Kāpēc braucam ar miglām+tuvie pilsētā?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002

Pēdējā laikā ievēroju, ka daudzi pārvietojas ar ieslēgtiem tuvās gaismas un miglas lukturiem. Tāda kombinācija žilbina pretimbraucējus un pilsētas satiksmē nav nekādas nepieciešamības pēc papildus lukturiem. Kādi iemesli ir šādai rīcībai - cilvēks neizprot gaismu ieslēgšanas kārtību savā automobilī?

Būs kā gājējam jāiegādājas dažtūkstošu lumenu kabatas lukturis un jāspīdina pretī?

Miglas lukturus apgaismotos ceļa posmos lietot pat aizliedz CSN. Varbūt jāinicē izmaiņas noteikumos un apdzīvotās vietās vispār jāaizliedz miglas lukturu izmantošana?

 
1 2 3 4
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
14 1 Atbildēt

Nu vieniem tirliņiem no bembukiem tas likās sķiļna, nu gluži kā treenuškās un laķenēs, un tad dadziem pārējiem panesās mode pakaļ...

Kompleksainajiem tipiņiem šitāds šums liksies nevietā un to sauks par cilvēktiesību pārkāpuma mēģinājumu.

Ir arī visādi luņi, kas ieslēdz mašīnā pilnīgi visas iespējamās gaismas, pakaļmiglas ieskaitot, tā arī īsti neizprotot ko ieslēguši un kāpēc pakaļmiglas bez jēgas slēgt nevajadzētu...

iciks Reģ.: 29.05.2013
14 3 Atbildēt

Par pakaļējiem miglas lukturiem pilnīgi piekrītu - tie ļoti žilbina un šos vajadzētu drāzt pēc pilnas programmas.

Priekšējie - kam tie traucē? Es varu saprast tālās, nenoregulētas tuvās, visādus hrenonus u.t..t, bet kā var traucēt priekšējie miglinieki?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
7 1 Atbildēt

Prikšējie kopā ar tuvajiem var spīdēt gana spoži un kā jau teicu, CSN neļauj tādu kombināciju izmantot apgaismotos ceļa posmos.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
11 1 Atbildēt

Nav aktuāli. Opelim un cirvim ir automātiskās LED dienas gaismas, jazzam miglas nav vispār

Ja kāds brauc pa dienu ar miglām, mani tas netraucē, jo migla nevar nemaz apžilbināt, jo to izvietojums un staru kūlis ir novirzīts uz leju.

Kaitina, ka normālos laika apstākļos lieto aizmugurējo miglu.

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
5 6 Atbildēt

Pat nebiju ievērojis. Daudz vairāk traucē ,,tomātisti,, , kas tumšā dienas laikā tur kāju uz bremžu pedāļa un noslogo aizmugurē braucošo autovadītāju acis.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
3 0 Atbildēt

jaunajām mašīnām ar auto hold sistēmu kāja uz pedāļa nemaz nav jātur, bet bremžu ugunis deg.

Ko tad Tu iesaki "tomatistiem" darīt, laist vaļā bremzes un atdurties pret piekšā esošo auto?

100AH Reģ.: 06.07.2016
8 0 Atbildēt

Līdzīgi ir no rīta, kad "guļamrajoni" dodas kolonā uz Rīgu. Kā ieslēdz miglas savā Dobeles daudzstāveņu pagalmā, tā zvetē līdz Rīgai un pa Rīgu kā Jaungada eglīte.

KĀDS, mīļo autovadītāj, Tev labums no tiem migliniekiem, kad auto brauc ar intervālu max. 10 - 15m viens aiz otra. A spoguļos ta redzami ne 2, bet 4 gaismas avoti; un tas nav viens un tas pats.

Jau pašā lukturu nosaukumā ir pateikts priekšā, kad tos lietot. Aizmugurējos vispār labi, ja reizi gadā,,,ja aizmugures optika normālā stāvoklī, ļoooti reti ir tādi apstākļi, kad miglinieki jāslēdz.

Par citiem, kolēgas, par citiem padomājiet. kad slēdzat iekšā papildus apgaismojumu...citus tas žilbinās, bet jums pašam no tā labuma (ļoti daudzos gadījumos) nekāda.

