Kompaktie sedani.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015

Sveicināti.

Gribēju uzzināt citu cilvēku viedokli par kompaktajiem sedaniem, tādiem kā audi a4, vw jetta, volvo s40, fabia, un citiem.

Kam tie domāti? Es nesaprotu šo auto klasi. Ja gribi pirkt kompaktu, tad pērc kompaktauto - hečbeku. Salonā vietas vairāk, ir bagāžnieks, var ledusskapi aizvest, smuki izskatās. Bet kompaktie sedani? Vietas nav ne aizmugurē, ne bagāžniekā. Kāpēc nevar piemest dažus tūkstošus un paņemt vismaz vidējo sedanu - a6, passat... Piemēram tas pats a6 bāzes komplektācijā būs labāks nekā a4 tādā pašā cenā.

Vw fanam nepatīk xc90, man alerģija pret kompaktiem sedaniem, sevišķi ciest nevaru a4. Universāla tipa virsbūvi vēl varētu saprast.... bet tik un tā.

Ko jūs domājat? Ja esat nopirkuši, kāpēc izvēle krita tieši uz šo auto?

 
Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
0 0 Atbildēt

Tikai nevajag teikt, ka brauc klusi. Piemēram volvo s40 ir skaļāks pat par zafiru. Un brauc cieti, kā ar zirga ratiem...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
4 0 Atbildēt

Hečbeka salonā vietas vairāk nu gan nav. Sedans ir sedans. Vienmēr tīrs aizmugurējais stikls, siltāks, klusāks, ērtāks salons. Mazāks degvielas patēriņš, vieglāk noparkot, mazāks nodoklis. Nav sajūtas, ka brauc ar strādnieku auto. Cik cilvēku, tik vajadzību.

Un nevajag te stāstīt, ka A6 bāzes komplektācijā būs labāks nekā A4 nokomplektēts par to pašu cenu. Ja labāks ir tikai vairāk vietas kājām, tad jā. Citādi nē.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Nu, amerikāņiem ir pretēja problēma kā tev - viņi nevar saprast kā mašīnai var nebūt grabažnieks, un tāpēc arī fofāgens savulaik jettu uztaisīja, jo bija skaidrs ka golfs ir spējīgs uz stipri lielākiem pārdošanas apjomiem, un pēc tam arī bija tā ka jettu ziemeļamerikas tirgū pārdeva kādas 3x vairāk par golfu...

No sākuma atdali dažādu izmēru mašīnas, pirms sāc filosofēt. Fabija ir mazmašīna - pieņemot ka tai tiešām ir sedana versija - jetta ir golfs, kompaktklases mašīna, tikai īss un augsts kravas nodalījums aizstāts ar garu bet zemu - līdz pakaļas ķeblim tīrs golfs, ja neskaita kosmētiskās atšķirības.

Tikmēr ar to klasi, kurā ietilpst A4, trešā sērija, C klase utt, ir pavisam vienkārši - tā ir tradicionāla klase - paskaties kaut vai šo trīs modeļu vēsturi, tā lielākoties sniedzas līdz sešdesmitajiem gadiem - hečbekus, mašīnas cilvēkiem kam vajag bik garāku salonu un bik mazāku grabažnieku, tirgū palaida vēlāk. Galvenā starpība lietošanas ziņā ir tā, ka A4 ir piemērots cilvēkiem, kam reti jāved trīs četri pieauguši pasažieri, bet golfs tādiem, kam to vajag bik biežāk, un kam vairāk jāparkojas pilsētā visādās spraugās. Tajā pašā laikā A4 ir nokomplektējams ar tādu fīču, par kādu hečbeku braucēji var tikai sapņot - pastāvīgo pilnpiedziņu - pieņemu ka hečbeku braucēji var arī vairāk maksāt par remontiem, jo agregāti motortelpā un citur bieži vien ir izvietoti tizlāk - šitas man ļoti krīt uz nerviem, ka golfs lietošanā ir praktiskāks, toties remontos ļoti besīgs, jo viss ir sabāzts kaut kādā pakaļā, lai tikai izdotos īsākā motortelpā iebāzt spēka agregātu šķērsvirzienā.

Par tevis piesaukto A6 - bet kāda iksa pēc cilvēkam, kuram ikdienā nav jāved trīs četri divmetrīgi kuiļi, ņemt to A6? Lielāks, smagāks, lasīt - lielāks ceļa nodoklis, lielāks degvielas patēriņš, grūtāk noparkoties, lai kustētos uz priekšu tāpat kā A4, jāņem pakāpīti jaudīgāks motors...

P.N. Par to tavu hečbeku smukumu sasmējos - jā, tiešām, mašīna kurai pakaļa ir vienmēr netīra, riktīgi smuki izskatās. Vari nestāstīt ka tā nav, pašam viena garāžā stāv. Sedans tikmēr nekomplektējas ar pakaļas loga tīrītāju, jo pēc tāda nav vajadzības. Tagad pilnai laimei jaunākā mode diktē ka hečbeka pakaļas stikliņam ir jābūt nejēdzīgi mazam - nesen liepājā pie sarkanā stāvot aiz pajauna kijas cee'd sāku rēkt, ieraugot ka šis tīra pakaļas stikliņu - tas skats kā tas mikroskopiskais tīrītājiņš, labi ja 20 cm garš, tur grozās, atsita skatu kā buldogs ar nocirstu asti vicina astes strumpucīti...

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
1 0 Atbildēt

Paldies par viedokli.

Tomēr gribu oponēt.

Tu raksti, ka a4 mazāks, ērti parkoties. A4 garums ir 4,75 metri, platums 1,842 m ( ar spoguļiem - 2.022). Tas pats golfs 4.247m. Īsāks par pusmetru. Platumi gandrīz vienādi. Ja problēmas ar parkošanos, tad labāk hečbeks.

Pilnpiedziņa???

Audi a4 kvatro maksā no 54 320 eiro!!!.

Pa šo cenu var nopirkt normālu krosoveri, vai pat īstu apvidnieku, piemēram - jeep wrangler.

Es saprotu, ka apvidnieks ir apvidnieks, bet sedans ir sedans, bet tik un tā maksāt tādu naudu par ko? Ne pilnvērtīgs sedans, ne džips...

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Jā, par parkošanos, protams - hečbeks IR ērtāks par mazu sedanu [tāpēc man arī golfs patīk] - bet mazs sedans ērtāks par lielu sedanu. Pat nevajag parkoties - tepat deguna galā ir ērts piemērs - es, piemēram, nezinu vai C sērijas mašīnu maz izdotos iebraukt manā garāžā - droši vien tikai ar nolocītiem spoguļiem - jo B3 bija jābrauc iekšā lūrot uz spoguļiem, lai tos neatsistu.

"ne pilnvērtīgs sedans, ne džips" - jā, tas precīzi atbilst "krosoverim", ko tu te pieminēji. A4q ir vieglā mašīna ar rozīnīti - labu caurejamību, pārāk labu priekš vieglās mašīnas, un piedziņa pieļauj likt spēcīgus motorus, un vienalga to jaudu spēt pilnvērtīgi nolikt uz ceļa. Ak jā, vēl tas mazais sīkumiņš ka kvatra ir čupiņa ar zobratiem, nekas vairāk - kamēr "normālajam krosoveram" pietiek nosprāgt vienam ABS devējam un vairs nav ne pseido pilnpiedziņa, ne elektroniskās aukles, kuras rūpējas par to, lai pseido pilnpiedziņai ieslēdzoties, "normālais krosovers" nerastos grāvī. Protams, kvatras ir palikušas sūdīgākas, pēdējo piecu gadu eksemplāriem vairs pa vidu nav torsens, lai dotu lielāku vaļu elektroniskajām auklēm, bet gan vaļējš diferis kurš spēj sabloķēties.

P.N. Kad tu piemini A4q cenu - es pirms kāda laika intereses pēc pārrēķināju inflāciju un valūtu, tb cik eirās šodien sanāk tas vācu marku daudzums, ko 1990. gadā maksāja Audi 90 2.3 quattro - vienīgais iemesls kāpēc jauns A4q maksā pāris štukas dārgāk, ir tas, ka viņu nez kāpēc komplektē tikai ar tomātu, būtu mešalka, cenas sakristu 1:1. Tā ka ar cenu viss ir kārtībā, tu vienkārši esi pieradis pie tādām summām, par kādām pirms tiem 25 gadiem varēja nopirkt otro golfu...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

Audi A6 cena no: 39 881 EUR

Audi A4 cena no: 31 900 EUR

Starpība 7 981 EUR. Par šādu summu to A4 var ja ne ļoti labi, tad normāli aprīkot.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
1 0 Atbildēt

Ja mēs salīdzinam divus ar vienādiem motoriem, piemēram audi a4 2.0 t premium sedan un a6 2.0t premium sedan.

Redzam ka pat tiem ir atšķirības. A6 būs veiklāks. A6 ir pieejami apsildāmie krēsli ( visi) un priekšējie sēdekļi ar atmiņu, bet a4 atmiņas nav, bet apsildāmi tikai priekšējie.

Arī interjers ir atšķirīgs.

A4 konkurenti ir toyota camry xle un toyota prius four.

Bet a6 ir jau biznesa klase un konkurē ar bmw.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

Tātad topiks ir bezjēdzīgs jau pašā sākumā, kur autors cenšas salīdzināt A4 ar A6. Un vēlāk, nonākot līdz konkrētiem cipariem, saprotot ka ierāvis k...., pēkšņi atzīst, ka tomēr nevar A4 ar A6 salīdzināt.

Es palieku pie tā, ka A4 par A6 bāzes cenu būs labākā komlektācijā.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
0 0 Atbildēt

Neko neierāvu.

Tik un tā nesaprotu jēgu no tās klases. Nevaru saprast par ko maksāt. Gribi kompaktu auto, tak ņem kompaktu. Gribi sedanu, ņem sedanu... bet tā pārejas forma - ne īsti sedans, ne kompakts. Turklāt sagrābis sevī visas sliktās īpašības no abām klasēm, izņemot cenu.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

Manā uztverē tieši hečbeks ir tā pārejas forma - ne īsti sedans, ne īsti universālis. Ne šis, ne tas un nekam nederīgs. Sen atpakaļ bija 626 mazda hečbeks. Milzīgs, smags aizmugurējais vāks, kam sprāgst nost amortizatori. Bagāžas nodalījums aizvērtā veidā un ar nenolaistiem sēdekļiem tāds pats kā sedanam.

Ja skatamies vēsturē, tad klasiskākais sedans dizaina izpratnē no eiropas auto bija Audi90 typ85 (kantainais), kas tagad ir Audi A4.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

A6 ir veiklāks?!?! No kā izriet tas ka lielāka un smagāka mašīna ir veiklāka?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Un vēl tāds sīkums kā saskaņā ar Latvijas Auto Asociācijas klasifikatoru Audi A4 ir D jeb vidējās klases auto:

www.autoasociacija.lv/lv/automasinu-klasifikators

wannabe Reģ.: 06.11.2016
3 0 Atbildēt

>Gribēju uzzināt citu cilvēku viedokli par kompaktajiem sedaniem

>Kam tie domāti?

Kompaktie sedani domāti cilvēkiem, kuri vēlas kompaktu auto, bet nevēlas hečbeku. Ja tu apšaubi šo auto praktiskumu, tad tev ir zināma taisnība, bet ne jau visi izvēlas auto tīri no praktiskuma viedokļa. Tepat forumā pusei droši vien pilnīgi pietiktu ar Toyota Aygo un otrai pusei ar Pasātu, bet faktiskā bilde noteikti ir daudz krāsaināka un savādāka.

arba Reģ.: 16.12.2002
1 0 Atbildēt

dīvains formulējums kompakts sedans

a4, 3sērija, is, xe , c klase, Alfa giulia

galvenā sīs klases īpatnība - labi brauc !!!!

Man šī klase patīk visvairāk , tieši manām vajadzībām, manam izmēram - nekas liels nav jāved, parasti viens vai divi braucēji.

Pašreiz gan tāda man nav, ir divi viena kupeja un vidējais sedans, bet ja būtu jāizvēlas viens auto - tad tieši šī klase.

SUV - man nav vajadzīgs, hečbeks ne tik, A6, 5 sērija, e klase nevajadzīgi liels, bez braukšanas prieka

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
2 0 Atbildēt

Domāju, ka lielākajā daļā gadījumu auto sākotnēji bija domāts, kā hečbeks, bet pēc tam radīta arī sedana versija. Spilgtākais piemērs ir VW Golf/ VW JETTA. A4 drīzāk ir izņemums, kad viss notika otrādi. T.i. A4 ,,nogrieza,, bagāžas sekciju

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, un kurš tad būs tas modelis, kurš ir galarezultāts tam audī pakaļas nogriezienam? A3 tas nebūs, jo tas ir golfs ar audī garšu - golfa platforma, motors šķērsvirzienā, utt. Baidos ka vienīgā šobrīd ražošanā esošā apcirptā mašīna būs pirmās sērijas bembijs, jo tas gan droši vien ir tuvos rados ar trešo sēriju. Senākos laikos, pamatā septiņdesmitajos, gan dažs labs ražotājs cirpa nost pilna izmēra sedanus, pārtaisot par hečbekiem, galvenā pazīme - hečbeks ar pakaļas bezpiedziņu no ražotāja, kurš ražo jūtami lielākas un pieklājīgākas mašīnas.

feciic Reģ.: 09.05.2008
4 0 Atbildēt

Īstens kompaktais sedans būs Audi A3, četriem cilvēkiem ērti toč nebūs.

Jau pie prezentācijas Audi neslēpa ka pozicionēts kā zema/vidēja līmeņa menedžeru auto-zolīdāks kā hečbeks bet ne tik dārgs kā pilnizmēra sedans.

Ir gana daudz baltroču kam vajag nelielu auto un tāpat nekad negatavojas vest veļasmašīnu vai lielas kastes jo ir gana vienkārši un lēti saorganizēt kādu kas to izdarīs tavā vietā, tad kapēc klausīties lietussarga un logu šķidruma kanniņās šļūkāšanu bagažniekā?

Tā jau šodien var izvērtēt mini-suv modi, paņemts kompaktklases auto, uztupināts uz liela izmēra riteņiem, bieži vien bez pilnpiedziņas un pircēji stāv rindā. Vienīgais praktiskais ieguvums gan ir par 10cm augstāka sēdpozīcija un pie noteiktiem nosacījumiem drusku vairāķ vietas kājām jo uz taburete sēžot tās nevajag tik ļoti izstiept lai radītu "ērtu" sajūtu, pārējais viss tikai trūkumi, jo brauc sliktāk(lieli riteņi pret mazu pašmasu dara savu), tērē vairāk(fiziku nepiemānīsi) un arī maksā vairāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Vispār jau A3 iekšēji būs vienlīdz liels ar A4, vai pat lielāks, tik vien ka grabažnieks mazāks.

feciic Reģ.: 09.05.2008
3 0 Atbildēt

cik tizliem jābūt inženieriem lai par 30cm garākam autiņam ar 20 cm garāku bāzi nebūtu plašāks salons?

Tu dzīvē esi to A3 redzējis?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kāpēc uzreiz tizliem? Dzīvē esi redzējis atšķirības starp VAG A un B platformu mašīnu dzelžiem?

Atceries ka manā īpašumā ir šito abu attiecīgo mašīnu 3 vai 4 paaudzes vecāki priekšteči - mk2 golfs un B3 audī. Kāda ir starpība starp abiem? Golfs iekšēji ir platāks par audī - jā, platāks, lai arī ārēji mazāks - audī priekšējais panelis uz audī pakaļas ķebļa ielien tikai aizspiežot durvis ciet, jo platums ta ir tieši tāds, golfā viņam vēl vismaz pāris centimetri paliek pāri. Salona garumu mērījis neesmu - mk2 pret B3 nav korekti salīdzināt, jo mk2 ir mazāks priekšējais panelis, bet ja salīdzina ar mk3, kam ir tikpat masīvs priekšējais panelis - divi pasažieri viens aiz otra ielien vienlīdz labi vai slikti, vai arī golfā viņiem vietas ir nedaudz vairāk.

Ja tu gribi man oponēt par to ka es salīdzinu 30 gadus vecas mašīnas - jā, protams, abu platformu mašīnas ir nedaudz izaugušas, bet tas ir burtiski daži centimetri šur un tur, to 30 gadu laikā, jo tām mašīnām joprojām ir jāietilpst savā klasē. To kā mašīnas ir augušas var uzskatāmi ilustrēt ar rietumu mk2 golfu entuziastu vidū samērā bieži izveiktu modifikāciju - mk4 priekšējā paneļa un ķebļu ielikšanu iekš mk2 - ielikt var, vienīgi pakaļas ķebļi ir burtiski jāiespiež vietā, cik esmu nopratis, un lai ieliktu priekšējo paneli, durvju apšuvumos ir jāizgriež attiecīgas formas izgriezumi, jo tas panelis burtiski sanāk no vienas durvis līdz otrai; ar to izgriešanu katrā pusē tiek iegūts centimetrs, pusotrs. Gan jau esošais golfs ir izaudzis vēl pāris centimetrus platāks par mk4.

Žēl, nav audī pie rokas, es nejustos sevišķi pārsteigts ja garāka bāze vismaz pa pusei izceltos no savādāka spēka agregāta novietojuma, bet no kā ir lielāks garums, tev gan būtu jāsaprot - tā uzkrītošā starpība starp golfiem un B sēriju ir grabažnieks - nu labi, B3 grabažniekā esošās bākas dēļ tas ir apmēram tikpat liels kā golfam, bet B4, kam bāka ir iebāzta zem mašīnas, grabažnieks ir nesalīdzināmi dziļāks - lūk, tur tad arī paliek tas garums.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

konkrēti jautāju par aktuālajiem A3 un a4, nevis par trisdesmitgadigiem dažādiem auto. Bāze ir tā kura ierobežo salona iekšējo maksimālo garumu un tas centimetrs šur vai tur platumā ir ļoti daudz no sajūtu viedokļa, nemaz nerunājot par gandrīz 20 garumā, ja nu arī salonā reālajā garumā paliek tikai desmit tad tas tāpat ir ļoti daudz, pamēģini pabīdīt savu krēslu desmit centimetrus tuvāk stūrei-kā būs?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kā jau teicu, tās platformas pēdējo 30 gadu gaitā nav milzīgi stiepušās, jo mašīnai joprojām ir jāatrodas tajā pašā klasē. Bāze ierobežo, protams, bet paturi prātā ka golfam un audī "mazliet" atšķiras spēka agregātu izvietojums. Vispār prikola pēc būs jāizmēra, cik tālu pusasis no ugunsmūra ir golfā, un cik - audī.

Kas notiek ja pierauju ķebli 10 centimetrus tuvāk stūrei? Atkarībā no vajadzības, man tieši tā arī mainās attālums - 10 cm tuvāk labais celis atspiežas pret viduskonsoles stūri, kas ir ne pārāk patīkami, bet ja jānobrauc vienā virzienā tikai 50 km, pieciešami.

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

B2:B9

bāze 2538:2820

garums 4383:4726

Tagad tikai nesāc ka tie ir tikai daži centimetri.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tie ir cipari, kas īsti neatspoguļo pasažieru nodalījumu Pirmkārt, paturi prātā ka ar B4 pirmo reizi palielināja ripuļu izmēru, kā rezultātā pieauga attālums starp asīm priekšā pielika tikai kaut kādus 2-3 cm, jo tur vēl bija kur plesties uz atpakaļ, aizmugurē noteikti lika vairāk, jo tur uz priekšu nebija kur iet - es nejustos pārsteigts ja kopš B4 laikiem jau šajā gadsimtā vēl būtu notikusi tā attāluma palielināšana šādu vai līdzīgu iemeslu dēļ. Otrkārt, garums - man kaut kā liekas ka atkal, arī tam pašam B4 jau bija garāka pakaļa nekā vecajiem modeļiem, ne daudz, bet bik - un atkal, to gan jau pastiepa vēl.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Tagad paņemam šito www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a4/aomgc.html un šito www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a3/ghlib.html un skatāmies uz attālumiem no priekšas arkas līdz priekšas durvij, un pēc tam uz attālumu no aizmugures arkas līdz aizmugures durvij. Tu teici ka viņiem bāze atšķiras par 20 centimetriem - man liekas ka mēs jau 10 centimetrus esam atraduši...

Kaapeec Reģ.: 23.09.2003
3 0 Atbildēt

Estētiskie apsvērumi pirmkārt: nesmuks sedans vienmēr būs smukāks par nesmuku hečbeku.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 0 Atbildēt

Lūk, ideāls kompaktais sedans...

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
5 4 Atbildēt

Skatoties uz šo auto pirmā frāze, kas nāk galvā ir ,,nabagu Audi,,.. Ļoti atvainojos, ka tā saku, bet tas ir tas ko sajūtu.. Tāpat kā bieži vien izsakās par Mercedes C un E klasēm.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
4 6 Atbildēt

msh Reģ.: 16.04.2007
2 2 Atbildēt

Nevis nabagU, bet nabagA, jo tas nemaz nav audī... Bet nu tā pamazām, pārdošanas apjomu vārdā, nīcina ārā audī...

Lauris9112 Reģ.: 05.10.2014
3 1 Atbildēt

Nezinu kur esi izrāvis ka Fabia ir sedans. Šie auto kā sedani vispār netiek ražoti un ir tieši kā minēji - kompakti hečbeki ,kas labi izskatās.

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Aktuālajam modeli nav bet divas paaudzes pirms bija

Reno arī ir bijis mikrosedans

Šie laikam būs atsevišķa šlaka jo populāri bijušajā padomijā, ja cilvēkam ir bijis žigulis tad laikam dikti negribas klausīties kā bagažniekā grab pilnizmēra atslēgu komplekts un rezerves sadalītājs

opelis Reģ.: 03.10.2005
6 0 Atbildēt

Bija VW Jetta. Pirku sievai, viņas uzstādījums bija - vajag sedanu, lai atverot bagažnieku ziemā, nav jāizsaldē viss salons (bērni un suns tur sēž).

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
4 0 Atbildēt

Vēl viens labs arguments.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Bija man reiz darba auto ķiršu sarkana Toyota Corrola sedans

Par glītu to auto vis nenosauktu. Par praktisku arī ne.

Es vispār uz sedanu ļoti skeptiski raugos.

Izteikti nepraktisks auto, manam (ģimenes) dzīvesveidam totāli garām. Piemēram, pat BMW 5-er sedanā neērti iedabūt bērnu ratus bagāžniekā. Bet tas ir jau liels auto.

Esmu racionāli praktisks tagad - man eksistē tikai universāļi (P508 Sw) vai hečbeki (Prius). Kur ietilpība ir grandioza, bet salona komforts no tā necieš.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
4 0 Atbildēt

Es atceros, ka reiz pārdevu ratus. Atbrauca sieviete ar volvo s80. Autiņš it kā liels. Rati patika, pat samaksāja....

Bet kad sāka kraut mašīnā - nelīda!

Rati tika izjaukti, pat riteņi noņemti. Grabažniekā nelīda, bet salonā aizmugurē sēdēja viens cilvēks...tāpēc arī nelīda.

Tā arī aizbrauca ar lielu autiņu, bez ratiem. Ha!

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kas tie par tādiem milzīgiem ratiem?

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
1 0 Atbildēt

Kaut kādi poļu bija. " marita" vai kaut kā tā saucās. Klasiskā stilā. Kur liels grozs.

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

Es savu iepriekšējo V70 pārdevu paziņam, kurš savā S80 arī bērnu ratus ielikt nevarēja. V70 lienot gan rati, gan trīs maišeļi ar kartupeļiem.

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Kolēģei ir viens no tiem volviķiem. S80 laikam nav, bet pakāpi zemāks - s60, s65 vai nu kā viņu tur. Jā, tīri pēc tilpuma jau nav mazs apjoms, bet ērtības ziņā pilnīgi garām. Šaurs un dziļš, praktiskums pašvaks.

Kā kolēģis ironizēja, tādu jāpērk ar benzīna motoru un tur dziļumā jāiebāž tāds lielāks gāzes balons.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 0 Atbildēt

Šobrīd sākusies Opel gada nogales noliktavas izpārdošana. Lapā www.opel.lv ir publicēts auto saraksts. Mani sajūsmina tas, ka kompaktais sedans Opel-Astra ir nopērkams par 13300 EUR komplektācijā ar kondicionieri, 1,4 litru 140 zirgspēku benzīna turbomotoru un sešpakāpju ātrumkārbu.

seller Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

Nav īsti par tēmu, bet ļoti interesants braucamais, tikai, ar šo gadu vairs netiek ražots, ražoja Honda US. Ticis tirgots arī Krievijā, EU nav bijis. Izskatās, ka lietotu braļukas piedāvā - tipa varat kļūt par pirmo šāda auto lietotāju LT US atsauksmes - no lielas sajūsmas, līdz nolikšanai, un beigās vairs netika pirkts

en.wikipedia.org/wiki/Honda_Crosstour

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Baudāms kompaktais sedans:

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Šis varētu būt baudāms. Piekritīšu.

opelis Reģ.: 03.10.2005
2 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Baudāms kompaktais sedans:

Pēdējās Jettas Eiropā. Eiropas tirgum vairs netiks ražotas.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

sedana priekšrocības salīdzinājumā ar hečbeku

bagāžnieks ir atsevišķi un izolēts mo salona:

1. salonam aukstā laikā netiek izvēdināts siltums, atverot bagāžnieku

2. var likt smirdīgas lietas, piemēram, pilnu benzīnkannu, darba drēbes utt.

3. aizmugures stikls ir tīrs vienmēr

4. ekstremālā gadījumā tomēr var nolaist otrās rindas sēdekļus un vest ļoti garus priekšmetus, pat divritenis iet iekšā, neizjaucot to, slēpes arī

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

1. ok

2. daļēji

3. ja list smalks lietiņš un vajag redzēt kas notiek aizmugurē tad ir kā ir, slotiņa noderētu

4. šī jau nu nebūs priekšrocība, jo nekas vairāk netiek iegūts

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

3. Var ieslēgt loga apsildi.

5. Sedani ir klusāki un mazāk grab.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

loga apsilde nekad nespēs nožāvēt stiklu lietus laikā.

mīnuss

parkojoties bez parkingiem ir grūtāk saprast distanci aizmugurē

pluss

uz aizmugurējā plaukta pie stikla var salikt suņus vai tautiskus spilvenus

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nezinu par sedana pakaļas stikla nožūšanu, jebkurā gadījumā no tiem gadiem, ko esmu nobraucis ar saviem B3 audī, man nav palikušas tādas atmiņas, kā tas, ko es izbaudu slapjā laikā ar savu golfu - kuram slapjā laikā braucot pa šoseju aizmugures loga VIENKĀRŠI NAV, ja vien neieslēdz lai logu tīrītājs regulāri viņu tur nemahā - pārējā laikā dubļu un ūdens maisījums, proporcija atkarīga no ceļa, pa kādu brauc, un kurš pēc notīrīšanas atgriežas pēc pāris kilometriem. Varbūt arī tāpēc jaunākās modes hečbeku dizaineri, skatīdamies uz pakaļas logu, nodomāja "nē, lol, nau werc", un normāla stikla vietā ielika mazu šaujamlūciņu - nav vienīgi skaidrs kāpēc nav atteikušies no logu tīrītājiem - mani, piemēram, ļoti interesē, ko redz kia cee'd vadītājs salona spogulī pēc tam, kad šis ir iedarbinājis aizmugurējo strupucīti - par loga tīrītāju to mazo figņu neklājas saukt - manam golfam vismaz pakaļas stikla tīrītājs notīra apmēram tādu laukumu, kā tam cee'd ir viss pakaļas stikls...

Hečbekam uz pakaļas plaukta nav nekādu problēmu turēt zvērus - pats es arī turu pārīti - nu vienīgi tajās retajās reizēs kad veselais saprāts liek atstāt mājās to plauktu, tad arī mājās paliek tie zvēri... Taustāmāks sedana pluss un hečbeka mīnuss ir nevarēšana izvietot normālus skaļruņus aizmugurē - sedanam nav problēma un palodzē parasti ir skaļruņi - mk2 ir tajos sānu plastmasos mikroskopiskas elipsītes, mk3 dizaineri saprata ka nav vērts un tās nolikvidēja, ieliekot lielākus apaļus skaļruņus aizmugures durvīs, un tā konfigurācija noteikti golfam ir saglabājusies līdz šodienai - to sūdaino variantu, kur kāds ir izgriezis plauktā caurumus un ielicis elipses esmu redzējis, nē, paldies.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

izbraucot zaļumos uz bagāžnieka var uzservēt zaceni

Lasītākie raksti

Jaunie raksti