Autoplācī pārdot automašīnu, kura darbojas vien pirmos 20 km.

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015

Sveiki, iAuto foruma dalībnieki. Auto iegāde vienmēr ir lielisks brīdis, bet lai šo brīdi nesanojātu ir jāveic rūpīga automašīnas apskate, pirms iegādes. Kādēļ tas ir svarigi, būs redzams tālākajā stāstā:

"Kristaps autoplacī izvēlējās 2001. gada BMW 330d, kas maksāja 3000 eiro. Jaunietis pirkumu veica, izmantojot līzinga līgumu, līdz ar to par automašīnu nāksies atdot 4200 eiro.

Šāda summa Kristapu apmierināja, taču pēc pirmajiem 10 nobrauktajiem kilometriem BMW sāka atklāt savu patieso seju.

/Kristaps, autoplacī nopirka auto

Pēc pirmajiem 10 kilometriem bija dzirdama klaboņa, motors sāka kūpēt. Labi, ka aizbraucu līdz mājām. Tagad ar mašīnu vispār nevar pabraukt – ir pamatīgs ātrumkārbas defekts. Remonts izmaksās kā vēl viena mašīna./

Kristaps norāda, ka Mogo tirdzniecības vietā neļauj veikt testa braucienu ar noskatīto mašīnu, tāpat to nedrīkstot nogādāt servisā, lai pārliecinātos par tās tehnisko stāvokli.

Esot jāveic tā saucamais aklais pirkums. Kad dokumenti nokārtoti un līgums parakstīts, tikai tad ir visas tiesības pārliecināties par spēkrata spējām."

Šo atgadījumu ziņoja raidījums Bez Tabu.

 
ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
10 0 Atbildēt

Vienīgais, kas tajā visā man liekas neticams, ir tas, ka Mogo neļauj veikt testa braucienus. Visdrīzāk, ka puisis pamtīgi tika aprkrāpts arī šajā jautājumā.

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
6 0 Atbildēt

Vēlāk Mogo pārstāvis raidijumam Bez Tabu teica, ka viņi piedāvā visiem saviem klientiem testa braucienus.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
20 1 Atbildēt

Kristaps ir stulbs kā zābaks. Un dabūja atbilstošu auto.

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
8 0 Atbildēt

Jā. Šis ir arī stāsts par to, ka nedrīkst būt lēticīgam un paļauties uz pārdevēja teikto. Ja pašam nav zināšanas auto apskatē un iegādē, tad labāk ir atrast cilvēku, kurš ir zinošs un var palīdzēt auto iegādē.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
10 0 Atbildēt

Precīzi

Te vairs nekā piebilstama.

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
12 0 Atbildēt

Kā jums vispār šķiet, vai iegādāties lietotu automašīnu autoplacī ir prāta darbs?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 0 Atbildēt

Kāda starpība kur pirkt? ss.lv "individuālie" perekupi ir tieši tādi paši, ja ne sliktāki. Katrā ziņā 90% no ievestajām automašīnām Latvijā nāk no tieši tādiem pašiem plačiem Vācijā, Francijā, Polijā, Lietuvā u.c. valstīs.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
9 0 Atbildēt

Jebkura placī esošā mašīna ir pa lēto iepirkta, minimāli uzčiņīta līdz "tovarnij vid" līmenim un uzskrūvēta cena. Var palaimēties nopirkt kaut vik sakarīgu eksemplāru, bet, nu, vairumā gadījumu auto tiks vienkārši iesmērēts un pārsteigumi būs lieli.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
7 0 Atbildēt

Mēneša procentu likme: 30 % (kredīta summa 200€ + kredīta %)/200*100-100

www.parkreditiem.lv/kreditdeveja-mogo-apraksts/343/

Sasieties ar mogo nav prāta darbs!

iciks Reģ.: 29.05.2013
10 0 Atbildēt

Šis Kristaps tīri finansiāli vēl nav dārgi samaksājis (nerunāju par nojāto auto).

Pazīstams strādā tajā Mogo (ar auto gan nesaistītu darbu) un ieteica paskatīties, cik tad lēts tas prieks. Atradu uz dullo autiņu arī uz 3k eur un tur tad bija kaut kādi ~150 eur mēneša maksājumi. Ak, kas gan ir 150 eur mēnesī, toties tev ir bmw! Tiesa, tie maksājumi bija varbūt 72 mēnešus.

Katrā ziņā 3k autiņš beigās izmaksāja laikam virs 7k. Vairāk kā divkārt.

Gan jau varianti ir visādi, kādam varbūt tā procentu likme ir mazāka, bet ne ātrie krīti, ne šitādi mogo nav nekādi labdari. Spiež uz ļaužiem, kas neprot rēķināt.

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
7 0 Atbildēt

Cilvēkiem arī liekas vilinoši, ka Mogo piedāvā bez pirmās iemaksas un ar bojātu kredīt vēsturi.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
15 0 Atbildēt

Labāk pirkt lietotu auto pa taisno no īpašnieka. Jo pārpircējam vajag savu peļņu, un tā viņa peļņa ir tas, ko gala pircējs pārmaksā.

Piemērs. 2015.gada pavasarī tirgoju savu 2006.gada Opel-Meriva 1,3 CDTI ar 213 tūkst.km nobraukumu. Liku cenu vairākkārt 2300-2700 EUR robežās, neviens nenopirka. Beigās pārdevu uzpircējam par 1700. Pēc dažām dienām uzpircējs auto uzfrišināja un lika sludinājumu ar cenu 2499 EUR. Kāds tak to manu auto nopirka! Bet viņš pats vainīgs, ka nepirka no manis par 2200 (beigās varētu atdot arī par tādu cenu), bet nopirka no uzpircēja, kurš sludinājumā meloja gan par auto gadu (rakstīja 2007., lai gan bija 2006.), gan par motoru (rakstīja 1,7 CDTI, lai gan bija 1,3 CDTI).

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
12 0 Atbildēt

No pieredzes par lietoti auto tirdzniecību.

Rumbulā ir tikai 2 oficiāli kantori - Euro Auto un Brc. Reālu problēmu gadījumā tie arī kaut ko risinās.

Viss pārējais ir it kā plači, bet reāli - tirgo NE uzņēmumi (privātpersona, bieži - auto pat nereģistrēts utt.)

Nekādu garantiju vai pat testa braucienu.

Pats izvēlējies, ar varu neviens nelika pirkt - vaino tikai sevi!

Bieži pārdevējs pat runāt vairs negrib, jo pircēja problēmas vairs viņu neinteresē.

Tas ir absolūts kaķis maisā. Un kur nu vēl vecu (bet aprīkotu) BMW - tā ir visīstākā pašnāvība!

Jaunietis izteikts lohs. Būtu pircis citu ierindas auto, visticamāk, brauktu vēl ilgi. Gribējies par bembistu kļūt - sākumā apzinies, vai tādu auto vari uzturēt. Jo BMW iegāde par pēdējo naudu - nav komentāru... vismaz dzīves skola kolosāla

msh Reģ.: 16.04.2007
5 1 Atbildēt

Tepat blakus vienā tofikā cilvēki spriež ka mašīnas izvēle - tās ir emocijas - a te tu cilvēku nosauc par lohu par to, ka izvēlējās kaut ko, kas nav pilnīgi garlaicīga kaste. Principā jau diezgan piezemēta izvēle - troika un ķīselis, vienīgais ko var pārmest - tehniskās zināšanas vidējā iauto lietotāja līmenī un/vai nespēju piesaistīt kādu zinošāku pirkšanā.

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
5 0 Atbildēt

Es auto izvēlē viemēr tiecos pēc emocijām. Parasti auto, kuri nesniedz man nekādas patīkamas emocijas pat nomāc mani. Ja ejot prom no auto, es neatskatos, tad tas auto nav priekš manis.

Daudzus gadus atpakaļ es biju iegādājies 7.sērijas BMW (uzreiz pēc filmas "Bumer" noskatīšanās ). Šis auto deva man daudz patīkamas emocijas, taču arī "iznesa" manu prātu. Viņam tika nomainītas gandrīz visas detaļas. Viņā tika ieguldīts tik daudzblīdzekļu, ka es mierīgi varētu nopirkt vismaz trīs parastas mašņas un braukt bēdu nezinot. Taču tas būtu garlaicīgi un es neiegūtu tās patīkamās emocijs, kuras viņš sniedza, kad nebija salūzis. Kā arī nepazītu visus tos cilvēkus, kuri tika iesaistīti, lai šis auto spētu dzīvot.

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
0 1 Atbildēt

Pēc tam es nopirku 7.sērijas BMW ar virsbūves indeksu E65, tā bija samērā jauna mašīna un tai nekas nelūza. Nācās pārdot!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Ar ko tagad brauc?

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
1 0 Atbildēt

Pašlaik, man nav savs auto. Kad esmu Latvijā pārvietojos ar sievas Audi A6. Zviedrijā braucu ar firmas automašīnām. Pašlaik man ir citas prioritātes. Pirms gada pasaulē nāca mans dēls, tagad esmu ģimenes mājas meklējumos. Taču pēc tam projektā ir iegādāties 7.sērijas BMW. Tikai vēl nezinu, vai F01 vai E65. Tas būs projekta auto. Projekta mērķis būs parādīt, ar ko jārēķinās iegādājoties lietotu luksus klases auto.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

msh, par to jau arī tas stāsts ir. nav nekas slikts, ja tev patīk bmw, ja tu to spēj pavilk. Pirmjārt, Mogo līzings liecina, ka cilvēkam nav atbilstošu ienākumu, lai tādu auto gan iegādātos, gan arī uzturētu. Otrkārt, nu, pats jau pareizi pateici, ja pašam nav sajēgas, ko un kā skatīties, ir pilni forumi ar padomiem, kā pirkt lietotu auto. Un, bļin, ja neļauj izbraukt, tādu auto pirkt NEDRĪKST. Punkts.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Jā, piecpadsmitgadīgs BMW-330d nevar būt lēts uzturēšanā...

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

Dārgāks par tavu fabiju noteikti ir, bet ne milzīgi daudz. Nav pat dzirdēts ka tiem bembija ķīseļiem būtu tādas bērnu slimības kā audī 2.5 V6 TDI - bet brauc ar viņiem cilvēki, vienīgi vajag nedaudz prātu pie pirkšanas un uzturēšanas. Te jau pat nav runa par uzturēšanu, bet par nezinātāja ieberzienu uz defektu. Izteikšu minējumu ka bez servisa iesaistīšanas par kādu štuku izdotos to bembiju sataisīt, ja tur ir tikai uzvārtīts motors un nosprādzis tomāts.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
4 2 Atbildēt

Neticu ka kārba maksā 3000. Drīzākais - pirmajā kaktu servisā Vadziks pateica, ka kārba čupā, un vajadzīga jauna un stulbais pircējs nogūglēja, ka jauna maksā tik pat cik tā mašīna.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
4 0 Atbildēt

Maksā, maksā. Slavenais neremontējamais audi multitroniks maksā pat vairāk. Te viens taisījās pirkt Murano, tam kārba maksā 7000. Lietotu nav.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tevis nosauktajā situācijā aizbrauc uz šrotu un ieķer komplektiņu lai ieliktu mešalku - kārba, pedāļu kaste, kulise, vēl šis tas - šrotā diez vai vairāk par kādiem 5 simtiem sanāktu atstāt, tik vien ka jautrība nomainīt... Bet šitentajam bembijam gan jau ir parasts tomāts.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
10 0 Atbildēt

Vēl viena lieta - Mogo mašīnas iekšā neved, ar perekupstvu arī, šķiet, nenodarbojas. Mogo placī vairums (ja ne visas) mašīnu ir atņemtas nemaksātājiem. Nemaksātājs nozīmē to, ka viņam nav naudas ne lai maksātu līzingu, ne lai veiktu apkopes/remontus. Secinājums - Mogo placī auto nevar būt sakarīgs pēc definīcijas.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
4 0 Atbildēt

Gan jau, lai ieriebtu Mogo pirms atdošanas saber motorā smiltis. Tāda mums ir tiem nemaksātājiem domāšana.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Ir tāda lieta.

Bet ieriebt sanāk nākamajam īpašniekam, nevis finansētājam.

Ņem nost dzīvokli par nemaksāšanu - to izdemolē.

Kam sanāk ieriebt? Nākamajam īpašniekam..

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
6 0 Atbildēt

ne tikai nākamajam, bet arī pats sev ieriebj, jo pārdošanas summa mazāka un paliek lielāka neatmaksātā daļa.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
12 0 Atbildēt

99.9% varbūtība, ka no Mogo tur ir tikai izkārtne.

Un tirgo atkal tā pati varza, kas apkārt.

Mogo viņiem tikai piespēlē atņemtos auto tirgošanai.

Roka roku mazgā - paši saprotat

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Par automātiem runājot - nezinu, kā tagad, bet vismaz treknajos gados Jaunpilī bija tāds čalis Aigars vārdā, kas par sakarīgiem cipariem automātus remontēja. Viņam tāda paliela garāža tur atradās - vienreiz biju ar mammas mazdu aizbraucis. Man viena drauga galant-micuka nosprāgušu automātu atdzīvināja par, ja nemaldos, 300 latiem. Vai 500... nu kaut kas tāds bija. Nezinu gan, vai viņš vēl ar to nodarbojas un kā ir ar visādu tur tiptroniku, steptroniku, multitroniku un citu troniku remontiem.

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Šis stāsts ir tāda klasika kā pasaka par balto vistiņu: Jaunietis nopirka auto-Jaunietis nopirka lietotu auto-jaunietis nopirka placī 15 gadus vecu BMW uz līzinga. Jaunietim vecais BMW bija slikts. " izvēlējās kaut ko, kas nav pilnīgi garlaicīga kaste ?" Nu, garlaicīgi viņam tagad pilnīgi noteikti nav. Ja tā ir tikai pārnesumu kārba, tad vēl nekas, bet, nu , maz ticams. Darba biedrs kādreiz nopirka paša TV zvaigznes Uģa Vītola placī 320-to BMW. Tam izrādījās savērpta cilindru galva. Viņš devā uz šrotu pēc citas, bet tur viņu gaidīja pārsteigums,šrotos taisnu viņa modeļa BMW cilindru galvu nebija - visas savērptas.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
2 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: No pieredzes par lietoti auto tirdzniecību.

Rumbulā ir tikai 2 oficiāli kantori - Euro Auto un Brc. Reālu problēmu gadījumā tie arī kaut ko risinās.

Viss pārējais ir it kā plači, bet reāli - tirgo NE uzņēmumi (privātpersona, bieži - auto pat nereģistrēts utt.)

Nekādu garantiju vai pat testa braucienu.

Pats izvēlējies, ar varu neviens nelika pirkt - vaino tikai sevi!

Bieži pārdevējs pat runāt vairs negrib, jo pircēja problēmas vairs viņu neinteresē.

Tas ir absolūts kaķis maisā. Un kur nu vēl vecu (bet aprīkotu) BMW - tā ir visīstākā pašnāvība!

Jaunietis izteikts lohs. Būtu pircis citu ierindas auto, visticamāk, brauktu vēl ilgi. Gribējies par bembistu kļūt - sākumā apzinies, vai tādu auto vari uzturēt. Jo BMW iegāde par pēdējo naudu - nav komentāru... vismaz dzīves skola kolosāla

Vēl ir dbc.

opelis Reģ.: 03.10.2005
8 0 Atbildēt

Man kaimiņam MOGO atņēma BMW par nemaksāšanu. Šis pirms tam noņēma visu, kas nebija pieminēts kredīta līgumā kā auto komplektācija - visu audio (skaļruņus arī izrāva), salona apšuvumu gan no durvīm, gan griestiem, bagažnieka velūra apšuvumu...uttt. Pat stiklu pacēlājus izrāva, stiklus atstutēja ar malkas pagalēm. Piebildīšu - džeks konkrētais nemaksātājs - par dzīvokli arī 12000 uzkrājis komunālos, tagad šo jau izmeta ārā. Kaut gan darbs ir un visu laiku strādā gan pats, gan sieva...

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
5 0 Atbildēt

Tur tā lieta.. Kā jau formuma biedri teica.. Ja cilvēki ņem auto par 3000k un beigās pierēķinot % atdod 6000-7000k, tad tādam cilvēkam, diemžēl, nauda makā neturēsies nekad.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
4 0 Atbildēt

Cilvēku stulbums ir bezgalīgs! Ne velti klasiķis ir teicis: "Ja cilvēks ir miris, tad tas ir uz ilgu laiku, bet, ja idiots, tas ir uz visiem laikiem!".

Kad beidzot kādam pieleks, ka ne Rumbulā, ne Mogo, ne BRC automobiļus pirkt nedrīkst!!!

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Te rodas atbilde. Vajadzētu tādu servisu, kas var uzņemties garantiju par saviem darbiem. Ja es no auto neko nesaprotu un pērkot svešu dampi aizvedu to uz šādu servi lai tie kārtīgi iztestē un nodiagnosticē. Tad es ar uz šāda testa sertifikāta varētu paļauties, ka konkrētais auto brauks ntos km. Ja pēcāk rodas defekts, lai serviss labo vai kompensē. Tas arī pie teh apskatēm attiecīgi iederētos.

Damn Reģ.: 07.12.2003
3 0 Atbildēt

Rēķinies, ka diagnostika šādā servisā maksātu diezgan sālīti (lai ierēķinātu riskus). Neviens nebūs ar mieru maksāt par diagnostiku pāris simtus

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
1 1 Atbildēt

Domāju labam BMW nav nekādas vainas.

Šoreiz runa ir par sliktu, nobrauktu auto.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
2 0 Atbildēt

BMW kā izstrādājumam, protams, nav nekādas vainas! Vaina ir Rumbulas autoplačos, jo tur atrast godīgu, "nesamuģītu", nedauzītu, nesarūsējušu, nenobrauktu, ar negrozītu odometru, ir teju neiespējami, jeb - tas maksā attiecīgi dārgi - tad, savukārt, neviens to nepērk, jo blakus taču stāv "tāds pats", tikai divreiz lētāks... Tātad - kurš ir vainīgs pie odometru grozīšanas... Brīnumu nenotiek! Ja auto ir labs - tas nemaksā tos nieka grašus.

Domāju, ka neviens serviss neuzņemsies tik lielu risku, lai garantētu, ka auto ir patiesi normālā kvalitātē, vēl jo vairāk - lietotai automašīnai tomēr var kaut kas pabeigties, tieši tāpēc par to maksājam 10, 20x mazāk, kā par jaunu. par cik man arī ir tāds neliels servisiņš, ļoti labi zinu, ka lietotā a/m iekšā ielīst nevaru, tomēr defektējot pievēršam uzmanību visām galvenajām lietām - auto vēsturi ieskaitot. Bez izmēģinājuma brauciena nevajag iegādāties nekad, nevienu auto - pat jaunu nē (jaunam jāpārliecinās, ka auto braucot jūtaties ērti, patīk gan konkrētā modeļa vadāmība, kloķīši, pārredzamība utt. Konkrētais auto, protams, nav jāpārbauda - tam garantija vismaz 2 gadus darbosies... ).

Bet par lietotu dot garantiju varētu tikai, ja to izjauc pilnībā un apmaina visu, kas ir nolietojies vai šķiet aizdomīgs. Šajā gadījumā tā auto cena kopumā būs tuva jaunam, toties "roku darbs"....

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Bet, vaiiiii, cik tas autobizness ir netīrs, ja vien cilvēciņi to zinātu

Ir pirkti auto gan Vācijā (no individuāliem saimniekiem - īstas pērles, bet padārgi; no plačiem - ir visādi gadījies), gan Lietuvā (trakums, bet tur ierasta lieta ir tirgot no treilera, kas nozīmē tikai iedarbināt uz vietas). Vācijas variantam tomēr daudz lielāka uzticība, jo jāatbrauc vispirms taču mājās ar to Līdz ar ko pilnīgam mēslam jāmet (ļoti liels km izteiksmē) līkums.

Taču te notiek brīnumu lietas.

- auto tiek pucēts, lai spīd un pircējam prieks izdarīt pirkumu uzreiz (emocijas)

- km rādījumi tiek koriģēti ap 200tkm (lai ticami)

- salona detaļas tiek nomainītas vai tepat Rumbulā glīti pārkrāsotas

Rezultātā auto izskatās lēts, bet ļoti baudāms ('c)

forcemajeure Reģ.: 27.10.2016
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: No pieredzes par lietoti auto tirdzniecību.

Rumbulā ir tikai 2 oficiāli kantori - Euro Auto un Brc. Reālu problēmu gadījumā tie arī kaut ko risinās.

Viss pārējais ir it kā plači, bet reāli - tirgo NE uzņēmumi (privātpersona, bieži - auto pat nereģistrēts utt.)

Nekādu garantiju vai pat testa braucienu.

Pats izvēlējies, ar varu neviens nelika pirkt - vaino tikai sevi!

Bieži pārdevējs pat runāt vairs negrib, jo pircēja problēmas vairs viņu neinteresē.

Tas ir absolūts kaķis maisā. Un kur nu vēl vecu (bet aprīkotu) BMW - tā ir visīstākā pašnāvība!

Jaunietis izteikts lohs. Būtu pircis citu ierindas auto, visticamāk, brauktu vēl ilgi. Gribējies par bembistu kļūt - sākumā apzinies, vai tādu auto vari uzturēt. Jo BMW iegāde par pēdējo naudu - nav komentāru... vismaz dzīves skola kolosāla

euro auto reiz paziņa pirka. it kā latviešu zēni, taču.. volviķim reāli bija 100k atgriezts atpakaļ. smieklīgi, ka līdz nāca servisa grāmatiņa, kurā bija redzams pēdējais nobraukums. to zēni neattapa. mans padoms: rumbulai jāiet apkārt ar lielu līkumu

Uggga Reģ.: 04.01.2006
2 0 Atbildēt

Rumbulas plačos laikam (cerams) nekad nepirkšu mašīnu, pats tur esmu atdevis (pa lēto pārdevis) pāris reālus lūžņus, kas pēc brīža izlaizīti parādās ss.lv kā superduper vāģi. Vienam pat pāris stundu laikā priekšējais buferis bija pārkrāsots

Pats no turienes esmu ieguvis 2 mašīnas. Vienu lūzni maiņas ceļā iemainīju pret citu lūzni, jo ātri vajadzēja mašīnu, bet esošo ātri pārdot nevarēja. Pēc kāda gada lietošanas, tā tika pārdota citā Rumbulas placī.

Citu mašīnu noskatīju placī, bet atradu īpašnieka sludinājumu, kas to placī bija ielicis, tā kā sanāca nopirkt bez plača uzcenojuma. Odometru gan bija paspējuši notīt Ar to mašīnu bez lielām problēmām nobraucu gandrīz 6 gadus, kamēr viens man viņu nošķīla.

Ir bijis arī gadījums, ka placis piedāvā servisa pārbaudi tikai savā servisā, ja gribot braukt uz citu, tad man esot jānopērk viņam OCTA.