Michux Reģ.: 30.04.2015
5 3 Atbildēt

Ja ir OEM migla, tad acis nežilbsts...droši vien Tu runā par tiem kas tur sabāzuši visādus kreisos LED un ksenonus. Par tiem es piekrītu, tādus mēslus vajag izskaust, bet ar miglām lai jau brauc, man netraucē... dienas laikā protams ka ir bezjēdzīgi braukt ar tuvajiem + miglas, bet tumsā ļoti noder, it īpaši pie mūsu bedrainajiem ceļiem, pats tumsā miglas izmantoju, ja nav pietiekami apgaismots ceļa posms...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
6 1 Atbildēt

Miglas izgaismo ceļa malu un tikai dažus metrus autiņam priekšā, ja tad tik pamani bedri - ir jau krietni par vēlu...

msh Reģ.: 16.04.2007
8 7 Atbildēt

Kā miglas var kādu žilbināt?

ak Reģ.: 13.01.2003
1 0 Atbildēt

Priekšējās miglas, ja ir noregulētas, nežilbina. Bet pakaļējie miglas lukturi- dažiem auto rūpnīcas novietojums tāds, ka, pilsētas satiksmē tos var sajaukt ar bremžuguņiem, un pats pakaļējo miglas lampu nevietā lietotājs tikt taranēts no aizmugures. Jo nevar saprast, kad bremzē, kad nē. Vispār aizmugurējos miglas lukturus drīkst ieslēgt tikai intensīvas miglas vai snigšanas gadījumā. Un tā intensīvā migla ir ļoti reti, pārsvarā tauta tos lieto jau parastas dūmakas gadījumā, kad redzamība caur visu to ir vesels kilometrs.

smarts Reģ.: 12.10.2016
1 0 Atbildēt

Tieši tā, nežilbina, ja noregulētas. Bet gana biežas varētu būt situācijas, kad lampa izdeg. Tās nomaiņa puslīdz tehniskam cilvēkam, kaut vai pie jauniegādātās lampas bodes, problēmas nesagādā. Bet pēc šādas operācijas gaismas kūlis ir jāregulē, taču to bieži vien piemirst, atliek uz vēlāku laiku vai pat neiedomājas, ka arī tuvās ir jāregulē. Vismaz TA bieži nākas dzirdēt - vai, pats nomainīju lampu, bet neiedomājos, ka vajag arī regulēt.

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

Esi kādreiz mainījis, ka tik labi zini?

Neviens normāls lukturis pēc spuldzes maiņas NAV jāregulē. Aizmugurē ir vāciņš, to attaisa, samaina spuldzi, lampas korpuss kustināts netiek. Vienīgā situācija, kur var pēc maiņas stars aiziet auzās - ja cilvēks ir pietiekami neuzmanīgs un ieliek spuldzi, kuru ir iespējams ielikt dažādi, nepozīcijā - nav bijusi vajadzība iedziļināties, zinu ka H4 nevar ielikt nepozīcijā, bet H1 teorētiski var - protams, jābūt ļoti paviršam, lai nepamanītu ka izcilnis nav iegājis iedobē un spuldze stāv šķībi.

smarts Reģ.: 12.10.2016
1 1 Atbildēt

Gan zinu, gan esmu mainījis. Vāciņi lielākoties tomēr ir pamatlukturu lampu korpusos. Piem. "Līkajai" H8 nekāda vāciņa nav - plastmasas cokols, kurš ar ceturtdaļpagrieziena vītni blīvi fiksējas korpusā. Tiesa, nepozīcijā ielikt nevar. Bet, lai tiktu klāt korpuss jāņem laukā. Un neskatoties uz to, ka korpuss ligzdā fiksējas gana cieti un it kā precīzi tomēr gaismas kūlim regulējums nebūs tāds kā bija izdegušajai lampai. Arī lampas kvēldiegu montāžas precizitāte ne vienmēr ir 100% vienāda (vajadzētu gan). Man pat ir gadījies iepirkt tādu brāķi, ka gaismas kūli uz ekrāna zīmē apaļu un vispār nevar noregulēt.

Abavnieks Reģ.: 05.09.2016
8 2 Atbildēt

Priekšējie miglas lukturi tumsā uz slapja asfalta rada apžilbināšanas efektu. Ja sausā laikā to lietošana (bez miglas) ir tikai stulba izrādīšanās, tad lietainā un slapjā laikā to jau jāuztver ka agresīvu braukšanu jeb pofigismu pret citiem satiksmes dalībniekiem! Un tādus droši vien jāsoda!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 2 Atbildēt

Piekrītu.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
7 1 Atbildēt

Par pakaļas miglām - esmu redzējis pietiekoši daudz auto, kam, nez kāpēc, slēdzot priekšējās, līdzi iedegas arī aizmugurējā. Nah tā, un kāds vasja tad instalējis to slēdzi, neņemos spriest, bet laikam jau uz ielām tādus neķer un nesoda.

Miglas var žilbināt, un kā vēl. Nevajadzētu naivi domāt ka visiem viņas ir saregulētas kā pienākas. Man vairāk izskatās ka miglas+tuvie nereti tiek lietoti šādi: migla kā tuvais un tuvais jau kā pustālais. Un tad ar šitādu vālē un spiež visiem acīs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vispār ir otrādi - vismaz VAGmobīļiem ieslēdzot pakaļas miglu, komplektā deg priekšējās - vecajiem audī, kam ir divi atsevišķi slēdži, tie ir savstarpēji elektriski savienoti, tā ka ieslēdzot tikai pakaļas miglas slēdzi, slēdzī otrs kontaktu pāris ieslēdz priekšējās miglas - fofāgenam jau no sākta gala bijuši slēdži, kam abas miglas ir vienā slēdzī, kur pirmā pozīcija ir izslēgts, otrā priekšējās miglas, trešā visas miglas - vai nu tas ir atsevišķs slēdzis, vecākiem modeļiem, vai gaismu slēdža parāviens uz āru, jaunākiem modeļiem.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

var jau būt ka ir otrādi, var jau būt ka tur ir arī kautkas muhļīts, bet man neliekas normāli tas ka parastā vasaras pēcpusdienā tiek frēzēts ar visām miglām reizē, kādas vien var saslēgt. Nedomāju ka žoperītis ir slēdzis pakaļējo, lai iegūtu priekšējās, lai arī cik gudri slēdži savulaik nav bijuši fofāgenam vai rAudi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Viernkārši izrāvis līdz galam vai iespiedis līdz galam slēdzi un viss. Kad man bija 16 gadi, es arī mēdzu pa nakti braukt pa šoseju ar muteres golfu, ieslēdzis visus lukturus - pēc pāris trīs gadiem uzzināju, kam tad īsti ir pakaļas migla domāta...

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
7 0 Atbildēt

Arī manā skatījumā miglas lukturu lietošana, ja nav miglas, nav atbalstāma nekādā gadījumā! Abavnieks jau pieminēja, ka slapjā laikā atstarotais stars tumšajā diennakts daļā ievērojami samazina redzamību pretim braucošajiem, tā ir papildus slodze acīm, un prasa palielinātu koncentrāciju, lai saskatītu ceļu. Ja tādu "gudrinieku" ir vesela pretimbraucošo kolona, tad savu pusi vispār nevar redzēt. Sastopoties divām tādām kolonām, braukšana abiem ir kā pa aklo!

Problēma ir miglinieku starā un novietojumā - plakans zemu virs seguma. Ja vēl nav ļoti precīzi noregulēt - pavisam slikti, pie kam abejādi - ja par augstu, tas spiež acīs un ceļu lietotājam nekādi neizgaismo, ja par zemu - ceļu izgaismo pie paša auto purna, kas arī neko no drošības viedokļa nepalīdz, taču atstarotais stars pretim spiež ne pa jokam! Ne par velti to nosaukums ir "miglas lukturi", nevis "papildlukturi".

Nevar piekrist tiem, kuri attaisnojas ar labāku redzamību - lai būtu normāla redzamība tumsā, ir labi jānoregulē pamatlukturi, vai tie jāmaina, ja bojāti stikli vai reflektori. Ar to toleranci, ko pieļauj tehniskajā apskatē ir krietni par maz!!!! Es lukturus regulēju tumsā uz ceļa. Otra versija - pie laba mehāniķa ar stenda palīdzību, ja šis mehāniķis māk ar šo stendu apieties!

Tāpat varu tikai piekrist tiem, kuri lamā "uz bremžu pedāļa sēdētājus". Īpaši vakarā, kad acis jau tāpat nogurušas. Varu vēl piebilst, ka šī "sēdēšana" bojā arī automātisko kārbu, jo papildus dilst frikcijas diski, palielina degvielas patēriņu, jo tie diski ir jādeldē un lieki karsē eļļu, kas ātrāk izstrādājas un tas liekais siltums kārbā nevienai detaļai netīk!!!

Par aizmugurējiem migliniekiem pat nav vērts runāt - tas ir marasma kalngals! Tā laikam ir vienīgā reize, kad atļaujos uz ceļa kādu mācīt, proti - apdzenu un uzmirkšķinu ar aizmugures miglinieku - dažam pielec, dažs vienalga neko nesaprot!

Starp citu - Polijā par miglas lukturu lietošanu tumšajā diennakts laikā, ja nav miglas, ir pamatīgs sods! Vienu reizi knapi atkratījos no Polijas CP, jo aizmirsu tos lukturus izslēgt beidzoties miglas zonai!

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Par to, ko darīt lai uzlabotu redzamību - ksenonam noteikti tas nav aktuāli, bet halogēnlukturiem parasti prasās pēc resniem vadiem un relejiem. Visi vadi mašīnā ir aprēķināti lai ietaupītu un nesanāktu ahūni resni vadu bunti, bet priekšējie halogēnlukturi rezultējošo sprieguma kritumu izjūt vissmagāk - jo spuldzes nomināli ir aprēķinātas kaut kādiem 14 voltiem un spriegumam krītoties, spuldžu gaismasspēja dramatiski krītas, bet priekšas lukturu vadu resnums normālām mašīnām ir 1,5 kvadrāti [lokanajai dacītei vispār kaut kādi smieklīgi vadeļi], kur jau uz papīra līdz tālākajam lukturim parasti ir kāda volta kritums tajos vados - bet tālāk vēl ir slēdži un vēl kādi fantastiski risinājumi - piemēram, deviņdesmito gadu fofāgeniem elektrosistēmas modularitātes vārdā strāva četras reizes ceļo starp drošinātāju kasti un kādu slēdzi, radot papildus zudumus vairākos metros lieku vadu un trijos slēdžos... Es savam golfam priekšas lukturu buntā saliku resnus vadus - 4 kvadrātus tālajiem un masai, divarpus tuvajiem [mašīna aprīkota ar papildus tālajiem], un pāri releju pie drošinātāju kastes - rezultātā ar stipri viduvējā stāvoklī esošiem lukturiem un bezfirmas spuldzēm ir ļoti laba tuvā gaisma, un lieliska tālā gaisma. Pie šitā pierodot, ar citu mašīnu pa nakti nedaudz nepatīkami braukt - ne tik daudz tumšuma dēļ, kā tā, ka no pretībraucošajiem nav tik spēcīga cieņa. Un principā vēl noteikti bik vairāk varētu izspiest - uzlikt labākus lukturus, un samainot dažās vietās vadus, vēl par kādām volta desmitdaļām pacelt spriegumu uz spuldzēm...

Es pieņemu ka slavenie osrama nakts lauzēji ir vienkārši spuldzes, kas aprēķinātas zemākam spriegumam , un tāpēc par tām ir divdomīgas atsauksmes - ir kam labi iet, un ir kam ātri izbeidzas, visdrīzāk tiem, kam nav problēmas nodrošināt spuldzēm adekvātu spriegumu.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
2 1 Atbildēt

to DidzisKalnietis

Par automātiskās kārbas slēdzelēšanu tu maldies, tieši bieža slēdzelēšana to bojā, jo kārba visu laiku tiek pakļauta spiedienu maiņai. Katrreiz, pārslēdzot no D uz N, strādā vienas un tās pašas disku paketes, kuras jau tāpat ir pietiekami noslogotas.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
3 1 Atbildēt

Vai tik Tu nedomā tos pašus diskus, ko visu laiku trin un karsē sēžot uz bremzēm?! Spiediena maiņa, ja neesi jau sačakarējis diskus un pārkarsējis eļļu, nav nekas briesmīgs - katrā gadījumā tas nebojā kārbu vairāk, kā tā disku trīšana!

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Kāds man, cilvēkam, kas no automātiem mazāk sajēdz, paskaidros, kur ir problēma ar automātiem un gaismām?

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
2 1 Atbildēt

Vairumā gadījumu, braucot ar automātiem un stāvot sastrēgumos vai pie luksafora automātu lietotāji nepārlēdzas uz neitrālo, attiecīgi kamēr stāv ir nospiestas bremzes un deg bremžuguņi, kas dažiem aizmugurē braucošajiem traucē.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
3 0 Atbildēt

Ar aizmugurējiem bremžuguņiem problēmu nesaskatu, man netraucē.

Pats kāju uz bremzes turu arī, ja braucu ar manuālo kārbu, nav ceļi tik līdzeni, lai būtu drošs, ka, nedaudz novēršoties, neieripotu priekšējam vai aizmugurējam bamperī.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
4 1 Atbildēt

Ja esi visu dienu nosēdējis birojā pie datora, nav bijis tā, ka acis nogurušas? Acis ir jāsaudzē!!! Ja Tev netraucē, padomā par citiem, kuriem, varbūt, traucē!

Ilgāk stāvot, izmēģini rokas bremzi - retāk būs jāuztraucas pirms tehniskās apskates un retāk jāmaina troses!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Daudziem jaunajiem auto - hill-hold funkciju nodrošina tieši elektriskā rocene, bet bremžuguņi tiek tāpat ieslēgti

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

1) www.raap.lv/lv/meistara-padomi/ raksta:

Vai jāpārved diapazona izvēlnes svira stāvoklī “N” apstājoties pie luksofora?

Tam ir nozīme tikai ilgstošas apstāšanās gadījumos.piemēram dzelzsceļa. Citos gadījumos to darīt pat nav ieteicams.

2) Ieliekot to auto kārbu (vai ari manuālo) neitrālajā, tad kā garantēt aizmugurējo neapžilbināšanu ar bremžu gunīm un neuzslīdešanu virsū vienlaicīgi?

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
7 2 Atbildēt

Lieto rokas bremzi!

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 2 Atbildēt

Paldies par atbildi. Tas arī bija vienīgais, kas nāca prātā, bet nebiju domājis, ka par to kāds vispār varētu satraukties...

Ko tad darīt manuāļiem, kas, manuprāt, ir lielākā daļa no braucējiem? Rokasbremzi raut, vai? Nespiest bremžu pedāli un cerēt, ka neripos? Diezin vai...

Kā tad tie aizvainotie maz zina, ka "traucētāji" ir automāti? Tas tā, retorisks jautājums.

Kolumbam - vai tad automātiem nebija režīms P vai kas tāds? Idejiski neitrālais, bet nodrošina kustības bloķēšanu? Nesaku, ka tā vajadzētu katru reizi darīt, bet idejiski, manuprāt, iespēja ir.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
2 0 Atbildēt

Jā, ir P, bet pie katras apstāšanās lietot nav ērt... Pie ilglaicīgākas, protams, var...

nordic Reģ.: 12.04.2002
10 0 Atbildēt

Nu traki, ja sāk traucēt priekšējo bremžu gaismas...varbūt vajag ar to padalīties ģimenes ārstam

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
3 2 Atbildēt

Var arī ģimenes ārstam, bet labāk uzreiz tomēr pie okulista! Kad sāksim padomāt arī par citiem, ne tikai par savām ērtībām?!

ak Reģ.: 13.01.2003
2 0 Atbildēt

Tas, ka bremžu gaismas ik pa laikam deg, vai nedeg, arī stāvot, ir tikai normāli, jo ne visur ir līdzens, arī manuālo karbu īpašniekiem ir jāpietur uz bremzēm. Bet pakaļējiem miglas lukturiem ir spēcīgāka gaisma, kā bremžu, tāpēc bremžu gaismas netraucē, bet miglinieki gan "kož" acīs. Par priekšējiem migliniekiem-manam auto arī ir, cik esmu slēdzis un skatījies, gan miglas laikā, gan tumsā braucot, nu, pāris metrus papildus var redzēt, un tikai. Tā kā es lielu jēgu no tiem neredzu, un arī nelietoju. Pēc nomaiņas miglas lukturi nav jāregulē, ja tikai spuldzīte ir ielikta ligzdā pareizi.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
2 0 Atbildēt

Tā pati 21 W spuldzīte aizmugures migleniekos ir spilgtāka kā bremžu uguņos? Interesanti!!!

Ja tas miglenieks ir tāda "šļura", kā lielākai tiesai auto, būtu vismaz jāpārbauda!

opelis Reģ.: 03.10.2005
1 1 Atbildēt

"Miglas izgaismo ceļa malu un tikai dažus metrus autiņam priekšā, ja tad tik pamani bedri - ir jau krietni par vēlu..."

Tad priekš kam vispār tie lukturi vajadzīgi tavuprāt?

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
5 0 Atbildēt

Miglā tuvās gaismas lukturi izgaismo tās ūdens pilītes no augšas, tādēļ priekšā viss ir balts un neko neredz. Par tālajām gaismām nemaz nerunājot! To efektu var novērot arī intensīvas snigšanas laikā!

Miglas lukturu stars ir "plakans" un iet pa apakšu tuvu ceļam tādējādi neizgaismojot augšējās ūdens pilītes, tāpēc ir drusku labāka redzamība. Vēl varu piebilst, ka tieši virs ceļa virsmas miglas biezums parasti ir ievērojami mazāks tāpēc redzamība uzlabojas, Ja vēl var ieslēgt migleniekus bez tuvajām gaismām, tad pat "vilku miglā" izdosies kaut ko uz ceļa ieraudzīt!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

+1 un vēl - tādās valstīs kur ar ceļa horizontālaiem marķējumiem ir bēdīgi, vai tos attiecīgi neuztur (ir milzu starpība starp LV, LT un EE) miglā mēs braucam krietni lēnāk, kā arī ceļā nomale ir teju vienīgais, kas riktīgi biezā miglā ļauj saprast vai un kur uz ceļa atrodies. Tik ļoti uz sānu tuvā gaisma nespīd teju nevienam auto, tāpēc vajadzīgi miglas lukturi (bembisti domā ka tā "pačotīgāk" izskatās), bet šitik tuvā distancē strādājoša miglas lukturu gaisma patiešām neļauj laicīgāk pamanīt bedres, vai tik tuvu pamanītās spēt bez "alņa testa" cienīga manevra apbraukt...

opelis Reģ.: 03.10.2005
2 1 Atbildēt

Es priekšējos izmantoju tumsā un sliktas redzamības apstākļos uz ceļiem , kur nav nomarķēta ass līnija - dod apgaismojumu uz nomali, un apbraucot to pašu bedri, redzi, vai neieliksies vēl lielākā bedrē.

Pakaļējos - tikai tad, kad esmu ticis garām idiotam, kurš ar tādiem nonstopā laiž, lai pabauda...

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
3 1 Atbildēt

Pamēģini sakārtot pamatlukturus! Vairs nevajadzēs mocīties ar miglas lukturiem un pretimbraucošajiem žilbināt acis!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 1 Atbildēt

Wtf par nospiestu bremžu pedāli pie krustojuma?

Kas traucē? Tas gan pilnīgi po, nepieciešams drošībai. Automātam tas galīgi netraucē. Punkts.

Naktī migliniekus lietojot kopā ar tuvās gaismas lukturiem, tomēr ir sajūta, ka redzamība uzlabojas (bet drīzāk sāņus, nevis uz priekšu).

Esmu par visu oriģinālo.

Ja oriģinālie Led ir super spilgti un jau tālu pamanāmi, tad China style parodijas izskatās tikpat kā nepamanāmas tālākā gabalā. Uzmirkšķini tādam, lai lukturus ieslēdz, bet tuvumā pamani, ka kaut kādi mēsli priekšā piekarināti, bet gaismu reālu nedod.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
3 3 Atbildēt

Esi uzmanīgs ar to po!!!! Gadās, ka po ir sāpīgi!

Pārējiem uz ceļa arī uz Tevi var sanākt po!!!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 1 Atbildēt

Cilvēk, Tu par ko?

Par to, ka ir tikai normāli (pieklājīgi, pareizi) pie krustojuma stāvēt ar nospiestu bremžu pedāli un ka neko pat negrasos mainīt? Kāds te sakars ar attieksmi?

iciks Reģ.: 29.05.2013
6 1 Atbildēt

Ja Tev lielas problēmas sagādā citu spiestais bremžu lukturis, maini darbu, ej ar kājām, bet nemāci tūkstošus cilvēku, ka tā darīt ir nepareizi, jo Tev, redz, traucē.

Jo sevišķi tāpēc, ka variantu nav, kā to nedarīt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Vēl manīts niķis paļauties tikai uz priekšējiem Led.

Jau krēslo, bet kur tad aizmugures gaismas???

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Tas visticamāk ir tāpēc, ka nepamana to momentu, kad jāpārslēdz. Izbrauca pa gaismu, acis lēnām pierod un atjēdzas vien tad, kad policija aptur...

Esmu lasījis ārzemju forumos, ka cilvēki šitādus brīnumus pat naktīs (!!!) ir redzējuši. Cilvēks brauc un pretī kaut ko dīvainu ierauga, bet tur ripo kāds glauns apvidnieks ar tām dienasgaismām. Cilvēks gluži mēms - kā ar tādām vispār ko redzēt un kā kāds šo var redzēt, bet nu kaut kā tak brauc.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Piemēram šorīt man pa priekšu brauca dāma ar kaut kādu Volgo - vēl ilgi pirms saullēkta - brauca tikai ar tādiem diviām (uz īstu ķīnu pēc paskata velkošiem) dienasgaitas ledu strīpiņām.

Pat caur sikliem redzamā pie loga piekārtā telefonā redzams, ka vēl saullēkta nav bijis - Wazei - nakts krāsu režīme. Vēl reāla krēsla - drusku pēc septiņiem no rīta, bet tuvās gaismas un gabarīus nebija ienācis prātā ieslēgt...

Scotinsh77 Reģ.: 14.05.2016
0 0 Atbildēt

Vajag gaismu sleedzi tureet poziicijaa-AUTO LIGHTS

Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 0 Atbildēt

Par to bremžu pedāli runājot - VW modeļos esmu manījis auto hold funkciju, kas automātiski ieslēdz stāvbremzi, tiklīdz mašīna apstājas un atlaiž, tiklīdz uzsāk braukt - ērti gan ar automātu, gan manuālo kārbu. Iespējams, citiem ražotājiem arī ir, bet lietojis esmu tikai VW modeļos.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Par citiem ražotājiem - atkarīgs cik tālu tā muļķīgā elektriskā rocene ir panesusies. Tur, kur ir normālais risinājums, kloķis, šādas funkcijas nebūs.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
3 0 Atbildēt

Šobrīd ļoti daudziem ražotājiem un modelīšiem bagātāk aprīkotajās komplektācijās ir elektriskā "ručene". Slikti ir, kad jāmaina aizmugures bremžu kluči, jo tad lielākoties bez datora ir grūti tikt galā. Slikti ir, kad ir Renault - tad mēdz, ilgāk stāvot, pats noķīlēt, un auto no vietas dabūt prom ir ļoti grūti - reizēm pat nav izdevies ar datoru atsvabināt...

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Vēl sliktāk ir tad, kad kādam supportam izbeidzas mehānisms - tad viss notiek pēc plāna un attiecīgi naudas govij, kam pieder tā mašīna, tiek kārtējo reizi noslaukti daži simti... Nē, rocene ar kloķi ir n reizes praktiskāka - supports + trose maksā jūtami lētāk nekā tur tas mehānisms, un kalpo ilgāk.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
4 0 Atbildēt

Automātiski tā ieslēdzas, ja kādu laiku stāvot vēl patur vai uzspiež bremzi. Tā auto Hold funkcijas ieslēgšana vai neslēgšana ir paša vadītāja piešautas kājas rezultāts - vajag - ir, nevajag - nav. BET ieslēdzoties šai funkcijai bremžuguņi deg!

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti