ja uzrakstītu, cikos atnāci un uz kuriem auto, un uz cikiem sanāca pierakstīties?

Vai braucieni notika plānotajā laikā?

Kā patika aktivitātes organizatoru teltī?

iciks Reģ.: 29.05.2013
5 0 Atbildēt

Atvainojos par tiešumu, bet kādā visuma pakaļas caurumā dzīvojam, ka pat pagalms nav izbraucams bez pilnpiedziņas?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
3 0 Atbildēt

Lielākajai daļai pilsētas apvidnieku ir priekšpiedziņa un tikai

aigi Reģ.: 01.08.2005
5 0 Atbildēt

Nē nu var jau par krosoveriem smīkņat, bet nu es arī esmu stāvā sajūsmā par krosoveru. Man ļoti patīk augstāka sēdēšana. Lai gan ir tikai priekšpiedziņa, bet klīrens 20cm dod lielāku drošības sajūtu kā parasts vieglais.

Degvielas patēriņš ir identiks kā vieglajam, tur atšķirības nav. Salons ir tomēr plašāks un augstāks kā vieglajam, bagāžnieks, protams universālim ir lielāks.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 0 Atbildēt

Vismaz Opel-Mokkai bagāžnieks nav diez ko liels. Ja man jāizvēlas - Opel-Mokka vai Astra universāls, tad es noteikti ņemtu Astru...

iAuto Reģ.: 17.07.2001
5 0 Atbildēt
ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
2 0 Atbildēt

Super video! Kā vienmēr augstā līmenī.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
5 0 Atbildēt

Jā, šitas profesionālais, budžets arī lielāks.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

iAuto rakstīja: Par šo terminu daudz esam runājuši žūrijā. Ir viedoklis, kas ir kā Tavējais, bet ir arī viedoklis, ka vārds apvidus nav jāsaista ar kadreizējiem tiešām 4x4 automobiļiem.

Tagad, kad Tev palūdz nofotografēt, vai Tu iedomājies fotoaparātu vai telefonu

Ja pasaka - atsūti to un to vēstulē, tu taču iedomājies epastu?

Nu redz, tagad arī vārds apvidus auto latviešu valodā ir paplašinājies, kamēr SUV nav pārtulkots veiksmīgāk... krosovers?

Nav jau nekur definēts, ka tas ir lauku dubļu avidus, ir arī pilsētas apvidus, kurš šis termins iederās.

Tā jau grūti tos auto sadalīt pa klasēm

Taviem piemēriem ir viena atšķirība - vecais ir aizmirsts, jo to ir aizstājis kaut kas cits - bet X5, Q7, tuaregs, ML sērija utt, joprojām ripo no konveijeriem. Ja tiguāns, Q2 un tamlīdzīgi piepūstie golfi nu ir jāsauc par SUV, tad laiks X5 saukt par MegaSUV, GigaSUV, SuperSUV, vai kaut kā citādāk, kas uzsvērtu to, ka starp Q2 un Q7 ir "neliela" atšķirība, un tās NAV vienas klases mašīnas.

"SUV" ir saīsinājums, kamēr "krosovers" ir vienkārši kārtējais pretīgais, no angļu valodas parautais barbarisms.

Grūti sadalīt pa klasēm? Nezinu kā ir ar tiem pseidodžipiem - normālās mašīnas jau nu gan ir sadalītas - man pietiek iedomāties audī normālo mašīnu klāstu - katrs modelis + tā sportiskās modifikācijas ir katra savā klasē. Ar pseidodžipiem noteikti arī nav klasifikācijas problēmas, vienkārši reklāmisti cenšas uzsvērt lielumu, lietojot saīsinājumu "SUV", kamēr agrāk tām mazajām kastītēm lietoja saīsinājumu "CUV", jo kurš tad gribētu apbižot SUVu pircējus, velkot paralēles ar, teiksim, X5 un CR-V... Tas tāpat kā saīsinājumu "AWD" lieto priekšā un pakaļā, lai arī bieži vien drīzāk būtu jābūt "4WD"...

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Paskaties šeit, kā zēni ir lauzuši galvas autoasociacija.lv/files/klasifikators/klasifikators.pdf

Tas tiešām nav bijis viegli - sadalīt mūsdienu auto pa klasēm!

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu, ļoti smuki un loģiski, un neviens necenšas iebāzt tiguānu vienā maisā ar tuaregu.

Mani vienīgi mazliet uzjautrina klasifikācijas pēc garuma, kāsis - kompakts skaitās zem "vidējās klases", lai arī lietotājiem kompakts ir lielāks...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti