Lielie skrējēji lielākie mīzēji?!?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009

Pagāšo piektdien ap pl.16 braucu uz Priekuļiem,Berģi beidzās un uzņemu 102 km/h,ieslēdzu autopilotu(kruīzu),divi līdz Tallinas pagriezienam aiziet garām.Pēc Tallinas pagrieziena tie divi bremzē un ieņem labo joslu,kas tad nu,jā,policija brauc.Es kā gāju savā ātrumā tā arī aizgāju garām poličiem un grupai mīzēju.Ilgi nevienu nemanīju,aiz Vangažiem 5 bembis ar piekabi aizgāja man garām,uz kaut kādiem 120,tikai es to āzi apdzinu pirms Lorupes tilta nedabraucot zīmi 70 jo cita policijas ekipāža brauca uz savu iemīļoto slēpni.Kauns veči,tādi mīzēji,pat par bābām nevaru jūs nosaukt,es pat nezinu kā jūs nosaukt,varbūt sūkātāji?

 
msh Reģ.: 16.04.2007
13 0 Atbildēt

Jauns plosts sācies?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
12 0 Atbildēt

Tieši to pašu gribēju vaicāt - tik ātri jau buhāt sācis... kādas glupības sestdien rakstīs...

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

eh ka tebja torknula....

Trampedah Reģ.: 01.12.2016
4 0 Atbildēt

Stulbenis... Pubertāte ieilgusi,

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 4 Atbildēt

Tu man te nepird šmurguli,aizej puņķus noslauki.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

2.diena

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 8 Atbildēt

Kaut kāds 20 litrīgais man te kaut komentēs,galīgi afigel.

Trampedah Reģ.: 01.12.2016
10 0 Atbildēt

Alkohola reibuma gaiļa stadija...

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 0 Atbildēt

forši, jauna tēma atklāta, agresīvie tramvaji jau apnikuši

man arī blakus viens mīzējs dzīvo, kā nāk ārā no kāpņu telpas, tā uzreiz krūmos mīž

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Mums viens bija kas patstāvīgi kapņutelpā mīza.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 2 Atbildēt

Nav ņēmis uz krūti.Turpiniet vilkties aiz ceļu policijas.

ak Reģ.: 13.01.2003
15 2 Atbildēt

Es gan Ezi daļēji saprotu. Pats bieži redzu šādus. Apdzen neilgi pirms fotoradara, un tad nenormāli bremzē līdz 85 priekšā. Es varētu pievienot vēl vienu lamuvārdu, kā es saucu vienu vadītāju grupu- tupie. Tupie ir tie, kuri konstanti brauc ap 90, vai pat nedaudz zem, un kad tuvojas, piemēram, apdzīvotā vieta Kūdra uz Ventspilenes, kur ir ierobežojums 60, tupie tieši tādā pašā tempā velk cauri, un tā arī turpina. Vārdu sakot, tupie velk vienā tempā visu laiku. Tobiš, ja tupo sanāk apdzīt neilgi pirms apdz. vietas, tad apdz. vietā tas nesas no aizmugure virsū un pat netaisās nomest ātrumu. Gan ja atpazīsiet šo sugu, kāds jau noteikti ir saskāries

Nortel Reģ.: 16.03.2007
14 0 Atbildēt

Nu bet braukšana vienā ātrumā ir ekonomiskākais un saudzīgākais auto ekspluatācijas režīms.

sirga Reģ.: 29.10.2002
3 0 Atbildēt

sex makeri ar "coin"

gunbox Reģ.: 23.12.2016
2 6 Atbildēt

Šis labs. Kā parasti tie brauc uz 65km/h gan tur kur 50, gan tur, kur 70. Es ieteiktu policijai stādināt visus un sodīt, kuri brauc zem ātruma ierobežojuma. Bez iemesla nedrīkst braukt lēnāk, ja kāds brauc aiz muguras - tā ir CSN pārkāpšana, kuru sauc par "ceļa nedošanu".

Kaapeec Reģ.: 23.09.2003
7 0 Atbildēt

Tēmas autoram varētu piekrist, ja ne vien tā dīvainā rupjā skaudība. Rezultātā izklausās pēc kārtējā iekšējo problēmu nomāktā indivīda, kuram pasaule būtu ideāla, ja vien to nepiecūkotu citu pilsoņu klātbūtne

opelis Reģ.: 03.10.2005
1 0 Atbildēt

Es parasti lieku kruīzā 109 km/h (pēc Wazes, uz spidometra tad 115 ir), tā arī CP braucu garām. Neko nesaka. Fotoradariem uz Kokneses ceļa arī tāpat braucu garām, neko neesmu saņēmis.

Bet Ezis skarbs... Pašam gan arī tie raustekļi nepatīk. Vakar pat bija Insignija laikam - apdzina mani un nomet līdz 90, kā saņemos iet garām, tā dod virsū.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 1 Atbildēt

Tas tiesa,esmu skarbs. Bet tiešām riktīgi klauni uz ceļa un ja vēl vista parketniekā tad vispār vāks visam.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
4 1 Atbildēt

Varbūt čaļi vienkārši cīnījās ar nogurumu, mainot ātrumu. Es arī kādreiz tā daru. Pabraucu ātrāk, savācot aiz sevis mednieku varzu, tad apstājos pamīzt vai nopirkt kafiju. Pēc tam medniekus saķeru un atkal velku līdzi. Vot tie ir mīzēji, astē sēdētāji...

msh Reģ.: 16.04.2007
7 3 Atbildēt

Man biežāk sanāk saskarties ar citu, ne mazāk interesantu, dabas parādību - jaunāku mašīnu vadītāji, cēli un lepni braucoši, pie dzelzceļa pārbrauktuvēm vai tramvaja sliedēm sadzēšas līdz lēēēēnam ātrumam lai varētu izbaudīt katru sliedi... Tas pats notiek uz bruģētām ielām - pēdējais prikols ko sanāca piedzīvot - liepājā braucot pa rīgas ielu, man praktiski priekšā izlīda kaut kāds pēdējās piecgades MB, nezinu, E klase vai S klase - mana loģika saka, ka ja izlienu kādam priekšā, tātad pedāli grīdā lai pēc iespējas ātrāk paātrinātos līdz normālam ātrumam un netraucētu no muguras braucošajiem - attiecīgais indivīds pārvilkās lēnām pāri tramvaja pieturas paaugstinājumam, un pēc tam pakāpeniski ieskrējās līdz kaut kādiem 40 kmph - nē nu var jau būt ka MB sācis ražot kaut kādu E150, ar 0,5 turbo motoru, kurš tad būdams zem izmisīgas slodzes, tik ātri arī paātrinās...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 2 Atbildēt

Šitas ir ievērots ar vistām,iedegas zaļais un sākas ļoti,nu ļoti lēnais paātrinājums,es ar manuālo nevaru tā izstiept paātrinājumu.Kad beidzot tiek sasniegts pilsētā atļautais braukšanas ātrums 50km/h+10km/h vista sāk atrauties no manis jo brauc +-70km/h.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
11 2 Atbildēt

Te es piekritīšu.

Tie ir tirliņi, ne braucēji.

Izteikti tā "jēli" dudina bembisti.

Kaut viņus jupis

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
7 0 Atbildēt

Visvairāk fascinē nevis tie, kuri šādi izpildās ar savu 5cm līdz zemei nosēdināto bēmēvē, bet gan kādu galīgi svaigo, dārgo "parketnieku"! Tad gan nesaprotu - smieties, vai raudāt, taču, ja šis ir tikko mani apdzinis, tad gan gribas "bišķi uzstumt", lai tak kustas....

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
3 3 Atbildēt

apbizhotie jampampinji nosveraties tachu sakabee beidzot

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 2 Atbildēt

Šodien kruizēju ar 110 (pēc spidometra) un pretī braucošā CP ekipāža neizrādīja par mani nekādu interesi.

Nav, ko raustīties. Ir jābrauc raiti un dinamiski.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 1 Atbildēt

Patiesībā kaut kur 105 km/h.Man pat brīdinājums nav bijis.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

man sarakstīja protokolu ar brīdinājumu par 100 pēc radara. Es gan biju atļāvies šamo apdzīt...

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

gudriniekus arī pie baznīcas šmauc......

iciks Reģ.: 29.05.2013
10 1 Atbildēt

Par vienmērīgu ātrumu runājot. Tēvam bija kolēģis, tāds riktīgi gados. Viņš allaž braucis nemainīgā ātrumā - 50 km/h. Pilsēta, ārpus pilsētas, viņš allaž 50. Kolēģi riktīgi zviedza, kad viņš tomēr bija apturēts vietā, kur laikam 30 km/h ierobežojums bija ;)

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

švaki, švaki rakstat par visādu pasugu mīzējiem, nedēļa apkārt, bet tik maz komentāru, nu saņematies, saņematies, neturiet sveci zem pūra, padalaties ar svaigiem iespaidiem, ir taču mīzēju svētki sākušies, visās malās dzerstās un steipuļo

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

Vakar braucu uz Priekuļiem,aiz Siguldas kolonna divi smagie un vieglo bariņš kuri baidās vai negrib apdzīt.Lai nesagrautu savu nervu sistēmu biju spiests viņus visus apdzīt, pēc Augšlīgatnes jau baudīju braucienu vienatnē līdz Cēsīm.Pieļauju domu kad tā kolonna izauga vēl garākā.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 3 Atbildēt

Kas slikts notiktu, ja Tu ar 80-85 km/h brauktu kolonnā kā pēdējais? Vai ir vērts riskēt, milzu ātrumā saspringtos apstākļos apdzenot kolonnu?

msh Reģ.: 16.04.2007
9 5 Atbildēt

Kas slikts notiktu? Nu, teiksim, izbeigtos apmīzēju šķidrums...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Trampedah rakstīja: Alkohola reibuma gaiļa stadija...

Vēl tas puņķis karājās.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 3 Atbildēt

Un tie lauku pāķi ar tām tālajām gaismām kaut kādi debīli,redz kad es izslēdzu tālās bet tie pat neliekas ne zinis,esmu spiests atkal viņas ieslēgt lai tas tukšpauris saprastu. Ir bijuši gadījumi kad es viņas neslēdzu vairs ārā ja cilvēks nesaprot un tad šis sāk zināt ar tālajām, piedod vecīt vilciens jau aizgāja.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 5 Atbildēt

Aizmirsi, ka tālās gaismas palīdz redzēt laukos pa ceļa malām staigātājus. Tāpēc netaisos slēgt laukā tikai tāpēc, ka viens priekšā midžinās. Manam auto lukturi ir noregulēti, tiem nav jāžilbina. Tāpēc labāk noregulē lukturus savam auto un nemirkšķinies.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 4 Atbildēt

Tur pie vainas ir nevis kaut kādi "lauķi", bet tavas vājās tālās gaismas... Zinu ko runāju, jo pats regulāri izjūtu atšķirību starp labām un sliktām tālajām gaismām - golfam ir labas, pretī braucošie pārslēdzas kāda kilometra attālumā - kad sanāk pabraukt pa tumsu ar kādu svešu mašīnu, tur parasti krīt uz nerviem, ka tas attālums, kādā pretī braucošie pārslēdzas, ir jau cits, bieži vien tāds, kur acīs cērt...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Msh tās tavas tālās gaismas ir nevis labas, bet ir ar izplūdušu staru, tāpēc arī sāk traucēt pa lielu gabalu. Atradis ar ko lielīties. Labas tālās gaismas uz taisna ceļa netraucē kamēr vien manu tālo gaismu stars nesaskaras ar pretimbraucošā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Es nezinu kādā sapņu pasaulē tu dzīvo, bet kā redzams, uz tās planētas tu atrodies kopā ar krotowu, kuram, kā jau redzam, pārslēgties nevajag. Kā jau noprotams, uz šīs tavas/krotowa pasaules mašīnām brīvi liek kādus vien prožektorus grib - uz planētas zeme, konkrētāk, eiropas savienībā, un šajā gadījumā latvijā, halogēnlukturos drīkst būt max H4 spuldzes ar 60w tālo kvēldiegu jaudu, un ja to stars ir "izplūdis", tātad tas ir blāvs, un spējīgs traucēt mazāk... Tā ka, pirms komentē iauto ierakstus, varbūt tomēr atlido uz planētu Zeme un bik pabraukā ar mašīnām te, uzzināsi ka te lieto savādākas tehnoloģijas ceļu apgaismošanai tumsā

Bet ja nopietni - sasmīdināji. Parasti, pieņemamā stāvoklī esoši mk2 lukturi + oriģinālie papildnieki, kuru stars ir ļoti koncentrēts [tāds, kā tavā sapņu pasaulē - ja tie degtu vieni paši, tad toč apgaismotu tikai manu joslu, un neko vairāk] + no spuldzēm tiek izspiests gandrīz viss, ko tās spēj. Ja tu esi savai mašīnai pārbūvējis lukturus tā, lai tie darbotos kā mani papildnieki, ceru ka tu neapdraudi sevi un citus, tumsā braucot pa zvēru apmeklētiem ceļiem - atšķirībā no parastu mašīnu parastajiem tālajiem, tavi netraucējošie lukturi, bez šaubām, netraucē arī dzīvot ilūzijā ka turpat blakus grāvī nav stirna...

P.N. Mistiskā kārtā visām mašīnām, ar kurām ir sanācis braukt un kuras nav manējās, ir bijuši tikpat izkliedēti tālie kā mana golfa kanibāliem traucējošie lukturi - tikai, nu jā, tur to tālo gaismu vienmēr taisa divas švaki apgādātas spuldzītes, kā rezultātā ar visiem ļoti izkliedētajiem un traucējošajiem tālajiem pretī braucošie mēdz pārslēgties tik vēlu, ka jau acīs cērt...

P.P.N Pēdējā laikā diezgan bieži sanāk pārslēgties pirms līkuma, tb redzot ka aiz līkuma pretī viens brauc, pārslēgties, un tādējādi paprasīt lai līkuma otrā pusē esošais arī to izdarītu - laikam jau to, vai aiz līkuma pretī braucošais to pamanītu, nosaka gaismas izkliedējums, nevis spilgtums, vai ne?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Par to jau iet runa,tu izslēdz tālās pirms līkuma bet tas āzis velk līdz pēdējam brīdim kad tu jau esi apžilbināts tad arī izslēdz viņas.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Tieši tā, tiem taviem lukturiem ir slikts gaismas izkliedējums un tāpēc žilbina. To nosaka ne tikai lukturis bet arī ieliktās spuldzes. Lētām spuldzēm kvēldiegs nav fokusā un neveidojas pareizs stars. Traucē ne jau tik daudz spilgtums, bet gan gaisma, kas nekrīt uz ceļa un tiek atstarota pretimbraucošajam acu līmenī. Golf lukturi kā jau ekonomiskās klases auto ir ar viduvēju optiku, nekā uber tur nav, tā kā nepārsteidz, ka žilbini citus. TA apskates vari nepiesaukt, tas nav rādītājs, oriģinālos lukturus laiž ar smagu nopūtu tāpat cauri.

>ka tu neapdraudi sevi un citus, tumsā braucot pa zvēru apmeklētiem ceļiem

Nu nekādi tas tevi neglābs, zvēri visbiežāk izlec auto priekšā nesēžot ilgi grāvī un gatavojoties lēcienam.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 1 Atbildēt

Tad jau sanāk ka visas tālo gaismu palīgsistēmas kas tagad tiek aktīvi piedāvātas(automātiskas tālās gaismas, aktīvās tālās gaismas kas "met ēnu" pretimbraucējam) ir buļļa kaka un izstrādē bezjēdzīgi izmesta nauda.

Pietiek ielikt mazas jaudas spuldzīti maza ieliekuma reflektorā un vualā-mums ir tālās gaismas, kuras nežilbina...tikai nefiga arī neizgaismo.

Labas tālās gaismas nevar nežilbināt un braukšana kā alnim tās neizslēdzot ir klaja bezatbildība.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu paga, kanibālam bez īpašas aftermarketa optikas noteikti vēl ir arī automātisks lāzera leņķa mērītājs kurš brīdina ka šis ir pāris grāda desmitdaļas par daudz pa kreisi pagriezies un žilbina kilometra attālumā esošo...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Cik novērots normālos apstākļos uz līdzena ceļa tālās gaismas nežilbina(ja vien pats nebrauc tikai ar tuvajām) kamēr nepietuvojas tik tālu, ka tālo gaismu apgaismotais laukums saskaras. Ne velti arī CSN prasa pārslēgt pietuvojoties vien 150m attālumā. Braucot ārpus pilsētām būtu maksimāli ilgi jāspēj braukt ar tālajām gaismām, jo pārslēgšanās uz tuvajām gaismām ir brīdis, kad redzamība ir ierobežota. Tātad auto izmainoties pie 90km/h laiks ko būtu jābrauc bez tālajiem ir ne vairāk 6sek.

Pa lielu gabalu žilbina kā reiz pārkrautie auto vai ar sliktu/nenoregulētu optiku, kas apspīd koku galotnes nevis ceļu. Pašam jau drošvien liekas ka baigi labie lukturi, ka piespiež citus pārslēgties ar lielu rezervi. Tādā ziņā automātiskā korekcija vismaz strādā uz piekrautajiem.

>Tad jau sanāk ka visas tālo gaismu palīgsistēmas kas tagad tiek aktīvi piedāvātas ir buļļa kaka

Tu laikam neesi sapratis šo sistēmu būtību. Mērķis ir lai pēc iespējas ilgāk var braukt ar tālajām gaismām, kā arī novērst to ka aizmirst pārslēgt. Normāli tālās gaismas sāk traucēt abiem vienlaicīgi nevis pa kilometru.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu jā, par to gaismu saskaršanos tev varētu būt taisnība - es tikai nezinu kāds sakars ar 150 metriem - CSN paredz ka ceļu satiksmē piedalās mašīnas, kurām ir tālās svecītes, kas velk 75 metrus? Tik velk mana salieķa lukturītis - mašīnas tālie velk vismaz puskilometru... Līdz ar to sanāk ļoti loģiski par to saskaršanos - tas moments tātad kāda kilometra attālumā arī iestājas. Bet laikam sāc saprast ka auzās brauc, ka jācenšas pievilkt aiz astes nenoregulētus lukturus Nebaidies, mani lukturi ir līmenī, parasti braucu ar tukšu mašīnu, bet ja nē - atšķirībā no tevis piesauktajiem automātiskajiem žilbinātājiem, manā golfmašīnā kopš marta ir pāris strādājošu korektoru - gan, mk2 īpatnība, tie ir tikai uz lielajiem lukturiem, bet nu galvenā korektoru funkcija tāpat ir panākt lai ar pilnu mašīnu tuvie nežilbinātu, līdz ar to tas, ka papildnieki aiziet debesīs, traucē tikai man.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nezinu, kā citiem bet manam auto automātiskie regulatori neko automātiski nežilbina, jo pozīciju braucot pārbauda vien 3 minūšu intervālā un nav novērots, ka braucot pāri guļošajiem mēģinātu ko regulēt.

Un neglaimo sev, neko kilometra tālumā tālās gaismas neizgaismo, gājēju melnā knapi tajos 150m var tikai reāli ieraudzīt. Kilometrs ir atstarotā gaisma vai lauztā gaisma no neperfektā luktura stikla, kas arī ir tā kas traucē. Lēcu lukturu tālā gaisma kilometra attālumā netraucē, ja vien nav kaut kas ķīmiķots.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nezinu kur jūs izlasījāt, ka atbalstu braukšanu tikai ar tālajām nepārslēdzoties, protams, ka ir jāpārslēdz arī pirms līkuma vai ja kāds izbrauc no blakus ceļa, lai neapžilbina.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 0 Atbildēt

"Rodas iespaids, ka daļa autovadītāju vai nu neredz ceļa zīmes, kas liecina par fotoradaru, kam drīz jābrauc garām, vai tās ignorē, jo bremzēt pirms tā ir "vājuma pazīme".

"Labāk traukšos garām kā "īsts vīrs" un pēc tam maksāšu, nekā ievērošu ātruma ierobežojumus", tā, iespējams, nodomā kāds stūresvīrs ar savdabīgu izpratni par vīrišķību."

tā šodien Delfos raksta Zvirbulis.

Nu re, vai tad tie nav tie īstie "mīzēji"?

arba Reģ.: 16.12.2002
5 0 Atbildēt

Krotow rakstīja: Aizmirsi, ka tālās gaismas palīdz redzēt laukos pa ceļa malām staigātājus. Tāpēc netaisos slēgt laukā tikai tāpēc, ka viens priekšā midžinās. Manam auto lukturi ir noregulēti, tiem nav jāžilbina. Tāpēc labāk noregulē lukturus savam auto un nemirkšķinies.

Nesapratu

Tava teorija - ja talas gaismas ir noreguletas, vinas nav jasledz ārā ?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
4 0 Atbildēt

Godīgi sakot es arī nesapratu viņa domu graudu.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
6 0 Atbildēt

Krietnai daljai she topikaa sarakstiito komentu autoriem dereetu piparmeetru teejinja un kaaju peldes aukstaa uudenii pirms miega. Tas stiprina nervu sisteemu!

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
2 0 Atbildēt

Krietnai daljai she topikaa sarakstiito komentu autoriem dereetu piparmeetru teejinja un kaaju peldes aukstaa uudenii pirms miega. Tas stiprina nervu sisteemu!

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
1 1 Atbildēt

Latvieši ir skaudīgi

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 0 Atbildēt

visiem gaismu "mīzējiem" tā kā vajadzētu satikties un aprunāties aci pret aci, kam taisnība, citādi sanāk tāda tukšpļūtīšana "sociālajos tīklos"

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Varētu iekapāt

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Nezinu, kā citiem bet manam auto automātiskie regulatori neko automātiski nežilbina, jo pozīciju braucot pārbauda vien 3 minūšu intervālā un nav novērots, ka braucot pāri guļošajiem mēģinātu ko regulēt.

Un neglaimo sev, neko kilometra tālumā tālās gaismas neizgaismo, gājēju melnā knapi tajos 150m var tikai reāli ieraudzīt. Kilometrs ir atstarotā gaisma vai lauztā gaisma no neperfektā luktura stikla, kas arī ir tā kas traucē. Lēcu lukturu tālā gaisma kilometra attālumā netraucē, ja vien nav kaut kas ķīmiķots.

Nu, ar taviem varbūt var tikai 150 metru attālumā ieraudzīt, par cik stars tik ļoti sakoncentrēts, ka tajā neko ieraudzīt nevar... 200 minimums, drīzāk 300, un varbūt pat vēl vairāk - praktiski nav to gājēju pa šosejas malām, uz kuriem pamēģināt - pa tumsu braucot skatījos cik tālu slapjš asfalts tiek apgaismots. Pēdējo pāris mēnešu laikā pāris reizes ir piedzīvots ka kāds zvērs dziļā pohujā stāv manas joslas vidū - vienreiz lapsa, vienreiz stirna - abas reizes pamanīju vismaz pa puskilometra attālumu.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nu bet to es tev saku, ka sūda golfa reflektora lukturi nav nekāda inženierijas virsotne. Tie ir patālu no ideāla un ir daudz parazītisko atstarojumu, kas arī ir tie kas traucē pretī braucošajiem, jo stars ir par daudz izkliedēts. Egoistiem protams der. Tad kad patrāpīsies kāds tumšs gājējs tad redzēsi, ka tā redzamība ir tikai tavas iedomas.

Lēcu lukturi tādā ziņā ir pārāki.

To arī novēroju uz ceļa, ka ne visas tālās gaismas traucē un tās kas traucē mazāk nespiež pārslēgties kilometra attālumā un tad braukt to kilometru pustumsā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es jau redzu cik tie ir pārāki - ka jāstāsta ka tumšus gājējus var redzēt 150m attālumā... Nē, protams, pārāki tie ir, stars ir asāks, bet tas ir svarīgi tuvajiem. Parazītiskie stari ir tie, kas iet uz visām pusēm - tie, kas apgaismo ceļu vēlamajā virzienā, tādi nav. Nē nu protams ka mana golfa labie tālie ir ilūzija un iedomas, bet nu galvenais ka šī ilūzija un iedomas strādā Tikmēr tev ir divas lēcas, kas izdod labi ja tos pašus lūmenus, ko mani četri reflektori, un tu te filosofē par 150 metriem un parazītiskajiem stariem.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nu tad turpini kaifot par saviem tālajiem un papildniekiem, kas izgaismo koku galotnes un spiež citiem acīs jau pa kilometru. Golfa supertehnoloģijas reflektorlukturi, kas sit pušu lēcas lukturus

wannabe Reģ.: 06.11.2016
1 0 Atbildēt

Runājot par topika tēmu, lielākie skrējēji, nelaidēji un pārmācītāji tiešām ir arī lielākie mīzēji. Parasti, kad viņiem piebrauc blakus, tad ar teļa skatienu skatās taisni uz priekšu un izliekas neredzam. Ja kāds atpazina sevi, tad vēlos pasveicināt un izteikt līdzjūtību - jo acīmredzami dzīvē nav paveicies ;)

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti